Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. LK

    LK

    Moderator


    • Βαθμοί

      14

    • Αναρτήσεις

      11.956


  2. Waterfall-K

    Waterfall-K

    Μέλος


    • Βαθμοί

      8

    • Αναρτήσεις

      10.697


  3. Terry RoscoeBeck5

    Terry RoscoeBeck5

    Moderator


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      9.133


  4. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      46.979


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 12/03/2024 σε όλα

  1. Στα σοβαρά τώρα, στις αγγελίες υπάρχουν μερικά πλήκτρα ιδιαίτερα. Ως έγχορδος καμιά φορά χαζεύω για οφθαλμόλουτρο.
    2 βαθμοί
  2. Ζήσε Μάη μου... Οπότε: Νέο pc (αν το παλιό δεν τραβάει), Windows 11 και clean instal. Θα παιδευτεί λίγο στην αρχή ώσπου να το σετάρει όπως θέλει αλλά μετά θα είναι σίγουρος ότι όλα θα δουλέψουν ρολόι. Next case.
    2 βαθμοί
  3. Η άλλη λύση. Τον κρατάει όπως είναι, τον δουλεύει έτσι....και παίρνει έναν άλλον για internet. Υ.Γ. στο ένα studio έχω ακόμα και εγω δυο μηχανήματα με 7αρια...ακόμα , και θα τα κρατήσω έτσι. Το ένα αποκλειστικά για να δουλεύω/ χειρίζομαι τους modeling ενισχυτές, και τον άλλον για video-φωτογραφία. Ακόμα δεν εχω θέματα με το Internet....απλά δεν έχει updates.
    2 βαθμοί
  4. Δεν έχεις επιλογή, πρέπει να αναβαθμίσεις το λειτουργικό. Οπότε το ερώτημα γίνεται "να πάω στα 10 ή στα 11;" Εδώ να σημειώσω ότι οτιδήποτε τρέχει στα 10, φαίνεται να τρέχει και στα 11 ακόμα κι αν δεν αναφέρεται στις προϋποθέσεις. Οπότε το μόνο που μένει είναι να δεις αν το υπάρχον hardware σου παίρνει τα 11. Αν όχι και δεν προτίθεσαι να αναβαθμίσεις hardware, πας αναγκαστικά στα 10 για όσο (λίγο) χρόνο έχουν ακόμα.
    2 βαθμοί
  5. Πρώτα πάρε clone τον σκληρό σου έτσι οπως είναι τώρα (για τον φόβο των Ιουδαίων) . Μετά κάνε update στα 11, και κατά 93,7 % δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα (το έχω κάνει από windows 7 σε 11, το έχω κάνει από windows 8.1 σε 11....το έχω κάνει και από windows 10 σε 11- χωρίς κανένα πρόβλημα )
    2 βαθμοί
  6. Άμα βγάζεις και φωτογραφίες της προκοπής έχεις καλές πιθανότητες
    1 βαθμός
  7. Όχι δεν είσαι. Εγώ είμαι πιο ωραίος, με καλύτερο σώμα και πιο έξυπνος. Bonus: Παίζω και κιθάρα.
    1 βαθμός
  8. Πολύ ωραίο το άσμα! Άψογο σε όλο το μήκος και το πλάτος του. Ωραιο και το παρεάκι…
    1 βαθμός
  9. Έχω φουλ σετ και λάστιχα φυσικά. Γυμνάζομαι για εβροβΥζιον Εγώ φοβόμουν ότι τον είχα πολύ δυνατά για το είδος
    1 βαθμός
  10. Χρήσιμο το αλτηράκι στο βάθος. Ωραίο και το στούντιο Νίκο, με γειά!
    1 βαθμός
  11. Πολύ ωραίος ο παίχτης και (φυσικά) πολύ ωραίο το δείγμα της πειραματικής σου διαδικασίας. Και το λέω αυτό, διότι ό,τι (περίπου) περιγράφεις στην τελευταία σου πρόταση, συμβαίνει και σε μένα όταν δοκιμάζω διαφορετικούς τρόπους προσέγγισης για τον ίδιο ήχο που θέλω να πετύχω. Όχι τόσο στο ότι δεν ''αντέχω'' τους πρώτους ήχους, όσο το ότι με ''ξενίζουν'' σε σχέση με τους επόμενους. Βέβαια, μην ξεχνάμε και το εξής: Όσο περισσότερο ασχολούμαστε με το dialing ενός ήχου και ΕΙΔΙΚΑ την ίδια μέρα ή την ίδια χρονική στιγμή της ημέρας, τόσο κουράζουμε το αυτί μας και τόσο μας φαίνεται ότι κάπου το τελικό αποτέλεσμα ''τελματώνει''. Μήπως εάν τα ακούσεις αύριο με πιο ''καθαρό'' και ''ξεκούραστο'' αυτί, ξαναθυμηθείς γιατί σου άρεσε ξεχωριστά ο κάθε ήχος στη σειρά του; Τώρα, στο ποιος μου άρεσε περισσότερο; Όλοι, διότι ο καθένας είναι πολύ όμορφα προσεγγισμένος και εξυπηρετεί ωραία την εκάστοτε περίσταση. Δεν ξεχωρίζω κάποιον. ΥΓ: Άντε! Ο ΑC30, είναι μαγεία!
    1 βαθμός
  12. Καλά λοιπόν, θα τα πιούμε του χρόνου, θα σας κάμνωμεν σκόνη απ τους προκριματικούς του Νοιζ, με Νπαπ στις κονσόλες, Δέλτα στις κιθάρες, Κοζ δρ στα πλήκτρα, θα φάτε τη σκόνη μας
    1 βαθμός
  13. Έλα τώρα... Και είχα high hopes λαίμαι... Πολύ φοβάμαι τότε ότι ο κλήρος θα πέσει στον "τραγουδιστή του Noiz", γνωστό και ως sir Apos.
    1 βαθμός
  14. Μπορείς να εγκαταστήσεις και τα δύο λογισμικά και να επιλέγεις στην εκκίνηση μεν ποιο από τα δύο θα εργαστείς κάθε φορά. Όταν δεις ότι δεν σου χρειάζονται τα w7 τα βγάζεις.
    1 βαθμός
  15. με μόνο όρο να βγει το προϊόν με πλήκτρα σε δυο εκδόσεις. Σε κίτρινο χρώμα και οσμή τσιγαρίλας ή σε Πέρλα και τα τέσσερα ακραία (με επιλογή του πελάτη η πλευρά) με κάψιμο από σιγκαρίλος.
    1 βαθμός
  16. Μια μικρή παρένθεση, επειδή είδα πολλάκις να επαναλαμβάνεται το επιχείρημα των "χρημάτων των φορολογουμένων που πηγαίνουν σε ανοησίες". Είμαστε σίγουροι ότι τα έξοδα της ΕΡΤ ή όποιου άλλου δημόσιου φορέα συμμετέχει δεν υπερκαλύπτονται από διαφημιστικά ή άλλα έσοδα; Δεδομένης και της απήχησης που έχει η Σάττι αλλά και του χαμού που έχει ήδη προκληθεί, δεν είναι λογικό να υποθέσουμε ότι από μόνη της αναβαθμίζει το διαφημιστικό προϊόν;
    1 βαθμός
  17. Να στείλεις CV και φωτό - που θα εξεταστούν από τριμελή επιτροπή "σοφών" η οποία θα αποφανθεί αν ο κτηνίατρος ματσάρει με τις συνολικές απατήσεις. ΥΓ: Αλλά τι λέω... Εσύ είσαι γερούνδιος. Εδώ θέλουμε να ρίξουμε το μέσο όρο, όχι να τον ανεβάσουμε. Να περάσει ο επόμενος παρακαλώ...
    1 βαθμός
  18. TA TA TA stands for : True Analog True Algorithmic Time Assigned COSTIKKO
    1 βαθμός
  19. Αυτό το βίντεο δεν μπορεί να παρουσιάζεται ως conversation killer σε μια συζήτηση. Και θέλω να πιστεύω ότι και η Σάττι δε θα το παρέθετε για να δειγματίσει τη δουλειά της. Δεν πιστεύω ότι κάποιος με ορθή κρίση θα έβγαινε να ισχυριστεί ελαφρά τη καρδία ότι: Δεν εχει σχέση με το τραγούδι. Δεν εχει σπουδές στη μουσική. Δεν εχει μια γενική γνώση τουλαχιστον περι της ιστορίας της τέχνης αλλά και του concept στην τέχνη. Δεν εργάζεται επαρκώς. Όμως όλα τα παραπάνω δε σημαινουν ότι μπορούμε να ισχυριστούμε ότι έχει παραπάνω ικανότητες απο ανθρώπους που μελετούν με σαφή κατεύθυνση και αφοσίωση κάποια είδη με τόσο συγκεκριμνένα χαρακτηριστικα σαν αυτό. Κανείς δεν μπορεί να τα κάνει όλα και καλά. Δε φτάνει ούτε ο χρόνος ούτε η αφοσίωση, και μερικές κοντράρουν πάνω σε άλλες. Επειδή βλέπω ότι αρκετοι τρώγονται με τις σπουδές στο Berklee, πρέπει να καταλάβουν ότι όλα αυτά τα κολέγια δεν είναι εγγύηση για κάτι γιατι λειτουργούν με την αμερικανική νοοτροπία περι της εκπαίδευσης που εν πολλοίς είναι πλήρωσε και αν θες, εκεί ειναι η γνώση, πάρτη. Αν δε θες, πλήρωσε και φύγε κανοντας κάποια βασικά πραγματα. Απο το berklee εχω γνωρίσει ανθρώπους που ήταν πολύ καλοί και κάποιους όχι και τόσο. Το ίδιο και με σπουδαστές απο το LACM το Codarts και το LCM. Απο μόνο του το χαρτί δε λέει κάτι για τον μουσικό και ευτυχώς, όπως ακριβώς και στη δουλειά μου έχω δει και αγράμματους με χαρτί απο το Harvard και άλλες βαρυγδουπες περιγαμηνες του εξωτερικου. Το ίδιο και με δουλειές απο βαρύγδουπα σε φήμη εργοληπτικά γραφεία του εξωτερικού, που έχουν μέσα λάθη που εδώ φοιτητής δεν κανει. Αλλά τα στέλνουν χωρις καν να ελέγχουν. Είναι ο λόγος που πάντα λέω ότι δείκτης για την ποιότητα των σπουδών ενός ιδρύματος δεν ειναι ο αριστούχος αλλά αυτός που με το ζόρι πέρασε τη βάση. Αυτό που όντως ισχύει είναι αυτό που είπε και ο Αποστόλης παραπάνω. Δηλαδή ότι στην αμερική αυτό που διδάσκεται στα κολλέγια της μουσικής και διαφεύγει ολοκληρωτικά σε κάποιον που σπουδάζει εδώ, ακόμα και αν έχει όρεξη να μάθει, είναι το να μάθεις για το μη μουσικό μέρος της δουλειάς. Δηλαδή το μαρκετινγκ της δουλειας σου, στρατηγικές καριερας, προστασία δικαιωμάτων και λοιπά στοιχεία περισσότερο οικονομικου και στρατηγικού προφίλ παρά καλλιτεχνικού. Σε αυτό το σημείο όλοι όσοι έχουμε σπουδάσει εδώ δυστυχώς χάνουμε. Δεν εκπαιδευτήκαμε για αυτό και το αποτέλεσμα είναι οι καριέρες και τα έργα πολλές φορές να πέφτουν στο κενό και να χάνονται ακόμα και απο ανθρώπους που έχουν επιδείξει ικανότητες ίσες και μεγαλύτερες και απο εγχώριους αλλά και διεθνείς καλλιτεχνες που μας έρχονται στο φεστιβάλ της πρωτεύουσας και με ειδικές μετακλήσεις για να πάρουν πρωταγωνιστικούς ρόλους. Ο έλληνας σπουδαστής μουσικής δεν γνωρίζει τίποτα για τη δουλειά και πώς να τη διεκδικήσει σωστά με το που ξεπορτίζει απο το ωδείο του και φιλοδοξεί να εργαστεί σα μουσικός. Μαθαίνει στην πράξη (αν μάθει). Στην αμερική σε ετοιμάζουν για αυτό. Και δυστυχώς αυτό σήμερα είναι στην καλύτερη εξίσου σημαντικό με τη μουσική για κάποιον που θέλει να βιοπορήσει ή έχει φιλοδοξες βλέψεις (μην πω και σημαντικότερο). Η Μαρίνα Σάττι στο τελευταίο φαίνεται ότι επιδεικνύει σημαντικές ικανότητες, ακολουθώντας μια πορεία με μικρή σχετικά αλλά σταθερή πρόοδο (την οποια διατηρεί εδώ και κάποια χρόνια, άρα η πρόοδος της δεν ειναι μικρή πια), κάνοντας στοχευμένες επιλογές που αποδεικνύουν ότι δεν απευθύνεται τοσο στην ελληνική κατανάλωση, ότι ακολουθεί σχέδιο που ασχετως αν εκπόνησε η ίδια ή εργολάβος αποδίδει και ότι έχει μια πολύ προσωπική αντιληψη περι της μουσικής της ταυτότητας. ΌΛΑ τα παραπανω είναι γεγονότα. Όμως δυστυχώς η τέχνη συμβαίνει και εκεί που δεν μαζεύεται πολύς κόσμος, και εκεί που δεν πεφτουν πολλά χρήματα. Και σίγουρα ο καθένας έχει προσωπικό φίλτρο για το τι του αρέσει και τι όχι και αυτό αντίθετα με τις επιστήμες, στην τέχνη μπορεί να σταθεί ως conversation killer. Δεν την γνωρίζω προσωπικά, και παρά το γεγονός ότι και ο ίδιος διακρίνω ποιότητες αλλά και άνθρωποι που σέβομαι και εμπιστεύομαι στο χώρο, ορκίζονται για τις ικανότητες της (και δεν εχω αμφιβολία για το κριτήριο τους) δεν μπορούν, ούτε η ίδια και δεν μπορει κανεις να με πεισει για τις αισθητικές της επιλογές. Δεν μπορώ να το παρακολουθήσω όλο αυτό και δεν μπορούσα απο την εποχή της διασκευής του θα σπασω κούπες. Ούτε τώρα στην εποχή της Rosalia και του διαπολιτισμικου trap. Δεν παλεύεται απο μένα η επιλογή του δρόμου που με συνέπεια ακολουθεί εδώ και κάμποσα χρόνια και μάλιστα η αρχική μου απορία για αυτό έχει δώσει τη θέση της στη βεβαιότητα ότι η ίδια είναι απόλυτα συνειδητή στο τι και πως το κάνει, ότι αυτο που εγώ δεν αντέχω δευτερόλεπτο σε αυτήν αρέσει. Αυτο το χιπστερ κολάζ χωρις συνδετικο ιστό, με θραύσματα απο συνταγες που στο πρόσφατο παρελθον εχουν δοκιμαστει επιτυχημένα απο εντελώς διαφορετικούς ανθρώπους και πολιτισμούς σε διάφορα μέρη του κόσμου είναι μεν κατι που δεν συναντάμε πρώτη φορά αλλά παίζει ρολο και ο τρόπος που γίνεται. Και παρεμπιπτόντως λόγω αυτού πιστεύω ακράδαντα ότι στο ζάρι και το βίντεο του είχε αρκετό εως σχεδον αποκλειστικό λόγο. Δηλαδή δε θεωρώ ότι της επιβλήθηκε κάτι και αν ναι θα ήταν ελάχιστο ίσως και ανάξιο λόγου. Το βίντεο του συγκεκριμένου τραγουδιού, είναι σαν συνέχεια όλων των προηγουμένων της. Εχει αντιστοιχα κλισέ σημεία και είναι τέλεια ευθυγραμμισμένο με αυτά που λέει σε δηλώσεις, συνεντεύξεις* και το βιογραφικό της. Συνεπώς ένας λόγος παραπάνω για να πιστεύω ότι είχε τουλάχιστον γεναία μερίδα ελέγχου πάνω στο τελικό αποτέλεσμα. Η μουσική έχει πάψει να ειναι τόσο τεχνοκρατική όσο όταν μέχρι και τον 20 αιώνα. Σήμερα οι όντως δεξιοτεχνες δεν παράγουν μουσική (ειναι youtubers και δεν εχουν χρόνο) αλλά "περιεχόμενο" όπως οι υπόλοιποι παράγουν ένα show που με μορφή βίντεο απευθύνεται στο κοινό των SM με ότι και αν αυτο επιβάλει. Έτσι ίσως και οι πρώτοι να γίνονται αυτιστικοί και βαρετοί geeks που απευθύνονται σε άλλους geeks που έχουν αντοχή προσοχής μερικών δευτερολέπτων στο καθημερινό scroll τους. Αυτό δεν σημαινει απλά εκπτώσεις, αλλά περιορισμό της δυναμικής της μουσικής σε ένα σχεδον μονοψήφιο ποσοστό ενός συνολικού θεάματος στο οποίο η μουσική λειτουργεί συμπληρωματικά. Πολλές φορές και σε ένα σπάρταθλο καγκουριάς και καραγκιοζιάς για κέρδος λίγης παραπάνω θέασης. Και αυτό είναι το πλαίσιο στο οποίο σήμερα η μουσική ζει. Στα 1-2-3' του reel. Οπως επίσης έχει αναφερθεί και απο άλλους, και εγώ έχω τοποθετηθει ξανά ότι δυσκολεύομαι να εντοπισω τους λόγους που η καλη μουσική βιώνει αυτή τη συντριβή και δεν προσφέρεται πλεόν ως κάτι άλλο απο μια κακή τραγουδιστικού τύπου διασκέδαση/αποσυμπίεση. Πάει πακέτο και μαζί με άλλα πράγματα και σίγουρα κανένας (ειδικότερα οι νεότεροι) δεν προτείθεται να προσπαθήσει πολύ για κάτι που ακομα και παλιότερα λίγοι καταλάβαιναν και σήμερα ενδεχομένως κανείς. Η πραγματική τέχνη, όχι μόνο δε σου προσφέρει αλλά στα παίρνει όλα. Και αυτό είναι ένα τιμημα που λίγοι σήκωναν και σηκώνουν. Οι δε νεότεροι, στα πλαίσια της ανάγκης τους να απορρίψουν τις επιλογές της προηγούμενης γενιάς, τραβάνε προς τις κατευθύνσεις που προαναφέρθηκαν και μοιάζει αδύνατο να συμφωνήσουν δυο γενιές εκ των οποίων πιο παλιές γνωρισαν τον διαδικτυακό κόσμο κάποια στιγμή και τον χρησιμοποιούν και μια άλλα που έζησε και ζει όλη της τη ζωή μέσα απο αυτό. *Μερικές μέρες πριν την προβολή του βίντεο είχε δηλώσει ότι: "Ο κόσμος έχει αυτά τα στερεότυπα για την Ελλάδα για τα όμορφα νησιά, τα αρχαία, τη θάλασσα, το σαγανάκι, το όνειρό μου είναι να δείξω στον κόσμο αυτή τη νέα Ελλάδα του σήμερα, με την urban κουλτούρα και την έμπνευση απο την πόπ κουλτούρα".
    1 βαθμός
  20. τρεχουν ολα. μολις γυρισα και τα 2 pc μου , το ενα εχει μεσα τις παναγιας τα ματια, απο 10 σε 11 με μηδενικα προβληματα, μη σου πω οτι τρεχουν καλυτερα στα 11....
    1 βαθμός
  21. Συνοψίζοντας: 1ον ΔΕΝ μπορείς να πάς από τα 7 κατευθείαν στα 11 (χωρίς την μεσολάβηση 8,10) (χρονοβόρο-και θέλει παραμετροποίηση) 2ον To clean install (και εκ νέου setup προγραμμάτων) μπορεί και να πάρει λιγότερο χρόνο από το Update. 3ον Αν είναι να πάς μοιραία σε clean install, δεν έχει κανέναν νόημα να μην πάς σε καινούργιο pc.
    1 βαθμός
  22. Γι' αυτό κάνουμε update στο λειτουργικό....όταν επίσημα η Microsoft τα δίνει. Π.χ. αρχίζω να θυμάμαι πράγματα. Το 2019 πήγα (σε άλλο laptop) από τα windows 7 ΚΑΤΕΥΘΕΊΑΝ στα 10 άρια (χωρίς να χρειάζεται να μεσολαβήσει update από τα 7 στα 8).
    1 βαθμός
  23. Καλλίτερα νεο PC, δεν θα χρειαστεί και να κάνει ενδεχομένως και χακεριές. Με το MBR σε GPT κ.λ.π... Edit 2... Άσε που για να έχει 7αρια, σημαίνει ότι ο επεξαργαστής του ΔΕΝ υποστηρίζεται επίσημα από τα 11. Θα χρειαστεί, όπως και να έχει, χακερίες (που οκ τις έδωσε η microsoft), αλλά θα φάει χρόνο...κι άλλο.
    1 βαθμός
  24. Τώρα θυμήθηκα....πέρασαν και χρόνια ΔΕΝ μπορείς να πας από τα 7 στα 11 με update κατευθείαν. Πρώτα από τα 7 στα 8 μετά στα 10....και μετά στα 11.....θέλει χρόνο... edit: ΆΡΑ Όσο χρόνο θα φας στο Update , τόσο θα φας και στο clean install...και ξανα μανα setup ό,τι έχεις. ΆΡΑ 2ον....κράτα τον έτσι....με 7αρια...δούλευε τον....και πάρε άλλον για Internet.
    1 βαθμός
  25. Καλά, αυτό εννοείται ότι θα το κάνει. Αλλά αν δεν του κάτσει κάτι είναι σπατάλη χρόνου το όλο μπρος-πίσω. Τι προγράμματα κουβαλάνε αυτά τα pc είναι το ερώτημα, και αν έχουν κάποια σχέση με επαγγελματική χρήση παρόμοια με αυτή που κάνει ο Npap στο δικό του. Προσωπικά αν δούλευα επαγγελματικά το pc μου όπως ο Npap δεν θα έκανα τέτοια πειράματα. Ήδη έχουμε τραβήξει αρκετά τόσες δεκαετίες και σαν απλοί χρήστες, και πάλι λέμε δεν βαριέσαι. Αλλά σε επαγγελματικό επίπεδο διακινδυνεύονται άλλα πράγματα.
    1 βαθμός
  26. Άλλο προσπαθώ να θυμηθώ.....αν από τα 7...μπορείς να πας κατευθείαν στα 11......αυτό δεν το θυμάμαι........ Τωρα που το σκέφτομαι....νομιζω πήγα από τα 7 στα 8,1...μετα στα 10.....και μετα στα 11.....
    1 βαθμός
  27. Κάπου εδώ θα πεταχτώ και θα πώ. 1ον θα έχει ήδη clone τα 7αρια σε άλλον σκληρό βρέξει χιονίσει. 2ον....Το έχω κάνει το update στα 11 σε 4 pc και με διαφορετικά λειτουργικά όπως προέιπα Ένας τρόπος υπάρχει να το μάθει.
    1 βαθμός
  28. Ναι οι περιορισμοί hardware για τα 11 παρακάμπτονται αλλά, αναλόγως με τη χρήση που κάνει κανείς, είναι πολύ πιθανό να συναντήσει προβλήματα αργότερα. Not recommended με λίγα λόγια.
    1 βαθμός
  29. Αν δεν βαριέται ας το κάνει. Θα μπορέσει όμως να τσεκάρει ΟΛΑ τα προγράμματα που έχει στα νέα Wins? Κάποια προβλήματα/ασυμβατότητες μπορεί να του παρουσιαστούν σε 2 μέρες, 2 μήνες, ένα χρόνο. Και μετά τι κάνει? Μήνυση στον Λάκη? Δύσκολες αποφάσεις...(και κάπου εδώ θα πεταχτεί ένας και θα πει "πάρε Mac να βρεις την υγειά σου" και θα αρχίσει το πανηγύρι).
    1 βαθμός
  30. To 6,3 % το καλύπτει με το clone Θα πάρει clone τον σκληρό του σε έναν άλλο....(έτσι έχει τον παλιό σκληρό με τα 7άρια εξασφαλισμένο) Μετά θα παίξει με το Update, και κατά 93,7 % σε 2 ωρίτσες το πολύ (ανάλογα το Pc του) θα είναι μια χαρά
    1 βαθμός
  31. Αυτό το 93,7% πως το έβγαλες? Να ξέρεις πάντως ότι ακόμα και έτσι να είναι, το υπόλοιπο 6,3% μπορεί να του βγει καταστροφικό, μια και μιλάμε για επαγγελματικό PC. Εγώ στη θέση του δεν θα έπαιζα το χαρτί του clone disc μεταξύ δύο διαφορετικών Windows.
    1 βαθμός
  32. Έχω δοκιμάσει και harware που οι latest drivers του ήταν σε XP.....Κανένα πρόβλημα και στα 11. 1 USB κάρτα ήχου και το behringer BCF2000
    1 βαθμός
  33. "Windows 10 will reach end of support on October 14, 2025". Αν τα προγράμματα σου δουλεύουν σε Wins 10, που φαντάζομαι θα δουλεύουν, πήγαινε στα 10. Αν το κάνες μάλλον/σιγουρα θα πας για clean install, μια και η δημιουργία αντιγράφου του C: με τα αρχεία συστήματος χλωμό να δουλέψουν σε Wins 10. Υπάρχει φυσικά και η επιλογή των Wins 11, εκεί πάλι θα παίξει clean install αλλά ενδέχεται να πρέπει να αλλάξεις και hardware (δεν ξέρω τι pc έχεις και αν μπορεί να τρέξει 11ρια). Προσωπικά θα μείνω στα 10 ώσπου να σταματήσουν τα updates, αλλά η περιπτώσεις μας διαφέρουν. Το clean install πάντως λογικά δεν το γλυτώνεις. Αν το pc σου σηκώνει Wins 11 και τα κυρίως προγράμματα που χρησιμοποιείς τρέχουν σ'αυτά, εγκατέστησε Wins 11.
    1 βαθμός
  34. ειστε υπερβολικοι και ΓΕΡΟΙ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ οτι και στην εποχη μας παραγεται ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ μουσικη, απλα παραγεται και ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΗ μουσικη οποτε θελει λιγο παραπανω για να ΨΑΞΕΙΣ να την βρεις. Τωρα αν μιλας μονο για Mainstream, top-40 θα συμφωνησω αλλα και παλι διστακτικα μια και φοβαμαι οτι ο λογος που δεν μου αρεσει σχεδον τιποτα στο top 40 δεν ειναι επειδη δεν ειναι "καλο" αλλα επειδη εχω τα αΦτια ενος 60χρονου (σχεδον).....
    1 βαθμός
  35. Για να πετύχεις έναν καλό ήχο, μπορείς να δοκιμάσεις έναν καθαρό φεντερ και καποιο big muff, σκακαρισμένο με λίγο ts808 και compression. Πολύ πρόχειρα μαγείρεψα έναν ήχο, χωρίς να ξερω πως παίζεται το κομμάτι. mar.mp3
    1 βαθμός
  36. Θα μου επιτρέψεις μια μικρή διαφωνία... Δεν είναι "μας" η ήττα ως Ελλάδα. Είναι "όλων μας" παγκοσμίως. Η κατρακύλα είναι συνολική και εμείς είμαστε μέρος της. Floyd, Queen, YES, Supertramp, ELP, Παπαθανασίου για να αναφέρω ορισμένους... Πάνε, τέλος. Τώρα Badbanny (αν το λέω σωστά) και Kanye West. Και έχουμε μείνει εμείς να ζούμε με τα "φαντάσματα" των ένδοξων ημερών. Δυστυχώς, είμαστε είδος υπό εξαφάνιση. Αλλά από την άλλη, είναι αναπόφευκτο.
    1 βαθμός
  37. Πολλά μπράβο για το εγχείρημα! Ήσουν πολύ πειστικός στο μεγαλύτερο μέρος. Πολύ καλός ήχος, ατμόσφαιρα και το παίξιμο σου υποστηρίζει πολύ το -αρκετά απαιτητικό- κομματι. Το γουστάρεις και αυτο φαίνεται. Σε κάποια -λίγα- σημεία εάν είχες κάπως καλύτερη ροη, και ήσουν λίγο πιο «διακριτικός» στη χρήση του tremolo, θα μιλούσαμε για μια τέλεια εκτέλεση.
    1 βαθμός
  38. Εκτός από το παίξιμο, μου άρεσε πάρα πολύ ο ήχος σου. Δεν είναι αμιγώς "Γκιλμορικός", αλλά έδωσε τα μέγιστα στην ατμόσφαιρα του κομματιού.
    1 βαθμός
  39. Ανάμεσα σε όλα τα άλλα στο Berklee κάνεις και music business, social media, career planning και παρόμοια courses. Ως Αμερικάνοι έχουν ψύχωση με αυτά. Είναι εμφανές ότι εδώ έχουν πιάσει τόπο. Ας μη ξεχνάμε ότι ο καθένας επιλέγει το τι θα επιδιώξει στη ζωή, άλλος κυνηγάει τέχνη, άλλος χρήμα, καριέρα κτλ. Αυτό που θέλει να κάνει η Σάττι το κάνει μια χαρά εδώ. Τώρα το ποιους αφορά και ποιους όχι είναι άλλο θέμα. Εγώ αν ακούσω τέτοιο πράγμα πχ πάνω από μερικά δεύτερα θα μου πέσουν τα αυτιά :) .. ούτε και Ρουβά θα άκουγα, αλλά τον θεωρώ εξαιρετικό ως Έλληνα ποπ τραγουδιστή, μεγάλο ταλέντο σε όλα που κάνει. Θυμάμαι μια ιστορία με τον Ξαρχάκο που είχε ένα - εξαιρετικό- κομμάτι στο νούμερο δύο κάποτε και ανακάλυψε ότι στο νούμερο ένα ήταν ο κάτμαν.. νομίζω κάποιος απ τη μπάντα του έβαλε να δει το βίντεο... :( Και γενικώς αυτή είναι η ιστορία της ποιοτικής ελληνικής μουσικής, και η ιστορία της μουσικής καριέρας των περισσότερων φίλων μου. Περιθώριο, πολύ μικρά μεγέθη, και μηδενική σχεδόν απήχηση σε μέσα και κοινό. Ο Έλληνας καταναλώνει τραγούδι βασικά, όχι μουσική. Και η σημερινή μουσική κατάσταση αντικατοπτρίζει πλήρως την κοινωνική κατάσταση. Αν συγκρίνεις το βάρος των μεγάλων φωνών και δημιουργών 60-70 με αυτούς του 80-90 οι τελευταίοι ωχριούν. Και αν πάμε 2000+ δεν υπάρχει καν σύγκριση. Δεν είναι τυχαίο ότι μας κατακτήσανε, και οι επόμενες γενιές θα ζήσουν σε μια χώρα απροσμέτρητα χειρότερη απότι εμείς. Η ήττα μας ήταν πρώτα απόλα πολιτισμική. Τώρα γιατί συνέβη αυτό, έχω διάφορες θεωρίες, αλλά είναι κουβέντα για άλλο thread.. ;)
    1 βαθμός
  40. Σωραίος. Αλμπουματάρα btw.
    1 βαθμός
  41. Δεν ξέρω τι είναι, εκτιμώ ότι απλά άλλαξαν το όνομα που εμφανίζεται πχ το "Miltos23" να γίνει "Πεταλουδίτσος" αλλά αναγράφεται το ex-Miltos23 για να γνωρίζουν ποιος είναι.
    1 βαθμός
  42. Εξω απο την πλακα εμενα αυτο που μου κανει τεραστια εντυπωση ειναι η παντελης έλειψη ΧΙΟΥΜΟΡ των...επικριτων του βιντεο που δεν καταλαβαινουν οτι η Σατι κανει ΠΛΑΚΑ με τα στερεοτυπα που εχουν οι..ασπροκαλτσομενοιμεσανδαλια κΣενοι για την Ελλαδα..και δεν τα προβαλει ως θετικα σημεια της χωρας για τα οποια καποιος αξιζει να την επισκεφτει... (ενταξει είμαστε Βαλκανιοι και ως εκ τουτου το χιουμορ δεν ειναι και το δυνατο μας σημειο αλλα οχι και ετσι ρε φιλωΟυζ)
    1 βαθμός
  43. Το τραγούδι και το κλιπ τα σπάνε. Αυτοί που λένε για κιτς και μπολυγουντ φαντάζομαι δεν δέχονται ότι ένας καλλιτέχνης μπορεί να εχει και άποψη και συγχρόνως να μην παίρνει τον εαυτό του πολύ στα σοβαρά. Η Σάττι δεν είναι τυχαία. Θεωρώ ότι τα πολλά dislikes που αναφέρονται στα βίντεο προέρχονται περισσότερο από ανθρώπους που ακούν περισσότερο Οικονομόπουλο και λιγότερο Μαχαβισνου ορκεστρα
    1 βαθμός
  44. ζΟΥΡΝΑΣ αγορι μου ο βασιλεφσ....τι να κλασι το κλαρινο..τιποτισ δεν κΣινι το αΦτι οπως ο ζουρνας.. το τραγουδι μαμαει και δερνει btw για το ειδος (δεν το ειπα εγω μου το ειπε ο ανιΠσιος μου που ακουει ΜΟΝΟ τραπ και ρεγκετον και ειναι 17 ετων και ινΕ και LGBT οποτε κατι κσερι ), σιγουρα το πρωτο τραγουδι της εβροβιζιον που εχουμε στειλει και μου αρεσει (ή τελος παντων δεν με κανει να θελω να αΦτοχτονισο απο την βαρεμαρα και την υποκρισια ) . σουπερ παραγωγη, πανεξυπνη ενορχηστρωση και το βιντεο σκοτΩ.
    1 βαθμός
  45. Αυτά έλεγα στον @Waterfall-K, αυτά θα επαναλάβω... Αν και διαγωνισμός "τραγουδιού", προσπαθήστε να αφήσετε το τραγούδι, τη μουσική εκτός... Κατανοητό ότι για εμάς, γερούνδιους και νεότερους που ασχολούμαστε με τη μουσική, είναι από δύσκολο ως ακατόρθωτο να θέσουμε εκτός κάδρου αυτές τις παραμέτρους. Όμως η Ευροβιζιόν έχει μετεξελιχθεί σε κάτι, που σε εμάς μπορεί να μην αρέσει, αλλά η Σάττι την προσέγγισε με έναν τρόπο που προσεγγίζει τα "θέλω" του διαγωνισμού. Δεν κρίνω τη συμμετοχή της μουσικά, αλλά ως pure business. Δείτε τι πουλάει ο «ανταγωνισμός». Με αυτόν πρέπει να γίνουν οι συγκρίσεις και όχι με τα ακούσματα μας. Και όπως λέω, είναι απλά η Ευροβιζιόν, όχι κάποιο ζήτημα ζωής ή θανάτου... Cheers
    1 βαθμός
  46. Για τους γνώστες
    1 βαθμός
  47. Ο μόνιμος αποκλεισμός του Dim μετά τόσα χρόνια παρουσίας στο NOIZ είναι απλά ντροπή.
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου