Προς το περιεχόμενο

npap

Guru
  • Αναρτήσεις

    3.363
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    5

npap ήταν Μέλος της ημέρας 8 Φεβρουαρίου

npap είχε την πιο δημοφιλή συμμετοχή!

ΦΗΜΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ

195 Excellent

Σχετικά με τον npap

  • Rank
    Noizholic
  • Ημ/νία γέννησης 19/07/1965

Bio

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

304 προβολές προφίλ
  1. npap

    Dimsonic / Γιατί όχι ? (a priori)

    πολύ καλό Δημήτριε από τα καλύτερα που έχεις ανεβάσει ανεβάσει από τότενες...
  2. ας μην ασχολούμαστε φίλτατοι μόνο με τον πωλητή που είναι ο "εύκολος στόχος" (όντως επί το πλείστον δικαίως) ... ας ασχοληθούμε λίγο και με τον αγοραστή... πόσοι εξ αυτών κινούνται στην αναζήτηση τους με μόνο κριτήριο την τιμή... κυρίως πόσοι διαθέτουν επαρκή γνώση της φύσης και των ιδιαιτεροτήτων του αντικειμένου που αναζητούν... πχ πόσοι μπόρεσαν να αντιληφθούν ότι το μόνιτορ που απέκτησαν "πάμφθηνα" (χωρίς να διαθέτουν ήδη το original reference του στ' αυτιά) είχε κακοεπισκευασμένες (ή αλλαγμένες με υποδεέστερες) τις μονάδες υψηλών με αποτέλεσμα ο ήχος του να μην έχει καμιά σχέση πλέον με τον "κανονικό" του... πρόσφατο βιωμένο χαρακτηριστικό παράδειγμα μια κονσόλα που έβαζα για λογαριασμό του πεθερού μου εδώ και 2 σχεδόν χρόνια σε τιμή 2-3 κατοστάρικα παραπάνω από κάποιες ανταγωνιστικές που δημοσιεύονταν κατά καιρούς... μην τα πολυλογώ, ο πρώτος που δεν περιορίστηκε σε ένα απλό τηλεφώνημα για να ρωτήσει αν πέφτει η τιμή και έκανε τον κόπο και ήρθε και την είδε από κοντά, την πήρε τρέχοντας και έφυγε διαπιστώνοντας ότι τελικά ήταν μεγάλη ευκαιρία λόγω της πραγματικά άριστης κατάστασης της σε σχέση με τον μεταχειρισμένο ανταγωνισμό της, αλλά και τα spec-τιμή του καινούργιου μοντέλου που την διαδέχθηκε... εν κατακλείδι για μένα, όποιος πραγματικά ενδιαφέρεται να αποκτήσει ένα προϊόν ως "ευκαιρία", καλό είναι να ξεκινά απλά υποψιασμένος, ενημερωμένος ΑΛΛΑ και διατεθειμένος να "κουνηθεί" και λίγο από τον καναπέ κι όχι σαν απριόρι υποψήφιος μ@λ@κ@ς-θύμα του εν δυνάμει κακού πωλητή... τώρα αν δεν μπορεί ρε φίλοι αυτόματα να απορρίπτει τις "ακραίες" (για τον οποιαδήποτε λόγο) περιπτώσεις που έτσι κι αλλιώς είναι αν μη τι άλλο κατά κανόνα "γραφικές" (πχ μεγαλύτερη τιμή από την εμπορική του καινούργιου), ε θα χει και γενικό κοινωνικό πρόβλημα, δεν θα του "φταίνε" μόνο αυτές ως αφορμή...
  3. στα πλαίσια του καλώς εννοούμενου χαβαλέ μια χαρά το άσμα, από μια πραγματικά καλή μπάντα... για μένα όμως κυρίως πολύ ευχάριστη έκπληξη η παραγωγή ρε μάγκες... μπράβο...
  4. οι κατασκευαστές studio monitor έχουν ως βασικό στόχο την "ουδετερότητα" στην αναπαραγωγή των πονημάτων τους ώστε να αποτελούν το σημείο αναφοράς κατά την παραγωγή που θα δίνει τη δυνατότητα στον ηχολήπτη να δημιουργήσει (από τεχνικής πλευράς) ένα τελικό "μουσικό προϊόν" που θα αναπαράγεται με το δυνατόν λιγότερα artifacts σε οποιοδήποτε consumer σύστημα... σε αυτή τους την προσπάθεια ειδικά στις φθηνές κατασκευές καταφεύγουν σε αν μη τι άλλο μη ιδανικές πρακτικές (κυρίως τονισμούς στις μεσαιο-υψηλές συχνότητες) για να "βοηθήσουν" την αίσθηση "ανάλυσης" και επιμέρους διάκρισης του audio σήματος κατά το monitoring... να επαναλάβουμε κι εδώ ακόμα μία φορά, ότι κατά κανόνα (εν πολλοίς απαράβατο), τα φθηνά "monitor" μόνο "φλατ" δεν είναι στην συχνοτική τους απόκριση και φυσικά "χρωματίζουν" με μπατανόβουρτσα... εξ ου και ο συνήθως πολύ πιο "σκληρός" ήχος τους σε σχέση με τα ανάλογα τους hi fi... οι κατασκευαστές Hi Fi ηχείων από την άλλη, έχοντας στο νου το αντίθετο και στοχεύοντας κυρίως στην "τέρψη" (αναζητώντας την αίσθηση της "μουσικότητας") και στις φθηνές υλοποιήσεις στον "εντυπωσιασμό" πρώτου χρόνου του υποψήφιου καταναλωτή, τονίζουν τα άκρα του φάσματος και σε αρκετές περιπτώσεις υποβιβάζουν την μεσαία περιοχή ώστε ο ήχος να είναι πιο "γλυκός" και παράλληλα να "κολακεύονται" οι κακές ηχογραφήσεις και τα lossy audio format (τα οποία αναπαραγόμενα από monitor ηχεία βγάζουν στην επιφάνεια όλες τις αδυναμίες τους)... σε πολύ καλές υλοποιήσεις βέβαια ένα πραγματικά καλό ηχείο (Hi End) σε όλα τα επίπεδα και συνήθως πανάκριβο, μπορεί χωρίς παραχωρήσεις να έχει διττή χρήση... και ως ηχείο αναφοράς και ως ακρόασης... απλά αν συνυπολογιστούν τα παραπάνω ένα μόνιτορ ηχείο έχει εν πολλοίς "αντικειμενικά" κριτήρια αξιολόγησης και εν γένει πιο αυστηρή αντιμετώπιση στην κρίση του από ένα hi fi όπου τα πράγματα "χαλαρώνουν" και ειπεισέρχεται σε ένα (κάποιες φορές μεγάλο) βαθμό και η υποκειμενική αντίληψη του μέσου ακροατή... όπως φαντάζομαι έχεις καταλάβει το ποσό που μπορείς να διαθέσεις είναι οριακά επαρκές... καλό θα ήταν να κάνεις μια βόλτα στην αγορά και να ακούσεις πριν αποφασίσεις, ψάχνοντας αυτό που θα σε πείσει ότι αξίζει τον κόπο να το εκταμιεύσεις (πάντα σε σχέση με ότι διέθετες έως τώρα)... πάντως τα συγκεκριμένα Edifier δεν είναι κακά τηρουμένων των αναλογιών και θα σου προσφέρουν σίγουρα μια μικρή αναβάθμιση σε σχέση με τα προηγούμενα που διέθετες... το μέγεθός της όμως μόνο ο ίδιος μπορεί να το αντιληφθείς... εγώ με την σειρά μου, αν μπορείς να ανέβεις ελάχιστα στο ποσό, θα σου έλεγα να ακούσεις και τα κάτωθι που προτείνω σε ανάλογες περιπτώσεις με την δική σου και που πιστεύω ότι θα σε καλύψουν μέχρι να βρεις ένα ποσό για ένα καλό hi fi σύστημα (τα τελευταία χρόνια η πρόοδος της τεχνολογίας προσφέρει πολύ καλούς hi fi ενισχυτές και ηχεία στην entry level κατηγορία, που κάποτε τα ανάλογης ποιότητας τους θα κόστιζαν δεκαπλάσια)... https://www.thomann.de/gb/alesis_elevate_5_mkii.htm#bewertung ΥΓ1 είναι μια ψηφιακή έξοδος που σου προσφέρει η κάρτα σου... μέσω αυτής παρακάμπτεις το dac (Digital to Analog Converter) της και έχεις την δυνατότητα να το αντικαταστήσεις με ένα πολύ καλύτερο ώστε να αναβαθμίσεις ανάλογα τον συνολικό ήχο σου... ΥΓ2 ούτε για αστείο να μην το σκέφτεσαι ότι ένα ηχείο σαν αυτό μπορεί να κατέβει τόσο χαμηλά... σε μια απόκλιση -3+3db που είναι επαρκώς ανεκτή και τα 80hz πολλά θα του είναι (όχι μόνο λόγω τιμής αλλά και ποιότητας και μεγέθους καμπίνας και μονάδας χαμηλών)... ΥΓ3 ορθή ως λογική σκέψη, απλά ανέφικτη καθότι πρέπει να ανέβουμε πολύ ψηλά σε τιμή για να έχει πρακτική βάση...
  5. npap

    16 Strings - About Time

    καλή επιτυχία
  6. npap

    Ανάφη

    μπορεί να είχες πετύχει τότε τον Γιώρη με το Υδραυλοστραβόφωνο του σε κάποιο free jazz jam με τους καπετάνιους των πλοίων της γραμμής και τη μπουρού τους...
  7. npap

    Face the truth

    ναι κι εγώ περίμενα να ακολουθήσει το leaf and stream στο καπάκι ρε Γιώργη... μπράβο με ταξίδεψες στην εποχή που περιγράφουν οι φίλοι παραπάνω σε ανάλογες παραστάσεις που τσακωνόμαστε ποιος θα σηκωθεί να γυρίσει το LP στο σημείο που μας έκανε εντύπωση και έπαιρνε "ανάλυση"... ε στο δικό σου κομμάτι θα σηκωνόμουν και μόνος μου... αναμένω κι άλλα...
  8. npap

    Ανάφη

    ένα κομμάτι (αγαπημένο μου) από μια παλιότερη δουλειά του μουσικού alter ego του φίλου γλύπτη Γιώρη Παπακωνσταντίνου που είχα ενορχηστρώσει και μιξάρει προ αμνημονεύτων... άσχετο βέβαια μα τα συνήθη ακούσματα μας εδώ αλλά έτσι για ποικιλία... αφιερωμένο στο αγαπημένο του νησί που αποτελούσε συχνό καλοκαιρινό του προορισμό, πηγή έμπνευσης του και τόπο από τον οποίο άντλησε πάρα πολλά από τα υλικά που χρησιμοποιεί στα έργα του...
  9. αν έχει θέσει "ποιοτικά" κριτήρια περί "πολυκάναλης" ακρόασης (όπως προείπαν και οι φίλοι μας) μέσω των διάφορων dolby και DTS surround formats, όντως "τσάμπα παιδεύεται"... αν όχι μπορεί να βρει έναν οποιοδήποτε στερεοφωνικό ενισχυτή με εξόδους Α και Β ζευγαριών ηχείων με knob που θα επιτρέπει την ταυτόχρονη ακρόασή τους (εννοείται να ταιριάζει στα χαρακτηριστικά τους σε ohm και watt), ώστε να τα συνδέσει και ακούγοντας στο λεγόμενο stereo x2 να ναι ευτυχής (αν αυτό είναι ο καημός του έστω και παρωχημένο) ... αν τα ηχεία δεν είναι πολύ "καλά" ας ψάξει για παλιούς μεταχειρισμένους σε καλή κατάσταση... σε επώνυμες μάρκες όπως Denon, Marantz, Pioneer, Sony, Yamaha κλπ ακόμα και εικοσασετίας, μπορεί να βρει πολύ καλές ευκαιρίες και με αξιόλογο ήχο...
  10. επειδή είχες ήδη αναρτήσει νεο ποστ όσο έγραφα το δικό μου, μόνο και μόνο με αυτό επιβεβαιώνεις την παρανόηση (περί downsampling σαν γενικό reference point παραθέτωντάς test του ως κριτήριο διαφοράς στον ήχο)... ακριβώς αυτό, αν προσθέσεις ότι κατά κανόνα το επιδιώκουν ΣΕ ΔΕΥΤΕΡΟ ΧΡΟΝΟ για να ξεχωρίσουν ή να εξυπηρετήσουν "αισθητικές προτάσεις"... ΟΜΩΣ αλίμονο αν bypass σε μια audio chain ένα plug in είχε δικό του "ήχο" (αν παρ ελπίδα κάποιο το κάνει δείχνει κακή ποιότητα του αλγορίθμου και είναι προς αποφυγή)... το summing σε ένα daw είναι ότι σε μια κιθάρα το intonation... δεν μπορώ να το κάνω πιο λιανά... ο σκοπός κανενός εδώ δεν είναι να "σε διορθώσει"... η (τεχνική πάντα) άποψη που φέρεις όμως, αν οδηγεί σε λάθος συμπεράσματα επιβάλλεται να "εξετάζεται" σε ένα φόρουμ που ασχολείται με την μουσική τεχνολογία... το να το παίρνεις προσωπικά δεν συνάδει αν μη τι άλλο με τις προθέσεις μας (ας μου επιτρέψει ο Νίκος τον πληθυντικό)...
  11. μόνο αυτό δεν αποδεικνύεται στο link που παραθέτεις... ξαναδιάβασε προσεκτικά και αν οι γνώσεις σου περί audio είναι περιορισμένες, για να μην μπερδευτείς περισσότερο (από ότι δείχνει η παραπάνω ρήση σου) καλύτερα (μέχρι να κατανοήσεις τη έννοια του downsampling πχ) άστο προσωρινά και ξεκίνα από το test του noiz (πίσω στο 2009) που (θέλω να) πιστεύω ότι θα σου λύσει αρκετές απορίες και θα σου ξεμπερδέψει τα λάθος συμπεράσματα στα οποία (δείχνεις να) έχεις καταλήξει... και για να μην μπουν στην πλάνη ή συντηρήσουν κι άλλοι τον "audio μύθο" (που μέσω του γνωστού χαλασμένου τηλεφώνου αναπαράγεται συνεχώς, πριμοδοτώντας την αντιδημιουργική ημιμάθεια) να επαναλάβω για πολλοστή φορά συμπερασματικά ότι στην "ουσία" ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΒΑΣΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ AUDIO ΣΗΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ DAW'S... και όπως εύστοχα είχε καταλήξει τότε και ο φίλος μας Νικόδημος στο τέλος της σημαντικής προσπάθειας που έφερε σε πέρας έτσι λοιπόν την παρακάτω απόφασή σου αν την έχεις πάρει με το αρχικό σου συμπέρασμα, καλό είναι να την επανεξετάσεις αφού πρώτα γίνεις κύριος των πραγματικών σου αναγκών (κυρίως εργονομικών) αποκωδικοποιώντας τες (πράγμα που δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να ξανακαταλήξεις στο ίδιο DAW απλά πλέον θα είσαι σίγουρος ότι ακολούθησες τον "σωστό" δρόμο)... φιλικά ΥΓ. πχ αν κατέληξες στο ανωτέρω για τις "δυνατότητες" του σύμφωνα με τα χρήματα του, τι να πει και το (υπερπλήρες στα πάντα) "επαγγελματικό" Sonar που δίνεται πλέον δωρεάν...
  12. @g.p οκ... σεβαστή φυσικά η άποψή σου... δεν σε απατά η μνήμη σου but... δεν αναφέρομαι στον Σιδηρόπουλο (ο οποίος φαίνεται έχει κατοχυρώσει το όνομα Παύλος στην ελληνική σκηνή ) αλλά στον Παύλο Βακατάτση που έχει γράψει (κατά κύριο μέρος) τους στίχους στο εν λόγω άσμα (γνωστός και ως Pavlo V γι αυτό και το τραγουδάκι του που παρέθεσα μια και μου τον θύμισες)...
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύχρηστη. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.