Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      8

    • Αναρτήσεις

      47.183


  2. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      21.934


  3. xtrm_basses

    xtrm_basses

    Μέλος


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      142


  4. pipityri

    pipityri

    Guru


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      1.426


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 09/06/2020 σε όλα

  1. Άμα θες,στείλε μου σε wav ηχητικό δείγμα (με tone full ανοιχτό) 1-2sec από διάφορες κιθάρες ή κάποιος που έχει μπάσο,να τα βάλω στο πρόγραμμα,να τις κάνουμε σύγκριση με αντικειμενικά,in fact αποτελέσματα,και όχι τύπου "μαέστρο,βγάλε τα καρότα από τα αυτιά σου,δεν ακούς τίποτα σωστά" Πάντως,όλα ξεκινάν από αυτό που βλέπουμε στο βίντεο
    3 βαθμοί
  2. Μπορώ να πω,πως μου αρέσει όπως εξελίχθηκε το θέμα. Βάζω ένα chart με τις αρμονικές της open B (Β1) ανάμεσα σε 3 μπάσα όπου το μόνο κοινό και στα 3,είναι ότι έχουν maple στο μπράτσο (το ένα είναι full maple,το άλλο maple με λίγο wenge και το 3ο wenge με λιγο maple) Ένα απο αυτά έχει κινέζικους μαγνήτες (12 ευρώ το σετ νομίζω) το άλλο σετ μέτριας αξίας ceramic steel και το 3ο dimarzio συνολικής αξίας 240 ευρω. Όταν έστειλα το chart σε οργανοποιό grand piano (μηλάμε όργανα με 6ψήφιο price range)ο οποίος τυλίγει και χορδες για τα όργανα του,έκρινε πως το καλύτερο ηχητικό αποτέλεσμα είναι το μπάσο με το ΜΠΛΕ ΧΡΩΜΑ γιατί έχει περισότερη διαύγεια ο ήχος του λόγο των δυνατότερων αρμονικών. Βέβαια,αυτό ΔΕΝ οφείλεται στους μαγνήτες στην συγκεκρημένη περίπτωση,αλλά με το όλο όργανο (άλλο scale,άλλο gauge χορδών κτλ) Θέλω να καταλήξω πως,οι μαγνήτες κατα την γνώμη μου είναι οι δεύτεροι που επηρεάζουν τα overtones,καθώς,πρέπει αυτά πρώτα να "υπάρχουν" σε έναν "καλό" βαθμό,ώστε να τα "συλλάβει" ο μαγνήτης και να τα συμπεριλάβει μέσα στο σήμα που θα μετατραπεί σε ήχο BTW οι dimarzio ειναι το κόκκινο χρώμα με ultra heavy gauge strings.Αν ήταν medium gauge (όπως το πράσινο) θα έπρεπε να είναι ανάμεσα στα πράσινο και μπλε.
    3 βαθμοί
  3. Ας πω κι εγώ την γνώμη μου πάνω στο θέμα. Για μένα η κιθάρα είναι ένα σύνολο ενιαίο. Δεν μπορώ να πω με ποσοστά τι επηρεάζει τον ήχο. Συμφωνώ με τον Αποστόλη (alter), στο ότι οι μαγνήτες επηρεάζουν περισσότερο την αίσθηση στο παίξιμο, από ότι το τελικό ηχητικό αποτέλεσμα. Δεν κάνουν όλοι οι μαγνήτες την ίδια δουλειά σε όλες τις κιθάρες. Δεν μπορώ να πω πχ αυτός είναι καλός μαγνήτης, τον έβαλα στην Les Paul μου, βάλτον στην strat σου στην γέφυρα. Θα έχει άλλο αποτέλεσμα εκεί. Όλα είναι συνάρτηση του πώς είναι στημένη μια κιθάρα, ξύλα, αναλογίες, όγκος, γέφυρα, είδος ένωσης μπράτσου-σώματος, κλπ. Οι μαγνήτες ουσιαστικά παίρνουν την ταλάντωση των χορδών και την μετατρέπουν σε ήχο. Δεν παράγουν οι ίδιοι ήχο. Έχουν όμως κάποια χαρακτηριστικά, output, eq, ένταση, κλπ. Δηλαδή τονίζουν ή υποβαθμίζουν ηχητικά χαρακτηριστικά του οργάνου. Αν πχ η κιθάρα είναι στημένη έτσι ώστε να έχει σκάσιμο σε ψηλές συχνότητες και αυτό δεν σου αρέσει, δεν θα βάλεις τους μαγνήτες που θα βάλει κάποιος άλλος που έχει μια κιθάρα με όγκο σε χαμηλομεσαίες και θέλει sparkle σε υψηλές. Κατά την γνώμη μου, εκτός από σπάνιες περιπτώσεις, είναι πολύ δύσκολο να επιλέξει κάποιος aftermarket μαγνήτες για ένα όργανο, γιατί επεμβαίνει έτσι στο σύνολο που λέγεται κιθάρα, και τα αποτελέσματα είναι αμφίβολα όσο καλός ή ακριβός και να είναι ο μαγνήτης. Λένε ας πούμε ότι για να παίξεις metal χρειάζονται high output μαγνήτες. Δεν το κατάλαβα ποτέ. Hi output μαγνήτες χρειάζονταν παλιά, για να υπεροδηγήσουν τους ενισχυτές της εποχής και να βγει παραμόρφωση. Σήμερα που έχουμε τα trisatanicsasgamotospiti πετάλια, και τους 15κάναλους ενισχυτές, πόσο δηλαδή να υπεροδηγήσουμε το ρημάδι το σήμα της κιθάρας. Για μένα όσο πιο παραμορφωμένο ήχο θέλεις, τόσο πιο low output μαγνήτες χρειάζεσαι (μέχρι ενός σημείου φυσικά), και κάποιες φορές, αν θέλεις καθαρό ήχο και είναι legato το παίξιμό σου, τόσο πιο high output μαγνήτες δοκίμασε (πάντα μέσα σε κάποια πλαίσια βέβαια). Γιατί αν θέλεις καθαρό ήχο, χωρίς καθόλου παραμόρφωση, και παίζεις legato, θέλεις να ακούς όλες τις νότες της φράσης σου. Μπορείς να το κάνεις με κομπρέσσορα, αλλά εκεί σου αλλάζει και την ατάκα. Σκέψεις διάφορες, σκορπισμένες εδώ κι εκεί.
    3 βαθμοί
  4. Τί συγνώμη ρε Στράτο @fusiongtr. Ωραία είναι η κουβέντα. Εγώ ακούω...
    3 βαθμοί
  5. Δεν διαφωνώ ουσιαστικά με αυτό που γράφεις, κατα την άποψη μου όμως την αξία των μαγνητών ΔΕΝ την ακούμε, την αισθανόμαστε στα χέρια μας. Όταν (και αν) έρθει η στιγμή που θα ζητήσεις -λόγω συνθηκών- κάτι παραπανω απο τον μαγνήτη να σου μεταφέρει στο χέρι, εκεί θα εκτιμήσεις το ψάξιμο και τα χρήματα που επένδυσες. Ψιλά γράμματα βέβαια είναι αυτά για τους περισσότερους, καταθέτω όμως και αυτή την παράμετρο.
    3 βαθμοί
  6. Fender has terminated its relationship with Custom Shop Master Builder John Cruz. Although Fender confirmed to us that he is no longer with the company, a spokesperson said that Fender would issue no further comment “as a matter of policy”. But according to rumours circulating on guitar forums, Mr Cruz was terminated because of a post on social media relating to the recent Black Lives Matter protests in the USA. https://www.gearnews.com/has-fender-sacked-custom-shop-master-builder-john-cruz/?fbclid=IwAR2PF9bi5Uxyrq3nJXXT_h2rXiNA9CxiVWB-80qO5TYfjw0hf0Q6SJnQxxA Αυτο ηταν το ποστ
    2 βαθμοί
  7. Παίζω με μια cover band λίγο απ' όλα. Συνήθως με strat, ενίοτε με Les ή Prs. Το πρόγραμμα βγαίνει μέ όλες τις κιθάρες. Εκείνο που δεν μπορούν να κάνουν οι "άλλες" είναι το ηχόχρωμα των θέσεων 2 & 4 της Strat. Κανένα eq (τουλάχιστον απ' αυτά που ξέρω) δεν το καταφέρνει ακριβώς.
    2 βαθμοί
  8. Εδώ ξεφεύγουμε ... Υπάρχει και μια μεταβλητή που λέγεται συχνότητα και μια άλλη που λέγεται overtones. Μπορείς να ρυθμίσεις το eq και την ένταση σε overtones χωρίς να επηρεάσεις την "μαμά" νότα?
    2 βαθμοί
  9. Αν σε απασχολεί το "παχος" του ηχου σου,μαλλον σε λαθος εργαλείο αναφερεσαι,χρειαζεσαι κατι τετοιο και οχι μαγνητες ,ασε που ο "παχιΟς" ηχος δεν ειναι παντα το αποκλειστικο ζητουμενο ,παρα πολλες φορες ειναι κατι που ΔΕΝ θελεις
    2 βαθμοί
  10. Μάλλον είναι απο αυτά τα events που η συμμετοχή του κοινού δεν είναι απαραίτητη. (Οι ευρωπαϊκές επιδοτήσεις ισχύουν έτσι κι αλλιώς.) Ούτε ένα δελτίο τύπου δεν έστειλαν.
    2 βαθμοί
  11. Den eho zisi sto athinaϊstan kardia mou. Den gzero ti eidous endoia yparkei. Ον δι αδερ χαντ, αν ισχύει αυτό που λες, οτι δηλαδη δεν βρίσκεις υλικά οργανοποιίας στην Αθήνα, ισχύει γενικά για την Ελλάδα. Τώρα, αν υπαρχει μαγαζί που να "πεταχτείς" να παρεις κανα κόκκαλο, κανα κλειδί, κανα καπάκι ή καμια πλάτη/πλαϊνα, εγώ την καταβρίσκω που ειμαι downtown thessalonika και έχω στα 7λεπτά περπάτημα διαμέσου (άκακων) πρεζονίων, τον Μαυρομουστάκη, από τον οποιο έχω παρει υπέροχη (αλλά περιορισμένου εύρους) ξυλεία, και φυσικά αρκετά αναλώσιμα από celluloid μεχρι stainless steel ταστόσυρμα, hide glue μεχρι template για floyd rose routing, κλειδιά για μπάντζο μέχρι διαφόρων σκληροτήτων ελατήρια για τρέμολο. Επίσης στην ιδια περιοχή λιγο πιο περα (φραγκομαχαλάς) βρίσκω hardwarestores με σχεδόν τα πάντα, στη Χαλκεων στα 3' χαλκωματάδες που μπορώ να ζητήσω κανα κομμάτι μπρούντζο για nut ξερωγώ, στη γιαννιτσών στο σταθμό δέρματα, κόλλες, τροχείο με αναλώσιμα και custom ιμάντες λείανσης, 3 x προμηθευτές χρυσοχόων. Δεν ξέρω αν είναι διαφορετικα στην Αθηνα, εγω παντως δεν τα εμαθα όλα απο την πρώτη μέρα. Σταδιακα μου σύστηναν μαγαζια η τα εβρισκα διαδικτυακα η περπατώντας απλά. Υποθέτω ότι και στην Αθήνα θα υπαρχει τέτοιου είδους "εμπορική κοινότητα" οπότε πιο αρμόδιος θα ήταν κάποιος που ασχολείται με οργανοποιία εκεί χάμου.
    2 βαθμοί
  12. Αν μιλάς για τους φτηνους κεραμικους που η Fender βαζει σε καποιες κιθαρες εχεις δικιο. Δεν εχουν και μεγαλες διαφορες με τους φτηνους κινεζικους κεραμικους του ebay. Αν μιλας για τους τυπικους low output alnico μαγνητες ή τους ακριβοτερους CS που εχουν πολλες κιθαρες της μαλλον παιζεις μονο με παρα πολυ νΤιστορΣιο ή εχεις καιρο να πας στον αΦτιατρο σε σχεση με τι? Για να εχει καποιος μαγνητης "λιγοτερο θορυβο" 3 τινα συμβαινουν: είτε η κιθαρα εχει καλύτερη θωρακιση ,είτε ο μαγνητης ειναι humbucking (και αν τον συγκρινεις με εναν single coil οντως έχει λιγοτερο θόρυβο),ειτε εχει μικροτερη εξοδο ... Γενικα καλό ειναι να συγκρινουμε μηλα με μηλα και πορτοκαλια με πορτοκαλια.
    2 βαθμοί
  13. Αγαπητοί φίλοι, με μεγάλη χαρά σας παρουσιάζω ένα μικρό κομματάκι της Σοφίας Μαλτεζάκη. Η Σοφία, η οποία μόλις έγινε 15, είναι ανηψιά μου. Επιπλέον, της κάνω μάθημα αρμονίας-όχι αυτής που μαθαίνει στο Ωδείο, της άλλης-και κιθάρας. Σαν δώρο για τα γενέθλια της, έστησα το soundcloud της, ηχογραφήσαμε μερικά από τα κομμάτια της και έγραψα τα έγχορδα για το ένα-αυτό που μοιράζομαι μαζί σας. Βάσει της προσωπικής μου εμπειρίας, όλα στη μουσική μπορούν να διδαχθούν. Άλλοτε εύκολα, άλλοτε δύσκολα. Το πιο δύσκολο, θεωρώ, είναι η αντίληψη της μελωδίας, ικανότητα να παράγει κάποιος μελωδικά σχήματα με ροή και φυσικότητα. Δεδομένου πως, μέχρι τώρα στη Σοφία δεν έχω δώσει παρά μόνο εργαλεία-με ελάχιστα hints για πως να τα χρησιμοποιήσει, ως προς την μελωδία, την ανάπτυξη κλπ-θα συμφωνήσετε, πιστεύω, πως κάτι αλήθεια συμβαίνει εδώ... Το συγκεκριμένο κομμάτι έχει ελαφρώς αυτοσχεδιαστικό χαρακτήρα και είναι το αποτέλεσμα του πρώτου μας μαθήματος/εισαγωγής στον αυτοσχεδιασμό. Ήταν, βασικά, της μορφής....παίξε αυτό εδώ...σ΄αρέσει?...λέγεται Πεντατονική...πάρε αυτά τα 4 ακόρντα στο αριστερό χέρι, στο δεξί κάνε ό,τι καταλαβαίνεις....πως, έτσι?....ναι, ακριβώς έτσι. Σε μερικούς ανθρώπους δεν χρειάζεται να πεις πολλά. Λοιπόν, θερμή υποδοχή παρακαλώ. Ένα ενθαρρυντικό virtual χειροκρότημα. Και με την επισημότητα που αρμόζει, Us And The Endless Sea Πίανο, Σύνθεση: Σοφία Μαλτεζάκη Ενορχήστρωση εγχόρδων: Θείος Πίπης.
    2 βαθμοί
  14. For the record, με το που άνοιξαν τα καταστήματα πήγα μια βόλτα από Νάκα για να δω από κοντά Αρχικά δοκίμασα το Yamaha P-125 (χωρίς να με ενδιαφέρει άμεσα το συγκεκριμένο), πολύ καλή αίσθηση στα πλήκτρα, πολύ καλός ήχος στα ακουστικά Είδα μετά το Yamaha MX49 (που είναι ίδιο με το ΜΧ61): αν και για synth τα πλήκτρα μου φάνηκαν αρκετά καλά (είχα διαβάσει κιόλας ότι από τα synth της κατηγορίας έχει το καλύτερο keybed), αυτό που με απογοήτευσε ήταν ο ήχος από τα ακουστικά: πολύ ρηχός, thin, καθόλου πειστικός. Δεν έπαιξα με ρυθμισεις καθόλου βέβαια, με τις default. Δοκίμασα και το Yamaha CP73, εντυπωσιακό σε όλα του, είδα και το Juno DS 76 - το keybed δεν μου άρεσε Δυστυχώς σε Korg δεν είδα, αλλά πήρα την απόφαση (ίσως βιαστικά), απέκλεισα τα synths και παρήγγειλα το Yamaha P-121 (την 73-key έκδοση του P-125) το οποίο και έχω εδώ και 3 βδομάδες σχεδόν. Δεν έχει όλα όσα θα ήθελα αλλά τικάρει σχεδόν όλα τα boxes (συν την τιμή βεβαίως): 1) είναι audio interface: Δυστυχώς μόνο η Yamaha σχεδόν σε όλα τα μοντέλα (ακόμη και σε stage pianos όπως τα CP73/88) δίνει αυτό το χαρακτηριστικό, άλλες μάρκες το δίνουν μόνο στα synth τους (π.χ. Korg) Για μένα είναι σχεδόν must (είτε για απευθείας ηχογράφηση adudio αλλά κυρίως για πρακτικούς λόγους - να ακούω από τ' ακουστικά του πιάνου και τον ήχο του PC, ένα tutrial, αλλά και το τι παίζω 2) Αν και αρχικά δεν μου ήταν πρώτη προτεραιότητα, χωρίς να έχω εμπειρία, τελικά μου αρέσει η αίσθηση του keybed και γενικότερα του hammer action, άλλωστε για πιάνο ακουστικό και ηλεκτρικό με ενδιαφέρει κυρίως 3) Οι ήχοι είναι ωραίοι, τα ακουστικά πιάνα ακόμη και τα ηλεκτρικά (Rhodes και Wurli το οποίο έχει default tremolo χωρίς δυστυχώς να βγαίνει, αλλά προτιμώ που το έχει από το να μην είχε καθόλου)- καμία παραμετροποίηση σε εφέ βεβαίως. Και οι άλλοι ήχοι μια χαρά μου φαίνονται, έχει και ωραίους ήχος μπάσου, εδικά το ακουστικό) Αν θέλω κάτι παραπάνω σε ήχους, μπορώ πάντα να χρησιμοποιήσω το PC 4) Έχει όλες τις δυνατότητες για split/layering 5) Έχει βέβαια μετρονόμο αλλά και αρκετούς ρυθμούς που είναι πολύ βοηθητικοί 6) έχει 73 πλήκτρα - δεν υπάρχουν και πολλές (ως καθόλου) επιλογές σε αυτή την κατηγορία τιμής 7) τα ηχεία είναι ένα καλό bonus και 8 ) ο ήχος από τα ακουστικά είναι πολύ καλός Κάποια ελάχιστα αρνητικά - οι ήχοι είναι αυτοί που είναι και όχι παραμετροποιήσιμοι (ειδικά τα EPs που θα ήθελα) - Δεν έχει MIDI IN/OUT συνδέσεις, αλλά ακόμη κι αν χρειαστώ (που δεν το βλέπω) υπάρχει και η επιλογή του USB MIDI Host - πολλές ρυθμίσεις γίνονται με συνδυασμούς πλήκτρων για τις οποίες πρέπει να ανατρέξεις στο manual Είμαι πολύ ικανοποιημένος μέχρι στιγμής και με κάνει να θέλω κάνω practice καθημερινά
    1 βαθμός
  15. Εννοούσα περισσότερο την έμμεση αναφορά του σε BLM διαδηλωτές, τους οποίους προφανώς και δε συμπαθεί ο Cruz. Δε μιλάμε γενικά για Prostesters, αλλά για Protesters υπέρ των δικαιωμάτων των Αφροαμερικανών.
    1 βαθμός
  16. Δεν είναι ρατσιστικό. Είναι βίαιο όμως.
    1 βαθμός
  17. Σε κάνα εξάμηνο θα έχουμε Cruz Guitars και θα φτιάχνει Strats του 3χίλιαρου. Δύσκολο να θυμάται ο πολύς κόσμος ότι ανέβασε ένα ρατσιστικό meme. Και αν το θυμάται ο κόσμος, απλά θα βγει, θα κάνει ένα Facebook/Instagram apology και θα συγχωρεθεί αμέσως.
    1 βαθμός
  18. Καλά για ηλεΧτρονικη κιθάρα μιλάμε δεν μιλάμε για την Berliner Philarmoniker Κόβεις τα πάντα κάτω απο τους 100, τσιμπας λίγο στους 200-300 αν θες περισσότερο "σώμα" ,κόβεις λίγο στους 2000-2500 αν κΣυνει ο ήχος η αντίστοιχα μπουσταρεις (και μέχρι τους 3000-3500) αν θες ατάκα και sparkle...πάνω από τους 10000 κοφτά όλα μόνο βαβούρα "ζει" εκεί...(& γύρω στους 8000 κόψε κάτι αν παίζεις το βαρύ το ντιστορΣιο το αΝτΡικο αν έχεις..καρΝΤια και λυπάσαι το καημένο το ακροατήριο )
    1 βαθμός
  19. Προφανώς και δεν μιλάμε για πλήρη αλλαγή του ήχου η του ... οργάνου ,αν και αυτό γίνεται σε μεγάλο βαθμό (μπορώ άνετα να παίξω funk & reggae με Les Paul αν κόψω τα μεσαία με το eq και να νομίζει ο άλλος ότι ακούει...τελε ). Μιλάμε για μπουσταριζμα ή κόψιμο συχνοτήτων ώστε να έρθει ο ήχος εκεί που τον θέλουμε ΟΤΑΝ τον θέλουμε... Αν θέλω πιο "παχύ" βρώμικο ή single note ήχο δεν θα θυσιάσω τον υπέροχο καθαρό και ρυθμικό ήχο της Tele μου βάζοντας της hot μαγνήτες. Θα τονίσω απλώς τα μεσαία και υψηλομεσαια στο GE7 θα το ανοίγω όταν παίζω lead και θα είμαι μια χαρά.
    1 βαθμός
  20. όχι ρε σι το αναφέρω σαν παράδειγμα, του πως μπορείς να διακρίνεις διαφορά στον ίδιο ενισχυτή.
    1 βαθμός
  21. Επειδή είναι από σοβαρό κανάλι (όχι youtube δηλαδή) και δεν γίνεται embed. https://www.arte.tv/en/videos/080586-009-A/carl-orff-s-carmina-burana/ Για όσους δεν το είδαν ακόμα. Θα μείνει άλλη μια εβδομάδα έξω.
    1 βαθμός
  22. Εξαρτάται με το τι εννοείς "φτηνό" όργανο και τι μαγνήτες είχε από τη μάνα του. Ένα οικονομικό όργανο στην εποχή μας έχει συνήθως, γιατί υπάρχουν και εξαιρέσεις, αξιοπρεπείς alnico μαγνήτες που ακούγονται μια χαρά. Οπότε όντως δεν υπάρχει λόγος να τους αλλάξεις εκτός και αν θες κάτι πολύ συγκεκριμένο ή εντελώς άλλο ήχο,π.χ. να αντικαταστήσεις humbuckers με Ρ90s.... Δεν ΥΠΑΡΧΕΙ περίπτωση όμως να αλλάξεις μαγνήτες σε όργανο με... ΜΑΠΑ μαγνήτες και η ηχητική διαφορά να μην είναι.... εξωφρενική... Υπάρχουν και ακριβά οργανα με ΜΑΠΑ μαγνήτες πάντως όπως π.χ. οι roadworn tele που ενώ είναι φανταστικές κιθάρες έχουν τραγικούς μαγνήτες ,αν τους αλλάξει κάποιος με... κανονικούς tele μαγνήτες ... κατεβαίνει ο θεός,το ίδιο συμβαίνει και με τις Fender US deluxe strat/Tele που επίσης έχουν άθλιους μαγνήτες και ας είναι πανάκριβες.
    1 βαθμός
  23. Από κάποιο επίπεδο και πάνω ΟΛΟΙ οι μαγνήτες ειναι μια χαρα και έχει σχεση η τιμή κυρίως με το πόσο ΜΙΚΡΗ παραγωγή και λιγότερες οικονομιες κλίμακας εχει ο παραγωγος τους... Σιγουρα ο SD ή η Di Marzio μπορουν να φτιαξουν ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΚΑΛΟΥΣ μαγνητης σε ΠΟΛΥ χαμηλοτερη τιμη απο εναν μικρο "μπουτικά" που τυλιγει 2 μαγνητες την ημερα..... Επισης ακομα και οι Squier σε καποια μοντελα τους εχουν ΚΑΙ ΜΑΜΩ ΤΟΥΣ ΜΑΓΝΗΤΕΣ (τα μοντελα CV π.χ) που δεν χρειαζονται ΚΑΜΜΙΑ αναβαθμηση Εγω θα ΕΠΙΜΕΙΝΩ οτι την "αξια" των μαγνητων την...ακουμε στο 100% ΜΟΝΟ οταν παιζουμε ΚΑΘΑΡΑ ή άντε με λίγο overdrive /boost και ΠΑΝΤΑ απο εναν αξιοπρεπη ΛΑΜΠΑΤΟ ενισχυτη ...αν είναι να πλακωνουμε τα γκαζια στο full και να βαζουμε και 2 fuzz & 3 distortion...στο simulation μας ας παρουμε εκει ενα αξιοπρεπες σετ που να μην σΦυραΓει και ειμαστε οκ...μη πεταμε και τα λεφτα μας....
    1 βαθμός
  24. Ξέρεις γιατί? Γιατί αυτό κάνει όλη την διαφορά. Από εκεί και πέρα βέβαια, αν υπήρχαν και ήταν προσβάσιμες αυτές οι ευκολίες πχ από τους μαύρους, blues και jazz δεν θα είχαμε. Στις έντεχνες μουσικές θα ήταν ευκολία, στις λαϊκές ... δεν είμαι και τόσο σίγουρος. Αν και .... αν υπήρχε η μεταμόσχευση μαλλιών τότε, αυτοί πάλι περούκες θα φοράγανε.
    1 βαθμός
  25. Μπροστά από μια οθόνη με "ευκολίες" στα του γραψίματος και απόδοσης ενός μουσικού έργου, χωρίς μια ορχήστρα να ακούει αυτά που γράφει "ζωντανά".., λες αγαπημένε μου συμφορουμίτη κι όχι μόνο..., ότι θα έγραφε αυτά που έγραψε ο κάθε "μεγάλος" μουσουργός; Προσωπική άποψη, αλλά όλες αυτές οι ευκολίες εξάλειψαν τις πραγματικά καλές συνθέσεις από τους σημερινούς δημιουργούς-μουσικούς... Φυσικά πάντα υπάρχουν και εξαιρέσεις...
    1 βαθμός
  26. Για τα δεδομενα που ανεφερες Σπυρο ειναι μια καλή αρχη . Συμβουλες δεν δινω γιατι ο δασκαλος της ξερει που θα την οδηγησει και ποτε. Ολα τα αλλα θα έρθουν. Μακαρι να ειχα και εγω τις προδιαγραφες της την ϊδια ηλικια . Μονο metal και music for nations μπάντες παϊζαμε......
    1 βαθμός
  27. Είναι πολύ συγκροτημένη και οργανωτική με τον χρόνο της. Επί πλέον, όπως ξέρεις, στη οικογένεια μας η ενασχόληση με τις τέχνες δεν είναι κάτι που έρχεται σε δεύτερη μοίρα. Οπότε, χρόνος βρίσκεται.
    1 βαθμός
  28. Άσχετο, ίσως, αλλά υπάρχει ένα γράμμα του Debussy προς στον Igor, όπου ο μνημονεύεται μια πρώτη παρουσίαση της Ιεροτελεστίας- σε κλειστό κύκλο-από τους δυο τους σε πιάνο για 4 χέρια. Όπου μάλλον ο Debussy το έπαιξε prima vista. Φρίκη!!!
    1 βαθμός
  29. θεε μου, αυτός για πρωινό πρέπει να τρωει δυο οκτάβες από το κλαβιε... Πέρα από τη πλάκα, πως φαινεται η πετυχημένη σύνθεση αλλά και η πετυχημένη μεταγραφή. Παρόλο που είναι γραμμένο για ορχήστρα όλα αναδύονται χωρίς να χάνεται ο χαρακτήρας του έργου και τα στοιχεία του.
    1 βαθμός
  30. 1 βαθμός
  31. Μελοποίηση του ομώνυμου ποιήματος της Άννας Πετράκη από την ποιητική της συλλογή "Ζωή σε 9/8" που με τόσο ενθουσιασμό μου εμπιστεύτηκε. Φλάουτο έπαιξε πάντα ψυχωμένα ο φίλος Tomasz Musialowski. Οι εξαιρετικές φωτογραφίες ανήκουν στον φίλο και συμμαθητή Αρίστο Γρηγοριάδη. Τους ευχαριστώ όλους και εύχομαι το αποτέλεσμα να είναι αντάξιο των προσδοκιών τους.
    1 βαθμός
  32. Αυτο. Με εφτιασε πολυ,απολυτως του γουστου μου.
    1 βαθμός
  33. Νομιζω δεν ειναι μονοσημαντο το θεμα, μαγνητες και τελέιωσαμε, μου εχει τυχει να "αναβαθμισω" κιθαρα με ακριβους μαγνητες και ακουγοτανε χειροτερα απ οτι με τους stock.Αλλες φορες παλι το πειραμα πετυχε σε μικρο η μεγαλο βαθμο.Εχει να κανει νομιζω με ολη την αλυσιδα, ενισχυτες/ηλεκτρικα/πεταλια/κλπ κλπ, παντως μετα απο μεγαλη αναζητηση (και πολλα εξοδα) κατεληξα στο να μην βαζω χερι πλεον σε κιθαρα ιδιως εργοστασιακη.Την ακουω οπως ειναι, μου αρεσει την παιρνω και τελος, δεν μου αρεσει παω για αλλη.
    1 βαθμός
  34. Στην πραγματικότητα ο ήχος είναι πράγματι ένα eq, και εάν υπήρχε κάποιο "πετάλι" με άπειρα bands, θα είχαμε και την δυνατότητα να δημιουργήσουμε ότι ήχο/όργανο θέλουμε. Δυστυχώς, κάτι τέτοιο δεν είναι δυνατό, ειδικά με πετάλια.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου