Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. kpeyos

    kpeyos

    Moderator


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      2.273


  2. LK

    LK

    Moderator


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      12.211


  3. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      9.396


  4. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      20.926


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 01/02/2022 σε όλα

  1. Προσωπικά αν ήταν να δώσω κοντά στις 3.000€ για καινούργια Les Paul, θα έπαιρνα αεροπλανάκι και θα πήγαινα μία Γερμανία σ έναν Thomann αυθημερόν και θα έπαιζα με 30 διαφορετικές. Αξίζει το εισητήριο, πίστεψέ με. To έχω κάνει όταν ήμουν Αμερική και μου πήρε κι αρκετό καιρό να βρώ αυτή που μου κάθόταν ακριβως όπως την ήθελα. Εναλλακτικά μπορείς να περιμένεις κάποια R7 ή R8 στις αγγελίες ξέροντας πως δε θα χάσεις και χρήματα μετά στη μεταπώληση.
    4 βαθμοί
  2. Δεν είναι πολύ δεσμευτικό αυτό Γιώργο; Αναγκαστικά πρέπει να γράψεις μελωδικές γραμμές σε προκαθορισμενα ακόρντα. Φυσικά δεν υπάρχει χρυσή συνταγή, όπως βολεύει τον καθένα. :) Απλά ρωτάω για να δω πως το σκέφτεστε.
    2 βαθμοί
  3. ωραία προσπάθεια σε ένα δύσκολο σόλο. Παρατηρήσεις: α. τα σηκώματα στο τέλος β. μια γενική αίσθηση διακριτότητας που υπάρχει ανάμεσα στις νότες. συγχαρητήρια
    2 βαθμοί
  4. Ωραίος ο Μπίλης. Εξαιρετική προσπάθεια. Και η χροιά του ήχου σου μου αρέσει πολύ.
    2 βαθμοί
  5. Το ΠΙΟ σταθερό OS που βγήκε ΠΟΤΕ σε windows
    2 βαθμοί
  6. Έχεις τα δίκια σου. Αλλά ο Μιχάλης έκανε συγκεκριμένες επιλογές, στο κομμάτι αυτό, και θα είναι πρόκληση γιαυτον να το ολοκληρώσει επιτυχώς. Δε χρειάζεται πάντα να ακολουθούμε τον ασφαλή δρόμο. Για την πάρτη μας τα φτιάχνουμε. Το επόμενο, ας το κάνει με 2 ριφ max, έτσι για αλλαγή. Και αυτη μεγάλη πρόκληση.
    1 βαθμός
  7. Μιχαλη, καλά κάνεις και δεν σταματάς τη ροή. Έτσι κανείς αυτό που έκανες παραπάνω. Ριφ, αλλαγή, άλλο ριφ κλπ. Ωραία πράγματα. Εάν το πολυβαβαλίζεις, που λέμε και στα μέρη μου, δεν είναι πάντα για καλό.
    1 βαθμός
  8. Χαλαρός ρε παιδί μου, αβίαστο παίξιμο....
    1 βαθμός
  9. 1 βαθμός
  10. Ακριβώς ότι λέει ο Φώτης. Άψογη δουλειά. Από αυτό που θα ακολουθήσει, θα εξαρτηθεί εάν θα γίνει Η κομματαρα, ή απλά ένα πολύ καλό κομμάτι.
    1 βαθμός
  11. Πολύ καλό!!! Με την εισαγωγή του, τα κουπλέ του, τα ρεφραίν του, την γέφυρα του και το τέλος του! Δεν βρίσκω κάτι για να "γκρινιάξω"... Έτοιμο για την lead και τα ψιλομπρούταλ φωνητικά του. Τώρα βέβαια σε σένα έγκειται με τα φωνητικά που θα του βάλεις, εάν γίνει χιτ ή όχι.....! Υ.Γ. Ίσως, λέω ίσως.., σε κάποια σημεία του σήκωνε κάποιες "πλάτες" χαμηλά με synth ή strings....
    1 βαθμός
  12. Ο ορισμός του vivere pericolosamente λέμε...
    1 βαθμός
  13. Προχθές Κυριακή, έβαλα ένα κατσαβίδι στην τσέπη, και περπάτησα μέχρι το σημείο ανακύκλωσης. Έφυγα με δύο ide σκληρούς WD (40GB έκαστος) με δύο λευκά Mitsumi 1.44MB 3.5-Inch floppy drives, με ένα cd rom λευκό SONY, μέ ένα λευκό dvd rom LG και ένα σκασμό ribbon Καλώδια. ΟΛΑ fully functioning Το σχόλιο μου είναι, ευτυχώς που υπάρχουν αυτοί που νομίζουν ότι η τεχνολογία , έστω και 20 ετίας , ΔΕΝ είναι αρκετή γι αυτούς.......και έχουν και κουλτούρα ανακύκλωσης . Ξαναθυμίζω ότι το studio της μουσικής μου είναι στημένο πάνω σε έναν pentium 4, me 1 GB ram και windows XP και 80αρη ide HD......και αν είχα ταλέντο θα μπορούσα να γράψω και σήμερα σε αυτό την επιτυχία του αιώνα.
    1 βαθμός
  14. Γενικά να αποφύγεις αν μπορείς τις 2012 με τα laminate fretboards και τις standard custom shop του 2015 με το short tenon, εκτός αν τις βρείς ευκαιρία.
    1 βαθμός
  15. Τα πιο πολυπαιγμένα, τα πιο πολυγραφημένα και χωρίς αμφιβολία τα πιο εμβληματικά όργανα στην ιστορία του ηλεκτρικού μπάσου δεν είναι άλλα από τα Precision και Jazz, αμφότερα προϊόντα της δημιουργικής ιδιοφυΐας του Leo Fender. Ένα Precision ή Jazz bass αναμφίβολα αποτελεί μια από τις πρώτες επιλογές οποιουδήποτε θέλει να ασχοληθεί με το μπάσο. Τόσο στα πρώτα του βήματα, όσο και στην εξέλιξη του. Εξάλλου και τα δύο όργανα αποτέλεσαν «weapon of choice», για πολλούς από τους κορυφαίους μπασίστες στην ιστορία της σύγχρονης μουσικής. Fender Precision bass Το Precision θεωρείται το όργανο που καθιέρωσε το ηλεκτρικό μπάσο ως έχει- είχε προηγηθεί το Model 736 Bass Fiddle της Audiovox, το οποίο όμως δεν γνώρισε επιτυχία. Το πρώτο Precision εμφανίστηκε το 1951 και είχε επιρροές από την Fender Telecaster, ως προς το headstock, τα knobs και το knobs plate. Επίσης διέθετε έναν single coil μαγνήτη. To breakthrough έγινε το 1957, καθώς το Precision επανασχεδιάστηκε στο όργανο που γνωρίζουμε σήμερα: Το όργανο πήγε πιο κοντά στην εμφάνιση μιας Fender Stratocaster- όπως είναι εμφανές από το headstock- ο μαγνήτης άλλαξε από single coil στον σήμα κατατεθέν του οργάνου split coil μαγνήτη, το pickguard άλλαξε και αυτό, ενώ παρέμειναν τα δύο controls του volume και του tone. Σε γενικές γραμμές το Precision κράτησε αμετάβλητη την «ταυτότητα» και την αισθητική του μετά το renovation του 1957. Βέβαια υπήρξαν ορισμένες αξιοσημείωτες παρεμβάσεις: Το 1959 έκαναν για πρώτη φορά την εμφάνιση τους οι rosewood ταστιέρες, που αντικατέστησαν τις maple. Αυτό το trend διατηρήθηκε για κάποιο διάστημα επί των ημερών που η Fender είχε περάσει στην ιδιοκτησία της CBS, αλλά από τα τέλη της δεκαετίας του '60 τα Precision κυκλοφορούσαν τόσο με rosewood, όσο και με maple ταστιέρες. Επίσης, το 1960 το αλουμινένιο pickguard αντικαταστάθηκε με pearloid pickguard τριών ή τεσσάρων φύλων. Η κατασκευή Το σώμα των Fender Precision κατά κύριο λόγο είναι alder ή ash (το ash ήταν διαδεδομένο στα μέσα της δεκαετίας του '70), ενώ κατά καιρούς έχουν εμφανιστεί όργανα από poplar ή basswood. Βέβαια σε φθηνές σειρές, όπως η Squier, εκεί έχει χρησιμοποιηθεί μια μεγάλη γκάμα ξύλων. Το μπράτσο είναι maple, ενώ το όργανο κυκλοφορεί με ταστιέρες maple ή rosewood- σε σπάνιες περιπτώσεις έχει χρησιμοποιηθεί pau ferro. O μαγνήτης είναι ο split coil passive humbucker, τοποθετημένος προς το μέσο του σώματος και τα controls είναι δύο, ένα volume και ένα tone. Τα κλειδιά είναι οι «κλασικές πεταλούδες» της Fender σε διάταξη 4 in line και ο καβαλάρης είναι ο (επίσης κλασικός) low mass της Fender. Τα μοντέλα Σε γενικές γραμμές όταν μιλάμε για Precision, παραδοσιακά το μυαλό μας πηγαίνει στο τετράχορδο, passive split coil όργανο. Όμως, λίγο οι ανάγκες των παικτών, λίγο οι ανάγκες του marketing (μιλώντας για την Fender) και στην αγορά κυκλοφορεί ένας «καταιγισμός» μοντέλων- με πολλά από αυτά να ξεφεύγουν από το αρχικό design: Υπάρχουν πεντάχορδα P basses, όργανα P/J (που συνδυάζουν τον split coil μαγνήτη με έναν jazz μαγνήτη), Precision με active μαγνήτες, με έξτρα ηλεκτρονικά, signature μοντέλα, καθώς και reissue μοντέλα που αναπαράγουν τις ημέρες του ένδοξου παρελθόντος του Precision. Money wise, οι τιμές για ένα Squier Affinity P/J αρχίζουν από 250 ευρώ για να ξεπεράσουν τις 5.000 για ένα όργανο από το custom shop της Fender. To mojo Το Precision θεωρείται ως ένα από τα κατεξοχήν «ανδρικά» μπάσα. Σε αυτό συνηγορεί το «μπαμπάτσικο» C shape μπράτσο του- που κατά τους πολέμιους του χαρακτηρίζεται ως «ρόπαλο». Και βέβαια το Precision είναι το απόλυτο "πενόμπασο», καθώς ο ήχος του παιξίματος με πένα σε αυτό (και με ανοιχτό το tone), είναι απλά μοναδικός. Precision έχει περάσει από τα χέρια πολλών και μη εξαιρετέων, ενδεικτικά αναφέρουμε τους James Jamerson, Pino Palladino, Sting, Steve Harris, Roger Waters, Tony Franklin, Karol Kaye, Donald "Duck" Dunn και πολλών άλλων. Fender Jazz Bass To Jazz Bass δημιουργήθηκε από τον Leo Fender, σχεδόν μια δεκαετία μετά την εμφάνιση του Precision (το 1960), καθώς οι μουσικοί χρειαζόντουσαν ένα πιο «ευέλικτο» μπάσο. Το σώμα δανείστηκε στοιχεία από τις Jaguar και Jazzmaster αλλά οι ουσιαστικές διαφορές εστίασαν στους μαγνήτες και το μπράτσο: Το JB έφερε δύο single coil μαγνήτες, ενώ το C shape μπράτσο του ήταν πιο λεπτό σε σχέση με αυτό του Precision. Αυτά τα δύο features το έκαναν ιδιαίτερα αγαπητό στους μπασίστες- και ιδιαίτερα λόγω των δύο μαγνητών που το καθιστούσαν πολύ πιο παραμετροποιήσιμο στον ήχο. Από το 1960 ως το 1961 τα JB είχαν δύο stack knobs, με το κάθε ένα από αυτά να είναι volume και tone για τους μαγνήτες. Έκτοτε κυκλοφορούν αμετάβλητα με τη διάταξη που υπάρχει έως τις ημέρες μας, δηλαδή με δυο volume knobs (ένα για κάθε μαγνήτη) και ένα tone. Μια από τις πιο ουσιαστικές διαφοροποιήσεις στη σχεδίαση τους, συνέβη στις αρχές της δεκαετίας του '70, όταν ο πίσω μαγνήτης τοποθετήθηκε 10 mm πλησιέστερα στη γέφυρα (σε σχέση με τα προϋπάρχοντα μπάσα). Σύμφωνα με ορισμένες απόψεις, αυτό είχε αποτέλεσμα έναν πιο bright ήχο. Όσον αφορά τα ξύλα, τα Jazz Bass ξεκίνησαν με σώματα alder, κάτι που διατηρήθηκε ως τις αρχές της δεκαετίας του '70 όπου παρουσίασε όργανα από ash. Μάλιστα από τα μέσα των 70's η πλειοψηφία των JB ήταν ash με τα συγκεκριμένα όργανα να είναι «διαβόητα» για το βάρος τους. Φυσικά στις μετέπειτα δεκαετίες και στον «καταιγισμό» μοντέλων που ακολούθησε, ιδιαίτερα στις φθηνότερες Squier σειρές, χρησιμοποιήθηκε μια πλειάδα ξύλων. Στις ταστιέρες το rosewood αποτελεί το σημείο αναφοράς. Βέβαια τα JB κυκλοφορούν και με maple ταστιέρες, με το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό να πρωτοπαρουσιάζεται τη δεκαετία του '70, σε όργανα που είχαν σώμα ash. Η κατασκευή Το σώμα των Jazz bass είναι κατά κύριο λόγο alder ή ash. Όπως αναφέρθηκε σε φθηνές σειρές, όπως τα Squier, έχουν χρησιμοποιηθεί ξύλα όπως, poplar, nyatoh, agathis και αρκετά άλλα. Το μπράτσο είναι maple, ενώ το όργανο κυκλοφορεί με ταστιέρες maple ή rosewood- σε σπάνιες περιπτώσεις στο παρελθόν έχει χρησιμοποιηθεί pau ferro κυρίως σε signature μοντέλα, αν και εσχάτως χρησιμοποιείται pau ferro και σε μοντέλα ευρείας κατανάλωσης. Oι μαγνήτες είναι δύο single coil passive, τοποθετημένοι σε απόσταση 100 mm μεταξύ τους (από τα '70s) και τα controls είναι τρία- δύο volume και ένα tone. Τα κλειδιά είναι οι «πεταλούδες» της Fender σε διάταξη 4 in line και ο καβαλάρης είναι ο low mass της Fender. Τα μοντέλα Τα «παραδοσιακά» μοντέλα είναι δύο: Alder/ rosewood και ash/maple. Όμως και εδώ υπάρχουν «υποκατηγορίες», με πεντάχορδα μοντέλα, signature μοντέλα, μπάσα με active μαγνήτες, με high mass γέφυρες κλπ. Ένα enty level όργανο- ένα Squier Affinity- κοστίζει στην αγορά περί τα 250 ευρώ, η τιμή για ένα μεξικάνικο JB κυμαίνεται γύρω στα 1.000 ευρώ, ενώ για ένα αμερικάνικο όργανο ξεκινάει από τα 1.350 ευρώ. Από εκεί και πέρα, όρεξη (και χρήμα) να έχει κάποιος να πληρώνει, καθώς υπάρχει μια γκάμα οργάνων (από το custom shop της Fender), με τιμές που μπορεί να ξεπεράσουν και τις 8.000 ευρώ. Το mojo To Jazz Bass πέρασε από τα χέρια «τιτάνων» του μπάσου. Αυτοί το «απογείωσαν» και το όργανο τους το ανταπόδωσε με τον trademark ήχο του. Πρώτος και καλύτερος ο Jaco Pastorius, που με το (άταστο) JB του αποτέλεσε το σημείο αναφοράς για γενεές μπασιστών που ακολούθησαν. Παίκτες όπως οι Geddy Lee, Victor Bailey, Greg Lake, Marcus Miller, Noel Redding, John Paul Jones, Steve Bailey, για να αναφέρουμε ορισμένους, μεγαλούργησαν με ένα Jazz Bass. Αυτός ο συνδυασμός ηχητικής ευελιξίας και "εύκολου" μπράτσου, κατέστησαν το Jazz Bass απόλυτη επιλογή για τους απανταχού μπασίστες, ασχέτως των δεξιοτήτων τους.
    1 βαθμός
  16. Είπα να κάνω μια πιο εμπεριστατωμένη φωτογραφική παρουσίαση των νέων studios 1. MUSIC STUDIO : 2. VIDEO & PHOTOGRAPHY STUDIOS : 3. POST PRODUCTION DESK : 4. ΧΩΡΟΣ ΑΚΡΟΑΣΗΣ :
    0 βαθμοί
  17. Άλλο ένα κομματάκι που ξεκίνησα πριν λίγες μέρες.... Είναι πράγματα να γίνουν ακόμα αλλά μέσες άκρες κάπως έτσι θα πηγαίνει.... Οποιαδήποτε συμβουλή καλοδεχούμενη!
    0 βαθμοί
  18. Μετά την παρέμβαση της Αθηνάς ο Αχιλλέας παύει απρόθυμα την οργή του μα προσπαθεί να διατηρήσει ακόμα κάποια αξιοπρέπεια αρνούμενος λάφυρα που ο Αγαμέμνων ποτέ δε απείλησε να υφαρπάξει. Όλα αυτά λέγονται μπροστά στους αχαιούς. Αγαμέμνων - Ναι, όλα αυτά, γέρο, είναι όπως τα είπες αλλ' αυτός στους άνδρες θέλει να είναι πρώτος πάντες να τους διατάζει θέλεις, πάντες να ηγήται πάντες να τους κυβερνά μα ουδείς πείθεται ωστόσο κι αν την αιχμή του έθεσαν, θεοί πάντα παρόντες τι δικαίωμα έχει βρισιές να μου ξεστομίζει; Αχιλλέας - δειλός θα αποκαλούμουνα, στ' αλήθεια τιποτένιος αν σ' όλα αυτά που μου 'λεγες, έκανα πάντα πίσω σε άλλους τούτα πρόσταζε, διαταγές δεν παίρνω ούτε θαρρώ πως από δω και πέρα θα σ΄ακούσω μα κάτι άλλο θα σου πω και βάλτο στο μυαλό σου στα χέρια με εσένανε δε θα 'ρθω για την κόρη μ' εσένα ή με άλλονε, κι ας μου εδόθει ως γέρας μ' απ' τ' άλλα τα υπόλοιπα που έχω στο καράβι δε θα αρπάξεις τίποτα, χωρίς τη θέλησή μου εμπρός λοιπόν δοκίμασε, κι όλοι να λάβουν γνώση ευθύς το μαύρο αίμα σου θα βάψει το σπαθί μου
    0 βαθμοί
  19. Είχα καιρό να μελετήσω κάτι, τον τελευταίο καιρό απλά χαζογρατζουνάω, κυρίως ψυχοθεραπευτικά. Είδα πριν λίγο καιρό ένα video των Tim Pierce-Rick Beato που αναλύουν το συγκεκριμένο solo και είπα να κάνω μια προσπάθεια. Προφανώς και δεν είναι κοντά το feel κι ας παίζω τις ίδιες νότες, ούτε η ροή μου είναι κοντά στο original, αλλά πιστεύω θα στεκόταν αν έπαιζα σε κάνα μπαράκι για τον χαβαλέ της φάσης. Χρησιμοποίησα για την κιθάρα (Tele of course) το S-Gear 2 (preset Steely Deluxe) και έβαλα IR καμπίνας Fender Deluxe Reverb από York Audio. Reverb από Eventide και λίγο EQ από Fabfliter Pro Q-3. Ελπίζω να μη με ρίξετε στην πυρά. Ό,τι σχόλιο καλοδεχούμενο. Larry Carlton-Kid Charlemagne (solo cover).mp3
    0 βαθμοί
  20. Έτσι είναι.Αφηνω το κομμάτι να μου δείξει αυτό που θέλει να πάει...όσο πάει....παρεμβαίνω μόνο όταν αυτό κολλήσει..."χαθεί".Θα μου ήταν πολύ ευκολότερο να είχα τη μελωδία φωνής και να γράψω πάνω σε αυτή το υπόλοιπο κομμάτι αλλά δεν μου συμβαίνει αυτό πολύ απλά γιατί και εγώ ασυναίσθητα δεν το επιδιώκω...όταν έχω όρεξη να γράψω κάτι...πιάνω την κιθάρα και λέω "οκ...ας γράψω ένα riff as heavy η as catchy as possible...δεν λέω ποτέ να κάτσω να γράψω μια μελωδία φωνής... Καταλαβαίνω όμως τον τρόπο που το λέει ο @roberto30 γιατί πράγματι δεν είναι μια και δυο οι φορές που έχω δεσμευτεί να ψάχνω να βρω μελωδία φωνής πάνω στα ήδη γραμμένα ακορντα... Αυτό το εμπόδιο προσπαθώ να το ξεπεράσω βλέποντας λίγο το big picture....δηλαδή βάζω παραμέτρους πριν ξεκινήσω να γράφω τη μελωδία για να μη ψάχνω στο άπειρο...πχ λέω...εδώ θέλω κάτι κοφτό...με full band συμμετοχή....η εδώ θέλω μια δυνατή λέξη επαναλαμβανόμενη....δοκιμάζω πάνω σε modes δηλαδή....αλλιώς χάνεσαι στο άπειρο.... Συμφωνώ εξ αρχής ότι οι μελωδίες φωνής είναι ο αρχηγός και όχι τα ριφφς.Απλα μου είναι πιο εύκολο για μένα να σου γράψω 3-4 καλά ριφφς παρά μια μελωδία φωνής...δεν ξέρω γιατί... Ίσως πρέπει να δουλέψω περισσότερο πάνω σε αυτό.....υπάρχει πχ μέθοδος-μπουσουλας για το πώς να γραφτεί μια μελωδία πάνω από τη μουσική με την οποία δεν έχω ασχοληθεί όσο θα έπρεπε...
    0 βαθμοί
  21. R U sure ότι κάνει καλά; Ένα τραγούδι βρε παιδιά δεν είναι μόνο ριφς... Ακόμα και instrumental να το κάνει χρειάζεται κάτι παραπάνω από 2-3 ωραία ριφς. Ένα όργανο που θα είναι "μπροστά" και θα δίνει την ταυτότητα του κομματιού. Αλλιώς μετά από 5-6 ακούσματα θα έχει ξεχαστεί και δεν θα σου έχει αφήσει τίποτα σαν ακροατή. Σόρυ Μιχάλη για τα off topic..
    0 βαθμοί
  22. "Έφυγε" ο Νίκος Αντύπας... Συνθέτης - ενορχηστρωτής και ντράμερ. Εμβληματική μορφή της σύγχρονης ελληνικής μουσικής. Καλό του ταξίδι... Πηγή: https://www.zappit.gr/enimerosi/pethane-o-nikos-antypas-thrinos-sto-kallitechniko-stereoma/3147538
    0 βαθμοί
  23. Eχεις δίκιο σε αυτό που λες @roberto30.Όταν έρθει η ωρα να γράψω μελωδική γραμμή πράγματι γίνεται δεσμευτικό οταν έχω γράψει από πριν τα ακορντα....όμως όταν γράφω κιθάρα προσπαθώ να το αφηνω όσο το δυνατόν πιο πολύ να έχει "Ροή".Δε θέλω να διακόπτω τη φυσική Ροή της κιθάρας όταν γράφω.Οποτε η ροή αυτή και το feel με οδηγούν στα εκάστοτε ακορντα.Αν μετά ...όταν γράφω μελωδία φωνής υπάρχει ροή πάλι τότε αυτό είναι το ιδανικό....αν όχι...τότε αρχίζουν τα ζόρια...δεν είναι λίγες οι φορές που άλλαξα όλη τη ρυθμική σε ένα ρεφραίν η verse μόνο και μόνο γιατί η μελωδία φωνής που βρήκα αργότερα έδινε περισσότερα στο κομμάτι απ' ότι η ρυθμική που προϋπήρχε... Δε μου είναι εύκολο να τα γράψω ταυτόχρονα...δεν το έχω προσπαθήσει βασικά καθώς θα έχω στο μυαλό η το ένα η το άλλο.... οποίο από τα δύο κι αν έχω πάνω σε αυτό χτίζω το άλλο... Δυστυχώς εγώ κάνω άλλο λάθος ακόμα μεγαλύτερο...δεν κάθομαι να τελειώσω πρώτα ένα κομμάτι και μετά να πάω στο επόμενο....αλλά τι να κάνω που μου έρχονται συνεχώς riffs στο μυαλό... έχω καταλήξει να έχω γύρω στα 30 τραγούδια εκ των οποίων τα 6-7 να είναι τελειωμένα και στα υπόλοιπα 23 να εκκρεμούν μελωδίες φωνής και στίχοι... Απο την άλλη τα κομμάτια μου τα σέβομαι...δε θέλω απλά να τελειώσω ένα κομμάτι μόνο και μόνο για να πω ότι το τελείωσα.Θελω πάντα στο τέλος να μπορώ να πω... "Μιχάλη ...έκανες ότι μπορούσες...δεν μπορούσες να κάνεις κάτι καλύτερο...μέχρι εκεί παει" Οπότε τα αφήνω τα ακούω τα ξανακουω...και δοκιμάζω διάφορα για μελωδικές φωνές... κάποια φάση στο άσχετο θα έρθει και θα κουμπώσει η σωστή...μπορεί να έρθει σε μια μέρα...σε ένα χρόνο... ποτέ.... Κάπως έτσι λειτουργώ...
    0 βαθμοί
  24. Φυσικά δεν υπάρχει χρυσή τομή. Και ναι, είναι (σχετικά) δεσμευτικό. Αλλά, έχει και τα ωφέλη του. Έχεις γράψει ακορντα και μετά δεν κάνεις σκέψεις να τα αλλάζεις κλπ. "Αναγκάζεσαι" να βρεις μελωδίες που να ταιριαζουν, και έτσι το κομμάτι ολοκληρώνεται χωρίς "παρατράγουδα". Είναι μια πρόκληση να τελειώσω κάτι βάσει των επιλογών που έκανα οταν ξεκινησα. Το τελειώνω και πάω σε άλλο. Μπορεί να μη βγουν οι επιλογές και να μην είναι καλό. Το επόμενο θα βγει καλύτερο. Όταν έχω δεδομένα τα ακορντα, υπάρχουν πάρα πολλές μελωδίες που θα μπορούσα να κολλήσω σε αυτά. Σκέψου να πρέπει να γινουν μεταβλητα τα ακορντα. Μεταβλητός ο ρυθμός, μεταβλητο και το τεμπο. Δεν θα τελείωνα ποτέ ένα κομμάτι. Βέβαια, για άλλους αυτος είναι ο τρόπος που τους ταιριάζει.
    0 βαθμοί
  25. Ανάποδα γράφετε εσύ κι ο Μιχάλης.....
    0 βαθμοί
  26. Απόστολε, και εγώ έτσι ακριβώς γράφω, πάντα. Πρώτα τα ακορντα, και ενορχήστρωση, και στο τέλος μελωδικές γραμμές.
    0 βαθμοί
  27. Πολύ δυνατό, ξεσηκωτικό! Ωραίες και οι αλλαγές μέσα στο κομμάτι. Μου κάνει εντύπωση όμως που έχεις ολοκληρώσει το κομμάτι και δεν έχεις αποφασίσει για τις μελωδικές γραμμές της φωνής. Δεν είναι πολύ δεσμευτικό να έχεις γράψει πρώτα τα ακόρντα και μετά να πρέπει να σκαρώσεις τις μελωδικές γραμμές πάνω τους; Δεν θα ήταν πιο εύκολο και λειτουργικό να πάρεις ταυτόχρονα τις αποφάσεις για τα ακόρντα και τις μελωδικές γραμμές; Με ακόρντα που θα εξυπηρετούν τη μελωδική γραμμή και όχι το ανάποδο;
    0 βαθμοί
  28. εσεις δεν είστε καλοί. Είστε ογκόλιθοι
    0 βαθμοί
  29. Γιατί έτσι κι αλλιώς αν ρωτήσεις 100 εδώ μέσα πώς πρέπει να παίζει μια καλή Les Paul, θα πάρεις 100 διαφορετικές απαντήσεις. Εγώ τη θέλω ελαφριά αλλά, σε αντίθεση με τους περισσότερους, non-resonant. Άλλος τη θέλει 6 κιλά και να ξυρίζει. Ο παραδίπλα αγόρασε μια full hollow CR, της έχει βάλει flats και παίζει jazz...
    0 βαθμοί
  30. Ότι ακριβώς είπε ο @kpeyos . Και παραδόξως, ότι είχες κάνει εσύ Κωστή και ότι προτείνεις, είχε κάνει πριν απο 10 χρόνια και ο κολλητος (που πηρε τον Metro). Αεροπλανάκι φθηνιάρικο, επισκεψη Θωμά, παιξιμο με ότι είχε εκει πέρα μεσα, αγορά και πίσω. Και παραδόξως, όταν την άκουσα ήταν η 2η καλύτερη LP που είχα ακουσει ποτέ στην ζωή μου (η 1η είναι αυτή που σου είχαν "φάει" Κωστή)...δεν θυμαμαι μοντέλο, θυμαμαι μονο οτι έχει P90s αλλα δεν έχει σημασία... Σε αυτή την τάξη τιμής παίδες δεν γινεται να αγοράσει κάποιος στα τυφλά, ειλικρινά. ΟΚ, εχει καλή πολιτική επιστροφών ο Θωμάς αλλα εδώ μιλάμε για κάτι που εκτός των άλλων θα πρέπει να σου κάτσει και στο χέρι (στο δικο σου χέρι ετσι, οχι σε αυτου που σχεδίασε το όργανο)...
    0 βαθμοί
  31. Πολύ καλό το RX αλλά δεν είναι φτηνό. Θα μπορούσε όμως να εκμεταλλευτεί το free testing period. εγω θα του πρότεινα το δωρεάν Audacity που εχει εργαλεία αποθορυβοποίησης και είναι δωρεάν. Ετσι κι αλλιώς καλό είναι να υπάρχει σε κάθε υπολογιστή αυτό το πρόγραμμα. Είναι ελβετικός σουγιάς.
    0 βαθμοί
  32. Δοκίμασε το παρακάτω: https://www.izotope.com/en/products/rx.html Αν και η πηγή, η αρχική ηχογράφηση, παίζει σημαντικό ρόλο.
    0 βαθμοί
  33. Για ακόμα μια φορά εντυπωσιάστηκα από το πόσο δεμένα είναι όλα όσα ηχογραφείς. Όσο αφορά τα υπόλοιπα συμφωνώ με όσα ειπώθηκαν μέχρι τώρα.
    0 βαθμοί
  34. Κακά τα ψέματα αλλά η φωνή με την μελωδία και την εκφραστικότητα της και και και της.... κάνουν την διαφορά από ένα 'συνηθισμένο" με ένα "καλό" τραγούδι. Όντως η ενορχήστρωση παίζει ρόλο, αλλά στο τέλος αυτό που μένει είναι το πρώτο "όργανο"..
    0 βαθμοί
  35. Υπήρξα μέγας fan των XP. Μέχρι που σταμάτησα.... (Κομφούκιος)
    0 βαθμοί
  36. Πριν χαλάσεις λεφτά σε εξτρα εξοπλισμό, ξεκίνα με την χρονοβόρα διαδικασία της αποσύνδεσης & επανασυνδεσης σταδιακά όλου του gear σου, μέχρι να εμφανιστεί ξανά ο θόρυβος. Σε πρώτη φάση θα πρέπει απλά το PC+κάρτα ήχου να παίζουν χωρίς θόρυβο στα ηχεία σου κ.α. Είχα παρόμοιο πρόβλημα πριν κάποιους μήνες και η αιτία ήταν το Pin 1 του καλωδίου FW της κάρτα ήχου που έστελνε ρεύμα ενώ η κάρτα ήταν σε εξωτερική τροφοδοσία. Το μόνωσα και το πρόβλημα έφυγε. Επίσης, πέραν απο τις μπρίζες που αναφέρθηκαν ήδη, πρόβλημα είναι πολλές φορές και τα καλώδια.
    0 βαθμοί
  37. Η νέα τεχνολογία ενώ σου προσφέρει μεγάλες ταχύτητες (σε επεξεργαστική ισχύ- ssd σκληροί κ.λ.π. ) και ισχυρό multitasking (με πολύ και δυνατή RAM) , στον αντίποδα τόσο τα σημερινά λειτουργικά όσο και τα daw's και τα plugins είναι ΠΟΛΥ βαριά, και ό,τι κερδίζεις ....το χάνεις τελικά. Κατά τα λοιπά, είμαι οπαδός της λευκής κόλλας.....έτσι ξεκινάω και τα δικόγραφά μου. Δεν έχει γενικά..... Α! πήρα και μια κάρτα γραφικών.....αυτή δεν την τσέκαρα.....αν δεν δουλεύει ή θα εξορύξω χρυσό ή θα κάνω bitcoin mining
    0 βαθμοί
  38. Καλά ρε Καραμήτρο. Εγώ σου βάζω 5 αστέρια για την αναστασία κι εσύ 4 μόνο για την Ιλιάδα. Άλλαξε τη βαθμολογία σου γιατί δε θαρρώ πως από δω και πέρα θα σ΄ακούσω. Ότι ανεβάζεις θα σου βάζω 2 άντε 3 αστέρια. Άμα όμως τα κάνεις 5 θα σου βάζω κι εγώ πέντε σ ότι ανεβάζεις ακόμα κι αν είναι μαλακία.
    0 βαθμοί
  39. Από τις λίγες φορές (τουλάχιστον από τις πρώτες) που άκουσα ελληνική παραγωγή να στέκεται στα ίσια δίπλα στις σύγχρονες ξένες
    0 βαθμοί
  40. Κατευθείαν από το Austin του Texas ο gkourmoul1 με τις κιθάρες του σε μια σύνθεση του PAL.
    0 βαθμοί
  41. Έχουμε σαρώσει. Και πρώτο θέμα στο noiz για συνεχή μέρα. Τέτοια αυθόρμητη συμμετοχή........... είναι συγκινητικό. Ακόμα και ο @atreu73 είναι ενθουσιασμένος με το κομμάτι
    0 βαθμοί
  42. Εγω θα το δοκίμαζα. Ετσι όπως διαβάζω, (και ακούω) είναι η μόνη σου πιθανή λύση. Δεν είναι hum ο θόρυβος by the way. Είναι buzz και για αυτό δεν σου κάνει το hum eliminator που έχεις.
    0 βαθμοί
  43. Ας ξεκινήσω χαλαρά το 2022
    0 βαθμοί
  44. Το casio ραπμαν εχει πολλά views ......σε ένα video που έκανα και δεν ασχολήθηκα καν να το σπρώξω. edit: που σημαίνει ότι το "ψάχνουν"
    0 βαθμοί
  45. Ο συνδιασμός ντεπόν-χαμομήλι-μελομακάρονο-vicks δίνει τα εξής αποτελέσματα... (το οτι δεν στραμπούληξα τα δάχτυλα μου είναι το πραγματικό θαύμα των Χριστουγέννων!!!) Καλές γιορτές!!
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου