Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. ex - v27, bk27

    ex - v27, bk27

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      3.708


  2. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      20.926


  3. LK

    LK

    Moderator


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      12.182


  4. Nestoras

    Nestoras

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      8.214


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 03/04/2023 σε όλα

  1. Πολλα κουκλια εχεις. Κ κιθαρες κ ενισχυτες. Πιο κουκλι απ'ολα ο colorsound κ η Γκρετσ (6120) !
    2 βαθμοί
  2. Ούτε εμένα με συγκινεί η δισκογραφία του. Ακόμα και το For the love of God σε κάποιο φάση εκεί που παίρνει το whammy και το σκίζει ένα "έλεος πια, φτάνει" το λέω. Εν αντιθέσει, ο Σατριάνης που προαναφέρθηκε, είναι καλύτερος συνθετικά. Οι συνθέσεις του θυμίζουν περισσότερο "τραγούδι", που απλά τυχαίνει να έχουν την κιθάρα ως βασικό μέσο έκφρασης της μελωδίας. Και είναι συνήθως και λιγότερο πόζερος, χωρίς να χάνει την αίσθηση του μέτρου (σε πιο μελωδικά τραγούδια όπως το Starry Night πχ). That being said, έχουν υπάρξει και καλύτεροι βιρτουόζοι και από τους δύο
    1 βαθμός
  3. Δεν θα έλεγα για πέταμα, αλλά η αλήθεια είναι ότι και για τα δικά μου γούστα το "ζουμί" βρίσκεται σε κάποιους από τους πρώτους δίσκους του. Απ' ένα σημείο και ύστερα, προσωπικά τον "έχασα" και φαντάσου ότι δεν έχει βγάλει ένα κατεβατό, όπως πχ o Βuckethead που είναι ένα δισκογραφικό "χάος" (αλά Ζάπα). Βέβαια, δεν μπορούμε να έχουμε και απαιτήσεις να βγάζουν όλοι δισκάρες και στα γεράματα. Οι περισσότεροι θα βγάλουν κάνα- δύο αξιόλογους και μετά να βγαίνει το μεροκάματο. Απειροελάχιστες οι εξαιρέσεις (αν τελικά υπάρχουν).
    1 βαθμός
  4. Εικόνα δεν θα έχει. Θα γράφει όμως τα δεδομένα του live (Steve Vai, ημερομηνία, κλπ). EDIT: Αυτά τα γράφω από προσωπική εμπειρία με εισιτήρια που είχα βγάλει για την μάνα μου για κάποιον Έλληνα τραγουδιστή (δεν θυμάμαι ποιον). Τώρα αν έχουν διαφορές τα εισιτήρια ανάλογα την διοργάνωση, δεν το ξέρω.
    1 βαθμός
  5. πολύ καλό το βίντεο, επανέρχομαι εγώ, του ΣΦ. Αν είναι κάποιος να κλέψει ιδεες ας πάει στο κομμάτι με το superior, όπου βέβαια απαιτούνται κάποιες προϋποθέσεις: 1. να κάνεις add to cart και να δώσεις τη διαφορά (που δεν είναι συμφέρουσα και κακό δικό τους στην toontrack), από το ez drummer. 2. Να επιμένεις (έστω και στο ez drummer) να χωρίζεις όλα τα τύμπανα ανα track και να μην βαριέσαι να τα έχεις απλά σε ένα stereo track 3. Να αφιερώσεις χρόνο να περάσεις όλη αυτή την επεξεργασία που περιγράφει ο Νίκος για τα τύμπανα. διότι καλώς ή κακώς σε όλα τα χρόνια που ακούω, διαβάζω, μελετώ περι ηχογράφησης κλπ όλοι λένε για ένα κομμάτι ότι για να πετύχει πρέπει να έχει σωστό drum track. Όλα τα άλλα είναι απλώς οδοντόκρεμες. Επίσης...Νικόλαε, το βίντεό σου καθάρισε, αλλά πήραμε δραμαμίνες. Αυτά δεν γίνονται με το κινητό. Κατέβασε το δωρεάν flashback express 5 https://www.flashbackrecorder.com/express/ και κάνε ωραιότατα το tutorial σου με κανονικό screen capture και Live voice over. Πρέπει να υποστηρίζει η κάρτα σου βέβαια loopback, αλλά μπορείς να το κάνεις και εκ των υστέρων.
    1 βαθμός
  6. Απο τελη 70'ζ που αρχισαν ολες οι μοντες κ οι μπουτικαδες (κ η μεσα μπουγκι ως μπουτικας ξεκινησε) 2 ηταν τα ζητουμενα. Πως να μπορεις να περνεις χαηγκεη χωρις να πρεπει να τελικιαζεις ενα μαρσαλ (για να εχεις ακοη κ τη επομενη μερα κ να το ξανακανεις) κ πως μπορεις να εχεις Αμερικανικα καθαρα κ "Μπριτισ" βρωμικα στον ιδιο ενισχυτη. Κ αρχιζαν να βανουν εξτρα πρηαμπ στεητζιζ σε κομπος Αμερικανικα κ ο καθενας ειχε τη δικη του συνταγη
    1 βαθμός
  7. Ενα βιντεο δεν φτανει
    1 βαθμός
  8. Όχι ρε συ! Υπάρχει ακόμα η σελίδα. Μήπως κλαίγανε το Antares Filter, και προτείνανε αντ αυτού το Quad Frohmage?
    1 βαθμός
  9. Με ρέγουλα,παιδιά. ...Και όχι νηστικοί.
    1 βαθμός
  10. Ο πετρουτσις δεν με αφορά ουτε τον ανέφερα. Θεωρώ τους ντρην θιατερ πιο βαρετός και από την Σάσα Μπάστα. Χίου Λιουιζ είμαι τρελός φαν.
    1 βαθμός
  11. Και αυτό συνήθως σου έρχεται από εκεί που δεν το περιμένεις. Τραγουδάκια που χτυπάς τα χεράκια σου και είναι πολύ catchy και σου έρχονται και κάτι πινελιές κιθάρας και λες τι έπαιξε το άτομο!!! Π.χ. οι κιθάρες του Chris Hayes στους Huey Lewis and the news (και όχι μόνον οι κιθάρες...τα πνευστά τους....το μπάσο τους....) ....και πολλά άλλα παραδείγματα. Ακολουθεί παράδειγμα. Live να πας να ακούσεις ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ , να χορέψεις, να τραγουδήσεις , να πιεις ένα ποτό.....και αν σου αρέσει και η μουσική να το δεις και σαν σεμινάριο. Και ας τον vai να παίζει μπουρμπουλήθρες.
    1 βαθμός
  12. Εφτιαξα ενα μικρο βιντεο που περιγραφει τι χρησιμοποιω για mixing & mastering μια και αρκετοι με εχετε ρωτησει με πμ. Ελπιζω να σας καλυψει '
    0 βαθμοί
  13. Όταν μια όλα ξεκινάνε από μια ιδέα και παίρνουν τελική μορφή!!
    0 βαθμοί
  14. Κ αυτή κούκλα είναι!
    0 βαθμοί
  15. δηλαδή δε χρησιμοποιείς plugins;;; Καλή είναι, αγαπώ, αλλά η Falcon απλά δεν υπάρχει
    0 βαθμοί
  16. Αυτες ειναι παραδοσεις στην Ελλαδα, για να παραμενουμε μαχιμοι κ ετοιμοπολεμοι
    0 βαθμοί
  17. Καλα ναι, εμενα περιμενουν, εδω σκοτωνονται για τον Μπαοκ και το Γαυριτς, για μπες αλλου τωρα με τις εκλογες να δεις φωτο απο πηγαδες και βιτσι να ανοιξει η καρδια σου...
    0 βαθμοί
  18. Καλα ναι, οι Beatles υπερεκτιμημενοι, ο Hendrix αμπαλος, ο Μπαχ βαρετος, και παει λεγοντας. Ομως ο καθενας εχει τη σκοπια του, τι να κανουμε, ας το χαρουμε οσο υπαρχει γιατι πανε να μας κλεισουν σε κατι κουτακια αδελφακι μου τοσο δα, ουτε αρθρα δε θα μπορουμε να βαλουμε, τα κιθαριστα και τα μπασιστα του ροκ θα λεμε, ας απολαυσουμε την αποψη μας οσο μας αφηνουν να την εχουμε. Και ας απολαυσουμε και το παρακατω απο Ραντυ, ΤΙ ΕΓΡΑΨΕ ΡΕ ΠΣΤ Ο ΤΥΠΟΣ, τι εγραψε
    0 βαθμοί
  19. Τζεησον περιπτωσαρα. Απο τα λιγα πραγματικα φαινομενα. Ραντυ Ροαντζ μετριος, βαρετος κ κομπλεξικος μεχρι αηδιας. Ολα τα σολο γραμμενα. Πολυ λιγο εως ελαχιστο το μπλουζ στοιχειο, καθολου αυθορμητισμος. Συνθετικα καλος (ενταξει μεταλ επαιζε) απο κιθαρα λιγα πραγματα. Εθαβε και τον Βαν Αλεν ο λιγος.... Ολα αυτα ειναι η αποψη μου βεβαια δε θαβω (Προφανως κ δεν το πιστευω, αλλα το τραβαω απο τα μαλλια για να δειτε πως φαινονται τα γραφομενα σας, οταν δε γουσταρετε καποιον)
    0 βαθμοί
  20. Φοβερή ιδέα. Κωλόχαρτα όμως; Μπα... (και σίγουρα θα ήσαν ληγμένα, να έχεις 10.000 άτομα που τα πάει σερπατίνα ταυτόχρονα.) Αυτή είναι η κάθοδος των μυρίων. Μίλκου κατάβασις.
    0 βαθμοί
  21. Ημουν στη συναυλια των Guns and roses στο ΟΑΚΑ, οταν ηταν στα υπερντουζενια τους. Δεκαετια 90. Με διαφορα η πιο γελοια συναυλια "μεγαλου" συγκροτηματος. Απο την αρχη φαινοτανε. Ειχε ερθει το Μιλκο Φραουλα (μιλκο φραουλα ρε πστ, τι ζησαμε οι καψεροι ) με κατι φορτηγα και μοιραζε αβερτα μιλκο φραουλα δωρεαν στον κοσμο, γιατι ποιος μαλακας θα δωσει λεφτα για αυτην την μαλακια, και ειχε ξεκινησει ενας μιλκοπολεμος απεξω ανευ προηγουμενου, επρεπε να προχωρας σαν κομμαντο να μη φας τη μαλακια και γινεις ροζ σκατουλι. Εντωμεταξυ ειχαν κλεισει και ολο το ΟΑΚΑ σα μαλακες, και σιγα μην το γεμιζαν, και ανοιγουν και τις πορτες να μπει ο κοσμος μεσα χυμα τσαμπα, και κοντευαν να κανουν επανασταση οι μπαμπαδες που πηγαν τα πιτσιρικια πληρωτικα να δουν τους μαλακες του MTV. Λυσιαξανε κανονικα. Και σα να μην εφταναν αυτα, ειχαν εργοχειρο φαινεται τα παλικαρια, επλεκαν βελονακι στο backstage φαινεται, και αργησαν κανα διωρο να φιλοτιμηθουν να ανεβουν στην σκηνη, και ο κοσμος να εχει επαναστατηση, και οταν εκαναν τελικα να ξεμυτισουν, μα την παναγια δεν εχω ξαναδει τοσα μπουκαλια να φευγουν προς την σκηνη, ουτε στους blues brothers τετοιο πραγμα, με σκουπες τα καθαριζανε και τον καθαρισμο δεν ειχαν. Για να δω τωρα, που ειναι με πι, αυτους τους κλοουν οχι εισητηριο δεν εκοβα, θελω πολλα λεφτα ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΟΥΝ, και λιμο να με παρει απο σπιτι κατευθειαν στα VIP. Εδω ακου τα LK, ποιος Vai, που δεν ακουγοταν το μπασο, σιγα τα ωα, εδω να σ'εχω
    0 βαθμοί
  22. Ουστ και αμάν- αμάν. Το χάσαμε το κορμί πατριώτη. Παραιτήθηκε ο Μίτσελ!
    0 βαθμοί
  23. ναι ναι... σε καταλαβαίνω απόλυτα....
    0 βαθμοί
  24. στο 0414 (μετά τη μέση) είναι λίγο πιό εξελιγμένος ο ήχος προς την κατεύθυνση που θέλω. Γι αυτό λεω αν είναι μπας και προτείνετε καμιά ιδέα τι πρέπει να κάνω για το κάτι παραπάνω.
    0 βαθμοί
  25. Ασε μας ρε dim που θες να εξελιξεις τον ηχο σου?! Να τον κανεις τι?. Εχεις τοσο χαρακτηριστικο ηχο στη μουσικη σου κ στα προτζεκτ σου που εγω δε θα αλλαζα τιποτα! Θα ελεγα ποιος ειναι αυτος που εδω μεσα που εχει εμμονη με τον Σλο (κ εκτιμαει τοσο το μηχανημα, οσο κ το απιστευτο του χρωμα)? Ο Βασίλης? ΠΟλυ ωραια, πες μου αγορι μου τη διευθυνση σου να σου τον στειλω Περα απο την πλακα ακουω το 3χ2 κ εχω μεινει με ανοιχτο το στομα. Εμ αμα εχεις λεφτα κ κουβαλητες βρισκεις λυσεις
    0 βαθμοί
  26. είμαι αντιμαρσαλάς. και γενικά δεν είναι o γκαζωμένος ο ήχος μου. Που και που μπορώ να τον έχω κάπου σαν κερασάκι. Το 90% είναι καθαρά, ή overdriven καθαρά με όγκο. Οι ήχοι που με εκφράζουν είναι αυτοί στα σολο στα παρακάτω κομμάτια που αν θυμάμαι σωστά ήταν με την κοκκινη τελε με 9-46 στον behringer σε ένα απο τα preset μου (απο αυτά που έχω δείξει) και boost από το american sound. και τον έχω θεωρητικά αν πάσα στιγμή διαθέσιμο, απλά θέλω λίγο να τον εξελίξω παραπάνω, αλλά στην κατεύθυνση αυτή.
    0 βαθμοί
  27. Παντως ο κορυφαιος με διαφορα και χωρις κανεις να τον πλησιαζει ψυχαναγκαστικος ηχητικα κιθαριστας, φυσικα για τον eric johnson μιλαμε, ε εχει βρει τη λυση: switch πεταλακι, και καθαρα στους fender και τσουπ- παταμε πεταλακι και εχουμε το σολο απο τον marshall. Θα μπορουσε και ο Dim να κανει κατι τετοιο λογικα, αν δε βρει τελικα ακρη.
    0 βαθμοί
  28. Η tonelab εχει ωραια εφε οντως. Οι ενισχυτες της σε γενικες γραμμες δεν ειναι κατι το φοβερο. Το δυνατο τους σημειο ομως ειναι αυτο που συζηταμε, οι "σπασμενοι" τελικοι. Ολη της η τεχνολογια ειναι για εκει, και την λαμπα για αυτη τη δουλεια την εχει, και IMHO το καταφερνει αρκετα καλα, οχι ιδανικα, αλλα αρκετα καλα ωστε να βγαζει ωραιους crunch ηχους, που επειδη πλεον μονο με αυτους ασχολουμαι, μου ειναι αρκετη. Αλλα ναι, αν θελεις ηχους που η παραμορφωση να ειναι απο τον προενισχυτη, δηλαδη ηχους σε φαση distortion και οχι overdrive, τοτε δε λεει και τιποτα. Γενικα πιστευω οτι εκει ειναι ολο το θεμα, αν θελεις ας πουμε να μεταλ σε νοιαζει ο προενισχυτης, να δινει ωραιο γκαζι απο εκει, ο τελικος και ΠΣΗΦΙΟ να ειναι ΚΑΛΥΤΕΡΑ δε θελεις να αρπαζει ο τελικος, θα γινει πλαδαρη η φαση. Ενω αν δε θελεις την πολλη βρωμια, και στην ουσια θελεις να αρπαζει το καθαρο καναλι, εκει μετραει ο τελικος να ειναι λαμπα. Βεβαια, κατι tube overdrive και τετοια βγηκαν για να μη γινεται μακελειο απο την ενταση και να παιρνεις αυτον τον ηχο απο το πεταλι, αλλα τελος παντως καπως ετσι εχουν τα πραγματα αν δεν απατωμαι.
    0 βαθμοί
  29. Λογω λεητενση η αποκριση των ενισχυτων (ή των χαρντγουερ εν γενει) ειναι πολυ πιο αμεση. Κ εγω το ιδιο παθαινω. Κ οταν συνηθιζω στα πλαγκινια χ&$μεντεν κανονικα οταν παιζω με ρηαλ θινγκ μεχρι να το ξανασυνηθισω Αχ αυτη η tonelab! Ολα της τα εφε ηταν τοσο μ@μ@τ@ που παροτι τα αμπ σιμ της δε με τρελαιναν (ουτε για την εποχη της) πολυ θα ηθελα να την ειχα ακομα. Η να βγαλει η χαζη η βοξ μια συγχρονη πεταλιερα με τα εφε οπως ακουγονταν στην tonelab με συγχρονες δυνατοτητες σε σπεξ, ραουτινκ, μεγεθος, εντιτορ κλπ. Κ παμφηνη θα ηταν κ η καλυτεροτερη!
    0 βαθμοί
  30. Καποια απο αυτα τα αγγιξε ο Μανος αλλα απο οπτικη απο το πως το βλεπω εγω Ο τελικος στον ενισχυτη φτιαχτηκε με σκοπο να ενισχυσει περαιτερω το σημα για να να περασει στο επομενο σταδιο ,την καμπινα. Εσυ καμπινα δε θα τροφοδοτησεις οποτε αυτο δε σ'ενδιαφερει Κ ο αλλος λογος (που χρειαζεται ο τελικος) ειναι γιατι οταν ανοιγει κι αυτος συμμετεχει πολυ στο χρωματισμο του τελικου ηχου, της χροιας δηλ. Αλλες φορες ειναι αυτο που λεμε "αν δε την ανοιξεις τη λαμπα δε θα την ευχαριστηθεις" (οχι παντα βεβαια γιατι το αυτι δεν ακουει γραμμικα τις εντασεις, αρα πολλες φορες μπερδευουμε το οτι ουτως ή αλλο σε συγκεκριμενες εντασεις ακουμε "καλυτερα" με το τι δινει η λαμπα), αλλες φορες σε συγκεκριμενα σχεδια ενισχυτων στο κλασσικο σπασμενο ηχο τους εχει αρχισει να σπαει κ ο τελικος (κ οι εντασεις ειναι εκκωφαντικες βεβαια). Εσενα ουτε το δευτερο σ'ενδιαφερει. Εκτος οτι προτιμας τους καθαρους ηχους (αρα δε σε νοιαζει), το ντραηβ καναλι του σλο ειναι σχεδιασμενο να σπαει κ να παιρνεις οσο γκεην θες απο την προενισχυση οποτε οταν θες να το χρησιμοποιεις, οσο γκεην κ να ζητας δε θα εχεις προβλημα.
    0 βαθμοί
  31. Να εισαι. Οι πιο πολλοι τα preamps οταν τα συνδεουν στην καρτα, τα συνδεουν χωρις τελικο απλα βαζουν ενα IR loader plugin. Εσυ στη θεση του θα εχεις το ιριδιουμ με το amp σε bypass. Με πολυ λιγο ψαξιμο στο manual του iridium λεει τα εξης στη σελ 5 Connecting Iridium (cont.) 4 OTHER WAYS TO USE IRIDIUM .............................. ............................. IR cab processing without amps Select Iridium’s Amp Bypass mode and connect a preamp or preamp pedal (such as Riverside) to Iridium’s input. Μετα απο αυτο δε ξανακοιταω καν το βιντεο του Ιταλου. Το μανιουαλ προτεινει το απολυτως λογικο (αυτο που λεμε κ εγω με το Φιουζιο) Αν συμφωνουμε μεχρι εδω μπορω να σου πω κ δυο λογους που μαλλον δε χρειαζεται καθολου τελικος (power amp) ή εξομοιωση του σε τετοιες περιπτωσεις.
    0 βαθμοί
  32. Σιχαθήκαμε την πανκ εδώ μέσα... Σιχαθήκαμε την πανκ εδώ μέσα No2...
    0 βαθμοί
  33. Κοίτα να δεις. Το ιρίδιο, είναι όπως είπες pre - power amp - καμπίνες. Το pre και το power amp αν θέλεις το απενεργοποιείς (μόνο και τα δύο, δεν διαχωρίζονται). Οπότε έχεις pre τον slo, και αντί να τον στείλεις απ' ευθείας στην κάρτα από το preamp out του, στείλε τον στο ιρίδιο, στο οποίο έχεις απενεργοποιήσει τα pre και power amp, στείλε το στις καμπίνες δηλαδή, και μετά από εκεί στην κάρτα. Δεν θα έχει τον χρωματισμό του τελικού, αλλά μόνο του slo και των ir. Με τα ir θα έχεις τελικό και καμπίνα μαζί. Να δούμε πώς ακούγεται. Ιδέα είναι.
    0 βαθμοί
  34. Εγώ πιστεύω στον ΝΥΝ. Αυτός είναι ο καταλληλότερος και η θέση του στην πρωθυπουργία αξίζει κάθε ΘΥΣΙΑ συγνώμη, το πόστ είναι αντικειμενικό. Θυμίζει η φωνή με την αγγλική προφορά τον συγκεκριμένο. Δεν φταίω εγώ. Δεν είναι πολιτική νύξη. Είναι αντικειμενική παρατήρηση και δεν νομίζω να έχει κάποιος αντίρρηση. Ακούγεται ξεκάθαρα και το ανέφερα ως ομοιότητα, όχι για να θίξω κάτι πολιτικό. Τα αυτιά μου είναι φημισμένα ΔΙΕΘΝΩΣ θα έλεγα για την αναγνωριστική ικανότητά τους, μάλιστα με έχουν επευφημήσει για αυτή την ικανότητα, να ακούω απίστευτες λεπτομέρειες σε μια μίξη, διαβάζω τους ήχους. Δεν είναι δίκαιη λοιπόν θα έλεγα η συγκεκριμένη προειδοποίηση χαχαχαχαχχαχαχαχαχαχα
    0 βαθμοί
  35. Ειναι προφανεις οι λόγοι που με οδήγησαν πριν λίγες μέρες να ξεκινήσω αυτό το κομματάκι....ήθελα κάτι που να βγάζει...λύπη και οργή μαζί....δεν ξέρω αν το κατάφερα....θέλει δουλειά ακόμα... Καλή ακρόαση
    0 βαθμοί
  36. Ηταν μια ανυποπτη νυχτα στη δεκαετια του 90, και ο ΑΝΤ1 αρχιζει να προβαλει λιγο μετα τα μεσανυχτα κατι πολυ μυστηριο. Το εργο αρχιζει με εναν ιπποποταμο σε μια πισινα, και εξελισεται σε εναν μελλοντολογικο ( τοτε) εφιαλτη, με τον στυλιζαρισμενο και πολτοποιημενο πληθυσμο του (τοτε) μελλοντος να πεφτει θυμα της εικονικης πραγματικοτητας που τελουσε υπο τον ελεγχο μιας σατανικης ελιτ. Σας θυμιζει κατι; Το εργο ειχε τελειωσει στις 7 το πρωι, εχω μεινει μ@λ@κας, και επρεπε να περασουν πολλα χρονια, ωστε να βρω στο ιντερνετ, παγιδευμενος πλεον και εγω στην εικονικη πραγματικοτητα της ελιτ, το ποιο εργο ηταν, και οτι πραγματι ηταν εργο και οχι καποιο κακο ονειρο η παραισθηση. Το εργο λεγεται wild palms, ειναι μινι σειρα του Oliver Stone, και οχι, δεν εχει γερασει καλα, τιποτα δε θα σας δωσει την αισθηση που εδινε οταν ηταν μελλοντολογικο. Η μουσικη του ομως, οπως ολες οι καλες μουσικες, ακομα δινει την ιδια αισθηση ματαιης λυπης και ανατριχιλας οπως τοτε, επισυναπτω μια φτωχη μου προσπαθεια πανω της. RIP Ryuichi 2093306463_ManosPianoWildPalms.mp3
    0 βαθμοί
  37. Δοκιμαζοντας ενα νεο πεταλακι παρασυρθηκα λιγακι και βγηκε αυτο
    0 βαθμοί
  38. Πρώτον. Θέλω να καταγγείλω ασυνέπεια πραγματικής φωνής με γραπτό λόγο. Φανταζόμουν σούπερφανκ τενόρο φουλ, με ξυριστικές ένρινες πινελιές. ΚΑΙ επίσης, ολόκληρο βίντεο, ούτε μια μπηχτή για το κιουμπέις; Ρε πού πάμε ρε; Δεύτερον. Ευχαριστώ ΠΟΛΥ για το βίντεο. Έχει πάρα πολύ ενδιαφέρον να βλέπω πώς δουλεύουν οι άλλοι και πώς σχολιάζουν τα μαραφέτια τους. Τρίτον. Ερώτηξις. Μα πόσο κάτω είναι περίπου αυτά τα φέιντερ των τυμπάνων; Δεν βολεύει σε αυτή την περίπτωση να γίνει κόψιμο από τον προενισχυτή του κάθε return για καλύτερη "ανάλυση" στο fader?
    0 βαθμοί
  39. Πρέπει να έκανε πολύ κρύο εκεί, για να παίζει με το γουναρικό.
    0 βαθμοί
  40. Και ο Μπετοβεν εδω που τα λεμε δε λεει και τιποτα, εχει να κανει σουξε 200 χρονια
    0 βαθμοί
  41. ΩΠΩΠΩπω εχουμε παρει φορα,εχουμε βγαλει αχρηστους Beatles,hedrix ακολουθουν ζεπελιν(ολο λαθη κανανε στα λαιβ),πινκ φλουντ(βαρετοι),θα συνεχισουμε σιγουρα με νιρβανα και ολοι ξερουμε οτι θα καταληξουμε στους μεταλικα....ας κλεισει το θεμα
    0 βαθμοί
  42. Οποιοςδηποτε εχει παιξειμε το genius Frank Zappa δεν χρειαζεται συστασεις, Ομως αμιγως κιθαριστικη μουσικη παρακολουθησα για τελευταια φορα το 2008 οταν ειδα τον Scott Henderson κ εκτοτε υποσχεθηκα στον εαυτο μου να μην του χαρισω αλλα χασμουρητα.
    0 βαθμοί
  43. Έκανα ένα συγκριτικό, στο οποίο χρησιμοποίησα κάποια πετάλια και τα έστειλα απευθείας στο di input της audient id4. Στο audio track που φόρτωσα, και έκανα τις εγγραφές με τα πετάλια, ενεργοποίησα δύο διαφορετικά software. Έκανα τρία διαφορετικά exports. Στο πρώτο έχω απενεργοποιήσει τα software και ακούγονται τα εφέ από το line in της καρτας (χωρίς προσομοίωση ενισχυτή και καμπίνας). Στο δεύτερο έχω ενεργοποιήσει το fx bias και ακούμε τα πετάλια μεσα από tweed deluxe, ένω στο τρίτο έχω ενεργοποιήσει το th3 (το περιέχει το cakewalk) και ακούμε τα πετάλια μέσα από blackface. Να σημειώσω ότι τα πετάλια τα ρύθμισα πάνω στο fx bias, και έκανα κάμποση ώρα να βρω ενισχυτή και καμπίνα που να ακούγονται κοντά στον ήχο σκέτης της κάρτας. Γενικότερα, πολύ πριματος ο ήχος μέσα από το συγκεκριμένο software και δεν μου πολυάρεσε το αποτέλεσμα. Στον αντίποδα, το Th3 είχε πολύ μπασάτο ήχο, και δεν δυσκολευτηκα να βρω ρύθμιση (δεν έχω τόσες εναλλακτικές εφέ σε αυτό). Ακούστηκε κάπως καλύτερα. Καθαρός ήχος lineclean.mp3 line fxclean.mp3 fx bias th3clean.mp3 th3 Με blues driver linebd2.mp3 line fxbd2.mp3 fx bias th2bd2.mp3 th3 Με ts808 line808.mp3 line fx808.mp3 fx bias th3808.mp3 th3 Με heavy overdrive linedist.mp3 line fxdist.mp3 fx bias th3dist.mp3 th3
    0 βαθμοί
  44. Αυτη η τρυπα ειναι για να βαζεις καφε-αναψυκτικο με καλαμακι κ να μπορεις να ρουφας- παιζεις ταυτοχρονα.
    0 βαθμοί
  45. Αληθινη ιστορια. I swear to god. Live στην αθανατη Ελλαδαρα. Ο ηχοληπτης ντιρλα. Και να τον ακουω, αραχτο διπλα απο την κονσολα: "Χμ, το μπασο δεν ακουγεται καλα. Αλλα δε γαμιεται! ( τζουρα απο το ουισκι.)" Μετα απο λιγο: " Και η κιθαρα θελει λιγο δυναμωμα, αλλα δε γαμιεται! ( ρουφιξια απο το ΜαλμπΟΥρο) " Ε, παιζει να ηταν και ο ιδιος ηχοληπτης στο live του Vai
    0 βαθμοί
  46. Ξεκινάει θυμίζοντας "Shaft" και στη συνέχεια μετατρέπεται σε ένα από τα πιο ιδιαίτερά τους κομμάτια. Η αποθέωση του slow heavy. Geezer δίνει κι εδώ ρέστα... Πάντοτε θεωρούσα ότι το "Stargazer" σαν υπερεπικούρα που είναι έκλεβε λίγο τη δόξα από αυτό το υπέροχο κομμάτι του ίδιου άλμπουμ, που περιλαμβάνει και ένα από τα πιο ωραία keyboard intros (και γενικά παιξίματα) στην ιστορία της ροκ από τον Tony Carey.
    0 βαθμοί
  47. Τι συμβαίνει όταν ενας εκ Θεσσαλονικης ορμώμενος βιρτουόζος κιθαριστας και γενικά μουσικαρας….συναντα έναν πολυτεχνιτη & ερημοσπιτη …συνθετη,στιχουργο,παραγωγο,ηχολήπτη, κιθαριστα, πληκτρα,μπασίστα και ντράμερ (της πλακας τα 5 τελευταια ,ισως και όλα... ) και μάγειρα, από το ΠαΝγκρατι? Μα …φυσικά μια διασκευη σε ένα υπέροχο κομμάτι των Los Zafiros (το οποίο έγινε ευρύτερα γνωστό από τον εκπληκτικό δίσκο Mambo Sinuendo που έκανε η μεγαλοφυΐα της κιθαρας Manuel Galban με τον Ry Cooder το 2003 στην Κούβα). Φτιάξαμε και ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ (πολυμελές,αΦτος και εγω ) Ο αγαπητός συμφορουμίτης , φίλος και παιχταρας Matawan με τον οποίο μοιραζόμαστε το κοινό πάθος για twang ,σκυλάδικα τραγούδια διαμάντια, FARFISA και ορχηστρική “slow rock” μουσική , μου έκανε την τιμή να παίξει τα περισσότερα lead parts στην κιθαρα (θα τα διακρίνετε εύκολα από τα….αλμπανικα δικά μου) και τον ευχαριστώ από καρδιάς. Για τους gearholics χρησιμοποιήθηκαν οι εξής κιθάρες & ενισχυτες: Matawan: Lead: Gretsch Silver Falcon σε προσομοίωση Deluxe Reverb (GR) SF: Ρυθμικά: Thinline telecaster copy partscaster σε tweed deluxe ηχογραφημενη με RODE NT1 (& στα ρεφραιν επιπλεον μια «335» YAMAHA AS1200s στον Marshall 1974x ηχογραφημενη με Senheisser E906) Lead: 1966 Telecaster copy partscaster σε Marshall 1974x ηχογραφημενη με Senheisser E906 Επιπλέον «ομορφιες» στο αριστερό σας ηχειο : 1991 Strat Plus σε tweed deluxe με RODE NT1
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου