Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      26

    • Αναρτήσεις

      9.452


  2. cigaret13

    cigaret13

    Μέλος


    • Βαθμοί

      18

    • Αναρτήσεις

      7.492


  3. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      17

    • Αναρτήσεις

      21.934


  4. cos_dr

    cos_dr

    Μέλος


    • Βαθμοί

      9

    • Αναρτήσεις

      13.660


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 02/11/2020 σε όλα

  1. Στίχοι/Αφήγηση: Φώτης Τσίγγος Φωνητικά: Απόστολος Βαϊνάς Μουσική/παραγωγή: Γιώργος Κουρμούλης Στίχοι: Εδώ, στο αυτοκίνητο μου μέσα δεν θέλω πια να λυτρωθώ να δω, όλη την ζωή μου να φεύγει δίχως γυρισμό. Δεν μπορώ πια να αναπνεύσω,να σωθώ θέλω πλέον στην δειλία να δωθώ δυναμώνει η φωτιά γύρω μου αργά είναι τα τελευταία μου δεσμά Ακούω σειρήνες από μακρυά η σιωπή της νύχτας σπάει ξαφνικά κόκκινα φώτα, κόκκινα σαν αίμα όλα μου φαίνονται σαν ψέμα. Φωνές σαν σε όνειρο ακούω βήματα βιαστικά που πλησιάζουν να με σώσουν, θέλουν να πιστεύουν μα είναι αργά, νιώθω πια το κρύο. Σπασμένα φρένα στην στροφή σενάριο φθηνό χωρίς πλοκή ο δρόμος ήτανε στενός μα το κατάλαβα αργά,ο θνητός. R... Πες μου εσυ αν το πρωί αργεί μια στιγμή αν είναι αρκετή να στερέψει η ζωή από χάδι από φιλί.
    7 βαθμοί
  2. Οι επιστήμονες έχουν αποφανθεί πάντως και για τους συνωμοσιολόγους
    5 βαθμοί
  3. Θα απαντουσα τωρα, αλλα εχε χαρη που μπαινει και διαβαζει η γυναικα μου για να μαθει εαν πηρα νεα κιθαρα/ενισχυτη...
    4 βαθμοί
  4. Κανενος τη γυναικα δεν εγραψε. Οταν πανε οι αντρες στο πολεμο, οι γυναικες προσεχουν τα παιδια...
    4 βαθμοί
  5. Έ τότε θα μας γνωρίσεις στις "δικές" σου....
    4 βαθμοί
  6. Πάμε λοιπόν να ξανασυστηθούμε γιατί ορισμένοι ή δεν με ξέρουν καλά ή κάνουν ότι δεν με ξέρουν ή απλά ο ιός του χλευασμού και της τοξικής ανωτερότητας της γνώμης έχει χτυπήσει και το noiz. Στις 10 Μαρτίου (3 μέρες πριν ανακοινωθεί το ολικό lockdown) έκλεισα το εργαστήριο με του οποίου το όνομα υπογράφω εδώ και παντού, και το ξανάνοιξα στις 24 Μαΐου, 22 μέρες ΜΕΤΑ το άνοιγμα. Στο μεταξύ αρνήθηκα οποιαδήποτε λήψη νέου οργάνου/έργου για προφανείς(ή και όχι) λόγους ασφαλείας, παρ' όλο που μου ζητήθηκε και παρ' όλο που δεν με υποχρεώνε κανένας νόμος σε αυτό. Περιόρισα τις συναλλαγές με κόσμο, σε δύο τετράωρα την εβδομάδα με απόσταση πλέον των 48 ωρών (χωρίς να με υποχρεώνει ο νόμος, επίσης), ενώ προ lockdown ήταν 45ώρες/εβδομάδα. Επίσης άλλαξα διαρύθμιση στην υποδοχή του εργαστηρίου για πιο ασφαλή παραμονή. Αυτό την ώρα που όλοι ξεχύνονταν περιχαρείς στους δρόμους έχοντας "πατήσει" τον κορωνοϊό. Πέρα από τα επαγγελμάτικά, τήρησα και τηρώ πρωτόκολλα και κανόνες, ακόμη και αν διαφωνώ ως προς την χρησιμότητα ή την αποτελεσματικότητα ορισμένων. Έκανα απομονωμένες διακοπές, μέσα Σεπτέμβρη, δεν επισκέφθηκα τους υπερήλικες γονείς μου που μένουν 10 λεπτά μακριά μου, για 50 μέρες την άνοιξη και από το άνοιγμα των σχολείων μέσα Σεπτέμβρη μέχρι πρότινος που χρειάστηκε να κάνει μια επέμβαση ο πατέρας μου. Στέλνω τον γιό μου στο σχολείο με μάσκα, φορώντας κι εγώ, ακόμη και πριν αυτή γίνει υποχρεωτική, ακόμη κι αν παραστάθηκα σε πορεία για ασφαλέστερα σχολεία ή φοβήθηκα πώς θα υπήρχε θέμα προσαρμογής σε ένα παιδί που πάει πρώτη φορά στο δημοτικό. Πράγματα δηλ. που κάνουν (ή θα ήθελαν να κάνουν) όλοι οι λογικοί και νοήμονες άνθρωποι, τίποτα το φοβερό, με ενα νορμάλ επίπεδο προσαρμοστικότητας. Θεωρώ καθήκον κάθε ατόμου και πολίτη (και όχι είδους όπως αναφέρθηκε) να ακολουθήσει αυτά τα απλά βήματα, νηφάλια και με βασικό αίσθημα ευθύνης. Τhat said, Όταν ένας άνθρωπος τα κάνει όλα αυτά παρά τον καθημερινό βομβαρδισμό του από απύθμενες μπούρδες του πολιτικού κόσμου και απίθανα γελοίους χειρισμούς από κυβερνήσεις και εκτελεστική εξουσία, από ανόητα νομοθετήματα και ένα υποκριτικό virtue signaling περί "ανοιχτής οικονομίας" με κόστος, ω τι έκπληξη, διάδοση του ιού και θανάτους, κάπου, αν όχι λυγίζει, τουλάχιστον κουράζεται. Για να τελειώνουμε με το θέμα και για να μπω στο δια ταύτα, θεωρώ πως ο ένας και μοναδικός, πραγματικά αποτελεσματικός τρόπος αντιμετώπισης αυτής της πανδημίας είναι τα αυστηρότατα και ολικά λοκντάουν. Αυτά που φοβούνται να κάνουν οι κυβερνήσεις και αυτά που δεν θέλουν οι περισσότεροι πολίτες και που παίζουν ένα εντελώς λάθος για εμένα γαϊτανάκι "γιατί αυτοί κι όχι εμείς, γιατί εμάς κι όχι αυτούς". Λάθος μεν αλλά όχι αδικαιολόγητο. Τα είδαμε και τα βλέπουμε όλοι. Επίσης, όταν μετά από 9 μήνες οικονομικής δυσπραξίας (για κάποιους, καταστροφής) οι χειριστές του πολιτικού μέρους της διαχείρισης της πανδημίας, φέρονται στους πολίτες τους σαν να ήταν ηλίθιοι, τότε οι πιθανότητες αυτοί να φερθούν ηλίθια αυξάνονται. Πολλοί άνθρωποι αντιμετωπίζουν δυσκολίες, ίσως και μη αντιστρέψιμες πλέον. Κάποιοι είναι λιγότερο μορφωμένοι, λιγότερο υπομονετικοί, έχουν διαφορετική αντίληψη, διαφορετική θεώρηση. Κάποιοι είναι χειριστικοί κι εκμεταλλεύονται την περίσταση για να εκμεταλλευτούν. Προσπαθώ να είμαι ανεκτικός και υπομονετικός με τους ανθρώπους, ειδικά αυτούς που χρειάζονται περισσότερη υπομονή, ακόμη κι όταν εκφράζουν ανόητα πράγματα. Ανόητα για εμένα. Με τη δική μου λογική. Ο Ηλίας έκανε μια ανάρτηση κοινωνιολογικού ενδιαφέροντος με κοινό παρονομαστή, αυτό για το οποίο όλοι βρισκόμαστε εδώ μέσα: τη μουσική. Προφανώς προβληματισμένος για τις απόψεις του Van Morisson, με σκοπό τη συλλογή σκέψεων και την ανταλλαγή απόψεων. Τώρα, πώς βρέθηκε να καννιβαλίζεται ο Van Morisson, να τοποθετούμαστε στη σφαίρα των ψεκασμένων όσοι δείξαμε ενδιαφέρον όχι για τα λεγόμενά του, αλλά για το φαινόμενο του ότι λέει αυτά που λέει, και εγώ να λαμβάνω συμβουλές για ψυχιατρική βοήθεια και άλλες τέτοιες κακεντρέχειες δεν το κατάλαβα. Προσπερνάω κάτι συνήθη τσιτάτα περί δημοψηφίσματος (αλήθεια δεν κουράστηκες να γράφεις το ίδιο πράμα εδώ και 6 χρόνια; δεν το ξεπέρασες ότι εφαρμόστηκε ακριβώς αυτό που ήθελες από αυτούς που δεν ήθελες;) και κάτι αστειότητες με fake quotes του Στάλιν ( έναυσμα για σιγοντάρισμα ) γιατί ΔΕΝ ΜΕ ΑΦΟΡΟΥΝ και δεν αφορούν καν το θέμα. Nuff said, δεν έχω κουράγιο για άλλες εξηγήσεις ή επεξηγήσεις, έχω σχεδόν πάψει να γράφω για κιθαριστικά και μουσικές γιατί ασχολούμαι με το συνειδησιακό των άλλων. Κατανοείτε αλλήλους. Aνεβάστε καμιά κιθάρα. Η Θεσσαλονίκη σας πήρε τα βρακιά. Από αύριο lockdown, γατάκια.
    3 βαθμοί
  7. Φανταστικοί!! Πάντα μου άρεσαν... Το "Μαγική αυλή" πρέπει νά'ταν το 5ο ή 6ο Lp που αγόρασα.
    3 βαθμοί
  8. Εφοσον και εσυ δεν καταπιεζεις τον εαυτο σου, καταλαβαινεις απολυτα αυτο που σου εξηγω. Σημασια εχει να περναμε καλα με αυτο που κανουμε. Με την ολη διαδικασια και λιγοτερο με το αποτελεσμα. Οπως λεω παραπανω, σκοπος ειναι να περναμε καλα. Να μας αρεσει αυτο που κανουμε. Να ειμαστε ελευθεροι να εκφραστουμε σε οποια γλωσσα θελουμε, και οποιο τροπο θελουμε. Το εαν φερνω (και λεω "φερνω" διοτι δικο μου το κομματι, δικια μου και η ευθυνη) στο στυλ των 2002, ή εαν φερνω σε floyd, ή σε maiden ή σε procol harum, ειναι καθαρα προσωπικη μου επιλογη. Και να επαναλαβω, οτι δεν υπαρχουν βλεψεις για να γινω μερος του συστηματος, ουτε και να φορεσω μια ταμπελα ωστε να υπηρετησω ενα συγκεκριμενο ειδος. Γραφω ο,τι με ευχαριστει και ειμαι ευτυχης που δεν εξαρτωμαι οικονομικα απο τη μουσικη, και ετσι εχω την ελευθερια να υλοποιω, καθε φορα, την φαντασια μου.
    3 βαθμοί
  9. Έχει ανακρίβειες η έρευνα και λανθασμένη ερμηνεία στοιχείων. Επίσης μιλάει για κάτι που δεν ξέρει, δεν ξέρει από ιούς, μικρόβια και από επιδημιολογια. Δεν μπορείς σε κάτι που δεν έχεις τις βάσεις να το μελετήσεις, ερευνήσεις, πόσο μάλλον να βγάλεις συμπεράσματα και να προτείνεις και τρόπους και ενέργειες αντιμετώπισης. Αν πάει με αυτά τα στοιχεία να αντιπαρατεθει ζωντανά με γιατρούς ακόμα και μη εξειδικευμένους σε ιογενεις λοιμώξεις, θα τον διακόπτουν συνέχεια και μετά άμα επιμένει θα τον αρχίσουν στην καζούρα και ένας ένας θα του λένε, έλα ρε φίλε, έλεος και θα φεύγουν από το πάνελ. Ένας δε γιατρός θα σηκωθεί και θα φλερτάρει με μια από την παραγωγή και θα της πει, μανάρι μου, τι ώρα τελειώνεις, εγώ γιατρός είμαι, θες να σε πάω για ένα ποτάκι να σου πω εγώ τι συμβαίνει. Και αυτή θα ρίξει μια ματιά στον πετρακο και μετά θα πει στον γιατρό, εντάξει πάμε. Χαχαχαχαχαχα
    3 βαθμοί
  10. Ό τραγουδιστής των Doors βρε!
    3 βαθμοί
  11. Δεν γνωρίζω τι ακριβώς έχει πει. Αν,λέω ΑΝ, λέει ότι ο C19 δεν υπάρχει,δεν σκοτώνει και ότι οι μάσκες ,η αποστασιοποίηση και το lockdown δεν προστατεύουν αλλά είναι "ενας μηχανισμός κλοπής της Δημοκρατίας και της ελευθερίας όλων μας" δεν είναι τίποτα παρά από ένας ακόμα γελοίος καραγκιόζης. Εξαιρετικά ταλαντούχος και σπουδαίος μουσικός αλλά σίγουρα ενας ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ καραγκιόζης. Μπορεί άλλωστε να κάνει μια βόλτα στους θαλάμους της εντατικής και στα νεκροταφεία που είναι θαμμένοι οι χιλιάδες συμπατριώτες του που πέθαναν από C19 , μεταξύ των οποίων και ο αγαπημένος μου θείος,για να το διαπιστώσει και ο ίδιος (το ποσό καραγκιόζης είναι). Πάντως πραγματικά μου κάνει τεράστια εντύπωση πως τόσο μορφωμένοι και έξυπνοι άνθρωποι δεν μπορούν να διακρίνουν ποτέ έχουμε ΚΑΝΟΝΙΚΕΣ συνθήκες κάτω από τις οποίες όντως πρέπει να "παλεύουμε για τα δικαιώματα του ανθρώπου" και πότε έχουμε ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΠΟΛΕΜΟΥ όπου τα "δικαιώματα" μας περνούν σε ΔΕΥΤΕΡΗ θέση μπροστά στην ΑΣΦΆΛΕΙΑ και την ΕΠΙΒΊΩΣΗ μας...
    3 βαθμοί
  12. Επειδή μας μπουχτήσατε (κάποιοι) με τις Tele, καιρός να δούμε και σοβαρές κιθάρες.
    2 βαθμοί
  13. .... και τους ίδιους τους προστατεύουν τα γκομενάκια στις πισίνες με τα πολύχρωμα κοκτέιλ στα χέρια, φαλίτσεσκου ....
    2 βαθμοί
  14. Τι να σε διορθώσω βρε dim, έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου να τους το γράφω (ναι ρε, γράφω και με την γλώσσα) πόσο καιρό τώρα. Και να πω και κάτι για το "κοινό - στόχο" που θα ακούσει την μουσική σας. Ο ένας λέει 2002GR, ο άλλος λέει βίντατζ. ΤΙΝΑΦΤΑΡΕ ..... Το "κοινό - στόχος" σας, θα είναι από 16 μέχρι 60 χρονώνε. Αλλά όχι το mainstream κοινό που ακούει σκουπίδια ασούμε. Το άλλο, το ΠΣαγμένο, το εναλλακτικό, που γουστάρει το κάτι άλλο ασούμε, αλλά δεν έχει κάτι να ακούσει, γιατί τα παλιά είναι πολύ παλιά γι 'αυτό, τα νέα είναι πολύ φλώρικα, οι Τρύπες, οι Παπακωνσταντίνοι και τα Σπαθιά έγιναν πια καθεστώς και δεν τους καλύπτουν. Και μπαίνετε εσείς, με τεράστια καινοτομία την απαγγελία του Φώτη, τους στίχους του, το ύφος σας, την ευαισθησία αλλά και καταγγελία σας σχετικά με την πραγματικότητα την εξωτερική, αλλά και την εσωτερική του καθένα εκεί έξω. ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΕΤΕ ΤΑ ΣΩΒΡΑΚΑ ΛΕΜΕ.
    2 βαθμοί
  15. όχι, δεν τον πρόλαβα, ήμουνα όμως στην κάθοδο των Μυρίων
    2 βαθμοί
  16. σας λυπάμαι, και δεν γράφω τίποτα
    2 βαθμοί
  17. Καλά που να γράψει κι ο Dim την σειρά του, ούτε καν ρόπαλα δεν είχαν τότενες, με πέτρες πολεμούσαν.... μην σου πω ότι πρόλαβε και τον Τρωικό πόλεμο....
    2 βαθμοί
  18. Εσυ δεν εισαι μεγαλος ρε! Σειρα μας εισαι...
    2 βαθμοί
  19. Εχω πει του Φουζιου οτι εαν θελει να μας μανατζαρει, ειμαστε διαθεσιμοι. Θα του δινουμε τραγουδια και θα μας διδει τις σακουλες με τα λεφτα.... Δεν γνωριζω καλα πως λειτουργει το συστημα, αλλα στη σημερινη εποχη εχω καταλαβει οτι η δισκογραφια λειτουργει ως μεσο για να ανεβει η χρηματιστηριακη αξια ενος καλλιτεχνη, και να μπορει να ζητα περισσοτερα χρηματα στις εμφσνισεις του. Πλεον, λεφτα δεν βγαινουν οπως βγαιναν παλια με τους δισκους. Καταξιωμενοι μουσικοι παλευουν για το μεροκαματο. Δεν χρειαζονται αλλον εναν ερασιτεχνη στα ποδια τους. Η πιτα ειναι πολυ μικρη, πλεον, και χρειαζεται τρελο κυνηγι για να μπορεσεις να αρπαξεις λιγα ψιχουλα. Δεν προκειται να μπω στη διαδικασια αυτη. Προτιμω να ασχοληθω μονο με μουσικο κομματι, στον βαθμο και με το τεμπο που επιθυμω. Αυτα ωστε να εξηγησω πληρως τη σταση μου γυρω απο το θεμα αυτο.
    2 βαθμοί
  20. έχετε λιώσει στις συνεργασίες Καλό για εμάς αυτό τσι ακροατές. Φίλοι μου είστε υπέροχοι και το καταευχαριστήθηκα. Είστε ROCK, τέλος!!!!
    2 βαθμοί
  21. Όχι Νίκο μου. Εγώ εκεί ήμουνα, και τους έβλεπα από μακριά να έρχονται σιγά σιγά.
    2 βαθμοί
  22. Ωραίοι, Παρατήρησα κάτι που δεν ξέρω αν ήταν ηθελημένο αλλά όταν μπαίνει η φωνή του Απόστολου στο ρεφραίν,σαν να χάνει κάτι εκεί στον χρόνο στο "πες"σαν να μην μπήκε η μια φωνή λίγο πιο γρήγορα ΄η μπήκαν αργά οι άλλες. Υ.γ Φώτη στα είπα εγώ,έλα στο φως,αυτοί είναι πολύ σκοτεινοί τύποι,μετά τον θάνατο που θα το φτάσετε?
    2 βαθμοί
  23. Σε γενικές γραμμές... δεν μπορώ να πω ότι δεν έπεσε δουλειά η φαρφίσα είναι σαν να βγήκε από ταινία του Κλέαρχου Ο καθένας έριξε τον οβολό του και την αξία του ο Dave Gilmour είναι εδώ ενστάσεις.... το έχω δει το έργο ήδη αρκετές φορές το τέλος έρχεται γρήγορα έχει ένα γενικότερο στυλ που μου είναι πολύ χτεσινό ή ρετρο ή ελληνικού ροκ της δεκαετίας του 70 κατα τα άλλα,.. δοκιμάστε να φτιάξετε ένα βίντεο κινούμενο στο youtube, και σκεφτείτε σοβαρά να αγοράσετε μερικά κλικς. Ποτέ δεν ξέρεις. Ξέρω είμαι ξινός...
    2 βαθμοί
  24. O Nορβηγός μουσικός παραγωγός Trond Ole Paulsen έχει να πει δυο κουβέντες για το κινητό σου. Aγγλικοί υπότιτλοι, από την Κaterine (Ren) Powell.
    2 βαθμοί
  25. Γλόρια-Περδίκη Μόρισσον, συγγραφεύς-σεναριογράφος εξωφρενικών θεωριών συνωμοσίας
    2 βαθμοί
  26. Πολυ ωραια ιδιαιτερα τα φωνητικα ολα τα ΄λεφτα.
    2 βαθμοί
  27. Ξέρετε ότι δεν είμαι φαν του είδους. Αλλά ζωγραφίσατε ρε μάγκες, πραγματικά. Τι να πρωτοαναφέρω, τους στίχους, την απαγγελία (ακόμα νιώθω στα αυτιά μου την απελπισμένη ανάσα του Φώτη), την φωνή του ρεφραίν, την δομή, όλα μου άρεσαν πάρα πολύ. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ. Θα έλεγα ότι το ψάξατε πολύ περισσότερο το πράγμα αυτή την φορά και δεν σας βγήκε σε κακό. Μεγάλη διαφορά προς το καλύτερο από προηγούμενα (ακούς Γιώργο ? ). Αλλά .... φάουλ το κλείσιμο. Απότομο χωρίς λόγο, υπερβολικά απότομο όμως, σαν τον πιτσιρικά τον 19χρονο που τον έβαλε ο προπονητής να παίξει σε ντέρμπυ, και αγχώνεται να φύγει από πάνω του η μπάλα. Μια χαρά θα ήταν πχ να γινόταν επανάληψη του ρεφραίν δύο ακόμα φορές, και πάνω στην δεύτερη επανάληψη fade out. Δεν μου αρέσει επίσης ο ήχος των πλήκτρων, αλλά αυτό είναι καθαρά προσωπική προτίμηση, στον ΣΦ πχ θα αρέσει σίγουρα. Πάντως δεν μπορώ να μην σας δώσω συγχαρητήρια για το κομμάτι και το αποτέλεσμα. Μπράβο σας! EDIT: Κυρ Ρομπέρτο μου, η φωνή και η ερμηνεία σου στα ρεφραίν δίνει ένα κάτι, που κάνει την διαφορά, δεν ξέρω πώς και γιατί, απλά έται νιώθω.
    2 βαθμοί
  28. Κάθισα και έγραψα κι εγώ ένα κομμάτι, τους στίχους, έτσι μου ήρθε που διάβαζα το θέμα. Γύφτισσα μέρα, Με κορωναϊό απ' το εργαστήριο, βγαλμένο Γύφτισσα μέρα , με ενα διάγγελμα πικρό και τον κόσμο θλιμμένο Το εμβόλιο δεν υπάρχει, στους δρόμους κι η κυβερνησή σαρώνει, τους νόμους, η οικονομία πλέον, ειναι αααααδεια, φοβισμένος λάος, στα σκοτάδια Μου ήρθε και η μελωδία. Θα το ηχογραφήσω.
    2 βαθμοί
  29. Ρε συ μαλάκας είμαι; Εννοείτε ότι θα της απλώσω 2-3 μύρια στο τραπέζι για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο.... .....και κάποια στιγμή ξαναγυρνάω στο λιμάνι!
    1 βαθμός
  30. 1 βαθμός
  31. Πέθανα ρε συ, πέθανα σου λέω .......
    1 βαθμός
  32. - Ρε Μήτσο! Ξέχασα το ΣΥΓΚΛΙΣΗ ρε γαμώτο! Το πάμε άλλη μια? χαχαχαχαχαχαχαχα
    1 βαθμός
  33. Αν φας ιό, και αναγκαστείς να κάνεις format κρατώντας back up, την μάμησες. Το back up θα έχει τον ιό. Χρειάζεσαι καινούριο πισί για να ξεμπερδέΠΣεις μια για πάντα. Ο ιός είμαστε εμείς.
    1 βαθμός
  34. 2009Α 360 σειρα εαν θυμαμαι καλα. Πανε και χρονια....
    1 βαθμός
  35. Ενταξει τελικα βρεθηκε μου στειλανε απο bonstudio μια οκταβα με ασπρα πληκτρα με τα μεταφορικα βγηκε μονο 16 ευρω .Πιο φτηνα και απο το ebay
    1 βαθμός
  36. Format, καθαρή εγκατάσταση ΜΕ Secure erase. Και τότε αυξάνονται οι πιθανότητες να αντεπεξέλθουμε αξιοπρεπώς.
    1 βαθμός
  37. Πω πω μερακλώθηκα βραδιάτικα! Πάω να πάρω ένα Μπαλαντάινς. Βραδιά 2002 gr...!! Sorry για το offtopic Γιώργο...Δεν φταίω εγώ, ο Dim φταίει που μου τους θύμισε!!
    1 βαθμός
  38. Εγώ λέω να πάμε για ολικό restart, δεν υπάρχει ελπίδα. Υolo.
    1 βαθμός
  39. Nein,nein,nein!!!!!! Δεν ανέχομαι τίποτα λιγότερο απο το τέλειο!!!!!!!! Απο την στιγμή που δεν βλέπω να αναφέρεται απο άλλους, φταίει και η μαλάκινση που έχω στον εγκέφαλο και πάλι θα πω οτι βγήκε ωραίο.
    1 βαθμός
  40. Έτσι είναι, γι' αυτό το ξαναδουλεύουμε μετά την ολοκλήρωση των επί μέρους στοιχείων.
    1 βαθμός
  41. Πιστεύω ότι αυτός δεν θα έλεγε κάτι για προσωπικό συμφέρον γιατί τον παρακολουθώ σαν άνθρωπο και τον θαυμάζω. https://www.billboard.com/articles/columns/rock/9463589/tool-maynard-james-keenan-coronavirus-battle-after-effects
    1 βαθμός
  42. Είσαι πολύ ευγενικός και ανεκτικότερος απο αυτόν που διατυμπανίζει αστήριχτες μπούρδες, ανερυθρίαστος με στόχο να επιρεάσει. Σιγά μην κάτσω να αναρωτηθώ. Τελευταία φορά που πήγα στη Βρεττανία δεν θυμάμαι να υπήρχε επιβολή στρατιωτικού νόμου και αν δεν απατώμαι είναι απο τις χώρες όπου η ελευθερία του λόγου και των ιδεών είναι αναπόσπαστα στοιχεία του συντάγματος της. Εκεί συμβαίνει ότι συμβαίνει και στον υπόλοιπο κόσμο. Εχουν πανδημία και ενω οι πολλοι είναι διατεθειμένοι να συμπεριφερθούν σαν τον Φάσιον, υπάρχει μια vocal μειοψηφία που αναγκάζει την εφαρμογή των νόμων (που γράφονται απο πριν και εν ψυχρώ) για να προστατευθούν οι Φάσιοι. Χωρίς την εφαρμογή του νόμου βάσει συντάγματος η δημοκρατία είναι ένα πολύ ευάλωτο πολίτευμα. Σορι αν δεν εκφράστηκα σωστά πριν. Δεν θεώρησα ποτε πως ανήκεις στους συνομωσιολόγους Ηλία. Ταπεινά συγγνώμη.
    1 βαθμός
  43. μουα οσι ας βγαίναν όλοι στους δρόμους, αλλα προηγουμένως ας είχαμε στην Θεσσαλονίκη 2000 λεωφορεία και όχι 2 άδειους ποδηλατόδρομους στις πιό βασικές αρτηρίες της μακρόστενης πόλης, και ας φτιάχνανε λέμε τώρα 15000 ΜΕΘ. Τότε ΟΚ
    1 βαθμός
  44. Ευτυχώς οι καλλιτέχνες που εγώ εκτιμώ (όχι ότι σαν καλλιτέχνης δεν είναι καλός ο Morrison, απλά δεν έχω ασχοληθεί μαζί του) έχουν μια πιο υπεύθυνη στάση απέναντι στην πανδημία. Ούτε αφήνουν να εννοηθεί ότι ήρθε το τέλος το κόσμου -θα πεθάνουμε όλοι, ούτε ότι όσοι αγανακτούν με την κατάσταση -δικαιολογημένα μέχρι ενός σημείου, αφού τίθεται θέμα επιβίωσης- είναι covidiots, ούτε ότι όλα είναι μια συνομωσία κτλ. Απλές ανακοινώσεις βγάζουν, του στυλ ''livestream απόψε στις 20:00'' ή ''η συναυλία μας θα πραγματοποιηθεί με περιορισμένο κοινό και με την τάδε διάταξη, παρακαλώ φορέστε μάσκα'' κτλ. Έτσι θα έπρεπε να είναι ο πραγματικός καλλιτέχνης, καθώς απευθύνεται σε ένα ετερόκλητο κοινό, με διαφορετικές θρησκείες, ιδεολογίες, απόψεις σχετικά με την πανδημία κτλ. Ακόμα και αν αυτή τους η στάση μπορεί να χαρακτηριστεί από τους αρνητές της πανδημίας ως μη ουδέτερη, για μένα είναι ουδέτερη: ''Ναι μεν σου λέω να φορέσεις μάσκα και να τηρήσεις αποστάσεις, αλλά κάνω αυτό μου είπανε-επέβαλλαν να κάνω, δεν είμαι αρμόδιος, εγώ μουσική απλά παίζω''. Από την άλλη, αν κάποιος θέλει να κάνει την λεγόμενη ''στρατευμένη τέχνη'', να χρησιμοποιήσει την τέχνη του δηλαδή για να χαράξει μια συγκεκριμένη πολιτική γραμμή -γιατί η αντιμετώπιση της πανδημίας σε κοινωνικό επίπεδο είναι σαφώς πολιτική- είναι ελεύθερος να το κάνει, δεν θα πρέπει να υπάρχει λογοκρισία, αλλά αναγκαστικά θέτει τον ευατό του σε κριτική, εγώ δεν θα κάτσω να ακούσω το τραγούδι του γιατί είναι στρατευμένη τέχνη που θέλει να περάσει ένα συγκεκριμένο πολιτικό μήνυμα οπότε αυτομάτως δεν με καλύπτει ως τέχνη.
    1 βαθμός
  45. Σπουδαίος, τεράστιος καλλιτέχνης ο Μόρισον. Με τη μουσική του μεγάλωσα και τον έχω up there. Πέραν των καλλιτεχνικών και σε εποχές κρίσης, όπως και την εποχή των μνημονίων, οι καλλιτέχνες έχουν ευθύνη για το τι μεταδίδουν στο κοινό τους. Έτσι κι εδώ, για μένα τουλάχιστον, το born to be free είναι μια γενική δήλωση στάσης ζωής του τύπου born to be wild και όχι μια παραίνεση για ανυπακοή σε αυτή την περίσταση (ελπίζω). Ο καλλιτέχνης έχει χρέος να αμφισβητεί. Η γλώσσα και το μέσον του οφείλει να είναι η καλλιτεχνία. Ο δημόσιος λόγος του όμως, πρέπει να φέρει την ευθύνη του γεγονότος ότι επηρεάζει συνειδήσεις. Όταν η περίσταση αφορά μια παγκόσμια και πρωτοφανή κρίση, όπως αυτή που περνάμε, κάθε λέξη που λέγεται δημόσια θα πρέπει να περνάει από εκατό φίλτρα. Αλλιώς άκυρο το born to be free γιατί προφανώς χωρίς ζωή, δεν υπάρχει και ελευθερία.
    1 βαθμός
  46. Όχι δεν σε αποκαλώ έτσι. Ηρέμησε και διάβασε ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΆ τι έχω γράψει. Οι ψυχίατροι δεν ασχολούνται μόνο με "τρελλούς" ασχολούνται και με ανθρώπους που έχουν κατάθλιψη, κρίσεις πανικού , άγχος κτλ. Λίγο πολύ ΟΛΟΙ μας κάποια στιγμή της ζωής μας που έχουμε ζοριστει μπορεί να τους έχουμε ανάγκη.
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου