Προς το περιεχόμενο

pay 2 play ( η νεα μοδα , υποθετικα ερχομενη στην Ελλαδα)


jose

Προτεινόμενες αναρτήσεις

παρομοιο ζητημα ειχε παιξει και εδω για οποιον ενδιαφερεται.

http://www.noiz.gr/index.php?topic=176088.0

 

οι αποψεις μου λιγο πολυ γνωστες, παρολα αυτα εχω μερικες σκορπιες σκεψεις πανω στο θεμα τις οποιες θελω να μοιραστω.

 

εχω κανει αρκετες εμφανισεις τα τελευταια χρονια σε μαγαζια και ΠΟΤΕ δεν με εχει ριξει μαγαζατορας.εχει τυχει να εχουμε μια γκρινια τυπου''ξερετε, δεν ειχαμε μεγαλη καταναλωση'' αλλα πραγματικα ποτε δεν εχω παρει λιγοτερα χρηματα απο οσα συμφωνησα.

ποτε δεν εχω πιει λιγοτερα ποτα απο οσα ειχα κανονισει και ποτε δεν μου εχουν αρνηθει να εχω μια λιστα με φρι ατομα.

 

εχω κλεισει δεκαδες λαιβ σε ενα μικρο λαιβαδικο της αθηνας και μονο μια φορα ειχα προστριβη με μπαντα.

πανω απο δεκαπεντε μουσικοι απο το νοιζ εχουν εμφανιστει στο μαγαζι και δοξα τω θεω, μπορουν να βεβαιωσουν (ελπιζω) πως δεν υπηρξε καποιο ουσιαστικο προβλημα.

 

ακομα και τα μικροπροβληματακια που οπως και να το κανουμε παντα θα υπαρχουν, με καλη θεληση απο τους καλλιτεχνες, το μαγαζι και εμενα παντα τα λυναμε.

 

οποτε αναρωτιεμαι!

τι φταιει στην δικη σου περιπτωση φιλε χοσε?

μηπως εδω ταιριαζει το γνωμικο''η στραβος ειναι ο γυαλος η στραβα αρμενιζεις?''

 

εκτος αυτου, παρτε το χαμπαρι, μπαντα που δεν μπορει να στηριξει λαιβ ακομα και χωρις να φερει ΚΑΝΕΝΑΝ γνωστο της δεν εχει κανενα μελλον στην νυχτερινη ζωη και πιθανοτατα κανενα δικαιωμα στις διαπραγματευσεις.

οπως και να το κανουμε, αν παιζετε μονο για τους φιλους σας, αντε και μερικους φιλους των φιλων σας....αστα να πανε.

 

τελος για την ωρα.

 

 

 

πι.ες. μακαρι να βγω ψευτης αλλα πιστευω πως εγραφες και πιο παλια με αλλο νικ.

 

πανελιστας και ανταρτομαχητης....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 160
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

  • Guru

Μιά και πιστεύω πως ανήκω στους παλαιότερους 8), να πω 2-3 πραγματάκια...

Πρώτα να πω οτι νοιώθω θάλεγα απόλυτα τον Χοσέ και γενικώτερα είμαι μαζί του. Απο την άλλη, όλοι όσοι γράψατε σε τούτη τη συζήτηση, έχετε δίκιο, λίγο ή περισσότερο...

Όπως πάντα σχεδόν, η αλήθεια προκύπτει απο την ανάλυση και την αξιολόγηση που κάνει ο καθείς στα όσα(αρκετά) ακούστηκαν. Και η αλήθεια έχει πολλά πρόσωπα...

Είχα -κι εν πολλοίς εξακολουθώ νάχω- την τύχη να παίζω μ'ένα γκρούπ που μαζί του έζησα αγωνίες, τραγωδίες, αποθεώσεις, κολλήματα, να καβαλήσω τ'όνειρο και να παίξω σε χιλιάδες εμφανίσεις, σε συνθήκες που ποικίλλουν σε απίστευτο βαθμό. Δεν θ'αναφερθώ σε συγκεκριμένα παραδείγματα, απλά θέλω να σας πω τα εξής:

Ναι, είναι τραγικό να εξαρτάσαι απο την ακύρωση ή μη μιάς συναυλίας...

Ναι, είναι αδιανόητα ψυχοφθόρο να προσπαθείς να κρατήσεις κάποια στάνταρ στις επιλογές σου και με το πέρασμα των χρόνων προκειμένου να διατηρήσεις το μίνιμουμ (δηλ. να παίξεις αυτό που αγαπάς) τα στάνταρ αυτά να χαμηλώνουν και να νοιώθεις τόση απελπισία και ανημπόρια...

Ναί, μπορείς να θεσπίσεις αρχές και όρια, μπορείς όμως να τα κρατήσεις σε βάθος χρόνου;

Ναι, μπορεί για λόγους που ακούστηκαν το όνομα σου να κηλιδωθεί και πολλές φορές εν αγνοία σου -και για άλλους λόγους...

Όχι, τα πράγματα δεν είναι πάντα απλά...

Όχι, τα χαρτιά δεν είναι για πέταμα, όταν όμως έχεις χρόνο, χρήμα, καβάντζες...

Όχι, ΤΙΠΟΤΑ δεν είναι τόσο δυνατό να σε σταματήσει όταν πιστεύεις, αγαπάς, ακούς, θέλεις κι έχεις στομάχι και κοχόνες...

Ναι, μπορεί να σε νικήσουν (μάλλον...).

Ο συγκερασμός των σκέψεων κι απόψεων που εγράφησαν μπορεί σίγουρα να μας κάνει εξυπνότερους και δυνατότερους.

Το δίκαιο έχει νόμους και στεγανά, η δικαιοσύνη πάλι όχι...

Συγχωρέστε μου το ύφος μονολόγου, απλά ήθελα να πώ είμαι εδώ και ακούω...

The music you listen to, becomes the soundtrack of your life

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

 

εχω κανει αρκετες εμφανισεις τα τελευταια χρονια σε μαγαζια και ΠΟΤΕ δεν με εχει ριξει μαγαζατορας.εχει τυχει να εχουμε μια γκρινια τυπου''ξερετε, δεν ειχαμε μεγαλη καταναλωση'' αλλα πραγματικα ποτε δεν εχω παρει λιγοτερα χρηματα απο οσα συμφωνησα.

ποτε δεν εχω πιει λιγοτερα ποτα απο οσα ειχα κανονισει και ποτε δεν μου εχουν αρνηθει να εχω μια λιστα με φρι ατομα.

 

 

 

εμένα φίλε μου έχει συμβεί μία φορά να με ρίξουν. Απλά δεν ξαναπήγα. Στην πορεία μάλιστα, σταμάτησαν να πηγαίνουν γενικά να παίζουν μπάντες στο συγκεκριμένο μαγαζί. Τυχαίο? δε νομίζω  ;D

 

 

 

Όχι, τα χαρτιά δεν είναι για πέταμα, όταν όμως έχεις χρόνο, χρήμα, καβάντζες...

 

Ακριβώς!!! Είναι πολύ δύσκολο για έναν νέο μουσικό που παίζει '' εδώ και εκεί'' να κλείνει ''δουλειές'' με συμφωνητικά ή ό,τι αλλό.

 

 

 

Όχι, ΤΙΠΟΤΑ δεν είναι τόσο δυνατό να σε σταματήσει όταν πιστεύεις, αγαπάς, ακούς, θέλεις κι έχεις στομάχι και κοχόνες...

;D ;D ;D

 

Συγχωρέστε μου το ύφος μονολόγου, απλά ήθελα να πώ είμαι εδώ και ακούω...

 

 

πολύ ωραία τα λες Ηλία!

 

τετραφάρμακος

www.myspace.com/palebluepanos

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια διευκρινηση για την ιδεα του συμφωνητικου που ειχα αναφερει απο την αρχη ωστε να μην υπαρχουν παρεξηγησεις.

 

1. Συναντηση με τον υπευθυνο του μαγαζιου στον συναυλιακο χωρο. Εκτος απο την προσωπικη επαφη ειναι καλο να δουμε και το χωρο ωστε να ξερουμε τι μας περιμενει οταν θα παιξουμε στην συναυλια. Συμφωνουμε την ημερα και του ορους και ανανεωνουμε την συναντηση μας για την υπογραφη του συμφωνητικου

 

2. Στη νεα συναντηση υπογραφουμε το συμφωνητικο και εχουμε και λιστα με τον εξοπλισμο που ειτε θα φερουμε εμεις ειτε θα χρησιμοποιησουμε απο το χωρο. Ειναι καλο να συνατησουμε και τον ηχοληπτη του χωρου σε αυτη την συναντηση για να λυσουμε τυχον λανθασμενες εντυπωσεις η αποριες που μπορει να υπαρχουν.

 

 

Δεν υπαρχει πουθενα η εμπλοκη δικηγορου η νομικου, το συμφωνητικο απλα αναφερει την προφορικη συμφωνια μας. Δεν μπορω να φανταστω οτι μπορει να συμφωνησει καποιος μια συναυλια με email η τηλεφωνικα (εκτος και εαν εχει μανατζερ η ειναι αρκετα γνωστος). Οσα συγκροτηματα επιχειρουν να παιξουν χαλασμενο τηλεφωνο με τον ιδιοκτητη τοτε απλα αυξανουν τις πιθανοτητες τα πραγματα να πανε στραβα.

 

Οσο νωριτερα κλεισουμε μια συναυλια τοσο καλυτερα (δεν χρειαζεται να την ανακοινωσουμε απο νωρις, αλλα μας βοηθαει να προετοιμαστουμε)

 

Η ελλειψη προωθησης με εντυπα του καταστηματος γινεται για δυο λογους

 

1. Το καταστημα δεν τυπωνει εντυπα γιατι δεν ειναι στην πολιτικη του (δεν μπορουμε να τον υποχρεωσουμε να αλλαξει τους κανονες του)

 

2. Το καταστημα τυπωνει εντυπα αλλα οταν μια συναυλια κλεινετε μια εβδομαδα πριν ειναι αδυνατο να μπει το ονομα γιατι τα εντυπα εχουν ηδη τυπωθει με το μηνιαιο προγραμμα.

 

 

Οσο πιο νωρις κανονιζουμε κατι τοσο πιο καλα. Δεν πιστευω οτι υπαρχει δικαιολογια για την ολιγωρια και την προχειρη αντιμετωπιση παρα μονο οτι κανουμε χαβαλε και δεν το βλεπουμε σοβαρα, τοτε και ο ιδιοκτητης ειναι πιο ευκολο να κανει χαβαλε και να μην τηρησει την συμφωνια.

 

Νικος

 

 

 

 

Recording and Rehearsal Studio

www.fabricaudio.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

jose όταν κατάλαβες ότι χρέωσε 10+ποτό γιατί δεν είπες πέντε φορές στο μικρόφωνο τις ευχαριστίες σου για το μαγαζί που σε φιλοξένησε να παρουσιάσεις τη δουλειά σου κι οτι κερνάει σφηνάκια,5-10 γύρες σφήνες επι 60 άτομα ρεφάρισες (κι ας μην πάρεις μια) σωστός?

Όσο για συμφωνητικά εμένα έχει τύχει να μου ζητάνε αυτοί,εγώ ποτέ δε ζήτησα άσχετα αν την πάτησα κάποιες φορές όπως όλοι μας.

Ένας τέτοιος τύπος με πλησίασε κάποτε και μου μίλαγε για συμφωνητικά και ποινικές ρήτρες και τελικά ευτυχώς γι αυτόν που δεν υπογράψαμε στο παραένα γιατί χάλασε η συμφωνία απο εξωτερικό παράγωντα ;D ;) ;Dδηλ. (θα την πάταγε και τον φύλαξα γιατι γνώριζα τι πρόκειται να παιχτεί)θα έπαιρνα χρήματα που δε θα τα είχα δουλέψει.Εγώ δε θα το έκανα(αλλά δε ζώ απ τη μουσική). :-\

Τα λαμόγια τα ξέρει ο κόσμος και δε συνεργάζεσαι,τ αποφεύγεις,αλλά πρέπει πρώτα απ όλα να είμαστε υπέρ της καλής  συνεργασίας ...

Αλλωστε η γκρίνια είναι το αλατοπιπερο της αγάπης όπως λέει κι ένας φίλος ;D ;D ;D ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αλεχαντρο οσα λεω δεν ειναι καινουρια , κ πολλοι την εχουν πατησει , κ επειδη υπαρχει θεματακι οπως ειδαμε, ισως κ ταυτιση αποψεων. Εξακολουθω να πιστευω πως η φαση του συμφωνητικου δεν παιζει, επειδη ακριβως πρεπει να κοπουν παραστατικα κ να τηρηθουν τα μινιμουμ της συμβασης για τον μουσικο, που εαν δεν εισαι γνωστο ονομα κανενας μαγαζατορας δε ρισκαρει κ αν μιλησεις για τετοια σου ριχνει πορτα. Τα λεω γιατι το βιωσα κ αυτο

 

Οσο για την ιστορια με τα σφηνακια , ειναι μια καλη ιδεα, αλλα δε το καναμε γιατι νομιζαμε οτι κατι θα παρουμε στο τελος, χαχα. Θα θελα να βλεπα τη φατσα του λαμογιου αυτου οταν θα το λεγαμε στο μικροφωνο. Α ρε γλεντια. Να δω μετα κ εμεις πως θα φευγαμε. χαχα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα κάνω και ΄γω μια παρέμβαση. Παίζω μ' ένα γκρουπ διασκευές από την ιστορία του rock (ως επί το πλείστον άγνωστα-αριστουργηματα κατά την άποψή μας). Η τύχη μας βοήθησε και κάνουμε τακτικά live, επιλέγουμε χώρους και ημερομηνίες. Ποτέ δεν μας έριξε κανένας στο οικονομικό. Και το ανέκδοτο της ιστορίας όταν διανθίζουμε το πρόγραμμα μας με εμπορικούς ήχους, την ακούμε κιόλας απο τον ιδιοκτήτη του μαγαζιού ως εξής <<το γκρουπ είναι 'κει, παίξτε αυτό για να γουστάρω εγώ και οι δικοί μου>>. Δεν περιμένω να ζήσω από τη κιθάρα, ζω όμως κατά ένα μεγάλο ποσοστό γι' αυτήν.

InfluenSir!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φιλε Νεστορα πολυ απλα , κ οι εξαιρεσεις υπαρχουν για να επιβεβαιωνουν τον κανονα. Αν ο μαγαζατορας αυτος γουσταρει αυτο που κανει κ δεν ειναι λατρης τσιγκολελετας κ φραγκοφονιας, κ ειναι ροκακιας με τα μπουνια τοτε καλως σας τη λεει. ΓΙατι πιθανον να χει κ θαμωνες ροκακηδες μεχρι τα μπουνια κ εσεις παιζοντας εμπορικα του χαλατε απλα τη πιατσα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αλεχαντρο οσα λεω δεν ειναι καινουρια , κ πολλοι την εχουν πατησει , κ επειδη υπαρχει θεματακι οπως ειδαμε, ισως κ ταυτιση αποψεων. Εξακολουθω να πιστευω πως η φαση του συμφωνητικου δεν παιζει, επειδη ακριβως πρεπει να κοπουν παραστατικα κ να τηρηθουν τα μινιμουμ της συμβασης για τον μουσικο, που εαν δεν εισαι γνωστο ονομα κανενας μαγαζατορας δε ρισκαρει κ αν μιλησεις για τετοια σου ριχνει πορτα. Τα λεω γιατι το βιωσα κ αυτο

 

Οσο για την ιστορια με τα σφηνακια , ειναι μια καλη ιδεα, αλλα δε το καναμε γιατι νομιζαμε οτι κατι θα παρουμε στο τελος, χαχα. Θα θελα να βλεπα τη φατσα του λαμογιου αυτου οταν θα το λεγαμε στο μικροφωνο. Α ρε γλεντια. Να δω μετα κ εμεις πως θα φευγαμε. χαχα

 

 

Τα παραστατικα και οι συμβασεις μπορουν να γινουν οταν υπαρχει επαγγελματικη σχεση μεταξυ συναυλιακου χωρου και συγκροτηματος η οταν το συγκροτημα εκπροσωπειται απο καποια εταιρεια. Ολα αυτα ομως δεν αφορουν ενα συγκροτημα που ειναι ερασιτεχνικο και απλα ξεκιναει να προωθει την μουσικη του.

 

Ειναι πολυ λογικο εαν εγω με το συγκροτημα μου προσπαθησω να κλεισω μια συναυλια και μιλησω για παραστατικα να φαω πορτα γιατι δεν με ξερει κανενας (το οτι εχω myspace, facebook κτλ και εχω φιλους δεν σημαινει οτι μπορω να εγγυηθω  οτι εχουμε φανς)

 

Η ολη ιδεα της γραπτης συμφωνιας ειναι απλα να αρχισουμε με μια πιο σοβαρη προσεγγιση.

 

 

Συγκροτηματα υπαρχουν πολλα, ειδικα με τις χαμηλες τιμες των μουσικων οργανων τωρα πια και την βοηθεια του ιντερνετ που κανει την δημοσιοποιηση της μουσικης πιο ευκολη. Αυτο δεν σημαινει ομως οτι μπορουμε να δημιουργουμε ζητηση και απαιτησεις ως συγκροτημα αν δεν υπαρχει προωθηση απο εμας τους ιδιους.

 

Μια συναυλια εκτος της προωθησης της μουσικης εχει λειτουργικο χαρακτηρα αφου μπορει να φιλοξενησει μεγαλυτερο αριθμο ατομων απο ενα παρτυ στο σπιτι μας οπου θα παιζαμε μουσικη για τους φιλους μας. Τα συμφωνητικα, ο εξοπλισμος και ολα τα παρελκομενα ειναι απλα μεσα που εξυπηρετουν την πραγματοποιηση μιας συναυλιας.

 

 

Αν δεν εχουμε καταφερει να στρεψουμε την προσοχη του κοσμου προτου ξεκινησουμε να παιζουμε σε συναυλιες τοτε κανενας συναυλιακος χωρος δεν θα αποδεχτει τους ορους μας  η θα προσπαθησει να μας την φερει (καλη ωρα). Ας προσπαθησουμε πρωτα με μικρες και καλα οργανωμενες συναυλιες απο την πλευρα μας να συγκεντρωσουμε φανς και οταν αρχιζουν να σχηματιζονται ουρες εξω απο την συναυλια μας ας μιλησουμε και για παραστατικα και συμβολαια.

 

 

Η συναυλια απο οικονομικη αποψη ειναι ενα μουσικο προιον (οταν υπαρχει εισητηριο) και απαιτουμε ο ιδιοκτητης να παρει το οικονομικο ρισκο να μας πληρωσει οταν δεν γνωριζουμε ουτε εμεις οι ιδιοι αν υπαρχει αγοραστικο κοινο για το προιον που αντιπροσωπευουμε.

 

 

Νικος

 

 

 

Recording and Rehearsal Studio

www.fabricaudio.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι χώροι που μπορούν να φιλοξενήσουν μουσική ... "όχι πατροπαράδοτη" είναι τις περισσότερες φτιαγμένοι από ανθρώπους με ανοιχτό μυαλό, γνώσεις και σεβασμό για τη μουσική που θα κάνουν και θυσίες για το μεράκι τους.

 

Η ανάγκη (και καμιά φορά η επιπολαιότητα) μας αναγκάζουν να πάμε σε χώρους ακατάλληλους για τη μουσική μας.... όπου όπως είναι φυσικό ελλοχεύουν κίνδυνοι.

 

Κάνεις την απογοήτευση πείσμα όπως είπε πολύ ωραία κάποιος και πας παρακάτω.

 

 

(σέβη και θαυμασμό με την ευκαιρία στον ez που μας βλέπει)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου