Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Waterfall-K

    Waterfall-K

    Μέλος


    • Βαθμοί

      13

    • Αναρτήσεις

      10.788


  2. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      9.371


  3. roberto30

    roberto30

    Μέλος


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      1.139


  4. Terry RoscoeBeck5

    Terry RoscoeBeck5

    Moderator


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      9.162


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου από 26/04/2024 σε όλα

  1. Πολυ λάθος η όποια συνδεση μεταξύ των 2 γεγονότων.Εγω προσωπικά δέν θα μπορούσα να το κάνω.Ούτε σαν σκέψη.
    4 βαθμοί
  2. Η απίστευτη ποιότητα σε κάποια κανάλια του εσυσωλήνα είναι και ένας από τους λόγους που το προτιμώ από την τηλεόραση. Πλέον, το χαζοκούτι δεν το έχω καν συνδέσει με δορυφορικό πιάτο, το χρησιμοποιώ ως (μεγαλούτσικο) μόνιτορ... Αναφέρομαι καί στην ποιότητα της εικόνας αλλά και κυρίως στην ποιότητα της παρουσίασης και της δουλειάς που έχει ρίξει ο εκάστοτε δημιουργός.
    3 βαθμοί
  3. Εντάξει τώρα κλέβεις εκκλησία, ίσως το καλύτερο έβερ, κατηγορία CL, μαζί με την Άνοιξη της Βόσσου
    2 βαθμοί
  4. Δεν έχει καμία απολύτως σημασία η θέση κατάταξης. Η Eurovision, όπως και το τσσμπιονς ληγκ, είναι μια απλή αφορμή για να φάνε κάποιοι πίτσες.
    2 βαθμοί
  5. με ενα καλο service βγαζει αλλα 25 χρονια...
    2 βαθμοί
  6. Τα amp mods είναι εξαιρετικά. Τα cab είναι μέτρια. Έχει 10 άδειες θέσεις για 3rd party IRs και αυτό κάνει την μεγάλη διαφορά στον τελικό ήχο. Έχω το ampero mini, όπου είναι στην ουσία το ίδιο, με λιγότερα χειριστήρια.
    2 βαθμοί
  7. περιεργο παιζω 40 χρονια με λαμπατους και ΠΟΤΕ δεν με εχει "αφησει" λυχνια.
    2 βαθμοί
  8. Όλες οι μεγάλες μπάντες με PRS καταλήγουν, τυχαίο ? Δεν νομίζω
    1 βαθμός
  9. Επιτέλους κατάφερα να ακούσω το κομμάτι... Μια χαρά και υπεράνω των προσδοκιών μου. Μπράβο στα γερόντια
    1 βαθμός
  10. Συγχαρητήρια σε όλους για άλλη μια φορά. Αξιοζήλευτο αποτέλεσμα!
    1 βαθμός
  11. Παρά πολύ ωραίο και καταπληκτική παραγωγή. Δώσε μας και τα lyrics.
    1 βαθμός
  12. Προφανώς πας γι' αυτό: https://www.thomann.de/gr/roland_fp_30_bk_home_bundle.htm Άντε καλοτάξιδο, που λένε. Εγώ έχω ένα Kawai, χωρίς βάση δική του, αλλά σήμερα και εγώ το Roland θα αγόραζα.
    1 βαθμός
  13. Είδα τι είναι, έκανα ένα μικρό research. Λοιπόν, δεν υπάρχει λόγος να το γράψουμε, μια ακόμα κιθαροεταιρεία είναι απ'ότι διαβάζω. Το Hammond δεν το γράφουμε(νε) στα credits γιατί μας αρέσει η μάρκα, το γράφουμε γιατί είναι μια κατηγορία πληκτροφόρου από μόνο του, και παράλληλα το 2ο πιο διαδεδομένο πληκτροφόρο όργανο μετά το πιάνο και ανεξαρτήτως μουσικού είδους. Δεν είναι ακόμα ένα synth από τα εκατοντάδες ή ακόμα μία ηλ. κιθάρα από τις χιλιάδες. Όταν αναφέρονται στα credits τα Hammond / Rhodes / Wurlitzer / Clavinet κ.α. πληκτροφόρα δεν αναφέρονται σαν εταιρείες, αναφέρονται σαν ξεχωριστά μουσικά όργανα, τα οποία παράλληλα αποτελούν και μία ξεχωριστή κατηγορία το καθένα.
    1 βαθμός
  14. Αυτοί δεν πλησιάζουν τα workstations, κυκλοφορούν αποκλειστικά με Korg arrangers
    1 βαθμός
  15. σε ποίον ? Τον Έλληνα μεροκαματιάρη πληκτρά που παίζει σε σχήμα με μπουζούκι και φωνή για να βγάλει κανα φράγκο εκεί να τα βολέψει ? Καλύτερα να κάνει ένα service στο arranger 20 ετίας που διαθέτει παίρνοντας σβάρνα τα μεζεδοπωλεία και τα πανηγύρια Τέλος πάντων, ευτυχώς που έχουμε έστω το YouTube να τρώμε ψάρια με τα μάτια.
    1 βαθμός
  16. Tι "καλά εντάξει" βρε Μανώλη? Είναι δυνατόν να μιλάμε για "λάθος" όταν οι δύο μεγαλύτερες επιχειρήσεις μουσικού εξοπλισμού στην Ευρώπη έχουν αυτές τις τιμές? Δηλαδή που είναι το λάθος? Οι συγκεκριμένες επιχειρήσεις έχουν παραγγείλει το στοκ τους, θα το πληρώσουν σε Χ τιμές και θα το πουλήσουν στις τιμές που αναγράφουν στα sites τους. Δεν υπάρχει κάποιο λάθος εδώ, οι τιμές αυτές δεν ανέβηκαν από λάθος ούτε για πλάκα. Το πρόβλημα βρίσκεται λογικά στην Roland ή/και στους εισαγωγείς, τα Thomann & Music Store ξέρουν ακριβώς σε τι τιμές αγόρασαν (ή κανόνισαν να αγοράσουν) και σύμφωνα με αυτές θα πουλήσουν.
    1 βαθμός
  17. Το Fostex ήταν κάτι σαν το holly grail των CR recorders την εποχή εκείνη και απόλυτα αξιόπιστο, κάτι που δεν ήταν και πολύ standard στα τότε CDRs των PC, στα οποία έγραφες 10 CDRs και τα 4 έβγαιναν κατεστραμμένα. Το Fostex ήταν Pro/στουντιακό μηχάνημα, αλλά ήταν θέμα χρόνου κι αυτό και 2-3 άλλα παρόμοια να βρεθούν εκτός αγοράς μια και η τεχνολογία κάλπαζε και γινόταν μέρα με τη μέρα όλο και πιο φτηνή. Θυμάσαι πόσο έκανε στις αρχές ένα CDR δισκάκι? Νομίζω το έχω προλάβει γύρω στα 5-6 χιλιάρικα το ένα. Και μέσα σε ελάχιστο χρόνο τα αγοράζαμε με τις κούτες, κόστιζαν πλέον πιο φτηνά κι από τις άγραφες κασέτες.
    1 βαθμός
  18. Ζούπερ το άσθμα, αλλά με θυμίζει cure Μπράβο
    1 βαθμός
  19. Στα πλήκτρα ο Παπατανατσίου-τσίου
    1 βαθμός
  20. @foxxx Πάντα έχουν διαφορές τα μικρά με τα μεγάλα. Ξέρουν τι κάνουν.
    1 βαθμός
  21. Βάλε φωνή, και κόψε τα μισά σόλο. Εαν προσέξεις τη δομή θα γίνει φανταστικό. Πρόσεξε τις δυναμικές, να χαμηλώνει και να δυναμώνει το κομματι.
    1 βαθμός
  22. Νομιζω κατι σε πιο γηπεδισιο θελει (Μεσα ημανε)
    1 βαθμός
  23. Έχετε κάνει πολύ καλή δουλειά όλοι. Μου άρεσε πολύ το φλάουτο η κιθάρα και τα χορωδιακά μέρη. Πολύ ευρηματική και smooth η αλλαγή του τόνου στην μετατροπία. Μπράβο σε όλους σας!
    1 βαθμός
  24. Πολύ ωραία μαγειρεμένο και στημένο, καθαρός ήχος στο στυλ που σου αρέσει και σε χαρακτηρίζει. Είσαι πολύ δημιουργικός όπως πάντα!
    1 βαθμός
  25. Πριν 15 χρόνια οι boutique κατασκευαστές ήταν πολύ εξειδικευμένοι, ο καθένας στο είδος του. Τώρα όλες αυτές τις κλασικές υλοποιήσεις μπορείς να τις βρεις από πλειάδα κατασκευαστών και κλονοποιών που έκαναν catch-up, μιας που δε μιλάμε για πυρηνική φυσική. Φυσικά ο Skreddy παραμένει top κατασκευαστής με το δικό του hype που φτιάχτηκε την περίοδο της μεγάλης του δόξας στο the gear page. @gkourmoul1 Εξαιρετικός ήχος και παίξιμο όπως πάντα. Προσωπικά σε anti-muff πετάλι κατέληξα στο BJFE/Bearfoot Pink-Purple Fuzz. Ήθελα κάτι κοντά στον ήχο του "The Wall" από το συγκεκριμένο πετάλι. Saturated αλλά ευγενικό. Για stonerιές και για bluesofuzz έχω άλλα πετάλια.
    1 βαθμός
  26. Συγχαρητήρια! Εξαιρετική σύνθεση και ήχος! Παίξιμο σούπερ!
    1 βαθμός
  27. Το ακούω ταξιδεύοντας πάνω στην Ντόλυ, πίνοντας ουίσκυ σε ένα σαλούν, φτύνοντας στο πτυελοδοχειο, πηγαίνοντας να συλλάβω τα αδέλφια Ντάλτον κλπ. Πολλές εικόνες, ταξιδιάρικο!
    1 βαθμός
  28. Πολύ καλός. Ωραία σύνθεση. Μελωδικός. Ωραίες φράσεις. Καθαρό παίξιμο. Ωραία βιμπράτο και bends. Μπράβο!
    1 βαθμός
  29. 4 φορες με εχει χτυπησει αυτοκινητο σε διαδρομες προς και απο τη δουλεια (πριν αποφασισω οτι δεν πρεπει αλλο να αφηνω τοσο πολυ την τυχη μου στα χερια των αλλων οδηγων, και να μην ξανακαβαλησω). Ευτυχως σε καμια δεν κουβαλουσα κιθαρα στην πλατη. Τα πραγματα θα ηταν πολυ χειροτερα και για μενα, αλλα και για το οργανο που δεν θα με αποζημιωνε κανεις για αυτο (και η ζημια θα ηταν μεγαλυτερη απο οτι της μηχανης).
    1 βαθμός
  30. Μακράν η χειρότερη εκτέλεση που μπορεί να ακούσει κάποιος. Απροβάριστοι εντελώς οι περισσότεροι, ο Dickinson "τρέχει", ο Auger εκτός τόπου (και ήχου), ο May κάνει φιλότιμες προσπάθειες αλλά... Η συνεύρεση πέντε τεράστιων κ' διαφορετικών μουσικών πάνω σε μια σκηνή δεν συνεπάγεται πάντα καλό μουσικό αποτέλεσμα. Στην παραπάνω περίπτωση όμως προσπερνάμε τα όποια προβλήματα γιατί το Sunflower Jam είναι ένα φιλανθρωπικό μουσικό event που ιδρύθηκε από τη γυναίκα του Ian Paice για να βοηθήσει κυρίως ασθενείς με καρκίνο, οπότε
    1 βαθμός
  31. χιλιάδες πάνε κάθε μέρα με τα μοτοσακό τους στις δουλειές τους και κάνουν τα ψώνια τους και τις εκδρομές τους και πόσοι πεθαίνουν ? Ελάχιστοι. Μη δαιμονοποιούμε τις μοτοσυκλέτες και το hardware. Άμα το γράφει το καντήλι καπιανού μπορεί να μην οδηγεί μηχανή και να τη βρεί από κάτι που έπεσε από ένα μπαλκόνι εκεί που περπατούσε αμέριμνος ή να τον σφάξει ένας ληστής για να του πάρει το πορτοφόλι. Ή το αεροπλάνο να πέσει επειδή έκανε ΑΕΡΑΝ και δεν του αλλάξανε τα ανταλλακτικά . Το πρόβλημα δεν είναι να έχουμε μηχανή. Το πρόβλημα είναι να τις αλλάξουμε με καινούργιες γιατί είναι πανάκριβες όπως πλέον είναι και τα synthesizer και γιατί τις κλέβουν κιόλας. Έχουν αυξηθεί οι κλοπές και λιγοστεύουν οι θέσεις στάθμευσης και μας τις γρατζουνάνε.
    1 βαθμός
  32. ευκολακι. κοιτας και αν ειναι ΜΩΒ αλλαζεις, με 1-2 ωρες χρησης την ημερα οι προενισχυτικες θα σου κρατησουν 15-20 χρονια και οι τελικες καμμια 8αρα.
    1 βαθμός
  33. Και όμως οι λαμπάτοι σαν πιό απλές κατασκευές είναι συνήθως πιό αξιόπιστοι από τους τρανζιστορατους. Άσε που συνήθως πριν σε αφήσουν στα κρύα του λουτρού, σε προειδοποιούν (και πάλι συνήθως). Είναι σαν τα παλιά μοτέρ με καδένα vs μοντέρνες μπούρδες με λουριά.
    1 βαθμός
  34. Welcome Savvas. Το Μ3 ήταν εξαιρετικό, ακόμα είναι δηλαδή. Αλλά μια και θες να πας σε κάτι νεότερο από την Yamaha και μάλιστα σε 88ρι, οι λύσεις είnαι δύο: Montage M8x και MODX8+. To Montage θα σου κοστίσει από €4,650 (αν μπορέσεις με κάποιον τρόπο να το αγοράσεις από Γερμανία) μέχρι €4,840 αν το παραγγείλεις από Νάκα. Από όπου και να το αγοράσεις θα περιμένεις κάποιους μήνες για να το πιάσεις στα χέρια σου καθότι υπάρχει σοβαρή έλλειψη σε παγκόσμιο επίπεδο. Το MODX8+ παίζει στα €1,700, είναι στην ουσία ένα Montage (το πρώτο Montage) μέσα σε ένα πιο light (πλαστικό) "κέλυφος". Πιο VFM synth/workstation δεν θα βρεις, μιλάμε για ένα synth-τέρας σε αστεία τιμή. Το μόνο μείον του οργάνου είναι το "περίεργο" sequencer του. Αν δεν σε ενδιαφέρει το onboard sequencer και κάνεις sequencing σε DAW, το MODX8+ είναι μια κορυφαία επιλογή και σε απίστευτη τιμή. Τώρα αν θες να εμβαθύνεις περισσότερο στα specs του MODX θα σου πρότεινα να διαβάσεις το review του Montage στο SOS και στο καπάκι το review του MODX. www.soundonsound.com/reviews/yamaha-montage-7 www.soundonsound.com/reviews/yamaha-modx Για το Montage M δεν υπάρχει ακόμα κάποιο επίσημο review απ'όσο ξέρω, αλλά αν διαβάσεις τα δύο reviews που σου γράφω θα καταλάβεις και το πως λειτουργεί το νέο Mοntage M. Ότι απορία έχεις από κει και πέρα τη γράφεις εδώ και τα ξαναλέμε.
    1 βαθμός
  35. @cos_dr Είναι προσωπικό θέμα προτιμήσεων. Σε αυτή την κατηγορία όποιο και να πάρεις καλό είναι αρκεί να σε ικονοποιεί και να κάνεις την δουλειά σου.
    1 βαθμός
  36. @TakisB Όπως και να έχει, αυτές οι τιμές, ειδικά του 6 EX είναι 30 με 40 τοις εκατό πάνω από τις προβλεπόμενες ενός workstation με 61 πλήκτρα. Η τιμή των 4000+ για ένα workstation 5 οκτάβες (61 πλήκτρα) είναι εκτός αγοράς. Επαναλαμβάνω. 1. Δεν μπορεί να έχει τέτοια απόκλιση με τις τιμές Αμερικής. 2. Μπορεί να υπολόγισαν μεταφορικά και ασφάλεια εμπορευμάτων μέσω του γύρου της Αφρικής. Υ.Σ. Έτσι όπως το έκαναν ή έτσι όπως φαίνεται, είναι προτιμότερο να πάρεις το ίδιο προϊόν (την αρχική έκδοση), καινούργιο ή μεταχειρισμένο και με δύο κατοστάρικα περίπου να του κάνεις αναβάθμιση. Είναι σαν να λένε στον καταναλωτή "πάρε το αρχικό και κάντε αναβάθμιση". Τόσο απλά...
    1 βαθμός
  37. Έτσι είναι. Οι αναμνήσεις και τα βιώματά μας συνδέονται και με (αγαπημένα) αντικείμενα...
    1 βαθμός
  38. Έχουν δίκιο όσοι τα είδαν όπως και τις τιμές τους στον Τόμαν. Αλλά επειδή δεν μπορείτε να τα βρείτε πλέον, εγώ θα σας βοηθήσω να το κάνετε Roland Fantom-6 EX - 4.166 ευρώ Roland Fantom-7 EX - 4.333 ευρώ Roland Fantom-8 EX - 4.890 ευρώ
    1 βαθμός
  39. Άλλοι άνθρωποι, άλλες συνήθειες, άλλες ανάγκες. Φαντάζομαι στο τέλος θα κάνεις αυτό που σου μπήκε πρωταρχικά στο μυαλό, δύσκολα ξεκολλάει. Ασφαλώς δεν γράφω για να σου προτείνω κάτι αλλά μοιράζομαι κατά κάποιον τρόπο αυτά που σε απασχολούν. Και του λόγου μου είμαι σε φάση που πιθανό να δώσω αρκετό εξοπλισμό και να κρατήσω 3-4 κιθάρες που κυρίως με αυτές παίζω, άλλωστε δεν έχω και πολλές, καμμιά δεκαριά πρέπει να είναι. Απο διαφορετική αφετηρία ξεκινάμε αλλά κάπου τέμνονται οι σκέψεις ημών και πολλών άλλων φαντάζομαι. Εγώ ας πούμε θέλω να αποτραβηχτώ λίγο, κυρίως γιατί κουράστηκα να συγχρωτίζομαι με μαλάκες και να τρακάρω σε αδιεξοδικές καταστάσεις, να τσακώνομαι με την ουτοπία. Στην περίπτωση μου βέβαια τα μπλουζ είναι ταμάμ παρέα, δεν έχω παράπονο.
    1 βαθμός
  40. Καλά, αν κρατήσουν αυτές τις τιμές σίγουρα θα φάνε κράξιμο και θα πέσει κόψιμο, αλλιώς δεν θα πουλήσουν ούτε ένα. Οι τιμές πάντως που ανέβασαν είναι το λιγότερο εξωφρενικές, εγώ το Fantom 6 ΕΧ το περίμενα στα €3,5Κ, αλλά το €4,375 ξεπερνάει κάθε φαντασία. Τέσπα, για να δούμε...
    1 βαθμός
  41. Ακριβώς -μα ακριβώς- το ίδιο θα μπορούσα να γράψω σχετικά με τις early/mid 90s Studios. Στην παρακάτω φωτο είναι μία απο τις 3 που κράτησα δίπλα σε μία που κοστίζει τα 20πλάσια. (True Historic/M2M, brazilian rosewood, handpicked/lightweight specs απο τον συγχωρεμένο φίλο μου τον Edwin Wilson - είμαι σίγουρος οτι εσύ γνωρίζεις ποιος ήταν) και παρα την χαοτική διαφορά στην τιμή τους, στέκεται μια χαρά δίπλα στην άλλη. Εξαιρετικές κιθάρες που η αξία τους αν μη τι άλλο θα παραμείνει τουλάχιστον σταθερή. To μόνο αρνητικό spec-wise είναι ότι ήταν weight relieved aka Swiss-cheese holed.
    1 βαθμός
  42. Πρώτη παρατήρηση: έχει πολύ-πολύ-πολύ καλό ήχο.
    1 βαθμός
  43. Εγώ θα σου πρότεινα να πουλήσεις ό,τι θεωρείς παραπανίσιο και να κρατήσεις ό,τι usa έχεις (δηλαδή την les paul και τον fender ενισχυτή, αν είναι usa) γιατί οι τιμές για αμερικάνικα όργανα έχουν ξεφύγει, και αν θελήσεις κάποια στιγμή να ξανα-αποκτήσεις θα την πληρώσεις πιο ακριβά (και με χειρότερο rosewood στην ταστιέρα) ή θα πληρώσεις υπερεκτιμημένα μια μεταχειρισμένη και ο πωλητής θα βγάλει και κέρδος σε σχέση με πόσο την πήρε γιατί όλοι πουλάνε με βάση τις τρέχουσες τιμές (βέβαια από την άλλη και εσύ μπορείς να βγάλεις κέρδος πουλώντας την LP)
    1 βαθμός
  44. Είμαι υπέρ της μέσης λύσης στην συγκεκριμένη περίπτωση. Σίγουρα θα το μετανιώσεις και θα υπάρξει ένα κενό εάν δώσεις τα πάντα. Κράτα έστω μια δυο βασικές κιθάρες, για ψυχολογικούς λόγους και για να κρατήσεις μια επαφή. Είναι προφανές, άλλωστε, ότι δεν ούτε εσυ είσαι υπέρ του να τα δώσεις όλα. Αλλιώς δεν θα έκανες τη δημοσκόπηση…
    1 βαθμός
  45. Ναι αλλα αυτοι ΕΙΝΑΙ πρωτα παραγωγοι και μετα ειναι ΚΑΙ ολα τα αλλα. Εδω αυτοι που παιζουν το ρολο του παραγωγου (μαεστροι, ηχοληπτες και ενιοτε ξεχασα και τραγουδισται), ΔΕΝ ειναι παραγωγοι. Και ακομα περισσοτερο ο ηχοληπτης δεν ειναι και μαεστρος, ενω ο μαεστρος δεν ειναι και ηχοληπτης. (Συνηθως). Απλα αναλαμβανουν να βγαλουν τη δουλεια οπως μπορουν γιατι δεν μπορει να την κανει ο παραγωγος. Ο παραγωγος στα εΚσωτερικα, θα μπορουσε να βγαλει μονος του τον δισκο. Χωρις τη βοηθεια ΚΑΝΕΝΟΣ. Θα μπορουσε να κανει την ενορχηστρωση, να παιξει ολα τα οργανα, να τα ηχογραφησει, να τα μιξαρει και να τα μαστεραρει μονος του. Απλα πρεπει να περασει η προσωπικοτητα των μουσικων της μπαντας, και οι εκαστοτε ιδεες του ηχοληπτη. Πιο δυσκολο ειναι τους μεταδωσει αυτο που εχει στο μυαλο του να γινει, παρα να το κανει μονος του. .
    1 βαθμός
  46. Ωραία. Ας δούμε αυτό μιας και ξέρω. Υπάρχουν Studio και Studio. Aν μιλάμε για μια Studio με σημερινά specs, καφέ ταστιέρες και δε συμμαζεύεται, για μένα η κιθάρα αυτή είναι ήδη εκτός αγοράς στην τιμή που τη ζητάει η Gibson. Σε αυτή την αγορά μια τιμή που φέυγει γρήγορα με τη μικρότερη χασούρα είναι τα 850€ αν ρωτάς εμένα. Δηλαδή μιλάμε για μισή τιμή. ΌΜΩΣ: Υπάρχουν παλιότερες Gibson Studio με εβένινα μπράτσα. Τέτοιες κιθάρες δε θα ξαναβγούν και η μόνη εναλλακτική σε αυτές είναι οι Custom Les Pauls που κοστίζούν μεταχειρισμένες από 3k και πάνω. Άρα εκεί, μπορεί να πιάσει η κιθάρα το 1,5k και δεδομένα η αξία της σιγά σιγά ανεβαίνει όσο θα φεύγουν από την αγορά αυτά τα μοντέλα. Εγώ έστω και για παλιότερο μοντέλο με σκούρο Rosewood θα το έδινα το χιλιάρικο μπροστά στον εφιάλτη να αγοράσω κιθάρα με "σκατουλί" ταστιέρα Το ίδιο ισχύει για τις παλιότερες Classic Series της Fender. Πιάνουν σχετικά καλά λεφτά μπροστά στα σκουπίδια επιπέδου Player και Vintera που βγάζει η Fender ως μεσαίες σειρές σήμερα.
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου