messalion Δημοσιευμένο 26 Ιουλίου 2011 Share Δημοσιευμένο 26 Ιουλίου 2011 Βρε εγώ οταν τσεκαρα intonation προβαρα τα παντα. Ανοιχτη, αρμονικη στο 12ο, αρμονικη στο 5ο, πατημενη 12η και πολλες ενδιαμεσα ταστα για να ξερω που παω. Ολα ηταν στραβα οταν η χορδη ειχε κακο μηκος. Αλλα ειπαμε. Δεν βαζω και το χερι στη φωτια διοτι τελευταια το μπασακι ειναι μια χαρα (φτου μη το ματιασω) και δεν εχει θεματακια ωστε να εχω τσεκαρει :Ρ εσυ το πας συγκεκριμενα οταν η χορδη εχει κακο μηκος - εκει αλλαζει το θεμα - οχι κατα πολυ αλλα ποσο κακο μηκος να εχει μια χορδη που αλλαζεις - παει στο καλο για να ξερεις να φτιαχνεις το intonation ξερεις να περνας και μια καταραμενη χορδη ;D ;D ;D απλα αυτο που σου λεω εγω ειναι οτι τοσο καιρο με αρμονικη στο 12ο ταστο τα σεταρα τα οργανα μου και ηταν μια χαρα - σημερα ο audiokostas πιο πανω απορησε και ειπε οτι πρεπει να την κρατας πατημενη...........τι να σου πω?? - αυριο που θα εχω χρονο θα χαλασω επιτηδες το intonation της fender μου να δω διαφορές........... :-\ :-\ :-\ think2ice TM https://myspace.com/mood.of.joy.band Terry rules the bass Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Tthawth Δημοσιευμένο 26 Ιουλίου 2011 Share Δημοσιευμένο 26 Ιουλίου 2011 - αυριο που θα εχω χρονο θα χαλασω επιτηδες το intonation της fender μου να δω διαφορές........... :-\ :-\ :-\ Στο κοσμο της μουσικης συμβαινουν πολλα θαυμαστά! Απλως η λογικη της αρμονικης στη μεση της χορδης, σημαινει πως η αρμονικη αλλαζει θεση οταν μεγαλωσει το μηκος. Αλλα ειναι κατι που ουτε θεωρητικώς το στηριζω ουτε πρακτικως βραδιατικα :Ρ Για αυτο ρώτησα, μηπως ειμαι λαθος. http://www.facebook.com/fourlt Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
messalion Δημοσιευμένο 26 Ιουλίου 2011 Share Δημοσιευμένο 26 Ιουλίου 2011 δικιο εχεις - και εγω αυτο πιστευω.......... think2ice TM https://myspace.com/mood.of.joy.band Terry rules the bass Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 29 Ιουλίου 2011 Administrator Share Δημοσιευμένο 29 Ιουλίου 2011 Στο κοσμο της μουσικης συμβαινουν πολλα θαυμαστά! Απλως η λογικη της αρμονικης στη μεση της χορδης, σημαινει πως η αρμονικη αλλαζει θεση οταν μεγαλωσει το μηκος. Αλλα ειναι κατι που ουτε θεωρητικώς το στηριζω ουτε πρακτικως βραδιατικα :Ρ Για αυτο ρώτησα, μηπως ειμαι λαθος. Η αρμονική πρέπει να χτυπάει στο μέσο της χορδής, ακριβώς πάνω από το 12ο τάστο. Γι αυτό το πατημένο 12ο τάστο πρέπει να είναι συγκρίσιμο και στην ίδια συχνότητα. Live and let Live. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
messalion Δημοσιευμένο 29 Ιουλίου 2011 Share Δημοσιευμένο 29 Ιουλίου 2011 γιατι ομως εμενα μου βγαινει καλα το σεταρισμα που κανω με την αρμονικη ?? χαλασα επιτηδες το intonation στην strat μου εχτες που αλλαξα χορδες και την σεταρα με αρμονικη - "πατωντας" στο 12ο παλι ακριβως μου βγαινει.............. ??? ??? ??? think2ice TM https://myspace.com/mood.of.joy.band Terry rules the bass Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 29 Ιουλίου 2011 Administrator Share Δημοσιευμένο 29 Ιουλίου 2011 Στην ουσία αυξομειώνοντας το μήκος της χορδής, φέρνεις τη μέση της στο 12ο τάστο. Το πατημένο τάστο επικυρώνει την κλίμακα. Live and let Live. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
messalion Δημοσιευμένο 29 Ιουλίου 2011 Share Δημοσιευμένο 29 Ιουλίου 2011 αρα κανοντας αρμονικη και ρυθμιζοντας το μηκος βασει της αρμονικης το σεταρισμα πετυχαινει...............και για να εισαι σιγουρος πατας στο 12 για να επιβεβαιωθεις ?? think2ice TM https://myspace.com/mood.of.joy.band Terry rules the bass Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
audiokostas Δημοσιευμένο 29 Ιουλίου 2011 Share Δημοσιευμένο 29 Ιουλίου 2011 Η αρμονική σου στο 12ο δίνει την αρμονική (έλα ρε, σοβαρά; ) που παράγεται στο μέσο της χορδής. Είναι ιδανική για κούρδισμα. Η πατημένη χορδή στο 12ο τάστο όμως (ειδικά αν το action είναι ψηλό ή υπάρχει μεγάλο relief) αντιλαμβάνεσαι ότι έχει διαφορά στη συχνότητα. Άρα 12ο αρμονική --> κούρδισμα, 12ο πατημένο --> intonation. Ειδικός δεν είμαι και στη φυσική είμαι σκράπας αλλά αυτό που λέω πιστεύω ότι είναι σωστό. ;D Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες. Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
messalion Δημοσιευμένο 29 Ιουλίου 2011 Share Δημοσιευμένο 29 Ιουλίου 2011 Η αρμονική σου στο 12ο δίνει την αρμονική (έλα ρε, σοβαρά; ) που παράγεται στο μέσο της χορδής. Είναι ιδανική για κούρδισμα. Η πατημένη χορδή στο 12ο τάστο όμως (ειδικά αν το action είναι ψηλό ή υπάρχει μεγάλο relief) αντιλαμβάνεσαι ότι έχει διαφορά στη συχνότητα. Άρα 12ο αρμονική --> κούρδισμα, 12ο πατημένο --> intonation. Ειδικός δεν είμαι και στη φυσική είμαι σκράπας αλλά αυτό που λέω πιστεύω ότι είναι σωστό. ;D καταλαβα............πολυ καλα - ευχαριστω.............. ;) ;) think2ice TM https://myspace.com/mood.of.joy.band Terry rules the bass Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Tthawth Δημοσιευμένο 29 Ιουλίου 2011 Share Δημοσιευμένο 29 Ιουλίου 2011 Στην ουσία αυξομειώνοντας το μήκος της χορδής, φέρνεις τη μέση της στο 12ο τάστο. Το πατημένο τάστο επικυρώνει την κλίμακα. Τωρα τρωμε χρονο σε θεωριες θα μου πεις, αλλα αυτο σημαινει οτι εαν μετακινησω το βαρελακι στη γέφυρα και αυξηθει η χορδη κατα ενα εκατοστο, η αρμονικη δεν θα ειναι πια εκει που ήταν. Αλλα το βασικό ζητουμενο ειναι να φέρουμε την αρμονικη ή την οκτάβα στο 12ο τάστο ακριβώς; Ή μήπως το ενα φέρνει πάντα και το άλλο; http://www.facebook.com/fourlt Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση