Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. argytar

    argytar

    Μέλος


    • Βαθμοί

      10

    • Αναρτήσεις

      3.215


  2. Jazzjoker

    Jazzjoker

    Μέλος


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      5.227


  3. Spyros Delta

    Spyros Delta

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      6.284


  4. Αετός

    Αετός

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      1.811


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 03/11/2019 σε όλα

  1. Να και 5 λεπτακια από τη χθεσινή φάση! enjoy!
    6 βαθμοί
  2. Σκεφτόμουν τελευταίως τι νότες παίζουμε σε ένα solo πάνω σε ένα κλασσικό 1-4-5 δωδεκάμετρο ας πούμε και είπα να γράψω μια μελωδική ανάλυση για το ρόλο καθεμιάς από τις 12 νότες και πού/πώς μπορεί να παιχτεί. Οπότε αν έχουμε ένα κλασικό 1-4-5 από Α (A7 - D7 - E7), έχουμε τις εξής νότες: C : Μικρή τρίτη του 1, πολύ κλασσική νότα που με micro bend (να μη φτάνει όμως ακριβώς να γίνεται μεγάλη τρίτη) ακούγεται ακόμα ωραιότερα. Πάνω από το 4 έχει ρόλο μικρής έβδομης, φουλ μέσα δηλαδή. Πάνω από το 5 δε θα ακουστεί πολύ καλά μόνη της καθώς είναι μικρή 6. Την περνάμε αλλά δεν καθόμαστε. Εξαίρεση η περίπτωση όπου η μπάντα παίζει #5 στο 5. Θα το ακούσουμε κυρίως σε minor blues βέβαια αυτό. C#: Μεγάλη τρίτη του 1, είναι μέσα δηλαδή στη συγχορδία αλλά αν κάτσουμε εκεί ακούγεται ψιλοξενέρωτη. Μια κλασική εφαρμογή της είναι με hammer on ή slide/micro bend από το C και κατάληξη αλλού. Με pull off από το D δίνει ένα ωραίο mixolydian ύφος στο σόλο οπότε καθαρά θέμα αισθητικής. Πάνω από το 4 είναι μεγάλη έβδομη οπότε δε θα ακουστεί καλά παρά μόνο περαστική και κατά προτίμηση σε ασθενές σημείο ρυθμικά. Το αυτό και πάνω από το 5 όπου είναι μεγάλη 6. D : Καθαρή 4η του 1, δεν είναι για να κάτσουμε πολύ. Τονική του 4, καθόμαστε όσο θέλουμε. Μικρή 7η του 5, επίσης ακούγεται πολύ ωραία. D#: Είναι το blue note (κανονικά Eb αλλά το πάω καθαρά χρωματικά για λόγους ευκολίας κατανόησης). Το βάζουμε παντού και πάντα αλλά περαστικό, είτε σε χρωματική ακολουθία είτε με λεγκάτο. Είναι η πιο χαρακτηριστική blues νότα αλλά δεν είναι για να καθόμαστε. Εξαίρεση αποτελεί αρμονική ακολουθία που περιέχει και το bVI7 (F7) πριν το V7. Εκεί και κατά τη διάρκεια του F δίνει πολύ ωραίο χρώμα αν κάτσουμε. Μόλις μπει το E βέβαια σηκωνόμαστε και την κάνουμε. E: Το 5 του 1 φουλ μέσα. Πάνω απ' το 4 είναι καθαρή 2η/9η επίσης ωραία επιλογή. Τονική του 5, κατασκήνωση. F: Μαζί με το A# είναι οι πιο δύστροπες νότες για αυτή την αρμονική ακολουθία. Σε μινόρε blues, είναι μια χαρά πάνω απ'το 4. Αν το μινόρε blues έχει dominant 5, μπορούμε να το βάλουμε και πάνω στο E ως b9 για tension πριν το γύρισμα στο Am. Σε major/dominant blues δεν κολλάει πουθενά αλλά το περνάμε αν θέλουμε χρωματικά. F#: Μεγάλη 6η του 1, δίνει ωραίο major tension και είναι μέρος μερικών από τις πιο χαρακτηριστικές blues φράσεις. Μεγάλη 3η του 4, φουλ μέσα. 9η του 5, μια χαρά εκτός κι αν η μπάντα έχει δώσει αλλοιωμένο χαρακτήρα στο 5 (#5, #9 κλπ.). G: Μικρή έβδομη του 1, φουλ μέσα. Καθαρή 4η του 4, δεν είναι έξω αλλά δεν είναι και για χόρταση. #9 του 5, αν η μπάντα δεν παίζει το 5 με καθαρή 9η είμαστε safe. G#: Μεγάλη 7η του 1, την αποφεύγουμε. #4/#11 του 4 παρομοίως. Μεγάλη 3η του 5, φανταστική νότα με χαρακτήρα για εκείνο το σημείο. Α: Τονική του 1, καθόμαστε όσο θέλουμε. Καθαρή 5η του 4, καθόμαστε όσο θέλουμε. Καθαρή 4η του 5, μπορούμε να κάτσουμε για tension μια και θα γυρίσει στην τονική όπου να 'ναι ειδικά σε γρήγορα τέμπο. Σε slow blues δεν είναι για κατασκήνωση. A#: Η έτερη πιο δύστροπη νότα σε τέτοιες αρμονικές ακολουθίες. b9 στο 1, μόνο περαστική. #5 στο 4, ακόμα χειρότερα εδώ.#4/#11 στο 5, χάλι μαύρο. Φυσικά ο SRV βρήκε τρόπο να την περάσει και να φτιάξει μια από τις πιο iconic και χαρακτηριστικές blues φράσεις ever που ακόμα, παίζεται από πλήθος κιθαριστών, λάθος. B: Καθαρή 9η στο 1, ωραιότατη. Μεγάλη 6η στο 4, όχι ό,τι καλύτερο αλλά περνάει. Καθαρή 5η του 5, κατασκηνώνουμε. Σημείωση: ΟΛΑ τα παραπάνω καταρρίπτονται στην πράξη καθότι, ως γνωστόν, οι κανόνες στην τέχνη χρησιμεύουν στη θεωρητική εκμάθηση αλλά στην πράξη συχνότατα πάνε περίπατο. Όταν θα έχω χρόνο ίσως κάτσω να γράψω κλιπάκια με παραδείγματα.
    4 βαθμοί
  3. Καλησπερα.Εδω παραθετω ενα κομματακι που εγραψα εχτες.Κατεληξε σε instrumental....απο αυτα που μπορουν να χρησιμοποιηθουν ειτε ως ιντρο σε live ειτε ως σφηνακι περιπου στο μεσον ενος live ωστε να παρει και μια ανασα ο τραγουδιστης....(πχ Placebo - Buletproof cupid) Ελπιζω να σας αρεσει! Oποιαδηποτε κριτικη-παρατηρηση-συμβουλη.....καλοδεχουμενη! T.O.T Murder (Instrumental).mp3
    2 βαθμοί
  4. Κατοχυρωσέ το,μη στο κλέψουν.
    2 βαθμοί
  5. Δεν χρειαζεται να κοιταμε οι νοτες της κλιμακας να ταιριαζουν σε ολες τις συγχορδιες (ετσι κι αλλιως ειναι αδυνατον να βρουμε μια μονο κλιμακα, αν δουμε ως τετραφωνες τις συγχορδιες, Α7 D7 Ε7. Μονο με τα μικρο-bends γινεται ευακουστη η κλασσικη μινορε πεντατονικη, αλλιως ειναι ... "λαθος"). Καθε συγχορδια που ερχεται, μπορουμε να την κοιταμε σαν κατι καινουριο και ανεξαρτητο απο το chord progression. Και ακομα και τοτε δεν χρειαζεται να παιξουμε ολες τις νοτες της "νεας" κλιμακας, αφου καποιες μπορει να ειναι "εκτος". Πχ ξεκιναμε στο A με κλασσικη A μινορε πεντατονικη και οταν γυριζει σε D, μπορουμε να παιξουμε A ματζορε πεντατονικη (plus τη blue νοτα) αποφευγοντας τη C# νοτα που ειναι "εκτος". Η blue νοτα ομως της A ματζ πεντατονικης (C φυσικο) ειναι ολα τα λεφτα, αφου ειναι η dom7 της συγχορδιας που ακουγεται (D7) εκεινη την στιγμη. Παραδειγμα ενα lickακι μου σε ενα κυκλο : Σε Α δωδεκαμετρο, ξεκιναω στη A συγχορδια με A minor penta Στο 0.11" που γυριζει σε D7, παιζω A major penta σηκωνοντας την 3η χορδη να ακουστει η blue (C φυσικο) που ειναι και η dom7 της D συγχορδιας. Οταν στο 0.21 παει στη E7 παιζω Ε minor penta και με δακτυλισμο προσθετω και την 3η μεγαλη (G#) Και οταν παει στο D7 στο 0.23 ξαναπαιζω τη A minor penta (plus blue note), και δανειζομαι απο την A dorian την F# νοτα, αντικαθιστωντας ουσιαστικα την G νοτα της A minor penta με αυτη τη F#, η οποια ειναι η 3η μεγαλη της D7 συγχορδιας. Και ολα αυτα νομιζω χωρις να ξεφευγω απο το ιδιωμα της Blues. ΥΓ εχω κι ενα κομματι που γινεται της π@τανας αρμονικα (για blues), αλλα πρεπει να γραψω σεντονι για την αναλυση. 200 κλιμακες περναω.
    2 βαθμοί
  6. Λιγο slopy αλλα για memo καλο ειναι Προχειρη μιξη, μονο εντασεις, χωρις εφφε κλπ οτι ειχε ο ηχος στον προενισχυτη και πατησα και το Octavia μετα, ενα καναλι κιθαρα κι ενα backingtrack Δεν ξερω απο EQ τι γινεται γιατι εγραφα με ακουστικα αλλα δεν μπορει να ειναι και απαισιο. Ευχαριστω τον vagtanplan για το backingtrack. https://www.box.com/s/cc8c05ae882576e073e8
    1 βαθμός
  7. Αν προσέξεις καλα προς το τελος του κλιπ εχουν βγει και οι μπύρες μπύρες μπύρες μπύρες Ξέχασα να σας βάλω να υπογράψετε release forms, είχα μόνο το προφορικό consent!
    1 βαθμός
  8. Θα κόψω και τα ταπιν και τα αρπέτζια και τα 64α και τα κορντ σολοζ
    1 βαθμός
  9. κόψε εκεί που παίζουμε Hendrix με τις κιθάρες πίσω από το κεφάλι για να μη μας λένε ποζεράδες....
    1 βαθμός
  10. Ευχαριστώ συνονόματε. Με έτρωγε να γράψω κάτι γιατί τελευταίως σκέφτομαι πολύ το θέμα του solo εκτός κλιμάκων και καθαρά από την άποψη των νοτών πάνω στις συγχορδίες και το ρόλο που μπορεί να έχει η καθεμιά. Φυσικά οι κλίμακες και ειδικά για την κιθάρα, οι θέσεις, είναι πολύ μεγάλη ευκολία αλλά καμιά φορά αποτελούν και περιοριστικό παράγοντα γιατί φοβόμαστε να βγούμε έξω από τα boxes ενώ ακριβώς εκεί είναι που βρίσκονται μερικά από τα πιο ενδιαφέροντα ηχοχρώματα.
    1 βαθμός
  11. Αυτο με το minor swing Am που το μάντεψε ο Φούζιος με πλήγωσε γιατί ήταν δική μου ιδέα...
    1 βαθμός
  12. πολυ φλουντ ακουτε με φαινεται
    1 βαθμός
  13. Τι ριφφάρα είναι αυτή!!!!!!!!!!! Τα ξέρεις τα κόλπα αφού εσύ φίλος. Κάνε τα ανάλογα κι εσύ.
    1 βαθμός
  14. Τα περάσαμε όμορφα Έχω αμοντάριστα πλάνα θα τα ενώσω και θα τα δώσω στην κοινότητα Να γίνονται αυτά, χρειάζονται! Πολλά ευχαριστώ στον Φάνη για τη φιλοξενία και φυσικά alderbody και dimsonic για την παρέα και το jam!
    1 βαθμός
  15. Eίναι με truss rod ή χωρίς; Έλα εσύ και θα σιάξουμε κανά μυζηθροπιτάκι Θα γίνει διαγωνισμός air guitar. O νικητής θα πάρει -εντελώς δωρεάν- μια χειροποίητη, artisanal, custom, boutique, deluxe, απαράμιλλη air guitar φτιαγμένη από τα χέρια μου.
    1 βαθμός
  16. Παιδιά ανοιχτή πρόσκληση, όσοι είναι στα πέριξ. 4-5μμ θα έχουμε θεωρία και (αμπελο)φιλοσοφία, ελέω ωραρίου κοινής ησυχίας. 5 και μετά δειλά-δειλα μπορούμε να κάνουμε και κοινή φασαρία, πετάλια, diy κιθάρες, μπύρες, μαγνήτες, ξύλο, bazaar vintage χορδών (10ώρου και πάνω), ζύγισμα παλισάνδρων, soundhole sniffing, περιστροφή tone controls νανοχιλιοστού κλπ σημαντικά πεδία κατάρτισης.
    1 βαθμός
  17. καλησπερα σε ολους και να με συγχωρειτε για την απουσια . λιγα λογια για το project. ηρθαν στη κατοχη μου 2 πλακες φλαμουρι ξερο 6ετιας .επειτα απο διαβουλευση με τον argytar εφτιαξα 1 σωμα για στρατ και 2 για τελε . πρωτη ηρθε η στρατ και σελιγο θα ειναι ετοιμη και η μια τελε .στην αρχη βρηκα ενα πολυ ωραιο ''σερφαδικο'' μπλε χρωμα αλλα μολις ειδα το σκουρο μπλε ηρθε στο μυαλο μου ο tony joe white οποτε...τα υπολοιπα ειναι λιγο - πολυ γνωστα . σφενδαμι για μανικι με ενα περιεργο flame..!!!! madagascar rosewood ταστιερα και 6105 dunlop ταστα. το pickguard προερχεται απο μια squier affinity . τωρα οσο αφορα τον ηχο... παντα καρφι-καρφι στον fender blues dlx ακουγεται παρα πολυ ωραια.. αλλα... στον marshall class 5 με το vol στο 7-8 ειναι μαγεια, δεν εχω τα μεσα να το ηχογραφησω αλλα υποσχομαι να προσπαθησω με τον argy καποια στιγμη....ακολουθει φωτορομαντζο... μερικες φωτο σχετικα με το πως ρυθμιζω tο υψος των μαγνητων σε strat style guitars, ειτε ειναι alnico ειτε κεραμικοι.. work like a charm.. το φλαμουρι η basswood...ωραιο κσυλο για σωμα αλλα θελει λιγο προσοχη γιατι κανει βαθουλωματα ευκολα....
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου