Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Terry RoscoeBeck5

    Terry RoscoeBeck5

    Moderator


    • Βαθμοί

      9

    • Αναρτήσεις

      9.177


  2. Waterfall-K

    Waterfall-K

    Μέλος


    • Βαθμοί

      8

    • Αναρτήσεις

      10.810


  3. LK

    LK

    Moderator


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      12.045


  4. MGs

    MGs

    Μέλος


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      498


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου από 27/04/2024 σε Αναρτήσεις

  1. Πολυ λάθος η όποια συνδεση μεταξύ των 2 γεγονότων.Εγω προσωπικά δέν θα μπορούσα να το κάνω.Ούτε σαν σκέψη.
    4 βαθμοί
  2. Η απίστευτη ποιότητα σε κάποια κανάλια του εσυσωλήνα είναι και ένας από τους λόγους που το προτιμώ από την τηλεόραση. Πλέον, το χαζοκούτι δεν το έχω καν συνδέσει με δορυφορικό πιάτο, το χρησιμοποιώ ως (μεγαλούτσικο) μόνιτορ... Αναφέρομαι καί στην ποιότητα της εικόνας αλλά και κυρίως στην ποιότητα της παρουσίασης και της δουλειάς που έχει ρίξει ο εκάστοτε δημιουργός.
    3 βαθμοί
  3. Απ' ό,τι φαίνεται πάντως, σε αντίθεση με τις προηγούμενες χρονιές, το νήμα της γιουροβίζιον του 24 θα τραβήξει ως το 26 τουλάχιστον.
    2 βαθμοί
  4. Αξίζει, αν "αξίζει" για εσένα, αν δηλαδή θες να παίζεις με αυτή την κιθάρα για τους δικούς σου λόγους. Αν θες όμως να πας στο επόμενο level, καλύτερα να ακολουθήσεις τη συμβουλή του @gkourmoul1 Αυτή που σου πρότεινε ή όποια άλλη σου κάνει κέφι ανάλογα με τα γούστα σου.
    2 βαθμοί
  5. Εντάξει τώρα κλέβεις εκκλησία, ίσως το καλύτερο έβερ, κατηγορία CL, μαζί με την Άνοιξη της Βόσσου
    2 βαθμοί
  6. Δεν έχει καμία απολύτως σημασία η θέση κατάταξης. Η Eurovision, όπως και το τσσμπιονς ληγκ, είναι μια απλή αφορμή για να φάνε κάποιοι πίτσες.
    2 βαθμοί
  7. με ενα καλο service βγαζει αλλα 25 χρονια...
    2 βαθμοί
  8. Τα amp mods είναι εξαιρετικά. Τα cab είναι μέτρια. Έχει 10 άδειες θέσεις για 3rd party IRs και αυτό κάνει την μεγάλη διαφορά στον τελικό ήχο. Έχω το ampero mini, όπου είναι στην ουσία το ίδιο, με λιγότερα χειριστήρια.
    2 βαθμοί
  9. Όχι, από το μυαλό μου τα βγάζω για να μην μας παίρνει από κάτω
    1 βαθμός
  10. Δυστυχώς μας άφησε χρόνους ο ορισμός του Twang, ευτυχώς πλήρης ημερών. Ο ήχος του έγραψε ιστορία σε χρόνια πέτρινα. https://www.nytimes.com/2024/05/01/arts/music/duane-eddy-dead.html
    1 βαθμός
  11. Χαμηλομεσαία = καμπίνα. Προτείνω μια oversized closed back 2x12 είτε με Mesa Celestion V30s 2x12, είτε με Fryette P50, είτε, αν σε ενδιαφέρει και ο καλός καθαρός, με Celestion H30 Αnniversary. Οι Orange open back καμπίνες έχουν τα περισσότερα μπάσα σε όλα τα μεγέθη, αν πρέπει οπωσδήποτε να πας σε απλή open back. Αν θες τα μπάσα αλλά δεν το χεις με τις μεγάλες καμπίνες, υπάρχουν και οι ported. Ενισχυτές με attenuation υπάρχουν λίγοι, και από τη στιγμή που θα τον χρησιμοποιήσεις ως pedal platform δε νομίζω ότι θα σου είναι απαραίτητοι. Επίσης οι ενισχυτές που κάνουν σωστό attenuation (reactive) είναι και πανάκριβοι, οπότε αν θες attenuation καλύτερα να πάρεις όποιον ενισχυτή θες και να προσθέσεις μετά όποιο attenuator θέλεις. Από ενισχυτές οι Orange όντως φημίζονται για τα χαμηλομεσαία τους αλλά εγώ δεν τους θεωρώ φοβερό pedal platform γιατί δεν είναι τόσο ουδέτεροι όσο ένας Fender ή όσο ένας Vox στο non-top boost κανάλι. Ακούγονται πάντα σαν Orange. Οι δικάναλοι Orange δε μου αρέσουν. Το καθαρό κανάλι είναι πολύ καθαρό και αδιάφορο και το βρώμικο πολύ βρώμικο. Ξεφεύγουν από τη λογική "ούτε καθαρό, ούτε βρώμικο, άπειρο headroom, fuzz pedal's best friend" των κλασσικών Orange. Πολύ περρισσότερο προτιμώ τους μονοκάναλους Tiny Terror με τους οποίους έχω καταφέρει να βγάλω κλασικούς Orange ήχους συγκρίνοντας μάλιστα με 100άρη '70s Orange φίλου ως ενισχυτή αναφοράς. Aν ο Orange ήταν ο κύριος ήχος μου, μάλλον θα πήγαινα σε Matamp. Αλλάζει όμως το budget...
    1 βαθμός
  12. Εχω τον 60αρη fireball τον παλιό αλλά έχω ακούσει πολύ καλά λόγια για αυτόν τον καινούργιο τον μικρό. Απλά αυτοί οι ενισχυτές είναι one trick pony, εξαιρετικοί για μέταλ αλλά με καθαρά που είναι κάπως πιο sterile τα οποία βέβαια ταιριάζουν σε μέταλ καταστάσεις που θες πιο ουδέτερα καθαρά (σκέψου καθαρά τύπου iced earth, αν βάλεις στην λουπα μπόλικο chorus και delay)....σαν πλατφόρμα πεταλιών δεν ξέρω τι λέει... Δεν έχω βάλει ποτέ πετάλια μπροστά (πέρα από booster), μιας και ο ενισχυτής έχει ήδη distortion να φάν και οι κότες
    1 βαθμός
  13. Και ο κατάλληλος παίχτης για να αναπληρώσει τη θέση του εκλιπόντος στο μπάσο
    1 βαθμός
  14. Εκτέλεση ορισμός "συνάντησης Τιτάνων"
    1 βαθμός
  15. Προσωπικά δεν καταλαβαίνω τι το θες το attenuation εφόσον θες ο ενισχυτής να έχει καθαρά. Συνήθως το attenuator το έχουμε για να ''πουσάρουμε'' τον ενισχυτή πιο εύκολα, δηλαδή το εντελώς αντίθετο από το headroom που γράφεις ότι επιθυμείς. Ο Bassbreaker 45 που τον είχα είχε και headroom, και attenuator (από τα 45 στο 1 watt, αν ήθελες να πετύχεις break up ήχους που στα 45 watt αποκλείεται να πετύχεις αν δεν κουφαθείς γιατί όπως προείπα είχε άπειρο headroom) και έπαιρνε και πετάλια πολύ καλά. Δες επίσης κάτι σε Bugera V22 - V55 που βγαίνει και σε κεφαλές. Ο 22άρης πάντως και λάιβ μου έβγαζε μια χαρά και διατηρούσε το headroom στο καθαρό κανάλι του, παρά τα 22 watt του και τις el84 (o ''μεγάλος'' έχει 6L6)... δεν έχει attenuator αλλά έχει pentode-triode για να πέφτει στα μισά βαττ... αν και δεν το χρησιμοποίησα ποτέ. Πάντως αυτοί οι δυο ενισχυτές που ανέφερα για βάση για πετάλια ήταν σούπερ
    1 βαθμός
  16. Δέν πάει και στην σκάλα του Μιλάνου,καλά κάνει τον χαβαλέ της. Νέα κοπέλα είναι,τι να μας δείξει,το σετ απο μαχαιροπίρουνα που έχει για προίκα? Αν κάτι μισώ να κάνω,είναι να προσπαθώ να κόψω τα φτερά σε κάποιον που θέλει να τα ανοίξει για να κάνει την δική του διαδρομή,ακόμη και άν δέν βρίσκω κανένα ενδιαφέρον σε αυτή. Μαρίνα καλή μου,αυτό που μας δείχνεις στην φώτο κούνα,κάντε ένα ωραίο σόου και όλα θα πάνε καλά. Αν θέλουμε να ακούσουμε μουσική επιλεγμένα,έχουμε δίσκους. Just like the white winged doveSings a song, sounds like she's singing
    1 βαθμός
  17. 3200 δολλάρια είναι 2995 ευρώ.
    1 βαθμός
  18. Γράψε ότι εγώ εξακολουθώ να θεωρώ ότι είναι η καλύτερη συμμετοχή που έχουμε στείλει ποτέ, και ότι αυτό που κάνει στο χώρο (της) γενικότερα είναι μοναδικό και με μέλλον.
    1 βαθμός
  19. Ένας Θεός ξέρει πως από το " Never Let You Go" φτάσαμε στα σημερινά (και χθεσινά και προχθεσινά και...) καραγκιοζιλίκια...
    1 βαθμός
  20. Είναι κοινωνικό το θέμα. Μην είστε ρηχοί . Μια ολόκληρη βιομηχανία εξοπλισμού έπεισε τη νεολαία οτι μπορουν να γίνουν " creators " και να παράγουν "content ", και τους φούσκωσαν την Άρτα με τα Γιάννενα. Εννοείται ότι στο τέλος θα τα μαζέψω εγώ από την ανακύκλωση
    1 βαθμός
  21. Ή θα τον βγάζουν στο πεζοδρόμιο, προς τέρψη (τυχαία θα πω) κάποιου κ. συνήγορου που θα περνάει από εκεί και μετά θα ανεβάζει thread "κοιτάξτε τι βρήκα περνώντας από..."
    1 βαθμός
  22. Μη το λες αυτο αυτος ειναι ο λογος που αγορασα το συγκεκριμενο οργανο, δεν ξερεις την τεχνικη του καθενος και πως θα ηταν χρησιμο αυτο σε live καταστασεις.... ειναι σαν να σου δινει ενα sp404 χωρις τα εφφε μεσα στο οργανο, για καποιους ειναι πολυ σημαντικη η sample memory...
    1 βαθμός
  23. Oι Yamaha / Korg / Kurzweil / Akai έχουν ανάλογα flagship workstations με τιμές που κυμαίνονται από €1,300 ως λίγο κάτω από €4,000. Όχι, δεν είμαστε όλοι κορόιδα. Προσωπικά θα ήμουν κορόιδο -μη πω τίποτα βαρύτερο- αν αύριο η Yamaha κυκλοφορούσε το MODX++ το οποίο θα ήταν εσωτερικά και εξωτερικά ολόιδιο με το MODX+ και €1,000 ακριβότερο κι εγώ έτρεχα να το αγοράσω, γνωρίζοντας μάλιστα ότι αγοράζω το ίδιο ακριβώς όργανο που μέχρι χτες κόστιζε €1Κ φτηνότερα.
    1 βαθμός
  24. Και αν δεν το βρίσκουν τι έγινε? Ας πάρουν κάτι άλλο από κάποια άλλη εταιρεία. Με δεδομένο ότι η Roland κυκλοφόρησε το ίδιο ακριβώς όργανο σε αυτή την γελοία τιμή και όχι ένα νέο και καλύτερο flagship, το να αγοράσει κάνεις την ΕΧ έκδοση τον κατατάσσει αυτομάτως στην κατηγορία "Κορόιδα". Εξαιρούνται 2-3 που πιθανώς ζούσαν τα τελευταία χρόνια σε κάποιο σπήλαιο και δεν είχαν καμία επαφή με τον έξω κόσμο, οπότε έχουν πλήρη άγνοια για τα ακροβατικά της Roland.
    1 βαθμός
  25. Και γιατί να έχει τέτοια τιμολογιακή πολιτική για τις Ευρωπαϊκές χώρες και όχι και για τις υπόλοιπες? Τι άλλαξε? Δεν έχει υπάρξει ξανά τέτοια μεγάλη διαφορά μεταξύ Ευρωπαϊκών και Αμερικανικών τιμών, εδώ μιλάμε για παλαβές διαφορές, όχι για 100-200 ευρώ καπέλο. Δεν μπορεί το Fantom 8 EX να πωλείται στις ΗΠΑ $4,200 (€3,937) και στη Γερμανία €5,032! Αυτή η τιμή είναι εξωφρενική, και γίνεται ακόμα πιο εξωφρενική αν σκεφτεί κανείς ότι το ίδιο ακριβώς όργανο (μείον την ΕΧ επέκταση που κοστίζει €225) πωλείται ακόμα στα €3,600 (Νάκας). Ποιος θα δώσει λοιπόν €5,032 για ένα Fantom 8 EX όταν με μόλις €3,825 (€3,600 + €225 η επέκταση) αγοράζει το ίδιο ακριβώς όργανο?
    1 βαθμός
  26. Όχι. Απλά όλοι αγόρασαν από τον ίδιο εισαγωγέα, που τους έγδαρε. Μένει να δούμε ποιοι θα αγοράσουν σε τέτοιες τιμές. Προσωπικά δεν έχω αμφιβολία ότι θα βρεθούν πολλοί, η ανθρώπινη βλακεία έχει σπάσει κάθε ρεκόρ τα τελευταία χρόνια.
    1 βαθμός
  27. Αμήν, αν και δε νηστεύω, πιστεύω Είμαστε όλοι με τη Σάττι μας και ευχόμαστε να κερδίσει. Καλή Ανάσταση!
    1 βαθμός
  28. Στην συγκεκριμένη περίπτωση θα το συγκρίνεις με τις υπόλοιπες σόλο δουλειές του συγκεκριμένου καλλιτέχνη και όχι με το συγκρότημα με το οποίο έγραψε ιστορία στο ένδοξο παρελθόν. Βέβαια ακόμα και αν το πάμε σε ''συγκροτήματα'', οι Stones και οι Priest (αλλά και άλλοι, πχ Saxon) έβγαλαν άλμπουμ πρόσφατα που είναι εξαιρετικά. Καλά των Priest σκοτώνει, μας κάνουνε μεγάλη πλάκα τα γερόντια...
    1 βαθμός
  29. Από Roland μπορείς να δοκιμάσεις την σειρά FP με την σειρά που τα αναφέρω. FP-90X στα €1799 (μοντέλο του 2021) FP-60X στα €1145 FP-30X στα €685 FP-10 στα €449 (μοντέλο του 2019) Υπάρχουν και σε λευκό χρώμα εκτός του F-10. Διαθέτουν τριπλούς αισθητήρες. Με τρία χρόνια εγγύηση εξωτερικού. Μεταξύ αυτών δεν θα διάλεγα κάτι κάτω του 60X. Εκτός κι αν πρόκειται να το ταλαιπωρήσω με πήγαινε έλα στα live. Επίσης μπορείς να δεις και την σειρά RD. RD-88 στα €1199 (μοντέλο του 2020) RD-08 στα €968 (μοντέλο του 2024) Φυσικά υπάρχουν και άλλα από KAWAI, KURZWEIL, YAMAHA, KORG, CASIO και άλλα, σε αυτή την κατηγορία χρημάτων. Αρκεί να τα δοκιμάσεις ο ίδιος.
    1 βαθμός
  30. Και το κομμάτι και τα σόλο είναι Α' διαλογής.
    1 βαθμός
  31. Όλες οι μεγάλες μπάντες με PRS καταλήγουν, τυχαίο ? Δεν νομίζω
    1 βαθμός
  32. Επιτέλους κατάφερα να ακούσω το κομμάτι... Μια χαρά και υπεράνω των προσδοκιών μου. Μπράβο στα γερόντια
    1 βαθμός
  33. Προφανώς πας γι' αυτό: https://www.thomann.de/gr/roland_fp_30_bk_home_bundle.htm Άντε καλοτάξιδο, που λένε. Εγώ έχω ένα Kawai, χωρίς βάση δική του, αλλά σήμερα και εγώ το Roland θα αγόραζα.
    1 βαθμός
  34. Είδα τι είναι, έκανα ένα μικρό research. Λοιπόν, δεν υπάρχει λόγος να το γράψουμε, μια ακόμα κιθαροεταιρεία είναι απ'ότι διαβάζω. Το Hammond δεν το γράφουμε(νε) στα credits γιατί μας αρέσει η μάρκα, το γράφουμε γιατί είναι μια κατηγορία πληκτροφόρου από μόνο του, και παράλληλα το 2ο πιο διαδεδομένο πληκτροφόρο όργανο μετά το πιάνο και ανεξαρτήτως μουσικού είδους. Δεν είναι ακόμα ένα synth από τα εκατοντάδες ή ακόμα μία ηλ. κιθάρα από τις χιλιάδες. Όταν αναφέρονται στα credits τα Hammond / Rhodes / Wurlitzer / Clavinet κ.α. πληκτροφόρα δεν αναφέρονται σαν εταιρείες, αναφέρονται σαν ξεχωριστά μουσικά όργανα, τα οποία παράλληλα αποτελούν και μία ξεχωριστή κατηγορία το καθένα.
    1 βαθμός
  35. Αυτοί δεν πλησιάζουν τα workstations, κυκλοφορούν αποκλειστικά με Korg arrangers
    1 βαθμός
  36. σε ποίον ? Τον Έλληνα μεροκαματιάρη πληκτρά που παίζει σε σχήμα με μπουζούκι και φωνή για να βγάλει κανα φράγκο εκεί να τα βολέψει ? Καλύτερα να κάνει ένα service στο arranger 20 ετίας που διαθέτει παίρνοντας σβάρνα τα μεζεδοπωλεία και τα πανηγύρια Τέλος πάντων, ευτυχώς που έχουμε έστω το YouTube να τρώμε ψάρια με τα μάτια.
    1 βαθμός
  37. Tι "καλά εντάξει" βρε Μανώλη? Είναι δυνατόν να μιλάμε για "λάθος" όταν οι δύο μεγαλύτερες επιχειρήσεις μουσικού εξοπλισμού στην Ευρώπη έχουν αυτές τις τιμές? Δηλαδή που είναι το λάθος? Οι συγκεκριμένες επιχειρήσεις έχουν παραγγείλει το στοκ τους, θα το πληρώσουν σε Χ τιμές και θα το πουλήσουν στις τιμές που αναγράφουν στα sites τους. Δεν υπάρχει κάποιο λάθος εδώ, οι τιμές αυτές δεν ανέβηκαν από λάθος ούτε για πλάκα. Το πρόβλημα βρίσκεται λογικά στην Roland ή/και στους εισαγωγείς, τα Thomann & Music Store ξέρουν ακριβώς σε τι τιμές αγόρασαν (ή κανόνισαν να αγοράσουν) και σύμφωνα με αυτές θα πουλήσουν.
    1 βαθμός
  38. Το Fostex ήταν κάτι σαν το holly grail των CR recorders την εποχή εκείνη και απόλυτα αξιόπιστο, κάτι που δεν ήταν και πολύ standard στα τότε CDRs των PC, στα οποία έγραφες 10 CDRs και τα 4 έβγαιναν κατεστραμμένα. Το Fostex ήταν Pro/στουντιακό μηχάνημα, αλλά ήταν θέμα χρόνου κι αυτό και 2-3 άλλα παρόμοια να βρεθούν εκτός αγοράς μια και η τεχνολογία κάλπαζε και γινόταν μέρα με τη μέρα όλο και πιο φτηνή. Θυμάσαι πόσο έκανε στις αρχές ένα CDR δισκάκι? Νομίζω το έχω προλάβει γύρω στα 5-6 χιλιάρικα το ένα. Και μέσα σε ελάχιστο χρόνο τα αγοράζαμε με τις κούτες, κόστιζαν πλέον πιο φτηνά κι από τις άγραφες κασέτες.
    1 βαθμός
  39. Ζούπερ το άσθμα, αλλά με θυμίζει cure Μπράβο
    1 βαθμός
  40. Στα πλήκτρα ο Παπατανατσίου-τσίου
    1 βαθμός
  41. @foxxx Πάντα έχουν διαφορές τα μικρά με τα μεγάλα. Ξέρουν τι κάνουν.
    1 βαθμός
  42. Νομιζω κατι σε πιο γηπεδισιο θελει (Μεσα ημανε)
    1 βαθμός
  43. Πριν 15 χρόνια οι boutique κατασκευαστές ήταν πολύ εξειδικευμένοι, ο καθένας στο είδος του. Τώρα όλες αυτές τις κλασικές υλοποιήσεις μπορείς να τις βρεις από πλειάδα κατασκευαστών και κλονοποιών που έκαναν catch-up, μιας που δε μιλάμε για πυρηνική φυσική. Φυσικά ο Skreddy παραμένει top κατασκευαστής με το δικό του hype που φτιάχτηκε την περίοδο της μεγάλης του δόξας στο the gear page. @gkourmoul1 Εξαιρετικός ήχος και παίξιμο όπως πάντα. Προσωπικά σε anti-muff πετάλι κατέληξα στο BJFE/Bearfoot Pink-Purple Fuzz. Ήθελα κάτι κοντά στον ήχο του "The Wall" από το συγκεκριμένο πετάλι. Saturated αλλά ευγενικό. Για stonerιές και για bluesofuzz έχω άλλα πετάλια.
    1 βαθμός
  44. 4 φορες με εχει χτυπησει αυτοκινητο σε διαδρομες προς και απο τη δουλεια (πριν αποφασισω οτι δεν πρεπει αλλο να αφηνω τοσο πολυ την τυχη μου στα χερια των αλλων οδηγων, και να μην ξανακαβαλησω). Ευτυχως σε καμια δεν κουβαλουσα κιθαρα στην πλατη. Τα πραγματα θα ηταν πολυ χειροτερα και για μενα, αλλα και για το οργανο που δεν θα με αποζημιωνε κανεις για αυτο (και η ζημια θα ηταν μεγαλυτερη απο οτι της μηχανης).
    1 βαθμός
  45. Μακράν η χειρότερη εκτέλεση που μπορεί να ακούσει κάποιος. Απροβάριστοι εντελώς οι περισσότεροι, ο Dickinson "τρέχει", ο Auger εκτός τόπου (και ήχου), ο May κάνει φιλότιμες προσπάθειες αλλά... Η συνεύρεση πέντε τεράστιων κ' διαφορετικών μουσικών πάνω σε μια σκηνή δεν συνεπάγεται πάντα καλό μουσικό αποτέλεσμα. Στην παραπάνω περίπτωση όμως προσπερνάμε τα όποια προβλήματα γιατί το Sunflower Jam είναι ένα φιλανθρωπικό μουσικό event που ιδρύθηκε από τη γυναίκα του Ian Paice για να βοηθήσει κυρίως ασθενείς με καρκίνο, οπότε
    1 βαθμός
  46. χιλιάδες πάνε κάθε μέρα με τα μοτοσακό τους στις δουλειές τους και κάνουν τα ψώνια τους και τις εκδρομές τους και πόσοι πεθαίνουν ? Ελάχιστοι. Μη δαιμονοποιούμε τις μοτοσυκλέτες και το hardware. Άμα το γράφει το καντήλι καπιανού μπορεί να μην οδηγεί μηχανή και να τη βρεί από κάτι που έπεσε από ένα μπαλκόνι εκεί που περπατούσε αμέριμνος ή να τον σφάξει ένας ληστής για να του πάρει το πορτοφόλι. Ή το αεροπλάνο να πέσει επειδή έκανε ΑΕΡΑΝ και δεν του αλλάξανε τα ανταλλακτικά . Το πρόβλημα δεν είναι να έχουμε μηχανή. Το πρόβλημα είναι να τις αλλάξουμε με καινούργιες γιατί είναι πανάκριβες όπως πλέον είναι και τα synthesizer και γιατί τις κλέβουν κιόλας. Έχουν αυξηθεί οι κλοπές και λιγοστεύουν οι θέσεις στάθμευσης και μας τις γρατζουνάνε.
    1 βαθμός
  47. Ναι αλλα αυτοι ΕΙΝΑΙ πρωτα παραγωγοι και μετα ειναι ΚΑΙ ολα τα αλλα. Εδω αυτοι που παιζουν το ρολο του παραγωγου (μαεστροι, ηχοληπτες και ενιοτε ξεχασα και τραγουδισται), ΔΕΝ ειναι παραγωγοι. Και ακομα περισσοτερο ο ηχοληπτης δεν ειναι και μαεστρος, ενω ο μαεστρος δεν ειναι και ηχοληπτης. (Συνηθως). Απλα αναλαμβανουν να βγαλουν τη δουλεια οπως μπορουν γιατι δεν μπορει να την κανει ο παραγωγος. Ο παραγωγος στα εΚσωτερικα, θα μπορουσε να βγαλει μονος του τον δισκο. Χωρις τη βοηθεια ΚΑΝΕΝΟΣ. Θα μπορουσε να κανει την ενορχηστρωση, να παιξει ολα τα οργανα, να τα ηχογραφησει, να τα μιξαρει και να τα μαστεραρει μονος του. Απλα πρεπει να περασει η προσωπικοτητα των μουσικων της μπαντας, και οι εκαστοτε ιδεες του ηχοληπτη. Πιο δυσκολο ειναι τους μεταδωσει αυτο που εχει στο μυαλο του να γινει, παρα να το κανει μονος του. .
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου