Προς το περιεχόμενο

Τζαζ πιανο που;;;


harry86

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παιδια ευχαριστω για τη βοηθεια. Δεν κολλαω καθολου στα πτυχια, αυτο που με εχει κανει να κολλαω ειναι οτι μου ειπε ξεκαθαρα οτι δεν εχει υλη και μαλιστα θεωρει βλακειες τις υλες κλπ. Με λιγα λογια τον ειδα πολυ χυμα σε ολα, δε μου ειπε καθολου οτι "θα κανουμε αυτο μαζι" μου μιλαγε παρα πολυ γενικα για τη μουσικη και τον αυτοσχεδιασμο. Ενιωθα λες και ημουν με ενα φιλαρακι (ειναι πολυ ωραιος και οκ τυπος) και μιλαγαμε για τη μουσικη και το πιανο. Αυτο ειναι που με απασχολει κυριως... Με λιγα λογια φοβαμαι μηπως δεν εχει μεθοδο και δεν προχωρησω, απο την αλλη μπορει να κανω και λαθος και να εννοουσε οτι γενικα δεν θα κολλησουμε στην υλη..δεν ξερω.

Για το αλλο που μου ειπε ο φιλος παραπανω για τα ομαδικα εχει σαφως δικιο αλλα ειναι κατι που δε μπορω να το ξερω τωρα, μονο οταν γραφτω και ξεκινησω σε καποιο ωδειο.

Και φυσικα δε μιλαω για τον Τσουρελη αλλα για τον 2ο καθηγητη πιανου στον Φακανα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 21
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

  • Guru

Οταν πηγαίνουμε σε έναν δάσκαλο με σκοπό να του δώσουμε τα με κόπο κερδισμένα λεφτάκια μας για μας μάθει να παίζουμε, οφείλει να μας απαντήσει με την μεγαλύτερη δυνατή σαφήνεια πώς σκοπεύει να το κάνει αυτό, πως θα μας βοηθήσει με την τεχνική μας, πως παρουσιάζει το μελωδικό/αρμονικό/ρυθμικό υλικό του ιδιώματος που μας ενδιαφέρει, πως οργανώνει την διδασκαλία του ρεπερτορίου κλπ. Παπαριές του τύπου "οι ύλες είναι βλακείες" δεν ακούγονται ως παπαριές όταν έχεις μάθει πλέον αυτές τις "βλακείες" κι έχεις πάει να σου κάνει μάθημα ο Keith Jarrett.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καθε υλη ειναι μη υλη, αφου αναιρει τις αλλες, αφου λοιπον αποκλειται να μην εχει υλη αλλιως δεν θα γινοταν μαθημα, μηπως εννοει οτι εχει το δικο τουυ εξατομικευμενο μαθημα αναλογα το μαθητη;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οταν πηγαίνουμε σε έναν δάσκαλο με σκοπό να του δώσουμε τα με κόπο κερδισμένα λεφτάκια μας για μας μάθει να παίζουμε, οφείλει να μας απαντήσει με την μεγαλύτερη δυνατή σαφήνεια πώς σκοπεύει να το κάνει αυτό, πως θα μας βοηθήσει με την τεχνική μας, πως παρουσιάζει το μελωδικό/αρμονικό/ρυθμικό υλικό του ιδιώματος που μας ενδιαφέρει, πως οργανώνει την διδασκαλία του ρεπερτορίου κλπ. Παπαριές του τύπου "οι ύλες είναι βλακείες" δεν ακούγονται ως παπαριές όταν έχεις μάθει πλέον αυτές τις "βλακείες" κι έχεις πάει να σου κάνει μάθημα ο Keith Jarrett.

 

Συμφωνω μαζι σου γι'αυτο κι εχω κολλησει ενω ψηνομουν πολυ για Φακανα. Ειναι μεγαλο ρισκο να ξεκινησω και να δω οτι ειναι τελειως χυμα και δεν εχει μεθοδο και προγραμμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καθε υλη ειναι μη υλη, αφου αναιρει τις αλλες, αφου λοιπον αποκλειται να μην εχει υλη αλλιως δεν θα γινοταν μαθημα, μηπως εννοει οτι εχει το δικο τουυ εξατομικευμενο μαθημα αναλογα το μαθητη;

 

Δεν μπορω να ξερω τι εννοουσε αφου δε μου το διευκρινισε... Αυτο που μου ειπε κατα λεξη μονο οταν τον ρωτησα να μου αναλυσει τι θα καναμε το πρωτο ετος μου ειπε "εγω δεν εχω υλη και θεωρω βλακειες τις υλες".

Απο'κει και περα δεν ξερω τι εννοουσε με αυτο και δεν ξερω επισης τον τροπο της διδασκαλιας του, αυτο ηθελα να μαθω αλλα δε μου ειπε ποτε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Ο OP είναι πολύ συγκεκριμένος σε αυτό που ζητάει. Θέλει να μάθει τζαζ πιάνο. Η ύλη είναι συγκεκριμένη, υπάρχουν πράγματα που πρέπει να μάθει κάποιος και η ενδεδειγμένη σειρά να το κάνει. Παρ΄όλα αυτά συμφωνώ με το

κανε ενα κοπο και ρωτα τον, κανε μια συζητηση παλι.

 

Είναι πιθανόν να πρόκειται για ατυχή έκφραση, ίσως πάλι να εννοεί πως δεν πιστεύει στο χρονοδιαγράμματα του τύπου...τον πρώτο χρόνο θα κάνουμε αυτό, τον δεύτερο εκείνο κλπ,

εννοώντας πως ο καθένας μας χρειάζεται τον χρόνο του. Μια διευκρίνηση δεν θα βλάψει.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Κοιτάξτε.

 

"ύλη" υπάρχει. Αλλιώς τι σκατά θα διδάσκει ο δάσκαλος;

 

Το πιθανότερο είναι πως αυτό που εννοεί είναι ότι δεν ακολουθεί κάποια συγκεκριμένη γνωστή σειρά, ή κάποια διαδεδομένη μέθοδο μάθησης, αλλά πάει πιο πολύ με το ένστικτο.

 

Τουλάχιστον έτσι καταλαβαίνω, αλλά το "η ύλη είναι βλακείες" είναι χοντρό να βγαίνει από οποιονδήποτε δάσκαλο. Αν μη τι άλλο δείχνει ότι δεν υπάρχει δομή στα μαθήματά του και ότι δεν έχει ιδέα από παιδαγωγικές μεθόδους... :(

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

 

Τουλάχιστον έτσι καταλαβαίνω, αλλά το "η ύλη είναι βλακείες" είναι χοντρό να βγαίνει από οποιονδήποτε δάσκαλο. Αν μη τι άλλο δείχνει ότι δεν υπάρχει δομή στα μαθήματά του και ότι δεν έχει ιδέα από παιδαγωγικές μεθόδους... :(

 

Ακριβώς. Αν μου έλεγαν εμένα κάτι τέτοιο θα έψαχνα αλλού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυσκολο να ξανακανω συζητηση μαζι του. Πανω απο 1 ωρα συζηταγαμε και η γραμματεας μου ειπε να την παρω απο Δευτερα αν ειναι να γραφτω γιατι κλεινουν οι θεσεις. Και γενικα κι εμενα δε μου παει να ξαναπαω για συζητηση μετα απο τοση ωρα που μιλαγαμε προχθες. Πιστευω οτι δε θα μου πει κατι διαφορετικο παντως και να ξαναπαω.

 

"Το πιθανότερο είναι πως αυτό που εννοεί είναι ότι δεν ακολουθεί κάποια συγκεκριμένη γνωστή σειρά, ή κάποια διαδεδομένη μέθοδο μάθησης, αλλά πάει πιο πολύ με το ένστικτο."

 

Κι αυτο ακομα εμενα με προβληματιζει. Δηλαδη θα ερχεται καθε βδομαδα για μαθημα και εκεινη τη στιγμη θα σκεφτεται τι θα κανουμε σημερα; Δε μου φαινεται και πολυ σωστο αυτο....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου