Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      21.934


  2. Yannis Methenitis

    Yannis Methenitis

    Administrator


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      11.681


  3. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      20.926


  4. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      9.358


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 08/03/2020 σε όλα

  1. Ένα σωρό συμπεράσματα. Πχ, ο Αλαφούζος πρέπει να δώσει τις μετοχές του, έχει μικρύνει πολύ τον ΠΑΟ. Ο Φερέιρα είναι μυρωδιάς, ο μΠΑΟΚ δεν πάει μπροστά έτσι. Ο Σιμάνσκι είναι παιχταράς, Τίγρη αγόρασέ τον χθες.
    2 βαθμοί
  2. Καλά, βλέπω από μακριά να έρχεται τρέχοντας μαινόμενος ο SF. Δεν φτάνει δηλαδή που γίνεται πολιτική κουβέντα χωρίς αυτόν, αλλά μιλάτε και για ΔΥ. Θα σας φάει το μαύρο φίδι.
    2 βαθμοί
  3. Γεώργιε, να τον ακούς τον Στράτο! Σε όλα, μα σε όλα, έχει δίκιο....στα της μουσικής τουλάχιστον!!!!
    2 βαθμοί
  4. Λοιπόν .. 1. Το ίδιο ακριβώς πρόβλημα είχε κάποτε και ο Φώτης, και άκου τον τώρα ... Έρχονται αυτά. Βοηθοί σου οι ... παύσεις, τύμπανα (breaks), εφφέ, σταδιακή προσαρμογή στο νέο θέμα, κλπ. Άκουσε κομμάτια και πάρε ιδέες. 2. Να το πιέσεις. Δεν εννοώ γι' αυτό το κομμάτι αλλά γενικά. Πώς να το κάνεις ... -Άκουγε μουσική προσέχοντας τις βασικές μελωδίες/θέματα των κομματιών (ακόμα και τα "κρυμμένα"). -Βάλτο να παίζει να το ακούς (χωρίς σόλο) και τραγούδα/σφύριζε μελωδίες από πάνω. Επειδή δεν είναι εύκολο το να τραγουδάς μελωδίες (για σένα είναι πιο εύκολο βέβαια), δεν πλατειάζεις εύκολα. -Παίξε σε κάποιο όργανο στο οποίο δεν έχεις τεχνική ικανότητα απλές μελωδίες. -Βάλτο στο DAW σου, κάντο multiply (4-5 φορές) και παίζε από πάνω. Μετά άκουσε τι έπαιξες. Κάποιες μελωδίες θα υπάρχουν που να μπορούν να σταθούν σαν θέματα. Απομόνωσέ τες, και επεξεργάσου τες παιχτικά, Όσο τις παίζεις, τόσο θα αραιώνουν οι μη απαραίτητες νότες, (μελωδική αφαίρεση το λένε), και θα καταλήξεις σε κάποια βασική μελωδική δομή/βάση.
    2 βαθμοί
  5. Μια μπαντούλα που είχα την τύχη να την δω δυό (2) φορές στον τόπο μου (!) Δεν παίζει ο Garibaldi, αλλά....τουλάχιστον είναι όλοι οι άλλοι
    2 βαθμοί
  6. 1 βαθμός
  7. Και 'μένα μ' άρεσε αυτό που άκουσα. Όλα τα θέματα είχαν ενδιαφέρον και οι lead κιθάρες. υ.γ. Πολύ floyd ακούς, ... μ' άλλον κιθαρίστα όμως
    1 βαθμός
  8. Συλληπητηρια και για τον Τροχανα.
    1 βαθμός
  9. Για φωνη και ακουστικη κιθαρα ειναι καλο. Καλυτερο απο δυναμικο. (για ενισχυτη ηλ κιθαρας sm57 κλασσικα) Για τα λεφτα ιδιως ... τελειο. Μη κολλας στους εξωτερικους ηχους. Ααααααν πιασει τιποτα, ξαναγραφεις το σημειο εκεινο και τελος. .
    1 βαθμός
  10. Πληροφοριες που βρηκα απο νετ... ""Το πυκνωτικό (condenser) αποτελείται από 2 "πλάκες" πολύ κοντά η μία στην άλλη, οι οποίες δημιουργούν ένα διάφραγμα.. Με τις δονήσεις που δέχεται το διάφραγμα η ακουστική πίεση περνάει μέσα από τον προενισχυτή με την βοήθεια μιας ηλεκτρικής πηγής (μπαταρία ή phantom power).. Λόγω της παρουσίας αυτού του διαφράγματος, το πυκνωτικό μικρόφωνο παρουσιάζει δύο μειονεκτήματα.. Πρώτον είναι ευαίσθητο στις πτώσεις (μία "καλή" πτώση είναι ικανό να το αχρηστεύσει) και επίσης είναι ευαίσθητο σε υψηλές ακουστικές πιέσεις, ήτοι αν τραγουδήσει κάποιος πάρα πολύ δυνατά, το διάφραγμα καταστρέφεται λόγω της τεράστιας ακουστικής πίεσης (SPL) που δημιουργείται.. Τέλος με τα μειονεκτήματα (αν εξαιρέσεις την τσουχτερή τιμή του ).. Τα πλεονεκτήματα του είναι φυσικά ότι είναι καλύτερο σε σχέση με το πως αποδίδει τον ήχο που λαμβάνει.. Με λίγα λόγια έχει καλύτερη ακουστική απόκριση και είναι πιο flat - δεν χρωματίζει τον ήχο.. Επίσης είναι πιο ευαίσθητο.. Μπορεί να "τραβήξει" περισσότερο εξωτερικό θόρυβο κάτι το οποίο θεωρείται από κάποιους θετικό και από κάποιους αρνητικό.. Μην ξεχνάμε και το πολύ σωστό γνωμικό του Page "distance makes depth".. Γενικά είναι καλύτερης ποιότητας από το δυναμικό..Το δυναμικό (dynamic) από την άλλη πλευρά είναι για πιο....καθημερινές χρήσεις.. Θεωρείται ότι αντέχει περισσότερο και επιπλέον η κατασκευή του (φαντάσου το σαν ένα μικρό ηχειάκι που πηγαίνει μπρος πίσω ανάλογα με την SPL που δέχεται) του επιτρέπει να ηχογραφεί χωρίς κίνδυνο να καταστραφεί σε πάρα πολύ δυνατά επίπεδα έντασης.. Είναι ιδανικό για μη ακουστικά όργανα (ηλεκτρικές κιθάρες, μπάσο, drums) αλλά υστερεί σε απόδοση συχνοτήτων και γενικά θεωρείται κατώτερο ενός πυκνωτικού.. Είναι όμως πιο φθηνό και αντέχει περισσότερο.. Από την άλλη, λόγω του γεγονότος ότι δεν έχει διάφραγμα, θεωρείται πιο "αργό" όσον αφορά την απόκριση του σε μεγάλες μεταβολές της ακουστικής πίεσης..Επομένως η επιλογή ενός μικροφώνου (για κάποιον που δεν μπορεί να τα έχει και τα δύο) έχει να κάνει με τη χρήση του.. Αν θέλεις να ηχογραφήσεις όλη τη γκάμα μιας home recording (ηλεκτρικές, μπάσα, φωνή, drums) τότε το καλύτερο θα ήταν ένα δυναμικό.. To Shure 57 είναι ένα πάρα πολύ καλό δυναμικό μικρόφωνο για κάθε χρήση (εγώ είμαι μέχρι στιγμής ευχαριστημένος).. Αν από την άλλη θέλεις να ηχογραφήσεις μόνο φωνή (δηλαδή τα όργανα σου δεν θα ηχογραφηθούν με μικρόφωνα αλλά μέσω line in και recording out - αν θες τη γνώμη μου μέθοδος κατά πολύ κατώτερη από την ηχογράφηση μέσω μικροφώνου) τότε μπορείς να πάρεις ένα πυκνωτικό (για να μην σου λέω ανακρίβειες, πολλά πυκνωτικά δεν έχω ακούσει, αλλά από τα 2-3 που άκουσα μου έκανε καλή εντύπωση το Neumann TLM103)..Αν πας για ηχογράφηση φωνής και θέλεις πολύ καλά αποτελέσματα υπολόγισε μέσα στο "πακέτο" ένα καλό compressor και ένα καλό de-esser ή κάτι που να τα κάνει και τα δύο..""
    1 βαθμός
  11. Δες το βιντεο στη δευτερη σελιδα, οπου ανεβασα. Το πυκνωτικο πιανει παραπανω ηχους.
    1 βαθμός
  12. 1 βαθμός
  13. Ετσι ακριβως. Οτι λεει ο σοφος γερων. Παντως το πας ωραια Γεωργιε,παιζεις καλα,μελωδιες εχεις. Αν τις βαλεις σε μια σειρα-να πεις την ιστορια δηλ.με πιο συγκεκριμενο τροπο-θα παει πολυ πανω το πραγμα. Βαρα του.
    1 βαθμός
  14. Να θυμάσαι ότι ένα βασικό εργαλείο που κάνει μια μελωδία να ακούγεται σαν θέμα, είναι η επανάληψη, είτε ολόιδια, είτε (ακόμα καλύτερα αλλά πιο προχωρημένο) με κάποια επεξεργασία, λίγο παραλλαγμένη.
    1 βαθμός
  15. 1 βαθμός
  16. Εγώ παλεύω ακόμα να μάθω κάποιους λαμπάτους με τρία knobs....
    1 βαθμός
  17. μείνετε μακριά απο δογματικές απόψεις του τύπου, "οποιος χρησιμοποιει το Χ daw είναι λάθος'. χρησιμοποιω το ableton και αν το πρωι εξαφανιστούν τα πάντα σχετικά με το ableton όπως και το ableton το ίδιο, μεχρι το απογευμα θα δουλευω πάνω στο cubase ή στο FL. αλλά τα ίδια μια ζωή στα φόρουμ.παγκοσμίως.βγήκε το συλενθ, το βαφτισαμε νουμερο 1.Βγηκε το μασσιβ, βαφτισαμε το μασσιβ νουμερο 1 και το συλενθ τελείως άχρηστο.βγήκε το σέρουμ?ξεπεράστηκε και το μασσιβ. ολα μα ολα τα daw ειναι καταπληκτικα πολυεργαλεια και με ολα μπορεις να γραψεις την μουσικη που εχεις μεσα σου. το οτι ολοι μας έχουμε τις προσωπικες μας προτιμησεις, εχει να κανει με τις δικες μας προσωπικες προτιμησεις και οχι με υπαρκτα universal βαθρα οπου το χ DAW βρισκεται στην πρωτη θέση, ενώ το Ψ, στην δευτερη.
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου