Προς το περιεχόμενο
  • Ανακαλύψτε τη μουσική του Noiz
       (6 κριτικές)

    gmoukou

    Χαιρετώ τη κοινότητα.

     

    Μετά απο πολύ καιρό, κόπο, υπομονή και επιμονή σας προσφέρω προς ακρόαση και σχολιασμό το πόνημά μου.
    Την πρώτη μου απόπειρα σύνθεσης συμφωνικού έργου για πλήρη ορχήστρα.

     

    Σύγχρονος ήχος, και σίγουρα οχι για όλα τα αυτιά και γούστα, πέρασε απο 40 κύματα, ύψη και βάθη, αλλαγές επι αλλαγών, γράψιμο, πολύ σβήσιμο και ακόμα περισσότερη ακρόαση για να καταλήξει σε 11 περίπου λεπτά υλικού.

    Σίγουρα το μεγαλύτερο σε διάρκεια αλλά και πυκνότητα (λόγω ενορχήστρωσης) αμιγώς μουσικό έργο που έχω ασχοληθεί και σίγουρα θα μπάζει απο 15 μεριές γιατί.......ντάξει τόσες παράμετροι τρέχουν :classic_tongue:

     

    Πραγματικά σα να πέταξα ένα βουνό απο τη πλάτη μου...

     

    Όπως λέει και ο @fusiongtr........μπινελικώστε ελεύθερα!


    • Like 22

    Feedback χρήστη

    Πρόταση



    40 minutes ago, Ανδρέας Γκόγκος said:

    Πολύ ενδιαφέρον προτζεκτ. Θυμίζει πολύ στο Atom Heart Mother.

    Συγχαρητήρια !!

     

    wow, σε ευχαριστώ πολύ!

    Με τιμούν και με το παραπάνω τα λόγια σου!

    Επεξεργασμένο από gmoukou
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    • Guru

    είμαι της πιο "μελωδικής" κλασικής σχολής και χωρίς εικόνα σε διαδραστική σχέση μου ήταν δύσκολο να παρακολουθήσω το όλον...  δεν μπορώ όμως παρά να θαυμάσω την ενδελεχή προσπάθεια σου και να σου δώσω συγχαρητήρια...

     

    πραγματικά αν κάποια στιγμή (δύσκολο ok αλλά στο εύχομαι) το έργο σου αποδοθεί από ζωντανή ορχήστρα, με μαέστρο να την διευθύνει γραμμικά στο χρόνο φροντίζοντας να αναδειχθούν οι εκτελεστικές δεινότητες κάθε οργάνου και κυρίως η μαγεία των μικροδυναμικών του κατά μόνας αλλά και στο σύνολο (που το midi εκ φύσης αδυνατεί να προσεγγίσει έστω και στο ελάχιστο), τότε θα "απογειωθεί" και θα φανεί η πραγματική του αξία...  μπράβο και πάλι...

    • Ευχαριστώ 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Πολύ καλό.

    Ειδικά για "πρώτη προσπάθεια".

    Μου έκανε λίγο σαν μίξη Στραβίνσκι και Σαιν Σανς με ολίγον από Bauhaus εκεί στα "σκληρά" σημεία 🙂

     

    Ευτυχώς που δεν είμαι "σοβαρός" μουσικός (ή μάλλον καν μουσικός) γιατί θα τα παρατούσα ακούγοντας σε 🙂 

     

    είσαι πολύ ταλαντούχος και με λίγη δουλειά ακόμα νομίζω ότι θα ακούσουμε σύντομα και άλλα εκπληκτικά πράγματα από εσένα.

    Επεξεργασμένο από Superfunk
    • Like 1
    • Ευχαριστώ 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Μου δίνει μεγάλη δύναμη το να ακούω τόσο καλά λόγια απο τέρατα εδω μέσα.

     

    36 minutes ago, Superfunk said:

    Ευτυχώς που δεν είμαι "σοβαρός" μουσικός (ή μάλλον καν μουσικός) γιατί θα τα παρατούσα ακούγοντας σε 🙂 

     

    Άσε μας ρε φανκ και σύ.
    Είχαμε τη μετριοφροσύνη του φουζιον, τώρα έχουμε και τη δική σου........που εσείς και αν γράφετε παπάδες!

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    • Featured Comment
    gmoukou

    Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)

    @yameth Σ’ευχαριστώ παρα πολύ για τα καλά σου λόγια.

    Όπως και των υπολοίπων, με τιμούν και με το παραπάνω. 

    (II - V - I είναι μωρε η εισαγωγή δε φαινεται; :classic_tongue:)

     

    Γραφω λοιπόν 2 λόγια εδώ γιατί δε ξέρω αν βολεύει στο review. 

     

    Η διαδικασία, όπως σε όλα μου τα έργα, ξεκιναει με την επιλογή ενορχήστρωσης, το προσχέδιο της δομής/φόρμας, την επιλογή των δομικών μου υλικών και τέλος (σε κάθε έργο) την επιλογή μιας νέας παραμέτρου που δεν έχω ξανά χρησιμοποιήσει στο παρελθόν  (στην προκειμένη ήταν το στοιχείο του αυθορμητισμού και η πηγαία επεξεργασία των υλικών χώρος τη χρήση παραδοσιακής μοτιβικης επεξεργασίας. Θα μπορούσε κανεις να το πει και αυτοσχεδιασμό μέσα σε πολλά εισαγωγικά).

     

    Από τη στιγμή λοιπόν που αποφάσισα να γράψω συμφωνικό έργο η ενορχήστρωση είναι μια σχετικά απλή διαδικασία.

    Μια κλασική (με την έννοια του διαχρονικού) συμφωνική ορχήστρα η οποία σημαίνει τα εξής:

    2d1, 2d1, 2, 2d1 - 2, 2, 2, 1 - Timp. - Perc. - Pno d Cel. - 14/12/10/8/4

     

    Εξηγουμαι, οι παύλες χωρίζουν τις ομάδες οργάνων και τα κόμματα όργανα των ομάδων, δηλαδή:

    Ξύλινα πνευστά:

    2 φλάουτα με τον ένα παίκτη να ντουμπλάρει (d=doubling) πίκολο φλαουτο, 2 όμποε με το ένα να ντουμπλάρει αγγλικό κόρνο, 2 κλαρινέτι και 2 φαγκότι με το ένα να ντουμπλάρει κόντρα φαγκότο. 

    Χάλκινα πνευστά:

    2 κόρνα, 2 τρομπέτες, 2 τρομπόνια, 1 τούμπα. 

    Κρουστα:

    Timp. (Timpani) 1 παίκτης

    Perc. (Percussion) 4 παίκτες 

    Πληκτροφόρα:

    Pno(πιανο) ντουμπλάρει cel(celesta)

    Έγχορδα:

    14 πρώτα βιολια

    12 δευτέρα βιολια

    10 βιολες

    8 τσέλι

    4 κοντραμπάσα 

     

    Θα μπορούσαν να μπουν και περισσότερα όργανα αλλά μιας και ήταν η πρώτη προσέγγιση συμφωνικού έργου είπα να μη βγάλω τα ματάκια μου περισσότερο. 

    Ως γνωστόν, όσα όργανα βαζεις πρέπει να τα αξιοποιείς, οποτε τα ακόμα περισσότερα οδηγούν  και σε βαθύτερη σκέψη (και ήδη είχε φτάσει 20000 λεύγες για μένα). 

     

    Στο προσχέδιο γίνεται το εξής:

    Επιλεγεται η δομή και της δίνεται μια οπτική μορφή σε ένα χαρτί μέσω δυο αξόνων (χψ) όπου αντιπροσωπεύουν το χρόνο και στη περίπτωση μου τις δυναμικές/πυκνότητα γραφής. 

    Με αυτό το τρόπο μπορεί να ορίσει κανεις από πριν κορυφώσεις, πτώσεις, μεταπτώσεις, σιωπές κλπ ώστε να δημιουργηθεί μια ενδιαφέρουσα πλοκή. 

    Στη περίπτωση μου επέλεξα να καθρεφτίσω στο έργο μια προσωπική εμπειρία που είχα σε ένα ταξίδι μου χωρις όμως να θέλω να φανεί κάπως αυτό.

    Ηθελα απλα να εκφράσω το πως αισθάνθηκα εκείνη την ημέρα. 

     

    Στα δομικά υλικά ξεκίνησα επιλέγοντας τη μελωδία που ηθελα να διακατέχει το έργο, τις αρμονίες τις οποίες έψαξα να δημιουργήσω με στόχο να είναι όσο πιο λειτουργικές, εύπλαστες και πολύπλευρες γίνεται (clusters κλπ), και τέλος τον ρυθμό που θα δώσει μια οποια κίνηση. 

     

    Όλα τα παραπάνω, όπως προανέφερα, πέρναγαν από το φίλτρο των εικόνων του ταξιδιού που ήθελα να αποδώσω στο έργο και ταυτόχρονα απο τα αισθητικά μου κριτήρια που αφορούσαν τον σύγχρονο ήχο. 

     

    Φυσικά όλα πήραν πνοή σε Daw (cubase) και δε πιστεύω ότι θα μπορούσε να γίνει αλλιώς γιατί δε μου κάνει αίσθηση να μην ακούω αυτό που γράφω (αν γραφόταν μόνο σε χαρτί, καλά καλαμαρακια...)

    Κάποια midi instruments παίχτηκαν στο midi keyboard και πολλά περισσότερα γράφτηκαν με ποντικάκι και

    πολύ επεξεργασία των midi CC.

    Φανταστικά χρήσιμη βρήκα τη λειτουργία του retrospective midi recording που έχει το cubase pro 10 με την οποία μπορείς να παίζεις ότι γουστάρεις στο keyboard χωρίς να γράφεις και αν κάτι δεις ότι σου έκανε κλικ μπορείς να το ανακαλέσεις και να σου εμφανιστεί σαν midi event. Κοινως ο προγραμμα καταγράφει στο παρασκήνιο όση ώρα παίζεις και αμα δεις ότι σου κάνει του λες φέρτο δω. 

     

    Αυτα τα λίγα.

    Στέγνωσα, δε μου’ρχεται κάτι άλλο.

    Σκεπαζεις υπέρδιπλο με αυτό το σεντόνι... :classic_rolleyes:

    Επεξεργασμένο από gmoukou
    • Like 2
    • Ευχαριστώ 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    @Καπως σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια στο review.
    Αν και δεν έχω κάνει ποτέ εκτενή ανάλυση τα έργα του Χέρμαν, σαν μεγάλος φάν έχω παρακολουθήσει επανειλημμένως τις ταινίες του Χίτσκοκ και πιστεύω οτι έχουν φωλιάσει κάπου εκεί μέσα στοιχεία του πρώτου.
    Όχι, δεν υπάρχει κάτι ηχογραφημένο, όλα είναι vst.

    • Like 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Αν και μου αρέσει ο λυρισμος και η μελωδϊα ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ σε ότι έκανες εδω.

    Εγω για να φτάσω εκει που εισαι θέλω 5 ζωές.

    Τι set up χρησιμοποιησες?

    • Like 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Σ'ευχαριστω πολύ για τα καλά σου λόγια!

     

    2 hours ago, loucas said:

    Εγω για να φτάσω εκει που εισαι θέλω 5 ζωές.

     

    Ελα μωρε τώρα, λίγη μουσική να ακούσει κανείς και λίγες παραστάσεις να παρακολουθήσει για να καταλάβει τι γίνεται και βουαλα (όπως σε όλα τα είδη άλλωστε)

     

    2 hours ago, loucas said:

    Τι set up χρησιμοποιησες?

     

    Φαντάζομαι δεν εννοείς το pc που χρησιμοποίησα και τα specs του σωστά;

    Γενικά, όπως ανέφερα και παραπάνω, έγραψα σε Cubase 10 pro μέσω vst instruments/sample modeling.

     

    Επεξεργασμένο από gmoukou
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες



  • Aornum - Chasm in Time (lyric video)

    Μια πρώτη απόπειρα σε ολοκληρωμένο heavy κομμάτι και παράλληλα το πρώτο basic lyric video που έχω προσπαθήσει.(Έχει ξανανέβει χωρίς το βίντεο) . Οποιοδήποτε feedback ευπρόσδεκτο 🍻    

    GMartin
    GMartin
    Music

    Out of the water

    Βαρυ και ασηκωτο 🙂  

    Superfunk
    Superfunk
    Music 2

    "Charis" - gkourmoul1

    Ήρθε προ ημερών ο σύντεκνος ο Χάρης (μουσικός παραγωγός/dj), κάτσαμε μπροστά στο pc (εκείνος στα πλήκτρα και εγώ στην κιθάρα) και αυτοσχεδιάζαμε/τζαμάραμε για κάμποσες ωρες. Προς το τελος της βραδιάς εγραψε τα πλήκτρα που ακούγονται στα πρώτα δευτερόλεπτα. Μπορεί να μην έκατσε να το συνεχίσουμε και να το ολοκληρώσουμε παρέα, αλλά φρόντισα να μη χαθεί η ευκαιρία. Έβαλα τύμπανα, κιθάρες, μελωδίες με συνθ, κάποια εφέ από πίσω και ...έτοιμο.

    gkourmoul1
    gkourmoul1
    Music 2
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου