Προς το περιεχόμενο

npap

Guru
  • Αναρτήσεις

    4.430
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    31

npap ήταν Μέλος της ημέρας 11 Μαρτίου

npap είχε την πιο δημοφιλή συμμετοχή!

Bio

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

5.703 προβολές προφίλ

Συμμετοχή npap

  1. (κι εγώ) Έχω παίξει Χαρά Βέρα φίλος (σε πανηγύρι) και το χειρότερο; Το γνώριζα...
  2. λίγα με την Κάνηθο ορέ... βρίζοντας τους κατοίκους της περιλαμβάνεις γιαγιοπαπούδες μου, θείους, ξαδέρφια και και μένα (τα καλοκαίρια) μέχρι να βγάλω μουστάκι...
  3. οπότε στην πρεμούρα σου αναφέρεις κι άλλο ανάλογο που είχα ξεχάσει... μάλιστα... δεν έχω ΚΑΝΕΝΑΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΑΝΑΚΑΛΕΣΩ ορέ αχαρακτήριστε και μεγάλη σου η τιμή που ασχολήθηκα υπέρ του δέοντος μαζί σου, αλλά συνεχίζεις να προκαλείς (δεν αξίζεις ούτε την βρισιά μου)... διάβασε λοιπόν παρακάτω τα ΛΟΓΙΑ ΣΟΥ (έλα ρε κοίτα θαύμα ήρθαν τα κεφαλαία και χωρίς αναβάθμιση) και πες μας... άντε εμένα εντάξει... θα μας βγάλεις όλους τρελούς; η αήθεια είπαμε δεν κρύβεται... είναι σαν τον λόξυγκα... και αυτά τα "άλλα" που είχα "δει" σε σένα μόλις συμπυκνώθηκαν και ανακατεύθηκαν ως εμετός στον νηπιακό σου επίλογο λες και θα με θίξεις (ως τι;) )επειδή δεν έχω βάλει τα 11... σίγουρα το 7χρονο ανηψάκι μου θα έβρισκε κάτι πιο ώριμο να μου την πει... επαναλαμβάνω μεγάλη σου τιμή που ασχολήθηκα με σένα και ενώ μου έχεις δώσει τόσες αφορμές στο παρελθόν έλεγα άστον μπορεί να κάνω και λάθος... και όχι ρε δεν θα σε βρίσω για να κλειδωθεί το θέμα και σου κάνω χάρη... εδώ να φαίνεται και η απάντησή που θα δώσεις σε αυτό μου το ποστ... πόσο ψέμα θα πεις ακόμα... -- ΥΓ αν υπάρχουν και κάποιοι που δεν σε έχουν πάρει χαμπάρι ακόμα ας διαβάσουν όλο το τότε θέμα για την Σάττι και το τι έλεγες για άλλους εκτός από μένα... ΥΓ2 ρε Νίκε αλήθεια τώρα... αισθάνθηκες "απειλή" με το "θα φάμε τα μουστάκια μας"... γιατί θα με τρελάνει ο φίλος σου...
  4. κοίτα προσωπικά δεν είμαι σώνει και καλά αντίθετος... μπορώ ενδεχομένως να δεχθώ και την ανάγκη κατ ουσίαν κάποιες φορές (και) στο δημόσιο να ανατίθενται (με διαφανείς διαδικασίες) απ ευθείας πρότζεκτ (πχ για αποφυγή της γραφειοκρατίας)... εδώ όμως δεν υπάρχει λόγος (προφανής τουλάχιστον σε μένα) να μην γίνεται κάθε φορά ένας μικρός διαγωνισμός χωρίς φανφάρες... απ τα διακόσια και τραγούδια στίχους που κατατέθηκαν ας πούμε φέτος θα μπορούσε να επιλεχθούν κάποια σε πρώτη φάση και να τεθούν στην κρίση του κοινού... τότε φαντάζομαι και ο πιο λογικός καλοπροαίρετος "καχύποπτος" δεν θα είχε λόγο να ξινίσει "επί της αρχής" (του άρεσε δεν του άρεσε το προκρινόμενο άσμα)... εντάξει ο ιδεοληπτικός ή ο "ψέκας" θα ζήταγε τον λόγο γιατί ο διαγωνισμός δεν περιελάμβανε με κάποιον μαγικό τρόπο και τα διακόσια αλλά αυτό στατιστικά ως άκρο φεύγει από την υπόθεση μας... αλλά από αυτό έως το να προκριθεί διαγωνισμός ενδιαφέροντος, να σταλθούν διακόσια κομμάτια και όλως τυχαίως να είναι όλα άχρηστα μπροστά στο "αριστούργημα" των εν λόγω "συνθετών" (πρώην συνεργατών της παρεμπιπτόντως) και επίσης τυχαίως και της ίδιας υπογράφουσας ως συνθέτριας, έ όπως και ξανάγραψα υπάρχει μεγάλη διαφορά και εμένα (και μάλλον εδώ μόνο εμένα) με ενοχλεί... όποτε συμβαίνει και με όποιον και όπου συμβαίνει... και ο συμψηφισμός συνεχίζεται... και λοιπόν φίλε μου;... και όλες τις υπόλοιπες να συνέβαινε, η αρχή της ισονομίας και της αξιοκρατίας (το δυνατόν πάντα και τηρουμένων των αναλογιών) δεν αναιρείται κατ ουσίαν με δικαιολογία ότι έχει ξαναγίνει... το ξανάπα νομίζω ότι ο τρόπος αυτός σκέψης όταν υπάρχει γενικευμένα όπως στην χώρα μας με τα μύρια κομματόσκυλα να καθορίζουν τις τύχες όλων κατά το συμφέρον τους, δικαιώνει τα λαμόγια κάθε είδους και φυσικά όχι μόνο στην ελάσσονα περίπτωση της eurovision... είναι θέμα νοοτροπίας... πάντως κατά την γνώμη μου έφερες και μάλλον άστοχο παράδειγμα (πάντα συγκριτικά με άλλα που θα μπορούσες να αναφέρεις) καθότι το 76 υπήρχαν ειδικές συνθήκες για την χώρα από την μία και το μέγεθος της περσόνας του Μάνου θα είχε πλάκα να το συγκρίνεις με τα μέλη των σημερινών επιτροπών της ΕΡΤ σαν ειδικό βάρος...
  5. δεν το ξέρω, αν και πραγματικά έπεσα από τα σύννεφα με το γεγονός ότι προσωπικά δεν βρήκα εδώ μεγάλη διαφορά στο περιβάλλον με το ¨οξω από δω" όπως θα περίμενα (και όπως έχει συμβεί σε πάμπολλες περιπτώσεις στο παρελθόν)...
  6. φυσικά να συμφωνήσω ("αυτονόητα") ότι δεν αξίζει (και όχι μόνο για την Eurovision)... μια αφελή απορία να εκφράσω μόνο... το συμπέρασμα ότι "κομπλεξαριζόμαστε ή βγάζουμε μίσος ή ζήλια ή παρακμή" είναι λιγότερο αυθαίρετο από αυτό που οδήγησε κάποιους να θεωρήσουν ότι (καλώς ή κακώς) προσβάλλονται από τις δηλώσεις (και όχι μόνο) της Σάττι; ή μήπως τελικά δεν "νομιμοποιούμαστε" και τόσο όταν οι απόψεις μας διαφέρουν να τις εκφράσουμε;
  7. ρε trolley ρε τρόλ ευ.. μια και με ανέφερες ενώ σε αγνόησα από ένα σημείο και μετά για να μην παίζουμε με τις λέξεις, να σου κάνω ένα ρεζουμέ... ασχολήθηκα με το εν λόγω τραγούδι (δεν μ άρεσε όπως και πλειοψηφικά σε όλα τα νέα παιδιά που εγώ γνωρίζω και όχι μόνο στους πενηντάρηδες αν έχει σημασία για κάποιους), ασχολήθηκα με την πεντακάθαρα αδιαφανή επιλογή του τραγουδιού και των συνεργατών της (δεν συμψηφίζω τις λαμογιές αναλόγως κόστους επαναλαμβανόμενες ή όχι αν και 170 χιλιάρικα "μιλημένα" στο δημόσιο νομίζω στοιχειοθετούν αδίκημα που επισύρει φυλάκιση) και ασχολήθηκα τέλος με επιχειρήματα και με τις εμφανώς άστοχες στην καλύτερη προσβλητικές για μένα δηλώσεις της αοιδού (για σένα και για άλλους χιούμορ ok! διαφορά αντίληψης)... το μόνο που δεν ασχολήθηκα πάντως ήταν το "πεσμένο στήθος" της Σάττι που είχες ασχοληθεί εσύ όπως θυμάμαι όταν είχε ξανασχολιαστεί στο φόρουμ η κοπέλα πριν κάποια χρόνια... μάλλον αυτή είναι και η ειδοποιός διαφορά μας στο πως αντιλαμβανόμαστε τον κόσμο καθώς φαίνεται... περί ορέξεως δεν λέω, απλά διαχωρίζω θέση από σένα και ελπίζω αυτή τη φορά τα bold μου να σου φάνηκαν χρήσιμα...
  8. έλα ρε κάστορα... σοβαρά? και το" deep dive στην Ελληνικη παραδοσιακη μουσικη αλλα πληρη αποστολη τυπου Ζακ Ιβ Κουστω" την οδήγησε στο να μνημονεύσει την "τεράστια" Κελεκίδου (η οποία όντως είναι από τις καλές "νεο-λαικές που πέρασαν και δεν ακούμπησαν" συμφωνούμε, αλλά μέχρι εκεί);... και καλά δεν την άγγιξε η Σαμίου.. έστω ας αναφέρει κάποια Πίτσα ρε αδερφέ για να μας ανοίξει τα μάτια... μια Πυργάκη στο πιο "πανυγιρέ παραδοσιακόν" αν προτιμάς... σεβασμός σε κάποιες αντικειμενικές άξιες, έλεος δηλαδής... τελικά το dive το έκανε ως Κουστώ σε προχωρημένη άνοια μελετώντας μαζί με την ξανθιά σερβιτόρα στο μαγαζί που έπαιρνε τον καφέ του ο Μπένσον;... τα χουμε ΙΣΟΠΕΔΩΣΕΙ όλα μιλάααμεεεεεε... "εξω από την πλάκα" λοιπόν εγώ μόνο από τα λεγόμενά και το ύφος της μπορώ να λάβω αφορμή για τα συμπεράσματά μου... και αυτή σαν δημόσιο πρόσωπο μου δίνει το δικαίωμα για αυτό... για πες μας και εμάς εσύ που γνωρίζεις καλά τις προθέσεις, το χιούμορ και τα dipe dives της περισσότερα ώστε να της ζητήσομε και συγνώμη αν έχομε πέσει τόσο έξω στις εκτιμήσεις μας (τι λέω ρε στα γεράματα)... με την "γυφτορούμπα την ελληνικήν"; βεβαίως κύριε μου... με έχει ταΐσει άλλωστε στο παρελθόν ο ρυθμός της και δεν ψέγω τον ίδιο όπως ίσως λάθος κατάλαβες... το ότι τον επικαλείται (τον συγκεκριμένο) ώστε να "καλλωπίσει" το πόνημά της με "παραδοσιακό" εσάνς ξεπερνάει όμως τα δικά μου όριά πρόκλησης... να στο ζωγραφίσω; --- ΥΓ. δεν σου κρύβω Νικολάκη συνονόματε ότι νοιώθω μεγάλη ανάγκη αυτή την στιγμή να συνεχίσω και να σου απαντάω και προσωπικά όπως αρμόζει στο ύφος σου, αλλά θα ναι εν βρασμώ και θα πω πράγματα που ίσως μετανιώσω οπότε το προσπερνάω μια και συνυπάρχουμε τόσα χρόνια στον χώρο και νομίζω ότι μέχρι στιγμής έχω σεβαστεί κόσμια τις όποιες διαφορές μας όπως και στηρίξει αναλόγως ότι συμφωνούμε... τώρα το αν κάποια στιγμή φάμε τα μουστάκια μας ελπίζω να έχει σοβαρότερη αφορμή από το εν λόγω θέμα που τραβιέται από τα μαλλιά...
  9. «Για όσους λένε πως το τραγούδι είναι ρεγκετόν, θα ήθελα να σας να προσκαλέσω να πάτε στο YouTube και να πατήσετε "Γλύκα Γλύκα" της Κέλλυς Κελεκίδου, είναι μια μεγάλη Ελληνίδα καλλιτέχνις και ουσιαστικά αυτός ο χορός στο "Ζάρι" είναι συρτός. Οπότε το "ρεγκετόν" για όσους είναι εκτός Ελλάδας, στην Ελλάδα το λέμε συρτό. Ας ακούσουμε τον συρτό» και στη συνέχεια, πρόσθεσε: «Που μου είχατε και στο χωριό σας ρεγκετόν». Μαρίνα Σάττι πηγή εκ του καβαλήματος του καλαμιού και του ύφους της "παραμορφωμένης" κυράτσας που ανακαλύπτω στα τελευταία link που ανεβάζετε, αποσύρω την εγγενή μου ευγένεια και επίσημα την "συμπάθεια" που της είχα μη γνωρίζοντας σε όλο του το εύρος τι αντιπροσωπεύει και της απαντάω πλέον στα ίσα στο ανάλογο ύφος που εντέλει αξίζει στην περίπτωσή της - ίσα μαρή... νιε στου χουριό μ΄ δεν είχαμ' ρεγκετόνε... είχαμ' όμους ριγκατόνι και δικό μας συρτό... και δεν χρειαστηκιε καν να ξενιτευτούμε ίσα στα μπέρκλι, αλλά έφτανε να ροβολήσουμε στου πανηγύρ' του διπλανού χωριού ή να γκογλάρομεν την βίκι πίδια στο σμαρτφονι μας στην ρούγα του δικού μς για να μάθουμ' ότι ο "συρτός" είναι αρχαιοελληνικής προέλευσης έννοια (εκ του "σύρω" τον χορό) που τότε αντιστοιχούσε σε έναν χορό, αλλά στο πέρασμα των χρόνων έγινε προσδιορισμός διαφόρων (και μάλιστα διάφορων ρυμθικών αξιών) χορών σε διάφορα μέρη της Ελλάδας και της Μικράς Ασίας... Μπάλο τον θετε; Καλαματιανό; Πωγωνίσιο; Ικαριώτικο; Χανιώτικο; και μεταξύ πολλών ακόμα διαλιέχτε... ο ρυθμός στο "Γλύκα Γλύκα" της Κέλλυς Κελεκίδου που αναφέρεις εμβληματικά ως "μεγάλη Ελληνίδα καλλιτέχνι" (και φαντάζομαι είναι το "είδωλό" σου για να την μνημονεύεις), είναι μια παραφθορά των νησιώτικων συρτών αχταρμά με ανατολίτικους maksum, που αναπτύχθηκε τα τελευταία χρόνια εν πολλοίς στα σκυλάδικα της εθνικής και τα λαϊκοδημοτικά υπόγεια πέριξ της Ομόνοιας... το όνομα του δε μεταξύ των μουσικών (ακόμα και σήμερα εφόσον γνωρίζω) "Ρούμπα" (ή Συρτορούμπα ή Γυφτορούμπα)... το κούνημα των νυχιών του δακτύλου που μας κάνεις για να μας βάλεις στη θέση μας εμάς τους "χωρικούς" και η αντιστοιχία με το κακομαθημένο στυλάκι καβαλημένης παιδούλας δείχνει απλά το "επίπεδό" σου (όπως το αντιλαμβάνεται ενδεχομένως ο καθείς μεν, αλλά στην σωστή του διάσταση δε) και για μια ακόμα φορά το ότι το εγγενές ταλέντο δεν συνάδει απαραίτητα με την ευφυΐα και την πνευματική καλλιέργεια πλέον της παπαγαλίας... πάρε τώρα και δυο χαρακτηριστικές αυθεντικές ηχογράφησεις συρτών από την τεράστια δασκάλα κυρία Δόμνα (που δεν είχα τύχει να γνωρίσω δια ζώσης αλλά το έργο που άφησε πίσω της ήταν φάρος για μένα και πηγή γνώσης σε πολλές ενασχολήσεις μου) να μαθαίνς και τίποτις από τα δικά μας τα "βλάχικα" ώστε να μην το ανοίγεις το απαίδευτο (παραπλεύρως της όποιας μόρφωσής σου) αλαζονικό στοματάκι επί παντός επιστητού... μείνε στην υπέρτατη τέχνη του ρεγκετον και του τραπ κι ασε μας εμάς... μη πέφτεις στο δικό μας επίπεδο... άλλο η ρυθμική αξία των χορών κι άλλο το όλον ύφος κι ότι αυτό αντιπροσωπεύει κάθε φορά στο είδος μιας μουσικής... τα "πονηρά" δάνεια τους δεν φέρνουν στο κάθε νέο συνονθύλευμα απριόρι και τις παραδοσιακές αρχές πίσω από αυτούς...
  10. είμαι περίεργος να τους ακούσω (προσωπικά εξαιρώ το ΟΝΤΩΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ κανάλι της βουλής που μεταδίδει ζωντανά τις συνεδριάσεις της, ενδιαφέροντα αλμανακ και ενίοτε και ντοκιμαντέρ)... επίσης ειδικά από σένα και τον Νίκο έχω μια απορία που θέλω να μου απαντήσετε ειλικρινά (αν θέλετε φυσικά)... όταν έγινε το νταβαντούρι με το κλείσιμο της ΕΡΤ ήσασταν υπέρ του κλεισίματος ή στα κάγκελα με την Κωνσταντοπούλου και την Ραχήλ...
  11. καλά θα φρίξεις αλλά αρχικά μου το στειλε "επώνυμη" αοιδός του έντεχνου χώρου λαύρα υπερασπιστής της μικρής, για να μου το τρίψει στα μούτρα του άπιστου... αλλά είδα την πηγή και πήγε η καρδιά μου στην θέση της...
  12. καλά χιούμορ κάνει ο φίλος αλλά κατ ουσίαν "στηλιτεύει" την υπερβολή γιατί όντως να την στηρίξουμε (παρά τις ενστάσεις των ξινών γερόντων σαν του λόγου μου) αλλά υπάρχουν και όρια...
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου