Προς το περιεχόμενο

npap

Guru
  • Αναρτήσεις

    4.070
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    28

npap ήταν Μέλος της ημέρας 17 Ιανουαρίου

npap είχε την πιο δημοφιλή συμμετοχή!

Σχετικά με τον npap

  • Ημ/νία γέννησης 19/07/1965

Bio

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

3.702 προβολές προφίλ

Συμμετοχή npap

  1. 1. το καλώδιο θα είναι ίδιο (stereo 1/4" σε δύο mono 1/4" jack) και στις δύο περιπτώσεις... 2. αν σε ενδιαφέρει να πάρεις το δυνατόν πιο "πιστό" ήχο στον original αναλογικό της πηγής σου η καλύτερη (συντομότερη) λύση περνάει και στον audio κόσμο μας πάντα μέσα από την ευθεία (πηγή ==> καλώδιο ==> ηχεία)... δηλαδή χωρίς να παρεμβληθεί οτιδήποτε ... τώρα αν θα ακούσεις διαφορά, τι να σε πω... κανονικά (και θεωρητικά και πρακτικά) πρέπει, γιατί θα υπάρχει σίγουρα (διαφορετικοί dac κλπ)... το κατά πόσο μικρή μεγάλη σημαντική ή ασήμαντη θα είναι, μόνο εσύ και οι ανάγκες σου θα το κρίνουν... ΥΓ. αν πλέον του απλού "συνδέω - απλά παίζω" όπως έκανες ήδη με τα ακουστικά, θες και παραπάνω δυνατότητες (πχ ηχογράφηση), ο τρόπος σκέψης αλλάζει όπως και οι προτεραιότητες κατά περίπτωση...
  2. αν θες να πειραματιστείς με την USB όπως ο Αντώνης, οι ρυθμίσεις στην δική σου περίπτωση βρίσκονται εδώ:
  3. ένα 1/4 stereo jack σε 2 1/4 mono jacks... το στέρεο στην έξοδο των ακουστικών τα δύο μόνο είτε απ ευθείας στα μόνιτορ είτε στις line εισόδους της κάρτας σου (ανάλογα τι σεταπ θες να εξυπηρετήσεις)... τώρα αν για δικούς σου λόγους θες να χρησιμοποιήσεις mono to mono jack ρύθμισε ανάλογα και την έξοδο όπως δείχνει παρακάτω
  4. ειπώθηκαν τόσα που θα με συγχωρέσετε αν επαναλάβω κάποια...
  5. τα "σωστά" FRFR, με την ομαλή τους απόκριση συχνότητας που είναι σπάνια σε συνήθεις υλοποιήσεις PA ηχείων (πχ -3+3db όπως στο συγκεκριμένο), αν και στοχεύουν τον κιθαριστικό εξοπλισμό, δυνητικά μπορούν να εξυπηρετήσουν ικανοποιητικά πολλά διαφορετικά σετάπ και εξαρτώνται από την προενισχυτική επιλογή μας κάθε φορά...
  6. από περιέργεια... αυτά που σου έγραψα τα έκανες για νασαι σίγουρος ότι φταίει το ανταπτοράκι; απαιτεί σύνδεση σε υπολογιστή (laptop ή desktop) με λειτουργικό και drivers, οπότε απευθείας σε κάρτα ήχου ψηφιακή σύνδεση δεν γίνεται (παρεμπιπτόντως σε υπολογιστή DAW ή άλλο software δεν θα είναι απαραίτητο για αναπαραγωγή μια και λογικά θα περνάει το σήμα μέσω από τον ψηφιακό μίκτη της κάρτας)... ψηφιακά μπορείς να συνδεθείς πλέον μόνο μέσω bluetooth... σε κάρτα ήχου απευθείας μπορείςνα το συνδέσεις μόνο αναλογικά αν αυτή υποστηρίζει λειτουργία και απλού μίκτη (όπως η lexicon Ω πχ)... η έξοδος είναι stereo (και παραμένει) είτε συνδέσεις ακουστικά είτε οτιδήποτε άλλο... η όποια μετατροπή σε mono θα γίνει από κει και πέρα (αν χρειαστεί), ανάλογα τον τρόπο σύνδεσης και την ενισχυτική τοπολογία ...
  7. αν το θέμα σου είναι χαμηλή ένταση, κάνε έναν κόπο και πήγαινε SETUP ==> SYSTEM ==> Earplugs... κοίτα εάν η ρύθμιση είναι ON γιατί σε αυτή την περίπτωση η έξοδος "πέφτει" απριόρι αρκετά σε ένταση, για λόγους προστασίας των αυτιών σου... αφού σιγουρευτείς ότι είναι σε OFF ο ενδεδειγμένος τρόπος σύνδεσης-λειτουργίας (με δεδομένο ότι τα καλώδια δεν έχουν πρόβλημα) είναι: 1. ανοίγεις το drum module με το volume στο 0*... 2. ανοίγεις τα JBL επίσης με το volume κλειστό και την ευαισθησία εισόδου στα -10... 3. τοποθετείς (αρχικά) το volume των ηχείων περιπου στα 3/4 της διαδρομής τους... 4. ξεκινάς παίζοντας (την μπότα πχ) να ανεβάζεις πολύ προσεκτικά το volume του Roland έως το σημείο που δεν έρχεται στα αυτιά σου "ακουστή" παραμόρφωση ή υπερβολική ένταση σε σχέση με την επιθυμητή... -για να κλείσεις η σειρά αντιστρέφεται... κλείνεις πρώτα τα ηχεία και μετά το module λογικά σε έναν "νορμάλ" χώρο μέχρι 15 τμ2, κάνοντας μικρορυθμίσεις στις εντάσεις πρέπει να μείνεις ικανοποιημένος τουλάχιστον ως προς την γενική ένταση (έτσι κι αλλιώς πάνω από 85db δεν πρέπει να παίζεις για ώρα γιατί γρήγορα θα αντιμετωπίσεις πρόβλημα ακοής)... τώρα σε θέμα ποιότητας ήχου τι να σε πω ο καψερός... είναι υποκειμενικό το θέμα αν και πάλι ένα καλόηχο μόνιτορ όπως αυτό σωστά ρυθμισμένο δεν μπορώ να το φανταστώ να παίζει "άσχημα"... ---- * Οι έξοδοι line, έχουν σχεδιαστεί για να οδηγούν σήματα σε εξωτερικούς ενισχυτές, ενώ οι έξοδοι phones έχουν ενσωματωμένους ενισχυτές που ενισχύουν το σήμα πριν μεταδοθεί ώστε να μπορούν να οδηγήσουν τα ακουστικά σε ικανή ένταση λειτουργίας... στο συγκεκριμένο module η Roland για λόγους κόστους δεν δίνει ξεχωριστές εξόδους για την κάθε περίπτωση οπότε σίγουρα θα έχει φροντίσει (έχοντας χαμηλά το volume) η έξοδος ακουστικών να λειτουργεί αν μη τι άλλο απροβλημάτιστα και για "χρήση line"...
  8. commercial θα συμφωνήσω με τον Terry... να προσθέσω μόνο ότι η παραγωγή έχει ενδιαφέρουσα commercial άποψη, αλλά το video, αν και με επίσης ενδιαφέρουσα ιδέα στο σενάριο, μου άφησε μια ερασιτεχνική αίσθηση στην υλοποίηση και το μοντάζ με τα "παλιακά" scene transitions... πταίσμα όμως... η μουσική μετράει... μπράβο σας...
  9. δυνητικό αριστούργημα... περιμένω με αγωνία ένα μεγαλύτερο έργο βασισμένο σε αυτό όταν και αν σου βγει, αλλά μια χαρά θα μου έκανε και σε αυτή την μορφή με μια εκτέλεση από έναν πιανίστα που θα εξάλειφε την εκφραστική αδυναμία στην διαφορά των δυναμικών που μου εμποδίζει την συναισθηματική απογείωση (κι) εδώ (όπως κατά κανόνα στις midi προσεγγίσεις ειδικά όταν ο παίκτης είναι κιθαρίστας)...
  10. το τρολ υπηρεσίας της gibson σας εύχεται καλή χρονιά (ο Στράτος έχει ρεπό)...
  11. npap

    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!

    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με υγεία (που θα εκτιμάμε) και δημιουργία (που δεν θα αναβάλουμε)...
  12. Χρόνια πολλά... κατ αρχήν επικοινώνησε με τον Στόλλα στην Θεσσαλονίκη Φιλικής Εταιρείας 23 2310 500458 thessaloniki@stollas.com και εναλλακτικά με την Αudio Works Ι. Πανταζίδη 4 Β, Θεσσαλονίκη info@audio-works.gr 2313 012172 6945658761
  13. npap

    OBEGRANSAD

    χα χα... ε όχι κι έτσι μωρέ... για μένα ήταν κάτι αναπόφευκτο... και έγινε σε δύο φάσεις με διαφορά χρόνων μεταξύ τους... η πρώτη ήταν στα τέλη του 80 που μου είχαν κατασχέσει ένα μεγάλο μέρος των LP μου και τα περισσότερα από τα 45άρια σε έφοδό τους τα "λαγωνικά" των ραδιογωνιόμετρων στο fm στουντιάκι που είχα με φίλο (ακόμα κλαίω την φοβερή μου συλλογή με ελληνικά συγκροτήματα των 60xties που περιείχε ακόμα και μπάντες που δεν τους ήξεραν ούτε στην γειτονιά τους)... έκανα την βλακεία ενώ στην αρχή τα πήγαινα μόνο ανάλογα πόσα θα έπαιζα στη εκπομπή στην πορεία βαρέθηκα και άφηνα όλο και περισσότερα εκεί... το τι τα έκαναν μετά την κατάσχεση είναι μεγάλη και πονεμένη ιστορία.. anyway... κάπου εκεί πάντως σταμάτησα να αγοράζω και κυρίως τα επόμενα χρόνια απλά έγραφα τα lp των φίλων σε dat όταν δεν τα έβρισκα (ακόμα) σε cd... η δεύτερη και οριστική ήταν στα μέσα του 90... ήδη είχα πέσει με τα μούτρα τα προηγούμενα χρόνια στην ψηφιακή παραγωγή στο studio, που με είχε συνεπάρει με τους νέους δρόμους που άνοιγε, τόσο, που δεν άκουγα πια μουσική στο σπίτι παρά μόνο σύγκρινα παραγωγές... κάπου εκεί πούλησα και τον hi end εξοπλισμό μου στο σπίτι και τον αντικατέστησα με ένα απλά καλό hi fi καθότι το digital audio recording στα πρώτα του βήματα ήταν πολύ ακριβό σπορ και όλα τα έχωνα σε αυτό πλέον... δεν λέω... εκ του μακρόθεν έχω μετανοιώσει γιατί θα μπορούσα να κρατήσω ειδικά κάποια σπάνια κομμάτια που δεν τα βρίσκεις πια εύκολα, αλλά τότε ήταν άλλες οι συνθήκες κι είχα άλλα μυαλά που κυριαρχούσε ο ενθουσιασμός... --- ΥΓ. Λάκη μου σόρυ για το latency... τώρα που ξανανέβηκε το θέμα μου σφύριξαν ότι δεν είχα απαντήσει στην ερώτησή σου...
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου