Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. npap

    npap

    Guru


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      4.513


  2. Spyros Delta

    Spyros Delta

    Μέλος


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      6.287


  3. Πνοή και Νύξη

    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      1.713


  4. fenderiarhs

    fenderiarhs

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      3.380


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 24/08/2019 σε όλα

  1. κάθε δημιουργός έχει μια μοναδική και "αυθεντική" πρώτη ματιά για το κάθε του πόνημα, η οποία αποτυπώνεται στην παραγωγή του clip του (όσο βέβαια του επιτρέπει η τεχνική του γνώση και οι εξοπλισμός του μια και μιλάμε ως επί το πλείστον για "σπιτικές" παραγωγές)... εμένα όμως πάντα μου κινούσε το ενδιαφέρον και μια ενδεχόμενη δεύτερη ματιά-άποψη σε πολλά από αυτά που καταθέτουν οι φίλοι μας εδώ... προσωπικά το έχω ξανακάνει παλιότερα και σε κομμάτια του φίλου Σπύρου (Jazzjoker) περισσότερο σε τεχνική βάση αλλά αυτή την φορά αναφέρομαι περισσότερο στην "διαφορετικότητα" της έκφρασης μέσω της παραγωγής... το τεχνικό μέρος είναι απλά μια αναγκαία και αναπόφευκτη συνθήκη που δεν την καθορίζει απόλυτα (πχ οι επιλογές στις εντάσεις και την χωροταξία των επιμέρους οργάνων είναι καθοριστικές επιλογές που λειτουργούν ενδεικτικά και πέραν της όποιας "ηχοληπτικής αρτιότητας" συνολικά)... ανοίγω λοιπόν αυτή την συζήτηση, με αυτήν (την διαφορετικότητα) ως κύριο κριτήριο και όχι τις τεχνικές επισημάνσεις (που εντάξει κάποιες φορές θα ναι και αναπόφευκτες, αλλά όχι αυτοσκοπός)... ως πρώτο clip σε αυτή την ενότητα το Why Not του Δημήτρη (Dimsonic) που τον και ευχαριστώ θερμά ακόμα μια φορά για την εμπιστοσύνη... αναμένω εναγωνίως και από άλλους φίλους ανάλογες "δεύτερες ματιές" σε οποιοδήποτε clip... ΥΓ. για την ιστορία και μόνο, το remix έγινε στα φτωχά πλην τίμια tascam vl-x5, με μια Lexicon Ωmega μέσω του Sonar και διαφόρων plug-inιδίων...
    6 βαθμοί
  2. Για την ιστορία θα σημειώσω ότι ο Νίκος ενδιαφέρθηκε και προσφέρθηκε ευγενικά από την πρώτη στιγμή που άκουσε την μετά 40 χρόνια αναβίωση του παλιού κομματιού των a priori. Όλα ξεκίνησαν γύρω στο 2012 όταν τα εναπομείναντα μέλη των a priori κάναμε μιά προσπάθεια να ηχογραφήσουμε κάποια παλιά κομμάτια ξανά. Δυστυχώς η προσπάθεια δεν ολοκληρώθηκε. Από εκείνη την ηχογράφηση υπήρχαν τύμπανα, μιά κιθάρα, μπάσο και πλήκτρα. Φέτος το ξαναέφτιαξα χρησιμοποιώντας τα βασικά τρακς και προσθέτοντας νέα για να καλύψω κενά, λαθάκια και λοιπά θεματάκια της τότε one-take ηχογράφησης. Οι γνώσεις μου σαφώς περιορισμένες και ερασιτεχνικές. Ετσι η πρόταση του Νίκου εγινε αποδεκτή και με το πλήρωμα του χρόνου βλέπετε το αποτέλεσμα. Προηγήθηκε άλλη μια έκδοση που μου έστειλε πριν ένα μήνα, όπου έκανα ορισμένες εξ αποστάσεως προτάσεις για αλλαγές. Δυστυχώς αποδεικνύεται ότι η ηχογράφηση και μουσική παραγωγή εξ αποστάσεως είναι δύσκολη υπόθεση. Άλλα θέλει ο μουσικός, άλλα ο παραγωγός, άλλα ο ηχολήπτης. Αν είμασταν μαζί στον ίδιο χώρο θα έβγαινε ένα ακόμα πολύ καλύτερο αποτέλεσμα, σχεδόν ιδανικό. Αυτό που ακούτε εδώ, έχει μια σωρεία από επεμβάσεις και προσπάθειες βελτίωσης από τον Νίκο, που έγιναν ακόμα πιό δύσκολες, καθώς έχω την συνήθεια να ηχογραφώ τα όργανα wet και επεξεργασμένα, χωρίς να κρατώ (ακόμα) παράλληλα τις dry ανεπεξέργαστες εκδόσεις τους. Ετσι έπρεπε να καθαριστούν πράγματα που είχαν προστεθεί στα όργανα όπως reverb, eq ή delay που δυσκόλευαν την καθαρότητα και την εστίαση του τελικού αποτελέσματος. Η δουλειά του Νίκου στα τύμπανα ιδίως για μένα ξεπέρασε κάθε προσδοκία, καθώς δυό φορές προσπάθησα εγώ να τα βελτιώσω χωρίς σημαντικό αποτέλεσμα. Τώρα, όσον αφορά την συνολική εικόνα προς τα έξω του κομματιού ως συνθέτης και ενορχηστρωτής, αν ήμουν παρών στην τελική μείξη σίγουρα κάποια πράγματα θα ήταν λιγότερο εμφανή ή αντιστρόφως, αλλά είπαμε: η απόσταση. Συμπερασματικά, ευχαριστώ τον Νίκο για τον κόπο του και χαιρετίζω την νέα σειρά παρουσιάσεων !
    2 βαθμοί
  3. 2 βαθμοί
  4. Το περίμενες γιατί Μαόνι, καφέ-κόκκινο, γενικά σκούρο ξύλο=dark sound Gibson=μαόνι=humbuckers άρα...dark sound Αsh/maple, ασπρουλιάρικο-λευκό ανοιχτόχρωμο= bright sound Fender=Ash=single coils άρα bright sound όταν λέω εγώ ότι προβάλλουμε τα οπτικά και στερεοτυπικά χαρακτηριστικά στα υλικά... Έπειτα, ήδη προκατειλημμένοι γι' αυτό που θα ακούσουμε, ακούμε αυτό, ακόμη κι αν αυτό που ακούμε δεν είναι αυτό που ακούμε αλλά φυσικά προβάλλουμε την οπτική και στο παίξιμό μας για να δικαιώσουμε την ήδη προκατειλημμένη άποψή μας για αυτό που πρόκειται να ακούσουμε. Παίζω τσιμπώντας τις χορδές: α spanky πολύ bright και μπόλικο σκάσιμο Παίζω κοντά στον καβαλάρη: α ωραίο twang Παίζω ανοιχτές συγχορδίες: α ωραίο σαστέην Ωραία το μυθικά ξύλα και οι φοβερές τους ιδιότητες κλπ αλλά οι διαφορές στην τελική είναι τόσες όσο μια λεπτότερη πένα, ένα πιο conductive καλώδιο ή μια μετατόπιση του picking hand κατά 2-3cm. Aυτή η διαιώνιση debate μόνο και μόνο για να βγάλουμε με το στανιό είδηση μου φαίνεται αντιστρόφως ανάλογη των εκατοντάδων χιλιάδων νευρικών συνάψεων (και ευρώ) που ξοδεύονται στη διατήρηση αυτού του εξωφρενικά ασήμαντου παράγοντα στα ηλεκτρικά όργανα. Όχι ότι δεν με συμφέρει, ως οργανοποιό, αλλά δεν μπορώ να παριστάνω ότι wow! τι σημαντικό που είναι να βάλεις μαόνι αντί μουριάς για να πάρεις ένα "τσίμπημα" στους 2200 κυκλους. Έχω πολύ σημαντικότερα πράγματα να λύσω ως κατασκευαστής. Ειδικά όταν μιλάμε για ηλεκτρική κιθάρα. Λατρεύω το ξύλο σαν υλικό, σαν πρώτη ύλη, σαν άρωμα και σαν υφή. Σαν ιστορία, σαν κάτι ζωντανό που πεθαίνει και κάποτε ξαναζωντανεύει με άλλη μορφή. Έχω καθημερινή επαφή μαζί του, τις περισσότερες φορές επιβαρυντική για την υγεία μου. Το μαόνι λοιπόν δεν είναι έτσι όπως συμπαιρένει το video. Ούτε φυσικά και το swamp ash ή το alder. Ειναι πραγματικά αστείο να προσδίδουμε ιδιότητες σε ένα τόσο ανισοτροπικό (και ανισόρροπο υλικό). Και μετά να ξοδεύουμε περιουσίες ψάχνοντας holy grails και διαιωνίζοντας τη σαχλαμάρα των tonewood. Tonewoods υπάρχουν φυσικά. Δεν είναι είδη ξύλου. Είναι τρόπος ξύλου. Τρόπος κοπής, τρόπος αποθήκευσης και ξήρανσης, τρόπος χρήσης και τρόπος δουλέματός του. Αυτό είναι tonewood. Ούτε η μουσικότητα ούτε το mojo και το vibe. Αν έρθεις λοιπόν σε εμένα (τον οποιοδήποτε κιθαροφτιαχτη) και μου πεις θέλω κιθάρα από μαόνι για να ακούγεται όπως στο βίντεο θα σε απογοητεύσω, ή θα αναλάβεις πλήρως την ευθύνη ότι το αποτέλεσμα που θα πάρεις θα είναι αυτό που περιμένεις από το μαόνι. Και, ακόμη κι αν δεν είναι, εσύ μπορεί να το έχεις ήδη πιστέψει ότι είναι. Και αυτό είναι που τελικά έχει σημασία. **όσον αφορά το βίντεο, εννοείται ότι θα διάλεγα το μαόνι. Ίσως και με κλειστά μάτια. Καθαρό, ξερό, διαυγές, κρατσανιστό, αμείλικτο.
    2 βαθμοί
  5. Είμαι εναντίον των αγοραπωλησιών. Τις κάνω σπανιότατα και μόνο όταν πραγματικά το χρειάζομαι. Βασικά κρατάω τα πάντα ακόμα κι αν δεν τα χρησιμοποιώ. Φυσικά αυτό έχει το κόστος του στους αποθηκευτικούς χώρους του σπιτιού αλλά έχω γλιτώσει και την μετάνοια. Για το μόνο που μετανιώνω είναι για ανθρώπους που είτε τους φέρθηκα καλά ενώ δεν έπρεπε είτε τους φέρθηκα άσχημα και δε ζήτησα ποτέ συγγνώμη.
    2 βαθμοί
  6. Ευχαριστώ πολύ! Ναι, βασικά φεστιβαλικό είναι. Ίσως ένα μικρό μέρος του να ψιλοπεράσουμε σε κανένα live για όσους φανατικούς το θέλουν, αλλά ούτως ή άλλως το σχήμα δεν παίζει εύκολα σε κλαμπάκια. Είναι μικρό μεν (ντουέτο) αλλά καταρχήν θέλει σούπερ πιάνο και καλή ηχητική για να παίζουμε σαν τους ανθρώπους. Αυτό είναι δική μου παραξενιά, διότι αν είναι να παίζω με κουαρτέτο πχ είναι οκ και ένα όχι τόσο καλό πιάνο, άντε και τρίο, αλλά σε ντουέτο παίζω σόλο πιάνο το 50% του προγράμματος, άρα εντελώς εκτεθειμένος, και αν το πιάνο δεν βοηθάει δεν μπορώ να μην έχω σφίξιμο στα χέρια μου, και με αυτού του είδους τις δυσκολίες με χτυπάει στο σώμα. Η τεχνική δυσκολία είναι εντελώς αντίστοιχη με το όταν έπαιζα πολύ δύσκολα κλασσικά κομμάτια στα νιάτα μου και η εκφραστική επίσης αντίστοιχη, η δε εγκεφαλική δραστηριότητα (καθότι αυτοσχεδιασμός κτλ) είναι πολλαπλάσια. Αν το πιάνο δε βοηθάει είναι τεράστιο θέμα. Δεν είναι τυχαίο που οι τελευταίες εμφανίσεις που κάναμε ήταν στο Deree πριν ένα χρόνο περίπου... Τώρα που το είπαμε μπορεί να ανεβάσω λίγο υλικό από τη τελευταία συναυλία εκεί... Ευχαριστώ και πάλι!
    2 βαθμοί
  7. Mαλλώστε για τα tonewood και μετά ελάτε να σας φτιάκω κιθάραι από το ειδικό, σπάνιο, πρωτότυπο, μοναδικό, ιδιαίτερο, μουσικό, καμπανιστό, στεγνό, παλιό, αποξηραμένο, ψημένο, απίστευτο και θεϊκό κσύλο
    2 βαθμοί
  8. δεν την ηξερα την συγκεκριμενη..για να ειμαι ειλικρινης πριν λιγο την εμαθα!!!εξαιρετικη!!
    2 βαθμοί
  9. ΕΓΩ, ο ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ σας cos_dr, μετά από πολύχρονη απουσία (κανά δυο τρεις βδομάδες χαχαχαχαχαχαχα), παρουσιάζω: Κάθισα εχθές στο command center των πλήκτρων μου και άρχισα να παίζω κάτι θέματα και λέω, δεν γράφω τίποτα? Ξεκίνησα με κάποια σκόρπια θεματάκια στο triton, μετά τα πέρασα στο V-Synth για περαιτέρω επεξεργασία, πρόσθεσα και μερικά πράγματα και έτσι ΕΣΚΑΣΕ ΚΟΜΜΑΤΙ!!!!!! Αφιερωμένο ιδιαίτερα στους συναγωνιστές που κάνουν διακοπές στην πόλη, είτε επειδή το επιθυμούν έτσι, είτε λόγω ανωτέρας βίας Χαλαρώστε και απολαύστε. Απολαύστε με!!!!!!!!!! χαχαχαχαχαχχαχαχαχαχα Οποιεσδήποτε παρατηρήσεις/σχόλια ευπρόσδεκτα!!!!!! Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού φίλοι μου!!!!!!!!! Y.Γ. Κάποιος να μου δωρήσει 1100 ευρώ γιατί θέλω να πάρω το YAMAHA MODX6, το χρειάζομαι. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα EDIT 1 Λίγες διορθώσεις στο 2ο μέρος για να ακούγεται καθαρότερα EDIT 2 Μετά από παραίνεση των εκλεκτών ακροατών και φίλων συναγωνιστών μουσικών, έκανα μια αλλαγή στο ρυθμό. Δεν πείραξα κάτι άλλο προς το παρόν, για να το δω λίγο και βλέπουμε. Βλέπουμε χαχαχαχαχαχα EDIT 3 Μια προσθήκη/παραλλαγή του ρυθμού στη γέφυρα, για καλύτερη μετάβαση και σύνδεση με το τελείωμα. EDIT 4 Και επειδή ακόμα δεν μου έδενε η αλλαγή στη γέφυρα, ήταν κάπως περίεργη, άλλαξα στο σημείο εκείνο το μοτίβο της κιθάρας και νομίζω έδεσε καλύτερα. EDIT 5 Λίγη ενίσχυση στον ρυθμό γιατί ήταν ελάχιστα χαμηλότερα από ότι έπρεπε.
    1 βαθμός
  10. Το υπόλοιπο το έγραψα άλλη μέρα και το vibe ήταν άσχετο, σαν metal blues αν υπάρχει ο όρος, οπότε έφαγε και Χ γιατί μου χάλαγε τη σούπα. Δεν έγραψα outro στη του όντως Όταν βρω λεφτά να πάρω Τώρα που έχω μαζέψει κάτι ψηλά, ζαχαρώνω kemper και στη συνέχεια πώληση κάθε είδους gear παλιάς τεχνολογίας που έχω. Ετοιμαζόμουν να ανοίξω και topic σχετικό. Όντως τα tracks μου "χάνουν" πολύ από την απουσία μπάσου και σοβαρών drums. Δυστυχώς λαγκάρει το daw από τα plugins και δεν μπορώ να το μιξάρω όπως θα ήθελα, με το ζόρι ανοίγει το track γζζζζ ποπ ποπ και τέτοια. btw θα θελα τη γνώμη σου για το σόλο μιας και είσαι παιχτούρα. Κρατάω ότι με βολεύει Jam γραμμένο μονοκοπανιά είναι ούτως η άλλως. Μόνο το σόλο έκανα μερικά takes μέχρι να αποφασίσω πως το θέλω. Αλλά χωρίς σοβαρά τύμπανα δε μπαίνω καν στον κόπο να το κάνω τραγούδι ολοκληρωμένο. Με το τουκου τουκου που έχω τώρα ότι riffs και να γράφω αδικούνται Χαίρομαι πολύ που σας άρεσε σε γενικές γραμμές πάντως. Αν κουνήσατε το κεφάλι πάνω κάτω έστω και λίγο, η δουλειά έγινε !!! Για αυτό τα γράφω.
    1 βαθμός
  11. σ' ευχαριστώ πολύ φίλε mpamps... θα επιμείνω όμως να μην επικεντρώσουμε μόνο στην τεχνική... και συνηγορώ στον Δημήτρη και όπως του είπα και στην επικοινωνία μας αυτή είναι απλά μια μου άποψη που προσωπικά με ικανοποιεί (η δεύτερη διαφορετική ματιά που λέγαμε)... κάποιος, οποιοσδήποτε άλλος, είτε επαγγελματίας είτε ερασιτέχνης θα είχε μια δικιά του... έτσι κι αλλιώς σε κανονικές συνθήκες παραγωγής θα είχε τουλάχιστον άλλα τρία στάδια επανεξέτασης (κάθετης και οριζόντιας και με σοβαρότερο εξοπλισμό) συν ένα κανονικό mastering (και για να ταν ο Δημήτρης πραγματικά ευχαριστημένος δεν γίνεται αλλιώς...προαπαιτούταν η παρουσία του σε όλα για να εκφράζει τις επιθυμίες του κατά το "χτίσιμο" σε πραγματικό χρόνο διαδραστικά)...
    1 βαθμός
  12. Γιατί ήταν ακριβότερο απ'το alder και το ash. Έχει βγάλει πάντως και κάποιες μαονενιες tele όταν δεν έβρισκαν alder στα mid 60s και φυσικά οι thinline του 69 ήταν μαόνι
    1 βαθμός
  13. Eπόμενα άρθρα. "πως να πάτε στην πρόβα αδιάβαστοι, αλλά να φαίνεστε ότι έχετε μελετήσει". "το ηλεκτρονικό κουρδιστήρι: αυτός ο άγνωστος -και πως να κατακτήσετε την τέχνη του κουρδίσματος"
    1 βαθμός
  14. Η διαφορά είναι τεράστια!!!! Ακομά προσπαθώ να συνέλθω και να συνειδητοποιήσω τελικά τι κάνει μια σωστή μίξη. Τεχνικές γνώσεις δεν έχω. Την ορολογία δεν την έχω οπότε θα χρησιμοποίησω ότι εκφράσεις μπορώ. 1) Πρώτη εντύπωση είναι σαν να τράβηξε κάποιος μια κουρτίνα και η θολούρα έφυγε. Κι άρχισαν όλα να ακούγονται. 2) Το κομμάτι άπλωσε. Και το κάθε όργανο βρήκε το χώρο του. Τον τελευταίο καιρό προσπαθώ να ξεστραβωθώ και να μάθω 2-3 πραγμάτα περι μίξης, comporessores, reverbs. Πριν απο λίγο είχα ανοίξει ενα demo song στο Logic κι άρχισα να παίζω και να αφαιρώ plugins απο τα διάφορα tracks και κατάλαβα ότι ειναι μακρύς ο δρόμος μέχρι να καταλάβω γιατι το καθε plugin ήταν έκει και με τις συγκεκριμένες ρυθμίσεις. Τέχνη είναι η μιξή κι εσύ καλλιτέχνης! Καταπληκτικός!
    1 βαθμός
  15. Εδω μια squier vm strat ανταλλαξα (μαζι με αλλα) με mex tele, και ενα μηνα μετα πηγα και αγορασα την ιδια σε αλλο χρωμα... Γενικως, δεν πουλαω κατι εαν δεν ειμαι σιγουρος οτι δεν θαντο χρειαστω ποτε. Και επειδη μοδα ειναι και γυριζει, ξερω οτι καποια στιγμη θα το χρειαστω, οποτε δεν προκειται να το πουλησω. Ανταλλαγη με κατι που θελω περισσοτερο, οκ.
    1 βαθμός
  16. με κινδυνο να αφοριστω απο τον αγιο @Superfunk o Νate ειναι ο μοναδικος που μπορει να πιασει την γκρουβα του Steve.. Σε τεχνικη δε...στο οργανο ειναι καλυτερος. τσ τσ 2 προδοσιες σε μια μερα Νικ....ποσο να αντεξεις..
    1 βαθμός
  17. I bought 3 φορες τελε πιστευοντας οτι την χρειαζομαι.Τελικα den ξαναπηρα.
    1 βαθμός
  18. Όχι δεν μετάνοιωσα για τίποτα που έχω πουλήσει. Τα πιο πολλά ήταν δουλεμένα μηχανήματα από live με πολλές ώρες και μικροπροβλήματα άρα δεν είχε νόημα να τα κρατήσω οπότε φύγανε και πιάσανε και τόπο τα λεφτά για καινούργιο εξοπλισμό. Κάποια σχετικά καινούργια δεν μου κάνανε πλέον και γιαυτό αντικαταστάθηκαν. Σε synth/drumachine κτλ υπάρχει θέμα συντήρησης αν δεν κρατηθούν για συλλεκτικούς λόγους και όσο δουλεύονται λαίβ τόσο φθείρονται.
    1 βαθμός
  19. Αν το εχω παθει!!!!!και μια και δυο και τρεις φορες. Και το κακο ειναι οτι δεν εβαλα κ μυαλο. Πουλησα 2 φορες τελε πιστευοντας οτι δεν την χρειαζομαι.Τελικα ξαναπηρα. Πουλησα αγαπημενη στρατ που με κοπο κ €€€ εφτιαξα απο κομματια κμεσα στο μηνα αρχισα να βλαστημαω. Φυσικα παλι με οικονομικο κοστος την ξαναεφτιαξα. Πουλησα αναριθμητα πεταλια επειδη δεν μου εκαναν (στην πλειονοτητα των περιπτωσεων ημουν απλα ανωριμος ωστε να καταλαβω πως δουλευουν σωστα). Ξαναγοραστηκαν καποια κ εκτιμηθηκαν. Πολυ ακριβο χομπυ η μουσικη, εν αντιθεσει με τις πεποιθησεις.....
    1 βαθμός
  20. Οπως ακριβως τα ειπε ο Σπυρος. Με καποια δουλεια ακομα θα σπαει τσιμεντα.
    1 βαθμός
  21. Ένα πραγματικό supergroup που δυστυχώς έκανε μόνο ένα δίσκο. Θα πω 2 ονόματα, οι πιο ψαγμένοι σε αυτή τη μουσική θα τα ξέρουν. Tim Pierce, Kevin Gilbert. Ακούστε όλο το δίσκο, τον θεωρώ από τους καλύτερους prog rock δίσκους ever.
    1 βαθμός
  22. Δυνατο Στη μιξη θελει δουλεια (πχ πεφτουν οι κιθαρες οταν μπαινει 3η κιθαρα - δεν χρειαζεται γινεται αυτο) Σαν μεμο για ολοκληρωση αργοτερα ειναι σουπερ
    1 βαθμός
  23. Σαν απότομα έκοψε στο τέλος Κλασσικά πολύ ωραία τα ριφφάκια σου αλλά μπάσο πότε θα βάλεις!!!
    1 βαθμός
  24. Heavy Metal jam για πολύ headbanging !!! Αφιερωμένο σε όσους δεν πήγαν πουθενά, εμπνευσμένο στους καυτούς δρόμους της Αθήνας Enjoy
    1 βαθμός
  25. Παιδιά γεια σας. Ειλικρινά, ευχαριστώ για τις τόσες απαντήσεις και απόψεις. Ο λόγος που έκανα αυτή την ερώτηση πριν ένα μήνα περίπου, αποφάσισα μετά από αρκετά χρόνια χωρίς επαφή με τα τύμπανα να κάνω ένα drum cover. Πήγα για πρόβες αρκετές φορές , σε κάποιες είχα πιει σε κάποιες όχι, το θέμα ήτανε ότι δεν μπορούσα να αποφασίσω πότε παίζω καλύτερα και πότε όχι. Η άποψη μου είναι όχι, για τον απλό λόγο, αυτά που νομίζεις ότι θα σε βοηθήσει το αλκοόλ, όπως τρακ, άγχος, νευρά, θα κάνω λάθος εκεί, θα κάνω λάθος εδώ, μπορείς να τα αντιμετωπίσεις με πλήρη νηφαλιότητα και λίγο επαγγελματισμό, από τον πιτσιρικά στην πλατεία Καλλιθέας μέχρι τον τύπο που παίζει μπροστά σε χιλιάδες κόσμο. Άμα παίζεις καλά μόνο όταν είσαι ζαλισμένος ή μεθυσμένος, τότε το πρόβλημα είναι το αλκοόλ, όχι η λύση στο τρακ. Έτσι, πιστεύω εγώ ναι, και τα γράφω ως άνθρωπος που θα πιει όταν έχει την ευκαιρία. Όπως και να έχει το κομμάτι το έγραψα νηφάλιος. Το παραθέτω εδώ για όποιον θέλει να το δει, φυσικά, επίσης, μιας υπάρχουν ηχολήπτες ανάμεσα μας, να το αναφέρω για λόγους πληρότητας ότι τη μίξη σκόπευε στο να ακούγεται ευχάριστα και το τραγούδι. Ευχαριστώ για τις απόψεις συνάδελφοι. Χρήστος
    1 βαθμός
  26. Αφού παίζω χάλια έτσι κι αλλιώς, ας πιώ και τίποτις τουλάχιστον να μην καταλαβαίνω πώς παίζω και αισθάνομαι άσχημα με τον εαυτό μου.
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου