Προς το περιεχόμενο

Steve Albini. Απόψεις.


kostri

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Χαιρετώ σας,

 

Πρόσφατα μου επισήμανε ένας φίλος το εξής εξαιρετικό site:

http://archives1.twoplustwo.com/showflat.php?Cat=0&Number=11034555&page=0&fpart=all&vc=1

 

Πρόκειται για απόψεις του θρυλικού παραγωγού Steve Albini, κυρίως, επί μουσικών ζητημάτων. Λέω κυρίως καθώς όσοι μπείτε στον κόπο να ρίξετε μία ματιά θα δείτε ότι πρόκειται για forum που έχει αντικείμενο το..πόκερ. :o

Μην σας πτοεί αυτό. Ξέρω πως ο όγκος πληροφορίας είναι μεγάλος ενώ δεν λείπουν και διάφορες ασυναρτησίες εκ μέρους των χρηστών. Παρ'όλα αυτά, νομίζω πως αξίζει τον κόπο.

 

Σημεία στα οποία εγώ στάθηκα:

1) Χωρίς δεύτερες σκέψεις, ο Albini μας λέει πως αν μια μπάντα γράφει πργματικά καλή μουσική δεν έχει σημασία πώς ή με τι την ηχογραφεί..Κοινότοπο θα μου πείτε..Έχει άλλη αξία όμως όταν το ακούς απ'το στόμα του παραγωγού των nirvana.

2)Απαντώντας στην ερώτηση "υπάρχουν μπάντες με τις οποίες δούλεψες και δεν έχουν γίνει τόσο γνωστές όσο θα άξιζαν;" αναφέρει μεταξύ άλλων τους δικούς μας bokomolech. Ευκαιρία λοιπόν, να θυμηθούμε την πραγματικά ενδιαφέρουσα μουσική τους.

 

Ευχαριστώ και ζητώ εκ των προτέρων συγνώμη αν κούρασα.

kostri. 

Ανταλλάσω ΔΕΚΟ με baja telecaster.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Kαθόλου δεν κούρασες... εδώ και καιρό είχα διαβάσει αυτήν την πραγματικά εξαιρετικά ενδιαφέρουσα συνέντευξή του: http://www.soundonsound.com/sos/sep05/articles/albini.htm Έλεγα να ανοίξω ένα θέμα για αυτόν και το αμελούσα... ιδού.

 

Πιστεύω πως πρόκειται ίσως για τον μεγαλύτερο παραγωγό/recording engineer indie/rock μουσικής σήμερα. Πέρα από τις φοβερές τεχνικές και μουσικές του γνώσεις και το αυτί / δισκογραφικό κριτήριό του, διαθέτει και αξιολογότατη και άξια προς μίμηση ηθική αντιμετώπιση της κάθε μπάντας που θα τον προσεγγίσει (αρκεί να τους εκτιμήσει), από κάποια κορυφαία με μεγάλο μπάτζετ μέχρι άσημες και συνήθως άφραγκες. Έχει θίξει επανειλημμένως το βαμπιρικό στάτους εκμετάλλευσης των καλλιτεχνών από τις εταιρίες τους, και προσπαθεί με κάθε μέσο να μείνει έξω από αυτό.

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μονο αυτο που λεει

 

because drumming and singing are the two most difficult things to do well.

 

αρκει.

 

Ο ανθρωπος ειναι απο μονος του ενα κεφαλαιο στη μουσικη και αν και δεν συμφωνω με πολλες απο τις αποψεις του,ουτε ειναι ο αγαπημενος μου παραγωγος,ειμαι απλα...ελαχιστος για να τον κρινω....

 

επισης θεϊκο ειναι αυτο

 

 

 

 

I thought the Bob Dylan and Rolling Stones remasters sound great on regular systems. Maybe SACD would be better.

 

 

No, I'm pretty sure they're still going to have Dylan and the Stones on them.

 

;D

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ένα από τα πράγματα που με εντυπωσιάζουν στον Albini είναι η "εργατική" προσέγγιση που έχει στην μουσική παραγωγή. Ιδιαίτερα σήμερα που έχουμε πήξει στους κάθε λογής δήθεν indie οραματιστές/κουφιοκεφαλάκηδες αυτός προτείνει δουλειά και μόνον αυτό.

Επίσης προσπαθεί να απαλλάξει τα συγκροτήματα από τις ψευδαισθήσεις της μοναδικότητας και της αυθεντικότητας της μουσικής τους. Μας λέει να περνάμε καλά με την μουσική δημιουργία διότι αυτό είναι το μοναδικό της νόημα. ;) 

Ανταλλάσω ΔΕΚΟ με baja telecaster.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισης αυτο

 

"Getting into the industry" is just about impossible. There are no jobs. I mean none, like zero none. Since the advent of cheap recording software, many traditional studio clients (ad agencies, film and tv productions, jingle writers and commercial music publishers) have been able to do most of their own recording in-house. Having lost much of their client base, the big institutional studios have cut their staff to the bare minimum to keep costs low, and most engineers have gone freelance. Studios that used to have dozens of in-house engineers now have only a couple.

 

Newer, smaller studios that cater to rock bands are usually owner-operated, sometimes by a partnership of a very few people, all of whom have some vested interest in the studio. If you are going to be a recording engineer for a living, you are either going to be freelance, or you are going to build a studio and work there.

 

θα πρεπει να γινει s地cky σε ολα τα recording forums του πλανητη για να ξερουν τι εχουν να αντιμετωπισουν στον πραγματικο κοσμο  οι επιδοξοι "ηχοληπτες".

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαβασα μερικες απαντησεις απο την αρχη και φαινεται εξαιρετικα ενδιαφερον. Επισης διαφερει παρα πολυ η εντυπωση που αφηνει ο Albini απο τα κλασικα στερεοτυπα περι παραγωγων και music industry γενικοτερα (φανταζομαι οταν ειναι να δουλεψεις μαζι τους η αληθεια βρισκεται καπου στη μεση :)).

 

 

 

Edit- ο ιδιος σχολιαζει μερικες σελιδες μετα:

 

 

    Was Phil Spector as innovative and important as Rolling Stone says he is?

 

 

Oh hells yeah. Most record producers are parasites on the careers of bands and artists, but Phil Spector was actually the creator of everything on the records he produced, regardless of whose name was on the credits. He was also an extreme sex perv freak, gun nut and paranoid coke fiend. he was about as high-roller as dudes like that can be, and it all drove him nuts. Unique character.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου