Προς το περιεχόμενο

npap

Guru
  • Αναρτήσεις

    3.662
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    11

npap ήταν Μέλος της ημέρας 25 Απριλίου

npap είχε την πιο δημοφιλή συμμετοχή!

ΦΗΜΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ

666 Excellent

Σχετικά με τον npap

  • Rank
    Recording Guru

Bio

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

1.627 προβολές προφίλ
  1. επ!... τι γίνετ΄εδώ?...για να επανέρθει η καθεστηκυία noiz τάξις περικαλώ... πολύ στα μαθηματικά μου το ρίξατε και θα μου δημιουργήσετε ψυχικά τραύματα στο παιδί...
  2. ανακλαστικά σκέφτηκα τα MusiKnow και MusiKen που φυσικά υπάρχουν... όπως και το MelodyKen... το musiQu (ΜιουζιΚου) που "παιχνιδοφέρνει" όμως?...
  3. όμορφη (πραγματικά) δουλειά ΚΥΡΙΕ Μίμη (respect!)... η Τζένη όμως καθώς φαίνεται ήταν ΜΙΑ...
  4. npap

    linear eq latency

    αν τελικά το πρόβλημα αποδειχθεί εγγενές (οφειλόμενο σε κάποιο bug ενδεχομένως), μπορείς να δοκιμάσεις compensate latency στο track που χρησιμοποιείς το fabfilter μέσω του DAW σου (αν σου δίνει αυτή την δυνατότητα) ή του plugin της Voxengo, Latency Delay... https://www.voxengo.com/product/latencydelay/
  5. npap

    project studio

    πέρα από γενικόλογες εικασίες, δυστυχώς είναι πολύ δύσκολο εκ του μακρόθεν να σου δοθεί από τον οποιοδήποτε μια "αξιόπιστη τιμή" έστω και σε ένα χαλαρό εύρος... το ότι δεν θα έχεις drums και ενισχυτές δεν λέει πολλά πράγματα ως δεδομένο... π.χ. αν θες να ασχοληθείς "σοβαρά" με μίξεις (πέραν του ότι τα 12τμ είναι οριακά επαρκή για control), ένα επίπεδο έντασης περί των 85db (με την έννοια της μέσης στάθμης) που θα χρειαστεί να έχεις στον χώρο για αρκετές ώρες, δεν είναι αμελητέο... ο 1ος όροφος σε κατοικημένη πολυκατοικία (με τις κατά κανόνα πολλές ιδιαιτερότητες και όλες εις βάρος σου) είναι από μόνος του ικανός να δράσει αποτρεπτικά ως προς την πιθανότητα εξεύρεσης μιας επαρκούς ποιοτικά και εργονομικά αλλά ταυτόχρονα βατής ως προς το κόστος της λύσης (ως προς ηχομόνωση, ηχοδιαμόρφωση, σωστό εξαερισμό)... καλό λοιπόν θα ήταν να βρεις έναν εξειδικευμένο στην κατασκευή ανάλογων απαιτήσεων χώρων τεχνικό, ώστε να έρθει επί τόπου να κάνει μια αυτοψία και να του θέσεις όλες τις παραμέτρους* (από τις δομικές, τον τρόπο και τις συνήθεις ώρες δουλειάς σου έως και το αν σε έχει άχτι ο γείτονας επειδή πιστεύει ότι καλοβλέπεις την κόρη του) ώστε να σου κάνει μια εμπεριστατωμένη προσφορά**εγγυημένη ως προς το αποτέλεσμα... εν κατακλείδι αν σε ενδιαφέρει "επαγγελματικά" το θέμα (όπως ίσως λάθος κατάλαβα) και όχι το να φτιάξεις απλά ένα περιβάλλον λίγο καλύτερο από αυτό που όλοι λίγο πολύ έχουμε και δουλεύουμε στο σπίτι μας, η γνώμη μου είναι να προσέξεις ιδιαίτερα γιατί το θέμα είναι πολύ πιο σύνθετο και ακριβότερο (εκθετικά μάλιστα αν γίνουν λάθος κινήσεις) από ότι δείχνει εξαρχής (ή θα προσπαθήσουν κάποιοι να σε πείσουν)... καλή τύχη... ----- * το σενάριο να δουλεύεις 10 με 12 το πρωί και 6 με 9 το βράδυ και να έχεις από κάτω πυλωτή και από πάνω να μένει μια κουφή θεία θα ταν καλό αλλά δεν νομίζω να ισχύει... ** σε αυτή την περίπτωση που θα καλέσεις τελικά επαγγελματία, πρέπει να εξασφαλίσεις το "εγγυημένο" αποτέλεσμα πριν πληρώσεις φράγκο, γιατί κυκλοφορούν και πολλοί σκιτζήδες (όχι απαραίτητα με κακές προθέσεις, αλλά η συνήθης ημιμάθεια ή ακόμα χειρότερα η ξερολίαση φτάνουν για να μπλέξεις σε περιπέτειες)...
  6. αν και στα φθηνά (όταν δεν αντιμετωπίσω πρόβλημα χαμηλού επιπέδου σήματος από την πηγή που θα μου επιβάλλει το αντίθετο) κατά κανόνα προτιμώ passive υλοποιήσεις, αγαπημένο και best value for money για μένα είναι το Radial Pro 48...
  7. Ηλία μου, δεν ξέρω "τι" με θεωρείς και ποιους θεωρείς "ομοίους'' μου... ελπίζω μόνο (επειδή με αφορά η κρίση σου) να μη με τοποθετείς από την πλευρά των οποιοδήποτε "αντιπάλων" (σεβαστών ή μη)... όχι τίποτ' άλλο αλλά κάτι τέτοιο θα σημαίνει ότι δεν προβάλλω σωστά τις (προ)θέσεις μου γραπτώς... ίσως κάποια "διαφορά" να προσομοιάζει (πια) στην σχέση μας με το blues... το αγαπάμε παιδιόθεν και οι δύο, αλλά μεγαλώνοντας εσύ ως παίκτης-πατέρας έχεις αποκτήσει απριόρι "συγχωρητικούς" δεσμούς αίματος μαζί του, σε αντίθεση με μένα που σαν απλός ακροατής-πατριός διατηρώ μια πιο "αυστηρή" συγγένεια εξ’ αγχιστείας και δεν του συγχωρώ τα πάντα... γιατί, συνεχίζοντας στο μονοπάτι των παραβολών, δεν νομίζω ότι απεχθάνεσαι το "σύστημα" (και τους εκάστοτε μηχανισμούς εξουσίας που χρησιμοποιεί) περισσότερο από εμένα... ίσως θυμικά να "πονάς" λιγότερο <<ελπίζοντας πως κάποτε θα καταφέρουν να ενωθούν ως ένας αυτοτελής ενιαίος οργανισμός>> αυτοί που <<Μέχρι τότε, θα μιλάς και θα γελάς... ανθρώποι που σε ζεσταίνουν, άτομα, κύτταρα>>... ενώ εγώ?... το ξύλο που μου έριξε-χνει το σύστημα μπορεί να με πόνεσε-άει, αλλά δεν μου άφησε πραγματικές πληγές... όσο θυμάμαι τον εαυτό μου στεκόμουν απέναντί του ΞΕΡΟΝΤΑΣ με τι έχω να κάνω και τι να περιμένω από αυτό... γιατί δεν μου "κρύφτηκε" ποτέ... δυστυχώς τα δικά μου "σημάδια" είναι φίλια και έχουν το σχήμα της αριβίστικης υποκρισίας των κατά καιρούς "ιδεολογικών συντρόφων"... και κάθε φορά που η "ιδέα" αποκωδικοποιούσε τον "ξύλινο" λόγο της περιγραφής της σε ρεαλιστικές συμπεριφορές που όριζε η ανθρώπινη φύση, έμενα όλο και πιο μόνος και πιο μακρυά από την ελπίδα <<πως κάποτε θα καταφέρουν να ενωθούν ως ένας αυτοτελής ενιαίος οργανισμός>> ενεργώντας για το συλλογικό καλό που κοινά ευαγγελιζόμασταν και όχι μόνο για την πάρτι τους... έτσι παρότι (μην τα μηδενίσω κι όλα) έχω δίπλα μου κάποιες σημαντικές παρουσίες ξεκινώντας από τον άνθρωπό μου, αυτοί δεν παύουν να αποτελούν την φωτεινή εξαίρεση που δεν μου αρκεί πια ως άλλοθι για να αμφισβητώ αλαζονικά με τον ελιτίστικα ακτιβιστικό ενθουσιασμό μου, ρήσεις όπως το “Το της πόλεως όλης ήθος ομοιούται τοις άρχουσιν” του Ισοκράτη... δεν μου αρέσει πια που κάθε παρέα διαλέγει αιτία στο αιτιατό της διαστρεβλώνοντας αλά καρτ την πραγματικότητα βιάζοντας αυτονόητα... με κουράζει που πάντα οι "άλλοι" μου φταίνε τόσο πιο πολύ, τόσο όσο βολεύει τον γ@μημ$νο ΣΥΜΨΗΦΙΣΜΟ ώστε να βγάζει στο ηθικό κλαρί ως πόντια πουτ@ν@ την ελαστική μου συνείδηση... παντού στα πάντα... μου είναι πλέον τόσο καθαρό το ότι δεν υπάρχει (βολικά) απόλυτο κακό ή καλό αλλά μια κρίσιμη συνισταμένη μάζα ανάμεσά τους, που κάνει την μπάλα του πινγκ πονγκ στο κοινωνικό παιχνίδι, καθορίζοντας το γέρμα της ισορροπίας διαχρονικά πάντα προς το πρώτο μια και αυτό εξυπηρετεί καλύτερα το ατομικό συμφέρον εις βάρος του συλλογικού στο πλείστον των περιπτώσεων... έτσι το δικό μου πιστεύω με την (βιωματική) σειρά του, ταυτίζει την "σωστή φορά" αυτής της μπάλας με την "σφαίρα της ουτοπίας" που εσύ αντιστοίχισες στον "εύφορο αντίλογο" που εγώ θα επιθυμούσα... η "οστρακοποίηση" των ενίοτε θιγόμενων από το "σύστημα" ως ανακλαστική αντίδραση φυσικά και με βρίσκει εν πολλοίς σύμφωνο ως διαπίστωση... ως λύση σε δεύτερο χρόνο όμως?... πόσο πιο ευάλωτος απέναντι από αυτό μπορεί κάποιος να σταθεί μη βλέποντας κλεισμένος στο καβούκι του... μη ακούγοντας... μη προετοιμασμένος στην τελική για την σφυριά που μπορεί να φάει οποιαδήποτε στιγμή και θα τον κομματιάσει ανυπεράσπιστο... τώρα θα μου πεις -όπα ρε μεγάλε πολύ μπλα μπλα κι από τηγανίτα?... εσύ τι κάνεις τελικά... ε τι να σου πω.. κοινότυπα πράγματα... Καζαντζάκεια... γυρνώντας στην ουσία της εφηβείας μου χωρίς ανάγκη όμως ινστρούχτορα και των διάφορων αρτηριοσκληρωτικών τσιτάτων που στοίχειωναν χρόνια την κρίση μου... απλά βοηθώ ΑΜΕΣΑ όπου μπορώ, όπως μπορώ, όποιον μπορώ, βοηθώντας βέβαια κυρίως τον εαυτό μου να αλλάξει δανεικές συμπεριφορές μια και το θυμικό επιτόκιο τους αποδείχθηκε ηθικά ληστρικό και ο πραγματικός χαρακτήρας δεν συγχωρεί... σου ξεπουλάει την "κόκκινη" συνείδηση πιο άπονα κι από συστημική τράπεζα... ΥΓ. σόρυ Ηλία για την προσωπική αναφορά... είναι σχηματικός ο διάλογος... όπως και με τον Δημήτρη παραπάνω μια αφορμή από τα γραφόμενά σας πήρα για να εκφράσω κάποιες απόψεις και σας ευχαριστώ... ΥΓ2. παρεμπιπτόντως και ειδικά για το θέμα που έθεσε αρχικά ο Μανώλης, διάβασα πριν λίγο αυτό... αν όντως ισχύει ε έχει καταντήσει αηδία η ευκολία που μπορείς να "χειροτονείς ερήμην ελέφαντες" στο διαδίκτυο... https://www.ellinikahoaxes.gr/2020/06/17/fake-news-art-lessons-banned-from-secondary-education/
  8. ευτυχώς υπάρχουν συνονόματε (ακόμα "σχετικά αλώβητα" από τις αλά καρτ χειραγωγήσεις)... μέσω της προσωπικής γνώμης που σχημάτισα για κάποια από αυτά, μπορώ να πω χωρίς φόβο και πάθος ότι o θεσμός δουλεύει δημιουργικά και παραγωγικά ως προς την εν δυνάμει μουσική τέχνη (και τηρουμένων των αναλογιών μάλιστα 'δουλεύει" πολύ καλά και σε συνδυασμό με την εν γένει γνώση και σπουδή)... τα παιδιά φίλων και γνωστών που φοίτησαν σε αυτά, όλα συνέχισαν πανεπιστημιακά τις σπουδές τους, έχοντας παράλληλα ως σημαντικό εφόδιο και μια πολύ καλή σχέση (τουλάχιστον) με ένα όργανο και μια εμπεριστατωμένη "άποψη" και για την εφηρμοσμένη μουσική και για την ιστορία της... επίσης μια σημαντική (για την κοινωνική τους ζωή) βιωματική επαφή με πολυποίκιλα καλλιτεχνικά performance... άσχετα λοιπόν αν και πόσα από αυτά τα παιδιά συνεχίσουν με την μουσική σε "στενό επαγγελματικό" επίπεδο, είμαι πεπεισμένος ότι κανένα δεν θα μετανοιώσει για την "ιδιαίτερη" φοίτηση του ... άδικα βρε Δημήτρη?... κι αν ναι, δεν νομίζεις ότι κι εσύ "αδικείς" την πλευρά (με την καλή έννοια) που εκπροσωπείς, καθώς της στερείς εν δυνάμει εύφορο αντίλογο?... άλλωστε το "ύφος" κάποιων διαπιστώσεων που υποθέτω σε ενοχλεί, δεν προϋποθέτει το ανάλογό του σε ενδεχόμενες απαντήσεις (εφόσον πάντα δεν υπάρξει προσωπική προσβολή)... δεν θα αναφερθώ φυσικά σε σένα (αφού δεν σε γνωρίζω και εννοείται ότι δεν θα δικάσω προς θεού τις όποιες προθέσεις σου), αλλά έχοντας γνωρίσει αρκετούς (μεταξύ των οποίων και κάποιους πραγματικά αξιολογότατους) εκπαιδευτικούς στο δημόσιο τομέα, έχω από την δική μου πλευρά (του απλού πολίτη) να επισημάνω, ότι δυστυχώς αρκετοί από αυτούς, υπηρέτησαν (έστω και εμμέσως) τα κλισέ συντεχνιακά άλλοθι απέναντι στην πασιφανώς κακή "μεγάλη εικόνα" της δημόσιας εκπαίδευσης, καλυπτόμενοι (αυτοί σίγουρα "συστηματικά") πίσω από το "δάχτυλο" που (έστω και άγαρμπα κάποιες φορές) τους την "έδειχνε" αντικειμενικά... και απορώ ως πότε θα το παραβλέπουμε αυτό ως γεγονός... σε αυτή τη δομική πλέον εσωστρέφεια (από την ανοχή ως το ντάντεμα της "εκούσιας μετριότητας") ανήκει μεγάλο μέρος της υπευθυνότητας για την στασιμότητα στην δημιουργική εξέλιξη της παιδείας... καλώς ή κακώς ΜΟΝΟ από την συνειδητοποιημένη αντιστροφή της θα ξεκινήσει ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ θετική αλλάγή... όρα παραπάνου... τώρα περί της ταμπακιέρας και στην γενική εκπαίδευση τα μαθήματα "καλλιτεχνικής" φύσης ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ να προσφέρουν σημαντικά οφέλη... θα μπορούσαν!!!... στη μορφή που υπάρχουν όμως, δεν νομίζω ότι θα λείψουν σε κανέναν "ουσιαστικά"... και πάντα τα οξύμωρα σχήματα με θλίβουν... όπως αυτό της τέχνης, το καταλυτικό όπλο του οποιουδήποτε "διαφωτισμού", ως εκφυλισμένη διεκπεραίωση "μεσαιωνικής" επετηρίδας... ναι κατά κανόνα πάντα... ενός κανόνα όμως που αντιστέκεται σθεναρά χρόνια και χρόνια τώρα στις εξαιρέσεις του...
  9. Audio Technica ATH-M40x... ότι καλύτερο (πάντα κατά την γνώμη μου) στην κατηγορία τιμής που θέτεις (μπορούν άνετα να κοιτάξουν στα ..αυτιά και πολλά αρκετά ακριβότερα τους)... συχνοτικά ισορροπημένα, με σωστές χαμηλές με έκταση και ικανό σώμα (αν ψάχνεις κάτι σε boom-boom phones θα απογοητευτείς) και επαρκώς αναλυτικά χωρίς όμως να θυσιάζουν τη μουσικότητα τους σκληραίνοντας ψηλά... ευκολοοδήγητα αλλά το πόσο δυνατά θα παίξουν εξαρτάται βέβαια από τις προενισχυτικές ικανότητες των πηγών σου... πάντως αυτά δεν ζητάνε κάτι ιδιαίτερο και στέκονται ακόμα και σε κινητό... εργονομικά τώρα καλό θα είναι πριν αγοράσεις ακουστικά (οποιοδήποτε μοντέλο όχι μόνο τα συγκεκριμένα) να τα δοκιμάσεις γιατί η αίσθηση που θα σου δημιουργήσουν είναι καθαρά υποκειμενική και κάτι που κάποιος άλλος θα χαρακτηρίσει ας πούμε "άνετο", για σένα μπορεί να είναι κουραστικό... τέλος η ποιότητα κατασκευής τους είναι μια χαρά για τα χρήματά τους αλλά αν τα αποκτήσεις καλό θα είναι να μην τα χρησιμοποιήσεις ως DJ σε συνθήκες δουλειάς (half, βάζω-βγάζω κλπ) καθώς δεν είναι φτιαγμένα για "σκληρή" χρήση όπως τα εξειδικευμένα σχεδιασμένα για να ανταποκριθούν σε ανάλογο ρόλο (το επισημαίνω αν και ανέφερες ότι τα θέλεις για να ακούς μουσική, γιατί βλέπω ότι ασχολείσαι με το "άθλημα" και μπορεί να μπεις στον πειρασμό)...
  10. καλοτάξιδη, καλοτάξιδη... και αναμένομεν εναγωνίως τα νέα σου πονήματα με αυτήν, ώστε να διαπιστώσουμε στην πράξη και τις διαφορές και στον ήχο και στην εργονομία που βίωσες στο πέρασμα σε αυτήν από την φτωχή πλην τίμια focusrite...
  11. πολύ καλή δουλειά Μάκη... και αισθητικά και εργονομικά και "ηχοληπτικά" με αποτέλεσμα το να βγαίνουν εύκολα αξιοποιήσιμα συμπεράσματα από τον οποιοδήποτε... Μπράβο... εμένα δεν ήταν ποτέ το κλου μου οι ενισχυτές... κατά κύριο λόγο έπαιζα με ovation άλλωστε...έτσι έχω παίξει με λίγους και έχω ηχογραφήσει περισσότερους... πάρα ταύτα, επίσημη διαχρονική αγάπη μου παραμένει από την εφηβεία ο Twin (από τότε που κουβάλαγα μαζί μου και ένα ibanez σκαφάκι στα λαϊκομάγαζα και περίμενα πότε θα τελειώσει η πρόβα για να την κάνει ο μπουζουκσής και να τζαμάρουμε στη ζούλα με τον ντράμερ και τον μπασίστα)... η καθαρότητα του ήχου του (με ότι και ότι και να παίζεις), το "σκάσιμο" και οι πλούσιες αρμονικές που δεν "θαμπώνουν" ούτε σκληραίνουν, δεν έχουν πάψει τόσα χρόνια να ταυτίζονται εν πολλοίς με τα γούστα μου... από την άλλη, παράνομη μου αγάπη (πικρό μου ριζικό, όπως θάλεγε και η Ρίτα), ο υποτιμημένος πτωχός πλην τίμιος συχνοτικά "μιξαρομαικαιμονοςμουαμαλάχει" Classic 30 (που "βούταγα" για μεγάλο διάστημα των 90'ς από το studio και για όποια live μου τύχαιναν, γιατί ο Heritage VTX που ήταν τότε δικός μου, ήθελε τριαξονικό για το κουβάλημα)... ΥΓ. respect και στον "παρακατιανό" solidιανό ποπολάρο Deluxe 112, που για μένα ηχοληπτικά παράγει ιδανική πρώτη ύλη για δημιουργικό "πείραγμα" στην μίξη όποτε χρειάζεται...
  12. πολύ ωραίο pluginάκι Δημήτρη και το χρησιμοποιώ και γω χρόνια, αλλά για πολύ συγκεκριμένα αποτελέσματα και πολύ μακρυά από αυτό που θέλω να πετύχω... ακόμα και κάποια free Haas style μπορούν να σου δώσουν πολύ μεγαλύτερο εύρος χρήσης και εντυπωσιακότερα αποτελέσματα (πάντα φυσικά) ως προς το ζητούμενο εφέ... σωστή παρατήρηση Σπύρο... φυσικά μπορεί εύκολα να δημιουργήσει "χώρο" ή "όγκο" ή πιο λαϊκά να "απλώσει" μια φωνή... οι χρήσεις έιναι άπειρες ειδικά μέσα σε μια μίξη (που πλέον τα εν δυνάμει παιχνίδια με τη φάση είναι ακόμα πιο εντυπωσιακά)... με πολύ ενδιαφέροντα αποτελέσματα π.χ. σε μια σόλο κιθάρα (δίνοντάς της και μια οποιαδήποτε "κλίση" στη σκηνή αν επιθυμείς) σε ένα τρίο (ή ανάμεσα σε δύο παναρισμένες ρυθμικές) ή σε μια δεύτερη φωνή που θα "αγκαλιάζει" την πρώτη κλπ... τώρα για το focus που αναφέρεις, εδώ είναι και το πιο ενδιαφέρον της μεθόδου και η ειδοποιός της διαφορά από τα "ετοιματζίδικα" plug ins... επειδή το αρχικό mono δείγμα το κρατάω ως έχει για mid και από τα άλλα δύο το ένα το χρησιμοποιώ ως stereo side (αφού πρώτα του έχω αφαιρέσει εντελώς το mid) και το άλλο ως haas συμπληρωματικό στα δύο πρώτα, η ρύθμιση της έντασης του πρώτου σε σχέση με τα υπόλοιπα στην μεταξύ τους μίξη, μου δίνει πλήρη έλεγχο ως προς το focus (και το παράλληλο stereo εφέ)... στα γρήγορα να ένα παράδειγμα (έχει να κάνει με τo τι θες κάθε φορά δεν υπάρχει περιορισμός)... https://app.box.com/s/otsli5r3bg84zcimjb2aejma4p7f8i4j επειδή εδώ μιλάμε απλά για ένα "εφεδάκι" δεύτερου χρόνου, δεν τίθεται καν θέμα επιλογής... όταν μπορείς να έχεις το ποθούμενο με πρώτου χρόνου ηχογράφηση (με σωστή εφαρμογή οποιασδήποτε ανάλογης τεχνικής), έχεις κατά κανόνα apriori το "ποιοτικότερο" αποτέλεσμα...
  13. δροσερό σαν τον καιρό κι αφιερωμένο στους εορτάζοντες...
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.