dienekes Δημοσιευμένο 8 Ιουνίου 2005 Share Δημοσιευμένο 8 Ιουνίου 2005 Επειδή γίνεται συνέχεια λόγος περί του ενός πεταλιού που "μιμείται" τον ήχο του Twin Reverb, του ενισχυτή που "μιμείται" τον ήχο του Plexi και πάει λέγωντας, ποια είναι η γνώμη σας περί modelling γενικότερα; Γιατί θέλουμε σώνει και καλά να αγοράσουμε "20 ενισχυτές στην τιμή του ενός";;; Ποια είναι η λογική του να έχω ακριβώς τον ήχο του τάδε Boogie ή του δείνα Vox;; Κανείς δεν αμφισβητεί την ευκολία του να έχεις ένα "φασόλι" ή μια πεταλιέρα και να μη χρειάζεται να τριγυρνάς με ένα μικρόφωνο στο χέρι για να φτιάξεις τον ήχο που θέλεις στο στούντιο. Και η τονική ποικιλία είναι πάντα καλοδεχούμενη. Αλλά να μην τρελλαθούμε κιόλας! Πιστεύω ότι πρέπει να βλέπουμε πολύ περισσότερο χαλαρά το θέμα του modelling και να μας αρκεί να βγάζουμε έναν ήχο "κάπου κοντά" στο πρωτότυπο. Προσωπικά δεν προσπαθώ να κάνω καρμπόν ήχο κανενός. Μου φτάνει να βρω το απαραίτητο "ηχόχρωμα", τόσο για κάποιον ενισχυτή/καμπίνα όσο και για κάποιο εφφέ, κάτι που να μου αρέσει και να ταιριάζει στο κομμάτι και όχι κάτι που θα ακούγεται ακριβώς όπως στο CD. Και, μεταξύ μας, όσο "ξεχωρίζει" σε σχέση με το πρωτότυπο, τόσο το καλύτερο για μένα... :wink: Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kostas loverboy665 Δημοσιευμένο 8 Ιουνίου 2005 Share Δημοσιευμένο 8 Ιουνίου 2005 Δε νομίζω ότι διαφωνεί κανείς. Την ευκολία και την ποικιλία εκτιμάς σε amp simulators. Αυτό προσφέρουν/υποστηρίζουν και όχι ότι αντικαθιστούν τα άλλα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gto234 Δημοσιευμένο 8 Ιουνίου 2005 Share Δημοσιευμένο 8 Ιουνίου 2005 Βασικά κατά τη γνώμη μου κάθε πράγμα έχει την χρήση του. Έτσι καλό είναι ο κάθε κιθαρίστας να έχει το κανονικό του rig με ενισχυτή λάμπα,πετάλια κλπ. και να το χρησιμοποιεί όποτε μπορεί αλλά νε έχει και το pod η το tonelab του ώστε σε δύσκολες περιπτώσεις να χρησιμοποιεί αυτό. Είσαι για σοβαρή συναυλία με σωστό ηχολήπτη κλπ;Πάρε το "καλό" rig και χώσε ένταση! Είσαι για συναυλία της πλάκας που παίζουν ακόμα 10 μπάντες και στάνταρ έχει μ@λ@κ@ ηχολήπτη;Παίρνεις το amp moddeling σου και τελείωσες! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
wintermute Δημοσιευμένο 8 Ιουνίου 2005 Share Δημοσιευμένο 8 Ιουνίου 2005 To modelling apotelei polu kalh lush gia direct recording, alla kai gia practice sto spiti. Egw gia paradeigma menw se diamerisma, opou den mporw na balw dunata enan lambato enisxuth(giati mono tote akougetai pragmatika kala o lambatos), giati mesa se 5 deuterolepta tha exei erthei olh h polukatoikia sthn porta mou me pursous kai tsougkranes! Protimhsa th lush tou POD giati sundeontas ston upologisth mou kai akougwntas to mesw enos polu kalou stereofwnikou, mporw na exw aksiopreph hxo se xamhles entaseis. Twra se oti afora to thema ton pollwn hxwn, meta apo duo xronia xrhshs tou POD (2.0 sugkekrimena) exw katalhksei na xrhsimopoiw 4-5 hxous. Kserw atoma pou xrhsimopoioun 10-15. Apla brhka tous hxous pou einai pio konta sta gousta mou kai autous xrhsimopoiw. Telos, to modelling apotelei mia aksioprepestath FTHNH lush gia opoion eite den thelei eite den mporei na diathesei xiliades euro gia eksoplismo. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dither Δημοσιευμένο 8 Ιουνίου 2005 Share Δημοσιευμένο 8 Ιουνίου 2005 Είσαι για συναυλία της πλάκας που παίζουν ακόμα 10 μπάντες και στάνταρ έχει μ@λ@κ@ ηχολήπτη; Παίρνεις το amp moddeling σου και τελείωσες! ¶σχετο αλλα με αναγκάζεις να υποστηρίξω τους συναδέλφους με αυτά που γράφεις.Σε συναυλίες που παίζουνε σερί 10 μπάντες ο τελευταίος που φταίει για το κακό ήχο είναι ο ηχολήπτης ... πριν βγάλουμε μαλάκα τον ηχολήπτη, καλό θα είναι να τσεκάρουμε τη παρακάτω λίστα. Η κυριότερες αιτίες για το κακό ήχο σε live είναι : 1) ¶σχετοι μουσικοί , που δεν έχουν ιδέα της έννοιας δυναμική στο παίξιμο και περιμένουν να τους φτιάξει τη δυναμική ο ηχολήπτης με τα faders. 2) Φτηνά ή ανεπαρκή μηχανήματα γιατί οι μπάντες έχουν βάλει ρεφενέ για να παίξουν σε κάνα σχολείο και τα λεφτά δεν φτάνουν για κάτι αξιοπρεπές. Έτσι υπάρχουν ελλείψεις σε μικρόφωνα , stage monitors κλπ 3) Ενισχυτές κιθάρας που δεν ακούγονται και περιμένουν από τον ηχολήπτη ως δια μαγείας να τους βγάλει ήχο. 4) Τύμπανα που φοράνε τα ίδια δέρματα από τότε που αγοράστηκαν και κουρδίστηκαν πριν πέντε μήνες από το κολλητό που «ξέρει». 5) Πρόβα ? Soundcheck ? Τι είναι αυτά ? ¶γνωστες λέξεις. Έχουν την απαίτηση δηλαδή να περάσουν 10 μπάντες και ο ηχολήπτης να βγάλει καλό ήχου και στους δέκα ρυθμίζοντας τα πάντα ακούγοντας το πρώτο τραγούδι του κάθε συγκροτήματος ? Σοβαρές μπάντες που έχουν δυναμικές και ξέρουν να παίζουν, ακούγονται ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΛΑ, το μόνο που χρειάζεται από τον ηχολήπτη είναι να σηκώσει τα faders... Μιλάω εκ πείρας γιατί έχω κάνει πολλά live με σοβαρούς αλλά και ασόβαρους γιατί είχα εταιρία με ηχητικά .Επίσης τυγχάνει να είμαι και ο ίδιος μουσικός , άρα ξέρω από πού βρωμάει το ψάρι όταν κάτι δεν πάει καλά σε live Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gto234 Δημοσιευμένο 8 Ιουνίου 2005 Share Δημοσιευμένο 8 Ιουνίου 2005 Συμφωνώ ότι εκ των πραγμάτων δεν είναι δυνατόν να βγεί ήχος σε συναυλίες με πολλές μπάντες και να ακούγονται όλες καλά αλλά για το θέμα με τους ηχολήπτες εχω κακή εμπειρία και γι'αυτό τα λέω αυτά.Επίσης αν σου λέει ο ηχολήπτης να μπείς καρφί στην κονσόλα(και τον καημένο τον λαμπάτο τον έχεις για μόνιτορ!) και εσύ προσπαθείς να τον πείσεις ότι με ένα μικρόφωνο θα βγεί πολύ καλύτερος ο ήχος(κοινώς δεν θα ακούγεται σαν τζιτζίκι) είναι δυνατόν να τον περάσεις για σοβαρό;Και μιλάω για εποχές που δεν ήταν ευρέως διαδεδομένα τα amp και speakers emulators ok? Να μην σχολιάσω και το γεγονός ότι οι περισσότεροι που έχω δεί είναι ερασιτέχνες(κι ας δουλεύουν επαγγελματικά) και δεν έχουν σπουδάσει τίποτα. Τέλοσπάντων το θέμα είναι ότι σε τέτοιες περιπτώσεις ένα amp modeller ίσως έχει καλύτερα αποτελέσματα μιάς και υπάρχει πλήρης έλεγχος και δεν εξαρτάται από μικρόφωνα κλπ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gangster Δημοσιευμένο 8 Ιουνίου 2005 Share Δημοσιευμένο 8 Ιουνίου 2005 Νομίζω πως ένας μικρός modelling ενισχυτής είναι καλός για έναν κιθαρίστα για να τον βοηθήσει να βρει τον ήχο που θέλει,δοκιμάζοντας διάφορους.Μετά αγοράζει το "real thing" και μερικά πεταλάκια και τέλειωσε... Αν και μάλλον το ''real thing" θα είναι λάμπα,οπότε θα υπαρξει πρόβλημα με τους γείτονες... one colour: black - and shades of grey Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Flipper Δημοσιευμένο 8 Ιουνίου 2005 Share Δημοσιευμένο 8 Ιουνίου 2005 Όπως τη βρίσκει ο καθένας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dither Δημοσιευμένο 8 Ιουνίου 2005 Share Δημοσιευμένο 8 Ιουνίου 2005 Συμφωνώ ότι εκ των πραγμάτων δεν είναι δυνατόν να βγεί ήχος σε συναυλίες με πολλές μπάντες και να ακούγονται όλες καλά Είναι εφικτό να βγει καλός ήχος με πολλές μπάντες ακόμα και με τα απολύτως ελάχιστα μηχανήματα ,αλλά χρειάζεται προετοιμασία , πειθαρχεία, γνώση από τη μεριά των μουσικών και πρόβα , κάτι που δεν συνηθίζεται σε ερασιτεχνικά groups γιατί κανένας δεν πληρώνει τον ηχολήπτη να κάνει δοκιμές από την προηγούμενη ή έστω νωρίτερα και όταν πάνε να παίξουν δεν τηρούν αυτά που έχουν συμφωνηθεί γιατί δεν έχουν ιδέα από ήχο και περιμένουν από τον ηχολήπτη να κάνει τα μαγικά του. Να μην σχολιάσω και το γεγονός ότι οι περισσότεροι που έχω δεί είναι ερασιτέχνες(κι ας δουλεύουν επαγγελματικά) και δεν έχουν σπουδάσει τίποτα. Φίλε μου σε αυτές τις περιπτώσεις ότι πληρώσεις παίρνεις … Το ότι υπάρχουν άνθρωποι που ισχυρίζονται ότι είναι ηχολήπτες και ζούνε από τα live ενώ είναι ερασιτέχνες όπως είπες οφείλεται στο γεγονός ότι συνήθως οι διάφορες ερασιτεχνικές μπάντες δεν είναι διατεθειμένες να πληρώσουν το κόστος ενός σοβαρού επαγγελματία , αλλά έχουν την απαίτηση να κάνουν τη δουλειά τους τσάμπα. (Αν περιμένεις να αγοράσεις ηλεκτρικό σίδερο με 10 ευρώ και τελικά δεν βρίσκεις τίποτα και επιλέγεις κινέζικο, μην παραπονιέσαι μετά όταν σου σκάει στα μούτρα ή παθαίνεις ηλεκτροπληξία.) Α , μιας και είπαμε για ηλεκτροπληξία , όποιος μπλέκει με ερασιτέχνες (μαγαζάτορες και ηχολήπτες που δεν σέβονται το μουσικό) διατρέχει και αυτό το κίνδυνο στα live. Τώρα σχετικά με τον ήχο ... ακόμα και αν υπάρχουν ερασιτέχνες ηχολήπτες που χαλάνε τη πιάτσα , επιμένω ότι αν η μπάντα σου ακούγεται καλά χωρίς μικρόφωνα , θα ακουστεί καλά και με μικρόφωνα … Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Ottomo Δημοσιευμένο 9 Ιουνίου 2005 Share Δημοσιευμένο 9 Ιουνίου 2005 θα μπορουσα να πω οτι προκαλω οποιονδηποτε να ξεχωρίσει τον twin του podxt απο τον original σε ηχογραφημενο υλικό. Με τοσες διαφορετικές τεχνικές ηχογράφησης κτλ δεν τιθεται θεμα διαφοράς ηχου. τώρα για συναυλίες και προβες δεν συγκρίνεται ο αληθινός εννισχυτής οποιου κατασκευαστη προτιμά ο καθένας. www.fabliquid.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση