Προς το περιεχόμενο

Περί modelling o λόγος...


Προτεινόμενες αναρτήσεις

ΟΧΙ ΡΕ :lol: Το πως ειναι δυνατον να βγαλουν τοσο καλο ηχο στο ΜΜΘ!! :wink:

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 36
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Μια και περί modelling, live ήχου κλπ. ο λόγος, ας καταθέσω μια μάλλον πολύ χρήσιμη και σχετική εμπειρία μου:

 

Ακριβώς μια εβδομάδα πριν, είδα τους Garbage live στο Amsterdam. Όπως θα παρατηρήσετε και όσοι τους δείτε στο Rockwave - αν, φυσικά, καταφέρετε να ξεκολλήσετε τα μάτια σας από τη Shirley... :mrgreen: - δεν χρησιμοποιούν πλέον ενισχυτές στο live - στο studio χρησιμοποιούν αρκετούς - ούτε hardware synths, samplers etc. Έχουν ένα 24άρι rack που έχει 2 POD XT Pro, ένα Bass POD XT Pro, 2 Muse Receptors, 1 G-Force, τα 4 wireless κτλ. και 1 Powerbook.

 

Προφανώς το amp modelling πρέπει να έχει φτάσει σε ένα αρκετά καλό σημείο ώστε μια μπάντα που δε δείχνει να έχει πρόβλημα budget να το εμπιστεύεται τόσο.

 

Τώρα, όσον αφορά τα υπόλοιπα, γενικά συμφωνώ με τον dither.

 

Έχω βρεθεί σε συμβάν που τα συγκροτήματα κατηγορούσαν τον ηχολήπτη ότι έφταιγε για τον κακό ήχο σε Αθηναικό club και μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι δεν έφταιγε, ειδικά από τη στιγμή που τα group δεν δέχονταν να χαμηλώσουν λίγο τους ενισχυτές, ώστε να του δώσουν ένα κάποιο έλεγχο και να τους φτιάξει ένα καλό monitoring. Κ@ύλ@ ο Marshall στο ...11, αλλά θέλει και τον ανάλογο χώρο. :wink:

 

Απ'την άλλη, όταν είχα δει τον Αλουπογιάννη ως support στους Cardigans, η μπάντα του έσκιζε και το ίδιο κι ο ήχος τους. :wink:

 

Τέλος, έχω παίξει και σε live, στην Ελλάδα πάντα, όπου απορείς ποιος τους ονόμασε ηχολήπτες αυτούς τους ανθρώπους. Γενικά, οι εμπειρίες μου είναι μοιρασμένες και τώρα που έχει περάσει καιρός, αναγνωρίζω πόσο καλύτερα θα μπορούσαν να έχουν ακουστεί κάποια live αν ήμουν κι εγώ πιο συνεργάσιμος (με τους "καλούς" ηχολήπτες).

url=http://www.soundclick.com/akisk]Akis K

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πιστεύω ότι μπορείς να φτιάξεις πολλή καλό ήχο με modeling

θέλει αρκετό ψάξιμο όμως, για να μην έχεις ήχο κονσέρβα.

αν έχεις βρεί τον ήχο σου, τότε γλυτώνεις και αρκετή ώρα στο στούντιο και στο live δεν ψάχνεσαι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι ερασιτέχνες ηχολήπτες υπάρχουν γιατί εσείς τους ταΐζετε …

Παιδιά κοιτάξτε' date='ο dither δεν έχει κανένα ίχνος υποτίμισης και ειρωνίας σε αυτά που λέει :roll:

Δεν προσπαθώ και δεν με ενδιαφέρει να σε πείσω για τίποτα. Ασχολούμαι με τη μουσική ως μουσικός από το 82 και ως ηχολήπτης από το 87 , αυτά που έχω αποκομίσει όλα αυτά τα χρόνια τα μοιράζομαι με όσους θέλουν να τα ακούσουν. Επίσης κι εγώ μαθαίνω από τη μεριά μου από την εμπειρία άλλων εδω μέσα (πχ superfunk) σε θέματα που είναι ειδικοί. Εσύ ότι δεν θες να ακούσεις απλά αγνόησέ το.

Το ότι ασχολείσαι 20+ χρόνια με το επάγγελμα αυτό δε μου λέει απολύτως τίποτα!Και όσο άσχετος μπορεί να είναι ένας μουσικός άλλο τόσο μπορεί να μην ακούει ένας ηχολήπτης.Προφανώς δεν αναφέρομαι σε εσένα προσωπικά διότι δεν σε ξέρω αλλά ρε φίλε πολύ προσωπικά το παίρνεις το θέμα.Δεν σε είπαμε και καμπούρη!Αμέσως να πέσεις να μας φάς!

Και τέλος έχω δεί μπάντες με κορυφαίους μουσικούς(victor bailey,steve smith κ.α.) και δυστυχώς ακούστηκαν χάλια,μήπως αυτοί δεν ξέρουν να παίζουν?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παιδια εγω εχω να πω πως το γεγονος οτι ολοι μιλανε για τον "κακο ηχο" στισ συναυλιες δειχνει γενική αγνοια. Οντας ηχολήπτης για αρκετό καιρο και music fan που εχω παει σε αποιρες συναυλιες σε ελλαδα και εξωτερικό (συμπεριλαμβανομένων και 4ων glastonbury festivals) exω να πω οτι το θεμα κακου ηχου ειναι ηλιθιότηα. Δεν εχει κα κανει τοσο με τον ηχολήπτη οο με την μπάντα την ίδια και τον χωρο. Ποσες μπαντες ξερετε που εχουν συκγεκτιμένο rig απο τον τραγουδιστη ως τον drummer και το κουβαλουν μαζί σε ΚΑΘΕ πρόβα και συναυλία. Ποσους κιθαρίστες ξερετε που κρυφά θα ανεβάσουν την ενταση του ενισχυτή γιατι "δεν ακουνε"?Διαβάζω κόσμο να μιλαει για χάλια ηχο απο το πίσω μερος του ρόδον!!!και μποστά απο το δεξι ηχείο!!!Ας μην ξεχναμε οτι οι δυναμικές της μπαντας ειναι διαφορετικές οταν κανει τσεκαρει τον ηχο και διαφορετικες οταν παιζει μπροστα απο κοινο ( η ύπαρξη του οποίου επηρεαζει τρομερά τον ηχο και ως επιφάνεια)Αλλα αυτα μια μπάντα που τουραρει στον κόσμο τα ξέρει. Την επομενη φορα που θα πατε σε συναυλια καλυτερα θα ηταν να προσεξετε πόσο πιο confident ειναι το παίξιμο των ξένων μπαντών σε σχεση με τις ελληνικές. Α και μην ξεχασω. μιας και θα ειμαι στο glastonbury σε 2 εβδομαδες να πω πως ειναι ΣΧΟΛΕΙΟ με ολη τη σημασία της λεξης.

www.fabliquid.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι ερασιτέχνες ηχολήπτες υπάρχουν γιατί εσείς τους ταΐζετε …

Παιδιά κοιτάξτε' date='ο dither δεν έχει κανένα ίχνος υποτίμισης και ειρωνίας σε αυτά που λέει :roll: [/quote']

Back on topic, please?... :wink:

url=http://www.soundclick.com/akisk]Akis K

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ότι ασχολείσαι 20+ χρόνια με το επάγγελμα αυτό δε μου λέει απολύτως τίποτα!Και όσο άσχετος μπορεί να είναι ένας μουσικός άλλο τόσο μπορεί να μην ακούει ένας ηχολήπτης.Προφανώς δεν αναφέρομαι σε εσένα προσωπικά διότι δεν σε ξέρω αλλά ρε φίλε πολύ προσωπικά το παίρνεις το θέμα.Δεν σε είπαμε και καμπούρη!Αμέσως να πέσεις να μας φάς!

 

Κοίτα , σου κολλάω γιατί το παίζεις ξερόλας και δεν έχεις ίχνος σεβασμού.

Όλα ξεκίνησαν από την φράση σου :

 

«Είσαι για συναυλία της πλάκας που παίζουν ακόμα 10 μπάντες και στάνταρ έχει μ@λ@κ@ ηχολήπτη;»

 

Αν τη μάζευες πίσω και παραδεχόσουν ότι ήσουν υπερβολικός θα είχε λήξει εκεί, αλλά αντίθετα προσπάθησες να βγεις και από πάνω. Δεν έχω κάνα όραμα να σε μάθω ηχοληψία με το ζόρι ... έχεις δικαίωμα να έχεις τις απόψεις σου ακόμα και αν είναι σωστές ή λάθος. Όμως, με έχεις δει πουθενά εμένα να γράφω για τους μ@λ@κ@ς τους κιθαρίστες ? Αν το είχα κάνει θα είχες και εσύ το δικαίωμα να γράφεις ότι σου γουστάρει. Αφού όμως εμείς είμαστε προσεκτικοί στις διατυπώσεις μας οφείλεις να είσαι κι εσύ. (ειδικά όταν η άποψη σου είναι αντικειμενικά λάθος)

 

Back on topic' date=' please?... [/quote']

 

Sorry που σας χάλασα το thread , αλλά κάποια πράγματα δεν γίνονται να μένουν αναπάντητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο dither έχει δίκιο βρε κακομαθημένα.(!!). Αυτή η μυθολογία ότι ο ήχος μας είναι σκ@τ@ επειδή ο ηχολήπτης είναι μ@λ@κ@$ είναι πολύ παλιά. Είναι άλλη μία τυπική περίπτωση προσπάθειας μετάθεσης της ευθύνης σε κάποιον άλλο (ούτε έλληνες να είμαστε). Απ' την άλλη - για να υπερασπιστώ και παλιότερο έγκριτο μέλος του noiz - άμα ο ηχολήπτης σας φαίνεται μ@λ@κ@$ τότε δεν έχετε παρά να προσλάβετε δικό σας ηχολήπτη - αρκεί να τον πείσετε ότι αξίζετε για να μοιραστεί μαζί σας το καλλιτεχνικό σας όραμα και να είστε σε θέση να του δίνετε και κάποια χρήματα του ανθρώπου - τότε βέβαια θα χρειαστεί ίσως να πίνετε λιγότερα ποτά όταν είστε σε στιγμές έμπνευσης.

 

Ήταν σκληρός και τον λέγανε βιτάμ.

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

(συμπεριλαμβανομένων και 4ων glastonbury festivals)

 

Off topic:μη μου πεις ότι έχεις δει και τους Portishead,το 98;;;

 

 

On topic:Ο κακός ήχος δεν είναι και τόσο μύθος όσο υποστηρίζουν οι φίλοι μας οι ηχολήπτες,νομίζω.Συμφωνώ σε αυτά που λέτε περί άσχετων συγκροτημάτων,αλλά πως γίνεται,οι madrugada για παράδειγμα (τους είδα τις προάλλες) να έχουν ψιλοχάλια ήχο;Επαγγελματίες είναι,ο εξοπλισμός είναι δικός τους,άρα κάτι άλλο δεν πάει καλά....

Δεν κατηγορώ τον ηχολήπτη συγκεκριμένα,αλλά θέλω να επισημάνω πως υπάρχει θέμα "κακού ήχου".Η υπόθεση είναι τόσο πολυπαραγοντική,ώστε δεν μπορώ να ξέρω ποιός ευθύνεται,αλλά ως πελάτης θέλω να έχω σχετικά καλό ήχο,ακόμα και πίσω-πίσω στο Ρόδον ή κάτω από δεξί ηχείο....

one colour: black - and shades of grey

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχάς παιδιά να με συγχωρείτε, αλλά το θέμα το μαμήσατε! :?

 

Αλλά εντάξει, δεν πειράζει, μιας και ακούστηκαν και κάποιες ενδιαφέρουσες απόψεις. Μόνο που κατά τη γνώμη μου, θα έπρεπε να σπάσει το θέμα σε 2.

 

Προσωπικά σε ηχογραφήσεις δεν μπορώ να καταλάβω αν αυτό που ακούω είναι, για παράδειγμα, Soldano ή εξομοίωσή του.

 

Το σημαντικό όμως δεν είναι αυτό κατά τη γνώμη μου, ο ήχος ή σου αρέσει ή δεν σου πάει. Το βρίσκω πολύ σημαντικό να μπορώ να βγάζω ό,τι ήχο θέλω, με πολύ μικρό κόστος, αλλά έχουν δίκιο όσοι υποστηρίζουν ότι τελικά συγκλίνεις σε 4-5 άντε 9-10 ήχους. "Αυτούς ξέρεις αυτούς εμπιστεύεσαι", που λένε! Καλό είναι όμως να έχεις επιλογές.

 

Φαίνεται ότι συμφωνούμε όλοι ότι σημασία δεν έχει η πιστότητα στην αναπαραγωγή ενός "κλασσικού" ήχο, όσο η πρακτικότητα του θέματος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου