Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Spyros Delta

    Spyros Delta

    Μέλος


    • Βαθμοί

      25

    • Αναρτήσεις

      6.284


  2. cos_dr

    cos_dr

    Μέλος


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      13.490


  3. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      21.934


  4. Πνοή και Νύξη

    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      1.713


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 19/08/2019 σε όλα

  1. Μεχρι στιγμης τι εχει συμβει. Μου στελνει μηνυμα για κιθαρα που χρειαζεται. Τον ρωταω να μου δωσει λεπτομερειες για το προτζεκτ. Αν θα μου στειλει καποιο τρακ να γραψω πανω κιθαρες κλπ Τι ειδους κιθαρες, ακουστικες ηλεκτρικες. Αν θελει να γεμισω full κιθαρες με ντουμπλαρισματα κλπ Αφου συννενοηθουμε καταρχην τι θελει, αν αυτο που θελει βρισκεται μεσα στις επιλογες που εχω, πχ σε ενα απο τα 3 Gigs που προσφερω ειναι μια ρυθμικη κιθαρα και θελει μονο αυτο, του προτεινω να αγορασει αυτο. Δηλαδη πρωτα αγοραζει και μετα γραφω κιθαρες. Στο gig περιγραφονται ολα οσα προσφερω : 1 professional Rhythm guitar track of 1 electric or 1 acoustic or 1 12-string acoustic guitar. 1 Day Delivery 1 Revision HQ Audio File Commercial Use (εχω κι αλλα 2 Gigs για διαφορετικες αναγκες τα οποια προσαρμοζονται κιολας, σε χρονο κλπ. Επισης εχω και extra επιλογες μεσα σε καθε Gig που μμπορει να αγορασει και μπορουν να καλυψουν πολλες αναγκες, πχ αν θελει περισσοτερο χρονο μουσικης απο τα 240sec που εχω ορισει max, τοσα χρηματα ανα 15 sec επιπλεον ξερωγω, αν θελει να του κανω μιξη τις κιθαρες μου με τα δικα του τρακς, αν θελει να γραψω και βιντεο, αν θελει να του παιξω και μπασο, αν θελει να του ντουμπλαρω σε πιο χαμηλη τιμη απο το να αγορασει διαφορετικο τρακ κλπ. Και μπορω να στησω και αλλα Gigs αν θελω, με 3 επιλογες max το καθενα) Αν δεν του κανει καποιο απο τα Gigs μου, μου λεει τι θελει και του φτιαχνω μια custom offer (προσφορα). Αν συμφωνησει την αγοραζει. Μπορει να κανει και παζαρι αν θελει. Και αν δεχτω, μπορω να του κανω καινουρια πιο χαμηλη προσφορα. Υπαρχει και κουμπι στη σελιδα μου "get a quote" οπου συμπληρωνει ετοιμη φορμα με αυτα που θελει και ποσο ειναι το μπατζετ του και εγω του απαντω αμεσα αν δεχομαι.Πανευκολο. Πληρωνει λοιπον και αρχιζει ο χρονος να μετραει μεχρι την παραδοση. Σε 24 ωρες οπως εχω ορισει (για το συγκεκριμενο), πρεπει να παραδωσω, ανεβαζωντας το τρακ στην πλατοφορμα για να το κατεβασει. (σε πιο δυσκολο προτζεκτ πχ οπως το multitrack arrangement, εχω βαλει σε 5 μερες παραδοση και εχω και επιλογη fast delivery 3 μερες αν πληρωσει παραπανω. Ολα αυτοματα) Οταν το ακουσει και θελει να αλλαξω κατι, εχει δικαιωμα για ενα Revision οπως εχω ορισει (για να μην μου τυχει κανενα τρολ και με τρεχει για την πλακα του). Εκτελω τις οδηγιες του και το ξανα-ανεβαζω. Αν δεν του αρεσει και παλι, και παρολο που εχω ορισει ενα revision, και εφοσον πειστω οτι οντως δεν συννενοηθηκαμε καλα και δεν καταλαβα τι ηθελε, θα το διορθωνω μεχρι να ικανοποιηθει χωρις χρεωση. Αν αυτος εφταιγε στη συννοηση ή ξερωγω μετανοιωσε και το θελει αλλιως, μπορω να του δωσω custom offer για ακομα ενα revision με καποια αμοιβη (οτι ορισω εγω - λογικα παντα). Για τα Revisions μπορεις να ορισεις κι αλλο χρονο παραδοσης. Πχ για την αναθεωρηση θελω αλλες 24 ωρες. Για το θεμα χρονου (αν προλαβαινω), μπορω να ρυθμισω τις δουλειες να ξεκινανε οποτε μπορω, να τους βαλω σε αναμονη δηλαδη μεσω συνεννόησης και να μην αγορασουν το Gig αμεσα, αλλα την επομενη μερα ας πουμε. Επισης εχω και κουμπακι "out of office" που οριζω οτι θα λειπω μεχρι καποια ημερομηνια, και ετσι δεν μπορει καποιος να αγορασει gig αυθαιρετα χωρις συννενοηση (και να βρεθω στη θεση να μη μπορω να παραδωσω στο χρονο που πρεπει, με αποτελεσμα να φαω "ποινη" που δεν ξερω ποια ειναι, γιατι δεν μου εχει τυχει). Επισης εχω βαλει και αλλη "ασφαλεια". Μου δινει δικαιωμα στο στησιμο του Gig να βαλω requirements πριν την παραγγελια, και στο οποιο εχω βαλει "Contact me before ordering so that all details can be sorted out ahead of time and guarantee the smoothest workflow". Γενικα εχει πολυ πραμα απο επιλογες για τον πωλητη, που αν το κοιταξει και το μελετησει, μπορει να στησει εξυπνα και λειτουργικα την "επιχειρηση" του. Και παραλληλα αυτο να παρουσιαζεται απλο και φιλικο για τον αγοραστη.
    7 βαθμοί
  2. Για αυτο λοιπον, η αντιθετη αποψη δεν εχει πολλα επιχειρηματα υπερ της. Ειναι φανερο οτι ψαχνουν κελεπουρι ερασιτεχνη στο τσαμπα (και μπορει οντως να κατσει) πριν αποφασισουν οτι δεν γινεται αλλιως απο το να ξηλωθουν και να πληρωσουν καλο μουσικο για να κανει τη δουλεια. Υποψιαζομαι επισης οτι ο μπασιστας τους εχει καποια υποχρεωση τωρα και δεν μπορει, αλλα θα γυρισει. Αλλιως θα αφηναν εστω ενα υπονοουμενο για μονιμοτητα. Σε αυτην την περιπτωση θα πρεπει να ξηλωθει ο μπασιστας για τον αντικαταστατη του. Τουλαχιστον ειναι τιμιοι. Δεν λενε π@απαριες για τυχων εσοδα, ουτε για τυχων μονιμοτητα. Αυτες "οι προσοχες" με χαλανε στην αγγελια. Θελεις να με εχεις και σουζα, να ειμαι παιχταρας, να βαλω κι απο την τσεπη μου. Τουλαχιστον κανε σε κατι πισω. Αντε να ειμαι παιχταρας ταλενταρα, να βαλω κι απο την τσεπη μου, αλλα μη γυρισεις και μου πεις στην προβα "ΓΙΑΤΙ εβαλες περαστικο F# απο το Ε στο G? να ΜΗΝ το ξανακανεις, δεν το εχει στο κομματι", θα σου φερω το μπασο στο κεφαλι. Ή τιποτα "να καθεσαι πιο πισω στη σκηνη", "χαμηλωσε"? εχεις φαει και τη θηκη τη σκληρη, κολαρο. Αλλα ξερω τι γινεται ... σου κοβω τον τσαμπουκα απο την αρχη. Προσεχω για να εχω. Πολυ φιλοδοξο σχεδιο ομως. .
    4 βαθμοί
  3. ΟΚ, ειπαμε οτι δεν ξερουμε τι παιζει ακριβως και απλα γινεται κουβεντα οπου καταθέτονται διαφορες γενικα αποψεις και εμπειριες. Ομως μη ξεχνας οτι ειναι φανερο στην αγγελια οτι ζητειται μπασιστας μονο για τις συγκεκριμενες συναυλιες , που δεν θα εχει λογο σε τιποτα, δεν θα παιξει ουτε μια δικια του νοτα, και δεν θα εχει κανενα κερδος απο την προσπαθεια της μπαντας να κανει γνωστο το ονομα της μεσα απο αυτα τα λαιβ (το τελευταιο συμπεραινεται ευκολα απο το οτι θα εχουν εξοδα, παρα εσοδα οι μουσικοι) γιαι πολυ απλα δεν εξασφαλιζεται τιποτα για το μελλον της συνεργασιας. Ημουν ευγενικος νομιζω μεχρι τωρα, αλλα για να τα λεμε στεγνα τα παραγματα. Η αγγελια λεει ελα αρτιε μπασιστα, μελετα ολο το ρεπερτοριο μας νοτα προς νοτα, κανε προβες, παιζε οτι σου λεμε εμεις, βαρα και προσοχες ταυτοχρονως, πληρωσε τα εξοδα σου (και ποιος ξερει τι αλλο ακομα) και αντε γεια. Ειναι λιγο τοο much ακομα και για κα@λωμενους ερασιτεχνες, κατα την αποψη μου. Να ηταν οι iron maiden, ναι να πληρωνε και τα εξοδα ολης της μπαντας οχι μονο τα δικα του και να εφευγε μονο με τις φωτογραφιες που θα εβγαζε μαζι τους στο πορτοφολι του.
    4 βαθμοί
  4. Η σελιδα μου για αυτοψια οσων λεγονται https://www.fiverr.com/spyrosdelta?up_rollout=true και το Gig https://www.fiverr.com/spyrosdelta/record-electric-6-or-12-string-acoustic-guitar-for-any-song
    3 βαθμοί
  5. Γενικά όπου ακούτε καριέρες στο εξωτερικό, περιοδείες, κλεισμένα λαιβ να ξέρετε ότι οι μπάντες τα βάζουν από την τσέπη τους. Όταν μια μεγάλη μπάντα του εξωτερικού κάνει ένα τουρ στην Ευρώπη συνήθως παίρνει από μια έως 2 μπάντες οι οποίες καλύπτουν τα έξοδα του τουρ δηλαδή το τουρ μπας τον οδηγό τις βενζίνες διόδια βινιετες κλπ. Είναι το λεγόμενο pay to play που λένε. Όσο αφορά τις τιμές σε αυτό για ένα τουρ διάρκειας ενός μήνα τα ποσά έρχονται γύρω στα 20000 ευρώ. Αυτό δεν είναι η ελληνική πραγματικότητα έτσι δουλεύει πλέον το σύστημα. Τώρα αν είναι κακό ή όχι για εμένα εννοείται ότι είναι κακό. Η αγγελία είναι σαφέστατη σε αυτό που λέει δηλαδή να έχουν την οικονομική δυνατότητα δηλαδή να τσονταρουν το μερίδιο τους για να πάει η μπάντα να παίξει στα λαιβ. Επίσης την ανεξαρτησία για να το κάνει δηλαδή να μην έχει κάποια δουλειά που να μην τον αφήνει να εγκαταλείψει τα πάντα για κάποιο διάστημα για να πάει στο εξωτερικό να το κάνει. Τώρα όσο αφορά τα έσοδα της μπάντας σε τέτοιες περιπτώσεις τα μόνα έσοδα είναι το merchandise της μπάντας το οποία έσοδα δεν ξέρεις πως το κανονίζουν και αν θα πάει να καλύψουν τα έξοδα του τουρ αλλά και πάλι μέσα θα μπουν 100 %. Από εκεί και πέρα είναι στην ευχέρεια του καθενός πως το βλέπει.
    3 βαθμοί
  6. Εκανα αρκετες ωρες α) γιατι ειμαι ψειρας και β ) επειδη οπως ειπα ηταν η πρωτη δουλεια που θα παρεδιδα και με ενδιεφερε να ειναι αψογη για εμενα και οχι να ικανοποιησει απλα τον πελατη. (και θα συνεχισω φυσικα να το κανω αυτο εν μερη και οπου αξιζει). Εκανα λοιπον περισσοτερα απο οτι μου ζητηθηκαν τα οποια ηταν 3 κιθαρες + 1 μπασο για ενα 3λεπτο κομματι. Καταρχην ειχα χρονο και ασχοληθηκα περισσοτερο με το pre και post production. Να ακουσω δλδ καλα το κομματι, να μελετησω την αρμονια και τις μελωδιες του και να σκεφτω πως θα το στησω με ακουστικες και δωδεκαχορδες, και post, να κανω editing, τοσο στο vocal track οσο και στα δικα μου, ωστε να "κατσουν" οσο καλυτερα και φυσιολογικα γινεται (δεν ειχε κλικ τρακ το κομματι). Δεν ηθελα να αφησω τη δουλεια αυτην, σε αυτον που θα εκανε τη μιξη. Ποιος ξερει αν θα την εκανε οπως επρεπε? Αυτα, μπορει και 12 ωρες. Τα παιξιματα δεν μου πηραν περισσοτερο απο ενα 6ωρο (γιατι ειχα και το μανικι χωρις κλικ να "κυνηγαω" τις φωνες, και δεν μπορουσα να κανω πουθενα copy paste). Ηχογραφησα λοιπον : 1 τρακ μπασο 3 x 12χορδες (οι μια εξ αυτων ηταν ντουμπλαρισμα γηια στερεοφωνια αλλα και με διφωνιες σε καποια σημεια) και 2 x 6χορδες (η μια ντουμπλαρισμα στην αλλη) για 3λεπτο περιπου κομματι, 6 Tracks συνολο. Αυτα συμφωνα με το τιμολογιο μου στο premium gig στο Fiver, θα ηταν 60 δολαρια για τις κιθαρες + extra 20 για το μπασο. Θα εβαζα ομως + 40 για τις ιδιαιτεροτητες* του project και θα εδινα ενα custom offer, συνολο120 δολαρια, ισον 96 ευρω. Εφοσον ομως δεν μου ζητηθηκαν ολα αυτα, δεν μπορουσα να τα χρεωσω. Τα εκανα για παρτη μου. Ηθελε ομως να κανουμε κι αλλα κομματια (οπως και εγινε), και τα εδωσα προσφορα στην τιμη του Gig μου που περιλαμβανει ολες τις κιθαρες για ενα κομματι, δλδ στα 60 δολλαρια, ισον 48 ευρω, ισον 42 καθαρα (ουσιαστικα, εκανα δωρο το μπασο και τις ιδιαιτεροτητες). Στα επομενα κομματια δουλεψα πιο εξυπνα Εβαλα κλικ εγω (με παραλλαγες) και εβαλα το Vocal Track πανω στο κλικ, κι ετσι εκανα και καποια copy paste. Εγιναν ολα στο μισο χρονο, που και παλι ειναι πολυς, αλλα ... ειμαι ψειρας. Αποτελεσμα: 1. Εχω 3 reviews με αποθεωτικα σχολια και 5 αστερια σε ολους τους τομεις (Seller communication level, Recommend to a friend, Service as described) 2. Το βασικο, απο την 20η σελιδα (με 50 περιπου κιθαριστες στη καθε μια) των recommended** κιθαριστων, πηγα στην 1η σελιδα. * α) το βασικο οτι δεν υπηρχε κλικ, β) επρεπε να βγαλω με το αυτι ολα τα παιξιματα ενος συγκεκριμενου -και οχι απλου αρμονικα- κομματιου και να το κανω ακουστικη διασκευη **Υπαρχουν 3 κατηγοριες best sellers, recommended και new arrivals. .
    3 βαθμοί
  7. ΕΓΩ, ο ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ σας cos_dr, μετά από πολύχρονη απουσία (κανά δυο τρεις βδομάδες χαχαχαχαχαχαχα), παρουσιάζω: Κάθισα εχθές στο command center των πλήκτρων μου και άρχισα να παίζω κάτι θέματα και λέω, δεν γράφω τίποτα? Ξεκίνησα με κάποια σκόρπια θεματάκια στο triton, μετά τα πέρασα στο V-Synth για περαιτέρω επεξεργασία, πρόσθεσα και μερικά πράγματα και έτσι ΕΣΚΑΣΕ ΚΟΜΜΑΤΙ!!!!!! Αφιερωμένο ιδιαίτερα στους συναγωνιστές που κάνουν διακοπές στην πόλη, είτε επειδή το επιθυμούν έτσι, είτε λόγω ανωτέρας βίας Χαλαρώστε και απολαύστε. Απολαύστε με!!!!!!!!!! χαχαχαχαχαχχαχαχαχαχα Οποιεσδήποτε παρατηρήσεις/σχόλια ευπρόσδεκτα!!!!!! Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού φίλοι μου!!!!!!!!! Y.Γ. Κάποιος να μου δωρήσει 1100 ευρώ γιατί θέλω να πάρω το YAMAHA MODX6, το χρειάζομαι. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα EDIT 1 Λίγες διορθώσεις στο 2ο μέρος για να ακούγεται καθαρότερα EDIT 2 Μετά από παραίνεση των εκλεκτών ακροατών και φίλων συναγωνιστών μουσικών, έκανα μια αλλαγή στο ρυθμό. Δεν πείραξα κάτι άλλο προς το παρόν, για να το δω λίγο και βλέπουμε. Βλέπουμε χαχαχαχαχαχα EDIT 3 Μια προσθήκη/παραλλαγή του ρυθμού στη γέφυρα, για καλύτερη μετάβαση και σύνδεση με το τελείωμα. EDIT 4 Και επειδή ακόμα δεν μου έδενε η αλλαγή στη γέφυρα, ήταν κάπως περίεργη, άλλαξα στο σημείο εκείνο το μοτίβο της κιθάρας και νομίζω έδεσε καλύτερα. EDIT 5 Λίγη ενίσχυση στον ρυθμό γιατί ήταν ελάχιστα χαμηλότερα από ότι έπρεπε.
    2 βαθμοί
  8. Καλησπερα στην κοινοτητα.Ειπα και γω τωρα στα "γεραματα" να ασχοληθω με ενα παθος που ειχα απο μικρος αλλα τωρα βρηκα το χρονο,τη μουσικη.Συγχωρεστε αν δεν ακουγονται καλα σε μονοφωνικα ηχεια αλλα δεν γνωριζω απο μιξη ηχου, οποτε καλυτερα ακουστε απο στερεοφωνικα. https://panoskostagiannis.bandcamp.com/
    2 βαθμοί
  9. Σύμφωνοι, στο θέμα της μουσικής έχεις απόλυτο δίκιο. Αλλά χρειάζεται κάποιος αποκλειστικά για τους διαχειριστικούς σκοπούς και μόνο. Κάποιον που θα πληρώνω για να μου κλείνει σωστές συμφωνίες και σωστά lives και να διαχειρίζεται την σελίδα και την διαφημιση μου για να μπορώ να βάζω και κάτι στην τσέπη μου. Ένα μέλος από την μπάντα είναι πάντα προκατειλημμένο και δεν μπορεί να κάνει αυτή τη δουλειά σοβαρά. Είναι και αυτό θέμα κουλτούρας.
    2 βαθμοί
  10. Ο μανατζερ ειναι για αλλες δουλειες. Οχι μουσικου περιεχομενου, ουτε στον τομεα των δικαιωματων. Αυτα θα τα βρουνε οι μουσικοι μεταξυ τους και μετα θα τα επικυρωσουν. Και δεν θα ειναι μονιμο. Αναλογα τη δουλεια που προσφερει ο καθενας σε καθε προτζεκτ, αυτο αλλαζει.
    2 βαθμοί
  11. Με την μπασογραμμη ξεκίνησα και βγήκε εκεί, δεν συνηθίσω να φτιάχνω τέτοια, ούτε και ακούω πολύ, αλλά επειδή έπαιζα παλιά κάποια κομμάτια σε συγκροτήματα λόγω ρεπερτορίου που ήθελαν, ψιλοεμαθα κάποια βασικά για το funk αρμονικά και μελωδικά. Thanks Επί της ευκαιρίας αναφέρω πως αποφάσισα να δοκιμάσω τις αλλαγές που πρότειναν οι φίλοι για να κρατήσω το αρχικό groove αφού πέτυχα μια καλή βάση. Θα το δουλέψω και θα το ανεβάσω. Μείνετε συντονισμενοι. Ο cos_dr ακούει. Και είναι δίκαιος. Χαχαχαχα
    2 βαθμοί
  12. Thanks loucas. Αλλά και ο ακροατής έχει το λόγο,. Είναι ένα προϊόν και ο ακροατής ο πελάτης. Ο συνθέτης βέβαια βγάζει και τα εσώψυχα του. Δεν ξέρω, εγώ από χωριό είμαι. Χαχαχαχα Να κάνουμε μουσική, αυτό μετράει και το καλό θα έρθει. Παίξτε όλοι, ακομπλεξαριστα. Ας πειραματιστουμε, ας είμαστε φίλοι και με το λάθος, το ρίσκο, την αποτυχία. Ρίσκαρε να αποτύχεις και στο τέλος θα επιτυχείς πιο πολλά. Είμαι και φιλόσοφος. Χαχαχαχαχαχαχα
    2 βαθμοί
  13. Καλησπέρα σε όλους , μετά απο πολύ καιρό είπα να ανοίξω ενα νέο θέμα για ενα όργανο που έχω ξεκινήσει και ειναι στα τελειώματα... Telecaster Esquire κατ όνομα τουλάχιστον γιατι οσον αφορά τα specs δεν μοιάζει και πολύ μόνο το σχήμα και ο ένας μαγνήτης θα θυμίζουν κάτι Σώμα απο φλαμούρι -basswood που πλησιάζει στο alder τουλάχιστον στο βάρος, μπράτσο κελεμπέκι -maple, ταστιέρα rosewood
    2 βαθμοί
  14. Επειδή με αυτή τη ζέστη μόνο που σκέφτομαι κιθάρα ιδρώνω, είπα να βάλω τρεις παλιότερες ηχογραφήσεις από live με διαφορετικές συνθέσεις μελών της μπάντας μας η καθεμία. Δυο διασκευές κι ένα ορίτζιναλ λοιπόν. Βέβαια στο ένα έγινε μίξη από άνθρωπο με γούστο και γνώσεις (Longshadow) ενώ στα άλλα δύο έκανα εγώ πασαλείμματα. Βουαλά.
    2 βαθμοί
  15. Δεν ξέρω να σου απαντήσω Σπύρο αλλά βλέπω οτι όλοι αρπάζουν και απο λίγα και στο τέλος θα βρεθείς να χρωστάς και απο πάνω
    1 βαθμός
  16. Φοβερό !!! Που και που μπαίνω στο utube και ακούω τέτοιου είδους μουσική, αγαπημένος μου ο Einaudi. Χωρίς να χω γνώση στο είδος, στέκεται άνετα δίπλα σε αυτά που ακούω. 1) μελωδικότατο 2) με ηρέμησε
    1 βαθμός
  17. φαίνεται να υπάρχει οργάνωση, και προφανώς έπεσες σε καλό και σοβαρό πελάτη (άλλωστε φαίνεται από την επιλογή της μουσικής). Μακάρι πάντα να είναι έτσι.
    1 βαθμός
  18. Όχι δεν είναι. Και γι' αυτό η συζήτηση έχει πιάσει 7 σελίδες, χωρίς να βγει άκρη.
    1 βαθμός
  19. ξανα πέστο αυτό. Τι ποσοστό αντιπροσωπεύουν οι ροκάδες σήμερα στα σχολεία? Δεν ανανεώνεται η φάση.
    1 βαθμός
  20. Ακριβώς αυτό Σπύρο. Πρέπει η επαγγελματική μπάντα να έχει κουλτούρα επαγγελματικής μπάντας και να συνάπτει επαγγελματικές συμφωνίες. Αλλιώς είναι μια ερασιτεχνική μπάντα και στο μυαλό του καθενός φαντάζει επαγγελματική. Απο την άλλη όταν χωρίζεται σε μετοχικά κεφάλαια τότε πρέπει να μοιράζονται τα δικαιώματα καθώς και να μην αποκλείονται άλλες προτάσεις. Γι αυτό χρειάζεται manager και όχι band leader σε αυτές τις περιπτώσεις.
    1 βαθμός
  21. πολυ ωραίο! 70ς? λίγο 80ς?
    1 βαθμός
  22. Εγω οπως τη διαβασα την αγγελια ελεγε οτι ψαχνουν να καλυψουν το κενο του μπασιστα ΜΕΧΡΙ τα συγκεκριμενα λαιβ, οχι ΓΙΑ τα συγκεκριμενα λαιβ, δηλαδη τους εφυγε ο μπασιστας και ψαχνουν αλλον για μονιμο. Δεν νομιζω να πηγαινε καποιος μονο για αντικαταστατης με τις συγκεκριμενες απαιτησεις ευκολα.. Για το παιξιμο, εδω ελλαδα ειμαστε συνηθως χωρις ακριβεις παρτιτουρες κτλ, αλλα εξω οι περισσοτερες επαγγελματικες μπαντες (απο φιλους και φιλες που παιζουν) τα εχουν απολυτως ολα γραμμενα, μεχρι και τα τυμπανα. Και πολλες φορες πρεπει να τα παιξεις ακριβως οπως ειναι μεχρι νοτας. Ποσο μαλλον σε μεταλ φαση που εχεις ολα τα ριφς μαζι κιθαρες μπασα ντραμς κτλ, αλλαζεις κατι και εγινε αλλο κομματι..
    1 βαθμός
  23. 300αριά κιθάρες είναι η παραγωγή (μπορεί και η μισή) μιας ημέρας. Μίας μόνο.Τhe heck, ειδικά αν είχαν και κάποιες ασφαλιστικές δικλίδες... Εγώ όχι 300. 1300 θα τις έκανα παρανάλωμα. Επίσης, για το φιλανθρωπικό του πράγματος, νομίζω η Gibson (οπως και κάθε μεγάλη εταιρεία που πουλάει οτιδήποτε) έχει πολιτική χρηματοδότησης και sponsoring για μουσική και πιθανόν ήδη ξοδεύει πολλά περισσότερα σε τέτοιους σκοπούς, απ' ότι το να σκραπάρει 300-500-1000 κιθάρες που δεν περνούν ούτε ως B-διαλογής.
    1 βαθμός
  24. Ευτυχισμενος ανθρωπος. Εχω ακουσει τοσες μ@λακιες στη ζωη μου, που πριν ανοιξει το στομα του ο αλλος, εχω καταλαβει που το παει. Και αν τελικα υποκυψω και κλεισω, ξερω εκ των προτερων ποσα θα χασω απο τα συμφωνημενα και αν θα χρειαστει να τρεξω δικαστικα στο τελος.
    1 βαθμός
  25. Η αγγελια λεει ελα αρτιε μπασιστα, μελετα ολο το ρεπερτοριο μας νοτα προς νοτα, κανε προβες, παιζε οτι σου λεμε εμεις, πληρωσε τα εξοδα σου (και ποιος ξερει τι αλλο ακομα) στο ποσοστό που τα πληρώνουμε κι εμείς, μοιράσου τα τυχόν έσοδα μαζί μας, και αντε γεια. Το έφτιαξα λίγο. Συμφωνείς?
    1 βαθμός
  26. Η σωστη επαγγελματικη μπαντα (καθως για αυτες νομιζω μιλαμε τωρα), εχει απο την αρχη ξεκαθαρισμενα τα ποσοστα του καθενος στα κερδη (απο τα λαιβ κλπ) και στα πνευματικα δικαιωματα (απο τη δισκογραφια). Οπως και τα ποσοστα στη χασουρα. Οι καλοι λογαριασμοι, κανουν τους καλους φιλους και συνεργατες. .
    1 βαθμός
  27. Παιδιά έχετε δίκιο. Έχετε 40, 20, 30 χρόνια στην πλάτη σαν επαγγελματίες. Όμως υπάρχει και μια άλλη άποψη. Μπάντα που το πάει σοβαρά και μέχρι τώρα της βγαίνει, έχασε τον μπασίστα της. Δεν ψάχνει σέσσιον, επί πληρωμή. Εγώ πχ δεν έχω τα χρόνια σας στο κουρμπέτι, γουστάρω το μέταλ, έχω μελετήσει πολύ, τι σκατά να κάνω. Να πάω σε σκυλάδικο? Υπάρχουν κάποιοι εκεί έξω, που ψάχνουν μια ευκαιρία να παίξουν κάτι που γουστάρουν, και να μοιραστούν τα ρίσκα με τους υπόλοιπους της μπάντας. Δεν λέει η αγγελία "δεν έχει λεφτά φίλως, είμαι αρχηγός και τα παίρνω εγώ να τα μοιράσω όπως θέλω". Αφήνει να εννοηθεί ότι όλα μοιράζονται, τα ρίσκα, τα έξοδα, τα έσοδα. Όποιος δεν είναι επαγγελματίας (με την έννοια "δεν μπορω αύριο παίζω στο τάδε μαγαζί"), του αρέσει το είδος, θεωρεί ότι είναι καλός, είναι συνεπής, και είναι διατεθειμένος να πάρει το οικονομικό ρίσκο που παίρνουν και οι υπόλοιποι στην μπάντα, καλώς να ορίσει, αυτό λέει η αγγελία. Κοινώς, "ψάχνουμε έναν σαν κι εμάς να μας πλαισιώσει".
    1 βαθμός
  28. Ωραϊο groove.Πολυ ωραιο. Θα του έβαζαα καμια; αλλαγουλα. για να σπασει λιγο αλλα και ετσι μου αρεσει.Πανταο συνθετης...... εχει παντα δικιο!
    1 βαθμός
  29. Ακριβως οπως τα γραφει ο Βαγγελης.Σαραντα + χρονια στην πλατη παιζοντας με ασχετους,μετριους ,φιρμες και οτι αλλο μπορει να υπαρξει σε αυτην την μουσικη κοινωνια εχω καταλαβει αρκετα τι ρολο βαραει ο καθενας .Οποτε οσο μπορω αποφευγω τις κακοτοπιες.Θελεις μουσικο να σου καλυψει κενο /εκτακτο live η οτιδηποτε αλλο ειναι αναγκαιο πρεπει να πληρωσεις.Το να ψαχνεις με αγγελια μουσικο που να ''γουσταρει'' την δουλεια σου ειναι αποτυχημενη μεθοδος κατα 80%.Αν βρεις καποιον σεσσιον που αργοτερα γινει μελος της μπαντας σου ,αυτο θα γινει γιατι η συνεργασια πηγε καλα τα 2 μερη εμπιστευονται πλεον ο ενας τον αλλο κλπ.Για την metal σκηνη δεν εχω αποψη γιατι το ιδιωμα δεν ειναι του γουστου μου.Εκει ισως παιζονται αλλα παιγνιδια !!! Το συμπερασμα ειναι οτι καλυτερα να αμοιφθεις για τους κοπους σου παρα να θεωρεισαι ''δεδομενος'' και κοροιδο.
    1 βαθμός
  30. Δεν ξέρω....... το ένστικτο μου λέει να μην το πειράξω.. Κάτι πρέπει να γίνει όμως Μπορώ να παραλλαξω μόνο το αρχικό γκρουβ και να βγάλω το beat στο σημείο που αλλάζει η να μην βάλω τη γέφυρα καθόλου και να παρέμενα στο ίδιο μοτίβο. Από την άλλη μου αρέσει η αλλαγή, ίσως να θέλει διόρθωση κι άλλη και άλλη μετάβαση. Δεν ξέρω. Αυτό που ξέρω σίγουρα είναι πως θα πρέπει να σηκωθώ νωρίς αύριο οπότε ας το αφήσω να μην πιέζομαι. Thanks.
    1 βαθμός
  31. Θα συμφωνησω απολυτως με τον Σπυρο. Η εισαγωγη κοβει κ...λους,κανονικα ομως. Λες "Επ,τι γκρουβα ειναι αυτη". Περιμενεις να συνεχισει ετσι αλλα στην πορεια καπου χανεται. Ξερω ομως οτι εισαι γιγας συνθετικα και θα βρεθει ο δρομος. Ετσι η αλλιως μπραβο και αναμενομε.
    1 βαθμός
  32. Πάλι beach boys (τα αγόρια της παραλίας) έτσι? Τελικά έχει περάσει τον Ατλαντικό το ... "κοντομάνικος". Μπράβο ρε μάγκα! Έσκισες.
    1 βαθμός
  33. Θα διαφωνήσω φίλε. Ντράμερ είμαστε ήδη πάρα πολλοί. Σε κάθε level. Αλλά όσοι κ αν γίνουμε ,ποτέ δεν θα φτάσουμε τους κιθαρίστες. Τώρα, όταν ένας μουσικός έχει πείρα κ level, λογικό είναι να μην παίζει ούτε οπου κ όπου ούτε με οποιονδήποτε. Αν αυτό σου μοιάζει με καβαλημα καλαμιού.. Υπάρχουν αρκετοί σεσσιοναδες που ψάχνουν μεροκάματο στο νοιζ, και αυτό δεν είναι καθόλου μεμπτό. Δεν ψάχνουν να γίνουν μέλος της μπάντας ,αλλα θα εξυπηρετήσουν στη δύσκολη με το αζημειωτο φυσικά. Κ αυτό το βρισκω πολύ έντιμο. Πιο έντιμο από το να αναζητάει κάποιος κορόιδα/υποστηρικτες του ονείρου του.
    1 βαθμός
  34. Θα συμφωνησω και θα προσθέσω ότι κι εγώ όπως και οι περισσότεροι εδω μέσα έχουν αντιμετωπίσει τετοιες συμπεριφορές με την ανεύρεση μελών για τη μπαντα τους, ΑΛΛΑ Το κακό με τους ντραμερ(ειδικά) και μπασίστες(λιγότερο) εκμεταλευόμενοι την ανυπαρξία πληθώρας παικτών, περιμένουν να βγαλουν χρήματα ή κανουν τους καουμποηδες με τη συμπεριφορά τους γνωρίζοντας οτι αυριο θα παιζουν καπου αλλου, απο μία σκήνη(Rock-Metal)που εχει καθιζηση τα τελευταια 20 χρονια(μαγαζιά κλείνουν, οι οπαδοι γερνάμε, μου ακούγεται επιεικώς απαράδεκτο....κιθάρες, φωνές και πλήκτρα(πιο σπάνια) βρίσκεις....τυμπανα και μπασο(λιγότερο αυτοί) έχουν φαει σαντουιτς με αλεπού... Τσεκάρετε και υφος στις αγγελίες... Ντράμερ εμπειρος ψαχνει μπαντα επαγγελματική για λαιβ(φραγκακια εκμεταλευομενος τη δουλεια σας μεχρι τωρα)..... Κιθαρίστας εμπειρος ψαχνει μπάντα ...επιρροες κτλ κτλ....οποιος θελει στελνει μνμ Η ταπεινη μου άποψη.....σεσσιον μονο σε ανάγκη
    1 βαθμός
  35. Σε ευχαριστούμε πολύ Σπύρο για την αναλυτικότατη περιγραφή! Θα σχολιάσω μόνο το τελευταίο μέρος, σχετικά με τα reviews, το profile placement, κλπ. Έχοντας δει πολλούς μουσικούς να παρουσιάζουν την fiverr εμπειρία τους στο YouTube, μπορώ να πω πως όλοι έλεγαν ότι η πρώτη δουλειά είναι δύσκολο να έρθει. Αυτό γίνεται γιατί δεν είσαι ψηλά στις σελίδες και δεν έχεις reviews. Αν όμως γίνει αυτό και το πας τέλεια όπως εσύ, τότε ο ρυθμός νέων requests γίνεται αρκετά πιο γρήγορος. Πολύ μπακάλικα θα πω ότι οι περισσότεροι έκαναν 1-3 βδομάδες να πάρουν παραγγελιά και μετά την πρώτη ολοκληρωμένη δουλειά είχαν 2-3 προτάσεις ανά βδομάδα. Τεράστια διαφορά. Εύχομαι τα καλύτερα Σπύρο, κάνεις αυτό που θα ήθελα να κάνω κι εγώ αργότερα στη μουσική. Λατρεύω τέτοιου τύπου session work.
    1 βαθμός
  36. Καλημερα παιδια, διαβασα ολο το νημα και λεω να "αναβιωσω" λιγο το θεμα . Και εχω να σταθω στα εξης: Οι Αμερικανοι εχουν οντως διαφορετικο τροπο σκεψης... Τωρα, εγω εχω να παρατηρησω: 1. Μπορει και να τους ξεφυγε το βιντεο, μπορει και οχι... Σκεφτειτε μονο οτι δεν ξυπνησαν μια μερα, μονοι τους μια Κυριακη και ειπαν "ρε σεις, ρε, ρε δεν παμε να στρωσουμε καμια 300ρια κιθαρες που θα πεταξουμε, στο χωμα, να τις ευθυγραμμισουμε σωστα, να παμε μετα να φερουμε τον εκσκαφεα, να περασει απο πανω 2-3 φορες, μετα να τις μαζεψουμε και τα μικρα κομματια λιγα λιγα, να παμε να τα πεταξουμε; (εκει που θα τα πεταγαμε απο την αρχη, into a Shredding Machine, ή σε φουρνο για καψιμο;). Ελαττωματικα προιοντα, και μιας τετοιας εταιριας, δεν αλλαζουν χερια ετσι, χωρις να υπαρχει επιβλεψη απο υπευθυνους του Τι θα γινουν... Σιγουρα υπαρχει ιεραρχια και ευθυνων, και λογοδοτησεων...Καπου σταματησε η μπιλια. Και αν δεν το ηξερε ο CEO, τοτε ο πιο κατω, πιο κατω, μεχρι που βρισκεται ποιος φταιει... 2. Exaggereted Τhings... Ναι, το εχουν μαλλον αυτο με την υπερβολή οι αμερικανοι... 3. Ενα αποτυχημενο προιον, το πιο λογικο ειναι, να εξαφανιστει και απο την αγορα και απο τις αποθηκες, με συνοπτικες διαδικασιες, χωρις πολλα πολλα, "να παμε παρακατω τωρα που ηπιαμε την πορτοκαλαδα...". Αντ' αυτου, χρειαστηκε κοπο, χρονο, ανθρωπους, οδηγους, μετα να καθαρισουν, ενα πρωινο, κτλ για να γινει κατι τετοιο. "Not so time and effort efficient", που λενε και οι Αμερικανοι... 4. Απο την αλλη, "οσα ξερει ο νοικοκυρης, δεν τα ξερει ο κοσμος ολος" Σε ολων μας τις δουλειες, μπορει να ξερουμε και να γινονται πραγματα, που απλα δεν βγηκαν παραεξω και δεν εγινε ντορος... Εδω βεβαια, οσο μεγαλυτερη η εταιρια, τοσο μεγαλυτερος ο ντορος. 5. Συμφωνω με τους υπολοιπους, οτι, μια εταιρια τετοιου επιεπεδου που κυκλοφορει συγκεκριμενης ποιοτητας προιοντα, δεν προκειται ποτε να τα κυκλοφορησει ως Β-stock με το ιδιο λογοτυπο για ευνοητους λογους. Το κανει, ομως, βγαζοντας μια πιο οικονομικη γραμμη, πχ τις Epihpone (αν και δεν τις θεωρω τοσο κατωτερα παιχτικα οσο γενικα μπορει να νοειται), η ESP με τις LTD της, η Fender με τις Squier της κτλ. 6. Αν ενιωσα ενα σφιξιμο στο στομαχι; Ναι, φυσικα...Στεναχωρο, ξεροντας τι χρειαστηκε να γινουν και να φτιαχτουν μεχρι να φτασουν στο εκει χωμα. Αν απλα το ακουγα και δεν το εβλεπα, αν θα μου εκανε την ιδια εντυπωση; Ισως λιγοτερη...Απο την αλλη, πριν ακομα φτασει σε εμας και να δειξει το βιντεο αυτο disrespect στα ματια μας ως καταναλωτες, πρωτα απο ολα δεν δειχνει το σεβασμο που θα επρεπε στους ιδιους τους υπαλληλους τους που καναν τοσο κοπο να τις φτιαξουν. (εγω τουλαχιστον αν δουλευα στην γραμμη παραγωγης, εχοντας φαει τοσες ωρες και κοπο να την φτιαξω, το να τις πετανε κατω σαν τουβλα, ή απλα μαδερια, θα με ενοχλουσε ακομα περισσοτερο...) 7. Εμεις οι μουσικοι (τουλαχιστον), εχοντας ιδιαιτερη σχεση με το μουσικα μας οργανα, ναι, θα πουμε ενα "ρε τους μλκς, δεν την παλευουν καθολου;" Απο την αλλη, αν βλεπαμε κατω καμια 300αρια πλυντηρια να περναει απο πανω τους, μπορει και να λεγαμε "ω,τρελλη φαση!" (αγαπητε αναγνωστη, αν εφτασες μεχρι εδω κατω και καταφερες να τα διαβασες ολα αυτα, απλα Respect ) Cheers που λενε και στο America!
    1 βαθμός
  37. Για μένα είναι άλλο πράγμα πέντε φίλοι να προσπαθήσουν να καταφέρουν κάτι στο εξωτερικό κ άλλο πράγμα μια έτοιμη μπάντα να προσλάβει ένα μουσικό για τις ανάγκες της. Σε αυτή τη θέση προσωπικα, τα έξοδα μετακίνησης, διαμονής κ πληρωμής των προβων από την μπαντα θα ήταν σίγουρα προαπαιτούμενα , και ανάλογα με το μισθό ίσως κ ένα μικρό επίδομα για σίτιση. Εννοείται συμβόλαιο όπως πολύ σωστά έθεσε κ ο Σπύρος. Από το τέλος της 1ης πρόβας. Δεν καθόμαστε να βγάλουμε 40 κομμάτια ρεπερτόριο αν δεν έχουμε εδραιώσει την θέση με στην μπάντα. Μια πρόβα αρκεί .
    1 βαθμός
  38. Smooth as a baby's bottom, σκληρό σαν πάγκος κουζίνας. Είναι υλικό όνειρο, όποτε έχω refret σε ταστιέρα richlite όλα πηγαίνουν απίστευτα ρολόι (δεν θρυμματίζεται, δεν ξεφλουδίζει, έχει καλή αντίσταση σε κρούση, αντέχει σε υψηλές θερμοκρασίες). Δεν επηρεάζεται από υγρασία/καιρικές συνθήκες, δεν συρρικνώνεται (όπως ο έβενος), δεν στραβώνει, δεν σκεβρώνει. Μπορεί να φινιριστεί ματ, σατινέ ή πιο λείο. Κολλάει όπως ακριβώς το ξύλο. Είναι φιλικό προς τα εργαλεία κοπής. Μπορεί να έχει αποχρώσεις ή απομιμήσεις επιφανειών. Μπορεί μέχρι και να εκτυπωθεί κάτι επάνω. Είναι υλικό που χρησιμοποιείται δεκαετίες σε άλλες εφαρογές. Μη με ρωτήσεις για τον ήχο. Με όλα τα παραπάνω πλεονεκτήματα, είναι απολύτως ασήμαντη ανησυχία... Για τις συγκεκριμένες SG δεν έχω ιδία άποψη. Έχω άποψη για το "ρυθμιζόμενο" nut (από τιτάνιο) το οποίο είναι λίγο gimmick, δηλ. φαγώνεται το μηδενικό τάστο και αλλάζει η επιφάνειά του, με τη χρήση. + ότι το nut, όταν ρυθμίζεται, πατάει στον αέρα (στις δύο βίδες). Τα saddles από titanium επίσης δεν μου έδωσαν κάτι. Δηλ. άλλαξα τη γέφυρα (σε μια Les Paul) με μια των 5 ευρώ και δεν είδα διαφορά. Το είχα ηχογραφήσει κιόλας... Είναι πιο ελαφριά όμως, αν αυτό λέει κάτι. Όσον αφορά το neck dive, μαλλον θα έχει όσο έχει και μια standard (με slim taper neck) αφού και στις δύο το μανίκι ενωνεται με το σώμα στο 22 τάστο.
    1 βαθμός
  39. Χαιρετώ, Σε συνέχεια απο το θέμα που άνοιξα και τις συμβουλές απο τα μέλη του φόρουμ,σας παρουσιάζω την τελική μορφή του κομματιού σαν σόλο πιάνο. Ευχαριστώ ιδιαίτερα τον Γιώργο που τόνισε το κακό 2ο μέρος και τον Φώτη που μου έδωσε την ιδεά για μικρά αρπίσματα και τον πανμέγιστο Στράτο που για να τον ξεγελάσω πέταξα κανα 2 διάφωνες νότες
    1 βαθμός
  40. Φιλε μου ιδια φιλοσοφια ειναι .... Modelling ενισχυτες ειναι και οι δυο Blackstar & THR ... H φτηνη σειρα της Blackstar ειναι τα ID Core(αυτα ειναι σχδον ιδια με το THR) και τα ακριβα(εως εξωφρενικα ακριβά οταν βγηκαν) ID TVP ΙD TVP 15 εχω κι εγω.....ειναι σουπερ για το σπιτι!!! Aν ειχε και 12ρι μεγαφωνο θα μιλαγαμε για Holygrail of Tones Πολυ καλα εξισου και τα Yamaha με λιγοτερες ρυθμισεις απ την TVP σειρα..
    1 βαθμός
  41. Αν ο 4χρονος γιος μου σε μια ζωγραφιά του κάνει κάτι που δεν του αρέσει, την τσαλακώνει, την σκίζει σε χίλια κομμάτια και την πετάει, όσα "εμένα μου άρεσε" και "ο καθένας έχει το στυλ του" του πω. Η σοφία που έχουν τα παιδιά, ώρες-ώρες είναι αφοπλιστική.
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου