Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      15

    • Αναρτήσεις

      21.934


  2. Yannis Methenitis

    Yannis Methenitis

    Administrator


    • Βαθμοί

      10

    • Αναρτήσεις

      11.682


  3. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      8

    • Αναρτήσεις

      47.057


  4. cigaret13

    cigaret13

    Μέλος


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      7.492


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 19/04/2020 σε όλα

  1. Καλή ανάσταση παιδιά σε όλους. Εύχομαι τα καλύτερα, πάνω απ' όλα υγεία, ευτυχία, μακροημέρευση, πολλές και καλές νότες, χρήματα, γυναίκες, δόξα, κότερα, αυτοκίνητα, σπίτια, εξοχικά, κοντοσούβλια, γαρδούμπες, σούβλες τρελλές, τζατζίκια, κρασά και μπύρες. Αλλά πιο πολύ, εύχομαι καλή καρδιά ρε μάγκες, εσωτερική γαλήνη, μέτωπο στο ήλιο, μάτια στην θάλασσα, τίποτα να μην σας κλείνει τον ορίζοντα.
    9 βαθμοί
  2. Μαμησα πάλι ο φουστης. Αν ήμουν τόσο καλός μουσικός όσο μάγειρας θα ημΑνε ο Μπετόβεν! Χρόνια πολλά!
    5 βαθμοί
  3. Χρόνια πολλά παίδες! Να είμαστε καλά και του χρόνου. Θα ρίξω δύο (2) μπριζόλες στην ψησταριά, στο μπαλκόνι, πατατούλες, τζατζίκι custom made, Μοσχοφίλερο δροσερό και γίναμε. Το πιο ανέμελο Πάσχα φέτος. Χωρίς διαδικασίες που και πως, ποιος θα 'ρθει και γιατι όχι, ψώνια, πρωινό ξύπνημα κλπ. Εχει και τα καλά του το μένουμε σπίτι.
    5 βαθμοί
  4. Εγώ θα περιμένω μέχρι το βράδυ, με θεία κατάνυξη ασούμε για αυτό ....
    2 βαθμοί
  5. Το Noiz.gr εν μέσω πανδημίας κοροναιού προσκαλεί τους εσώκλειστους μουσικούς στον διαγωνισμό Noiz Lockdown. Εκμεταλλευτείτε τον χρόνο που βρέθηκε στα χέρια σας και γράψτε μουσική χρησιμοποιώντας τους συνημμένους ήχους και loops. Οι 3 καλύτερες συμμετοχές θα κερδίσουν δώρα με την ευγενική χορηγία της ΕΛΙΝΑ ΙΚΕ. Διαδικασία Συμμετοχής Κατεβάστε τους ήχους απο εδώ επιλέγοντας Download, πάνω δεξιά. Πρόκειται για συμπιεσμένο αρχείο που περιέχει 2 φακέλους που θα ανοίξετε όταν το κατεβάσετε. Χρησιμοποιώντας εμφανώς τουλάχιστον ένα απο τους συνημμένους ήχους Lockdown.zip, συνθέστε ένα μουσικό κομμάτι διάρκειας περίπου 3 λεπτών. Ανεβάστε το κομμάτι σας εδώ. Μπορεί να είναι και στο SoundCloud ή στο Youtube αλλά πρέπει απαραίτητα να προστεθεί ΚΑΙ εδώ στην ειδική σελίδα σε mp3. Είναι απαραίτητο να προσθέσετε τα tag #noiz.gr στον τίτλο του κομματιού όταν είναι στο SoundCloud ή στο Youtube. Στον διαγωνισμό μπορούν να συμμετάσχουν μόνο μέλη του Noiz.gr (Forum και Αγγελίες). Αν δεν είστε ακόμα, γραφτείτε δωρεάν. Κάθε μέλος έχει δικαίωμα μέχρι 3 συμμετοχές εκ των οποίων μόνο μια μπορεί να προκριθεί στις 3 πρώτες. Ο διαγωνισμός λήγει τα μεσάνυχτα 30 Απριλίου. Οι νικητές θα αξιολογηθούν από επιτροπή του Noiz και θα ανακοινωθούν την Δευτέρα, 11 Μαΐου. Κανόνες Συμμετοχής
    1 βαθμός
  6. Ευχαριστώ πολύ Πάνο!!
    1 βαθμός
  7. Παιξιμο με χαρακτηριστικη ανεση και εκφραστικότητα.Καθε φορα και καλυτερος
    1 βαθμός
  8. Καιιιιιιιιιιι....... 6,5 χρόνια μετά ολοκληρώθηκε το Grade 5 που δεν είχα προλάβει να ολοκληρώσω τότε... Αυτή τη φορά είναι φτιαγμένο στο Guitar Pro, αντί να ηχογραφήσω με την κιθάρα, όπως είχα κάνει στα προηγούμενα.
    1 βαθμός
  9. Εγω μια φτηνη στρατ των 100 ευρω που επαιξα, δεν ειχε και μεγαλη διαφορα απο κατι παλιοστρατοκαστερ (παλιες) που εχω. Ηθελε μονο το σεταπ της και λίγο φροντιδα στα ταστα.
    1 βαθμός
  10. Πολύ ωραίο Γιώργο, μπράβο!
    1 βαθμός
  11. Η ολη ατμοσφαιρα ειναι Βreathtaking οπως λεμε εμεις οι "Αγγλοι".
    1 βαθμός
  12. 1 βαθμός
  13. Κομματάρα... 76 χρονών ο Jeff και γ@μ@ει ασύστολα!!!
    1 βαθμός
  14. Ωραίο! Τα impacts / drops τα βρίσκω λιγο δυνατά και ισως κλιπάρουν λίγο
    1 βαθμός
  15. γεια χαρα παιδια και καλες μουσικες. ευχομαι αυτοι π θα κερδισουν να τους φανουν τα τροπαια πραγματικα χρησιμα!
    1 βαθμός
  16. όλα τα μεταλλικά εξαρτήματα μιας ηλεκτρικής έπρεπε να αναφέρουν ενα μονο χαρακτηριστικό: ''χάλυβας'' τόσο μπανάλ όσο και δυσεύρετο σήμερα
    1 βαθμός
  17. Ask me how I know. Για τ' ανάθεμα, χρονιάρες μέρες. Υπερτιμημένα tone suckers και alloys που τους δίνουν ευφάνταστες ονομασίες. Άκου εκεί accucast. Θα βούλωνα τις τρύπες και θα άνοιγα για καινούργιο tailpiece anytime. Δεν έχω υπομονή για ημίμετρα και ημιhardware. Δεν έχω υπομονή να περιμένω 4 μήνες για ένα απλό ανταλλακτικό (αμφιβόλου ποιότητας και πολύ ακριβό- ενώ θα έπρεπε να μου το δίνει δωρεάν η Ιbanez ως fail) και δεν έχω υπομονή να ψάχνω μία ώρα να βρω πώς θα απευθυνθώ σε κάποιον εκπρόσωπο της εταιρίας απ ευθείας για να συνεννοηθώ για κάτι τόσο απλό. Ο Gilbert και ο κάθε gilbert πληρώνεται για να παίζει τα δωρεάν όργανα που του φτιάχνουν στο custom shop οι Χοσινογκάκηδες. Κι εμείς τσιμπάμε μάρκετινγκ. Είναι απαράδεκτο το aftersales της πλέμπας. Καλό Πάσχα
    1 βαθμός
  18. Νομιζω θελεις closed back. Για να εχει πιο σφικτα μπασα, ειδικα με v30. Οποιαδηποτε orange ειναι πειρασμος. Υποψη, οτι για να ευχαριστηθεις 20 watt ενισχυτη σε μεταλ (δηλαδη για να βγαλει σωστο η), θα ξεσηκωσεις τη γειτονια. Εαν εχεις σκοπο μονο σπιτι να παιξεις, προτεινω 1-5 watt. Και παλι ειναι αρκετα δυνατο για να ξεσηκωσει μια πολυκατοικια. Εαν εχεις σκοπο να ηχογραφεις, δες και blackstar ht1r ή ht5r. Εχει σουπερ emulated output.
    1 βαθμός
  19. το ίδιο βίντ αλλά με το καταπληκτικό μίξ του @Marugen https://www.youtube.com/watch?v=du8BwEswgdw
    1 βαθμός
  20. Εγώ που έτσι κι αλλιώς το έχω δίπορτο 6 μήνες Αθήνα 6 μήνες επαρχία πρόλαβα και την έκανα με ελαφρά. Τώρα την ημέρα κλαδεύω Ελαιόδεντρα καμία βόλτα παραλία,και το βράδυ τζάκι κιθάρα ταινίες. Δεν βλέπω καθόλου ειδησεις,ουτε τσιορδες ούτε χαρδαλιαδες Το μόνο που μου χει λείψει είναι κάνα πιτόγυρο, δεν λειτουργεί τίποτα εδώ.
    1 βαθμός
  21. NWOBHM rulez! Κάτσε να σε ακούσει ο sharpshooter ....
    1 βαθμός
  22. 1 βαθμός
  23. Πρώτα να πω οτι επιτέλους ξεκίνησε ένα θέμα για αυτό το τόσο σοβαρό φαινόμενο που άλλαξε τις ζωές μας, λίγο η πολύ. Δεν σας κρύβω πως ήμουνα απογοητευμένος απο τα "αντανακλαστικά" του φόρουμ, θεωρώ φυσικό και πρέπον να μιλάμε γι αυτά, δεν είναι δα πολιτική η θρησκευτική κρίση να ακονίσουμε μαχαίρια...εγκρίνω κι επαυξάνω. Εγώ ανήκω σε κείνους που ελάχιστα επηρεάστηκαν απο την καραντίνα, τυγχάνω παλιός φίλος της μοναξιάς και μέχρι τώρα την παλεύω μια χαρά. Ένα πράγμα μου λείπει έντονα, να παίξω λάιβ. Πρόβες κλπ ποτέ δεν κάναμε πολλές, ισορροπία σχετική κι εκεί. Επειδή απο τεχνικό εξοπλισμό και γνώσεις βρίσκομαι περίπου στην πλίθινη εποχή, θεωρώ μεγάλο κατόρθωμα πως βρήκα τον τρόπο να φτιάχνω βιντεάκια με το κινητό μου και να τα ποστάρω στο φέησμπουκ, είναι ένα καινούργιο κι ευχάριστο παιχνίδι για μένα και το χαίρομαι δεόντως. Το ΦΜ εξάλλου είναι και η βασική μου παρέα αυτές τις μέρες και νύχτες, με όλα του τα άσχημα το απολαμβάνω (κατά κανόνα). Σταμάτησα να ψάχνω κιθάρες, πετάλια κι εξοπλισμό, είμαι θάλεγα 80% κάτω, εντυπωσιακό νούμερο για τα δεδομένα μου... Ακούω και παίζω μουσική περίπου όπως πάντα, ανησυχώ γενικά, όχι για μένα τόσο, την ήπια τη ζωή και σούρωσα του λόγου μου, όσο για τους νέους μουσικούς και γενικά νέους ανθρώπους. Ειδικά το θέμα με τα επιδόματα είναι θλιβερό, πολλοί βρίσκονται σε τραγική κατάσταση και δεν έχουν στον ήλιο μοίρα αυτόν τον καιρό. Και φυσικά τόσοι και τόσοι άλλοι αγκαλιασμένοι με την δυστυχία και την απελπισία. Είναι ένα γιγαντιαίο τεστ της δυτικής κοινωνίας τελικά όλο αυτό, πέρα απο την θλίψη για τις ζωές που χάνονται, είναι απορίας άξιο σε τι θα οδηγήσει όλος αυτός ο κυκεώνας. Καλή συνέχεια σε όλους.
    1 βαθμός
  24. Ευχαριστώ Γιατρέ μου! όλοι μαθαίνουμε από τις καλές πρακτικές των άλλων απλά αυτό το καιρό τα δείχνω αρκετά αναλυτικά κάποιες φορές έχω ανατρέξει στις φωτό των παλιότερων project μου για να θυμηθώ κατασκευαστικές λεπτομέρειες
    1 βαθμός
  25. Οι Αμερικάνοι είναι πιο παλιό κράτος από εμάς και περισσότερο πατριώτες. Η παράδοση δεν είναι κάτι κακό. Σημαίνει παίρνεις κάτι από το παρελθόν και το παραδίδεις στους επόμενους, προσθέτοντας τα δικά σου στοιχεία. Προσωπικά, δε βλέπω κάποια προσήλωση στη δεκαετία του '50. Υπερβολικά γενικό ακούγεται κάτι τέτοιο. Όχι, γιατί δεν έχει να κάνει με τη χρηστικότητα του οργάνου, αλλά με τη συλλεκτική του αξία. Οι τιμές διαμορφώνονται από τον νόμο της προσφοράς και της ζήτησης σε όλα τα προϊόντα. Γιατί; Στις δημοπρασίες έργων τέχνης αγοράζουν πίνακες μόνο ζωγράφοι; Αυτό είναι εξαιρετικό παράδειγμα παθολογίας, και μού θυμίζει τη χαιρεκακία που απολαμβάνει ο μέσος Έλληνας στο να καταστρέφει ό,τι περνάει από το χέρι του με αλαζονεία, και να μην εκτιμάει τίποτα λόγω της "ανωτερότητας" του απέναντι στους άλλους. Είναι σαν να παίρνεις μια Rolls Royce και να βάζεις αεροτομή. Σημαίνει το λιγότερο ότι δεν αναγνωρίζεις την αξία και την ποιότητα μιας Rolls Royce, μια παράδοση γενικότερα.
    1 βαθμός
  26. Και ήρθαμε στο σήμερα όπου στην άκρη της κρεβατοκάμαρας πάνω στο γραφείο υπάρχει ένας υπολογιστής με οθόνη wide και ηχεία. Το ιδανικό περιβάλλον για τις πιό εμπνευσμένες στιγμές του καθενός. Με την παντοφλίτσα, τον καφέ κάτω από τις αφίσες των AC/DC και του Moby, γρατζουνάω την κιθάρα και την ηχογραφώ ακόμα και το Πάσχα που είναι όλα κλειστά. Τι χρειάζομαι λοιπόν για αυτή τη Νιρβάνα; Πολύ κοινά αλλά σωστά επιλεγμένα πράγματα. Ας τα πάρουμε ένα -ένα. Ο Υπολογιστής Το σημαντικότερο μέρος του σημερινού στούντιο είναι ο υπολογιστής. Οι προδιαγραφές αλλάζουν καθημερινά καθιστώντας το περσινό, παλιό. Για να γράψω μουσική, καλό θα είναι να είναι όσο πιό σύγχρονος γίνεται με τελευταίας γενιάς επεξεργαστή και Windows 10 - 11, 64bit. 16 Gb μνήμη RAM είναι ικανή για σοβαρή δουλειά αλλά σαν κανόνας όσο περισσότερη τόσο καλύτερα για να σηκώνει μεγάλα αρχεία. Ιδανικά ας υπάρχουν 2 δίσκοι. Ένας Solid State SSD NVMe για τα προγράμματα και το λειτουργικό και ένας μεγάλος HDD 7200 rpm με αρκετό χώρο για να σώνω τα αρχεία ήχου και τις τεράστιες ηχοθήκες samples. Σαν αναφορά, ένα τετράλεπτο stereo κομμάτι στα 16-bit, 44.1 Khz = 40 mb και όσο αυξάνεται ο ρυθμός δειγματοληψίας αυξάνεται και το μέγεθος του αρχείου. To motherboard καλό είναι να έχει τελευταίας τεχνολογίας chipset και όλες τις χρήσιμες πόρτες σύνδεσης USB 3, Ethernet, κ.α. Η κάρτα γραφικών μπορεί να είναι μια απλή onboard καθώς τα μουσικά προγράμματα δεν έχουν ιδιαίτερες απαιτήσεις στην εικόνα όπως τα games και επιπλέον θέλουμε να αποφύγουμε τους θορυβώδεις ανεμιστήρες που αυτές διαθέτουν και το σοβαρό κόστος τους που αναλογεί όσο άλλο ένα PC σχεδόν. Και επειδή έχει αποδειχτεί πως το να ρίχνεις εξαρτήματα υψηλών προδιαγραφών σε ένα κουτί δεν κάνει απαραίτητα έναν γρήγορο και λειτουργικό υπολογιστή (λόγω διαφόρων ασυμβατοτήτων), θα κοίταζα για έτοιμες λύσεις απο εταιρίες HP, Dell, κ.α. που το κάνουν καλά αυτό. Στα laptop φυσικά είναι μονόδρομος αυτή η επιλογή, αν δεν σας περιορίζει το μέγεθος της οθόνης. Μία σχετικά μεγάλη οθόνη 24-27" HD ή 4K wide (ίσως και 2) αφού καλό και εύχρηστο είναι να υπάρχει σε θέα το timeline, τα plug-ins (εφέ και όργανα) και ο μείκτης σε μια ματιά. Καλό είναι να κρατώ το σύστημα μου όσο πιό καθαρό και ελαφρύ γίνεται χωρίς περιττές εγκαταστάσεις «δοκιμαστικών» προγραμμάτων, γιατί το βαραίνουν και καθυστερεί μέχρι κάποιο αναπόφευκτο format μετά απο λίγο καιρό ανεμελιάς. Εαν προτιμούσα Apple θα πήγαινα σε iMac και πάνω αν και η δουλειά γίνεται σχεδόν ανέμελα και με MacMini. Το software Για να γράφω θέλω ένα πολυκάναλο recorder και μαζί μια κονσόλα για να μιξάρω τα κανάλια. Φυσικά σε software. Παλαιότερα τα προγράμματα αυτά χωρίζονταν σε audio εγγραφείς και midi sequencers. Τώρα δεν υπάρχει διακριτή διαφορά και ένα sequencer γράφει δεδομένα midi και ήχο πλάι – πλάι και αποκαλείται DAW (Digital Audio Workstation). Ταυτόχρονα επειδή αυτά τα προγράμματα έχουν εξελιχθεί σε σουίτες virtual studio, προσφέρουν και software εκδόσεις οργάνων (πιάνα, μπάσα, synths, drum machines), τα λεγόμενα VST instruments (VSTi) ή TDM ανάλογα με την πλατφόρμα. Επίσης προσφέρουν κάθε λογής εφέ 'οπως reverb, delay, chorus, compressors και ότι περάσει από το νού του φαντασιόπληκτου και δημιουργικού καλλιτέχνη, σε μορφή plug-in. Επειδή μια από αυτές τις σουίτες θα γίνει το περιβάλλον που θα γράφω μουσική, θα πρέπει να το μάθω καλά για να εκμεταλλευτώ τις τεράστιες δυνατότητες του, που σημειωτέον απευθύνονται σε ειδικούς και ξεπερνούν κατά πολύ τις απαιτήσεις του μέσου χρήστη. Στόχος είναι να αφοσιωθώ στο να γράφω μουσική και να μην καταντήσω περιπλανώμενος νομάς απο εταιρία σε εταιρία. Κάτι που συχνά συμβαίνει σε όσους δεν διαβάζουν το manual, αποδίδοντας την δική τους άγνοια σε αδυναμία του software. Οι προτάσεις είναι πολλές. Ableton Live, Cubase Pro, Reason, Reaper, Bitwig Studio, Samplitude, Sonar, Logic Pro, Pro Tools, κ.α. Τα προγράμματα αυτά είναι τεράστια και πέρα απο χρήμα απαιτούν γνώσεις μουσικής τεχνολογίας, που για τις ανάγκες κάποιου που θέλει να γράψει 10 κανάλια ήχου και να βάλει βάθος και delay, είναι σαν να παίρνει ολόκληρη νταλίκα για να πάει στο περίπτερο για τσιγάρα. Αν διαθέτω τις γνώσεις ή την υπομονή να μάθω μελετώντας ολοκληρωμένες λύσεις, είναι το Sonar πλέον δωρεάν και το Reaper με συμβολικό ποσό. Υπάρχουν εκδόσεις light για σχεδόν όλα τα γνωστά DAW που κοστίζουν κάτω από 100 ευρώ όπως τα Sequel, Cubase Essential, Sonar Essential, Live Intro, που περιορισμοί τους όπως τα maximum 64 κανάλια ηχογράφησης δεν θα επηρεάσουν αρνητικά ποτέ έναν ερασιτέχνη μουσικό και θα λειτουργήσουν σαν βάση αν θέλετε να εξοικειωθείτε με κάποιο απο αυτά και αργότερα να αναβαθμίσετε αν χρειαστείτε περισσότερα εργαλεία. Φυσικά υπάρχουν και δωρεάν προτάσεις σοβαρών προδιαγραφών όπως το Garage Band που προσφέρεται απο την Apple, το Krystal για Windows και το Ardour για όσους προτιμούν Linux. Η κάρτα ήχου Η είσοδος και έξοδος στον μουσικό υπολογιστή. Μου δίνει ποιότητα ήχου, αθόρυβη εγγραφή, MIDI για να ελέγχω και να συνδέω εξωτερικά keyboards και synthesizers και επιλογές διασύνδεσης. Να μπορώ να συνδέω όποια εξωτερική συσκευή έχω, στον υπολογιστή δηλαδή. Φροντίζω να υποστηρίζει τεχνολογίες ASIO, κ.α. με εργοστασιακούς οδηγούς/drivers ώστε να μπορώ να κάνω real-time χρήση των VST instruments και plug-in. Έτσι όταν πατάω ένα πλήκτρο στο κλαβιέ, ο ήχος θα ακούγεται σύγχρονα και όχι αργότερα. Latency είναι η λέξη που πρέπει να αποφύγω. Η καθυστέρηση δηλαδή που προκύπτει όταν δεν είναι εγκατεστημένοι οι ειδικοί ASIO drivers Οι κάρτες ήχου είναι το σημείο που θα συνδέσω το μικρόφωνο και τα όργανα μου. Γι αυτό υπάρχει ποικιλία εισόδων και εξόδων (αναλογικές, ψηφιακές, πολυκάναλες με ADAT optical και MIDI). Επιλέγω βάσει των αναγκών που υπαγορεύονται απο τον αριθμό των πηγών (οργάνων) που θα ηχογραφώ ταυτόχρονα. Για έναν τραγουδοποιό π.χ. μια stereo κάρτα είναι συνήθως αρκετή, αφού θα γράφει ένα όργανο ή μια φωνή ή και τα δύο τη φορά. Υπάρχουν εκδοχές εξωτερικών καρτών που συνδέονται στον υπολογιστή με Thunderbolt και USB που είναι τα σημαντικά πρωτόκολλα σήμερα. Μικρόφωνα Τη δουλειά μου για ένα demo την κάνω και με το δυναμικό μικρόφωνο που χρησιμοποιώ στα live. Το Shure SM-58. Στο κάτω-κάτω την έμπνευση της στιγμής θέλω να πιάσω! Αν όχι... και θέλω να το στείλω στην κατανάλωση, ίσως να χρειαζόμουν κάτι πιο πιστό. Ένα πυκνωτικό μικρόφωνο, που πλέον με τα κινέζικα στην αγορά, αρχίζουν απο την ίδια τιμή και είναι καλύτερη επιλογή για το στούντιο αλλά πιο ευαίσθητο στην κακομεταχείριση και τις εντάσεις. Γι αυτό χρειάζομαι έναν αθόρυβο προενισχυτή μικροφώνου στην κάρτα μου, με τροφοδοσία ρεύματος 48 volt (phantom power) για να το συνδέσω. Συνήθως περιλαμβάνονται και στην πιο προσιτή κάρτα ήχου αλλά όσο ανεβαίνει η τιμή ανεβαίνει και η ποιότητα τους. Εναλλακτικά υπάρχουν και standalone προενισχυτές σε άπειρες εκδοχές με 1, 2 ή 8 εισόδους, με Equalizer, compressor, κύκλωμα λυχνίας αν επιθυμώ και έξοδο με Analogue to Digital (A/D) converter. Ηχεία Για να έχω ένα σημείο αναφοράς, καλό είναι να επενδύσω σε ένα σετ active monitors, (δηλαδή ηχείο με ενισχυτή στο ίδιο κουτί). Όταν λέω σημείο αναφοράς εννοώ ότι θα πρέπει να ακούω σωστά, χωρίς χρωματισμούς ώστε όταν μεταφέρω το “αριστούργημα” μου στο αυτοκίνητο ή στο σπίτι του φίλου μου, να ακούγεται σχεδόν το ίδιο. Δηλαδή να μην ακούω μόνο το ταμπούρο και το hi-hat και να είναι χαμένα τα μπάσα ή το arpeggio του 303... και αντίστροφα. Ενα σωστό ηχείο είναι ο καθρέφτης της ηχογράφησης, που φανερώνει τα λάθη και δεν τα καλύπτει, ούτε τα ομορφαίνει, ώστε να μπορώ να τα διορθώνω. Αυτά πάντως δεν είναι τα ηχεία που πήρα με τον υπολογιστή προς €30. Θα βρώ μεγάλη ποικιλία, στα σχετικά μουσικά καταστήματα ενώ ένα αξιοπρεπές ζευγάρι κοστίζει από €250 και πάνω. Χρήσιμο θα είναι και ένα σετ καλών ακουστικών. Μπορεί να κοιμάται το μωρό ή ο κύριος Αλέκος δίπλα... ή να με απειλεί η Στέλλα με το πιστολάκι της, μετά τις 173 επαναλήψεις του κουπλέ που ακούει τις τελευταίες εβδομάδες. Για πολύωρη χρήση, ένα σετ ημι-ανοικτού τύπου είναι σωστό και ξεκούραστο, ενώ για υψηλές εντάσεις απαιτούνται κλειστού τύπου που συνήθως όμως έχουν χαμηλότερη πιστότητα. Η αλήθεια είναι ότι με λιγότερα χρήματα βρίσκεις καλύτερα ακουστικά από ότι σωστά ηχεία. Τα ακουστικά βέβαια δεν αντικαθιστούν τα ηχεία. Controllers Controller λέγεται το μέσον (πέρα από το ποντίκι) που ελέγχει το software. Μπορεί να είναι πλήκτρα πιάνου, pads για να παίζω τύμπανα με τα δάχτυλα ή επιφάνειες εργασίας για να ελέγχω τα fader του virtual μείκτη. Υπάρχει ποικιλία πλήκτρων, από 2 οκτάβες μέχρι 7, βαρυκεντρισμένα και μη, με σύνδεση στον υπολογιστή από τη θύρα MIDI ή την USB. Συνδέω και παίζω. Τόσο απλά. Επίλογος Μ’ αυτά και μ’ αυτά στήνεις μια πολύ σοβαρή βάση για να γράψεις μουσική. Αν μιλάμε για synthesizer και loop-based φάσεις δεν χρειάζεται να πάμε παραπέρα. Αυτά θα χρειαστώ από εργαλεία. Αν μιλάμε για πιό ροκ κι ακουστικές καταστάσεις είναι αρκετά για να στηθούν τα σημαντικότερα όπως κιθάρες, μπάσα, πλήκτρα και φωνές. Τα τύμπανα; Ε... και τι θα κάνουν τα επαγγελματικά στούντιο; Κλέφτες θα γίνουν; Θα μεταφέρω τη δουλειά που έκανα στο σπίτι σε ένα κατάλληλο χώρο για να γράψω ντραμς και να τα μειξάρω με τη σημαντική βοήθεια του επαγγελματία ηχολήπτη. Γίνεται απλά και γρήγορα. Μα πάνω απ’ όλα όμως χρειάζεται να ξέρουμε τα εργαλεία μας. Η μουσική δεινότητα σε συνδυασμό με την τεχνική κατάρτιση δίνει το σωστό αποτέλεσμα. Ικανό φυσικά και για κυκλοφορία. Γιάννης Μεθενίτης
    1 βαθμός
  27. Η χρήση της Tanpura στην ινδική μουσική.Εξηγεί η Kaushiki Chakraborty.
    1 βαθμός
  28. Παιζουμε με τις λεξεις. Ενταξει νικησες. Ειλικρινα δεν εχω χρονο για βλακειες
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου