Προς το περιεχόμενο

Το Service της Apple στην Ελλάδα


Spiros Poullos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σύμπτωση, έχω το ίδιο ipod για περίπου 4 χρόνια και πρίν κάτι μήνες χάλασε το jack.

Mε 6 ευρώ το ανταλλακτικό και 15 λεπτά ψαχούλεμα ήταν έτοιμο. Δεν σχολιάζω τα

παραπάνω περί εταιριών, εξειδικευμένων τεχνικών, ελέγχων, marketing κλπ διότι τα

πράγματα είναι πολύ απλά. Όπως κάποιος είναι διατεθειμένος να πλήρωσει μάστορα

για να σετάρει ή να αλλάξει μαγνήτες στην κιθάρα του, να πάει σε συνεργείο για να

αλλάξει καμμένη λάμπα στο φανάρι του αυτοκινήτου, να καλέσει ηλεκτρολόγο για να

αλλάξει 3 πρίζες ή υδραυλικό για να βάλει ταινία στις σωλήνώσεις του νιπτήρα, θα του

φανεί δεδομένο και αναπόφευκτο να πληρώσει τα κερατιατικά του για να διορθώσει το

ipod του...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 29
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Η επισκευή μπορεί να είναι κάτι το πολύ απλό, όπως να έχει πιάσει βρώμα το jack και να θέλει αλλαγή.

 

πολλές φορές όμως η αντικατάσταση αυτού μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα, όπως να ξεκολλήσει κάποιος διάδρομος πάνω απο την πλακέτα. αυτό οφείλεται πάρα πολύ σπάνια σε αστοχία υλικού (αν ήταν να κοπεί ο διάδρομος, θα κοβόταν όσο ήταν σε εγγύηση το προιον και συνήθως τις πρώτες μέρες χρήσης) και τις περισσότερες φορές στις συνθήκες χρήσης (υγρασία, σκόνη, ζέστη κλπ).

 

όταν λοιπόν το εξουσιοδοτημένο service πάει να κάνει επισκευή εκτός εγγύησης, λαμβάνει υποψιν του τον παράγοντα οτί κάτι μπορεί να πάει στραβά και ενώ έχει πει πχ 5€ για αλλαγή jack να του κοστίσει 100€ για αλλαγή πλακέτας και να μπει μέσα.

 

αυτός είναι ο λόγος που το κόστος για εκτός εγγύησης επισκευές το κόστος των ανταλλακτικών είναι υψηλό.

 

όσο για το κόστος της εκτίμησης της βλάβης είμαι απόλυτα σύμφωνος, γιατί ποτέ μα ποτέ όταν έχω φωνάξει υδραυλικό, ηλεκτρολόγο, μπογιατζή ή γιατρό στο σπίτι μου δεν έχει φύγει χωρίς να πληρώσω την επίσκεψη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια(συμφωνω με bihlas) παρατηρηστε πως το 70% περιπου των εξαρτηματων ενος προιοντος που εχει καλυψη εγγυησης χαλαει μετα την εγγυηση.

Δεν ειναι συμπτωση. Ασχετο σε σχετικο thread.

Δε θελω να επεκταθω σε πολυπλοκες αναφορες αλλα σας διαβεβαιω(ψαξτε το αν μπορειτε) πως ετσι ειναι.

Ελατε τωρα υπαρχει εργασια στο θεμα μεταπτυχιακη

'Η ΤΑΝ 'Η ΕΠΙ ΤΑΝ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλύτερα να μείνουμε στο θέμα χωρίς να κάνουμε τέτοιου είδους γενικεύσεις φίλε ELIANIOS.

Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι η αληθεια ειναι οτι ξεφυγα λιγο και απολογουμαι σ αυτο.

Αρα αποψη μου σε συναρτηση των εκτος thread που εγραψα, ειναι :

Αγοραζω αλλο ipod, κραταω αυτο για ανταλλακτικα και αν δε πιανουν τα χερια μου το δινω για ανακυκλωση.

Save the planet.

Τα λεμε.

'Η ΤΑΝ 'Η ΕΠΙ ΤΑΝ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

1) ομως όταν βλεπω οτι το ανταλλακτικο κοστιζει 5-15 ευρω και στο service μου λενε οτι πρεπει να γινει hole unit αντικατασταση αυτο λεγεται νταβατζιλικι λίαν επιεικως...

Αυτό είναι κατι που το ορίζει ο κατασκευαστής λαμβάνοντας περισσότερες παραμέτρους υπ' όψη του όταν κοστολογεί κάτι (όπως είπε και ο estenough). Εσύ κι εγώ δεν έχουμε την τεχνογνωσία να κρίνουμε, γιατί εσύ ή ο Μήτσος που θα το κολλήσει δεν θα σου εγγυηθεί τίποτα (αλλά στην παρούσα δεν έχεις άλλη επιλογή. Κι εγώ το ίδιο θα έκανα).

 

Εξ άλλου πρέπει να λαβεις υπ' όψην ότι ο λόγος που οι μήτσοι της γειτονιάς εξαλήφθηκαν (βλέπε σχετικη πετυχημένη διαφήμιση cosmote για το service των 90's) είναι το ότι οι κατασκευές πλέον είναι ολοκληρωμένα κυκλώματα όπου δεν μπαίνει επάνω ανθρώπινο χέρι, παρα μόνο αντικαθίστανται. Αυτό ισχύει από τα αυτοκίνητα μέχρι και τα i-pod.

 

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ελαφρως off αλλα μιας και πηγε προς τα εδω η κουβεντα...

 

οι κατασκευές πλέον είναι ολοκληρωμένα κυκλώματα όπου δεν μπαίνει επάνω ανθρώπινο χέρι, παρα μόνο αντικαθίστανται. Αυτό ισχύει από τα αυτοκίνητα μέχρι και τα i-pod.

 

Εδω θα ερθω να -εν μερει- διαφωνησω. Φυσικα ειναι ολο και ολο πιο διαδεδομενη η χρηση διαφορων DSP και FPGA (πιο λιανα, τα μεγαλα μαυρα τετραγωνακια με τα εκατονταδες ποδαρακια ;D). Θα ελεγα αποτελουν τον εγκεφαλο πισω απο το 99% των ηλεκτρονικων συσκευων που κυκλοφορουν. Σχεδον ποτε ομως δεν θα τα δεις μονα τους. Τους κραταει παρεα ενα ολοκληρο network αποτελουμενο απο καθε λογης ηλεκτρονικα εξαρτηματα, απο αντιστασεις και πυκνωτες μεχρι τρανζιστορ και op-amps. Επισης εχουμε το power section, το οποιο σε σχεση με την υπολοιπη συσκευη ειναι ολιγον τι πρωτογωνο. Περαν ολων αυτων, εχουμε -ειδικα σε τετοιες συσκευες τυπου iPod- και ενα interface με τον χρηστη το οποιο ειναι συνηθως βυσματα-κουμπια και το network ηλεκτρονικων που τους κανει παρεα.

 

Γιατι το αναφερω αυτο? Γιατι παρα πολυ συχνα οι βλαβες που προκαλουνται λογω χρησης και περας του χρονου σε μια συσκευη ΔΕΝ βρισκονται στον "εγκεφαλο", το σημειο οπου ειναι ιδιαιτερα δυσκολη εως αδυνατη η ανθρωπινη παρεμβαση. Ακριβως επειδη η εγχειρηση σε αυτο το σημειο ειναι δυσκολη οι κατασκευαστες προσπαθουν να τα προστατευσουν οσο δυνατον περισοτερο. Ετσι, αρκετα συχνα οταν πεθαινει μια συσκευη ο "εγκεφαλος" ειναι μια χαρα, το προβλημα βρισκεται σε καποιο αλλο σημειο της συσκευης. Μπορει να ειναι ενα idiot diode που αποδημησε, ενα προβλημα στην τροφοδοσια, ενα προβλημα στο ιδιο το PCB, ενας θεος ξερει τι...Πολλα ομως απο αυτα τα προβληματα μπορουν να φτιαχτουν σχετικα ευκολα, χωρις να ασχοληθει καποιος με τα "δυσπροσιτα" μερη.

 

 

Εν ολιγοις, τα παντα ανοιγουν. Και οσο τρομακτικα περιπλοκα και προηγμενα να ειναι τα σωθικα τους, υπαρχουν σημεια οπου μπορει να μπει ανθρωπινο χερι, σημεια που πολυ συχνα οφειλονται για την βλαβη.

 

 

Στη συγκεκριμενη περιπτωση, αυτα που ειπαν στον ανθρωπο για αλλαγη ολοκληρου του mother unit επειδη πεθανε το jack οφειλοταν στην (ισως κατακριτεα imho) πολιτικη της εταιρειας και οχι στο οτι δε μπορουσε να μπει χερι λογω κατασκευης της συσκευης. Και, κατα την ταπεινη μου γνωμη, ηταν π@π@ριες.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

Προτείνω να μη μπούμε στην κοστολόγηση κατασκευής, υλικών και εργατικών. Ας μην υπεραπλουστεύουμε. Οι πολιτικές υποστήριξης των σοβαρών εταιρειών δεν βγαίνουν απλά για να δυσαρεστούν τους πελάτες.

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι πολιτικές υποστήριξης των σοβαρών εταιρειών δεν βγαίνουν απλά για να δυσαρεστούν τους πελάτες.

 

ταπεινη μου αποψη ειναι οτι τετοιες πολιτικες υποστηριξης ''σοβαρων'' (και γενικα μεγαλων) εταιριων ειναι τραγικες

 

μια σοβαρη εταιρια σου προσφερει εναλλακτικες

 

πχ

 

εναλλακτικη

 

κοστος τεχνικου ελεγχου

κοστος ανταλλακτικου

κοστος επισκευης (εργατικα)

πανω κατω 50€...δεν ειναι για παραπανω...!

 

αν δε λειτουργουσε η 1η εναλλακτικη τοτε ας πήγαινε σε hole unit αντικατασταση (με την εγκριση του πελατη) και τοτε ναι να ανεβαινε και η τιμη οχι ομως και 200 - 300€ ελεος δηλαδη

και αν ο πελατης δε συμφωνουσε ας πληρωνε μονο αυτα τα 50€

 

αλλα πως θα πουλησουν τα καινουργια ipod?

και εδω ο elianios εχει κανει μια πολύ ευστοχη τοποθετηση σχετικα με τη στρατηγική του marketing αυτων των εταιριων και ειδικα της apple που ειναι δυναμη σε τετοια θεματα...η apple ξερει πολύ καλα να πουλαει

 

προσωπικα καταλαβα πολυ καλα τι θελει να πει ο elianios αλλα φιλε μου αυτο παρολα αυτα ειναι αλλο θεμα που δεν υπαρχει λογος να αναπτυξουμε στο συγκεκριμενο thread

μου αρεσε πολυ ομως η τοποθετηση του

 

και κατι αλλο...αφου μπορεις να το φτιαξεις με 5 γιατι να το φτιαξεις με 200, 300 ή 100 ευρω...και ενταξει πολλοι μπορουμε να το κανουμε μονοι μας ο κοσμακης που δε ξερει γιατι να δωσει τοσα λεφτα

 

ή γιατι οταν εγω δε ξερω να αλλαξω μια λαμπα στο φαναρι να πληρωσω 20 και 30 ευρω για αυτο? δηλ βαζεις 5 λαμπες πχ και βγαζεις 150...μαγκια σου αλλα δε θα παρω θα ψαξω λιγο στην αγορα

 

ενα jack ειναι ρε παιδια!!! σκεφτειτε λιγο!! ενα jack!!!

 

οπως ειπε και ο bihlas87 15 λεπτα ψαχουλεμα ειναι

 

 

www.reverbnation.com/steamrollerassault

www.youtube.com/user/beeros05

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προτείνω να μη μπούμε στην κοστολόγηση κατασκευής, υλικών και εργατικών. Ας μην υπεραπλουστεύουμε. Οι πολιτικές υποστήριξης των σοβαρών εταιρειών δεν βγαίνουν απλά για να δυσαρεστούν τους πελάτες.

 

Κοιτα, η πολιτικη της Apple να μην επισκευαζει υπαρχει για να διατηρειται η premium εικονα των προϊοντων της. Δεν εχει ανταλλακτικα και βλακειες, το iPod δεν εχει μεσα καλωδια, ειναι μαγικο. Αν σου πεσει και σπασει - γιατι δεν προβλεπεται να χαλασει μονο του, ειπαμε δεν ειναι σαν τις αλλες συσκευες - τα σκας και παιρνεις καινουριο γιατι στο κατω κατω εισαι αντρας (ή ανεξαρτητη δυναμικη γυναικα) και δε συμβιβαζεσαι και γιατι αξιζει καθε δεκαρα. Στο κατω κατω εσυ φταις που χαλασε γιατι δεν εισαι αρκετα καλος για να εχεις Apple ;D.

 

Η πολιτικη αυτη οντως ικανοποιει τους πελατες της, οποτε οπως το παρει κανεις. Πολυ περισσοτεροι ειναι οι ευχαριστημενοι απο τους δυσαρεστημενους, αρα λειτουργει σωστα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου