Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Spyros Delta

    Spyros Delta

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      6.279


  2. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      9.376


  3. cigaret13

    cigaret13

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2.682

    • Αναρτήσεις

      7.492


  4. Alex Raptakis

    Alex Raptakis

    Μέλος


    • Βαθμοί

      723

    • Αναρτήσεις

      1.812


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 10/06/2021 σε Αναρτήσεις

  1. Για ενα χρονο εναοχολησης εισαι σουπερ απο αποψης τεχνικης. Εισαι νομιζω στο σταδιο "να παιξω και λιγο σηκωμα, να βαλω και λιγο ταπινγκ" κλπ. Πρεπει να περασεις στο σταδιο "ακουω το σολο πρωτα στο μυαλο μου και μετα το περναω στα χερια μου". Βεβαια ουτε αυτο εξασφαλιζει επιτυχια, αν δεν εχεις φαντασια να βαλεις στο μυαλο σου το καλο το σολο. Η φαση αυτη θελει σπορά του χωραφιου (μυαλο) με καλους σπορους (επηρεασμούς). Κι αυτο παιρνει πολυυυυ περισσοτερο χρονο απο την εξασκηση. .
    2 βαθμοί
  2. Να 'σαι καλα Στρατο. Αυτα δεν γραφονται σε βιβλια και σε αρθρα. Οταν εχεις ορεξη, ανοιξε ενα νεο θρεντ και ανελυσε τα οσο σε παιρνει. Προκειται για την ουσια του ολου πραγματος, και για μενα ειναι ανεκτιμητες οι συγκεκριμενες πληροφοριες. Στο context του κομματιου, και μες τη μιξη, ταιριαζει πολυ. Ακουγεται εντυπωσιακο και μαματο. Εγω το εκρινα σαν μεμονωμενο σολο, διοτι ετσι το ακουσα (ηταν πολυ δυνατα στο μιξ του βιντεο). Τα πιο πολλα σολο εαν τα ακουσεις σκετα, δεν πολυβγαζουν νοημα.
    1 βαθμός
  3. Παίζω κιθάρα 3μιση χρόνια, όμως πλέον δεν με εκφράζει η ροκ και αποφάσισα να ασχοληθώ με παραδοσιακή μουσική και να έρθω πιο κοντά στις ρίζες μου. Από όλα τα παραδοσιακά έγχορδα, ο ταμπουράς μου κέντρισε περισσότερο το ενδιαφέρον με την αυθεντικότητα του ήχου του, όμως υπάρχει ένα μεγάλο "κενό" στο διαδίκτυο σχετικά με τον ταμπουρά. Μεθοδολογία, Βυζαντινή σημειογραφία, ανατομία του οργάνου κλπ είναι δύσκολα προσβάσιμα, καθώς δεν υπάρχουν σχετικά λήμματα στο διαδίκτυο. Για αυτό θέλω να παραθέσω μερικά ερωτήματα εάν κάποιος μπορεί να με βοηθήσει έστω και σε ένα από αυτά... 1. Οι "μπερτέδες" που έχει αντί για τάστα, είναι κινούμενοι; Και αν ναι, πως ξέρω ακριβώς την θέση που πρέπει να βρίσκεται ο κάθε μπερτές; Για παράδειγμα εάν μετακινήσω κατα λάθος ένα μπερτέ καθώς παίζω, μετά πως θα τον πάω ακριβώς εκεί που ήταν; 2. Το όργανο γενικά είναι δύσκολο, θα με δυσκολέψει ας πούμε ενώ έχω 3,5 χρόνια εμπειρία στην κιθάρα; 3. Οργανοποιοί στην Ελλάδα ασχολούνται γενικά με αυτό το όργανο; 4. Και τέλος τι όργανο να πάρω; Βλέπω κάτι φτηνούς (κυρίως μαθητικούς) από 70 μέχρι 300 στο Skroutz.gr, είναι αυτά τα όργανα καλά; Εκτιμάται η οποιαδήποτε βοήθεια, Ευχαριστώ Παραθέτω και σύνδεσμους με τα όργανα που μου τράβηξαν την προσοχή: https://www.skroutz.gr/s/28854846/Παραδοσιακός-Ταμπουράς-MOD-4.html https://www.skroutz.gr/s/7535892/Χειροποίητος-Μαθητικός-Ταμπουράς-Hu-2-με-θήκη.html https://www.skroutz.gr/s/29031666/Masterwork-MOD-2-Satin-Purple.html
    0 βαθμοί
  4. Σας ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια σας, το εκτιμώ πολύ!
    0 βαθμοί
  5. Γεια σου φίλε μου. - Ψάχνοντας για πολύ λίγη ώρα στο google.com με: "ταμπουράς μουσικά σχολεία" και "μέθοδος ταμπουρά" μου έβγαλε υλικό στο διαδίκτυο για αρκετό καιρό.. - Στο youtube.com με "μαθήματα ταμπουρά" έβγαλε σειρά μαθημάτων για αρχάριους.. Για ψάξε λίγο καλύτερα ίσως..
    0 βαθμοί
  6. Καλησπέρα και καλωσήρθες στο Noiz! Έπαιζα 3-4 χρόνια ταμπουρά στο σχολείο (Μουσικό Γυμνάσιο-Λύκειο) οπότε μπορώ να απαντήσω σύμφωνα με τη δική μου εμπειρία. 1. Ναι είναι κινούμενοι - τουλάχιστον σε ότι ταμπουρά είχα πίασει τότε (και ο δικός μου) είχε κινούμενους. Όσο πιο φθηνιάρικο, τόσο θα τείνουν να φεύγουν από τη θέση τους πιο εύκολα (μπορεί να είναι πιο λάσκα). Υπάρχουν κάποιες τελίτσες-inlays ενδεικτικά, αλλά δε μπορώ να σου πω πώς ακριβώς υπολογίζονται οι αποστάσεις. Φάνταζομαι είναι θέμα κουρδίσματος και εμπειρίας. Το ίδιο ισχύει και με το ύψος του καβαλάρη. Δε ξέρω τώρα αν υπάρχει κάποιο διάγραμμα που να βοηθάει - που έτσι όπως το σκέφτομαι σίγουρα θα υπάρχει. 2. Πριν πιάσω ταμπουρά έπαιζα 1 χρόνο μπουζούκι (πρώτο όργανο). Ήταν εξαιρετικά εύκολο από άποψη τεχνικής, αν εξαιρέσεις ότι παίζει πολύ το να πιάνεις χορδές με τον αντίχειρα, πράγμα που εγώ το συνήθησα αρκετά εύκολα. Επίσης το χέρι που παίζει την πένα (η οποία είναι κάπως διαφορετική και αρκετά πιο μαλακή) είναι πιο "σπαστό. Το υπόλοιπο είναι θέμα διαφορών βυζαντινής-ευρωπαϊκής μουσικής (λόγω των παραπάνω διαστημάτων). 3. Δε γνωρίζω οπότε δε μπορώ να σε βοηθήσω σε αυτό δυστυχώς. 4. Φαντάζομαι υπάρχουν διαφορές στον καβαλάρη (φεύγει/πέφτει και εύκολα ο αναθεματισμένος), στους μπερτέδες, στα κλειδιά (πχ φεύγουν εύκολα), το ηχείο, και γενικά η ποιότητα κατασκεύης. Θυμάμαι σε κάποια παιδιά ξεκολλούσαν ντόγιες από το σκάφος στα καλά καθούμενα. Λόγω μουσικών σχολείων (που παλιά έστω ήταν υποχρεωτικό όργανο για όλο το Γνυμνάσιο) φαντάζομαι θα υπάρχει στοκ στα καταστήματα να δοκιμάσεις.
    0 βαθμοί
  7. Από το Σάββατο 12 Ιουνίου η απαγόρευση κυκλοφορίας, το curfew επεκτείνεται κατά μια ώρα. Θα ξεκινά, δηλαδή, στην 1:30 μετά τα μεσάνυχτα και θα διαρκεί, όπως και σήμερα, μέχρι τις 5:00 το πρωί. Από την 1η Ιουλίου και πάντα με την προϋπόθεση ότι τα επιδημιολογικά δεδομένα το επιτρέπουν, το μέτρο του περιορισμού της κυκλοφορίας σταματά να ισχύει. Από το Σάββατο 12 Ιουνίου θα επιτρέπεται η μουσική μόνο σε εξωτερικούς χώρους εστίασης, στους οποίους φιλοξενούνται μόνο καθήμενοι πελάτες. Σε περίπτωση καταστρατήγησης του μέτρου, το πρόστιμο καθορίζεται σε 5.000 ευρώ για την πρώτη παράβαση και σε αναστολή λειτουργίας, κλείσιμο 15 ημερών, σε οποιαδήποτε δεύτερη παράβαση. Από το Σάββατο 12 Ιουνίου επανεκκινούν την λειτουργία τους καταστήματα εστίασης που βρίσκονται σε αεριζόμενες στοές και μόνο για εκείνες που έχουν δύο ελεύθερες διόδους, ώστε να διασφαλίζεται η διαφορετική είσοδος και έξοδος, καθώς και ο φυσικός αερισμός. Από την ίδια ημερομηνία, δηλαδή, το Σάββατο 12 Ιουνίου στις 6:00 το πρωί, αυξάνεται το ποσοστό πληρότητας σε δραστηριότητες ακροάματος-θεάματος, από 50% σε 75% όταν το θέατρο είναι χωρητικότητας ως 1.000 θέσεις, σε 70% έως 5.000 θέσεων, σε 65% όταν είναι δυναμικότητας έως 15.000 θέσεων και αν είναι πλέον των 15.000 θέσεων, ο μέγιστος αριθμός οριστικοποιείται σταθερά στα 10.000 άτομα. Σε κάθε περίπτωση είναι υποχρεωτική η χρήση μάσκας για όλους. Επιπρόσθετα, από την 1η Ιουλίου, το όριο για τις υπηρεσίες catering-δεξιώσεων αυξάνεται σε 300 άτομα, από 100 που είναι αυτή την στιγμή.
    0 βαθμοί
  8. Το εκανα και εγω προσφατα σε ενα σολο ενος κομματιου που ανεβασα. Εβαλα οτι πιο extreme μπορουσα. Εκανε μπουγιο, αλλα σιγουρα δεν ειναι το καλυτερο μου σολο. Προτιμω να ειμαι πιο μελωδικος και ουσιαστικος. https://www.noiz.gr/community/mix/ονειρα-πλαστά-cigaret13cos_drgkourmoul1-r429/page/9/?tab=comments#comment-4400 (Καπου στο 3.30)
    0 βαθμοί
  9. Ε να δεις που αυτό ήταν και το πρόβλημα! Όπως και να χει, ευχαριστώ όλους για τις αναλύσεις και για την περαιτέρω συζήτηση, το εκτιμώ πολύ! @fusiongtr@gkourmoul1
    0 βαθμοί
  10. Με πρόλαβες ρε μπαγάσα. Έτοιμος ήμουν να γράψω ακριβώς αυτό. ΑΚΡΙΒΩΣ όμως.
    0 βαθμοί
  11. 1. Γιώργο μου γι' αυτό τα έγραψα αυτά, για να βοηθήσω. 2. Μελωδία δεν είναι μόνο αυτή που μπορείς να σιγοτραγουδήσεις και σου μένει. Αλλά .... εξαρτάται πάντα από το context. Σε κάποιες μουσικές οι μελωδίες γράφονται (και νοούνται) αλλιώς. Το θέμα της εκφραστικότητας μπορείς να το δεις ως εξής. Μπορεί κάποιος να παίζει μόλις μια νότα, αλλά αν δεν την παίζει με τον ίδιο τρόπο, ουσιαστικά είναι σαν να λέει το ίδιο πράγμα με άλλο τρόπο κάθε φορά. Οπότε το κάνει ένα μουσικό statement, μια μελωδική φράση δηλαδή. Ξαναλέω ότι εξαρτάται από το ύφος που κινείται η μουσική, και το context. Κάποιες φορές αρκεί να κάνεις μια δήλωση, αν την τονίσεις με τον κατάλληλο τρόπο. 3. Καμία σχέση. Η μουσικότητα είναι συνισταμένη πάρα πολλών παραγόντων, μεταξύ των οποίων το στοιχείο της έκπληξης, το στοιχείο της αντιθετικότητας (εναλλαγή συναισθημάτων στον ψυχισμό του ακροατή), καθώς και ο κατάλληλος χειρισμός της προσοχής του ακροατή. Δεν είναι εύκολο να την ορίσεις.
    0 βαθμοί
  12. Δεν τα εχω ξεκαθαρισει, ειναι η αληθεια. Γιαυτο και εβαλα το ? διπλα απο τη μελωδικοτητα. Το ψαχνω αρκετα, αλλα εαν δεν εμπλακουν και οι πιο εμπειροι (οπως εσυ) στην αναζητηση αυτη, σιγουρα μενουν κενα. Λεω τα πραγματα οπως τα εχω αντιληφθει, αλλα και εγω εχω πολυ δρομο να διανυσω. Τετοιες εννοιες, σε πρακτικο επιπεδο, ειναι και ο λογος που θελω να συνεχισω τα μαθηματα στη μετα covid εποχη. Δεν μπορω να αντιληφθω τη μια νοτα ως μελωδια. Σιγουρα, με οπλο την εκφραστικοτητα, μια νοτα ειναι αρκετη. Απλα εχω στο μυαλο μου ως μελωδια κατι που σου μενεις στο μυαλο. Που μπορεις να το σιγοτραγουδησεις. Το να παιξεις με τον ηχο, τις δυναμικες του ηχου κλπ δεν το βλεπω ως μελωδια. Πιθανοτατα να κανω λαθος, βεβαια, αφου δεν εχω ξεκαθαρισει τον πληρη ορισμο της μελωδιας. Ο Αλεξ μιλησε για μουσικοτητα, την οποια μετεφρασα σε μελωδικοτητα. Ειναι το ιδιο, εν τελει? Κατι το οποιο δεν γνωριζω οτι υπαρχει, το βλεπω ως αδομητο, διοτι απλα δεν το κατανοω. Για παραδειγμα, οταν σολαρει ο Trower μου φαινεται 100% αδομητος. Μου μοιαζει σαν να παιζει ο,τι να 'ναι, με την καρδια του να οδηγει σε ωραιες, παχιες νοτες. Δεν κατανοω το παιξιμο του. Στον αντιποδα ειναι πχ ο Gibbons. Αντιλαμβανομαι σε μεγαλο ποσοστο τι κανει και αναγνωριζω τη δομη πισω απο το παιξιμο του. Δεν σημαινει οτι o Trower παιζει αδομητα....
    0 βαθμοί
  13. Θα διαφωνήσω με όλα. Αυτό που καταλαβαίνω από αυτά που γράφεις, είναι ότι δεν έχεις αντιληφθεί την έννοια της μελωδίας, και της δομής. 1. Είναι η μόνη επιλογή, όχι μόνο στα σόλο, αλλά παντού. Επειδή όμως τα σόλο είναι συνήθως μια φωνή (συνήθως λέω, γιατί υπάρχουν και chord solo βέβαια), είναι καθαρές μελωδίες. Δεν υπάρχει single line παίξιμο χωρίς μελωδία, και αν δεν έχει "μελωδικότητα" (ακόμα και το διαστηματικό παίξιμο με μεγάλα διαστήματα έχει "μελωδικότητα") δεν έχει νόημα. Είναι σαν να θέλεις να βγεις να περπατήσεις για να ξεσκάσεις, να δεις πράγματα, και αντί για αυτό να να κάνεις διάδρομο στο γυμναστήριο. Ο διάδρομος κάνει μόνο για γυμναστική. Και τα πιο γρήγορα σόλο (τα σοβαρά εννοώ) έχουν μελωδικότητα, ακόμα και αν δεν προλαβαίνεις να ακούσεις τι γίνεται από την ταχύτητα. 2. Αυτά είναι "μη-μουσική". Ακόμα και στην free-jazz υπάρχει δομή, όχι βέβαια η mainstream δομή, αλλά υπάρχουν πολλοί τρόποι να δομήσεις κάτι, κάποιοι είναι σίγουρα μη-συμβατικοί. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει δομή. 3. Να, αυτό εννοούσα πριν. Η μια νότα, γιατί δεν είναι μελωδία και δεν έχει μελωδικότητα? Ίσα ίσα. Αν μάλιστα προσέξεις (το ξέρεις γιατί το κάνεις κι εσύ στο παίξιμό σου), αυτή η μια νότα διαφέρει τρομερά σχεδόν σε κάθε επανάληψή της από άποψη εκφραστικότητας. Όχι μελωδία, μελωδιάρα είναι. Άλλο τώρα αν "παραφορέθηκε" και έγινε κλισέ χάνοντας το νόημά της κάποιες φορές από κάποιους wannabe μπλουζίστες. Μην τα μπερδεύεις τα πράγματα στο μυαλό σου. EDIT: Το θέμα είναι να υπάρχει μουσικότητα, μια έννοια που ορίζεται από πάρα πολλές μεταβλητές. Αυτή είναι που ξεχωρίζει κάτι που αξίζει, από κάτι που δεν αξίζει. Και μπορούμε να την βρούμε από τα πιο συμβατικά μουσικά πονήματα, μέχρι τα πιο avantgarde.
    0 βαθμοί
  14. Να συμπληρωσω οτι η μελωδικοτητα στα σολο δεν ειναι η μονη επιλογη. Υπαρχουν κι αλλες επιλογες με διαφορετικη δομη. Υπαρχουν και εκεινα χωρις δομη. Ειναι βασικο να ταιριαζει η επιλογη στο υφος του κομματιου. Πχ στα μπλουζ δεν χρειαζεται τοσο μελωδικοτητα. Μπορεις να βαρας μια νοτα ολη την ωρα, και απο κατω ο κοσμος να παραληρει. Στο ροκ και στο μεταλ εκτιμω πολυ την μελωδικοτητα στα σολο, οπου ταιριαζει. Δεν ειμαι κανενα εμπειρος και εγω (4 χρονια παιζω), αλλα καπως ετσι αντιλαμβανομαι τα πραγματα. Δεν σημαινει οτι ειμαι και, απαραιτητα, σωστος. 1ο σολο ειναι, μολις Ειναι σπεσιαλ. Τα επομενα σου θα ειναι πολυ πολυ καλυτερα. Παιζε σε backing tracks και θα δεις τις ιδεες να γενιουνται επιτοπου.
    0 βαθμοί
  15. Έλα μη μου τα χαλάς τώρα! Αχαχαχαχα Γενικά είμαι της superstrat, και σα σχήμα, και σαν πιάσιμο στο χέρι. Μου αρέσουν τα λεπτά και ελαφριά όργανα. Διάλεξα 7χορδη γιατί είμαι του progressive, και για πρώτο όργανο ήθελα να τα έχω "όλα" από άποψη έκτασης, σχετικά με αυτά που ακούω. Άλλωστε ξέρω ότι δε θα πάρω σύντομα δεύτερη κιθάρα. Πρέπει πρώτα να πάρω ένα μπασο, και σίγουρα μετά θα πάρω μια εξάχορδη. Δε νομίζω να είναι τέλε πάντως!
    0 βαθμοί
  16. Οσον αφορα το σολο, μουσικοτητα (=μελωδικοτητα?) ουτε εγω αντιλαμβανομαι να εχει. Ουτε καν λιγη, στο αυτι μου. Παιζεις σωστες νοτες, με μπολικες τεχνικες, με ωραιο ηχο, αλλα χωρις μελωδια σε κανενα μερος. Η απουσια της μελωδιας κανει το σολο αρκετα "αδιαφορο". Η υπαρξη ισχυρης μελωδια θα σε κανει να ξεχωριζεις σαν κιθαριστας. Οταν παιζεις σολο, σε καποια (εστω λιγα) σημεια προσπαθησε να γινεσαι μελωδικος. Να εχουν λογο υπαρξης οι νοτες που παιζεις. Μπορεις να κανεις και μερικα περασματα χωρις μελωδια. Τα σολο ειναι καπως πονεμενη υποθεση. Οι μισοι κιθαριστες δεν παιζουν μελωδικα σολο. Πχ στους maiden, ο Smith ξεχωριζει λογο της μελωδικοτητας του στα σολο.
    0 βαθμοί
  17. Ίσως με μια Tele να έπαιζες καλύτερα..... Αλήθεια, γιατί 7 χορδές;
    0 βαθμοί
  18. Είναι παλιό μοντέλο, πιθανών εκθεσιακό. Όπως είπανε και οι πάνω καλύτερα να επικοινωνήσεις στο μαγαζί και να ρωτήσεις κυρίως για όρους επιστροφής, τι ισχύει με τις on-line αγορές κ.α. Επίσης αν δεν γράφει "άμεσα διαθέσιμο" πιθανών να μην υπάρχει και να έχει ξεμείνει στο site. Τέλος δύο παρατηρήσεις/ερωτήματα: 1. Τι περιμένεις να σου πεί ένα μέλος, δλδ θα βασίσεις μια αγορά (ενός σεβαστού ποσού) στην γνώμη κάποιου αγνώστου; Αν την πάρεις και δεν σου αρέσει, ποιός θα έχει την ευθύνη; 2. Το συγκεκριμένο μοντέλο, σαν σχήμα είναι τυπική superstrat, νομίζω ότι στην ίδια τιμή έχεις περισσότερες επιλογές που μπορείς να δοκιμάσεις ο ίδιος.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου