Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Spyros Delta

    Spyros Delta

    Μέλος


    • Βαθμοί

      10

    • Αναρτήσεις

      6.285


  2. vagelism

    vagelism

    Μέλος


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      3.887


  3. Dorian Earl Gray

    Dorian Earl Gray

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      51


  4. Alter

    Alter

    Guru


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      2.345


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 10/01/2019 σε όλα

  1. Περιμένω θέμα "οι καλύτερες κουβέρτες για καμπίνες" και το ακόμα πιο πιπεράτο: "Tone fabrics: Silk vs. Cotton. Which has the best bass response? Which one pushes the mid-range and provides rounder highs?".
    4 βαθμοί
  2. Παίρνω πάσα απο το προχτεσινό θέμα {τεσσερις μουσικοι κ ενας drummer} και θελω να ρωτήσω το εξης. Κατα πόσο θεωρείτε οτι επιτρέπετε στην μοδα να επιδράσει στην μουσική σας? Τοσο σε στυλιστικο , τεχνικο οσο και σε επιπεδο εξοπλισμου. Ανηκετε σε αυτους που απλα παρακολουθουν, που απορριπτουν ή που ακολουθουν κατα γραμμα ή ίσως. ..κατι ενδιαμεσο? Τα drums τα τελευταια 20 χρονια εχουν υποστει δραματικες αλλαγες μεσω της μοδας. Τοσο σε επιπεδο εξοπλισμου οσο και τεχνικης. Τα σετ μικραινουν, τα crash και τα Hihat μεγαλωνουν , τα ταμπουρα ξεκουρδιζονται , πολλοι εφε ηχοι προστιθονται , και νεες τεχνικες ανακαλυπτονται. Μεθυσμενα feel, swing quintaplets, Linear drumming..ειναι οι νεες τασεις της μοδας σε επιπεδο τεχνικης.. Σε προσωπικο επιπεδο θεωρω τον εαυτο μου σαν καποιο που παρακολουθει τι συμβαινει..δοκιμαζω αλλα λειτουργω με γνωμονα τι ταιριαζει σε εμενα..και οχι τι πρεπει να κανω για να ειμαι ντε και καλα... In. Σαν ανθρωπος παντα ημουν εναντια στις μοδες..θεωρουσα οτι τις μοδες τις ακολουθουν ανθρωποι που δεν εχουν προσωπικη αποψη και αισθητικη. Σαν μουσικος ομως προσπαθω να ειμαι ανοιχτος..αλλα και παλι σε κραυγαλεα πραγματα ..πραγματα που κάνουν ολοι..αντιδραω. Αλλωστε αν ολοι στηνουμε και παιζουμε το ιδιο..ποιος θα ξεχωρισει..?? H αποψη σας?
    2 βαθμοί
  3. Την ξαπαπατησες Ειπαμε δεν μιλαμε μονο για ηχογραφηση. Για παιξιμο να το φχαριστηθουμε λεμε. Οχι να σκεπαστουμε και να πεσουμε για υπνο.
    2 βαθμοί
  4. καλώς. εγώ παντως δεν ευχαριστήθηκα κανένα λαμπατο στο σπίτι σε ένταση που μπορείς να παίξεις πάνω απο 5 λεπτα
    2 βαθμοί
  5. Ολοι εχουμε τα γουστα μας, και καθε γενια ειναι λογικο να προσπαθει για το λιγο παραπερα. Το καλυτερο με τη μοδα (και κυριως την εκτος μοδας ) ειναι με τα μηχανηματα, συγκεκριμενα οταν κατι που γουσταρεις θεωρειται πια ντεμοντε και ξεπερασμενο. Και επομενως φτηνο και ευκολο να το βρεις μεταχειρισμενο. Πχ παλιες Gibson εκτος απο τα κλασικα μοντελα της εταιριας, που τις βρισκεις για ενα κομματι ψωμι γιατι δεν τις παιρνει κανεις,,, εφφε και ενισχυτες που δεν εχουν ονομα, .. τετοια!
    2 βαθμοί
  6. Ωραιο θεμα. Προσωπικα παντα παρακολουθω το τι συμβαίνει ,ειδικα σε θεμα εξοπλισμου & gear μια εχει επιπτωση στον συνολικο ηχο των παραγωγων,κατι που με ενδιαφερει,ιδιαιτερα. Αυτο που εχω διαπιστωσει ειναι οτι "κανει κυκλους" οπως και η μοδα στα ρουχα... Στα drums π.χ (που ειναι και το Α & Ω μιας παραγωγης) απο τα "πεθαμενα" τυμπανα των late sixties & seventies με τα ...τσιροτιασμενα concert toms & την ...προικα μας μεσα στην bass drum περάσαμε στα πεθαμενα μεν αλλα heavily gated & reverbed τυμπανα των eighties ,στην ..μονοκρατορια του birch (με λενε YAMAHA RECORDING CUSTOM σε power sizes) με ΜΙΚΡΑ πιατινια στα 90s & early 2000s και στα traditional sizes με ΜΕΓΑΛΑ crash & rides, thin shells και κουδουνιστο ηχο μεχρι το 2015 & τωρα ξανα σιγα σιγα επιστρεφουμε στα ..πεθαμενατζήδικα ντραμς των 70s.... Το καλο ειναι οτι στην εποχη μας εχουμε μια eagle eye view σε ΟΛΟ το φασμα ηχων που εχουν "εφευρευθει" μεσα στα χρονια και μπορουμε πλεον να ΕΠΙΛΕΞΟΥΜΕ τι μας αρεσει και τι ταιριαζει στο κομματι.... ΑΙΣΘΗΤΙΚΑ παντα προτιμουσα ενα απλο 4 piece (αντε 5 piece αλλα με 2 βαθια ,οχι 2 τομ) σε vintage wrap finish με 2- maximum 4 πιατινια οποτε δεν εχει αλλαξει η γνωμη μου εκει απο τα 80s.....
    2 βαθμοί
  7. Η μόδα (σε όλα τα επίπεδα) είναι κάτι που άρχισε πάνω κάτω στα 30's και έφτασε βαριά μέχρι τα 90's. Από εκεί και πέρα αναυκλώνεται ή συνδυάζεται, αλλά δεν δημιουργείται κάτι νεο. Φαντάζομαι ότι παίζει ρόλο τι μουσική θέλει να παίξει κάποιος ή πως θέλει να λανσαριστεί οπτικά για το πως θα στήσει το gear του.
    2 βαθμοί
  8. Full metal band με αράβικα strings και κρουστά. Ένα παλιό (8ετίας) demo δίκής μου σύνθεσης και παραγωγής για ένα προτζεκτάκι που σκεφτόμουν να κάνω αλλά ποτέ δεν βρήκα τα άτομα να το στελεχώσουν. Εκτός από την κιθάρα που ηχογράφησα "αληθινά" και τα κρουστά που είναι έτοιμες λούπες, όλα τα υπόλοιπα όργανα είναι γραμμένα με διάφορα VSTi.
    2 βαθμοί
  9. Με σωστη ρυθμιση και ενταση, το overdrive καναλι βγαζει καλυτερο ηχο απο πεταλια.
    2 βαθμοί
  10. εγω μετα απο πολλες επιλογες ολα αυτα τα χρονια σπο low-medium priced od's κατεληξα πλεων στο Boss SD-1
    2 βαθμοί
  11. Παιζοντας πανω στην τζαζ εκδοχη της φορμας των μπλουζ. Η κιθαρα ειναι μια Elferink Tonemaster, και παιζει πανω σε εναν Aer compact 60, που τον ηχογραφησα direct στην καμερα. Το λουπερ ειναι ενα Boss Rc-3.
    1 βαθμός
  12. OD-3 04':03" Με ενσταση ομως για το gain στο 3 και master στο 2. Τον κατακρεουργησε τον ενισχυτη. Ρυθμιση SF για παιξιμο στο σπιτι ειναι Marshall 2203 clean ειναι αυτο? πριτσ κριτσ κλιτσ φλοπ Θα ξεχασουμε κι αυτα που ξεραμε
    1 βαθμός
  13. 1 βαθμός
  14. να σου εξηγησω τι εννοω. Εκτος κι αν - μου πει ενας παραγωγος στο studio οτι σε ενα συγκεκριμενο κομματι θα ακουστει καλυτερα ενα ξεκουρδιστο ταμπουρο..δεν προκειται απο μονος μου να ξεκουρδισω 1000 ευρω Gabriel ταμπουρο σε σημειο που να ακουγεται ενα "τσουφ"..επειδη το επιτάσσει η εκαστοτε μοδα. To ιδιο ισχυει και για τα πιατινια μου. ΕΓΩ οριζω τι θα αλλαχτει συμφωνα με τα δικα μου δεδομενα....οχι τασεις. Μικρο δειγμα λουμπας που επεσε η Ανικα.{για τα δικα μου αυτια}
    1 βαθμός
  15. ....Xotic took this challenge head on of course & this time they went for a character that they felt was closer to that of a Marshall stack (BB stands for 'Big British') & this results in an overdrive that's bigger & beefier sounding than its relatives...
    1 βαθμός
  16. Το θεμα ειναι να μπορεις να σκαλιξεις στο σπιτι τον ενισχυτη σου για να φτιαξεις τον τονο σου και να την βρισκεις. Και μετα ειτε να παιζεις μονος σου για παρτη σου, ειτε με μπακιτρακια, ειτε να ηχογραφεις. Γινεται αυτο με λαμπατο? Νομιζουμε οτι γινεται, αλλα δεν γινεται. Γιατι ειτε θα τους ξεκουφαινουμε, ειτε δεν θα ειναι οπως πρεπει ο λαμπατος. Θα ειναι κατι ημιτασιον που θα το εχουμε χρυσοπληρωσει χωρις λογο
    1 βαθμός
  17. Ισως το καλύτερο και πιο εξαντλητικό βίντεο των πεταλιών overdrive - distortion της Boss. Το παίξιμο είναι κοινό αφου έρχεται απο looper και η κιθάρα συν τον ενισχυτή είναι σταθερή. 00:59 OD-1 OverDrive (14 pin Op Amp) 01:36 OD-1 OverDrive (8 pin Op Amp) 02:13 OD-1X OverDrive 02:50 OD-2 Turbo OverDrive 03:27 OD-2R Turbo OverDrive 04:03 OD-3 OverDrive 04:40 SD-1 Super OverDrive 05:18 SD-1W Super OverDrive (Waza Craft) 05:55 SD-2 Dual OverDrive 06:32 DN-2 Dyna Drive 07:09 BD-2 Blues Driver 07:49 BD-2 Blues Driver (Keeley Modded) 08:23 BD-2W Blues Driver (Waza Craft) 09:01 OS-2 OverDrive/ Distortion 09:38 DS-1 Distortion (Japanese) 10:13 DS-1 Distortion (Taiwanese) 10:51 DS-1X Distortion 11:28 DA-2 Adaptive Distortion 12:05 DS-2 Turbo Distortion 12:42 DF-2 Super Distortion & Feedbacker 13:19 PD-1 Rocker Distortion 13:56 MD-2 Mega Distortion 14:32 XT-2 Xtortion 15:09 FB-2 Feedbacker/ Booster 15:46 FDR-1 Fender ’65 Deluxe Reverb-Amp 16:24 FBM-1 Fender ’59 Bassman 17:01 BC-2 Combo Drive 17:37 ST-2 Power Stack 18:16 HM-2 Heavy Metal 18:51 HM-3 Hyper Metal 19:28 MT-2 Metal Zone 20:05 MZ-2 Digital Metalizer 21:21 ML-2 Metal Core 21:58 PW-2 Power Driver 22:34 FZ-2 Hyper Fuzz 23:48 FZ-3 Fuzz 24:25 FZ-5 Fuzz 25:01 ODB-3 Bass OverDrive 25:38 BB-1X Bass Driver
    1 βαθμός
  18. Εφηβικός αυτισμός... :) :) :) Πάντως δεν πρέπει να είναι η κοπέλα του. Στο τέλος του βίντεο λέει ότι η κοπέλα του εμφανίζεται (με το παιδί του - είχε παιδί στην ηλικία αυτή;;; -) μόνο για να ζητήσει χρήματα. Την οποία παντρεύτηκε μετά.
    1 βαθμός
  19. Koιτα στις ΚΙΘΑΡΕΣ δεν εχουν αλλαξει και πολλα,με εξαιρεση την ΑΘΛΙΑ εποχη των 80s με τα φλουδροζια και τις pointy guitars,βασικα σχεδον ΟΛΟΙ με 5 κιθαρες επαιζαν,παιζουν & θα παιζουν : Strat,Tele,Les Paul,ES335 & καμμια Gretsch/Rickenbacker για ξεκαρφωμα... Οι ενισχυτες ΕΧΟΥΝ αλλαξει .... κυριως ως προς το wattage αλλα αυτο εχει να κανει κυριως με τα in ear που χρησιμοποιουνται απο το 90% των live acts κανοντας τους μεγαλυτερους ενισχυτες ουσιαστικα ασχρηστους και τους low wattage "all the rage". Παντως ΛΑΜΠΑ και κΣΑιρο πΣωμι ειχαμε,εχουμε και ΘΑ εχουμε εις τον αιωνα των αιωνων..... Στα μπασα πανω κατω τα ιδια ,P-bass & DRY bread ,JB,Music Man & Ricky απο την συντριπτικη πλειοψηφια σε ολες τις εποχες και αντε και καμμια μπουτικα με 34 χορδες ,εβενο απο το χωριο του Αμπεμπε Μπεκιλα και 35 στρωσεις padauk απο τους "εναλλακτικους" ΠΛΗΚΤΡΑ δεν παρακολουθω και πολυ αλλα δεν φανταζομαι να υπαρχει πληκτρας που αν ειχε τα λεφτα και τους roadie των U2 δεν θα επαιζει με Hammond B3,Fender Rhodes & κανονικο ακουστικο πιανο......
    1 βαθμός
  20. και στο 1 ή 5 θα φάει την κλωτσιά που λέει. σαν να τον κλώτσησε ελέφαντας θα ειναι
    1 βαθμός
  21. Aπεταξάμην την κουλτούρα τέκνον μου!!!!!
    1 βαθμός
  22. Τnx man. συμφωνω απολυτα- Πολυ κατατοπιστικος.. ....απλα να εξηγησω , ισως σε οσους δεν καταλαβαν οτι δεν απευθυνομαι μονο για τα τυμπανα αλλα για ολα τα μουσικα οργανα γιατι φανταζομαι μοδες δεν υπαρχουν μονο στα τυμπανα.
    1 βαθμός
  23. απλά...μου ξαναθύμισε ΠΟΣΟ ΜΕΓΑΛΟΣ μουσικός είναι, που το είχα ξεχάσει!
    1 βαθμός
  24. Διαφορετικη γενια...ιδια λογια..Λες και ακουγα τους γονεις μου. Ποσο γελιο εχουν ομως αυτος και η κοπελα του εκει στο 1.20 που αρχιζουν κ κουνιουνται in sync...χααχαχαχαχ
    1 βαθμός
  25. Πιστεύω ότι όλα είναι σχετικά. Όλοι έχουμε καεί αναζητώντας τον τέλειο ήχο και το ιδανικό πετάλι. Βέβαια, κι αυτό οξύμωρο είναι. Γιατί και ο Gilmour σε κάποια περιοδεία των Floyd είχε μόνο boss στην πεταλιέρα του, μέχρι και το Boss HM-2 είχε, αλλά πάλι ακουγόταν Gilmour. Ο Prince το ίδιο. Κανείς μας όμως δεν έχει το backline τους. Αν βάλεις όμως τα ίδια πεταλάκια σ' έναν τυπικό 50W ενισχυτή, θα λες τι χάλια ήχος, τι τζιτζίκι, τι κλιπάρισμα κλπ. Μού αρέσει δε και το παράδειγμα του Morello, ο οποίος αφού κουράστηκε να ψάχνει τον "τέλειο" ήχο, αποφάσισε να παίξει με το gain ενός 50W Marshall, 2 Boss DD-3, 1 ΜΧR phaser, ένα Whammy κι ένα DOD eq σαν booster. Κι έβγαλε άπειρους ήχους. Υπάρχει όμως η περίπτωση οι περισσότεροι από μας να χρησιμοποιούνε ένα πετάλι με λάθος τρόπο και να νομίζουμε ότι φταίει το πετάλι. Μπορεί να πιστεύουμε ότι αυτά που ακούμε στους αγαπημένους μας δίσκους ότι έχουν άπειρο gain, και ο καλλιτέχνης να παίζει στο 5-6. Ή να περιμένουμε με μία στρατ με μονοπήνιους να βγάλουμε ήχο Sepultura. Συνεπώς, είναι και λίγο το ίντερνετ, είναι και λίγο το hype, είναι και το κουλό μας το χέρι, που θέλει θαύματα και ηχάρες. Ο χ, y, z Hendrix, Eric Johnson κλπ και με boss ή κάποιο άλλο σχετικά φθηνό πετάλι, θα ήταν το ίδιος καλός. Το ίδιο είχε πάθει ένας γνωστός μου στο reunion των Gang of Four, όταν πήγε να δει από τι πεταλάρα έβγαινε η ηχάρα, όπως έλεγε, του κιθαρίστα, και αντίκρισε ένα ds-1.
    1 βαθμός
  26. Τσέκαρε το tc electronic mojo mojo, αν θες κάτι φθηνό, αλλιώς το mxr custom badass modified od.
    1 βαθμός
  27. Ήταν να τον πάρει ο συμπαίκτης μου. Εμένα μ' άρεσε. 2 τ' αρνητικά. Μοντέρνου ήχου gain channel, δεν έχει βάθος.
    1 βαθμός
  28. Μα έτσι κι αλλιώς οι περισσότεροι combo έχουν ext speaker out και μπορείς να προσθέσεις κι άλλο cab αν θέλεις αργότερα. Η ευελιξία του κεφαλιού, βρίσκεται (εκτός του κουβαλήματος) στο ότι μπορεί να μην σου αρέσει το stock μεγάφωνο, και από το να το αλλάξεις (που σημαίνει ψάχνεις να το πουλήσεις, κλπ), παίρνεις κατευθείαν μια καμπίνα με μεγάφωνα της αρεσκείας σου.
    1 βαθμός
  29. Θα μενεις μονος στην εξοχη φανταζομαι.
    1 βαθμός
  30. Πρόσφατα βρισκόμουν στο Ηνωμένο Βασίλειο, και είχε ένα μουσικό κατάστημα της αλυσίδας PMT. Μπαίνω μέσα να πάρω ''ενθύμιο'', το πολύ 50-60 λίρες και συγκεκριμένα ζήτησα ένα tubescreamer mini. Ευγενέστατος ο πωλητής, με πήγε σε ειδικό δωμάτιο να το δοκιμάσω όση ώρα θέλω, αφού πρώτα έπεσε το μάτι μου σε ένα pedalboard που είχε όλα τα πετάλια της σειράς Blackstar LT (το dual, το metal, το drive, το dist και το boost). Ας τα δοκιμάσω και αυτά λέω... Το tubescreamer δεν το έβαλα καν στην πρίζα. Είχα να διαλέξω ανάμεσα στο κίτρινο (LT Drive) και στο πορτοκαλί (LT Dist). Με περίμενε και η δικιά μου για να φύγουμε και δεν μπορούσα να περιμένω ''ώρες'' για να αποφασίσω. Τελικά, πήρα το πορτοκαλί (dist) γιατί είχε και ISF, παρότι το κίτρινο (drive) παίζει να μ'αρέσε πιο πολύ. Αλλά και το κίτρινο θα το χτυπήσω σίγουρα. Βέβαια παρότι overdrive και καλά, έχει άπειρο gain. Αυτό ίσως σε ξενίσει λίγο αφού θέλεις mid gain, αλλά μπορείς πάντα να βάλεις το gain πιο χαμηλά. Το κακό του είναι ότι για να έχεις ίδιο level με το καθαρό του ενισχυτή, για κάποιον ανόητο λόγο πρέπει να βάλεις το level του πεταλιού στα 3/4 του maximum ενώ συνήθως σε όλα τα άλλα μου πετάλια, δεν χρειάζεται να το βάζω πολύ παραπάνω από το 3-4 για να έχω το λεγόμενο unity gain. Το πετάλι κάνει γύρω στο 50ρικο. Αν τυχόν και το πάρεις και δεν σου αρέσει, στείλ'το σε μένα
    1 βαθμός
  31. Εντάξει ρε παιδιά μη βαράτε.
    1 βαθμός
  32. Πολύ ωραίο το θέμα και σηκώνει πολύ συζήτηση!!! Δεν πιστεύω πως υπάρχουν μόνο δύο είδη μουσικών, αλλά άπειρα... Οταν ξεκίνησα να παίζω μουσική, φυσικά ξεκίνησα με το αυτί αλλά λίγο αργότερα που αποφάσισα τι ήθελα να κάνω, ξεκίνησα να μαθαίνω μουσική και θεωρώντας τον εαυτό μου 'μισό' μουσικό - αφού δεν είχα μάθει να διαβάζω-, στρώθηκα για τα καλά!! Η διαδικασία του να μάθει κάποιος να διαβάζει σε σύντομο χρονικό διάστημα είναι συγκεκριμένη, έχει τρόπο και έχει πιά γίνει μέρος της σωστής εκπαίδευσης από καλούς δασκάλους στα περισσότερα σοβαρά μουσικά σχολεία και ωδεία. Η χαρά μου ήταν πολύ μεγάλη όταν μπορούσα να διαβάσω παρτιτούρα και πόσο μάλλον που μπορούσα να διαβάζω έργα άλλων οργάνων όπως φλάουτο-βιολί κλπ. (εδώ είναι το μεγάλο μειονέκτημα της ταμπλατούρας...) Το σημαντικότερο ήταν ότι μπορούσα να γράψω τη μουσική μου, να σημειώσω τις μουσικές μου σκέψεις ακόμα και μακριά από το όργανο!! Φυσικά παίζοντας rock στην αρχή και jazz αργότερα, κατάλαβα πως το αυτί ήταν το απαραίτητο και αρχέγονο στοιχείο που θα σε κάνει να αισθανθείς τον ήχο και τις μικρές διαφορές και αποκλίσεις στην έκφραση. Γιατί ωραία η παρτιτούρα, αλλά το ίδιο κομμάτι στο real book, θα το ακούσεις παιγμένο εντελώς διαφορετικά στις διάφορες εκτελέσεις του! Σαν μουσικός προτιμώ οι συνεργάτες μου να μπορούν να διαβάζουν και να ξέρουν θεωρία, αφού έτσι μπορούμε να συνεννοηθούμε καλύτερα, πιό άμεσα αλλά δεν φτάνει μόνο αυτό... Σε όλο αυτό το διάστημα έχω συνεργασθεί με πολλούς διαφορετικούς μουσικούς, με διαφορετική προσέγγιση ο καθ' ένας τους. Από κλασσικό μουσικό ορχήστρας που δεν κατάφερνε να μπεί στο σωστό σημείο και να διαβάσει αυτό που έβλεπε! κάτι που μετά την 4η προσπάθειά του το έκανε ακόμα χειρότερο αφού η ψυχολογία του είχε καταρρεύσει, μέχρι μουσικό που του έδωσα την παρτιτούρα, της έριξε μια ματιά μουρμουρίζοντας τη μελωδία - που δεν ήταν εύκολη - και αφήνοντας την κάτω, πιάνει το όργανο και παίζει το κομμάτι άψογα και με έκφραση!!! Ειπώθηκε πριν και το πιστεύω κι εγώ. Ναι είναι θέμα τεμπελιάς να μη μαθαίνει ένας επαγγελματίας μουσικός να διαβάζει. Είναι μια 'ξένη γλώσσα' - διαδικασία, που απαιτεί λίγο χρόνο αλλά σε ολοκληρώνει σαν μουσικό και στην τελική ποιός από εμάς θα είχε φτάσει στην 3η σελίδα αυτού του topic αν δεν ήξερε ανάγνωση και γραφή; Ή αλλιώς, τι θα προτιμούσατε; o-η φίλος σας-αδελφός-πατέρας, να ξέρουν μόνο να μιλούν ή να ξέρουν να διαβάζουν και να γράφουν!!!
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου