Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      20.926


  2. Nestoras

    Nestoras

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      8.233


  3. Panos Kostagiannis

    Panos Kostagiannis

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      590


  4. atreu73

    atreu73

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      2.002


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 31/01/2022 σε όλα

  1. Πολύ ωραίο και με πιασάρικη μελωδία. Με έναν τραγουδιστή (sorry Pal...) θα μπορούσε να γίνει χιτάκι... Επίσης, εισαγωγή σόλο καταπληκτική, θαυμάσιο σόλο αρμονίου. Ρε PAL αν το τραγούδαγε τραγουδιστής θα ήταν απ' τα καλύτερα που έχω ακούσει τελευταία (που δυστυχώς τα περισσότερα δεν ξεπερνούν τη μετριότητα) αλλά το δικό σου είναι γαμ@τ0. Α! και μην κάνεις αυτά τα άου.
    2 βαθμοί
  2. Πολύ ωραίο Πάνο και Γιώργο! Με λίγη προσοχή στην lead φωνή και την προφορά έχει όλα τα στοιχεία για να γίνει hit! Μου άρεσαν πολύ και τα background φωνητικά Πάνο. Μπράβο!
    2 βαθμοί
  3. Ωραίο και με πιασάρικη μελωδία. Με έναν τραγουδιστή (sorry Pal...) θα μπορούσε να γίνει χιτάκι...
    2 βαθμοί
  4. Νομιζω θελει δουλιτσα ακομα αλλα ειστε σε καλο δρομο.Επισης νομιζω οτι θα κολλαγε και Ελληνικος στιχος ευκολα στο συγκεκριμενο κομματι
    2 βαθμοί
  5. πιασάρικο. θέλει λίγο μεγαλύτερη εισαγωγή και σωστό τέλος.
    2 βαθμοί
  6. Είναι από τις μεγαλύτερες μαλακίες που άκουσα ατον τελευταίο καιρό και ακούω πολύ μουσική. Άντεξα γύρω στα 30 δευτερόλεπτα δίνοντας παράλληλα θερμά συγχαρητήρια σε όποιον άκουσε παραπάνω.
    2 βαθμοί
  7. Είσαι και μεγαλύτερος και απολαμβάνεις του σεβασμού μας.
    1 βαθμός
  8. 1 βαθμός
  9. Ναι. τώρα που το άκουσα όλο, γιατί δε μπορεις να καταλάβεις πολλά μέσα σε 10 δευτ. τώρα καταλαβαίνω πόσο ωραίο είναι. Μπράβο στην Αναστασία, τελευταία έχω καύλες πολλές δε ξέρω γιατί ισως το εμβόλιο, και φυσικά σε όλους τους συντελεστές.
    1 βαθμός
  10. Στειλε το στον Λακη Παπαδοπουλο θα στο κανει αυτος τζιτζι με Ελληνικο στιχο
    1 βαθμός
  11. Να σημειώσω ότι η δική μου κιθάρα είναι μόνο η lead. Όλες οι υπόλοιπες είναι του Πάνου. Εκτός από πληκτρας είναι και πολύ καλός κιθαριστας.
    1 βαθμός
  12. Τα πιο πολυπαιγμένα, τα πιο πολυγραφημένα και χωρίς αμφιβολία τα πιο εμβληματικά όργανα στην ιστορία του ηλεκτρικού μπάσου δεν είναι άλλα από τα Precision και Jazz, αμφότερα προϊόντα της δημιουργικής ιδιοφυΐας του Leo Fender. Ένα Precision ή Jazz bass αναμφίβολα αποτελεί μια από τις πρώτες επιλογές οποιουδήποτε θέλει να ασχοληθεί με το μπάσο. Τόσο στα πρώτα του βήματα, όσο και στην εξέλιξη του. Εξάλλου και τα δύο όργανα αποτέλεσαν «weapon of choice», για πολλούς από τους κορυφαίους μπασίστες στην ιστορία της σύγχρονης μουσικής. Fender Precision bass Το Precision θεωρείται το όργανο που καθιέρωσε το ηλεκτρικό μπάσο ως έχει- είχε προηγηθεί το Model 736 Bass Fiddle της Audiovox, το οποίο όμως δεν γνώρισε επιτυχία. Το πρώτο Precision εμφανίστηκε το 1951 και είχε επιρροές από την Fender Telecaster, ως προς το headstock, τα knobs και το knobs plate. Επίσης διέθετε έναν single coil μαγνήτη. To breakthrough έγινε το 1957, καθώς το Precision επανασχεδιάστηκε στο όργανο που γνωρίζουμε σήμερα: Το όργανο πήγε πιο κοντά στην εμφάνιση μιας Fender Stratocaster- όπως είναι εμφανές από το headstock- ο μαγνήτης άλλαξε από single coil στον σήμα κατατεθέν του οργάνου split coil μαγνήτη, το pickguard άλλαξε και αυτό, ενώ παρέμειναν τα δύο controls του volume και του tone. Σε γενικές γραμμές το Precision κράτησε αμετάβλητη την «ταυτότητα» και την αισθητική του μετά το renovation του 1957. Βέβαια υπήρξαν ορισμένες αξιοσημείωτες παρεμβάσεις: Το 1959 έκαναν για πρώτη φορά την εμφάνιση τους οι rosewood ταστιέρες, που αντικατέστησαν τις maple. Αυτό το trend διατηρήθηκε για κάποιο διάστημα επί των ημερών που η Fender είχε περάσει στην ιδιοκτησία της CBS, αλλά από τα τέλη της δεκαετίας του '60 τα Precision κυκλοφορούσαν τόσο με rosewood, όσο και με maple ταστιέρες. Επίσης, το 1960 το αλουμινένιο pickguard αντικαταστάθηκε με pearloid pickguard τριών ή τεσσάρων φύλων. Η κατασκευή Το σώμα των Fender Precision κατά κύριο λόγο είναι alder ή ash (το ash ήταν διαδεδομένο στα μέσα της δεκαετίας του '70), ενώ κατά καιρούς έχουν εμφανιστεί όργανα από poplar ή basswood. Βέβαια σε φθηνές σειρές, όπως η Squier, εκεί έχει χρησιμοποιηθεί μια μεγάλη γκάμα ξύλων. Το μπράτσο είναι maple, ενώ το όργανο κυκλοφορεί με ταστιέρες maple ή rosewood- σε σπάνιες περιπτώσεις έχει χρησιμοποιηθεί pau ferro. O μαγνήτης είναι ο split coil passive humbucker, τοποθετημένος προς το μέσο του σώματος και τα controls είναι δύο, ένα volume και ένα tone. Τα κλειδιά είναι οι «κλασικές πεταλούδες» της Fender σε διάταξη 4 in line και ο καβαλάρης είναι ο (επίσης κλασικός) low mass της Fender. Τα μοντέλα Σε γενικές γραμμές όταν μιλάμε για Precision, παραδοσιακά το μυαλό μας πηγαίνει στο τετράχορδο, passive split coil όργανο. Όμως, λίγο οι ανάγκες των παικτών, λίγο οι ανάγκες του marketing (μιλώντας για την Fender) και στην αγορά κυκλοφορεί ένας «καταιγισμός» μοντέλων- με πολλά από αυτά να ξεφεύγουν από το αρχικό design: Υπάρχουν πεντάχορδα P basses, όργανα P/J (που συνδυάζουν τον split coil μαγνήτη με έναν jazz μαγνήτη), Precision με active μαγνήτες, με έξτρα ηλεκτρονικά, signature μοντέλα, καθώς και reissue μοντέλα που αναπαράγουν τις ημέρες του ένδοξου παρελθόντος του Precision. Money wise, οι τιμές για ένα Squier Affinity P/J αρχίζουν από 250 ευρώ για να ξεπεράσουν τις 5.000 για ένα όργανο από το custom shop της Fender. To mojo Το Precision θεωρείται ως ένα από τα κατεξοχήν «ανδρικά» μπάσα. Σε αυτό συνηγορεί το «μπαμπάτσικο» C shape μπράτσο του- που κατά τους πολέμιους του χαρακτηρίζεται ως «ρόπαλο». Και βέβαια το Precision είναι το απόλυτο "πενόμπασο», καθώς ο ήχος του παιξίματος με πένα σε αυτό (και με ανοιχτό το tone), είναι απλά μοναδικός. Precision έχει περάσει από τα χέρια πολλών και μη εξαιρετέων, ενδεικτικά αναφέρουμε τους James Jamerson, Pino Palladino, Sting, Steve Harris, Roger Waters, Tony Franklin, Karol Kaye, Donald "Duck" Dunn και πολλών άλλων. Fender Jazz Bass To Jazz Bass δημιουργήθηκε από τον Leo Fender, σχεδόν μια δεκαετία μετά την εμφάνιση του Precision (το 1960), καθώς οι μουσικοί χρειαζόντουσαν ένα πιο «ευέλικτο» μπάσο. Το σώμα δανείστηκε στοιχεία από τις Jaguar και Jazzmaster αλλά οι ουσιαστικές διαφορές εστίασαν στους μαγνήτες και το μπράτσο: Το JB έφερε δύο single coil μαγνήτες, ενώ το C shape μπράτσο του ήταν πιο λεπτό σε σχέση με αυτό του Precision. Αυτά τα δύο features το έκαναν ιδιαίτερα αγαπητό στους μπασίστες- και ιδιαίτερα λόγω των δύο μαγνητών που το καθιστούσαν πολύ πιο παραμετροποιήσιμο στον ήχο. Από το 1960 ως το 1961 τα JB είχαν δύο stack knobs, με το κάθε ένα από αυτά να είναι volume και tone για τους μαγνήτες. Έκτοτε κυκλοφορούν αμετάβλητα με τη διάταξη που υπάρχει έως τις ημέρες μας, δηλαδή με δυο volume knobs (ένα για κάθε μαγνήτη) και ένα tone. Μια από τις πιο ουσιαστικές διαφοροποιήσεις στη σχεδίαση τους, συνέβη στις αρχές της δεκαετίας του '70, όταν ο πίσω μαγνήτης τοποθετήθηκε 10 mm πλησιέστερα στη γέφυρα (σε σχέση με τα προϋπάρχοντα μπάσα). Σύμφωνα με ορισμένες απόψεις, αυτό είχε αποτέλεσμα έναν πιο bright ήχο. Όσον αφορά τα ξύλα, τα Jazz Bass ξεκίνησαν με σώματα alder, κάτι που διατηρήθηκε ως τις αρχές της δεκαετίας του '70 όπου παρουσίασε όργανα από ash. Μάλιστα από τα μέσα των 70's η πλειοψηφία των JB ήταν ash με τα συγκεκριμένα όργανα να είναι «διαβόητα» για το βάρος τους. Φυσικά στις μετέπειτα δεκαετίες και στον «καταιγισμό» μοντέλων που ακολούθησε, ιδιαίτερα στις φθηνότερες Squier σειρές, χρησιμοποιήθηκε μια πλειάδα ξύλων. Στις ταστιέρες το rosewood αποτελεί το σημείο αναφοράς. Βέβαια τα JB κυκλοφορούν και με maple ταστιέρες, με το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό να πρωτοπαρουσιάζεται τη δεκαετία του '70, σε όργανα που είχαν σώμα ash. Η κατασκευή Το σώμα των Jazz bass είναι κατά κύριο λόγο alder ή ash. Όπως αναφέρθηκε σε φθηνές σειρές, όπως τα Squier, έχουν χρησιμοποιηθεί ξύλα όπως, poplar, nyatoh, agathis και αρκετά άλλα. Το μπράτσο είναι maple, ενώ το όργανο κυκλοφορεί με ταστιέρες maple ή rosewood- σε σπάνιες περιπτώσεις στο παρελθόν έχει χρησιμοποιηθεί pau ferro κυρίως σε signature μοντέλα, αν και εσχάτως χρησιμοποιείται pau ferro και σε μοντέλα ευρείας κατανάλωσης. Oι μαγνήτες είναι δύο single coil passive, τοποθετημένοι σε απόσταση 100 mm μεταξύ τους (από τα '70s) και τα controls είναι τρία- δύο volume και ένα tone. Τα κλειδιά είναι οι «πεταλούδες» της Fender σε διάταξη 4 in line και ο καβαλάρης είναι ο low mass της Fender. Τα μοντέλα Τα «παραδοσιακά» μοντέλα είναι δύο: Alder/ rosewood και ash/maple. Όμως και εδώ υπάρχουν «υποκατηγορίες», με πεντάχορδα μοντέλα, signature μοντέλα, μπάσα με active μαγνήτες, με high mass γέφυρες κλπ. Ένα enty level όργανο- ένα Squier Affinity- κοστίζει στην αγορά περί τα 250 ευρώ, η τιμή για ένα μεξικάνικο JB κυμαίνεται γύρω στα 1.000 ευρώ, ενώ για ένα αμερικάνικο όργανο ξεκινάει από τα 1.350 ευρώ. Από εκεί και πέρα, όρεξη (και χρήμα) να έχει κάποιος να πληρώνει, καθώς υπάρχει μια γκάμα οργάνων (από το custom shop της Fender), με τιμές που μπορεί να ξεπεράσουν και τις 8.000 ευρώ. Το mojo To Jazz Bass πέρασε από τα χέρια «τιτάνων» του μπάσου. Αυτοί το «απογείωσαν» και το όργανο τους το ανταπόδωσε με τον trademark ήχο του. Πρώτος και καλύτερος ο Jaco Pastorius, που με το (άταστο) JB του αποτέλεσε το σημείο αναφοράς για γενεές μπασιστών που ακολούθησαν. Παίκτες όπως οι Geddy Lee, Victor Bailey, Greg Lake, Marcus Miller, Noel Redding, John Paul Jones, Steve Bailey, για να αναφέρουμε ορισμένους, μεγαλούργησαν με ένα Jazz Bass. Αυτός ο συνδυασμός ηχητικής ευελιξίας και "εύκολου" μπράτσου, κατέστησαν το Jazz Bass απόλυτη επιλογή για τους απανταχού μπασίστες, ασχέτως των δεξιοτήτων τους.
    1 βαθμός
  13. Μετά την παρέμβαση της Αθηνάς ο Αχιλλέας παύει απρόθυμα την οργή του μα προσπαθεί να διατηρήσει ακόμα κάποια αξιοπρέπεια αρνούμενος λάφυρα που ο Αγαμέμνων ποτέ δε απείλησε να υφαρπάξει. Όλα αυτά λέγονται μπροστά στους αχαιούς. Αγαμέμνων - Ναι, όλα αυτά, γέρο, είναι όπως τα είπες αλλ' αυτός στους άνδρες θέλει να είναι πρώτος πάντες να τους διατάζει θέλεις, πάντες να ηγήται πάντες να τους κυβερνά μα ουδείς πείθεται ωστόσο κι αν την αιχμή του έθεσαν, θεοί πάντα παρόντες τι δικαίωμα έχει βρισιές να μου ξεστομίζει; Αχιλλέας - δειλός θα αποκαλούμουνα, στ' αλήθεια τιποτένιος αν σ' όλα αυτά που μου 'λεγες, έκανα πάντα πίσω σε άλλους τούτα πρόσταζε, διαταγές δεν παίρνω ούτε θαρρώ πως από δω και πέρα θα σ΄ακούσω μα κάτι άλλο θα σου πω και βάλτο στο μυαλό σου στα χέρια με εσένανε δε θα 'ρθω για την κόρη μ' εσένα ή με άλλονε, κι ας μου εδόθει ως γέρας μ' απ' τ' άλλα τα υπόλοιπα που έχω στο καράβι δε θα αρπάξεις τίποτα, χωρίς τη θέλησή μου εμπρός λοιπόν δοκίμασε, κι όλοι να λάβουν γνώση ευθύς το μαύρο αίμα σου θα βάψει το σπαθί μου
    0 βαθμοί
  14. Κατευθείαν από το Austin του Texas ο gkourmoul1 με τις κιθάρες του σε μια σύνθεση του PAL.
    0 βαθμοί
  15. κανονίστε ε? το είπα πρώτος
    0 βαθμοί
  16. Συχνά, διαβάζοντας για το ακατάβλητο πάθος των ορειβατών να πατήσουν στις ψηλότερες κορφές των βουνών του κόσμου μας – κι από κει να τον αντικρύσουν όπως ελάχιστοι έχουν καταφέρει, παραλληλίζω κάπως την προσπάθεια τους με κείνη των ηλεκτρικών κιθαριστών του πλανήτη. Όχι τυχαία, καθώς οι ιστορίες απογοήτευσης είναι αμέτρητες, αφού τελικά για πολλούς το όνειρο σταματάει μερικά μόλις μέτρα από την κορυφή. Προετοιμασία, αυτοσυγκέντρωση, πολλά έξοδα, άσκηση, εξοπλισμός, κάποιες φορές δεν είναι αρκετά για να πατήσεις το έδαφος που βρίσκεται κοντύτερα στον ουρανό. Κατά μια αντιστοιχία λοιπόν, κάτι παρόμοιο συμβαίνει και στους περισσότερους εξ ημών που λαχταράμε να παίξουμε με ήχους που θα μας θυμίσουν ακαριαία τους ήρωες μας. Ξοδεύουμε πληθώρα μετρητών αγοράζοντας όργανα και εφέ, μελετάμε ατέλειωτες ώρες και ακούμε (ελπίζω) ακόμα περισσότερες τραγούδια και ήχους, ψάχνοντας ένα κάποιο ιερό δισκοπότηρο. Συνήθως ξεχνώντας μερικές βασικές αρχές και κάνοντας λογικές ακροβασίες, τυφλωμένοι θα έλεγε κάποιος από το όνειρο μας. Υπάρχουν αλήθειες και ψέματα στην ιστορία, η καλύτερα, πραγματικότητα και φαντασία, παραμύθι – που λέμε συχνά μεταξύ μας. Για αρχή λοιπόν, να ξεκαθαρίσουμε πως ο βασικός ήχος του καθενός μας προέρχεται από τον ίδιο του τον εαυτό, την προσωπικότητα του, το τι έχει στο μυαλό του και το πώς τα δάχτυλα του αγγίζουν τις χορδές. Αυτό μπορεί να το ξεγελάμε που και που, παραμένει όμως η κύρια πηγή του ήχου μας. Κατά συνέπεια, όσο καλλιεργούμε τον χαρακτήρα μας και όσο εμπλουτίζουμε τις γνώσεις μας ως άνθρωποι, τόσο κοντύτερα πλησιάζουμε στο να αποδεχτούμε τη φύση μας και ν’ αγαπήσουμε τον ήχο μας. Κι αυτό δεν είναι καθόλου εύκολο, γιατί απελευθερώνοντας τη δική μας ψυχή και ματιά, βαθμιαία εκλείπουν οι σταθερές και οι συγκρίσεις, ανοίγεται ένας κόσμος που οφείλουμε να τον δεχτούμε, να τον ενδυναμώσουμε και να τον κάνουμε καλύτερο, όσο κι αν τούτος μοιάζει ελάχιστα η και καθόλου με όσα θέλαμε η πιστεύαμε. Αυτογνωσία ονομάζεται, και αποτελεί τον πλέον σίγουρο δρόμο για την καλλιτεχνική ισορροπία. Και αυτογνωσία δε σημαίνει συντηρητισμός, έλλειψη πειραματισμών, ορθολογική αντιμετώπιση της φιλοδοξίας, κυνισμός και ηττοπάθεια. Τουναντίον, πρέπει να ταϊστεί με το άνοιγμα κάθε παραθύρου και ανοίγματος του εσωτερικού μας κόσμου, αγγίγματος και γεύσης όλων εκείνων που θα μας κάνουν να τα πλησιάσουμε και θα τραβήξουν το ενδιαφέρον μας. Και όλα αυτά είναι ακίνδυνα; Αμφιβάλλω, δε θα μάθεις όμως ποτέ αν δεν περάσεις από κει. Αν είσαι τυχερός και ικανός, θα επιζήσεις ως λαμπερό πνεύμα, αν όχι, είτε θα κάνεις πίσω τρομαγμένος είτε θα πληγωθείς, κάποτε ανεπανόρθωτα. Στο ενδιάμεσο, φωλιάζουν κόσμοι που μπορούν να προσφέρουν ευτυχία στη ζωή, δεν είναι άσπρο μαύρο η διαδρομή, και, πολύ περισσότερο, το ταξίδι τελικά είναι κείνο που θα προσφέρει πληρότητα και συγκίνηση, και όχι η γραμμή τερματισμού. Άλλωστε, κάτι τέτοιο δεν υπάρχει στην πραγματικότητα. Νομίζετε πως κάποιος που πάτησε στο Έβερεστ θα σταματήσει ν’ αναζητά βουνοκορφές που δεν έχει επισκεφθεί; Ένας ακόμη λόγος που έκανα αρχικά τον παραλληλισμό του θρυλικού ταβανιού της γης με τον απόλυτο ήχο της ηλεκτρικής κιθάρας, είναι και ο ακόλουθος. Πέρα από την αναντίρρητα καθοριστική σημασία του παίκτη, υπάρχουν τα μέσα, ο εξοπλισμός που χρειαζόμαστε, πολύ η λίγο, προκειμένου να τραβήξουμε την ανηφόρα της εξερεύνησης. Όργανα, κιθάρες, ενισχυτές, ηχητικά εφέ. Αναρωτιέται κάποιος, γιατί κάτι να στοιχίζει Α και να κάνει μια δουλειά, και κάτι άλλο που κάνει την ίδια φαινομενικά εργασία να κοστίζει Α επί 10, 50, 100. Σωστά μεν αλλά όχι απόλυτα. Όπως λοιπόν όταν ανεβαίνεις το Έβερεστ απαιτείται εξοπλισμός, χρόνος και χρήμα, και παρόλη την ενδελεχή προετοιμασία και αφοσίωση μπορεί να βρεθείς 50 μέτρα από την κορυφή και να αναγκαστείς να γυρίσεις πίσω, έτσι και με τον ήχο. Αν σε γυρίσει ο καιρός, προσεύχεσαι κι ελπίζεις, αν όμως η αιτία είναι κάτι που δεν σκέφτηκες να πάρεις μαζί η δεν προετοίμασες σωστά, τότε θα πρέπει να ψάξεις να το έχεις την επόμενη φορά. Σχεδόν τα πάντα θα σε πάνε στο 90% της διαδρομής, εκείνο όμως που θα σε ανεβάσει στο τέρμα είναι αυτό το μικρό κομματάκι του παζλ, που –αλίμονο, κοστίζει πανάκριβα. Είτε μιλάμε για κιθάρα, είτε για πετάλια, ενισχυτές και μαγνήτες. Τα μεγάλα προβλήματα ξεκινούν όταν γευτείς αυτόν τον κόσμο και μαγευτείς από όσα προσφέρει. Τότε, πολύ δύσκολα επιστρέφεις εκεί που ήσουν. Κάπως σα να σου δώσουν να οδηγήσεις μια Φεράρι και μετά πρέπει να μπεις στο Φίατ για να γυρίσεις σπίτι. Και θα μου πεις, χρειάζομαι ένα πανάκριβο όχημα για να γυρίσω σπίτι μου, τα άλλα δε θα με πάνε; Σωστά, και ένα Όπελ και το λεωφορείο της γραμμής μια χαρά θα την κάνουν τη δουλειά, εσύ είσαι αυτός που θα αποφασίσει πως θα μετακινηθείς όμως. Δε σας κρύβω πως ζηλεύω πολύ εκείνους που δεν χρειάζονται τα πολλά και τα ακριβά και μεγαλουργούν με το τίποτα. Αληθινά τους θαυμάζω, σέβομαι όμως το πάθος και τη δίψα του κάθε συνανθρώπου μου και ομότεχνου μου, αρκεί να έχει ξεκαθαρισμένα στο μυαλό του προτεραιότητες και δυνατότητες. Οι αναβάσεις κάθε μορφής και είδους είναι πρόκληση, μεθύσι, ζωογόνος δύναμη, πεμπτουσία της ύπαρξης, απαιτούν όμως πολλά και δύσκολα. Γνωρίστε τον εαυτό σας, αφουγκραστείτε τα μύχια της ψυχής σας, μετρήστε τις δυνάμεις σας, εμπλουτίστε τις γνώσεις σας, μάθετε τα όρια σας, αξιολογήστε τις ικανότητες σας, διαλέξτε το σημείο που κάνει την καρδιά σας να πεταρίζει και ξεκινήστε την αναρρίχηση. Είτε είναι στα 50 μέτρα είτε στα 850, το ίδιο νικητές θα είστε, γιατί εσείς διαλέξατε τον στόχο και τον προορισμό. Καλό ταξίδι.
    0 βαθμοί
  17. Ευχαριστούμε πολύ για τις προτάσεις! Ελληνικό από το Texas... χμμμ... δεν είναι κακή ιδέα
    0 βαθμοί
  18. Ακολούθησα τη συμβουλή σου και έβαλα αγγελία. Γιά να δούμε... Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
    0 βαθμοί
  19. Να βάλεις και φωτό με καουμπόικο καπέλο .
    0 βαθμοί
  20. "Κατευθείαν από το Austin του Texas ο gkourmoul1 με τις κιθάρες του" Μη ξεχάσω να το βάλω στο βιογραφικό μου!
    0 βαθμοί
  21. Ρε σεις ήμαρτον με την Τασία, μια βδομαδα τωρα. δηλ μπαινεις και ειναι μονιμα κορυφη στη συζητηση, όπως και στα τσαρτς Τασία και μανταλάκια παίζουν φουλ σαμπάνια τωρα 10 μερες.
    0 βαθμοί
  22. Εγω θα το δοκίμαζα. Ετσι όπως διαβάζω, (και ακούω) είναι η μόνη σου πιθανή λύση. Δεν είναι hum ο θόρυβος by the way. Είναι buzz και για αυτό δεν σου κάνει το hum eliminator που έχεις.
    0 βαθμοί
  23. Σωστά, δεν θέλει πάρα πολύ κοντά γιατί θα "μπουκώσει" ο ήχος. Χρειάζεται αρκετή προσπάθεια να βρεις το κατάλληλο σημείο.
    0 βαθμοί
  24. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις Done. Πιο γεμάτος και δυνατός ήχος , αλλά με τον ίδιο "χαρακτήρα". Η απόσταση είναι περίπου 13-15 cm, στο 14ο ταστο. Βάζω και ένα κλιπ με λίγο βάθος και αφαίρεση των χαμηλών συχνοτήτων στο strum Ναι , θα χρειαστεί απο οτι φαίνεται πολύ όχι μόνο να βρω το σημείο. αλλά και να συνηθίσω να μη χάνω τη θέση . Στο κλιπ ξεκινάει ο ήχος γεμάτος και καταλήγει κούφιος. Δύσκολα τα πράγματα, το περίμενα ευκολάκι όπως φαίνεται στα βιντεο. Όταν το βάζω κοντά στο αντηχείο τα μεσαία υπερκαλύπτουν τον ήχο. Αφού πριν κάποιες μέρες που ξαναπροσπάθησα, μου φαινόταν πως ο πιο σωστός ήχος ήταν κοντά στο 5ο τάστο. Βέβαια θα αναθεωρήσω κάμποσες φορές μέχρι να βρω το σημείο, αυτό για παράδειγμα του 14ου τώρα μ φαινόταν λίγο καλύτερα. Δεν ξέρω... η κιθάρα στα αυτιά μου ακούγεται πολύ ωραία και καμία επαφή με αυτό που ακούω στο κλιπ. Θα δοκιμάσω και άλλες πηγές να κάνω συγκριτικό καθώς δεν έχω εμπειρία με ηχογράφηση ακουστικών οργάνων. test 1 take 4 15cm 14fret.mp3 test 1 take 4+5.mp3 test 1 take 5 15cm 14fret.mp3
    0 βαθμοί
  25. Δες και αυτό. Το έχω πάρει να βρίσκεται στην τσάντα με τον εξοπλισμό του live (μερικοί χώροι είναι αστα να πάνε από θόρυβο δυστυχώς...) αλλά δεν χρειάστηκε να το χρησιμοποιήσω ακόμα. https://www.thomann.de/gr/behringer_microhd_hd400.htm
    0 βαθμοί
  26. Είμαι ο τελευταίος που θα ήταν υπέρ τέτοιων πρακτικών και το λέω αυτό έχοντας πληρώσει το τίμημα για τις απόψεις μου, μιας και κινούμαι επαγγελματικά σε χώρους με gender quotas, inclusion policies, κλπ. Παρ'όλα αυτά θα εξηγήσω τι εννοούσα με το πρώτο μου μήνυμα, για να μην υπάρχουν εσφαλμένες εντυπώσεις. Δεν είναι "πολιτική ορθότητα" το να μην θεωρώ σωστό το να γίνονται σχόλια για το στήθος μιας κοπέλας η οποία ανεβάζει coverάκια στο YouTube. Έχουν ξαναγίνει αυτά σε άλλα threads και δεν είχα μιλήσει, αλλά δε βλέπω να γίνονται αντίστοιχα σχόλια για άντρες μουσικούς. Ο κόσμος αλλάζει Νίκο και αυτά που κάποτε ήταν οκ να τα λέμε στα καφενεία, πλέον δεν είναι. Καλώς ή κακώς, αυτό είναι. Κατά τη γνώμη μου καλώς, μιας και οι γυναίκες έχουν υποστεί πολύ σεξισμό στο χώρο της μουσικής και σπανίως κρίνονται για το έργο τους. Τις περισσότερες φορές κρίνονται για το κατά πόσο στήθος και μπούτι δείχνουν. Θα ήθελα στο μέλλον αν κάνω κι εγώ ένα κορίτσι, να μπορεί να ανεβάσει το cover της στο YouTube και να κριθεί με τα ίδια μέτρα και σταθμά που κρίνομαι εγώ. Για να γίνει αυτό πρέπει κάποιος να μιλάει πού και πού, κι ας φαίνεται κακός ή πολιτικορθάκιας.
    0 βαθμοί
  27. Παίδες, μπορεί σε μας να είναι προφανής η διάθεση για πλάκα/χαβαλέ, αλλά επειδή μπορεί να μας διαβάζουν και κορίτσια, ή άνθρωποι με παραπανίσια κιλά, ας είμαστε λίγο πιο προσεκτικοί. Δε νομίζω να μας ενδιαφέρει ούτε πόσα κιλά είναι κάποιος, ούτε τι φοράει. Αυτό που θα έπρεπε να μας ενδιαφέρει είναι το μουσικό κομμάτι. Ξέρω είναι Παρασκευή, αλλά ας γράφουμε με λίγη περισσότερη ενσυναίσθηση.
    0 βαθμοί
  28. 0 βαθμοί
  29. Καθενας με τη "δυστυχια" του. Αλλοι ακουνε διαφορα στους μαγνητες κι αλλοι δεν ακουνε διαφορά απο την ματζορε στη μινορε.
    0 βαθμοί
  30. Μεγάλη επιτυχία των αστυνομικών άρχων. Βρέθηκε γιάφκα με μουσικά όργανα. Ο μουσικός συνελήφθη με μικροποσότητα μουσικής και οδηγήθηκε στον εισαγγελέα με χειροπέδες. Κατασχέθηκαν επίσης σκληροί δίσκοι με cubase projects. Λεφτά από τη διακίνηση της μουσικής.... δεν βρεθήκαν.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου