Προς το περιεχόμενο

New sτοmpbox ή old rack? Ιδου η απορία


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Λοιπόν παίδες να πως έχει η ιστορία. Ως κιθαρωδός (μεταξύ άλλων οργάνων) μπήκα και εγώ σε κάποια φάση στον χορό του τέλειου ήχου, των racks, stompboxes κλπ κλπ και τελειωμό δεν έχει. Στη αναζήτηση λοιπόν ποιοτικών εφε (delay,reverb , chorus κλπ) ετέθη το εξής ερώτημα: rack η stompbox ?...... οχι ακριβώς, αυτό είναι λίγο περί ορέξεως, φορητότητας 80ίλας, spandex κλπ κλπ. Αλλά η million dollar question είναι πιο συγκεκριμένη: ένα σύγχρονο ακριβο stompbox delay ή reverb (βλέπε timefactor, superdelay = γύρω στα 300 europouls used, ehx cathedral, holy grail,roomate 200 γιούρα) ή ένα vintage 80ίλα rack που στα ''νιάτα του'' έσπερνε????? (Roland SRV2000, SRV 330, SDE 2000-3000,TC SDD 2000,KORG, Yamaha SPX-90,Ibanez DM2000, LEXICON PCM ΚΛΠ ΚΛΠ).

Συγκεκριμένα προσανατολίζομαι προς roland srv 330 για reverb και tc sdd2500 διότι τα χω βρεί σε καλές τιμές. Αλλά είναι γενικό το θέμα οπότε πείτε γνώμες!

Επίσης μην ξεχνάτε ότι αυτά τα units μπορούν να χρησιμοποιηθούν και ως γενικά εφε σε άλλα όργανα, ενώ τα στομπς όχι τόσο

άλλο ένα πχ γτ να δώσεις 100 για να πάρεις ένα μχρ 108 η ένα ge 7 και να μην δώσεις 150 για ένα παλιό 31band eq (μην πέσετε να με φάτε, ξέρω πάνω από 5-10 bands δν θα δουλεύουν) που μπορείς να το χρησιμοποιήσεις κ αλλού? imho πάντα

ΚΑΙ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΘΕΛΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ FORUM!!

SF LOVERS FAN CLUB

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Συγγνώμη που στο χαλάω και απαντάω πρώτος!  :P

 

Η αλήθεια είναι ότι, βάσει προδιαγραφών, πολλά σύγχρονα "υπερπετάλια" (π.χ. Eventide) αλλά και φτηνότερα (π.χ. TC) βάζουν κάτω τα περισσότερα vintage racks.

 

Από την άλλη όμως, παραδόξως, πολλά από τα τελευταία ακούγονται "καλύτερα", σε συγκεκριμένα rigs. Αυτό το έχω διαπιστώσει από κοντά (και με ένα δικό μου) και μου έχει προκαλέσει απορία. Φαίνεται ότι τα bits και η συχνότητα δειγματοληψίας δεν λένε όλη την αλήθεια. Οι αλγόριθμοι υποτίθεται πως σε πολλές περιπτώσεις είναι οι ίδιοι... Να ευθύνεται η -πιθανά- καλύτερη ποιότητα κατασκευής "τότε"? Συνεισφέρουν τα (πιθανώς ακριβότερα και καλύτερα τότε) αναλογικά μέρη τόσο πολύ? Ή μήπως ακριβώς η "παλιά" τεχνολογία υλικών και κατασκευής έχει το δικό της "ήχο" ακόμα και για ψηφιακά εφφέ? Ομολογώ ότι δεν έχω απάντηση.

 

Αν λοιπόν:

 

1) Έχεις ήδη κάποιο rack εξοπλισμό

2) Έχεις ακούσει ο ίδιος το παλιό rack και σου αρέσει/σε καλύπτει "επιχειρησιακά"

3) Βεβαιωθείς ότι δεν υπάρχει κάποια ασυμβατότητα με τα υπόλοιπα που έχεις (σημαντικό, στις περισσότερες περιπτώσεις, να έχει MIDI control το rack)

4) Είσαι σίγουρος για την κατάσταση που βρίσκεται το εργαλείο (π.χ. όχι επισκευές από άσχετους, κλπ)

 

.... τότε προχώρα με τη βινταζίλα, kateme πάντοτε.

 

 

Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τα stompboxes της eventide ειναι απλα επενδυση. δεν υπαρχει κανενα μα κανενα μηχανημα στην αγορα, σε αυτη την κατηγορια τιμης , που να μπορει να κανει τοσα πολλα και με τετοια ποιοτητα...

μην βαζεις σε αυτη την κατηγορια τα EH (εκτος απο το Hog -pog2 -DMM ). τα περισοτερα εχουν διαφορα θεματα (χωρις να σημαινει τοι δεν ειναι καλα. απλα δεν ειναι συτη την κατηγορια)

 

το μονο προβλημα που μπορει να εχεις με τα eventide ειναι... να τα θελεις ολα. δυστυχως ειναι εθιστικα...

απο εκει και περα...

1. ειναι πιο μικρα

2. εχουν απιστευτα περισσοτερες δυνατοτητες (απο τα δυο που ανεφερες)

3. μπορουν να χρησιμοποιηθουν παντου (δες λιγο την πισω πλευρα τους και θα καταλαβεις...)

4. ειναι eventide...

 

my 2 cents

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1). γενικα ρε παιδιά δεν είναι περίεργο και ίσως λίγο αστείο το γεγονός ότι ένα μεγάλο κομμάτι του ήχου τους είναι για emulation του analog delay -> τελείως lo-fi (70-80'ιλα, γκιλμορ ο μεγαλύτερος κιθαρίστας όλων των εποχών κλπ κλπ) κατασταση. αλλά και στα chorus βλέπεις κάτι τέτοιο πχ ->  tc scf,όλα τα leslie unis clones (eric johnson, sting και στλενεις sos το δε world klp klp), και μετά βλέπεις πάνω 24 bit adda converters, hi fi τεχνολογια και δεν συμμαζεύεται. Αυτό απλά ως σχόλιο.

2). Παίζει πολύ πιστεύω το θέμα τάση της μόδας γιατί βλέπεις όλη αυτή την τάση πλέον οι εταιρίες να βγάζουν μόνο stompbox και να πέφτουν όλοι με τα μούτρα.... χαρακτηριστικό -> τα νούμερα των bids που παίζουν για πετάλια στο ebay και για rack. Δλδ μία ''ευκαιρία'' για ένα πετάλι θα είναι πχ στη μισή τιμή καινούργιου και θα φτάσει τα 20 bids, ενώ για ένα rack φαίνεται να μην ενδιαφέρεται ο κόσμος κάνοντας το πολύ δελεαστικό από θέμα τιμής. Αυτό ισχύει ακόμα και για ''καινούργια'' ρακ  όπως πχ tc d two, ποε είναι σχετικά νέας τεχνολογίας.

Από την άλλη σε όποιο επαγγελματικό στουντιο ηχογράφησης και να πας δεν θα δείς το timefactor η το echolution αλλά φέτες του 80.... δλδ τόσο έξω έχει πέσει ο edge? Γτ δν παίζει ο τύπος με το dmm ακόμα? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και συνεχίζω τον μαραθώνιο  :P

3). Συμφωνώ με σένα genious loki, ότι είναι μειονέκτημα το γεγονός ότι πολύ δύσκολα θα ακούσεις  κάτι σε rack πριν το πάρεις. Ακόμα και στο youtube πολύ δύσκολα θα βρεις κατατοπιστικά reviews από τέτoιου είδους rack οπότε πρέπει πχ να ψάχνεις δίσκους που έχουν ''προταγωνιστεί'' και να πηγαίνεις τελείως στα τυφλά. Επίσης το σερβις είναι το ποιο μανίκι της όλης υπόθεσης. Πολλές φορές αλλαγη μπαταρίας -> πανε τα presets και μετά τρέχα γύρευε με τα roms και με τους midi sequencies να τα αναστήσεις!

4). Εχεις δίκιο για τα eventide, δεν τα έβαλα επουδενί στην ίδια κατηγορία, τα ehx που αναφέρου είναι reverb πετάλια και πέταξα και ένα t-rex μέσα  ::)

Tώρα το να βρείς φτηνό eventide rack xexexexexexexe -> good luck. ¨Εχω αρχίσει να πιστεύω ότι υπάρχουν κυνηγοί κεφαλών ειδικοί για αυτά τα ρακ.  :P

Σε σχέση με τα πετάλια της eventide βέβαια είναι λαβ ν hate κατάσταση διότι πολλοί το timefactor απλά το σιχαίνονται κ καταλήγει πετώντας στο ebay , άλλοι πίνουν νερό στο ονομά τ, κ της εταιρίας γενικότερα.

Προσωπικά το βρίσκω υπερεκτιμημένο, έχοντας παίξει μαζί του, θα πηγαινά πιο κοντά σε pigtronix η vmsd empress, damagecontrol timeline σ αυτά τα λεφτά....... λίγο sterile μου κάνει ρε παιδί μου αυτό το σουπερ-σουκάνωκαιπρωινόστοκρεβάτι-πετάλι .....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και για να μην ξεχνιόμαστε... ΠΟΥ σαι ρε sf o λαός σου σε περιμένειιιιιιιιι...........

Εντάξει όλοι οι superstars αργείτε λίγο να ανεβείτε στο σανίδι, θα το δεχτεί αυτό το κοινό σου...... αλλά πρέπει να εμφανιστείς, μέχρι και τι σέρτ σου έπλεξε το άμοιρο φαν κλαμπ σ για να σε δελεάσει....  :P :P :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν εχεις και πολυ αδικο σε αυτα που λες... αλλα οχι και πολυ δικιο... μιλας για gilmour και edge. ο πρωτος εχει απο πισω του εναν cornish για καποια φεγγαρια και εναν bradshaw καποια αλλα(οπως και ο clapton, luke, eddie και πολλοι αλλοι). και ναι χρησιμοποιουσανε και χρησιμοποιουν οτι καλυτερο ειχαν η εχουν στην εποχη τους, με πολλες περιπτωσεις να χρησιμοποιουν ενα εφφε-μηχανημα μονο για μια φορα σε ενα τραγουδι.θυμησου λιγο τον edge και το rack με τα 4 (τεσσερα) 2290 και πολλα πολλα ακομα. αν πας να βαλεις τον εαυτο σου σε αυτη την συγκριση εχεις χασει.. πρεπει να εξερευνησεις και να καταλαβεις τις αναγκες σου. και τα delay που ανεφερες (empress VMSD, pigtronix κλπ) που κυκλοφορουνε ειναι super, αλλα δεν εχουν ολες τις δυνατοτητες των eventide σε καμια περιπτωση...

 

για σκεχου λιγο καλυτερα το θεμα της τιμης... αν πας να παρεις ενα empress VMSD (300 euro) ενα analogman chorus (200 euro) ενα EH hog/po2 (250-400 euro) και ενα τρεμολο (empress?diamond?cusack? 150-200 euro, εχις φτασει στα 900-1100 euro. συν ενα ΡΡ2 (200 euro) και 100 euro για κανενα καλωδιο της προκοπης και ενα pedalboard... εισαι πανω απο 1200 ευρω στα σιγουρα. μονοφωνικος, χωρις midi, οπου για να αλλαξεις τα ελαχιστα preset που εχεις τρεχεις και δεν φτανεις...

με αυτα τα λεφτα παιρνεις ενα eclipse και εχεις ενα απο τα καλυτερα μηχανακια που κυκλοφορουν, με δυνατοτητες που δεν εχεις φανταστει...

απο εκει και περα αποφασισε και κρινε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και σε παρακαλω μην με κανεις να μιλησω για τα ΑΘΛΙΑ ελληνικα στουντιο. και αναφερομε σε αυτα που ειναι μεσης κατηγοριας και οχι στα καθαρα επαγγελματικα. εδω πας σε στουντιο και ο αλλος το εχει χτισει με behringer. σε αυτη την περιπτωση... στους τυφλους επικρατει ο μονοφθαλμος. το spx90 ηταν και θα ειναι καταπληκτικο, αλλα μεχρι εκει. το D2 ειναι το 2290 του φτωχου, και το tc 1210 το triplechorus αυτου που δεν καταφερε ποτε να παρει/βερι/μαθει ποιο ειναι το dyno-my-piano (αυτο να δεις ποσο φτανει οταν εμφανιζεται στο eBay...)

 

ελπιζω να μην με παρεξηγησες...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και για να μην ξεχνιόμαστε... ΠΟΥ σαι ρε sf o λαός σου σε περιμένειιιιιιιιι...........

 

Από την άλλη σε όποιο επαγγελματικό στουντιο ηχογράφησης και να πας δεν θα δείς το timefactor η το echolution αλλά φέτες του 80....

 

Ναι τα εχουν για να τα...βλεπουν... ;D και να θυμουνται το χθες..ΚΑΝΕΝΑ απο αυτα δεν μπορει να "ακουμπησει"  τα  απιστευτα plug ins που υπαρχουν...... ;)

 

δλδ τόσο έξω έχει πέσει ο edge? Γτ δν παίζει ο τύπος με το dmm ακόμα?

 

γιατι του αρεσει ο ηχος των παλαιων ΚΟRG του και του TC 2290 (αλλα εχει και πολλα αλλα delay στο rack του απο Line 6 μεχρι και Eventide)  

 

Γενικα η αποψη μου ειναι οτι επειδη τα...εφε...ειναι....απλα....εφε.... ;D ισχυει το "περι ορεξεως",εμενα π.χ ΚΑΝΕΝΑ (αλλα οταν λεμε κανενα  εννοουμε κανενα.. ;D) delay (και τα εχω δοκιμασει ΟΛΑ...και οταν λεμε ΟΛΑ εννοουμε ΟΛΑ... ;D) δεν μου αρεσει οσο το MULTIHEAD DELAY   της ...ταπεινης μου VOX TONELAB SE....

 

Σε καποιον αλλον αρεσει το DD3  και σε καποιον αλλον το Fulltone Tape delay που κανει οσο το σπιτι μου.... ;D

 

Οποτε αγορασε αυτο που αρεσει σε ΕΣΕΝΑ.....

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για βάθος έχει τύχει να ακούσεις αυτό που έβγαζε η peavey το valverb?

Δεν έχω τόση εμπειρία σε μηχανήματα αλλά αν πάς σε rack, αγόρασε ενα midi σε usb καλώδιο και ψάξε στο internet ότι προγραμματάκι (αν υπάρχει) κυκλοφορεί για τις φέτες που θες να πάρεις για να κάνεις backup τους ήχους σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου