Προς το περιεχόμενο

npap

Guru
  • Αναρτήσεις

    3.560
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    9

npap ήταν Μέλος της ημέρας 28 Αυγούστου

npap είχε την πιο δημοφιλή συμμετοχή!

ΦΗΜΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ

511 Excellent

Σχετικά με τον npap

  • Rank
    Recording Guru

Bio

  • Mojo
    Κιθάρα
  • Επάγγελμα
    Ηχολήπτης - Μουσικός - Multimedia specialist
  • Facebook
  • Τόπος
    ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
  1. μάλιστα... επειδή όμως εγώ δεν αναφέρομαι σε κάποιο usb ανεμιστηράκι πάνω στο laptop που θα μας δροσίζει, να επισημάνω ότι κυρίως λόγω των αυστηρών περιορισμών ισχύος της τροφοδοσίας του διαύλου USB (5.0 volts nominal -5.2 volts maximum- έως τα 500 mA για το σύνηθες μέχρι στιγμής 2.00), αυτή καθίσταται ανεπαρκής για συνήθεις "σοβαρές" (με απαιτήσεις ποιοτικού ήχου και αξιοπιστίας) συσκευές, όπως τα "αξιόλογα" USB audio interface για τα οποία (κακώς?) υπέθεσα ότι μιλάμε (τυπικά με απλά θεωρητικά μαθηματικά είναι επαρκής αλλά στην πράξη τα προβλήματα είναι πολύ συχνά και καλώς ή κακώς η ποιότητα της τροφοδοσίας είναι άμεσα συνυφασμένη με τον ποιοτικό και "αθόρυβο"ήχο)... δυστυχώς λοιπόν, κατά κανόνα γι αυτά επιβάλλεται ξεχωριστό ικανό τροφοδοτικό ρεύματος (που δεν συνάδει φυσικά επ ουδενί με την φορητότητα) ή εξειδικευμένο κύκλωμα μπαταριών που θα το αντικαθιστά επαρκώς (όπως πχ στις υλοποιήσεις που ανέφερα εξ αρχής)... ΥΓ. εννοείται ότι επί το πλείστον οι κατασκευαστές (οποία έκπληξις) αποφεύγουν να γνωστοποιήσουν τα ανωτέρω στους πελάτες τους, αφήνοντάς τους να πιστέψουν ότι το USB Powered είναι το "ίδιο"...
  2. καλή επισήμανση... δυστυχώς για να χρησιμοποιήσει ο φίλος μας απρόσκοπτα το laptop του, η κάρτα ήχου του πρέπει να είναι σχεδιασμένη επίσης έτσι ώστε να διαθέτει τροφοδοσία ικανή να εξυπηρετεί τις ανάγκες της φορητότητας... οπότε πάλι καταλήγει σε εξειδικευμένες λύσεις όπως της Centrance που ανέφερα ως παράδειγμα παραπάνω (ή κάποιες ανάλογες της Sound Devices, Τascam, Ζoom, Fostex κλπ)...
  3. υπάρχουν και κάποιες αξιόλογες λύσεις για κινητά όπως της Centrance https://centrance.com/mixerface/ αλλά βέβαια σε αυτά τα χρήματα βρίσκεις ανάλογης ποιότητας αποκλειστικούς portable recorder... από την άλλη το θετικό στην περίπτωση των κινητών είναι ότι μπορείς να χρησιμοποιήσεις τις διάφορες software εφαρμογές (ανάλογα το φορματ) που συχνά βοηθούν περισσότερο εργονομικά σε σχέση με τα συνήθως δύσχρηστα μενού στις μικρές οθονούλες των PR... περί ορέξεως...
  4. npap

    Surf rock instrumental κομμάτια

    συμφωνώ απολύτως με τους φίλους μου από πάνω (μου)... ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ κι από μένα...
  5. δεν τοχαν πολύ με το blues οι Band, αλλά ευτυχώς ήταν και ο Paul εκεί...
  6. npap

    Clips με μια δεύτερη ματιά...

    namaste πάλι εδώ... μια και δεν βλέπω ενδιαφέρον και από άλλους (και στεναχωριέμαι τα μάλα ), συνεχίζω μόνος κι έρημος να ρίχνω "δεύτερες ματιές"... αυτή τη φορά σε ένα κομμάτι που ανέβασε πρόσφατα ο (πάντα καλή τη πίστει συνήθης ύποπτος για παρόμοια εγχειρήματα μου) Σπύρος (Jazzjoker)...
  7. ντάξει... εγώ την "άκουσα" με το εξώφυλλο...
  8. πέραν όλων όσων σου προείπαν οι φίλοι μας, το σημαντικότερο για μένα είναι να "παντρευτείς" τον σκηνοθέτη καθ όλη την διάρκεια της συνεργασίας σας... στόχος να μοιραστείς το "όραμά" του και το έργο σου να λειτουργήσει ως "θετική συνιστώσα" στο αποτέλεσμα κι όχι, όπως πολλές φορές συμβαίνει, ως ένα απλά ωραίο μουσικό θέμα ξεκομμένο από τα δρώμενα της ταινίας... γι αυτόν τον λόγο πρέπει να εμπλακείς συναισθηματικά με τον οποιοδήποτε τρόπο στο στόρυ.... αξιοποίησε συχνές κατά το δυνατόν "συζητήσεις" με τον σκηνοθέτη (πέραν από τα απλά briefing ξεπέτα) κι αν δεν τον βλέπεις πρόθυμο, "κυνήγα" τον... πέραν των τεχνικών στάνταρ που καλό θα ήταν εξαρχής να συμβαδίσεις (όπως σου είπε ο φίλος μας παραπάνω), αναζήτησε όλους τους τυχόν υπάρχοντες "πιλότους", παρακολούθα επισταμένα το αμοντάριστο υλικό για να μπαίνεις και στο εικαστικό κλίμα που δεν θα σου δώσει το σενάριο και δούλευε παράλληλα... προσωπικά θα σου πρότεινα να παρίστασαι και σε γυρίσματα κατά το δυνατόν, ώστε να ενσωματωθείς στο team και στο όλο κλίμα της παραγωγής... είναι επίσης σημαντικό πριν φτάσετε στο post production να έχεις ήδη συνθέσει το βασικό θέμα (και όσα ανεξάρτητα sub themes από την βασική μελωδία τυχόν χρειαστούν), για να επικεντρώσεις στο τέλος στις διαδραστικές παραλλαγές που θα "τονίζουν" τις όποιες σκηνές θα τις χρειάζονται μια και σε αυτές τις περιπτώσεις το "χειρουργικό καστομάρισμα" θα ναι πολύ απαιτητικό και στους χρόνους και στις δυναμικές... για την απειρία μην πολυανησυχείς μια και θέλω να πιστεύω ότι θα σε βοηθήσουν οι τεχνικοί (φρόντισε καλού κακού να τα έχεις καλά και μαζί τους και μην ντρέπεσαι να τους γίνεσαι φορτικός μια και το καλό αποτέλεσμα δεν το αφορά το τακτ σου)... τώρα για τις ώρες που θα απαιτηθούν να αφιερώσεις για ένα καλό αποτέλεσμα (πόσω μάλλον αν είσαι "πρωτάρης"), βρίσκω πολύ αισιόδοξο τον Σταύρο... μάλλον δεν θέλει να σε τρομάξει... καλή τύχη αλλά κυρίως έμπνευση και όρεξη...
  9. ερωτεύτηκα Βαγγέλ' μ'... πως μου είχε ξεφύγει αυτή η υπερβατικά των ονείρων μου κινούμενη, εκφραστική τελειότητα?... thanx! ΥΓ. Oscar μου θα σ απατήσω στα γεράματα...
  10. npap

    Tell me why

    Tell me why Γεώργιε δεν το είχα πάρει χαμπάρι?... μπράβο... κομματάρα με φοβερή ατμόσφαιρα... τεχνικά εγώ δεν λέω τίποτα, όπως και όταν ακούω το όποιο ανάλογο της εποχής που παραπέμπει... απλά χαλαρώνω και απολαμβάνω...
  11. να προσθέσω ότι εδώ το Maximum SPL Output αναφέρεται σε peak στάθμη... δηλαδή πόσα db σε στιγμιαίες κορυφές σήματος μπορεί να αντέξει το ηχείο... οπότε τα db ως μέση τιμή σε συνεχές πρόγραμμα θα είναι πολύ πιο χαμηλά (και "μεταβάλονται" και ανάλογα το συχνοτικό περιεχόμενο)... στην περίπτωσή μας αν συνυπολογίσουμε ότι το peak SPL στη μια περίπτωση υπολογίζεται σε φουλ εύρος συχνοτήτων 42.9 Hz - 19.5 kHz και στην άλλη μεταξύ 36 Hz - 98 Hz, μόνο ως ΄'ένδειξη" (δυστυχώς μάλλον και "παραπλανητική" συγκριτικά) μπορούμε να το θεωρήσουμε... για την συνδεσμολογία όπως λέει κι ο Γιάννης ο θεωρητικά "σωστός" (μη μπακάλικος) τρόπος είναι ο 1.... επί της ζητούμενης έντασης χαμηλά, το sub σου στα ±3 dB που πρακτικά μας ενδιαφέρουν, κατεβαίνει στα 40 Hz (-10 στα 36 Hz )... ο δορυφόρος σου στα 58.1 Hz (-10 στα 42.9 Hz)... αν λοιπόν τα βάλεις να παίξουν χωρίς να ενεργοποιήσεις το high pass φίλτρο (με τον όποιο τρόπο), είναι λογικό στην περιοχή που "επικαλύπτονται" συχνοτικά (μεταξύ 43 και 98 hz) να πάρεις κάποια db παραπάνω δημιουργώντας την "ψευδαίσθηση" του περισσότερου μπάσου... του "λάθος" όμως μπάσου όπως προείπατε και οι δύο... προσωπικά σου προτείνω, με το φίλτρο on, για να ρυθμίσεις τις εντάσεις μεταξύ τους αν όντως σου φαίνονται "χαμηλά" *, σε ένα χώρο αρκετά μεγάλο (ή έξω) για να αποφευχθούν στάσιμα, άσε "τέρμα" το sub και χρησιμοποιώντας αρχικά ένα ροζ θόρυβο ως αναφορά, ξεκίνα να ανεβάζεις σταθερά την ένταση στο δορυφόρο, μέχρι σε έναν αναλυτή φάσματος να δεις ότι "ισορροπεί" (κατά το δυνατόν) σε "ευθεία" η περιοχή των χαμηλών με τις μεσοχαμηλές (μπορείς να το κάνεις και με ένα καλόηχο comercial κομάτι που κατεβαίνει χαμηλά, αλλά χρειάζεται επιπλέον εμπειρία για να πετύχεις ουδέτερη ρύθμιση)... εκεί που θα "καταλήξεις" είναι αυτό που μπορεί να σου προσφέρει εν δυνάμει το σύστημά σου... από κει και πέρα οι "πραγματικές" εντάσεις θα καθοριστούν "απόλυτα" από τις προενισχυτικές σου ρυθμίσεις στην κονσόλα... αν και αυτές είναι "σωστές" ως προς τα "κέρδη σήματος" για το κάθε όργανο αρχικά και της post επεξεργασίας - μίξης τους κατόπι, το headroom των μόνιτορ εξόδων της θα σου βάλει το όριο στο απαραμόρφωτο επίπεδο του τελικού SPL output... αν δεν σε "ικανοποιεί" και τότε, αναζητείς άλλες λύσεις... * Γιάννη (κι εσύ να υποθέσω από το johnwow13), δεν έχω καταλάβει ακριβώς τι εννοείς όταν λες ότι ακούς "τα sub να παίζουν κάπως χαμηλά σε σχέση με τους δορυφόρους" με ροκ μουσική στην εν λόγω περιοχή 40 με 80 Hz (που μετά έτσι κι αλλιώς κόβει το 24άρι φίλτρο του dsp)... λογικά η "αίσθηση" του ελεγχόμενου πάντα "μπάσου" παίζοντας η μπάντα σου, θα κινείται κυρίως γύρω στα 80-120 που παραμένουν στους δορυφόρους... το sub έναν "όγκο" και μια αίσθηση "σώματος" πρέπει να προσθέτει όχι να "ακούγεται" διακριτά... εκτός αν εννοείς ότι παίζοντας οι δορυφόροι μόνοι τους "ακούγονται" στη περιοχή συγκριτικά δυνατότερα από το να προσθέσεις τα sub μέσω high pass (που κι αυτό περίεργο μου φαίνεται)... ΥΓ. σε νορμάλ κλειστούς χώρους πιστεύω κι εγώ ότι μια χαρά θα έκανες την δουλειά σου και με ένα από τα μεγαλύτερα μοντέλα της JBL κλείνω με τον επίλογο του σοφού γέροντα συμφωνώντας μέχρι κεραίας
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.