chrisvek Δημοσιευμένο 30 Οκτωβρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 30 Οκτωβρίου 2011 Καλημέρα σε όλους!Συχνά σε live,αλλά και σε στούντιο δεν έχω την δυνατότητα για in ear monitors, και μιας και είμαι ντραμερ,πολλές φορές μου είναι απαραίτητα.Δυστυχώς στην σχολή μου δεν έχουμε φτάσει σε αυτό ακόμη το σημείο(για τέτοιου είδους ζητήματα),και ψάχνω να δω πως ακριβώς δουλεύουν.Ξέρω βέβαια οτι η κονσόλα πρέπει να έχει έξοδο για headphones,και δυστυχώς αρκετές(σε οικονομικά studios)δεν έχουν...Μήπως κάποιος γνωρίζει κάποια εναλλακτική λύση???Διορθώστε με αν κάπου κάνω λάθος!Ευχαριστώ Πολύ... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
stavros_d80 Δημοσιευμένο 30 Οκτωβρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 30 Οκτωβρίου 2011 Τα in ear δεν μπαίνουν στην έξοδο phones αλλά σε μια από τις aux (auxiliary) για να μπορείς να μιξάρεις TI θέλεις να ακούς. Έτσι μπορείς να έχεις περισότερο μπάσο, λιγότερα πλήκτρα, καθόλου φωνή, κιθάρα κτλ Βασική πρυπόθεση είναι να έχεουν όλοι in ear γιατί εαν ένας έχει κανονικό μόνιτορ τότε γίνεται το κακό συναπάντημα και δεν ακούς τίποτα. Όπως καταλαβαίνεις στα ηλεκτρικά τύμπανα είναι πολύ πιο εύκολο να βγάλεις ένα stereo out από το module σε μια κονσόλα όπως και να δεχθείς και να εξάγεις clicks/bpm από τον πληκτρά για παράδειγμα για συγχρονισμό με λούπες, samples κτλ Στα φυσικά τύμπανα είναι πολύ πιο δύσκολο γιατί πρέπει να έχεις μικρόφωνα παντού, ότι δεν έχει μικρόφωνο δεν ακούγεται στο μόνιτορ...εκτός αν μπορείς και λειτουργείς με δονήσεις ;D όλα αυτά πρέπει να τα συζητήσεις με κάποιον ηχολήπτη για να σου τα εξηγήσει αναλυτικότερα και από κοντά σε ένα studio. 33 1/3333cos301/2sqrt564,0909{fx-dty/sqrtz} Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
chrisvek Δημοσιευμένο 30 Οκτωβρίου 2011 OP Share Δημοσιευμένο 30 Οκτωβρίου 2011 Τα in ear δεν μπαίνουν στην έξοδο phones αλλά σε μια από τις aux (auxiliary) για να μπορείς να μιξάρεις TI θέλεις να ακούς. Έτσι μπορείς να έχεις περισότερο μπάσο, λιγότερα πλήκτρα, καθόλου φωνή, κιθάρα κτλ Βασική πρυπόθεση είναι να έχεουν όλοι in ear γιατί εαν ένας έχει κανονικό μόνιτορ τότε γίνεται το κακό συναπάντημα και δεν ακούς τίποτα. Όπως καταλαβαίνεις στα ηλεκτρικά τύμπανα είναι πολύ πιο εύκολο να βγάλεις ένα stereo out από το module σε μια κονσόλα όπως και να δεχθείς και να εξάγεις clicks/bpm από τον πληκτρά για παράδειγμα για συγχρονισμό με λούπες, samples κτλ Στα φυσικά τύμπανα είναι πολύ πιο δύσκολο γιατί πρέπει να έχεις μικρόφωνα παντού, ότι δεν έχει μικρόφωνο δεν ακούγεται στο μόνιτορ...εκτός αν μπορείς και λειτουργείς με δονήσεις ;D όλα αυτά πρέπει να τα συζητήσεις με κάποιον ηχολήπτη για να σου τα εξηγήσει αναλυτικότερα και από κοντά σε ένα studio. Σε ευχαριστώ Σταύρο για την απάντηση σου!Συμφωνώ με χίλια σε αυτό που είπες για τα ηλεκτρονικά,αλλά δεν υπάρχουν πουθενά!Οπότε καταλαβαίνεις...Όσον αφορά τώρα για το αν πρεπει να έχουν όλοι,να σου πω την αλήθεια σε μια πρόβα που είχα μόνο εγώ in ear,με βοήθησε καθώς έβαλα μόνο το ένα(και αυτός ήταν ο μόνος λόγος που δεν γινόταν ό,τι να ναι:P)... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση