Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      663

    • Αναρτήσεις

      21.934


  2. vagelism

    vagelism

    Μέλος


    • Βαθμοί

      638

    • Αναρτήσεις

      3.887


  3. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      636

    • Αναρτήσεις

      20.926


  4. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      516

    • Αναρτήσεις

      47.094


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου από 29/10/2018 σε όλα

  1. Liverpool Αγγλία, έτος 1996. Είμαι φοιτητής και τα Σάββατα κάνω βόλτες στο κέντρο της πόλης όπου περνάω τον περισσότερο χρόνο μου εντός μουσικομάγαζων δοκιμάζοντας κιθάρες. Στο μικροσκοπικό δωμάτιο της εστίας υπάρχει ήδη ένας no name, solid state (εννοείται) ενισχυτής και μια strat made in mexico που πήρα στην φθήνια μαζί με κάποια ανταλλαγή από έναν άγγλο συμφοιτητή. Επίσης ένα τετρακάναλο κασσετόφωνο κι ένα μικρόφωνο της κακιάς ώρας. Το μεγαλύτερο κιθαρομάγαζο της πόλης τότε έχει τοποθετημένες πλαγίως σε stand ένα κάρο strats, κάποιες standard american, άλλες mim και μερικές deluxe, ίσως και ακριβότερα μοντέλα αλλά δε θυμάμαι καλά. Εμένα το μάτι μου από τις πρώτες φορές έχει καρφωθεί σε μια sunburst american standard με rosewood neck γιατί αφού έχω παίξει σχεδόν με όλες, η συγκεκριμένη μου ψιθυρίζει λόγια ερωτικά όποτε την ακουμπάω. Τα λεφτά όμως που έρχονται απ' την Ελλάδα είναι τσίμα τσίμα και μια αμερικάνικη στρατ, ακόμα και σε τιμή Αγγλίας (οι τιμές τότε στην Ελλάδα ήταν φωτιά), είναι άπιαστο όνειρο. Ο υπάλληλος με τον οποίο έχουμε γίνει φίλοι πια έχει καταλάβει ότι υπάρχει χημεία με την κιθάρα όμως. Κι έτσι ένα μοιραίο Σάββατο που έβρεχε καρέκλες κι εγώ έχω βρει ξανά καταφύγιο μέσα στο μαγαζί, με πλησιάζει μ' ένα πλαστικό κύπελλο μαύρο καφέ και μου λέει (περίπου έτσι) αυτές τις κουβέντες που θα μείνουν στην ιστορία: "Λοιπόν έχω να σου κάνω μια πρόταση, τσέκαρα και με τον boss και είναι εντάξει. Αν θες, αποσύρω τη στρατ από τις προς πώληση και στην κρατάω. Μου δίνεις όσα λεφτά μπορείς, όποτε μπορείς. Όταν συμπληρώσεις το φουλ ποσό, την παίρνεις σπίτι". Και μου δίνει τον πιο πικρό καφέ που είχα γευτεί ποτέ αλλά ταυτόχρονα και τον ωραιότερο. Δε σκέφτηκα τίποτα, απλά είπα ναι και κόντεψα να τον αγκαλιάσω, πράγμα που εκείνος κατάλαβε και έφυγε προς τα εσώτερα του καταστήματος. Έβρεχε stratocasters όλη νύχτα στον ύπνο μου. Μη σας κουράζω, ακολούθησε ένα εξάμηνο αιματηρών οικονομιών και περιστασιακής εργασίας ως βοηθός ενός καθηγητή. Κι όταν λέεω βοηθός δεν εννοώ ότι δίδασκα αλλά κουβαλούσα βιβλία, τσάντες και συγγράμματα και έστηνα προτζέκτορες. Περιχαρής βέβαια. Οι μήνες δεν περνούσαν με τίποτα αλλά τελικά πέρασαν. Κι αφού έδινα κάθε τόσο ένα ποσό στον μπρο μου στο μαγαζί, έφτασε η στιγμή που πήρα τη στρατ στη θήκη της, δώρο πένες και στραπ κι ένα χαμόγελο με χτύπημα στην πλάτη από τον Harry. Φυσικά έτρεξα στην εστία και κούμπωσα την κιθάρα και δεν πρέπει να έχω ευχαριστηθεί τόσο πολύ στη ζωή μου αθλιότερο ήχο από αυτόν που έβγαζε ο απαράδεκτος ενισχυτής μου. Ευτυχία. Η κιθάρα είναι εννοείται ακόμα στην κατοχή μου και είναι πολεμικό εργαλείο με τα μέρη όπου έχει βρεθεί και με το ξύλο που έχει φάει. Έχουν αλλαχθεί πολλάκις οι μαγνήτες αλλά πλην αυτού δεν έχει γίνει κάποια επέμβαση, ακόμα και τα ταστα είναι τα ίδια. Είναι μοντέλο της χρονιάς που την αγόρασα (1996) κι έχει μικρο-ρελικιάσει στα χέρια μου. Το σώμα δεν έχει σχεδόν τίποτα αλλά στο πίσω μέρος του μπράτσου έχει φύγει το λούστρο κι εντός του ξύλου έχει εισβάλλει ο ιδρώτας του αριστερού μου χεριού, ζωγραφίζοντας μια υπέροχη μαυρίλα. Επίσης πάνω στο fingerboard έχει ανεξίτηλο σημάδι τις περιελίξεις της μπάσας μι από μια ιστορική σαβούρδα που έφαγε και "κατέβηκε" στα γρήγορα έναν όροφο με τις σκάλες. Δεν μασάνε τίποτα οι στρατ, απλά γίνονται ομορφότερες. Fast forward 22 χρόνια μετά. Τελευταίες μέρες του 18 μιλάω με γνωστό άρρωστο gear freak τραγουδιστή-κιθαρίστα και μέλος του φόρουμ και μου ανακοινώνει ότι περιμένει μια custom shop strat από Αγγλία μετά από ανταλλαγή. Μου στέλνει και το λινκ της σελίδας του καταστήματος να θαυμάσω το όργανο. Κι εκεί που κοιτάζω τις φωτογραφίες της κιθάρας, πέφτει το μάτι μου στο όνομα του καταστήματος το οποίο κάτι μου θυμίζει. Μετά βλέπω Liverpool στη διεύθυνση και θυμάμαι. Ναι η custom shop έρχεται από το μαγαζί που αγόρασα την αγαπημένη μου στρατ. Όταν φτάσει η κιθάρα, λέω να την δανειστώ να κάνω ένα συγκριτικό. Ίσως ανοίξω κανά θέμα κι εδώ. Δηλαδή και μόνο ότι η κιθάρα έρχεται από το συγκεκριμένο μαγαζί έχει για μένα τεράστια σημασία. Βέβαια έχει να ανταγωνιστεί προσωπική μουσική ιστορία 2 δεκαετιών. Για να δούμε...
    27 βαθμοί
  2. Κι εφτασε η ωρα να δουμε το βιντεο με τα ριφ που μας κατεστρεψαν
    24 βαθμοί
  3. Εγώ έχω......πέντε αγαπημένες......η μάλλον 6.....γωνιες. Στην πρώτη ακούω μουσική και πινω και καπνιζω :P Στη Δευτερη παιζω κιθαρα και πινω και καπνιζω Στην Τριτη το στουδιακι.....οπου πινουμε καπνιζουμε Στην Τεταρτη ειναι το στουδιον για Video και φωτογραφία οπου ΜΟΝΟ καπνιζουμε (οι αριθμοι στα Monitors επεξηγουν ποιες οθονες ειναι ζευγη) Στην πεμπτη απολαμβανουμε καπνιζονταςτηλεοραση....και στην Εκτη βλεπω VHS και Laser Disc συνηθως με τσιγαρο
    21 βαθμοί
  4. Mετά από καιρό, αξιώθηκα να τελειώσω μια ηλεκτρική που είχα στα σκαριά κάμποσο. Ένα πασίγνωστο concept (ειδικά με τους EMG θυμίζει πάρα πολύ μια κάποια Pensa/Suhr) με πολλα καλούδια και αλλιώτικα specs. Μια drop top υλοποίηση (δηλ, χοντρό καπάκι με λυγισμένο arm contour), με γεναιόδωρο faux binding (μου αρέσουν τα binding παχιά, να φαίνονται καλά στο ανφάς και να "περιγράφουν" ωραία το όργανο), Short scale (24.6"), hand rubbed κόκκινο burst, όλο στο χέρι -παρουσία του ιδιοκτήτη, με weight relief, χειροποιητα αλουμινένια covers, βαμμένο στο χέρι custom switch tip, stainless steel frets, κοκκάλινο stained-black nut, ελαφρώς βαμμένα μεταλλικά knobs για να ταιριάξoυν με το ιδιαίτερο "vintage copper" των Schaller κλειδιών και tremolo. Το μανίκι είναι φινιρισμένο με true-oil και η στάμπα-logo Pink Floyd inspired σχεδιασμένη στο χέρι. Ακολουθεί ένα αναλυτικό spec list: Βody: American Red Alder w/weight relief Top: Flamed Maple Neck: European Figured Maple, Soft V assymetrical profile, 21mm@first fret. 2-way truss rod, body end adjustment Fingerboard: Tiger Maple w abalone dots & side markers, 9.5"-12" conical radius, 24,6" scale length, Stainless Steel jumbo frets, Bone nut (black stained) Schaller DaVinci tuners vintage copper Schaller tremolo vintage copper EMG DG20 David Gilmour pickups & electronics. Vol -Bass/Treble boost-Mid boost. Extra "neck on" mini switch Handcut Aluminum Back control-plates Hand rubbed "peachburst" top w/ faux binding technique. Sprayed "black red" body Gloss nitro-alkyd clear top coats Weight 3,6kg Aκολουθεί φωτορεπορτάζ. Ευχαριστώ για τον χρόνο σας. Οποιαδήποτε κριτική/γνώμη/απορία ευπρόσδεκτα. Με τιμή, Φάνης Πλουμής, Alfa Handcrafted Guitars, Πνοή και Νύξη workshop
    20 βαθμοί
  5. Δεν είναι καινούρια, αλλά λίγα έχουν αλλάξει! Οι κιθάρες βέβαια μπαίνουν στην άκρη για να χωράμε κι εγώ και οι μαθητές ή μουσικοί που τριγυρνούν στον χώρο! Στο υπνοδωμάτιο πάντα υπάρχουν άλλες 2-3 κιθάρες (για παν ενδεχόμενο) και φυσικά άλλο αγαπημένο στέκι στο σπίτι, παραμένει το σαλόνι με τον καναπέ που βυθίζεσαι μέσα και παίζεις την οποιαδήποτε κιθάρα unpluged, κάνοντας πως βλέπεις τηλεόραση!!!
    20 βαθμοί
  6. Όχι το στούντιο αλλά το σημείο που κάθεστε και χάνεστε! Εγω π.χ. έχω ένα χώρο - γραφείο εργασίας με τα "παιχνίδια" μου και βρίσκομαι εκεί τις περισσότερες ώρες της ημέρας. Πρέπει να είναι εργονομικό για κάθε χρήση. Δουλειά, μουσική ή ότι άλλο κάνει ο καθένας. Το γραφείο μου είναι ιδιοκατασκευή. Το laptop που έχει το Cubase και τα σύνθια με το controller στο ειδικό συρτάρι απο κάτω. Δεν αποχωρίζομαι τα έμπιστα ηχεία μου ποτέ. Μια κιθάρα παντός καιρού είναι πάντα δίπλα ότι και να συμβεί. Άνθρωποι είμαστε. Ποτέ δεν ξέρεις. Για να δούμε που είστε.
    18 βαθμοί
  7. κατα τα πρότυπα Λάκη είχα κάποτε και εγώ 4...ένα στο γραφείο, ένα καθώς πρέπει χομσινεμα, ένα στο υπόγειο και ένα στο δωμάτιό μου.... Του γραφείου καταργήθηκε, το χομσίνεμα βλέπει μόνο ειδήσεις όταν πλένω πιάτα, στο υπόγειο μένει για μελλοντική χρήση και για την ώρα δανείζει μηχανήματα στο δωμάτιο. Του δωματίου το βλέπετε εδώ, αν και τώρα στήνω ένα πιό εργαστηριοειδές κάτω απ τα κεραμίδια όπου τον χειμώνα θα δουλεύω με άνορακ και το καλοκαίρι με το φανελάκι... μπας και φτιάξω καμιά κιθάρα.... Βλέπετε την άποψη της καρέκλας, γιατί για να σας δείξω την άλλη με τα όργανα πρέπει να ανέβω πάνω στο keyboard Οι δίσκοι είναι από το 1700 έως το 1975
    18 βαθμοί
  8. Τελείωσε πριν δυο μήνες, περίμενα 40 χρόνια, από περίπου 10 χρονών. Κάποια πράγματα παίρνουν καιρό.
    17 βαθμοί
  9. Kαλησπερες. Ενα μικρο κομματακι.
    16 βαθμοί
  10. Καλημέρα σας κυρίες και κύριοι, Ένα teaser από το επερχόμενο άλμπουμ των 16 Strings, που πρόκειται να βγει στον 'αέρα΄, σε ψηφιακή κατ' αρχήν μορφή, μέσα στις επόμενες μέρες. Βαγγέλης - 'Vagtanplan' - Παπάζογλου: Φωνή Σπύρος - 'Jazzjoker' - Χατζηαντωνίου: Κιθάρα Νίκος Κουρομιχελάκης: Κιθάρα Στράτος Αργυρίου: Μπάσο Χάρης - 'ο υποφαινόμενος' - Κούνουπας: Ντραμς Στίχοι, μουσική: Σπύρος Χατζηαντωνίου Ηχογραφημένο live στο στούντιο. Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την ακρόαση. Θα δούμε αν θα σας ευχαριστήσουμε εκ των υστέρων για την κριτική...
    16 βαθμοί
  11. Εντάξει, πανκ δεν το λες αλλά μια ...πανκοσύνη τη βγάζει. Πριν από κανα-δύο χρόνια ξεκίνησε η προσπάθεια για την ηχογράφηση ενός δίσκου με κομμάτια του Γιώργου Γιαννόπουλου - γνωστός εδώ ως Johnny T. - η οποία δεν ολοκληρώθηκε ακόμα γιατί είμαστε πιο ψείρες κι απ' τους Steely Dan (όπερ μεθερμηνευόμενον, το κωλοβαράμε). Αυτό είναι ένα απ' τα κομμάτια που - μάλλον - τελείωσαν. - Γιώργος Γιαννόπουλος: τα πάντα όλα εκτός από - Overplayed ντραμς: ο γράφων (που για κάποιο λόγο θεώρησε - ο βλαξ - ότι το να κάνει δύο μέτρα fills 16ων ήταν ότι πρέπει για ένα απλό, ροκ εντ ρολ κομμάτι) - Μείξη, mastering: Γιώργος 'Longshadow' Δούκας. Ηχογράφηση οικιακή. Ντισκλέιμερ: Μετά το intro δυναμώνει απότομα και πολύ, οπότε ΜΗΝ τσιτάρετε την ένταση για το καλό των ηχείων σας και της ψυχικής σας υγείας.
    16 βαθμοί
  12. Το "σπίτι" μου στο Βέλγιο, στην ουσία είναι ένα μακρύ δωμάτιο - living room, τραπεζαρία, και υπνοδωμάτιο μαζί (οι παρακάτω φωτός είναι τραβηγμένες από τη μεριά που βρίσκεται το... κρεβάτι), eδώ τα αποκαλούν "studio". Το νοίκι για κάτι τέτοιο φτάνει στις καλές περιπτώσεις, τα 7 κατοστάρικα το μήνα. Το μέρος που παίζω μουσική βρίσκεται (φυσικά!) μες τη μέση - όταν έχω επισκέψεις, η καρέκλα που είναι απέναντι από τον ενισχυτή φεύγει από εκεί βεβαίως, για να ανοίξει ο χώρος και να καθίσουμε στο τραπέζι κοντά στο παράθυρο. Το επιπλάκι συρταριέρα ΙΚΕΑ δίπλα στον ενισχυτή είναι αποκλειστικά γεμάτο από κιθαριστικά είδη - καλώδια, πετάλια, χορδές στοκ, ζώνες, you name it. Πίσω από την κιθάρα, στον τοίχο κρέμονται τα ακουστικά μου, αφού δεν γίνεται να παίξω ποτέ μουσική χωρίς αυτά όταν είμαι σπίτι. Εχω ακόμη δυο κιθάρες - στις θήκες τους, πίσω από το ποδήλατο, ένα δεύτερο pedaltrain Junior στην ντουλάπα (στελεχώνεται αναλόγως το gig), μια μπάλα του μπασκετ και έναν Laney εκεί που παλιά βρισκόταν το τζάκι του διαμερίσματος. Ακούγεται χαοτικό, αλλά είναι οργανωμένο (ξέρω που θα βρω τι) αν και σπαρτιάτικο. Συνήθως ηχογραφώ με ένα Trio και ένα Jamman XT ενώ αν χρειάζεται να περάσω κιθάρες, δανείζομαι laptop, κάρτες ήχου κλπ, από τον φίλο μου τον Serge και μετακομίζω στο τραπέζι που είναι πιο ευρύχωρα. Για πιο σοβαρές ηχογραφήσεις, υπάρχει το στούντιο (προβάδικο) που νοικιάζουμε με το μήνα.
    16 βαθμοί
  13. Εγώ επειδή εδώ και 10 χρόνια δεν έχω γωνιά στο σπίτι, η γωνιά μου είναι εδώ γύρω, γεμάτη σκόνη, θήκες οργάνων και κιθάρες εν αναμονή. Παίζω μόνο όταν τεστάρω κιθάρες, ηχογραφώ στο κινητό και δεν ακούω μουσική. Κάποιες φορές βάζω μπρος τον VOX ή τον Blackstar για να σταντάρω ήχους. Εντός εργαστηρίου κι αυτό (reception).
    16 βαθμοί
  14. Γεια σας και χρονια πολλα σε ολους , Ανεβαζω καποιες φωτο μαζι με το γιο στη γωνια μας ..
    15 βαθμοί
  15. Κανονικά υπάρχει ένα λάπτοπ στημένο στο γραφειάκι αλλά όχι πάντα. Μερικές φορές πεταλιέρες, λούπερ κτλ στο πάτωμα, αλλά γενικώς προσπαθώ να αποφεύγω αυτό που γινόταν στο παλιό μου σπίτι . Συνήθως παίζω στο σαλόνι εδώ που τα λέμε..
    15 βαθμοί
  16. Ενα κομμάτι που έγραψα μεταξύ 2005 και 7 πάνω σε μια βυσσινί Fender Telecoustic. Αφορμή η ενδοσκοπική φάση της εποχής εκείνης. Στην ηχογράφηση που έκανα σε μια γκαρσονιέρα στον μαγευτικό Ψαθόπυργο Αχαΐας, συμμετοχή είχε ο φίλος μου Νίκος "Jazzman" Σταμούλης που έπαιξε τα ηλεκτρικά πιάνα που απογειώνουν το κομμάτι, με την ρυθμική αισθητική ενός ντράμερ αφού έχει διπλό ταλέντο. Το γλυκό έδεσε στα arpeggiators o ανιψιός μου και Producer/Dj, Νίκος Ησαγιόγλου. Στο Mix ανεβάζω μια μίξη που απλά έχει mojo. Δεν είναι η reference και με τις δυναμικές που πρέπει αλλά αυτή είναι που έχω συνηθίσει να ακούω και να απολαμβάνω όταν μερακλώνω. *Edit 24/9/2019 - Ανέβασα την εκδοχή με... φυσικότερα ντραμς στο βίντεο.
    14 βαθμοί
  17. Ρε τι μου θυμίσατε! Ήμανε ήδη στο ροκ από τα fm τότενες. Είχα και ένα ενδιαφέρον στο μεταφυσικό και στα θρίλερ τρόμου. Πάω ένα απόγευμα στο σπίτι ενός συμμαθητή μου, που έμενε μερικά τετράγωνα από το σπίτι μου, να ακούσουμε μουσική. Κάτσε μου λέει να σου βάλω ένα κομμάτι. Κλείνει τα φώτα και ανοίγει ένα μικρό πορτατίφ. Άκουσε με προσοχή μου λέει. Ακούω βροχή, μετά καμπάνες, και μετά αυτό. Φοβόμουν μετά να γυρίσω στο σπίτι μόνος μου.
    14 βαθμοί
  18. Μια και αναφέρθηκαν "οι μαλάκες" που θα αγοράσουν κάτι πολύ ακριβότερα από την σχετική αξία του, να παραθέσω μια διευκρίνιση off topic η οποία όμως λύνει πολλές παρεξηγήσεις: Δεν υφίσταται το απλοποποιημένο σχήμα που έχουμε σχεδόν όλοι στο μυαλό μας ότι δηλαδή ο κόσμος αποτελείται από μαλάκες και μη μαλάκες (και φυσικά εμείς ανήκουμε στους δεύτερους). Ο "μαλάκας" είναι δυναμική ιδιότητα. Εν ολίγοις όλοι ανεξαιρέτως είμαστε/έχουμε υπάρξει, κατά περίπτωση ή κατά περιόδους, λιγότερο ή περισσότερο μαλάκες. Κι έτσι εξηγείται κι ότι υπάρχει κόσμος που μας θεωρεί μαλάκες κι άλλοι που μας έχουν για τα καλύτερα παιδιά. Έχει να κάνει με το σε τι φάση/περίοδο μας πέτυχαν. Ο μαλάκας συμπερασματικά, μπορεί με σχετική ακρίβεια να οριστεί ως εκείνο το άτομο που συνολικά για τη διάρκεια ζωής του, έχει υπάρξει περισσότερο μαλάκας παρά μη. Αλλά και πάλι μιλάμε για μεταβλητή γιατί μπορεί κάποιος να ρέπει προς μαλάκας μεταξύ π.χ 20-35 αλλά από τα 36-50 ξέρω γω να μην είναι τόσο. Και μετά να ξαναείναι κλπ. Γενικά δεν είναι απλό το θέμα.
    14 βαθμοί
  19. Καλησπέρα σε όλους. Πρόσφατα ολοκληρώθηκε το νέο cd μου με τϊτλο «Origins». Όπως και τα προηγούμενα cd έτσι και αυτό έγινε καθαρά από αγάπη στην μουσική και με σκοπό την επικοινωνία με τούς μουσικούς που συμμετείχαν και με τούς ακροατές της. Όχι πάντως για εμπορικούς σκοπούς . Ιδιαίτερη χαρά και τιμή μου, καθώς και μεγάλη επιθυμία από παλιά,ήταν η συμμετοχή και τριών πολύ αξιόλογων μελών και μουσικών του noiz του Yameth του gvour και του fusiongtr στο cd. Πρόκειται για καταπληκτικούς μουσικούς με πολύ μεγάλη γνώση και εμπειρία και συνάμα ταπεινούς σε ότι κάνουν. Τοϋς ευχαριστώ πολϋ. Επίσης θέλω να ευχαριστήσω τον Τρομπετίστα Στέλιο Ιατρίδη από την Θεσσαλονίκη που δέχθηκε να συμμετάσχει σε τέσσερα κομμάτια μετουσιώνοντας τις μουσικές γραμμές αλλά και βάζοντας και προσωπικά ιδιαίτερα στοιχεία. Επϊσης τον Σπύρο Πανουργιά που έκανε την μίξη το mastering και επέβλεψε και σε θέματα ηχογράφησης συμμετέχοντας παράλληλα σε δυο κομμάτια το ένα μάλιστα με την ιδιόχειρη ηλεκτροκλασική του κιθάρα. Τέλος τούς μουσικούς Στάθη Παπαλάμπρο,Γιάννη και Θωμά Βλάχο,Δημήτη Ματσώτα και τον δεκαεννιαχρονο σαξοφωνίστα Αλέξανδρο Λίβα. Καλή ακρόαση. Scherzo Latìno – Yameth ηλ. κιθάρα !
    14 βαθμοί
  20. Ο χωρος που κανω τα μαθηματα κ που περναω το περισσοτερο χρονο της ημερας μου.
    14 βαθμοί
  21. Καλημέρα σας αγαπητοί συνάδελφοι. Κάμω ποδαρικό/δοκιμή στην κατηγορία κλιψ του νέου φόρουμ με ένα πρόσφατο κομμάτι που πήγαινε για τραγούδι αλλά δε μου έκατσε τελικά και το άφησα ως ινστρουμένταλ. Δεν ξέρω αν έχω συμπληρώσει τα πεδία σωστά και δε βλέπω να υπάρχει προεπισκόπηση πια οπότε θα δείξει.
    13 βαθμοί
  22. Μία περίληψη του συμβολισμού των διαστημάτων που χρησιμοποιούνται στη jazz νομενκλατούρα, και οι πρώτες κλίμακες που μπορεί κανείς να ασχοληθεί στα πλαίσια μιας jazz μελέτης. Γλωσσάρι για τα διαστήματα με jazz συμβολισμόΟ πιο συνηθισμένος jazz συμβολισμός των διαστημάτων είναι ο εξής: Κύρια διαστήματα (1, 4, 5 και οι οκτάβες τους 8, 11, 12, 15 κτλ.): 1 (8, 15), 4 (11), 5 (12): Καθαρή 1η (ή 8η, 15η), Καθαρή 4η (ή 11η) και Καθαρή 5η (ή 12η) b1 (b8, b15), b4 (b11), b5 (b12) : Ελαττωμένη 1η (ή 8η ή 15η), ελαττωμένη 4η (ή 11η), ελαττωμένη 5η (ή 12η) #1 (#8, #15), #4 (#11), #5 (#12) : Αυξημένη 1η (ή 8η ή 15η), αυξημένη 4η (ή 11η), αυξημένη 5η (ή 12η). Δευτερεύοντα διαστήματα (2, 3, 6, 7 και οι οκτάβες τους 9, 10, 13, 14 κτλ.): 2 (9), 3 (10), 6 (13), 7 (14): Μεγάλη 2α (ή 9η), Μεγάλη 3η (ή 10η), Μεγάλη 6η (ή 13η), Μεγάλη 7η (ή 14η) b2 (b9), b3 (b10), b6 (b13), b7 (b14): μικρή 2α (ή 9η), μικρή 3η (ή 10η), μικρή 6η (ή 13η), μικρή 7η (ή 14η) bb2 (bb9), bb3 (bb10), bb6 (bb13), bb7 (bb14): ελαττωμένη 2α (ή 9η), ελαττωμένη 3η (ή 10η), ελαττωμένη 6η (ή 13η), ελαττωμένη 7η (ή 14η) #2 (#9), #3 (#10), #6 (#13), #7 (#14): Αυξημένη 2α (ή 9η), Αυξημένη 3η (ή 10η), Αυξημένη 6η (ή 13η), Αυξημένη 7η (ή 14η) Άρα: Σκέτος αριθμός σημαίνει: Καθαρό κύριο διάστημα (1,4,5 και οι οκτάβες τους) ή Μεγάλο δευτερεύον διάστημα (2,3,6,7 και οι οκτάβες τους). "#" σημαίνει πάντοτε αυξημένο διάστημα. Μερικές φορές αντί για # κάποιοι βάζουν το σύμβολο "+", αλλά δεν είναι στάνταρ, καθώς για κάποιους άλλους το "+" σχετίζεται μόνο με την αυξημένη 5η, και όχι με κάθε αυξημένο διάστημα. Π.χ. 7#5#9 = 7+5+9 για κάποιους = 7+ (#9) για κάποιους άλλους. Στο τελευταίο, το "+" σημαίνει "#5". Αυτό για να είστε προετοιμασμένοι... "b" σημαίνει ελαττωμένο Κύριο διάστημα (1, 4, 5 και οι οκτάβες τους) ή μικρό δευτερεύον διάστημα (2, 3, 6, 7 και οι οκτάβες τους). "bb" σημαίνει ελαττωμένο δευτερεύον διάστημα (2, 3, 6, 7 και οι οκτάβες τους). Αν δείτε το σύμβολο "bb" σε κύριο διάστημα, τότε το διάστημα αυτό είναι δύο φορές ελαττωμένο, ή δισελαττωμένο. Αντίστοιχα, το σύμβολο "x" (x = ##) μπροστά από οποιοδήποτε διάστημα, αυτό θα είναι δισαυξημένο, κτλ. Αυτά θα τα συναντήσετε σχετικά σπάνια... Οι πρώτες κλίμακες του μουσικού που αγαπά τη jazz...Οι κλίμακες είναι ένα από τα αγκάθια της σύγχρονης jazz διδακτικής. Οι περισσότεροι τα έχουν ανάγει σε ιερό δισκοπότηρο του αυτοσχεδιασμού, λαθεμένα κατά τη γνώμη μου. Άλλοι πάλι, μάλλον αντιδρώντας στους πρώτους, τις υποβαθμίζουν περισσότερο από όσο χρειάζεται. Η πραγματικότητα είναι μάλλον κάπου στη μέση. Η bebop έχει να κάνει κάπως περισσότερο με chord tones, arpeggios, και όλα τα είδη αντιστικτικών φθόγγων σε μία αρμονία κατά βάσην αποτελούμενη από στιβαγμένες 3ες από ότι έχει να κάνει με κλίμακες. Επίσης, οι μεμονωμένες συγχορδίες πολλές φορές ξεφεύγουν από το στενό πλαίσιο της κλίμακας, με όλες τις δυνατότητες επεκτάσεων και αλλοιώσεων που μπορούν να έχουν. Παρόλα αυτά, η σημασία των κλιμάκων σε ότι έχει να κάνει με κάποιες αρμονικές συνδέσεις, μελωδικά περάσματα, καθώς βέβαια και σαν "δεξαμενές από νότες" για κάπως πιο "modal" θεώρηση των πραγμάτων, είναι αδιαμφισβήτητη. Για αυτό το λόγο, θεωρώ καλό να απαριθμήσω το "bare minimum" των κλιμάκων που πρέπει να κατέχει ο σύγχρονος μουσικός που ασχολείται με πράγματα σχετικά με jazz. Αυτές είναι οι εξής: Κλίμακες χωρίς τριημιτόνιο: Μείζων [Major]: 7 τρόποι. Μελωδική Ελάσσων [Melodic minor] (ανεβοκατεβαίνει ίδια) : 7 τρόποι Ελαττωμένη Κλίμακα ή Τόνος - Ημιτόνιο [Diminished Scale ή Whole step - Half Step ή Whole - Half] : 2 τρόποι Ολοτονική [Wholetone] : 1 τρόπος Κλίμακες με τριημιτόνιο: Αρμονική Μείζων [Harmonic Major]: 7 τρόποι Αρμονική Ελάσσων [Harmonic minor]: 7 τρόποι Aυξημένη κλίμακα ή Τριημιτόνιο - Ημιτόνιο [Augmented Scale ή trisemitone - half step ή 3 half steps - one half step]: 2 τρόποι Αυτές οι 7 κλίμακες, μαζί με τους τρόπους τους, φτιάχνουν ένα σύνολο από 33 τρόπους, που καλό είναι ο jazz μουσικός να ξέρει από κάθε τονικότητα. Τι κοινό έχουν αυτές οι 7 κλίμακες; Είναι λίγο δύσκολο να το δει κανείς, αλλά είναι πολύ συναρπαστικό: Οι 7 αυτές κλίμακες είναι τα μεγιστικά υποσύνολα της χρωματικής κλίμακας που δεν περιλαμβάνουν χρωματικό cluster*. [* Χρωματικό cluster: δύο ή περισσότερα διαδοχικά ημιτόνια, π.χ. Ντο-Ντο#-Ρε, Ρε#-Μι-Φα-Σολb κτλ.]Με άλλα λόγια: καμία από αυτές δεν είναι υποσύνολο κάποιας άλλης από αυτές, και επίσης αν ένα υποσύνολο της χρωματικής κλίμακας δεν έχει χρωματικό cluster, τότε είτε είναι υποσύνολο μίας από αυτές, είτε συμπίπτει με μία από αυτές. Δεδομένου ότι αυτές είναι οι πιο στάνταρ κλίμακες στα πιο "προηγμένα" βιβλία αυτοσχεδιασμού, εδώ έχουμε μία περίπτωση που η επιστήμη και το αισθητήριο της τέχνης συμπίπτουν περίφημα! Για τα παρακάτω: C = Nτο, D = Ρε, E = Μι, F = Φα, G = Σολ, A = Λα, B = Σι, οπότε π.χ. C D E F# G# A B = Ντο Ρε Μι Φα# Σολ# Λα Σι Οι παραπάνω κλίμακες αναλυτικά με τους τρόπους τους: A) Χωρίς τριημητόνιο: Μajor: Ionian : 1 2 3 4 5 6 7 (C D E F G A B), σε 3ες: 1 3 5 7 | 9 11 13 = I Maj7 (9,11,13) ή Ι Μ13 (C E G B | D F A) Dorian: 1 2 b3 4 5 6 b7 (D E F G A B C, C D Eb F G A Bb από C), σε 3ες: 1 b3 5 b7 | 9 11 13 = Ι m7 (9,11,13) ή Ιm13 (D F A C | E G B, C Eb G Bb | D F A από C) Phrygian: 1 b2 b3 4 5 b6 b7 (E F G A B C D, C Db Eb F G Ab Bb από C), σε 3ες: 1 b3 5 b7 | b9 11 b13 = I m7 (b9,11,b13) ή Im11b9b13 (E G B D | F A C, C Eb G Bb | Db F Ab από C) Lydian: 1 2 3 #4 5 6 7 (F G A B C D E, C D E F# G A B από C), σε 3ες: 1 3 5 7 | 9 #11 13 = I Maj7(9,#11,13) = I M13#11 (F A C E | G B D, C E G B | D F# A από C) Myxolydian: 1 2 3 4 5 6 b7 (G A B C D E F, C D E F G A Bb από C), σε 3ες: 1 3 5 b7 | 9 11 13 = Ι 7 (9,11,13) = Ι 13 [ή I 13(11) μια που η 11η δεν εννοείται απαραίτητα σε συγχορδίες με Μεγάλη 3η] (G B D F | A C E, C E G Bb | D F A από C) Aeolian: 1 2 b3 4 5 b6 b7 (A B C D E F G, C D Eb F G Ab Bb από C), σε 3ες: 1 b3 5 b7 | 9 11 b13 = Ι m7(9,11,b13) = Im11b13 (A C E G | B D F, C Eb G Bb | D F Ab από C) Locrian: 1 b2 b3 4 b5 b6 b7 (B C D E F G A, C Db Eb F Gb Ab Bb από C), σε 3ες: 1 b3 b5 b7 | b9 11 b13 = Ι m7b5(b9,11,b13) = I m11b5b13b9 = I mb13b5b9 (B D F A | C E G, C Eb Gb Bb | Db F Ab από C) Melodic Minor: Melodic minor: 1 2 b3 4 5 6 7 (C D Eb F G A B), σε 3ες: 1 b3 5 7 | 9 11 13 = Ι m/M7 (9,11,13) ή Ιm/M13 (C Eb G Bb | D F A) Phrygian Natural 6: 1 b2 b3 4 5 6 b7 (D Eb F G A B, C Db Eb F G A Bb από C), σε 3ες: 1 b3 5 b7 | b9 11 13 = I m7 (b9,11,13) ή Im13b9 (D F A C | Eb G B, C Eb G Bb | Db F A από C) Lydian Augmented, ή Lydian #5: 1 2 3 #4 #5 6 7 (Eb F G A B C D E, C D E F# G# A B από C), σε 3ες: 1 3 #5 7 | 9 #11 13 = I Maj7#5(9,#11,13) = I M13+ #11 (Εb G B D | F A C, C E G# B | D F# A από C) Lydian dominant ή Lydian b7: 1 2 3 #4 5 6 b7 (F G A B C D Eb, C D E F# G A Bb από C), σε 3ες: 1 3 5 b7 | 9 #11 13 = I 7(9,#11,13) = I 13#11 (F A C Eb | G B D, C E G Bb | D F# A από C) Myxolydian b6: 1 2 3 4 5 b6 b7 (G A B C D Eb F, C D E F G Ab Bb από C), σε 3ες: 1 3 5 b7 | 9 11 b13 = Ι 7 (9,11,b13) = Ι 11b13 (G B D F | A C Eb, C E G Bb | D F Ab από C) Half Diminished ή Locrian natural 2: 1 2 b3 4 b5 b6 b7 (A B C D Eb F G , C D Eb F Gb Ab Bb από C), σε 3ες: 1 b3 b5 b7 | 9 11 b13 = Ι m7b5(9,11,b13) = I m11b5b13 = I mb13b5 (A C Eb G | B D F, C Eb Gb Bb | D F Ab από C) Altered ή Super Locrian: 1 b2 b3 b4 b5 b6 b7 (B C D Eb F G A, C Db Eb Fb Gb Ab Bb από C). Aυτή, ενώ βγάζει m7b5 ως βασική τετράδα, στην πράξη χρησιμοποιείται αλλιώς: 1 b2 #2 3 #4/b5 #5/b6 b7 (C Db D# E Gb/F# G#/Ab Bb από C), δηλαδή η 1, 3 και b7 μιας κανονικής συγχορδίας 7ης, μαζί με μικρή και αυξημένη 9η και τις δύο αλλοιώσεις της 5ης. Εναλλακτικά, #11 και b13. Σε κάθε περίπτωση, είναι η κλίμακα επιλογής για οτιδήποτε dominant έχει τις συγκεκριμένες βαθμίδες με b13. Για αυτό δεν δίνεται σαν συγχορδία σε ανάπτυγμα 3ης, διότι αυτή είναι επέκταση του half diminished με ελαττωμένη 4η, και η συγκεκριμένη κλίμακα δεν πολυχρησιμοποιείται έτσι. Diminished: W - H (Whole-Half ή Whole Step - Half Step): 1 2 b3 4 b5 #5 6 7 (C D Eb F Gb G# A B). Μία ωραία ανάλυσή της είναι σαν δύο συγχορδίες ελαττωμένης 7ης μία Μεγάλη 7η διαφορά η μία από την άλλη, π.χ. Bo7/Cο7: C Eb Gb A | B D F Ab. (Επίσης φυσικά, έναν τόνο, Καθαρή 4η ή μικρή 6η πάνω η μία από την άλλη! Αν κουνηθεί μία ελαττωμένη τετράφωνη συγχορδία κατά 3ες μικρές και τα παράγωγά τους διαστήματα, όπως κάνουμε εδώ στην επάνω ελαττωμένη, δεν αλλάζει.) Σημαντική ιδιότητα: ό,τι παίζεται μέσα στην κλίμακα, μεταφέρεται και υπερτίθεται ανά 3ες μικρές, τρίτονα και 6ες μεγάλες παντού ανά πάσα στιγμή. H - W (Half Step - Whole Step): 1 b2 #2 3 #4 5 6 b7 (C Db D# E F# G A Bb). Όμοια ιδιότητα με τις μεταφορές και υπερθέσεις σε 3ες μικρές, τρίτονα και 6ες μεγάλες. Η κλίμακα επιλογής για dominant με b/#9 και 13. Wholetone: Wholetone: 1 2 3 #4/b5 #5/b6 b7 (C D E F#/Gb G#/Ab Bb). Μοναδική από τις απλές τριάδες που χωράει εδώ είναι η αυξημένη. Η ίδια η κλίμακα μπορεί να αναλυθεί σαν δύο αυξημένες συγχορδίες σε απόσταση μικρής 7ης, π.χ. Bb+/C+, ή τόνου, ή τριτόνου κτλ. Tα πάντα εδώ μεταφέρονται και υπερτίθενται κατά όλα τα σύμπλοκα από τόνους όπως τόνο, 3ες Μεγάλες, Τρίτονα, 6ες μικρές, 7ες μικρές κτλ. Τα βιβλία συνήθως την αναφέρουν σαν καλή επιλογή για τις συγχορδίες 7#5, αλλά στην πράξη έχει πολύ ισχυρό και χαρακτηριστικό χρώμα και χρησιμοποιείται μόνον όταν θέλουμε το συγκεκριμένο χρώμα. Β) Με τριημητόνιο: Harmonic Major: Harmonic Major ή Ionian b6 : 1 2 3 4 5 b6 7 (C D E F G Ab B), σε 3ες: 1 3 5 7 | 9 11 b13 = I Maj7 (9,11,b13) ή Ι Μb13 (C E G B | D F bA). Μία από τις πιο όμορφες κλίμακες, χρησιμοποιήθηκε πολύ στο ρώσσικο ρομαντισμό. Ωραία ανάλυση: Do7/C: C E G | D F Ab B Half Diminished natural 6 ή Dorian b5: 1 2 b3 4 b5 6 b7 (D E F G Ab B C, C D Eb F Gb A Bb από C), σε 3ες: 1 b3 b5 b7 | 9 11 13 = Ι m7b5 (9,11,13) ή Ιm13b5 (D F Ab C | E G B, C Eb Gb Bb | D F A από C) Small Flamenco ή Super Locrian natural 5 ή Phrygian b4: 1 b2 b3 b4 5 b6 b7 (Ε F G Ab B C D, C Db Eb Fb G Ab Bb από C). Όπως και η Super Locrian, στην πράξη χρησιμοποιείται αλλιώς: 1 b2 #2 3 #4 5 b7 (C Db D# E F# G Bb από C), δηλαδή η 1, 3, 5 και b7 μιας κανονικής συγχορδίας 7ης, μαζί με μικρή και αυξημένη 9η και αυξημένη 11η. Σε καθοδικά περάσματα η #11 μπορεί να ερμηνευθεί σαν b5 -> b4 -> b3 -> b2 -> 1. Melodic minor #4: 1 2 b3 #4 5 6 7 (F G Ab B C D E, C D Eb F# G A B), σε 3ες: 1 b3 5 7 | 9 #11 13 = Ι m/M7 (9,#11,13) ή Ιm/M13 (F Ab C E | G B D, C Eb G B | D F# A από C). Υπέροχος τρόπος, που περιλαμβάνει και το συνδυασμό δύο ελάσσονων συγχορδιών σε απόσταση Μεγάλης 7ης, π.χ. Bm/Cm. Phrygian Major natural 6 ή Myxolydian b2: 1 b2 3 4 5 6 b7 (G Ab B C D E F, C Db E F G A Bb από C), σε 3ες: 1 3 5 b7 | b9 11 13 = Ι 7 (b9,11,13) = Ι 13b9(11)) (G B D F | Ab C E, C E G Bb | Db F A από C) Lydian Augmented #2: 1 #2 3 #4 #5 6 7 (Ab B C D E F G, C D# E F# G# A B από C), σε 3ες: 1 3 #5 7 | #9 #11 13 = I Maj7#5(#9,#11,13) = I M13+ #9#11 (Ab C E G | B D F, C E G# B | D# F# A από C) Harmonic Diminished natural 4 ή Locrian bb7: 1 b2 b3 4 b5 b6 bb7 (B C D E F G Ab, C Db Eb F Gb Ab Bbb από C). Μία υπέροχη κλίμακα για τις ελαττωμένες συγχορδίες, χρησιμοποιήθηκε π.χ. από τον Rimsky-Korsakoff στο Song Of India. Δεν πολυχρησιμοποιείται σαν ανάπτυγμα 3ης, για αυτό και δεν δίνεται. Harmonic minor: Harmonic minor: 1 2 b3 4 5 b6 7 (C D Eb F G Ab B), σε 3ες: 1 b3 5 7 | 9 11 b13 = Ι m/M7 (9,11,b13) ή Ιm/Mb13 (C Eb G Bb | D F bA) Locrian natural 6: 1 b2 b3 4 b5 6 b7 (D Eb F G Ab B C, C Db Eb F Gb A Bb από C), σε 3ες: 1 b3 b5 b7 | b9 11 13 = Ι m7b5(b9,11,13) = I m13b5b9 = I m13b5b9 (D F Ab C | Eb G B, C Eb Gb Bb | Db F A από C) Ionian augmented ή Ionian #5: 1 2 3 4 #5 6 7 (Eb F G Ab B C D E, C D E F G# A B από C), σε 3ες: 1 3 #5 7 | 9 11 13 = I Maj7#5(9,11,13) = I M13+ (Εb G B D | F Ab C, C E G# B | D F A από C) Dorian #4 ή Romanian: 1 2 b3 #4 5 6 b7 (C D Eb F# G A Bb), σε 3ες: 1 b3 5 b7 | 9 #11 13 = Ι m7 (9,#11,13) ή Ι m13#11 (C Eb G Bb | D F# A). Phrygian Major ή Phrygian Dominant: 1 b2 3 4 5 b6 b7 (G Ab B C D Eb F, C Db E F G Ab Bb από C), σε 3ες: 1 3 5 b7 | b9 11 b13 = Ι 7 (b9,11,b13) = Ι 11b13b9 (G B D F | Ab C Eb, C E G Bb | Db F Ab από C) Lydian #2: 1 #2 3 #4 5 6 7 (Ab B C D Eb F G, C D# E F# G A B από C), σε 3ες: 1 3 5 7 | #9 #11 13 = I Maj7(#9,#11,13) = I M13#9#11 (Ab C Eb G | B D F, C E G B | D# F# A από C) Harmonic Diminished: 1 b2 b3 b4 b5 b6 bb7 (B C D Eb F G Ab, C Db Eb Fb Gb Ab Bbb από C). H κατεξοχήν κλίμακα για τις ελαττωμένες συγχορδίες επι κλασσικισμού, χρησιμοποιήθηκε από τον Bach και πέρα συνέχεια. Δεν πολυχρησιμοποιείται σαν ανάπτυγμα 3ης, για αυτό και δεν δίνεται. Augmented Scale: Trisemitone - Half Step: 1 #2 3 5 b6 7 (C D# E G Ab B). Πολύ όμορφη κλίμακα, που μπορεί κανείς να τη δει και σαν δύο αυξημένες συγχορδίες που απέχουν Μεγάλη 7η, π.χ. B+/C+: C E G# | B D# G. Επίσης: 1 3 5 7 | #9 b13. Half Step - Trisemitone: 1 b2 3 4 #5 6 (C Db E F G# A). Αυτές είναι όλες. Μάθετέ τις όλες σε όλες τις τονικότητες, όπως τις κλίμακες που μελετούσατε στο Ωδείο. Εξερευνήστε τις αρμονικά, αναλύστε τις και μαθαίνετε να ξεχωρίζετε τα αρμονικά και μελωδικά τους χρώματα. Καλή τύχη!
    13 βαθμοί
  23. Αρχές γυμνασίου και χωρίς να έχω σκεφτεί καν ότι θα ήθελα ποτέ να παίξω ηλεκτρική, κλασσικός γαρ, άκουσα αυτό. Ακόμα θυμάμαι τη μάνα μου να απορεί γιατί βρίζω το στερεοφωνικό (επειδή δεν μπορούσα να παίξω και να ακουστώ έτσι). Μετά από λίγες μέρες πήρα ηλεκτρική...
    13 βαθμοί
  24. Ένα μικρό θέμα με σκέτη κιθάρα που πηγαινοερχόταν στο κεφάλι μου τις τελευταίες μέρες του 18 και αποφάσισα να γράψω σήμερα. Έχω χαλασμένα monitor κι έχω ξεχάσει τα ακουστικά μου στο στούντιο (καταστροφή) οπότε δεν ξέρω σχεδόν καθόλου τι έπιασαν τα μικρόφωνα ως αποτέλεσμα.
    13 βαθμοί
  25. κάτι που ταιριάζει με τον μουντό και βροχερό καιρό των ημερών....με φανερές κάποιες επιρροές σε σημεία για τους παρατηρητικούς
    13 βαθμοί
  26. 13 βαθμοί
  27. Και λιγο σοβαρα τωρα (λιγο παλιες βεβαια - υπαρχουν καποιες αλλαγες και προσθηκες) Μπροστα μου Πισω Αριστερα μου
    13 βαθμοί
  28. Ενα πρωτο mix με την συμμετοχη των παρακατω φιλων ,εχω κοψει και ραψει τα μερη τους... GVOUR: INTRO(-0.47),CH1(1.27-2.06),V2(2.25-2.48),CH2(2.50-3.08),BR1 (3.29-3.10),V3(4.10-4.50 η lead guitar εχει μτατραπει σε rhythm με ping pong delay) CIGARETTE13: V2(2.08-2.25),CH2(3.18-3.28),BR2 (5.32-6.02) YIANNISP: V1(0.47-1.25),V2(2.25-2.48),V3(4.10-4.50) O Γιαννης μου εστειλε ενα ωραιο ρυθμικο progression το οποιο με μπολικο compression & rhythm και αναποδο delay ακουγεται hard left MPAMPS: V1(1.09-1.25) ,V2 (2.08-2.48),V3(4.10-4.50) O MPAMPS μου εστειλε ενα αρκετα busy verse του εκανα κοπτοραπτικη και κρατησα μια ενδιαφερουσα ρυθμικη φραση που επαναλαμβανεται hard right στo V1,V3 καθως και ενα ρυθμικο progression που με rhythm delay ακουγεται στο V2 hard left MARUGEN: CH2(3.08-3.18),BR2(5.50-6.02),6.14-END O metalhead της παρεας υπέστει βαρΓια κοπτοραπτικη αλλα νομιζω οτι αυτα που μπηκαν στο κοματι ,ενα μελωδικο chorus & μια ενδιαφερουσα φραση με μπολικο αναποδο delay λενε χοντρα... SF: V1 (0.47-1.26),CH1 (1.27-2.06),V2(2.25-2.48),CH2)2.50-3.08),BR1(3.29-4.10) αν και ΚΟΥΛΟΣ μπροστα στα παιδια που με τιμησαν με την συμμετοχη τους, με ακουτε σε lead μερη και οπου παιζει lead o GVOUR του ....απανταω hard right.επισης παιζω ολες τις ρυθμικες κιθαρες SF SYNTH SOLO: V3(4.10-4.50)....ετσι για να σπασει η κιθαριλα ....9 ΚΑΝΑΛΙΑ κιθαρα εχει το κομματι ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΜΕ ΤΙΜΗΣΑΝ ΜΕ ΤΑ ΩΡΑΙΑ ΠΑΙΞΙΜΑΤΑ ΤΟΥΣ! the trail.mp3
    12 βαθμοί
  29. καλοκαιράκι 1975, εκδρομή για μπανάκι στον Σχοινιά... γαλαρία στο πούλμαν και στο κασετοφωνάκι μου (Unisef made in Singapore ξέρει ο Λάκης) παίζουν Elvis και διάφορα ελληνικά 60's... φέρνει η φίλη κασέτα με classic rock hits... πρώτο κομμάτι το κάτωθι... εκείνη την στιγμή έγινα άντρας και όχι κατόπι που της έδωσα το πρώτο μου φιλί για να μου χαρίσει την κασέτα...
    12 βαθμοί
  30. με τρελαίνετε!!! Μπράβο. Να σας "φιλοξενήσω" και εγώ στο δικό μου τέτοιο μέρος. My 3rd Place. To έχω ξαναβάλει σε ανάλογο θέμα στο παλιό φόρουμ. Ας το βάλω κι εγώ στο ύφος του θέματος. Η δική μου γωνία στην οποία κάνω τρία πράγματα που με ευχαριστούσαν και έκανα ανέκαθεν από μικρός. Gaming, Μουσική και γυμναστικη/πυγμαχία. Αυτή είναι η χωροδιάταξη τα τελευταία 6 χρόνια τουλάχιστο. Χώρους και διάταξη έχω αλλάξει ανά καιρούς, αλλά τα χόμπι παραμένουν ΣΤΑΘΕΡΑ και ΑΝΑΛΛΟΙΩΤΑ. Κάποια από αυτά παλιά τα έκανα και εκτός σπιτιού, τώρα τα κάνω μόνο σπίτι. Έτσι, εδώ και παίζω και διατηρώ τον εαυτό μου σε μουσική και σωματική φόρμα. Όλα είναι μελετημένα για εργονομία αλλά και για ησυχία για τις ώρες κοινής ησυχίας. Ακόμα και ο σάκος και το δάπεδο είναι κατασκευασμένα έτσι ώστε να μην ακούγεται τίποτα, π.χ. αν έχω χρόνο να γυμναστώ τις βραδυνές ή και πρώτες πρωινές ώρες. Έτσι μπορεί ο cos_dr να παίζει παιχνίδια, μουσική και να γυμνάζεται χωρίς να ενοχλεί κανέναν. Στη συνέχεια της γωνίας είναι και το γραφείο μου αλλά είναι πολύ ακατάστατο για να το δείξω. Ντρέπομαι η γυναίκα. Επίσης πίσω έχει και βάρη και υπάρχει χώρος και για σκοινάκι. Σάκος, βάρη και σκοινάκι, το μυστικό για ωραίο σώμα, δύναμη και αντοχή για όποιον τυχόν τολμήσει. χααχαχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχαχαχαχχαχα Είμαι περήφανος γι αυτόν τον χώρο μου, γιατί με γεμίζει ευχάριστα συναισθηματικά. Εδώ κάνω αυτά που ανέφερα, εδώ μελετάω, διαβάζω (γκιατι είμαι και μορφομένο χαχαχαχαχχα), τα πάντα εδώ τα κάνω. Τώρα δε τις γιορτές, μιας και είχα μια κουραστική χρονιά, έχω κανονίσει για μια εβδομάδα τουλάχιστο να κλειστώ σε αυτή τη γωνία και όλη μέρα να ασχολούμαι με αυτά που μου αρέσουν χωρίς να με ενοχλήσει κανένας, από το πρωί μέχρι το βράδυ. Μιαχαχαχαχχαχαχχαχα!!!!!!
    12 βαθμοί
  31. Ανεβάζω κάτι νέο (?) από το καλάθι του παρελθόντος. Το "γιατί όχι" ήταν το κλασικό άνοιγμα των a priori πίσω στα τέλη του 70. Φτιάχτηκε σαν μια απόκλιση από τις πιό χαλαρές και αυτοσχεδιαστικές μας δομές. Η έκδοση που ακούτε προέρχεται από μια προσπάθεια που κάναμε (τα εναπομείναντα μέλη) το 2011 να ηχογραφήσουμε μερικά κομμάτια στο στούντιο. Η προσπάθεια τελικά δεν ολοκληρώθηκε ποτέ. Από την ηχογράφηση εκείνη σ αυτό που ακούτε ίδια είναι τα τύμπανα, μπάσο, πλήκτρα και μία κιθάρα. Τα υπόλοιπα τα πρόσθεσα τις τελευταίες μέρες.
    11 βαθμοί
  32. Η ιστορια (και αυτη, και εδω) ειναι σα να καθεσαι στην ακροθαλασσια και να βλεπεις τα κυματα ναρχονται. Αλλοτε ειναι μικρα, ησυχα, σχεδον ανυπαρκτα, αλλοτε αγριεμενα, θηριωδη, σχεδον απειλητικα. Η εμπνευση και η διαθεση δεν ακολουθουν γεωμετρικη η αλλου τυπου μαθηματικη προοδο. Σε ολους συμβαινει. Πανω-κατω, μεσα-εξω, δεξια-αριστερα. Το παθος ομως για να παιζεις σβηνει χωρις την καλλιεργεια. Ν' ακους μουσικη, να ψαχνεις και το πιο απομακρυσμενο σημειο στο οργανο, να το κοιτας απο διαφορετικες γωνιες, να αφουγκραζεσαι τις αντιδρασεις, να νοιωθεις τους παλμους του να μπερδευονται και να αυξομειωνονται με τους δικους σου, να χαστουκιζεις και να χαϊδευεις. Με εναν απωτερο στοχο...να βρεις τη φωνη σου. Παντα, εκεινο που ειχε - και εχει - σημασια στην τεχνη ειναι να υπαρχει κατι να πεις. Δεν ειναι ευκολο, το αντιθετο. Δεν μπορουμε ολοι να ειμαστε καινοτομοι και ριζοσπαστικοι, μπορουμε ομως να προσπαθησουμε να γινουμε ενα μικρο κομματι ενος γιγαντιαιου παζλ και να νοιωσουμε καπως, καποτε, πως συμπληρωνουμε το ολον. Ο τροπος με τον οποιο θα πεις εκεινο που σε καιει ειναι προσωπικο θεμα του καθενος. Αλλοι διαλεγουν νοτες, πολλες η ελαχιστες, καποιοι λεξεις τραγουδισμενες, ρυθμους πολυποικιλλους η μονοδιαστατους, μελωδιες ρηξικελευθες η παραδοσιακες, καποιοι αναζητουν την εφευρετικοτητα η απολαμβανουν περιπατους σε πατημενους ομαλους δρομους, αλλοι γυρευουν την ανατροπη η αποζητουν την ηρεμια. Το ταξιδι και η διαδικασια ειναι εκεινα που κραταν το παθος ζωντανο, οπως ο αερας και το νερο με την τροφη τους ανθρωπους. Και θελουν ψαξιμο, κυνηγι αδιακοπο, αφοσιωση, αμφισβητηση, ερευνα, μελετη, εμβαθυνση, κατανοηση, επινοηση, κλαμα, πονο, πανηγυρι, γελιο, οργη, απελπισια, οργασμο, παραιτηση, ανεγερση, πεισμα, θλιψη, μελαγχολια, απομονωση, μοιρασμα, χαρα, ζωη. Αν νοιωθεις πως χωρις την κιθαρα σου - ειτε αυτη βρισκεται καποιες φορες κρεμασμενη σε τοιχο ειτε την εχεις αγκαλια - δεν μπορεις (η δεν θελεις) να ζησεις, εισαι παθιασμενος. Δεν εξυπακουεται πως θα βρεις εκεινη τη μοναδικη προσωπικη φωνη σου ουτε και με καποιο μαγικο τροπο θα πεις κατι ομορφο και καινοφανες, ομως μπορεις να ζεις μια υπεροχη και γεματη ζωη και να εισαι περηφανος.
    11 βαθμοί
  33. Εγω αποφοιτησα απο το Berklee πριν χρονια, και εγραψα την αποψη μου πιο πανω. Το βασικο ατου για την αμερικανικη αγορα του Berklee συγκεκριμενα , ειναι οτι θεωρειται κορυφαιο πτυχιο, οχι για το performance division, το παιξιμο δηλαδη, αλλα για αλλες ειδικοτητες οπως το music teaching, music therapy, music production & eng, film scoring και τετοια. Και επισης οτι το μεγεθος του ειναι μοναδικη περιπτωση, με οτι συνεπαγεται αυτο σε δυνατοτητα προγραμματος σπουδων, εξοπλισμων, κτλ. (τα στουντιο που εχουν ας πουμε δεν παιζονται, λογω χρηματων και sponsoring δεν μπορουν να τους ανταγωνιστουν μικροτερα ιδρυματα). Απο τους 4000+ που φοιτουν στο Berklee, ζητημα να ασχολουνται σοβαρα με παιξιμο οι 500. Οι υπολοιποι κανουν αλλες ειδικοτητες, που στην αγορα της ευρωπης και αμερικης εχουν ζητηση (στην ελλαδα οχι), η κανουν απλα καποια εξαμηνα στα πλαισια γενικοτερων art studies. Και το κοστος σπουδων ειναι συγκρισιμο με οποιοδηποτε καλο πανεπιστημιο η κολλεγιο στην αμερικη. Συγκεκριμενα τωρα για παιξιμο, υπαρχουν σχολες με πολυ καλυτερο επιπεδο, κυριως γιατι παιρνουν λιγοτερους, οποτε τα στανταρτς ειναι πιο ψηλα, δεν εχουν αρχαριους, μετριους και καλους παικτες, αλλα μονο καλους και πανω. Σχολες οπως το New England Conservartory στη βοστωνη (το τζαζ τμημα), τα New School, Manhattan school of music στη νεα υορκη κ.α. Αλλα γενικως, η συγκριση ελληνικων και ξενων πανεπιστημιων... εμενα μονο θλιψη μου προκαλει. Αν μπεις σε πανεπιστημιο εδω, πολυτεχνειο, σχολη καλων τεχνων, κτλ, παθαινεις σοκ. Εγω αναρωτιομουν οχι πως εχουμε κριση, αλλα και πως υπαρχουμε ακομα σα χωρα . Και οσον αφορα τη νοοτροπια και το πως λειτουργουν, πηγαινοντας κατευθειαν για μουσικες σπουδες εξω μετα απο πολυτεχνειο εδω.. Ας μη πω για ντροπη παλι, αλλα σαφως καταλαβαινεις γιατι εμεις ειμαστε στα χαλια μας και αυτοι οχι.. Πολυς δρομος διαφορα!
    11 βαθμοί
  34. χαχαχαχαχαχαχαχα
    11 βαθμοί
  35. 11 βαθμοί
  36. η γωνιά μου όνομα και πράμα, που από "μουσική" (λόγω προβλήματος υγείας της Σοφίας που με ανάγκασε να δουλεύω πλέον για κάποιο διάστημα σχεδόν καθημερινά στο σπίτι) μετετράπη προσωρινά (αν και φοβάμαι το ουδέν μονιμότερον) σε γραφείο εργασίας... πουλήθηκαν ή έμειναν επ αόριστον δανεισμένες 3-4 κιθάρες (καλά έτσι κι αλλιώς εδώ και πολλά χρόνια γρατζουνάω κάνα μισάωρο το τρίμηνο και πονάνε και οι ψύχαι των ακροδακτύλων μου), μεταφέρθηκαν στην αποθήκη και στον κουνιάδο απέναντι πιάνο, master keyboard, monitor και διάφορα άλλα hardwareοειδή συμπράγκαλα που ήταν ευτάκτως ερριμμένα πριν και αποδεκτά μια και το έτερον ήμισυ είχε κάνει σπουδές πιάνου και πλέον σκάω και κολυμπάω... ε για παρηγοριά στον "άρρωστο" (εμένα σε αυτή την περίπτωση) ενίοτε παίρνουν τη θέση του Digitizer διάφοροι προενισχυτές και κάρτες ήχου, αλλά πάντα με φόβο και πάθος για την επικείμενη γκρίνια για το ανάλογο καλωδιομάνι και την αναστάτωση του χώρου, ειδικά όταν πρόκειται να συνοδευτούν κι από μόνιτορ για καμιά πιο σοβαρή δουλίτσα... μικρή θυμική αποζημίωση τα χαλαρωτικά views μπροστά μου κάθε ηλιοβασίλεμα (που "δε ξέρω τι μου φταίει" όπως και η Ρίτα)...
    11 βαθμοί
  37. Ενα αγαπημενο μου live cover απο το 2002
    11 βαθμοί
  38. Ιδου και οι δικες μου. Σε γενικες γραμμες ξημεροβραδιαζομαι στο γραφειο μου μπροστα απο τον υπολογιστη. Δουλεια, παιχνιδι, μουσικη, ταινιες, σοσιαλ μυδια κλπ. Το μονο για το οποιο δεν χρησιμοποιειται ειναι για μουσικη παραγωγη (σοκ και δεος) μιας και δεν ασχολουμαι ιδιαιτερα πλεον με το σπορ οποτε δεν εχω καν στημενες καρτες ηχου κλπ. Μονο ενα ταπεινο ζευγαρακι Wharfedale Diamonds για ακροαση μουσικης. Διπλα στο γραφειο υπαρχει η γωνια οπου ζουν καμερες, φακοι, λοιπο gear και φωτογραφικα βιβλια, με ενα ραφι παραχωρημενο και στο ταπεινο μου ηχοσυστημα. Η μουσικη γωνια βρισκεται στην απεναντι πλευρα του δωματιου, και το configuration της ενιοτε αλλαζει, αναλογα με τα ενδιαφεροντα της εποχης. Αυτο τον καιρο δεν παιζω πολυ μουσικη και ο λιγος χρονος που καταφερνω και αφιερωνω πηγαινει στην μελετη κλασσικης, με την οποια ειχα να ασχοληθω απο τα σχολικα μου χρονια. Αναλογιο, υποποδιο σκαμπο και η κιθαρα στον καναπε σε ετοιμοτητα. Ενιοτε της κανει παρεα και καμια ακουστικη για casual γρατσουνισμα. Στη γωνια πισω εχουν στοιβαχθει ενισχυτες πεταλια, ηλεκτρικες κιθαρες και το κοντραμπασο μου, μιας και αυτες τις μερες βλεπουν μονο περιστασιακη χρηση...
    11 βαθμοί
  39. Μεγάλη υπόθεση να εχεις χώρο. Έχω καταφέρει να ξεκλεψω 2-3m2 και αυτά στην κρεββατοκαμαρα.
    11 βαθμοί
  40. Η πρώτη προ κρίσης η δεύτερη μετά έτσι όπως πάει στο τέλος θα μείνει ένα mac με ένα midi controller και τα μόνιτορ όπως πάει η δουλειά...
    11 βαθμοί
  41. Αν δεν με απατά η μνήμη μου, το original πρέπει να ήτανε το πρώτο κομμάτι που είχα ποστάρει στο αγαπητό φόρουμ, στο μακρινό 2008...:) Δέκα χρόνια μετά, ήρθαν έτσι τα πράματα και πλέον το ντύνουμε ως power trio (σε ευθεία συνέχεια από το προηγούμενο video), κάπως έτσι: Ευχαριστώ για το χρόνο, τα αυτιά και τα σχόλια που θα (αν) του δώσετε και καλή συνέχεια! Σπύρος
    11 βαθμοί
  42. Εμφανισιακά πάντως είναι σα να έκαναν παιδί ο Nicolas Cage με τον Πέτρο Φιλιππίδη.
    10 βαθμοί
  43. Φίλε DanAgg ή rgxinap (έχω μπερδευτεί) είμαι ανοιχτός σε διάλογο και όλος αυτιά, να μου εξηγήσεις τους νόμους της φύσης που διέπουν την αξίωση ότι τα ξύλα δένουν ή δεν δένουν μεταξύ τους, ότι τα set neck όργανα έχουν καλύτερο ήχο (η sustain) και όλα αυτά που ισχυρίζεσαι ότι κάνουν μια ηλεκτρική κιθάρα να ακούγεται όπως ακούγεται. Είμαι άνθρωπος που έχω μάθει να ακούω και να μαθαίνω. Είμαι όλος αυτιά και έτοιμος να αναθεωρήσω πεπραγμένα αλλά και σκέψεις όσον αφορά το τι και το πώς σε ένα όργανο. Με νηφαλιότητα και κανονική κουβέντα. Μέχρι τότε μάθε να μην θεωρείς τίποτε δεδομένο, όπως κι εγώ δεν θεωρώ τίποτε τετελεσμένο, μήπως μπορέσουμε και σε βοηθήσουμε να ξεδιαλύνεις κάποια πράγματα που αφορούν τη λειτουργία ενός μουσικού οργάνου. Δεν λέμε κουβέντες από θυμικό ή απο αντίδραση. Ο καθένας που απαντά έχει εμπειρίες με το θέμα. Αν συλλέξεις τις πληροφορίες που μπορούν να σου δώσουν και να τις αξιολογήσεις, τότε ίσως γίνεις μια σταλιά πιο ενημερωμένος στο αντικείμενο που αγαπάμε όλοι. Φιλικά, Φάνης Πλουμής, οργανοποιός, τεχνικός μουσικών οργάνων, συλλέκτης λάθος νοτών (από το 2007)
    10 βαθμοί
  44. έχοντας "συνταξιοδοτηθεί δημιουργικά" προ αμνημονεύτων σε ότι έχει να κάνει με την τραγουδοποιία, ζουλεύω (θαυμάζοντας παράλληλα φυσικά) φίλοι... γι αυτό επιτρέψτε μου να καταθέσω κι εγώ εδώ συμβολικά, ένα ακόμα χαριτωμένο (θέλω να πιστεύω) ντεμάκι από τα νιάτα μου, αναπολώντας (πιο) ξέγνοιαστες εποχές...
    10 βαθμοί
  45. Έπειτα απο μία επική μάχη με το χρόνο για να προλάβω το διαγωνισμό της Adam...
    10 βαθμοί
  46. Εχω πολλες "γωνιες" στο σπιτι με στιβαγμενες κιθαρες, πληκτρα, μπουζουκια και ενισχυτες. Μια, βεβαια, ειναι η αγαπημενη μου, και περνω τις περισσοτερες (κυριως βραδινες) ελευθερες μου ωρες, αφου κοιμισω τη φαμιλια. Επι τω εργω :
    10 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου