Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      9

    • Αναρτήσεις

      21.934


  2. cos_dr

    cos_dr

    Μέλος


    • Βαθμοί

      8

    • Αναρτήσεις

      13.478


  3. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      8

    • Αναρτήσεις

      20.926


  4. Yannis Methenitis

    Yannis Methenitis

    Administrator


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      11.682


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 23/04/2020 σε όλα

  1. Μια προσπάθεια λόγω καραντίνας. Είχα να παίξω τόσο. Κιθάρα από τα 30 μου. Πείτε καμία γνώμη.
    6 βαθμοί
  2. 6 βαθμοί
  3. Εχω καιρο που το εκανα αυτο και ειναι αφιερωμενο σε μια απο τις πιο αγαπημενες μου ταινιες,Predator (1987).Βαζω και το Remix που εγινε απο εναν φιλο
    4 βαθμοί
  4. Music for the mind and soul. Deep dive within. Music by Katerina Vaiou
    4 βαθμοί
  5. Χρόνια πολλά Γιώργο gkourmoul1, gvour και όσους άλλους ξεχνώ
    4 βαθμοί
  6. Από αύριο κλείνομαι σπίτι λέμε , μπας και μου 'ρθει τίποτις να γράψω.
    4 βαθμοί
  7. πήγαινε καμιά βολτίτσα καλύτερα ρε συ σε κανα μπαράκι να ξεσκάσεις. Πέμπτη αύριο, θα έχει κίνηση έξω. χαχαχχαχαχαχαχαχαχαχαχα
    3 βαθμοί
  8. Έλα τώρα που γυρίζει, οι Γιώργαροι του noiz (και όχι μόνο φυσικά) και οι Γιωργίτσες, να ζήσουν και να ευτυχήσουν. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
    3 βαθμοί
  9. Μια διαδικτυακή προσπάθεια εν μέσω lockdown. Ο καθένας έγραψε τα tracks του, τα μαζέψαμε, τα ψιλομιξάραμε, κάναμε τη φασαρία μας και χαρήκαμε. Ιδού.
    3 βαθμοί
  10. Οσα κουρδιστηρια αγοραζα (ακομα και ακριβα) νομιζα οτι ηταν προβληματικα αφου κατεληγα να διορθωνω στο τελος με το αυτι το κουρδισμα. Τα κουρδιστηρια λοιπον ενταξει ειναι, απλα δεν δειχνουν ολες τις νοτες οπως πρεπει. Εξηγω. Ολα τα διαστηματα σε μια κλιμακα, βασιζονται σε μια σχεση (κλασμα) μεταξυ τους. Το κουρδιστηρι αφενος, χρησιμοποιει το συστημα "12-TET" (ενα συστημα που χωριζει την οκταβα σε 12 μερη, ισα μεταξυ τους). Χρησιμοποιει λοιπον αυτες τις σχεσεις. (σε απλουστεμενη μορφη με δεκαδικους για να μη βαζω ριζες κλπ) Unison = 1 Major second = 1.122462 Major third = 1.259921 Perfect fourth = 1.334840 Perfect fifth = 1.498307 Major sixth = 1.681793 Major seventh = 1.887749 Octave = 2 Το αυτι μας αφετερου ζηταει το "Just intonation" συστημα, που χρησιμοποιει αυτες τις σχεσεις Unison = 1 (ratio 1:1) Major second = 1.125 (9:8) Major third = 1.25 (5:4) Perfect fourth = 1.33333 (4:3) Perfect fifth = 1.5 (3:2) Major sixth = 1.66666 (5:3) Major seventh = 1.875 (15:8) Octave = 2 (2:1) Αν θελεις πχ να παιξεις μια συγχορδια C major, θελεις 3 νοτες με τις εξης συχνοτητες (βαση του J.I.) C 523.25 Hz E 654.06 Hz (523.25 x 1.25) G 784.87 Hz (523.25 x 1.5) Απο το κουρδιστηρι παιρνεις 3 νοτες με τις εξης συχνοτητες C 523.25 Hz E 659.25 Hz (523.25 x 1.259921) G 783.99 Hz (523.25 x 1.498307) Ιδιως η μεγαλη 3η (E) ειναι αρκετα εκτος. Κουρδισε ακριβως με το κουρδιστηρι και παιξε μια ματζορε συγχορδια. Ξεκουρδισε ελαχιστα την χορδη που παιζεται η 3η μεγαλη και ακουσε. Ενα βιντεο με παραδειγμα ειναι αυτο https://www.youtube.com/watch?v=Daw93bRHe4Y .
    2 βαθμοί
  11. Οι κιθάρες δεν είναι πιάνα. Ο σωστός τρόπος να κουρντίζεις είναι με 5ες 4ες ή οκτάβες. Απο εκεί και πέρα είναι θέμα πόσο καλά είναι τα τάστα στο μανίκι, αλλά και πάλι δεν γίνεται. It's a game of give and take Ζεις μ αυτό, ή φροντίζεις με το χέρι σου (αν μπορείς) να το φέρνεις Πολλές φορές όταν ηχογραφώ κουρντίζω τοπικά, ιδίως αν είναι ακόρντα. Και όλα αυτά και με strobe και με ελάχιστες αποκλίσεις
    2 βαθμοί
  12. Πολύ ωραίος Πάνο. Ομορφοι ήχοι και κλιμάκωση.
    2 βαθμοί
  13. +1000 Μην αγχώνεστε λοιπον....μονο αν σκεφτειτε οτι το "κτηνώδες" ΠΟΣΟΣΤΟ της ηχογραφημενης μουσικης έχει γινει απο κιθαρες με πολυ περιορισμενη δυνατοτητα "100%" ρυθμισης του intonation (δηλ.ΟΛΕΣ οι ακκουστικες,οι vintage tele & τα reissue τους που εχουν 3 saddle bridge, τα archtops με ξυλινη γεφυρα,ολες οι wraparound Gibson κ.ο.κ) καταλαβαινετε ευκολα οτι το κυνηγι του "τελειου" intonation σε ενα οργανο πο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΑ ετσι κι αλλιως δεν ΜΠΟΡΕΙ να εχει τελειο intonation παντου ειναι απλα....χιμαιρα
    2 βαθμοί
  14. Ευχαριστω Κωστα!! Να ξερεις οτι η τρελα σου ειναι πηγη εμπνευσης! Σε ευχαριστω πολυ Στρατο!! Συνεχιζω ακαθεκτος!
    2 βαθμοί
  15. ΕΓΩ, ο ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ σας cos_dr, μετά από πολύχρονη απουσία (κανά δυο τρεις βδομάδες χαχαχαχαχαχαχα), παρουσιάζω: Κάθισα εχθές στο command center των πλήκτρων μου και άρχισα να παίζω κάτι θέματα και λέω, δεν γράφω τίποτα? Ξεκίνησα με κάποια σκόρπια θεματάκια στο triton, μετά τα πέρασα στο V-Synth για περαιτέρω επεξεργασία, πρόσθεσα και μερικά πράγματα και έτσι ΕΣΚΑΣΕ ΚΟΜΜΑΤΙ!!!!!! Αφιερωμένο ιδιαίτερα στους συναγωνιστές που κάνουν διακοπές στην πόλη, είτε επειδή το επιθυμούν έτσι, είτε λόγω ανωτέρας βίας Χαλαρώστε και απολαύστε. Απολαύστε με!!!!!!!!!! χαχαχαχαχαχχαχαχαχαχα Οποιεσδήποτε παρατηρήσεις/σχόλια ευπρόσδεκτα!!!!!! Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού φίλοι μου!!!!!!!!! Y.Γ. Κάποιος να μου δωρήσει 1100 ευρώ γιατί θέλω να πάρω το YAMAHA MODX6, το χρειάζομαι. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα EDIT 1 Λίγες διορθώσεις στο 2ο μέρος για να ακούγεται καθαρότερα EDIT 2 Μετά από παραίνεση των εκλεκτών ακροατών και φίλων συναγωνιστών μουσικών, έκανα μια αλλαγή στο ρυθμό. Δεν πείραξα κάτι άλλο προς το παρόν, για να το δω λίγο και βλέπουμε. Βλέπουμε χαχαχαχαχαχα EDIT 3 Μια προσθήκη/παραλλαγή του ρυθμού στη γέφυρα, για καλύτερη μετάβαση και σύνδεση με το τελείωμα. EDIT 4 Και επειδή ακόμα δεν μου έδενε η αλλαγή στη γέφυρα, ήταν κάπως περίεργη, άλλαξα στο σημείο εκείνο το μοτίβο της κιθάρας και νομίζω έδεσε καλύτερα. EDIT 5 Λίγη ενίσχυση στον ρυθμό γιατί ήταν ελάχιστα χαμηλότερα από ότι έπρεπε.
    1 βαθμός
  16. Ενα κομμάτι που έγραψα μεταξύ 2005 και 7 πάνω σε μια βυσσινί Fender Telecoustic. Αφορμή η ενδοσκοπική φάση της εποχής εκείνης. Στην ηχογράφηση που έκανα σε μια γκαρσονιέρα στον μαγευτικό Ψαθόπυργο Αχαΐας, συμμετοχή είχε ο φίλος μου Νίκος "Jazzman" Σταμούλης που έπαιξε τα ηλεκτρικά πιάνα που απογειώνουν το κομμάτι, με την ρυθμική αισθητική ενός ντράμερ αφού έχει διπλό ταλέντο. Το γλυκό έδεσε στα arpeggiators o ανιψιός μου και Producer/Dj, Νίκος Ησαγιόγλου. Στο Mix ανεβάζω μια μίξη που απλά έχει mojo. Δεν είναι η reference και με τις δυναμικές που πρέπει αλλά αυτή είναι που έχω συνηθίσει να ακούω και να απολαμβάνω όταν μερακλώνω. *Edit 24/9/2019 - Ανέβασα την εκδοχή με... φυσικότερα ντραμς στο βίντεο.
    1 βαθμός
  17. νέες φωτο, με 10άρες , φαινεται δυνατό, δεν βλεπω μεταβολή στην καμπυλοτητα οταν το τραβάω πολύ στις μεσαίες χορδές :
    1 βαθμός
  18. Αστειεύομαι ρε συ, αν σου είπαν ότι άλλαξαν τα πάντα και το πρόβλημα που είχες πριν παρέμεινε ίδιο οι πιθανότητες είναι να σου είπαν ψέματα αν έχεις ένα τσιπάκι μνήμη και η μητρική έχει 2 σοκετ, βαλ'το στο άλλο σοκετ και δες αν έχεις 2 τσιπάκια δοκίμασετα ένα ένα και στα 2 σοκετ διαδοχικά για αρκετό διάστημα και δες αν η μητρική έχει ενσωματωμένη κάρτα γραφικών, βγάλε τη κάρτα γραφικών σου, σύνδεσε στην ενσωματωμένη την οθόνη για κάποιο διάστημα και δες κάνε το ίδιο και με την κάρτα ήχου αν έχει η μητρική
    1 βαθμός
  19. Σ ευχαριστώ Πάνο! Να είσαι καλά!
    1 βαθμός
  20. Για ένα ξεχωριστό "λουλούδι".
    1 βαθμός
  21. 1 βαθμός
  22. νομίζω ότι ζεις μια από τις καλύτερες φάσεις της ζωής σου. Οπότε...θα έλεγα να το χαρείς. Τα άλλα θα έρθουν.
    1 βαθμός
  23. Τσαμπα κοπος ΟΚ αφου κανεις τη δουλεια σου.
    1 βαθμός
  24. πολύ chillout! Ωραίο!
    1 βαθμός
  25. Καταπληκτικό, και τι ήχος στη σόλο....................... Εύγε!!!!!!!! Σκίζεις όπως πάντα. να σαι καλά να δίνεις πόνο.
    1 βαθμός
  26. Κατα τη γνώμη μου η PRS ειναι ενα υβρίδιο χωρις να ειναι best of both worlds...δε νομιζω οτι εχει δικο της χαρακτηρα... Είναι αρκετά καλες- black tie- κιθαρες αν παιζεις λιγο απ ολα....(και εξαιρετικα πρακτικες και εργονομικα υπεροχες) . Αν πχ παιζεις σε cover band που μετα το sweet child o mine θα παιξει το blue hotel και μετα θα κλεισει με enter sandman.... Ok μαζι σου... Χτυπα τη... Αν ομως παιζεις συγκεκριμένα πραγματα και εχεις συγκεκριμένο προσανατολισμό...τοτε δεν θα σου δωσει ηχο Lp καλυτερα απο μια Lp ουτε Strat καλύτερα απο μια Strat (οσο καλα κι αν σπλιταρει) ουτε το twang πχ μιας τελε... Εξαρτάται εσυ τι θέλεις να παιζεις...
    1 βαθμός
  27. Είχα μερικές PRS και τις θεωρώ εξαιρετικά τίμιες και σοβαρές κιθάρες, ανεξάρτητα απο τιμή και χώρα προέλευσης. Μια Bernie Marsden gold top που έπαιξα κανα 2 χρόνια λάιβ την χάρηκα πολύ, έψαξα βέβαια πάρα πολύ για να βρω μια με σχετικά υποφερτό βάρος και τελικά τη βρήκα στην Αγγλία, 3.5 κιλά. Ωραία κιθάρα, με αλλαγμένους μαγνήτες/ηλεκτρικά φυσικά, ακριβώς όπως τα λέει ο Σπύρος. Εμένα πάλι μου αρέσουν τα wide fat μπράτσα, είμαι του ρόπαλου παιδί. Με εκνευρίζει αφάνταστα το headstock, δεν μπορώ να το βλέπω...επίσης και τα υπερβολικά τονισμένα καπάκια που συνήθως έχουν. Για καλή μου τύχη, η ΒΜ ήταν gold top, μια απο τις πρώτες EG3 ήταν μαύρη (μάλλον η καλύτερη που πέρασε απο τα χέρια μου με Lindy Fralin Domino μαγνήτες) και η τωρινή είναι μια σχεδόν custom shop σε σπεκς και αναβαθμίσεις πανάλαφρη SE Singlecut 3.3 κιλά κι επιπροσθέτως πραγματοποίησε ένα "απαγορευμένο" όνειρο μου, είναι ελαφρώς relic!! Της πάει πολύ όμως, φυσικά χωρίς τα συνθετικά λούστρα που αφαιρέθηκαν και περάστηκε με σέλακ, μοναδική και πολύ ιδιαίτερη. Η Les Paul απο την άλλη είναι icon. Αν έχει κάποιος vintage ανησυχίες αποτελεί μονόδρομο. Για μένα όμως μόνο τα κάστομ σοπ μοντέλα είναι αυτό που πρέπει αλλά πανάκριβα. Εκτός ίσως απο κάποια περίπτωση καλής μεταχειρισμένης και δη faded. Παικτικά, άμα θέλεις να παίξεις το όργανο θα βρείς τον τρόπο και δεν θα ενοχλείσαι απο τίποτα. Οι εργονομίες κλπ. έχουν μια βάση και σαφώς ισχυρή λογική, όμως η κιθάρα πρέπει πρωταρχικά να σε "φτιάχνει". Όλα τα άλλα είναι δευτερεύοντα.
    1 βαθμός
  28. Κάτσε γιατί θα ξεχάσουμε και αΦτα που κΣερουμε ΠΑΙΖΕΤΑΙ η κιθάρα και ΜΕΤΑ το 15ο τάστο; Έλα Χριστέ και Παναγιά... Γιατί δεν παίζεις ΜΑΝΤΟΛΙΝΟ; Τον ίδιο ήχο έχει η κιθάρα μετά το 15ο...
    1 βαθμός
  29. Τι καλά που δεν ξέρω να παίζω μετά το 15ο τάστο και δεν με απασχολούν θέματα πρόσβασης
    1 βαθμός
  30. Ρε παιδιά είχα γράψει ένα σεντόνι, και έκανα μια βλακεία και .... το 'χασα.
    1 βαθμός
  31. Αν πάρεις single cut PRS είναι σαν να ακυρώνεις τελείως τον λόγο που σκεφτόσουν να πάρεις PRS at the first place έναντι της Les Paul..... την εργονομία Όσον αφορά το αρχικό ερώτημα, και οι δυο κιθάρες είναι εκπληκτικές. Αν ήμουν στην θέση σου θα σκεφτόμουν 1) ποια μου αρέσει εμφανισιακά περισσότερο 2) αν τα παίξιμό μου ήταν για classic ή για modern πράματα 3) ποια είναι πιο all around ειδικά σε συνδυασμό με άλλες κιθάρες που τυχόν έχεις Παντώς you can't go wrong με καμία από τις δυο. Επίσης, σκέψου το για SG, και σου μένουν και λεφτά για prs κορεάτικη
    1 βαθμός
  32. PRS single cut είναι χειρότερη από Les Paul double cut.
    1 βαθμός
  33. Kαλησπερες. Ενα μικρο κομματακι.
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου