Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. npap

    npap

    Guru


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      4582


  2. kwstas79

    kwstas79

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      7400


  3. Μανώλης Χναράκης
  4. Χάρης Ο

    Χάρης Ο

    Μέλος


    • Βαθμοί

      113

    • Αναρτήσεις

      1556


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 04/09/24 σε όλα

  1. δεν τα έχω ακούσει τα SSA για να σου πω Alex για την αποτελεσματικότητα των συγκεκριμένων αλγορίθμων ως προς την πιστότητα της προσομοίωσης, αλλά για μένα αυτού του είδους η προσέγγιση (closed & sim) είναι η μόνη που μπορεί να έχει (πάντα σχετικά και τηρουμένων αναλογιών) αληθοφανή αναπαράσταση της "φυσικής εμπειρίας" που βιώνει ο ανθρώπινος εγκέφαλος ακούγοντας μουσική (ή ότι άλλο) μπροστά σε 2 ηχεία ώστε να αποβεί "ακέραια" χρήσιμη τελικά στην διαδικασία ενός mix (οι παραγωγές με τεχνικές ηχογράφησης binaural είναι κάποιες φορές αρκούντως εντυπωσιακές αλλά προορίζονται μόνο για την ακρόαση μέσω ακουστικών ασχέτως τύπου)... από την άλλη η Open Back έχει μεν (ανάλογα την υλοποίηση) κάποια αρκούντως θελκτικά "μουσικά" χαρακτηριστικά (συν την μείωση της απομόνωσης από το περιβάλλον), αλλά προσωπικά είμαι πολύ μακρυά από οποιαδήποτε διατύπωση όπως "κοντά σε ηχεία μόνιτορ" για οποιονδήποτε τύπο ακουστικών... ίσα ίσα που τα ανοιχτά λειτουργούν πολύ χειρότερα στον βασικό ρόλο των ακουστικών σε μια "σοβαρή" μίξη ως προς το αναλυτικό audio editing (σε λεπτομέρειες που πολύ δύσκολα θα αντιληφθούμε ακούγοντας σε "νορμάλ" χώρους και εντάσεις από ένα ζευγάρι ηχεία ακόμα και ποιοτικό near field)... έτσι αν κρίνω και από την κατηγορία τιμής που θα κινηθείς (στα πραγματικά ακριβά οι "διαφορές" αμβλύνονται), θα σου πρότεινα (σε πρώτη φάση) να δώσεις μεγαλύτερο βάρος σε closed αν τα προορίζεις κυρίως ως αρωγό σε mix (και φυσικά στο recording) και το αντίθετο αν τα θες κυρίως για τέρψη μέσω ακρόασης έτοιμων παραγωγών... όλα αυτά πάντα σε συνδυασμό με την "σχετικότητα" των δεκάδων παράπλευρων παραμέτρων που τίθενται συγκριτικά κάθε φορά όπως το είδος της μουσικής, οι ακουστικές μας "προτιμήσεις" (πχ ένα μεγάλο μέρος ακροατών ακούν ανακλαστικά ως "μουντές" τις audiophile ηχογραφήσεις), η ποιότητα κατασκευής, η εργονομία και η άνεση, η τιμή (εγώ ας πούμε φθηνό open δεν μπορώ να το ακούσω ούτε για πλάκα) κλπ... ΥΓ. ασχέτως της τελικής σου επιλογής ρίξε μια ματιά επικουρικά και στο Sienna της Acustica (αν δεν το γνωρίζεις ήδη παρόμοιας λογικής με το VSX)... με έχει κερδίσει τελευταία δίνοντας μου μια πειστική εντύπωση για πρώτη φορά, ότι τελικά ίσως δεν είμαστε πια πολύ μακρυά από την εποχή που οι ψηφιακοί αλγόριθμοι θα μας μεταφέρουν νοητά σε οποιοδήποτε studio του κόσμου ζητάει η ψυχούλα μας φορώντας σαγιονάρα και με το φραπόγαλο στο χέρι...
    1 βαθμός
  2. 1. Έλεγξε πως το μηχάνημα φοράει το τελευταίο λειτουργικό. Συμβουλέψου τον επίσημο εισαγωγέα ή την επίσημη ιστοσελίδα του κατασκευαστή. 2. Πριν βάλεις κάποια αρχεία στο στικάκι, καλού κακού κάνε format στο στικάκι από το ίδιο το μηχάνημα. 3. Βεβαιώσου πως το μηχάνημα υποστηρίζει τα αρχεία που έχεις στο στικάκι. Δηλαδή, υποστηρίζει WAV / MP3 κλπ, με υποστηριζόμενα χαρακτηριστικά όπως το bit depth, το bit rate, το sampling frequency. Για παράδειγμα, μπορεί να έχεις κάποιο αρχείο wav στα 48bit στα 96KHz που να μην μπορεί να το διαβάσει / παίξει διότι πολύ απλά δεν υποστηρίζει τα 48bit ή τα 96KHz ή και τα δύο. Συμβουλέψου το manual.
    1 βαθμός
  3. Το ούζο φίλος είναι για τις γυναίκες και τους τουρίστες. Στο σπίτι μας μόνο τσίπουρο σπιτικό χωρίς γλυκάνισο.
    1 βαθμός
  4. Κάποια στιγμή έπρεπε να γράφτει και κάτι με clean!!! Ξέθαψα λοιπόν μια παλιά μελωδία φωνής που υπήρχε στο μπαούλο και πάνω σε αυτή χτίστηκε το παρακάτω άσ(θ)μα. Οποιαδήποτε παρατήρηση καλοδεχούμενη :-) Συνομωσία Των Θεών (Ομοιότητες) (Verse1) Aν η ζωή σου μοιάζει... Αυγή που ψέματα σου τάζει Το αίμα αν σιγοβράζει... μοιάζουμε.... (Verse2) Αν κάτι σε τρομάζει.. Σαν γέρος κλόουν καμικάζι Αν στο μυαλό φωλιάζει.. Μοιάζουμε... (Prechorus) Μέσα σε τούνελ χορεύω... Πιάστηκα πάλι να κλέβω... Συνομωσία των Θεών... (Chorus) Δεν με ελέγχω πια Δε με ελέγχω πια Φώτα που καίνε Μοιάζουνε με φωτιά (Verse3) Αν σκέψεις σε τρελαίνουν ... Αν οι φωνές δίνουν και παίρνουν.... Αν οι σκιές σε σέρνουν... Μοιάζουμε... (Verse4) Και Αν σου έτυχε να πέσεις... Σε φίλους με αγνές προθέσεις Αν σε κερνούν ενέσεις... Μοιάζουμε... Prechorus) Μέσα σε τούνελ χορεύω... Πιάστηκα πάλι να κλέβω.. Συνομωσία των Θεών... (Chorus) Δεν με ελέγχω πια Δε με ελέγχω πια Φώτα που καίνε Μοιάζουνε με φωτιά (Solo) ...Συνομωσία των Θεών... (Chorus) Δεν με ελέγχω πια Δε με ελέγχω πια Φώτα που καίνε Μοιάζουνε με φωτιά (Alt.final chorus) Δε με ελέγχεις πια Δε με ελέγχεις πια Μάτια που κλαίγαν Έσβησαν τη φωτιά
    0 βαθμοί
  5. αν παραμείνεις σε "γήινες" τιμές κατά την γνώμη μου ναι (τουλάχιστον εγώ αυτό κάνω)... έτσι κι αλλιώς ακόμα και με τα sim η "αξιοπιστία" ενός αποκλειστικού mix με ακουστικά (χωρίς την ενεργή συμβολή των ηχείων ειδικά στην επιλογή των χώρων) μπάζει (δικαίως)... στο μέλλον είδομεν...
    0 βαθμοί
  6. @npap Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το σχόλιο! Μου έλυσες αρκετές απορίες από μόνος σου. Τα ακουστικά θα τα χρησιμοποιήσω καθαρά για monitoring και mixing. Δεν ακούω ποτέ μουσική από με ακουστικά, όπως πχ κάνουν οι audiophiles. Έτσι όπως το κόβω, αφήνω τελείως εκτός τα open και πάω πιο πολύ στο simulation. Αξίγει άραγε να πάρει κανείς ένα καλό closed αν τα simulations είναι όντως τόσο καλά όσο λένε?
    0 βαθμοί
  7. Για να γίνεις επαγγελματίας τεμπέλης πρέπει να ρίνεις πολύ δουλειά πρώτα φίλος. Αλλά μετά, θα κάααααθεσαι...
    0 βαθμοί
  8. Να φτιάξουμε και καμιά ΜΚΟ τότε, να τα τσιμπάμε και από την Ευρώπη, γιατί να δουλεύουμε δηλαδής, τίποτα κορόιδα είμεθα;
    0 βαθμοί
  9. Καλά, εγώ να δεις τι βρίσκω λόγω δουλειάς. Πριν λίγους μήνες διαλύσανε ένα μινι μουσείο πληροφορικής και έτυχε να ήμουν εκεί. Άνοιξα μια τεράστια αγκαλιά και βούτηξα πράμα τυφλά, τα περισσότερα κομμάτια από αρχαίους βιομηχανικούς υπολογιστές, αλλά και 2 πεντιουμ 1 λαπτοπ, ένα τρελό τρανσφόρμερς σταθερό πισι με οθόνη της ζιμενς που γίνεται βαλιτσάκι για να το μεταφέρεις και χίλιες άλλες μαλακίες που κανείς πραγματικά δεν έχει τον χρόνο να κάτσει να ασχοληθεί και τι στο διάλο τα θέμε και τα μαζεύουμε. Ουφ.
    0 βαθμοί
  10. Off topic αλλά σχετικό. Κώστα, τα περισσότερα ελληνόπουλα με ουζάκι μεγαλώσαμε, αν δεν έχεις ακούσει. "Για τα δοντάκια..." Είδαμε και πάθαμε να πείσουμε πεθερές για τα παιδιά μας να πίνουν μόνο γάλα.
    0 βαθμοί
  11. Κοίταξε, θα ήθελα τα παιδιά μου να διαλέξουν μόνα τους τι ναρκωτικά θα πάρουν. Ο χειρότερος εφιάλτης μου θα ήταν να έρθει ο γιός μου να με αποχαιρετίσει στο νεκροκρέββατο μου, και η τελευταία του κουβέντα να είναι κάτι του στυλ "ριταλιν ρε πατέρα; Χάθηκε δηλαδή λίγη κόκα;".
    0 βαθμοί
  12. Ωραίο κλιπ. Μολις ολοκληρώνω ένα ορχηστρικό κομματι, και κατά τη διαδικασία του export, ξεκινώ και σκέφτομαι τον τίτλο για πρώτη φορά. Το ακούω άλλη μια μετά το export, για ένα τελευταίο τσεκ, και η πρώτη αίσθηση που μου βγάζει, την μετατρέπω σε λέξεις και ο τίτλος γεννιέται. Μπορεί να είναι κάποιο συναίσθημα ή κάποιο ιδιαίτερο χαρακτηριστικό μέσα στο κομματι που θα μου μείνει έντονα στο μυαλό.
    0 βαθμοί
  13. Σιγά μην αναθέσουμε την ευχάριστη αυτή ασχολία εύρεσης τίτλου σε generator
    0 βαθμοί
  14. Ωραίοι.... είμαι σίγουρος ότι αν πάω σπίτι τους θα βρώ Οικονομόπουλο
    0 βαθμοί
  15. https://on.soundcloud.com/Kgvec Άλλο ένα κομματάκι λίγο πιο ανάλαφρο αυτή τη φορά που περιμένει και αυτό να πάρει το δρόμο του. Οποιαδήποτε παρατήρηση εννοειται καλοδεχούμενη! Δε μπορεί όλοι έχουμε γνωρίσει έναν Ντιζελάκο κάπως κάπου κάποτε... ΝΤΙΖΕΛ (Verse 1) Άλλη μια μέρα στο περιθώριο Αλλάξαν τα κόζια στενεύουν το όριο Γραμματείς και καθωσπρέπει νέοι …. Φαρισαίοι (Chorus) Κάνει σκούπα το μαλλί και καθαρίζει τον κόσμο αυτό Βάζει πρόκα και ραφτό σαν μαύρο πρόβατο σωστό Στο κεφάλι δεν θα βάλει κανένα αφεντικό Δε τον νοιάζει τι θα πεις έχει λεύτερο μυαλό (Verse 2) Ευτυχισμένος και απροσάρμοστος Σκάει τη φούσκα που φτιάχνετε καιρό Σα Μωρό σε Φωτιά που καίει…. Σε replay…. ΚΑΝΕΝΑ ΑΦΕΝΤΙΚΟ
    0 βαθμοί
  16. Που το ξέρεις? Περίμενε μη σου χτυπησουν το κουδούνι καμιά μέρα
    0 βαθμοί
  17. Και εγώ εκεί αποσκοπούσα όταν παντρεύτηκα. Και τους είπα. Η δε γυνή να φοβήται τον άντρα, έτσι? Και μου έλεγαν ναι, εννοείται και μόλις παντρεύτηκα και έκανα το παιδί άρχισαν να μου λένε, έχουν αλλάξει αυτά τώρα, πάνε. Μέχρι να σε πείσουν είναι σαν τη κυβέρνηση πριν τις εκλογές, όλα υπέρ του πολίτη και μετά...........................
    0 βαθμοί
  18. 1.Τιποτα δεν συγκρινεται με το μικροφωνο μπροστα στον ενισχυτη και δεν χρειαζεται φυσικα να τον εχεις τερμα για να "οδηγησεις τις λαμπες",παιρνεις εναν ενισχυτη με λογικα βαττ (λιγοτερα απο 20) και λαμπατο rectifier ωστε να εχει "shag" και μετα το 2 με 2,5 οι λαμπες κανουν παρτυ ,ετσι κι αλλιως και φουλ να τον ανοιξεις δεν δυναμωνει τοσο πολυ η ενταση οσο κομπρεσσαρει περισσοτερο. Σε διαμερισμα βαΝεις....φλοκατη 2.Εχω δουλεψει το "βοδι".....ειναι απλα Η λυση, εχει το 99% του ηχου που εχει ενας σωστα μικροφωνιαΖμενος ενισχυτης.Δεν ειναι τυχαιο που χρησιμοποιειται πλεον στο Nashville & στο LA σχεδον οσο και τα μικροφωνα. Προσωπικα εγω αυτο θα επαιρνα γιατι δεν χανεις την ΑΙΣΘΗΣΗ που σου δινει το παιξιμο μεσα απο ενισχυτη. 3.Για βρωμικο ηχο ειναι μια χαρα (πιανει το 80%-90% ενος πραγματικου ενισχυτη) για καθαρο ηχο δυστυχως close but no cigar 4.Το δουλευω συχνα γιατι το χρησιμοποιει ενας συνεργατης μου,ειναι εξαιρετικο ,καλυτερο απο το "3", ξανα ομως μονο για βρωμικο ηχο....βεβαια και ο συνεργατης μου μολις απεκτησε κορυφαιο ενισχυτη το ξαναγυρισε στο μικροφωνο (χωρις φλοκατη γιατι μενει εις τας εκΣοχασ) γενικα μιλωντας αν ζητας ΒΡΩΜΙΚΟ ηχο και ΞΕΡΕΙΣ τι να κανεις ΚΑΙ με τις 4 μεθοδους θα παρεις μια χαρα αποτελεσματα που μεσα σε ενα μιξαρισμενο track δεν θα πολυδιαφερουν... Μακαρι να μπορουσε να γινει το ιδιο και με τον ΚΑΘΑΡΟ ηχο..
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου