Προς το περιεχόμενο

Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει την τρέλλα με τη Μόνικα;


RayDTutto

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αυτός που άνοιξε αυτό το thread έχει γράψει ποτέ pop μελωδία που να στέκεται; Πολύ αμφιβάλλω. Μάλλον για progressivometalla ή για shredobluesa τον κόβω...

Έλα, χαλάρωσε. Γιατί πρέπει να το πας επί προσωπικού το θέμα;

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 116
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

οταν η Μονικα (εσκεμμενα ή οχι δεν το γνωριζω) εχει μπει στο ιδιο παιχνιδι εμπορικοτητας με τη Βισσοβανδη

 

Άκυρο; Δεν εχω  ακολουθήσει ποτέ καμια απο τις παραπανω καλλιτεχνιδες. Ξέρω ομως τα παντα για την προσωπική ζωή της Βισση-Βανδη. Δίχως να το θέλω. Αυτο ειναι προώθηση. Για την Μονικα δεν έχω ακουσει τιποτα γυρω απο την προσωπικη της ζωή. Ουτε έχει προκαλέσει με ακραιες ιστορίες όπως οι βισοβανδες. Οποτε διαφωνώ στο οτι παιζει στο ιδιο παιχνιδι εμπορικότητας.

Α! και δεν καταλαβαίνω πως γίνεται να αρεσει στους φιλους μου η Μονικα και μονο εγω να διαφωνω. Μηπως υπάρχει θέμα εκτός μουσικου πεδιου; Αντιπαθεις κάποιον συγκεκριμένο που ειναι φαν της Μονικα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Α! και δεν καταλαβαίνω πως γίνεται να αρεσει στους φιλους μου η Μονικα και μονο εγω να διαφωνω. Μηπως υπάρχει θέμα εκτός μουσικου πεδιου; Αντιπαθεις κάποιον συγκεκριμένο που ειναι φαν της Μονικα?

 

Είμαι ο μόνος μουσικός στην εν λόγω παρέα. Οι υπόλοιποι είναι απλώς ακροατές. Κυρίως, των τρεντο-alternative. Δεν συνηθίζω να αντιπαθώ τους φίλους μου. Αλλά δεν ασπάζομαι και τις μουσικές τους απόψεις αναγκαστικά. Ιδίως από τη στιγμή που αυτά που μας ενώνουν είναι άλλα πράγματα εκτός μουσικής. Εσύ επιλέγεις τους φίλους σου από τη μουσική που ακούν;

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είμαι ο μόνος μουσικός στην εν λόγω παρέα. Οι υπόλοιποι είναι απλώς ακροατές. Κυρίως, των τρεντο-alternative. Δεν συνηθίζω να αντιπαθώ τους φίλους μου. Αλλά δεν ασπάζομαι και τις μουσικές τους απόψεις αναγκαστικά. Ιδίως από τη στιγμή που αυτά που μας ενώνουν είναι άλλα πράγματα εκτός μουσικής. Εσύ επιλέγεις τους φίλους σου από τη μουσική που ακούν;

 

Δεν επιλεγω ετσι φίλους. Αλλα συνήθως μια καλη παρεα δημιουργείται απο το οτι κινούνται όλοι σε παρομοια χωράφια. Πάντως, έτυχες στην περίπτωση. Στην δικη μου παρέα και σε παρεες άλλων, αν αναφέρεις την μονικα, το μυαλό θα πάει σε κάτι πιό αισχρό. Ίσως να εισαι και τυχερος εδω που τα λεμε!

 

Οφφ τοπικ προς διαχειριστες: Γιατι όποτε απανταω μου γραφει οτι 'δεν δοθηκε τίτλος'. Τι τιτλο πρεπει να βαζω καθε φορα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτός που άνοιξε αυτό το thread έχει γράψει ποτέ pop μελωδία που να στέκεται; Πολύ αμφιβάλλω. Μάλλον για progressivometalla ή για shredobluesa τον κόβω...

 

Η άποψη ότι το επιχείρημα "όσα δεν φτάνει η αλεπού..." ταιριάζει παντού και σε όποιον εκφράζει γνώμη για τα "κατωρθώματα" κάποιου, έχει καταντήσει απελπιστικά κοινότυπη και προβλέψιμη, ανευ ουσίας και αξίας.

 

Κύριοι, και κυρίες, αν δεν έχετε αποδεδειγμένο έργο αναγνωρισμένο από το κράτος και τον παπά της ενορίας, για το μόνο που μπορείτε να μιλάτε είναι για τα γεμιστά. Τώρα που το ξανασκέφτομαι, για να δω τα πτυχία μαγειρικής.

 

Όσο για το τελευταίο, τι να πω, τα αυτονόητα;

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχει η άποψη που εμφανίζει όλη την καινούργια αγγλόφωνη μουσική ως κατασκευασμένη μόδα από κάποια έντυπα και δημοσιογράφους(Τσαγκαρουσιάνος, καλή ώρα..Αλήθεια τι ΑΚΡΙΒΩΣ ενοχλεί σε αυτόν? Έχω διαβάσει βιβλία του και τα βρίσκω πολύ ενδιαφέροντα και καλογραμμένα. Επίσης, ως εκδότης μόνον αδιάφορο δεν τον λες. Δεν καταλαβαίνω..Προτιμάτε τον Αναστασιάδη?).

 

Το να εκφράζεται αυτή η άποψη από Έλληνες μουσικούς δικαιολογεί την απογοήτευση του jazzjoker την οποία συμμερίζομαι. Σαφώς, δεν θα σου πει τίποτα η νέα αγγλόφωνη ποπ αν δεν έχεις στοιχειωδώς ασχοληθεί μαζί της. Αν το τελευταίο καινούργιο πράγμα που άκουσες είναι π.χ. hard rock του 80.

 

Επομένως, έχω την αίσθηση πως η κριτική δεν στοχεύει τόσο στην Μόνικα, όσο στο σύνολο της καινούργιας μουσικής που παράγεται, όπου κι αν παράγεται. Δεν είναι μια κριτική που σου λέει "ρε γαμώτο, γιατί να μην κάνουν την ίδια επιτυχία οι tango with lions" αλλά εμμένει στην παλιά μουσική, αρνείται να την αποχωρισθεί και να κοιτάξει μπας κι έχουν κάτι ενδιαφέρον να πουν οι νέοι άνθρωποι.

 

Ωστόσο, να πω, παρηγορώντας τον jazzjoker( ;D), ότι η κριτική που ασκείται στην καινούργια μουσική(ως ψευδοκουλτουριάρικη, κακέκτυπο ξένων ρευμάτων, ασεβή στην ελληνική γλώσσα κτλ.) δεν πολυβρίσκει έδαφος στους ακροατές σήμερα. Πάω σε πολλές συναυλίες νέων συγκροτημάτων και βλέπω όλο και περισσότερο κόσμο να στηρίζει αυτή τη μουσική διότι την βρίσκει πραγματικά ενδιαφέρουσα και φρέσκια και όχι, φυσικά, γιατί του το είπε η athens voice.

 

Ανταλλάσω ΔΕΚΟ με baja telecaster.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σίγουρα πάντως δεν περνά απαρατήρητη.

Αν και δεν μπορώ να την ακούσω, δεν μπορώ επίσης να αγνοήσω το γεγονός ότι όταν ήμουν στο μουσικό ταχυδρομείο πριν πολλούς μήνες και ρώτησα για ένα single της η απάντηση ήταν ότι αυτή ήταν η 5η χιλιάδα αν θυμάμαι καλά! Αυτό δείχνει ότι κάνει σοβαρό γκελ στον κόσμο για μη-μπουζουκτσού ;D.

Επίσης μεγάλη εντύπωση μου έκαναν οι χυλόπιτες που έριξε στα κοράκια που έσπευσαν να "συνεργαστούν" μαζί της και τόσο απλά τους απέρριψε χωρίς πολλά πολλά (πράγμα που δεν έκανε άλλο νέο αγγλόφωνο σχήμα όταν έσπευσε να τους πιει το αίμα εεε..να συνεργαστεί μαζί τους εννοώ, ο Πλιάτσικας).

Να της δώσω δίκιο επίσης για την αναφορά προς μερικά νέα αγγλόφωνα συγκροτήματα που αντί να απολαμβάνουν την επιτυχία τους, φοράνε ένα ύφος χιλίων καρδιναλίων και όταν τους λες καλησπέρα δεν γυρίζουν ούτε να σε κοιτάξουν, όχι να σου πουν γεια-ναι μιλάω εκ πείρας)

 

Θέλουμε δεν θέλουμε είναι ένα νέο φαινόμενο στην μουσική της χώρας μας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άκυρο; Δεν εχω  ακολουθήσει ποτέ καμια απο τις παραπανω καλλιτεχνιδες. Ξέρω ομως τα παντα για την προσωπική ζωή της Βισση-Βανδη. Δίχως να το θέλω. Αυτο ειναι προώθηση. Για την Μονικα δεν έχω ακουσει τιποτα γυρω απο την προσωπικη της ζωή. Ουτε έχει προκαλέσει με ακραιες ιστορίες όπως οι βισοβανδες. Οποτε διαφωνώ στο οτι παιζει στο ιδιο παιχνιδι εμπορικότητας.

Α! και δεν καταλαβαίνω πως γίνεται να αρεσει στους φιλους μου η Μονικα και μονο εγω να διαφωνω. Μηπως υπάρχει θέμα εκτός μουσικου πεδιου; Αντιπαθεις κάποιον συγκεκριμένο που ειναι φαν της Μονικα?

 

Η κανουμε τους χαζους ή ειμαστε!! Διοτι υπαρχει το συστημα μουσικης προωθησης που απευθυνεται σε χαζους: κουτσομπολιστικα περιοδικα-μεσημεριανες εκπομπες-βραδυνες εκπομπες-συγκεκριμενα ραδιοφωνα-τηλεοραση που προωθει τις Βισσοβανδηδες, αλλα υπαρχει και το συστημα που απευθυνεται σε ψωνισμενους χαζους: Athens Voice, Διφωνο, Διεση, μεριδα του freepress, ΤιVO, alter, ποπ και ροκ, η archangel που κρυβεται πισω απο το jumping fish κινωντας τα νηματα κλπ. που απευθυνονται σε "ψαγμενους" !

 

Δεν υπαρχει καλη και κακη μουσικη. Υπαρχει αυτο που μας αρεσει ή οχι. Αν λοιπον οσα πετυχαινει ο καθε καλλιτεχνης του αξιζουν (οπως λεει και η ιδια η Μονικα), τοτε ο Φοιβος και ο Καρβελας ειναι οι πλεον επιτυχημενοι. Αν απο την αλλη, για να εισαι επιτυχημενος καλλιτεχνικα στους "ψαγμενους" πρεπει να απεχεις απο το promotion, τοτε δε μπορουμε να πουμε τη Μονικα επιτυχημενη, μιας και ειχε και εχει μπολικη προωθηση.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης μεγάλη εντύπωση μου έκαναν οι χυλόπιτες που έριξε στα κοράκια που έσπευσαν να "συνεργαστούν" μαζί της και τόσο απλά τους απέρριψε χωρίς πολλά πολλά (πράγμα που δεν έκανε άλλο νέο αγγλόφωνο σχήμα όταν έσπευσε να τους πιει το αίμα εεε..να συνεργαστεί μαζί τους εννοώ, ο Πλιάτσικας).

Δλδ απέρριψε τις μεγάλες εταιρείες και πήγε στην Archangel που της πλήρωνε 5.000 Ντάλαρς το 20λεπτο για την παραγωγή... Ακόμα και ο δημοσιογράφος απορούσε...

 

"Δημοσιογράφος: Μου φαίνεται πολύ περίεργο μια τόσο μικρή εταιρεία να αναλάβει ένα τέτοιο project. Πρέπει να έριξαν πολλά λεφτά

 

Μόνικα: Ναι, πραγματικά πολλά λεφτά. Το master στη Νέα Υόρκη, η συνεργασία με τον Ian Caple ειδικά, εκείνος ήθελε για κάθε 20λεπτο 5 χιλιάρικα! Νομίζω πως είναι από τις ακριβότερες παραγωγές που έχουν γίνει στην Ελλάδα. Σε αυτό το ύφος σίγουρα."

 

Δεν σου φαίνονται κάπως περίεργα όλα αυτά;

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχει και συνέχεια (σόρρυ γιατί μου τα ζάλισε το φόρουμ με το "Δεν δόθηκε τίτλος")

 

"Δημοσιογράφος: Και ανέλαβε εξ’ ολοκλήρου όλο το κόστος;

 

Μόνικα: Ναι, τα πάντα. Κοίτα ειλικρινά, εγώ μπορούσα να βάλω λεφτά, θα έπαιρνα τηλέφωνο τον πατέρα μου, θα του ζήταγα όσα ήθελα και όλα θα ήταν οk, αλλά δεν ήθελα. Δεν ήθελα να έχω το άγχος να ρωτάω κάθε μέρα πόσοι δίσκοι πουλήθηκαν για να βγάλω τα λεφτά μου. Εγώ είμαι μουσικός και απλά θέλω να είμαι σε μια εταιρεία που να κάνει τη δουλειά της."

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου