Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      9.389


  2. cos_dr

    cos_dr

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      13.490


  3. npap

    npap

    Guru


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      4.496


  4. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      20.926


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 30/08/2019 σε όλα

  1. Ειχαμε ενα ομορφο λαιβ χθες βραδυ στα πλαισια ενος τοπικου φεστιβαλ. Ειχαμε ψιλομετρια αποδοση γενικοτερα, αλλα ο κοσμος γουσταρε. Ο ηχος ηταν εξαιρετικος. Και ο ηχος της κιθαρας επιτελους εστρωσε. Επαιξα πρωτη φορα λαιβ με les paul. Την ειχα παρει απο φοβο διοτι ειχα συνηθισει να παιζω με αλλου τυπου κιθαρες, διαφορετικα. Αλλα πεισμωσα, δουλεψα με αυτην και εβγαλα το λαιβ χωρις ιδιαιτερα προβληματα. Ισα ισα που αρεσε παρα πολυ με τους νεους paf μαγνητες που εβαλα. Ο tubemeister στα 18 watt ρυθμισμενος (με gain και volume στη μεση), για πρωτη φορα, ξυριζε τους παντες και ακουγοταν πολυ παραπανω απο τα ηχεια, τα οποια απλα συμπληρωναν τον ηχο του. wickedgame58.mp3 creep58.mp3 wonderfworld58.mp3 borntobewild58.mp3 Μου αρεσε πολυ και το σολο που εβγαλα στο πρωτο κομματι
    3 βαθμοί
  2. Καλησπέρα φίλοι. Απόπειρα σύνθεσης 2ου κομματιού από την αρχή. Πέρα από τα φωνητικά που δυστυχώς δεν υπάρχει άνθρωπος να τα πει, όλα τα άλλα μέρη είναι έτοιμα. Θα ήθελα ΑΠΟΨΗΣ παρακαλώ.
    1 βαθμός
  3. 1 βαθμός
  4. ακριβώς... η μόνη περίπτωση να έχεις (κι αυτό εν δυνάμει ως προς το υποκειμενικά επιθυμητό), πραγματικά "σωστό" monitoring στη σκηνή (foldback), είναι η ξεχωριστή ειδικά για τους μουσικούς μίξη μέσω της οποίας ο ηχολήπτης έχει μοναδική αποστολή, ανεξάρτητα από το τι ήχος φτάνει στο κοινό (FOH), να "ευχαριστήσει" εσένα και τους συναδέλφους σου (αναλογικά φυσικά και με τους απαραίτητους κάθε φορά "συμβιβασμούς", μια και δεν παίζει ο καθένας σας μόνος και είναι ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΑΤΟ το να σέβεστε ο ένας το άλλο έχοντας σαν προτεραιότητα την μπάντα κι όχι καθείς το όργανό του)... δυστυχώς, το να "ανεβάζονται" συνεχώς "τυφλά" εντάσεις όπως συχνά γίνεται, είναι η τρελή χαρά των διαφόρων artifacts λόγω της ακουστικής σκίασης... όποιο όργανο "ανεβάζεις" επιδρά δυναμικά (ανάλογα με το συχνοτικό του περιεχόμενο) σε κάποιο-α άλλο-α ως προς την ευχέρεια διάκρισής του-ς μέσα στην ακουστική συνισταμένη του συνόλου... αν συνυπολογίσεις και τα όρια του headroom του hardware, που αν ξεπεραστούν έρχεται η αδηφάγος παραμόρφωση, αντιλαμβάνεσαι θεωρητικά (αλλά μάλλον και βιώνεις πρακτικά) φαντάζομαι τα "περαιτέρω"... έτσι επειδή κατά κανόνα στα συνήθη καθ ημάς PA, δεν υπάρχει σύστημα foldback ούτε ειδικός ηχολήπτης, προσωπικά θα σε συμβούλευα (με "τρόπο" πάντα γιατί ποτέ δεν θέλεις να τσαντίσεις τον "ηχολήπτη" μια και "εξαρτάσαι" από αυτόν) να προσπαθείς να τον "καταφέρεις" πριν απ όλα κάθε φορά να ασχοληθεί επιμελώς ειδικά με τον ήχο σας ανεβαίνοντας και ο ίδιος για επαρκή χρόνο στην σκηνή (και με το soundcheck να τελειώνει πάντα στο FOH με ένα κομμάτι που παίζοντας το, τα "χώνετε")... τώρα "μικροεπεμβάσεις" δύσκολα θα αποφευχθούν στην πορεία του perfomance αλλά με τη σωστή πρώτη μίξη ως βάση, θα ναι λίγες και σχετικά εύκολες... τέλος για να διατηρηθεί η αναλογία πολλές φορές θα επιβάλλεται να "χαμηλώσει" κάποιος που "ξέφυγε" κι όχι να ανεβάσει αυτός που πλέον δεν "ακούει"... ε εδώ παίζει μεγάλο μέρος και η μεταξύ σας σχέση και πειθαρχεία για το καλό της μπάντας που ανέφερα παραπάνω... good luck...
    1 βαθμός
  5. Κεφαλακι δικο σου (και εφφε φυσικα) Καμπινα, να εχει μια παρομοια (τα μεγαφωνα μεσα τουλαχιστον) σαν τη δικια σου, ο χωρος που επιλεγετε για προβα. .
    1 βαθμός
  6. Λογικα δεν ειχες σωστο EQ στη μιξη στα μονιτορς Δεν ξεχωριζεις τα οργανα με τη ρυθμιση των εντασεων
    1 βαθμός
  7. Αχ αυτό το ρημάδι το κόκκινο κουμπί! Κάθε φορά που πατιέται νομίζω ότι με κοιτάνε χιλιάδες μάτια να δουν που θα κάνω λαθος. Νομίζω ότι μεταφόρμωνομαι σε κάποιον άλλο! Τείνω να πιστεύω ότι φταίει το χρώμα! Πολύ ωράιο το κομμάτι Bill! Μπραβο. Έχω να πω τα παρακάτω: 1) Στο σημείο στο 1:52-2:07 κατά τη γνώμη μου θα άξιζε να δοκιμάσεις ενα half-time feel στα τύμπανα. 2) Μετά το solo ίσως θα ήταν ώραιο να παίξεις αλλη μια φορά το ρεφραιν του κομματιού (που αν έχω καταλάβει σωστά είναι και αυτό που παίζει πίσω από το solo). Οπότε εκεί θα έχεις και τη δυνατότητα να κρατήσεις την τελευταία νότα του solo με ένα ωραίο vibrato. Η αλήθεια είναι οτί με ξενίζει έτσι οπως περνάει κατευθείαν στο κλείσιμο.
    1 βαθμός
  8. Το ιδιο παθαινω και με τα λαικα. Τα λεω με περισσεια ευγενεια. Δεν μου αρεσαν ποτε οι τσαμπουκαδες. Ισως διοτι ειχα παντα περισσεια σωματικη δυναμη και ελυνα τις διαφορες μου με το λεγειν. Οι καλοι τροποι δεν κρυβονται Επισης φταιει που δεν εχει καθολου γρεζι η φωνη μου. Ειναι too clean και δεν με "αφηνει" να την αγριεψω. Ο ηχος της κιθαρας πως ειναι? Εχει too much gain? Συμφωνω. Ισχυει για πολλους λογους. Βασικο ειναι η ελλειψη εμπειριας στο ειδος αυτο (λιγο καιρο ασχολουμε με το ξενοφερτο αυτο σπορ). Επισης, το οτι παιζω κιθαρα ταυτοχρονα (power trio ειμαστε) και διαβαζω σε αναλογιο τους στιχους δεν μου διδει δυνατοτητα να ειμαι 100% σε ο,τι κανω, τοσο ερμηνευτικα οσο και τεχνικα. Απλα συμβιβαζομαι. Και το προβλημα ειναι ερμηνευτικο σε καποια κομματια.
    1 βαθμός
  9. ωραίο φίλε ! το σολάκι τώρα : * έτσι οπως ξεκινάει είναι συνήθως όπως τελειώνουν τα τραγούδια , θυμίζει κλείσιμο και όχι αρχή * τεχνικά και ηχητικά και παικτικά μου άρεσε * το τελείωμα του σόλο κάπως άγαρμπο * μπορείς άνετα να του βάλεις λίγο περισσότερο πάθος τα drums μου άρεσαν, και καμια διπλομποτιά να έριχνες δεν θα έλεγα όχι
    1 βαθμός
  10. και μένα με ψιλοενοχλεί αυτή η ευγένεια. Ήθελα λίγο τσαμπουκά παραπάνω. Σε βλέπω για folk....
    1 βαθμός
  11. θα συμφωνήσω εν γένει με τον σοφό συνγέροντα, αλλά εμένα (τον γνωστό παράξενο) με ενοχλεί μια "ευγένεια" στην φωνητική σου έκφραση, που με παραπέμπει σε μια έλλειψη ικανής εμπιστοσύνης στον (ικανό όμως) εαυτό σου για πλήρη έκθεση στην δημιουργική "αλητεία" ενός ροκ perfomance... φυσικά μπορεί να κάνω λάθος συμπερασματικά, οπότε προσπέρνα άφοβα...
    1 βαθμός
  12. Κατι σαν φυσημα/σφιριγμα ακουω και εγω, αλλα δεν εχω ιδεα τι ειναι. Ειχα τον καταγρεφεα κοντα σε κοσμο και ισως επιανε καποιον θορυβο. Το born το βγαλαμε τελευταια και το εχω τραγουδησει λιγο. Γενικοτερα, περι προφορας, ειναι βασικο να μου "καθεται" και το κομματι. Τα american english ειναι λιγο πιο απαιτητικα σε προφορα.
    1 βαθμός
  13. Μπράβο Γιώργο,είστε ωραίοι. Ο καημένος ο ντράμμερ γιατί τρώει την καπνούρα? το βλέμμα του στην φωτογραφία τα "λέει όλα" Το μόνο που με "ενοχλει" είναι κάτι σαν να "ρουφάει"(εσύ είσαι?,ο ντράμμερ με κάποιο πιατίνι?τα κολοηχεία μου?)ειδικά στο creep,ακούγεται μετά απο κάθε φράση σχεδόν,λές και κάποιος έχει ανάψει μπάφο και ρουφάει τις μεγαλύτερες τζούρες της ζωής του. Στην φωνή πολύ ωραίος,μόνο στο born to be wild χάνεις την προφορά σου και "Ελληνικίζεις" λίγο
    1 βαθμός
  14. Ωραία μπάντα! Οσο πάτε, δένετε και καλύτερα και η φωνή, φωνάρα!
    1 βαθμός
  15. ωραίο σφιχτό δεμένο
    1 βαθμός
  16. μαλλον πρεπει να βρω ενα μαγαζι στυλ φτιαξτο μονο σου στην καλλιθεα για ξυλοκατασκευες..
    1 βαθμός
  17. Κάνεις στην παραλία δεν ξέρει πόσο μεγάλος σύνθεταρας και παιχτρονι είμαι και αυτό με ηρεμεί. Αχχχχχ, απολαμβάνω την ασημότητα. Α χαχαχαχαχαχα cos_dr
    1 βαθμός
  18. Λίγο φτιαξτο μόνος σου για ένα πιο συμμαζεμενο home studio desk, για να μπορεί ο καλλιτέχνης να δουλεύει σαν ανθρωπας δηλαδης να πούμε χωρίς να κουνιέται πολύ περατις δώθε. Εδώ θα γραφτούν λοιπόν αι χειμεριναι μεγάλες επιτυχίες του μεγάλου μουσικαρα του cos_dr. ΜΕΊΝΕΤΕ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΟΙ!!!!! χαχαχαχαχαχα
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου