Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Alex Raptakis

    Alex Raptakis

    Μέλος


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      1.813


  2. akrateia

    akrateia

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      47


  3. Άγιος

    Άγιος

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      1.281


  4. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      9.396


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 29/08/2020 σε Αναρτήσεις

  1. Δύο λεπτά δουλειά στο nut δηλ. Δεν υπάρχουν "κιθάρες που ξεκουρδιζουν" . Υπάρχουν: 1.Κιθαρες με όχι τέλεια κομμένο nut (η συντριπτική πλειοψηφία όλων των κιθαρωνΕ στα μαγαζιά σε όλα τα εύρη τιμών) 2.Κιθαρες με λάθος πέρασμα χορδών 3.Κιθαρες που έχουν και το 1 και το 2. Τωρα Les Paul Custom και.... ελαφριά είναι σαν να ψάχνεις αδύνατη γυναίκα από τα νησιά Σαμόα Νομίζω είσαι λίγο υπερβολικά αυστηρός
    2 βαθμοί
  2. ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΕΨΟΥΜΕ ΜΙΑ ΚΥΜΑΤΟΜΟΡΦΗ ΣΕ ΠΑΡΤΙΤΟΥΡΑ: Πες ότι έχεις μια ηχογράφηση στην οποία ακούγεται μόνο μια νότα ενός φλάουτου. Αν υποθέσουμε ότι η νότα ακούγεται συνέχεια ΑΚΡΙΒΩΣ με τον ίδιο τρόπο, τότε, μπορείς να περάσεις την αρχική κυματομορφή από "Μετασχηματισμό Φουριέ" (έτσι λέγεται) - ο οποίος μάλιστα θεωρείται και μια λειτουργία που χρειάζεται πολλή επεξεργαστική ισχύ - και στη συνέχεια θα δεις το φάσμα συχνοτήτων της αρχικής κυματομορφής (spectogram), ουσιαστικά τις αρμονικές του φλάουτου! Η θεμελιώδης συχνότητα είναι η νότα του φλάουτου που παίζεται! Τα υπόλοιπα είναι αρμονικές σε πολλαπλάσιες συχνότητες. Σε αυτή την περίπτωση η μόνη δυσκολία είναι η υλοποίηση του Μ. Φουριέ. Στον πραγματικό κόσμο, όμως: - οι αρμονικές "κινούνται" συνεχώς συναρτήσει του χρόνου, ο ήχος του φλάουτου είναι "ζωντανός"! Όσο υπάρχει μόνο μία νότα που ακούγεται, δεν πειράζει πολύ. Τη νότα θα την καταλαβαίνεις από τη θεμελιώδη συχνότητα. - αν το φλάουτο παίζει μια μελωδία, τότε, μετά το Μ. Φουριέ θα πρέπει να τροποποιήσεις τον αλγόριθμο ώστε να μπορεί να δουλεύει τμηματικά και να αντιλαμβάνεται σωστά το κάθε τμήμα (ήδη αυτό δυσκολεύει πολύ τα πράγματα). - έξτρα δυσκολίες προκύπτουν ΑΜΕΣΩΣ από το articulation των φυσικών οργάνων (vibrato, glissando κλπ.) το οποίο μεταβάλλει με άτακτο τρόπο τη θεμελιώδη συχνότητα. Ήδη εδώ γίνεται χαμός ΚΑΙ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΜΟΝΟΦΩΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΚΟΜΑ! - Φανταστείτε στην ηχογράφηση να υπάρχει reverb ή εξωτερικοί θόρυβοι.. ΧΑΜΟΣ! - Σε περίπτωση που ακούγονται πολλές νότες μαζί και μάλιστα από διαφορετικά όργανα... καταλαβαίνετε τις δυσκολίες... με κάποιες συγκεκριμένες προϋποθέσεις μπορούν να γίνουν κάποιοι υπολογισμοί κατά προσέγγιση και πάλι συνήθως το αποτέλεσμα θα είναι μέτριο.. Στην ουσία χρειάζεται μια πολύ περίπλοκη εφαρμογή AI για να τα βγάλει πέρα (δεν υπάρχει ακόμα, και δεν θα υπάρξει για πολύ καιρό ακόμα). - Το ανθρώπινο μυαλό μπορεί να το κάνει αυτό πολύ εύκολα με κάποια εξάσκηση και με λίγους περιορισμούς.. Το παράδοξο είναι ότι η αντίστροφη διαδικασία, δηλαδή η μετατροπή νοτών σε κυματομορφή, δηλαδή η δημιουργία λογισμικού VST Instruments, είναι τάξεις μεγέθους ευκολότερη στην υλοποίηση!
    2 βαθμοί
  3. Δεν το έχω δοκιμάσει, οπότε δεν μπορώ να έχω άποψη. Από ένα γρήγορο ψάξιμο που έκανα, δε φαίνεται άσχημο για δωρεάν πρόγραμμα. Ίσως να υστερεί σε μεγάλα και πολύπλοκα project, αλλά δε μπορώ να ξέρω. Τώρα για το Audio to Score - Δε το έχω κάνει ποτέ, δε μου χρειάστηκε. Δες το AnthemScore, αλλά νομίζω στο βγάζει σε spectogram, και μετά σε Midi. Λογικά μπορείς να περάσεις το midi info στο Musescore. Είδα στα γρήγορα ένα βίντεο που το δείχνει. Όσο πιο περίπλοκο το audio track, τόσο λιγότερη ακρίβεια θα έχεις, φαντάζομαι. Δυστυχώς δεν έχω το χρόνο να το κοιτάξω παραπάνω.
    2 βαθμοί
  4. Αν είσαι μάγκας, θέλω να τη βρεις μέσα σε μπουκάλι μπύρας.
    2 βαθμοί
  5. > Guitar Prο: Μη σε ξεγελάσει το όνομα. Είναι φοβερό για να γράφεις παριτούρες αλλά και guitar tabs. Έχει keyboard visualiser και φυσικά τάστα κιθάρας. Οι καινούργιες εκδόσεις έχουν και πιο "ρεαλιστικούς" ήχους για playback. Υπάρχει πάντα και το απλό midi. Είναι λίγο πιο "φορτωμένο" σαν πρόγραμμα επειδή είναι φτιαγμένο για να προσελκύει κιθαρίστες που θέλουν να διαβάζουν tabs. > Finale: Ένα παμπάλεο πρόγραμμα που έχω ακούσει από πολλούς ότι έχει θεματάκια, αλλά όσο το χρησιμοποίησα στο σχολείο (μουσικό σχολείο) δούλευε πολύ παρόμοια με το Guitar Pro. Έχει κανονικό playback (νομίζω με midi πιάνο, χωρίς να είμαι σίγουρος). > Sibelius: Nομίζω είναι το "industry standard" που λένε. Είναι της AVID (αυτή που κάνει και το Pro Tools) και το χρησιμοποιούν όλοι οι επαγγελματίες, αυτοί που θέλουν να γράψουν μουσική και να τη δώσουν σε ένα μαέστρο και στην ορχήστρα του. Δε το έχω χρησιμοποιήσει αλλά το "ακούω" πολύ συχνά. > Notion: Αυτό είναι της PreSonus και γίνεται integrate μέσα στο Studio One (το DAW της PreSonus). Λένε ότι είναι πολύ καλό, και νομίζω παίζει να κάνει αυτόματο generate βάσει του midi information που μπορεί να έχεις δώσει σε ένα virtual instrument. Η νέα έκδοση του Studio One (5) έχει νομίζω γράφει και αυτό αυτόματα από το midi (και το αντίθετο, από midi στο όργανο). > Logic Pro X: Μόνο για τα καταραμένα Mac... Είναι το DAW της Apple το οποίο έχει και αυτό δικό του σύστημα. Γράφεις σε midi και στο βγάζει σε παρτιτούρα. Όλα αυτά βέβαια κοστίζουν αρκετά...
    2 βαθμοί
  6. Εγω εχω καμια 50 τις ιδιες σε αναμονη (jazz 3). Σε καθε κιθαρα εχω και αλλη πενα πανω. Ζητημα να εχω χασει 2-3 τα τελευταια χρονια.
    2 βαθμοί
  7. Εχω οργανα απο 100 μεχρι 1000 ευρω. Οχι κατι πολυ ακριβο. Η βασικη διαφορα ειναι το playability και η αισθηση που εχουν στο παιξιμο. Υπαρχουν μικροτερες διαφορες στα περιφερειακα οπως ηλεκτρικα, γεφυρες κλπ. Και δεν υπαρχει καμια ηχητικη διαφορα (που να μπορω να συλλαβω), εφοσον οι μαγνητες ειναι ιδιοι. Εχω ενισχυτες απο 70 μεχρι 500 ευρω. Και εχω δουλεψει και πολυ πιο ακριβους. Στην περιπτωση αυτη, περισσοτερα χρηματα σημαινουν και πιο καλος ηχος, καλυτερη ποιοτητα κατασκευης και αξιοπιστια, περισσοτερα features κλπ. Αξιζει σαν επενδυση. Εχω πεταλια απο 30 μεχρι 200+ ευρω. Στην περιπτωση αυτη, και ειδικα στα od/dist/fuzz θα ελεγα πως ο,τι πληρωνεις παιρνεις. Και με λιγα χρηματα παιρνεις πεταλι με καλο ηχο, αλλα δεν θα εχει ολοκληρωμενο το πακετο (αξιοπιστια, features, και συμπεριφορα κατα το παιξιμο).
    1 βαθμός
  8. οκ αλλά με 20 ευρώ μπορεις να έχεις θεϊκο νατ και με καμια 10 θεϊκό τζακ για πολλά πολλά χρόνια παιξίματος. Οσον αφορα τα τάστα αν είναι νικελίου κάποτε θα συμβεί. Παίξε ομοιόμορφα στην ταστιέρα και με μπεντς παντού και δεν θα χρειαστείς ποτέ leveling χεχεχε
    1 βαθμός
  9. Συγκινηθηκα παιδια εχω να γραψω 16 χρονια στο φορουμ....εχω πρηξει τον superfunk πιτσιρικας ουκ ολιγες φορες.ελπιζω ολα τα παλια φιλαρακια να ειναι καλα superfunk,elavd,geokef(γιωργαρα μου ψυχαρα) ,fenderiarhs και πολλους αλλους... Πφ...γερασαμε...τεσπα ηθελα να πω κι ενα γεια με την ευκαιρια...
    1 βαθμός
  10. Και μη ξεχνάς, αρκετά paid προγράμματα έχουν free-trial, οπότε μη διστάσεις να δοκιμάσεις κάτι. Κάτσε 1-2 μέρες και λιώσε το, πέρνα το από όλα τα "τέστ" που μπορείς να σκεφτείς, ιδιαίτερα αυτά που θα έκανες σύμφωνα με το δικό σου workflow.
    1 βαθμός
  11. Για notation το musescore είναι αρκετά καλό. Για δωρεάν, μάλιστα, είναι σίγουρα πολύ καλό! Τα υπόλοιπα - για τα οποία πληρώνεις αρκετά χρήματα - είναι καλύτερα στα εξής: ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΑΓΟΡΑΣΜΕΝΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ FREE: - Πιο καλοσχεδιασμένο User Interface (πιο εύχρηστα μενού, κουμπάκια και τα συναφή καθώς και η σχεδίασή τους, θέση τους κλπ.). - Περισσότερες δυνατότητες όσον αφορά το notation το ίδιο (καλύπτουν όλες τις περιπτώσεις συμβόλων, όχι ένα μεγάλο μέρος). - Περισσότερα και πιο δουλεμένα αρχικά projects (templates). - Διάφορες περισσότερο επαγγελματικές δυνατότητες που ο ερασιτέχνης πιθανόν να χρησιμοποιεί σπάνια. - Περισσότερες επιλογές στην Εκτύπωση. Καλύτερη ποιότητα Εκτύπωσης. - Περισσότερα και πιο αυστηρά τεστ πριν βγει το πρόγραμμα στην αγορά λογισμικού (πολύ βασικό!) - Καλύτερη χρήση του επεξεργαστή, του αποθηκευτικού χώρου, της μνήμης, κάρτας γραφικών, ήχου κοκ. - Πολύ καλύτερη υποστήριξη αν πάει κάτι στραβά. - Πολύ καλύτερο scaling (απόδοση σε υπερβολικά μεγάλα projects). - Συνήθως τρέχει σε περισσότερους υπολογιστές (συμβατό με περισσότερα Λειτουργικά, με περισσότερα κομμάτια hardware, συνεργάζεται με περισσότερες εφαρμογές κλπ.κλπ.) Κάποια από τα παραπάνω τα έχω δει με τα μάτια πολλές φορές, κάποια είναι πολύ συνηθισμένα όταν μεταπηδάς από free software σε αγορασμένο και μάλιστα κάπως ακριβό. Για εξειδικευμένα προγράμματα - που συνήθως είναι δύσκολο να μάθεις - εγώ προτείνω το εξής: βρες από την αρχή αυτό που σου ταιριάζει περισσότερο, αγόρασέ το αν χρειάζεται, μάθε το πάρα-πάρα-πολύ καλά ώστε να είσαι αποδοτικός, κάνε πού και πού αναβάθμιση, μην ασχοληθείς με άλλο πρόγραμμα που κάνει το ίδιο πράγμα, εκτός αν υπάρχει σοβαρός λόγος..
    1 βαθμός
  12. διαβάζω το αρχικό ποστ, ωραία ιδέα λέω και μερικές εύστοχες προτάσεις ''εχω κανει λαθη η για καποιο εξοπλισμο δεν ημουν ετοιμος παικτικα η δεν ειχα το αυτι'' ''να μη χαζευουν ολη μερα εξοπλισμους κ ιστοριες και χανουν ολο το νοημα'' και κάνω like συνεχίζω παρακάτω και διαπιστώνω ότι το θέμα είναι γιατί όχι την ''Μάλμστην scalloped'' και ξεπάτησα το like θα παρακολουθήσω με ενδιαφέρον ωστόσο
    1 βαθμός
  13. Σε αυτά τα θέματα δεν μπορούμε να κάνουμε σκοντο. Όποτε λερωθεί το μωρό.
    1 βαθμός
  14. Εγώ τις αλλάζω όταν τις χάνω.Εκτος από μια του YJM που την έπιασα σε μια συναυλία του και την έχω στο συρτάρι.
    1 βαθμός
  15. εγώ την έχω βγάλει με τη μια αλλά δεν ήταν κανείς μπροστά για να το μαρτυρήσει
    1 βαθμός
  16. 1 βαθμός
  17. Σοβαρά τώρα, σε κάθε κιθάρα παίζω με άλλη πένα, δεν μπορώ αλλιώς. Γενικά, δεν παίζω απότομα πάνω - κάτω.
    1 βαθμός
  18. Σας πληροφορώ ότι έχω δει εφιάλτη, ότι βλέπω όλες μου τις πένες σε υπόνομο, και δεν φτάνει το χέρι μου να τις πιάσω. Και είμαι κολλημένος με τις πένες. Αν χάσω αυτή που έχω, δεν μπορώ να παίξω.
    1 βαθμός
  19. Αν και δεν εχω παρακολουθήσει την κουβέντα, ειδοποιήθηκα για την σχετική αναφορά και προς υπεράσπιση του... γυναικωνίτη θα πω πως δεν ακούμε όλοι το ίδιο. Άλλοι είναι πιο ευαίσθητοι στ' αυτί και άλλοι πιο περήφανοι. (Δεν πέρασα 2 δεκαετιες αλώβητος απο tinitus, φορώντας τα ακουστικά του επαγγελματία, για να τα χαλάσω τωρα.) Και αυτό μεταφέρεται και στο ανάλογο παίξιμο που εχει άμεση σχέση με το είδος που προτιμά να παίζει ο καθένας. Επίσης δεν μπορώ να παίξω όταν οι γύρω μου είναι στα 115db και πρέπει να πάω στα 118 για να ακουστεί το σόλο μου. Χαλιέμαι. Γιατί τότε μονο η ταχύτητα θα σε κάνει να ξεχωρίσεις. Κι εγω είμαι χελώνα. Προτιμώ εντάσεις στα 100db μέχρι 110db το πολύ! Θέλω δυναμικό παίξιμο και γι αυτό ο ιδανικός ενισχυτής μου έχει headroom για τις κορυφώσεις και όχι για όλο το κομμάτι στην ίδια ένταση. Παράδειγμα το παρακάτω live video με το ανάλογο παίξιμο απο όλους!
    1 βαθμός
  20. Δηλαδη εαν εγω παιξω εναν μαγνητη και δεν μου αρεσει, θα πρεπει να εκφρασω διαφορετικα την απορριψη μου αν θα ειναι μπουτικ και διαφορετικα εαν ειναι Fender CS? Δεν νομιζω. Δεν ειναι δα και πυρηνικη φυσικη ενας μαγνητης για να μετραμε και τα λογια μας, sorry κιολας.
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου