Προς το περιεχόμενο

hybrid cars?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

στα υβριδικα σοβαρο κερδος προκυπτει μονο σε οδηγηση στην πολη, ομως χρειαζεται υπομονη και προσοχη για να καταφερεις να χρησιμοποιεις μονο τον ηλεκτροκινητηρα. ειχα διαβασει οτι κυκλοφορουν γυρω στα 15 civic και 10 prius ταξι και οι οδηγοι ελεγαν οτι κερδιζουν 40 ευρω τη μερα!!! αφου ομως τα καταφερνεις με το ποδηλατο και χρειαζεσαι ενα all around αυτοκινητο για εντος-εκτος χρηση τα υβριδικα δεν κανουν για σενα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 36
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Sexcuse me? Γιατί μόνο στην πόλη? Σχεδιασμένα για οικονομικό κύκλο πόλης και αυτοκινητόδρομου είναι. Γνωστός έκανε με Prius Σπάρτη-Ξεσσαλονίκη με 20 Ευρώ βενζίνη  ;)

Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

στον αυτοκινητοδρομο οπου λειτουργουν και οι 2 κινητηρες η καταναλωση ειναι στα επιπεδα ενος συγχρονου μινι 1000 κυβικων, ισως και παραπανω, τα οποια ομως κοστιζουν 9000 και οχι 27000. αυτο εννοω οτι συμφερει μονο εαν οδηγεις πολυ μεσα στην πολη. οπως σωστα ειπωθηκε και παραπανω εαν η δουλεια σου δεν σου επιβαλλει να οδηγεις πολλες ωρες στο κλεινον αστυ δεν κανεις αποσβεση, οσο για την αξια μεταπωλησης ασ το καλυτερα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τη γνώμη μου για την μεταπώληση την είπα ήδη.

 

Φαντάζεσαι 1000cc μηχανή από μικρό αυτοκίνητο σε Prius φορτωμένο με τα γυναικόπαιδα; 0-100 σε 3 ώρες και η κατανάλωση στα ύψη. Μια μικρή μηχανή σχεδιασμένη για ελαφρύ αυτοκίνητο με μικρές ρόδες θα έχει σαφώς μεγαλύτερη κατανάλωση και ραγδαία πτώση απόδοσης άμα μπει σε βαρύτερο αμάξι με μεγάλες ρόδες.

 

Και πάλι όμως δεν καταλαβαίνω γιατί το βλέπεις όμως σα μειονέκτημα, μιας και το αμάξωμα του Prius είναι κατηγορίας 1600-2000 cc, το να σου δίνει κατανάλωση ενός μίνι 1000cc στην Εθνική είναι σαφώς πλεονέκτημα.

 

Απλά στην πόλη ΜΕΓΑΛΟΥΡΓΕΙ.

 

Εδώ που τα λέμε άμα δεν είχα Corolla θα είχα ενα Prius 2 και θα το πήγαινα στο West Coast Customs για serious pimpin, καθίσματα με tolex, white pipping sto ταμπλώ, Floyd Rose για χερούλι χειρόφρενου, μια 4x12 Marshall στο πορτ-μπαγκάζ, αλλαγή λαμπών με 12AX7, EL34 και 6L6...  8)

Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πολυ λαθος συγκριση μια και μιλαμε για αυτοκινητα 1500 κε (το Prius) & 1300 κε (το ΗONDA) δηλ. ΑΛΛΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΙΜΗΣ

 

απο μια μελετη που ειχα κανει... παλαια... στον MIKTO κυκλο καταναλωσης το HONDA 1.3 HYBRID καιει 0,046 ευρω & ενα AVERAGE 1.4 καιει 0,064 ευρω (με τιμη λιτρου 1 ευρω),προσωπικα στα ταξιδια εκτος πολης που εκανα με λογικη οδηγηση (το πολυ 140 χιλ.) μου εβγαινε περιπου 6 με 6,5 λιτρα/100 χιλιομετρα (ο κατασκευαστης δινει 5 λιτρα αλλα μαλλον θα οδηγουσε 80αρης ;D) μεσα στην πολη βεβαια δεν το συζηταμε μιλαμε για τα μισα χρηματα.

 

 

 

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το θεμα μας ομως δεν ειναι να συγκρινουμε τα συμβατικα με τα υβριδικα αυτοκινητα αλλα να προτεινουμε στο Νικολα αυτο που θα ικανοποιησει καλυτερα τις αναγκες του ως καταναλωτη. προς το παρον TSi δηλαδη...  ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας δούμε πάλι τι μας είπε:

 

Αυτό που κυρίως με ανησυχεί έιναι η αξία μεταπώλησης. Ένα υβριδικό 5-6 χρονών θα είναι αρχαίο, με μπαταρία (μισο-)διαλυμένη, αν και υπάρχουν εγγυήσεις 8-10 χρονών και 80,000 μιλιών (περι τα 150,000 km), απο την Honda, και παραπάνω απο την Toyota... :-/ Αν παίζει απόσυρση, τότε το ξαναβλέπω.

 

Δεν το θέλω μόνο για την πόλη, αλλά και για έξω (για αυτό τίνω προς το Honda, πάρα στο Prius). Για την πόλη, και μη γελάσσετε, έχω το ποδήλατο. Μετά εκείνο το thread, πήγα και αγόρασα ενά καλό ποδήλατο, του έβαλα ότι έπρεπε και τώρα, σχεδόν αποκλειστηκά το χρησιμοποιώ (το έκανα και στα Γιάννενα, δει προπονημένος). Κάνω και 25 χμ την ημέρα...

 

Θα ψάξω περεταίρω και θα ενημερώσω κι όλας.

 

NicholasAth72: Thanks. Ντάξει, όχι και βόλτα, αλλα ένα τηλ. καλό θα ήταν... ;)

 

Καταρχάς θέμα "αρχαίο" δεν υπάρχει, ένα ιαπωνικό αμάξι διαρκεί και διαρκεί και διαρκεί και διαρκεί...πες ότι τα φτύνει η μπαταρία, χαρά στο πράμα βάζεις άλλη. Αποκλείεται όμως μιας και μια τέτοια μπαταρία έχει σχεδιαστεί για τη χρήση και αφού δίνει την ΜΕΓΑΛΗ εγγύηση ο σχιστομάτης ποιοί είμαστε εμείς να πούμε κάτι;

 

Από κει και πέρα για μεταπώληση, ας κοιτάξει τι ισχύει σήμερα στην αγορά γενικά και ειδικά. Τα πράματα είναι δραματικά για όλα τα αυτοκίνητα. Ας κοιτάξει και τα προγράμματα χρηματοδότησης, τα buy-back, leasing, σουπ-μουπες-κάνε-λούπες που προσφέρουν όλοι.

 

Αφού θέλει να μπορεί να κάνει και ταξίδια (φαντάζομαι με ασφάλεια και χωρίς να καταριέται κάθε φορά που δεν χωράνε οι βαλίτσες στο πορτ-μπαγκάζ) το μέγεθος ενός Prius είναι μια χαρά.

 

Οπότε Νικόλα αγόρασέ ενα Prius αμέσως αγορίνα μου και στείλε μου μετά πμ να το πάμε στο West Coast Customs  ;)

 

2041.jpg

 

Άντε μπίχλα θα σε πάμε και σένα βόλτα  :) ;D

Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολυ της μοδας τελευταια αλλα αν κρινεις με εντελως τεχνοκρατικα κριτηρια τα πραγματα δεν ειναικαι τοσο ροδινα.

 

    Γλιτωνεις τελη κυκλοφοριας και κερδιζεις εισοδο στο δακτυλιο. Το κερδος σου οσον αφορα στην καταναλωση ειναι αμφιλεγομενο. Επιπλεον πιθανως να εχεις και καποια επιπλεον εξοδα συντηρησης των προσθετων μηχανολογικων μερων (μπαταριες κλπ). Και δεν ειμαι και τοσο σιγουρος για την τεχνογνωσια των αθλιων Ελληνικων εξουσιοδοτημενων συνεργειων για αυτα τα αυτοκινητα.

 

  Δυστυχως παροτι ειναι εξαιρετικη ιδεα, ακομη απεχει απο το να εχει τελειοποιηθει και φυσικα λειτουργικα και χρηστικα απεχει πολυ απο εναν καλο βενζινοκινητηρα (η συγχρονο πετρελαιοκινητηρα). Εν κατακλειδει: αυστηρα και μονο για χρηση εντος πολεως και παλι με μεγαλη επιφυλαξη.

2 things are infinite:the universe&human stupidity

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βρε συ fenderiarh you kouf me  ;D

 

Παιδιά το Prius για παράδειγμα βρίσκεται 10 χρόνια στην αγορά σταθερά. Οι πωλήσεις αυξάνονται με ολοένα και μεγαλύτερους ρυθμούς. Η πραγματική κατανάλωση για κύκλους πόλης και αυτοκινητόδρομου είναι στη διάθεση όλων ακόμα και από ανεξάρτητες πηγές με δικά τους τεστ. Όπως επίσης και τα κόστη συντήρησης.

 

Κάντε ενα google να δείτε τι γίνεται στο Αμέρικα, στη διπλανή μας Ιταλία.

 

Δεν υπάρχει περίπτωση το εξουσιοδοτημένο/επίσημο συνεργείο να μην μπορεί να συντηρήσει/επισκευάσει έστω και ένα προϊόν της εταιρίας, είτε είναι υβριδικό είτε όχι. Τα διαγνωστικά είναι αυτόματα, οι αλλαγές εξαρτημάτων και το χρονοδιάγραμμα είναι στάνταρ. Δε μιλάμε για Citroen δεκαετίας 70.

 

Το concept έχει περάσει στην ενηλικίωση. Εμείς έχουμε μείνει πίσω (όπως πάντα).

Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γνώμη μου είναι ,πως τα υβριδικά αυτοκίνητα, πάσχουν πρωτιστως απο ΠΟΛΥ ΚΑΚΟ marketing... Αυτό που πραγματικά ειναι προβληματικό, είναι ότι δεν έχουν εναν σαφή αγοραστικό προσανατολισμό και γι'αυτό υπολείπονται της αγοράς... Όλα τα άλλα προβλήματα έρχονται σε δεύτερη μοίρα... Η ίδια η αυτοκινητοβιομηχανία, απλά τα χρησιμοποιεί για να διορθώσει, να βελτιώσει το "οικολογικό" της προφίλ, χωρίς όμως να "επενδύει" ουσιαστικά σε αυτά...

 

It's a shame stupidity isn't painful.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου