Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      21.934


  2. roberto30

    roberto30

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      1.145


  3. trolley

    trolley

    Solist


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      11.520


  4. Waterfall-K

    Waterfall-K

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      10.841


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 04/06/2023 σε όλα

  1. Πω πωωωω, σούπερ τεμάχιο και παιξίματα.
    1 βαθμός
  2. Άντε να μπει επιτέλους το καλοκαίρι γιατι ακόμα το ψάχνουμε... Πολύ ωραίο το τεμάχιο, μαεστρικά στημένο. Εξαιρετικές οι κιθάρες με υπέροχους ήχους.
    1 βαθμός
  3. Πάρα μα πάρα πολύ ατμοσφαιρικό. Σε υποβάλει. EDIT: Πολύ μεγάλο ρόλο έπαιξε το ότι διάβαζα τους στίχους κοιτάζοντας την εικόνα. Δεν ξέρω πώς θα ήταν χωρίς αυτούς και την εικόνα.
    1 βαθμός
  4. Μήπως καλύτερα (και πιο φτηνά) να έχει το αμάξι στα χέρια του?
    1 βαθμός
  5. Η αχαριστία (με ή χωρίς θεό) είναι άρνηση της Πραγματικότητας, η οποία λέει ότι έχεις τα χεράκια σου, τα ματάκια σου, το κομπιούτερ σου, τον αέρα γύρω σου και άπειρα άλλα καλά. Επειδή τα έχεις, έχεις τη δυνατότητα να σπέρνεις τριγύρω τις απόψεις σου, αγνοώντας (αν μη, τι άλλο) τους πολλούς μουσικούς και συνθέτες που θα σου δείχναν έργο που εμπνέεται από αυτά που αφορίζεις. Λίγη ταπεινότητα δεν βλάπτει. Το ίδιο υφάκι είχε και ο Τζήμερος και τώρα δίνει συνεντεύξεις στο Ράδιο-Πατούσα.
    1 βαθμός
  6. Προειδοποίηση. Ακολουθεί σεντόνι. Τα links είναι μετά το σεντόνι. Ήρθε η ώρα να παρουσιάσω κάτι που ήθελα πολύ καιρό να το κάνω και το «σχεδίαζα» επίσης για πολύ καιρό από τη στιγμή που μου μπήκε η ιδέα, δηλαδή περίπου πριν 4-5 χρόνια. To Tarkus είναι το 2οstudio album των ELP και κυκλοφόρησε το 1971, και ένα χρόνο αργότερα και στην Ελλάδα. Το ομώνυμο κομμάτι καλύπτει όλη την πρώτη πλευρά του δίσκου, διαρκεί 20 λεπτά και περιλαμβάνει 8 μέρη. Με επιρροές από κλασικούς όπως ο Bartok και ο Stravinsky, ο Keith Emerson εφτιαξε ένα σύνθετο κομμάτι με συνεχείς εναλλαγές στους ρυθμούς και το τέμπο που ως επί το πλείστον είναι μονοί, ενώ το μεγαλύτερο μέρος είναι γραμμένο με εμφαση σε sus4 ή sus2 συγχορδίες. Το έργο έχει μεταγραφεί για συμφωνική ορχήστρα και έχει παρουσιαστεί ζωντανά στη μορφή αυτή σε συναυλίες στην Ιαπωνία και έχει κυκλοφορήσει σε δίσκο για το κλασικό ρεπερτόριο. Ηχογράφησα τον δίσκο για πρώτη φορά γύρω στα 15 απο το ράδιο σε κασέτα και τον αγόρασα λίγο μετά και από τότε μου έκανε εντύπωση η πολυπλοκότητα της σύνθεσης, καθώς ποτέ δεν μπορούσα να φανταστώ ότι αυτή η μουσική παίζεται από απλούς ανθρώπους και πολύ περισσότερο οτι θα μπορούσε να παιχτεί κάποτε από μένα. Η μουσική αυτή δεν θύμιζε τίποτα συνηθισμένο ούτε από αρμονία ούτε από χρόνο, όμως ήταν ένα παράξενο ελκυστικό άκουσμα που σε ωθούσε να πιάσεις ένα όργανο (αν είχες) για να το παρατήσεις μερικά μόνο δευτερόλεπτα αργότερα βαθύτατα απογοητευμένος. Τα τελευταία χρόνια άρχισα να πλησιάζω το έργο και κάποια στιγμή μπήκε στο μυαλό μου ότι ίσως θα μπορούσα να το παίξω στην πλήρη του μορφή, αντικαθιστώντας όλα τα μέρη, είτε παίζονται από πλήκτρα είτε έγχορδα, με κιθάρες, χαλαρά και με την ησυχία μου. Ετσι στην αρχή του χρόνου έδωσα στον εαυτό μου ένα χρόνο περίπου προθεσμία ώστε να μπορώ να το ολοκληρώσω μέσα στην επέτειο των 50 χρόνων από την παρουσίασή του δηλαδή εντός του 2021. Το εγχείρημα ήταν υπερβολικά δύσκολο και αποφάσισα να προσπαθήσω όσο μπορώ και ό,τι καταφέρω τελικά, με την βοήθεια ενός DAW. Στο διαδίκτυο υπάρχουν αρκετά video μουσικών που έχουν κάνει γι αυτό covers, αλλά στην συντριπτική πλειονότητα είναι με πλήκτρα και όποιος προσπάθησε με κιθάρα συνήθως παίζει ένα μικρό μόνο απόσπασμα. Ξεκίνησα μαζεύοντας υλικό. Μετά από εξαντλητικό ψάξιμο στο διαδίκτυο μπόρεσα και βρήκα την βασική παρτιτούρα (κύριο όργανο - συνήθως B3, πιάνο και μπάσο ή θέμα φωνής). 35 σελίδες μόνο μια από αυτές (χωρίς τα σόλο) που και πάλι ήταν ένα απλό βοήθημα (αν και τελικά ευαγγέλιο) για κάποιον που μόλις συλλαβίζει στο διάβασμα. Βασικό ερώτημα ήταν αν στο τελικό αποτέλεσμα θα είχα τύμπανα ή όχι. Η πρώτη σκέψη ήταν όχι, διότι θα ήταν αδύνατος ο προγραμματισμός τους από έναν άσχετο. Μετά από ψάξιμο βρήκα στο διαδίκτυο κάποια midi αρχεία που είχαν σχεδόν όλα τα όργανα και τα τύμπανα σε κάποιο βαθμό, και λέω σε κάποιο βαθμό, διότι ενώ φαινομενικά υπήρχαν τα πάντα, σε καίρια σημεία ήταν εντελώς απλοϊκά, υπήρχαν πολλές ελλείψεις εδώ και εκεί, μέρη κενά ή ακόμα χειρότερα, πολλά λάθη και γεμίσματα από διάφορα επαναλαμβανόμενα μέρη. Παρ όλα αυτά το θεώρησα ένα ικανοποιητικό αρχικό βοήθημα και ξεκίνησα να το μεταφέρω στο Cubase χωρίς πολλές προσδοκίες και χωρίς να ξεχνάω ποτέ την ιδέα να μην υπάρχουν καθόλου τύμπανα. Αρχικά μετρήθηκαν τα bpm, και φορτώθηκε το midi. Διορθώθηκαν τα λάθη στο σχεδόν ημιτελές midi και ευθυγραμμίστηκαν όλα τα midi tracks (περίπου 10, όσα πάνω κάτω χρησιμοποίησαν οι ELP στο στούντιο). Από την παρτιτούρα έβαλα tempo track και όρισα σε κάθε μέτρο το ανάλογο tempo καθώς και τις ράμπες-αλλαγές των bpm, που υπήρχαν μεταξύ των μερών. Μετά έγινε import το κανονικό κομμάτι σε wav, σε ένα track, και μετά από πολύ κόπο εφαρμόζοντας τεχνικές time warp το έφερα σε πλήρη ταύτιση με το click track. Αυτό ήταν ένα πολύ δύσκολο αλλά απαραίτητο εγχείρημα, διότι αφ ενός παρ όλο που ο Palmer σε όλο το δίσκο είναι σχεδόν μετρονόμος, έπρεπε να συγχρονιστεί απόλυτα το original track με το midi διότι πολλά μέρη έπρεπε να βγούν με το αυτί. Στο σύνολο έφτασα να έχω 690 μέτρα πυκνής μουσικής που εκτείνεται από τα 30 έως τα 210 bpm και από τα συνηθισμένα 5/4 και 9/4 στα 12/8 και 13/8. Απο το σημείο εκείνο άρχισε ο γολγοθάς. Για κάθε όργανο, (δηλαδή διάφορα Β3, πιάνο, σύνθι, κιθάρες ακουστικές ηλεκτρικές, μπάσο, φωνή), που έχει ρόλο έπρεπε να γίνει επιλογή πόσα και ποιά όργανα θα παιχτούν με κιθάρες ώστε να υπάρχει οικονομία αλλά και βγαίνει ο χαρακτήρας του έργου. Σ αυτό που έφτιαξα δεν υπάρχει κανένα άλλο όργανο εκτός από κιθάρες και midi drums. Διάλεξα ποιό όργανο θα παιχτεί με τί κιθάρα και ήχο-εφε, έβαλα κάτω την παρτιτούρα και ξεκίνησα μέτρο μέτρο. Φυσικά δεν θα ισχυριστώ με κανένα τρόπο ότι μπόρεσα ή μπορώ ακόμα και τώρα να παίξω αυτά τα πράγματα. Ιδίως τα δυσκολότερα στον δίσκο, δηλαδή τα πλήκτρα, που αφ ενός ασχολήθηκα μαζί τους κάποια περίοδο μόνο και αφ ετέρου παίζονται από τον Keith Emerson. Αρκέστηκα στο να χωρίζω τα μέρη σε μικρότερα που θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν βατά και τα έπαιζα εξαντλητικά μέχρι να τα κάνω κτήμα μου και να έχω το επιθυμητό αποτέλεσμα. Εγιναν πολλαπλά takes και έπεσε τεράστιο editing. Με τα καθαρά κιθαριστικά μέρη τα πράγματα ήταν πιό εύκολα και τα έβγαλα όλα με το αυτί. Γενικά θα έλεγα ότι το όλο project δεν ήταν για μένα τόσο εκτελεστικό όσο «παραγωγικό»και «ηχοληπτικό» και μόνο ως τέτοιο είμαι ευχαριστημένος από την επίδοσή μου. Μια τεράστια εργασία, εξάσκηση και περαιτέρω εκμάθηση των τεχνικών ψηφιακής ηχογράφησης. Σημαντικές ήταν οι προκλήσεις να προσομοιάσω με τις κιθάρες χαρακτηριστικά σημεία του έργου όπως τα mellotron χωροδιακά portamento στην αρχή, ή τη χροια του mini moog. Ξόδεψα άπειρες ώρες στο διαδίκτυο και σε φόρουμ ψάχνοντας για λύσεις. Επίσης να δώσω τον χαρακτήρα από τα διάφορα phasing/flanging/panning/reverse effects στα τύμπανα όπου υπήρχαν, τα marching drums με το reverb στο τέλος, τα gong, τα φωνητικά, το doubling κλπ. Για άλλη μια φορά τονίζω ότι δεν υπάρχει πουθενά πλήκτρο, sampled ή midi όργανο, εκτός από τα τύμπανα. Για την ιστορία χρησιμοποίησα σχεδόν σε ποσοστό 50% την dot με τον benedetto, σε 15% την deluxe, 30% την tele με τους Bill Lawrence και 5% την Brent Mason. Επίσης την Ovation και το ΗΒ τετράχορδο μπασάκι. Εφέ σχεδόν παντού S-gear. Ο τρόπος σύνθεσης του Emerson είναι ιδιαίτερα πολύπλοκος και τα μέρη, ακόμα και σε αποσπάσματα λίγων μέτρων, είναι ιδιαίτερα στρυφνά, καθώς επέλεξα την απλοϊκή λύση της αντιγραφής και όχι προσαρμογής νότα νότα μουσικής για πλήκτρα σε κιθάρα, και διότι ουσιαστικά δεν παίζονται όπως είναι με κιθάρα, τουλάχιστον από απλό παίκτη όπως εγώ. Τα διαστήματα είναι ιδιαίτερα αλλόκοτα και μεγάλα, και σχεδόν πάντα ή έκταση της κιθάρας δεν καλύπτει το μέρος για το αντίστοιχο πληκτροφόρο όργανο. Ετσι κάποιες φορές είτε έπρεπε να γίνει αλλαγή (δηλαδή επικάλυψη) οκτάβας, ή να μοιραστούν πολύ χαμηλά περάσματα με το μπάσο (άλλωστε κάποιες φορές το επιβάλλει η παρτιτούρα) ή σε ακόμα πιό δύσκολα σημεία να καταφύγω σε scordatura (δηλ διαφορετικό κούρδισμα σε κάποιες χορδές) ώστε να είναι δυνατόν να παιχτούν κάποια ακόρντα. Σε κάποια μέρη η ψηλότερη νότα ήταν F# ή G μετά το 24ο τάστο ή και C κάτω από την χαμηλή E. Πάντως ακόμα και μικρές παρεες από νότες ήταν πολύ δύσκολο να παιχτούν, ιδίως σε σόλα του Emerson όπου χρησιμοποιεί κατα κόρον αλλοιώσεις και αναιρέσεις. Άλλες φορές πάλι παίζει με το Β3 ή το πιάνο clusters από διαδοχικές νότες, δυό ή και τρεις μαζί, κάτι πρακτικά αδύνατον σε κιθάρα, αλλά τόσο απαραίτητο για να βγει ο χαρακτήρας του έργου. Τέλος ο πολύ γρήγορος ρυθμός και η ανάγκη να ακουστούν καθαρά τα μεγάλα διαστήματα σε 16α ή 32α σχεδόν ακυρώνουν τον χαρακτήρα του οργάνου. Ετσι έπρεπε να ψάξω να βρω τρόπους να έχει η κιθάρα άλλοτε διάρκεια, άλλοτε όχι, άλλοτε καθαρό ήχο ή άλλοτε να τονίζεται ο κρουστικός χαρακτήρας. Εν ολίγοις κατέφυγα σε every trick in the book και όχι μόνο, έχοντας ως σκοπό να ακουστεί το έργο με ήχο κιθάρας σε μια «ουτοπική άρτια ηχογράφηση». Αν κάποια στιγμή βρεθούν κάποιοι να παρουσιάσουν κάτι τέτοιο ζωντανά σίγουρα θα πρέπει να ακολουθήσουν άλλο δρόμο και να προσαρμόσουν τα μέρη για κιθάρα, κάτι που δεν έκανα διότι ούτε γνώσεις, ούτε υπομονή, ούτε χρόνο είχα. Ήθελα να «περπατήσω» κάθε λεπτομέρεια του έργου με κιθάρα, να την κάνω κτήμα μου και να την βγάλω προς τα έξω. Η παρτιτούρα ήταν απαραίτητη (χωρίς αυτη δεν θα γινόταν τίποτα) αλλά και τα midi βοήθησαν αν και έπρεπε να διορθώσω αρκετά πράγματα που ήταν λάθος σε σχέση με την παρτιτούρα. Ευτυχώς μετά από τόσα χρόνια που γνωρίζω το κομμάτι έχει μπει στο πετσί μου, οπότε τα λάθη τα μυριζόμουν αμέσως. Φυσικά κάθε λάθος ψαχνόταν εξαντλητικά ώστε να επαληθεύσω ότι η παρτιτούρα ήταν λάθος, ενώ άλλες φορές επί ώρες προσπαθούσα να καταλάβω τι νότες έπαιζε ένα όργανο, που δεν ήταν στην παρτιτούρα, ή να αποφασίσω με τί να γεμίσω ένα μέρος πλήκτρων με το υποσύνολο της κιθάρας όταν στο μέρος που ακούγονταν μπορεί και να υπήρχαν 3 ή 4 διαδοχικές νότες. Για κάθε σημείο που ηχογραφούσα διάλεγα και έκανα καταγραφή οργάνου, μαγνήτη, ρύθμισης και ηχογραφούσα πάντα dry και di, ώστε μετά να προσθέσω εφέ, αλλά και να επανέλθω με διορθώσεις. Επίσης διάλεγα τη σωστή (αλλά και πιό βολική) θέση στην κιθάρα που θα ήταν δυνατόν να παιχτεί το μέρος που ηχογραφούσα και εννοείται πάντα κούρδιζα τοπικά ώστε να μην υπάρχει θέμα intonation όταν υπήρχαν μεγάλα διαστήματα. Επίσης μέσα στο ίδιο το σόλο, συχνά έπρεπε να γίνει αλλαγή θέσης για να μπορέσει να παιχτεί κάτι, με αποτέλεσμα σε κάποια διαδοχικά σημεία να ακούγεται τυλιχτή σολ χορδή αντί απλή σι, που γίνεται αμέσως αντιληπτό από μουσικούς τουλάχιστον. Στις παρτιτούρες δυστυχώς δεν υπήρχαν τρια μεγάλα σόλο Β3 που ήταν αδύνατον να παιχτούν με το αυτί. Το ένα βρέθηκε αργότερα σε μια διαφορετική παρτιτούρα, το άλλο υπήρχε με κάποια λάθη και κενά στο midi και βγήκε άκρη βλέποντας κάποιον που το έπαιζε στα πλήκτρα σε βίντεο και το τρίτο που είναι αυτοσχεδιασμός B3 και τύμπανα δεν παίζεται πουθενά και ακόμα και στην μεταγραφή του έργου για συμφωνική ορχήστρα έχει περικοπεί σχεδόν στο μισό. Τα μέρη που έχουν μεταγραφεί εντοπίστηκαν πριν λίγο καιρό σε μια on line παρτιτούρα της κακιάς ώρας, μια άλλη αγοράστηκε μέσω συνδρομής σε σχετικό site, ενώ για την ακουστική αποκρυπτογράφηση χρησιμοποίησα την επανέκδοση του 2012 που περιέχει το 5.1 mix του Steven Wilson. Στο τέλος αποφάσισα να τολμήσω και να συμπεριλάβω και τον αυτοσχεδιασμό τύμπανα/Β3 για τα τύμπανα με το αυτί και τις κιθάρες από την παρτιτούρα. Αναγκάστηκα να ντουμπλάρω αρκετές κιθάρες και μπάσο ώστε να πλησιάσω αίσθηση Β3. Το αποτέλεσμα με τις αδυναμίες του τα λέει όλα, αλλά έπρεπε να συμπεριληφθεί. Φυσικά τα προβλήματα δεν περιορίζονταν εκεί, καθώς τα όργανα στον δίσκο μαζί με τα overdubs, είναι πολύ περισσότερα από όσα υπάρχουν στην παρτιτούρα και στα midi που βρήκα. Εκεί χρειάστηκε και περισσότερη μελέτη και σε κάποια σημεία αυτοσχεδιασμός. Τα σχετικά βατά μέρη ήταν οι ηλεκτρικές ....κιθάρες, οι ακουστικές, τα φωνητικά και κάποια σύνθι. Τα τύμπανα ήταν τεράστιο πρόβλημα επίσης, καθώς το midi είχε μια εντελώς βασική αίσθηση του κομματιού. Τελικά αναγκάστηκα να τα προγραμματίσω μόνος μου από το μηδέν ακούγοντας εξαντλητικά πίσω μπρος και παίζοντάς τα με τα pads στο midi keyboard και διορθώνοντας με το ποντίκι. Το όλο εγχείρημα είχε πολλές προκλήσεις αλλά και ωφέλη. Βασικά εξοικειώθηκα με όλα τα μέρη και αποκρυπτογράφησα όλα τα μυστικά τους και μπήκα στα βαθειά, εκτίμησα ακόμα περισσότερο και αναγνώρισα την αξία αυτού του έργου. Μπορεί να το ήξερα ακουστικά, αλλά άλλο είναι να βλέπεις τις ίδιες τις νότες και τη διαδοχή τους και το πως αναπτύσσει ο συνθέτης το έργο. Εκπαιδεύτηκα σημαντικά στην πειθαρχία στο παίξιμο για ηχογράφηση, κάτι πολύ σημαντικό όταν ανάψει το κόκκινο φως και πρέπει να παίξεις 15-20-30 νότες χωρίς να «χτυπήσει» καμιά. Επίσης μια ενδιαφέρουσα διαπίστωση ήταν ότι από την αρχή του χρόνου μέχρι το τέλος, πολλά μέρη που είχα ηχογραφήσει τον πρώτο καιρό έπρεπε να πεταχτούν στα σκουπίδια καθώς η διαφορά στην ποιότητα της εκτέλεσης ήταν εμφανής. Εκανα σημαντική πρόοδο στην ανάγνωση παρτιτούρας, κάτι που χρόνια παλευα περιστασιακά και τελικά αποδεικνύεται ότι μόνο με σκληρή μελέτη και με αυστηρό πρόγραμμα μπορείς να κάνεις έστω και μικρά βήματα. Τέλος μπήκα στα πολύ βαθειά του editing κυρίως, αλλά και άλλων τεχνικών της ψηφιακής ηχογράφησης. Για την ηχογράφηση χρησιμοποίησα every trick in the book που γνώριζα ή έμαθα στην πορεία, ενώ εξαντλητικές ήταν οι καθημερινές ακροάσεις. Κάθε πρωί με ξεκούραστο αυτί άκουγα ό,τι έφτιαξα την προηγούμενη αλλά και το σύνολο για σωστές στάθμες, eq, μετάβαση από μέρος σε μέρος, τύμπανα κλπ. Αυτό συνεχιζόταν όλη τη μέρα και πάλι από την αρχή την επόμενη. Οι σημειώσεις έφτασαν να γεμίσουν ένα τετράδιο και το κομμάτι τελικά έφτασε να έχει πάνω από 100 tracks και περίπου 20 εκδόσεις σωσμένες σε διάφορα στάδια. Θυμίζω ότι είναι μουσικό έργο που έπαιζαν οι ELP ως τρίο ΚΑΙ ζωντανά στη σκηνή – αυτό για να καταλάβει κανείς τι είδους γκρουπ ήταν. Τρία βασικά όργανα γι αυτούς Live, και στο στούντιο με overdubs και bouncing σε 8κάναλο σε διάστημα σχεδόν 10-12 ημερών και όλα αυτά πίσω στο 1971. Για μένα αντίστοιχα χρειάστηκε ένας χρόνος χαλαρά με ένα διάλειμα ενός δυο μηνών, σε one man show και κρατημένα tracks χωρίς bouncing για κάθε μέρος έτσι ώστε να μπορώ να διορθώνω μέχρι την τελευταία στιγμή. Βέβαια η επιλογή να είναι όλα τα όργανα κιθάρες περιόρισαν σημαντικά το συχνοτικό περιεχόμενο κάνοντας την διαδικασία της μείξης 100 tracks ακόμα πιό δύσκολη. Ήταν ένα project ζωής και ένα προσωπικό στοίχημα, ένα όνειρο που από την ηλικία των 15 φαίνονταν άπιαστο. Ενα ταξίδι που ο προορισμός δεν μετράει όσο οι εικόνες της διαδρομής. Μια εξαιρετικά δύσκολη, αγχώδης και ενδιαφέρουσα εμπειρία ίσως χωρίς αντίκρυσμα καθώς δεν περιμένω τίποτα από αυτό, δεν έχει την αξία μιας μεταγραφής του έργου ούτε περιμένω να βρω κοινό. Ήταν ένα πείσμα και ένα καπρίτσιο. Πολλές φορές έφτασα στο σημείο να μην τρώω, να μην κοιμάμαι, να μην μπορώ να ασχοληθώ με τίποτα άλλο κι από την άλλη να λέω, ως εδώ-τα παρατάω, ακόμα και μετά από 10 μήνες δουλειάς. Τόσο βουνό μου φαίνονταν. Αλλά με υπομονή και επιμονή συνέχιζα. Σίγουρα δεν μπορώ να ισχυριστώ ότι μπορώ ακόμα και τώρα ανα πάσα στιγμή να ανοίξω την παρτιτούρα και να παίξω άψογα όλα τα μέρη, αλλά τουλάχιστον είχα την υπομονή να ολοκληρώσω την μεταφορά από πλήκτρα σε έγχορδα, ενός τεράστιου έργου και να μπορέσω να το κατανοήσω καλύτερα και γι αυτό και μόνο είμαι ικανοποιημένος. Όπως και να κατανοήσω την απελπισία του συνθέτη που δεν άντεξε στη σκέψη ότι κάποτε το έπαιζε και δεν θα μπορούσε πια ποτέ να το ξαναπαίξει και να δώσει τέλος στη ζωή του. Εδώ το βιντεάκι που έφτιαξα και εδώ το soundcloud αν κάποιος θέλει να μπει στο νόημα του έργου, ας δει καλύτερα βίντεο για να παρακολουθεί την παρτιτούρα
    0 βαθμοί
  7. Εντάξει μήν βαράτε! Η επιρροή ήρθε αρκετές μέρες πρίν,ακούγοντας Cure,Radio Birdman,Sisters of Mercy και γενικά είχα μιά 80s/90s προσέγγιση πρίν ξεκινήσω να γράφω. Ο εξοπλισμός μου αρκετά φτωχός,δέν μου επέτρεπε να διαμορφώσω το ήχο στα καθαρά εξ' αρχής αφου δέν διαθέτω chorus/phaser/flanger καί έπρεπε να τα προσθέσω αργότερα στο στάδιο της μίξης με plug in,κατί το οποίο με δυσκόλεψε αρκετά(και δέν μου αρέσει ιδιαίτερα το αποτέλεσμα). Πρίν λίγο καιρό και προσπαθόντας αρκετά χρόνια να γράψω ένα track με επαγγελματική προσέγγιση σε pc,άλλαξα σχεδόν τα πάντα που έκανα μέχρι τότε και το πρώτο από αυτά ήταν να γράφω quantize.Μία τυχαία λούπα από drums λοιπόν και πείραγμα στο tempo του cubase ώστε να μήν είναι ποτέ η ίδια χρονικά και ξεκινάω να γράφω θέματα.Υπάρχουν και άλλοι τρόποι όπως είχα αναφέρει παλιότερα. Κατά την δημιουργία τών drums,που δίνω πλέον μεγάλη έμφαση,είναι το 80% κατά την γνώμη μου του πώς θα ακουστεί όλη η μίξη,καλό θα ήταν να δείτε και αυτά,είτε για trigger είτε για βασικούς ήχους. https://www.drumsoundstudios.com/drum-samples. Κατί άλλο που κάνω στα 2 τελευταία track είναι,eq στα μικρόφωνα ετσί ωστέ ο ήχος εξ αρχής να είναι όσο πιό κοντά θέλω.Σε αυτό βοήθησε reference από επαγγελματική παραγωγή(καθαρές/overdrive/distord) εκανά matching όσο μπορούσα. Στο μπάσο Di,ενα eq πρώτο,ενας mpeg αμεσως μετά και teletronix (λίγο).Με την βοήθεια reference,eq πάλι κοντά σε αυτό που ακούω και μετά στο mix,εφόσων δέν παίζω ίδια τονικότητα,θα χρειαστεί να επεξεργαστώ μόνο τις χαμηλές με την μπότα,(είτε κόψιμο,είτε ανέβασμα). Reverb μόνο τύμπανα και μπάσο(λίγο),ολές οι κιθάρες στο Precision reflection engine απο uad (στο All guitars Bus και όχι send). 2 Send: 1 reverb 1 Chorus τα phase και Flanger είναι πάνω στα κανάλια.Ισως εκανά λάθος εδω. Master bus:Eq(cubase)Limiter(ελάχιστα),Multiband Compressor(-2/3 db όλα,ozone 4(μονο ελάχιστο compression,eqing,mono/stereo wigth,μεσαίο limiting),limiter τελικό(για ασφάλεια). Εξοπλισμός: Vox ac10c1,sennheiser e906 Plugins most used:Teletronix uad Rode mp5 (room) Decapitator sound toys epiphone Les Paul Custom oxide tape recorder uad DYI distortion pedal real tape sound sample & Rat 2 pedal real tape drums samples,Groove agent Specular Reverb V3 10 band eq,frequence eq, Bss dpr 402 compressor brickwall limiter,multiband compressor Yamaha rbx 170 bass cubase 10 DAW. Υ.Γ Πιστεύω με την νέα προσθήκη του creamback και των λυχνιών,να σας προσφέρω καλύτερο ήχο στις κιθάρες και να έχετε καλύτερη ακρόαση του τελικού αποτελεσματός. Σας ευχαριστώ πολύ,να είστε πάντα καλά!
    0 βαθμοί
  8. Αφήνω αυτό εδώ και όποιος θέλει κρίνει. Έχει τις ιδιαιτερότητές του αλλά πιστεύω πήγε καλά. Έχει βγει ακριβώς αυτό που είχα κατα νου και συνδυασμός ροκ ενορχήστρωσης με μπαγλαμά και λίγο τούμπα εδω κι εκεί, ήταν και είναι κάτι που θέλω να το επιχειρώ από εδώ και πέρα. Αρκετά τα λόγια πείτε μου εσείς.
    0 βαθμοί
  9. Ενα κομματι μισοτελειωμενο για εναν πλατωνικο ερωτα μεταξυ δυο εφηβων που δεν ξεχνιεται και ακομα ποναει. Once apon a time there was a little girl Going through his stuff,digging in her nose Once apon a time there was a little boy when she bacame his friend,he never felt alone-again Oh my little girl!!! Once apon a time there was a little girl Lying on his bed,her smile was like the sun Once apon a time there was a little boy when she bacame his friend,he never felt alone-again Oh my little girl!!! Μια φορα και ενα καιρο ηταν ενα μικρο κοριτσι Ψαχουλευε τα πραγματα του,σκαλιζε την μυτη της Μια φορα και ενα καιρο ηταν ενα μικρο αγορι Οταν εγινε φιλη του,δεν ξανα ενιωσε μονος-ποτε Ω μικρο μου κοριτσι!!!! Μια φορα και ενα καιρο ηταν ενα μικρο κοριτσι Ξαπλωμενη στο κρεβατι του,το χαμογελο της ηταν σαν τον ηλιο Μια φορα και ενα καιρο ηταν ενα μικρο αγορι Οταν εγινε φιλη του,δεν ξανα ενιωσε μονος-ποτε Ω μικρο μου κοριτσι!!!! Ω μικρο μου αγορι!!!!
    0 βαθμοί
  10. Τρίτο επίσημο lyric video από το επερχόμενο ντεμπούτο άλμπουμ "Things Left Unsaid". All music and lyrics by Christos. Video created and edited by Christos. Song Tracking, Editing, Mixing and Mastering at 'LoNe Studios' Athens, Greece by Thimios Krikos. Vocals recorded at 'Devasoundz Studios', Athens, Greece by Thimios Krikos. Artwork and layout of the album by George Zacharoglou.
    0 βαθμοί
  11. Ενα κομματάκι που εφτιαξα για να γιορτασουμε την αρχη του καλοκαιριου. Ηοpe U like it!
    0 βαθμοί
  12. Πάρα πολύ όμορφο. Ηχάρες, ωραίες αλλαγές, ρυθμός και μελωδίες. Και η παραγωγή super. Με το τελείωμα μας τελείωσες .
    0 βαθμοί
  13. Και τα bass pedals δεν πρέπει να ήταν σε καλύτερη κατάσταση όταν τα άφησε...
    0 βαθμοί
  14. 0 βαθμοί
  15. Μια και αναφέρθηκες σε "σούπερ παιξίματα", άκου και το παρακάτω, αφού πρώτα βάλεις ζώνη ασφαλείας γιατί ο -τότε- 27χρονος τρέχει πολύ... Όσοι δεν κατέχουν από Jazz Hammond να τονίσουμε ότι η μπασογραμμή παίζεται ταυτόχρονα (συνδυασμός αριστερού χεριού και αριστερού ποδιού στα bass pedals). Μαζί του οι συνήθεις ύποπτοι Paul Bollenback στην κιθάρα και Byron Landham στην ντραμς.
    0 βαθμοί
  16. Ο Τζίμυ (ο Μπρούνο όχι ο Πανούσης από πάνω) είναι φοβερός μουσικός, φοβερός δάσκαλος κ φοβερή μορφή γενικότερα . Τα rant που κάνει στα βίντεο του όταν θέλει να τα χώσει κάπου είναι απόλαυση κ όταν τον βλέπεις πόσο πολύ πορωνεται σε αυτή την ηλικία κ με την υγεία του σε αυτήν την κατάσταση, καταλαβαίνεις πόσο πολύ αγαπάει αυτό που κάνει, πόσο ειλικρινής σαν άνθρωπος είναι κ πως το πάθος του για αυτήν τη μουσική κ αυτό το όργανο ούτε έφηβος δε το'χει
    0 βαθμοί
  17. Μπράβο ωρέ Βρασίδα. Να και κάτι που Δεν είχα από Joey. Τώρα όμως το έχω....
    0 βαθμοί
  18. Αφου οι τελευταιες σελιδες ειναι ΝτεΦραντσεσκο τριμπιουτ να βαλω ενα του τεραστιου του Τζιμι του Μπρουνου που εχει ΝτεΦραντσεσκο Μετα το 2ο λεπτο εχει κ φλεξινγκ για τους νεολαιους
    0 βαθμοί
  19. https://www.zougla.gr/politismos/mousiki-politismos/article/vre8ikan-ixografisis-tou-tzon-koltrein-pou-ixan-xa8i
    0 βαθμοί
  20. Ας τον φυλαει εκει που είναι ο καλός Θεουλης. Μας έδωσε τοσα πολλά...
    0 βαθμοί
  21. Ναι, όπως και στο πρώτο του άλμπουμ στα 17. Όταν το πρωτοάκουσα θυμάμαι μου σηκώθηκε η τρίχα, και όταν έμαθα ότι αυτό που ακούω παιζόταν από έναν 17χρονο...άντε γεια! Από μικρός όμως ήταν γενικά παχουλό παιδί, τώρα εκεί μεταξύ 17 και 20 φαίνεται ότι είχε χάσει κιλά, που μετά βέβαια ξαναπήρε x5. Σε κάποια στιγμή ακραίας πείνας κατάπιε ένα ολόκληρο B3, and the rest is history.
    0 βαθμοί
  22. Ναι, το έχω ακούσει από πολλούς σκυλαδες να το παίζουν. Το θέλω από γάτα, όπως το ζήτησες αρχικα
    0 βαθμοί
  23. 0 βαθμοί
  24. το εχω σε σκυλο αυτο αλλα βγαινει ροτβαιλερ
    0 βαθμοί
  25. Πάει ο καφές μου, άτιμε. EDIT: Ρε Σταύρο, μπορείς να παίξεις με γάτα την εισαγωγή του cause we 've ended as lovers? Βρες ένα backin χωρίς κιθάρα.
    0 βαθμοί
  26. 0 βαθμοί
  27. Σε προηγουμενο ποστ αναφερθη απο τον @fusiongtr στην ιδια προταση προγκ/φιουζιον/γκρεγκ χαου κ μολις το διαβασα το παρακατω τεμαχιο μπηκε στο πλεηλιστ κ αρχιζε να παιζει απο μονο του (η εμφαση στο προγκ κ στο γκρεγκχαου, δε φιουζιονιζει τοσο)
    0 βαθμοί
  28. τωρα τελευταια μαθαινω και γατα.... Hotel cal.MP3
    0 βαθμοί
  29. Κάθε ηλεκτρονικό κατάστημα εντός της ΕΕ μπορεί να χρεώνει τον ΦΠΑ της χώρας του σε πωλήσεις έως 10.000 ανά χώρα. Μόλις ξεπεράσει το όριο, είναι υποχρεωμένο εγγραφεί στο μητρώο one-stop-shop, να χρεώνει ΦΠΑ με βάση τη χώρα προορισμού του εμπορεύματος και να αποδίδει εκεί τις τυχόν διαφορές. Συνεπώς, τα μεγάλα καταστήματα σίγουρα θα είναι ενταγμένα στο καθεστώς και θα χρεώνουν ελληνικό ΦΠΑ (βλέπε Thomann) ενώ κάποια μικρά καταστήματα που δεν έχουν μεγάλο τζίρο σε ενδοκοινοτικές πωλήσεις, ενδεχομένως να χρεώνουν το τοπικό ΦΠΑ. https://greece.representation.ec.europa.eu/news/fpa-oi-neoi-kanones-gia-ilektroniko-emporio-stin-ee-tha-aploysteysoyn-ti-zoi-ton-emporon-kai-tha-2021-06-28_el
    0 βαθμοί
  30. Εσείς στα 19 σας τι κάνατε? Μάλλον δεν είχατε ολοκληρώσει μια world tour σαν μέλος της μπάντας του Miles Davis, και μάλλον δεν είχατε ηχογραφήσει το δεύτερο σας άλμπουμ με καμιά 30ρια μουσικούς, μεταξύ των οποίων οι John Scofield, Wallace Roney, Illinois Jacquet, Kirk Whalum, Billy Hart, Milt Hinton και λοιποί άσχετοι...
    0 βαθμοί
  31. Κάντε και κάνα subscribe ωρέ κλεφτόπουλα, τζάμπα είναι (και για σένα το λέω Samy, που ακούς Jazz/Blues/Prog και έχεις και λογαριασμό στο youtube).
    0 βαθμοί
  32. Πάμε να ακούσουμε και κάτι κλασικό, μια και το ζητάει και ο Samy...
    0 βαθμοί
  33. Αυτό όμως όχι. Και δεν μπορώ να το βρω κιόλας...
    0 βαθμοί
  34. Και τώρα ο James Hogan από το album του True Diversity του 2004.
    0 βαθμοί
  35. Άμα θέλεις prog ασούμε, υπάρχει και prog fusion. Peter Fernandes από το album του Q.E.D. εδώ με τον Greg Howe.
    0 βαθμοί
  36. Lucky Peterson, ακόμα μια τεράστια απώλεια στον χώρο του Blues που μας άφησε πρόωρα το 2020. Ο κύριος είχε κυκλοφορήσει το πρώτο του άλμπουμ στα...5 του χρόνια!
    0 βαθμοί
  37. Πολύ καλό Πάνο! Ωραία και η φωνή σου!
    0 βαθμοί
  38. Harish Raghavan από το album του Calls for Action του 2019.
    0 βαθμοί
  39. Και μια και θυμηθήκαμε την κομματάρα, να ακούσουμε και μια κορυφαία εκτέλεση του 1967.
    0 βαθμοί
  40. Και μείνε μακριά από bootlegs. Αν θες να αγοράσεις CDs, διάλεξε τουλάχιστον τις επίσημες δουλειές του. Όλα τα άλλα βρίσκονται σε digital formats για κατέβασμα, δεν χρειάζεται να σκάσεις λεφτά σε ένα πειρατικό CD του, πχ, "Missing" soundtrack. Από τα αναρίθμητα bootlegs που κυκλοφορούν τόσα χρόνια, ο Παπαθανασίου δεν πήρε δεκάρα τσακιστή. Και ούτε πρόκειται πλέον, ούτε αυτός ούτε κάποιος κοντινός του, οπότε...torrents και άγιος ο Θεός.
    0 βαθμοί
  41. Eυχαριστω για την πληροφορια .Γι'αυτο κανω παραγγελιες σε cd !!
    0 βαθμοί
  42. Είναι ένα πολύ μικρό ποίημα ! Το μελοποίησα πριν 2 μήνες αλλά το κρατούσα στο συρτάρι περιμένοντας έναν καλό συνεργάτη να το ερμηνεύσει. Κάποιο πρόβλημα όμως του έτυχε και δεν στάθηκε δυνατόν μέχρι τώρα. Αυτή η καθυστέρηση ήταν για καλό αφού, όταν δεν είχα κάτι άλλο να κάνω το έπιανα και το ξαναέπιανα...μέχρι που το κάτσιασα !! Καλή συνέχεια !! ΚΡΥΦΤΟ (του Γιώργου Γκανέλη) Εισαγωγή μέχρι 00:34 1η στροφή από 00:34 Νύχτες μαρτύριο σαν κολαστήριο δίνω αυτόγραφα στη μοναξιά είναι μεσάνυχτα μάτια ορθάνοιχτα ψάχνουν στο πάτωμα να βρουν νησιά. Γεφυρούλα από 01:10 μέχρι 01:34 2η στροφή από 01:35 Βράδια ανήσυχα χέρια φιλήσυχα ψάχνουν το άγγιγμα του ουρανού σκότος ανέκφραστο όνειρο εύθραυστο μπαίνουν φαντάσματα βαθιά στον νου. Ρεφρέν από 02:11 Κι εσύ ποιος ξέρει πού να είσαι είναι αργά για να σε βρω το γλυκοχάραμα σκληρό παίζεις κρυφτό και προσποιείσαι, το γλυκοχάραμα σκληρό παίζεις κρυφτό και προσποιείσαι Γέφυρα από 02:52 Επανάληψη ρεφρέν από 03:27
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου