Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. vagelism

    vagelism

    Μέλος


    • Βαθμοί

      8

    • Αναρτήσεις

      3.887


  2. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      20.926


  3. Spyros Delta

    Spyros Delta

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      6.273


  4. Nikos Aravanis

    Nikos Aravanis

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      1.070


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 03/02/2019 σε όλα

  1. O διαγωνισμός τελείωσε, και τώρα που καταλάγιασε η αδρεναλίνη της δημιουργίας των προηγούμενων ημερών μπορούμε ίσως να δούμε πιό ψύχραιμα τι φτιάξαμε. Αρχικά είχα σκοπό όπως είπα να κολλήσω τις λούπες σε κάτι παλιότερο, αλλά τελικά στο δρόμο όλα άλλαξαν. Μιά δυό από τις λούπες (ιδίως στα τύμπανα όσες δεν θύμιζαν ηλεκτρονική τριπ χοπ και δεν ξέρω τι άλλο) μου άρεσαν σαν βασική δομή. Ξεκίνησα λοιπόν και βρήκα κάποιες άλλες έτοιμες λούπες στο μπάσο που με βόλεψαν. Αυτές αποφάσισα να είναι η βάση μου. Το κομμάτι ξεκινάει με την κουρτίνα από τα δεδομένα που είναι περασμένη 4 φορές, με μιά μικρή διαφορά φάσης, σε reverse και hard panned και μιά φορά προς το τέλος κανονική. Η τέταρτη reverse έχει ένα echo repeat. Στην πορεία διαπίστωσα ότι η τονική αίσθηση της κουρτίνας ήταν μισό τόνο πιό πάνω από την πρώτη μου μπασο λούπα, αλλά μου άρεσε αυτό το κατέβασμα. Μπαίνουν οι μαράκες, η λούπα με τα τύμπανα των δεδομένων και η πρώτη μου λούπα στο μπάσο. Η λούπα αυτή είναι muted και γύρω στο 0.22 αποφάσισα να την ανεβάσω μια οκτάβα ώστε να την ντουμπλάρω σαν muted κιθάρα πλέον (στο στυλ που ντουμπλάρει ο Becker το μπάσο πχ στο Jossie), κάτι που γίνεται hard panned δεξιά και αριστερά. Την ίδια ώρα για ατμόσφαιρα μπαίνει το B3 με leslie...και το μπάσο αλλάζει σε μιά άλλη μπασολούπα που βρήκα γύρω στο 0.30. Την λούπα αυτήν την ντουμπλάρισα με κιθάρα και με B3 (με το fishman) φτιάχνοντας το αντίστοιχο κιθαριστικό θέμα. Στο 0.46 έρχεται η 3η μπασολούπα η οποία με βόλεψε για να γράψω το βασικό θέμα σε στυλ Wes (περισσότερο θα έλεγα Ritenour copying Wes) σε οκτάβες και τα σχετικά ακορντάκια πάλι με το Fishman. Στο ίδιο σημείο έχω αλλάξει τα τύμπανα των δεδομένων με κάτι πιό αεράτο από ezdrummer. Γύρω στο 1.00 υπάρχει ένα μικρό αυτοσχεδιαστικό μέρος (όλα με την dot μέχρι στιγμής) στο ίδιο ύφος. (το Rhodes που συνοδεύει είναι η strato με το fishman) Στο 1.34 επαναλαμβάνεται το θέμα με προσθήκη άλλων δυο φωνών που μας οδηγεί σε μια μετατροπία με το εισαγωγικό μέρος του σόλου στο Rhodes για 8 μέτρα όπου το σόλο είναι πιό ανάλαφρο με την αλλαγή επίσης στα κρουστά. Στο 2.06 γυρνάμε στην κανονική τονικότητα και συνεχίζεται το σόλο στο Rhodes (Fishman / strato) με την προσθήκη του ντεφιού για πιό 70ς ατμόσφαιρα. Κάπου ανάμεσα έχουμε μερικά ακορντάκια με την στρατο. Στο τέλος σε ένα τυπικό outro σβήσιμο, έχουμε δυό B3 με leslie με ένα υποτονικό γρατσούνισμα στην στρατο, σε πιό αεράτο θέμα στα τύμπανα πάλι από το ezdrummer γιατί το σφιχτό δεδομένο τέμπο δεν ταίριαζε με τίποτα. Στο φινάλε έχουμε πάλι την λούπα της κουρτίνας των δεδομένων σε reverse όμως αυτή τη φορά κατεβασμένη μισό τόνο ώστε να κλείσουν όλα μαζί. Πάνω κάτω αυτό ήταν, χρησιμοποίησα τα βασικά εργαλεία του cubase συν πρόσθετα κάποια CLA compressors σε pluggins, όπως και κάποια mastering pluggins της waves, όπως και multiband limiters. Κάποιοι ίσως πουν ότι το κομμάτι το πουσάρισα αρκετά σαν τελικές στάθμες, όμως αυτό έγινε για δυό λόγους. Ο πρώτος ήταν ότι καθώς έρχονταν οι υποψηφιότητες στον διαγωνισμό έβλεπα καθε φορά όλο και υψηλότερες στάθμες και δεν ήθελα να υπάρχει μεγάλη διαφορά. Ο δεύτερος ήταν ότι σαν βάση (αναφορά) για την συνολική μίξη ήταν αυτό το κομματι του Marcus Miller Cousin John, καθώς και κάποια του Lee Ritenour από το δίσκο Wesbound. Επίσης η διάρκεια του κομματιού έμεινε στα 3 λεπτά, διότι θεωρώ ότι όταν λέμε περίπου 3 λεπτά είναι περίπου 3 λεπτά. Ούτε 2 ούτε 5. Στην πορεία αφέθηκε περισσότερο ελεύθερος ο χρόνος, αλλά ήδη ο βασικός σκελετός είχε φτιαχτεί στα 3 και κάτι και έδωσα από ένα σημείο και πέρα βάση στην παραγωγή. Στο κομμάτι επένδυσα αρκετό χρόνο και θεωρώ ότι καλό θα ήταν να πάει στο mix και να μην μείνει απλώς ως ένα από τα 115 τόσα κομμάτια. Απόψεις..... Ευχαριστώ για το όποιο ενδιαφέρον! (εάν διαβάσατε ως εδώ και αν ακούσατε παράλληλα με τις σημειώσεις.) πιο κάτω η ηχητική αναφορά (σίγουρα πιό πουσαρισμένη ακόμα!)
    4 βαθμοί
  2. τι?....για ποσο θα το κανουν? Τι σημασια εχει? Για οσο γεμιζουν χωρους με κοινο που τους ακολουθει...η μεχρι να βαρεθουν..? ξερω γω..., Εγω παντως τους παρακολουθω.
    2 βαθμοί
  3. Αγαπημενη μπαντα Εδω ενα cover. (εχω "κοψει" την orginal κιθαρα απο το αριστερο καναλι που ντουμπλαρει και εχω προσθεσει εκει τη δικια μου)
    2 βαθμοί
  4. Καλησπέρα κι από εμένα. Μόλις ολοκλήρωσα (κατά 80%) το πρώτο μου κομμάτι για το '19 (μπορεί να είναι και το μοναδικό) και το παραθέτω εδώ: Επέλεξα να συνδυάσω ηλεκτρονικούς ήχους από το Hybrid 3 της airmusictech με τα drums του Groove Agent, ορισμένα εφφέ της soundspot και φυσικά την Ibanez μου περασμένη από το Flyrig 5 και στη συνέχεια από το Twonotes World of Sound III. Καλή ακρόαση!
    1 βαθμός
  5. Αν εννοείς κατα πόσο το βαριέσαι μετά απο μερικές ακροάσεις είναι θέμα γούστου. Εγώ προσωπικά το γουστάρω πολύ αυτο το πάντρεμα ; )
    1 βαθμός
  6. Και τους ειδα και Live στο KooKoo το '14, μια μερα που ευτυχως δεν επαιζα κι εγω καπου. (Τα ξερεις αυτα. Ποσα Live δεν εχουμε χασει επειδη την ιδια μερα παιζαμε?) Εξισου πολυ καλοι. Εξεπλαγην και απο ενα ακομα πραγμα. Βλεπω το event στο facebook και λεει οτι θα πανε 900 ατομα. (το kookoo χωραει καμια 500αρια). Ε λεω, πολλοι γραφουν οτι θα πανε, αλλα δεν πανε. Ξεκινα και φτανω δυο ωρες πριν την εναρξη και βλεπω μια ουρα που εφτανε στη γωνια και εστριβε κιολας. Παω στη γωνια και βλεπω την ουρα μεχρι την αλλη γωνια. Αν δεν ειχα ακρη δεν εμπαινα μεσα. Μπηκα και με λιγα λογια ειδα το live απο τις σκαλες, ανοιγωντας χαραμαδα σε ενα μουσαμα που ειχε.
    1 βαθμός
  7. Δεν είμαι ιδιαίτερα φίλος του είδους, όμως ... Η φωνή θέλει δουλίτσα ακόμα. Επίσης η συνεχής μελωδία/σόλο από την κιθάρα, όταν πέφτει πάνω στην φωνή, είναι σαν να προσπαθεί να την κοντράρει. Αν θέλεις οπωσδήποτε αυτή την μελωδία, χαμήλωσέ τη, και προσπάθησε να μην πέφτει επάνω στην φωνή. Θα συμφωνήσω εδώ, διευκρινίζοντας ότι δεν αναφέρομαι (και ο Νίκος μάλλον αυτό εννοεί) στο όργανο "μπάσο" αλλά στις χαμηλές συχνότητες σε όλο το κομμάτι, και ειδικά στην φωνή. Δεν είναι κακό κομμάτι, το αντίθετο μάλιστα. Αλλά θα μπορούσε να ακουστεί πολύ καλύτερα.
    1 βαθμός
  8. Φυσικά και μου αρέσουν οι χωριάτες απο τα Γιάννινα. Παρεπιπτόντως η γνήσια ονομασία της πόλης είναι Γιάννινα, οι ντόπιοι την λένε Γιάννενα, το Ιωάννινα είναι 100% λάθος. Τεσπα, το παράξενο εδώ δεν είναι το πως ξεφύτρωσαν οι VIC αλλά γιατί στην ευχή απο το mountains του Σπάθα έπρεπε να περάσουν 10ετίες πριν το ξανατολμήσει κάποιος. Οι υπόλοιποι, Μωραΐτες, Ρουμελιώτες, Θεσαλοί, κτλ τι κάνουν? Αυτη η μουσική δεν είναι αποκλειστικά ηπειρωτική, όλη η ελλάδα έπαιζε και άκουγε παρόμοια μουσική πριν κάμποσα χρόνια. Τι έγινε και έπεσε η μουγκα μέσα στην στρούγκα? Αλλοίωση απο τα πολλά μπουζούκια και λαϊκά (που μπήκαν εισαγωγή το 1921+) . Και απο τους άπειρους δρόμους με αραβικές ονομασίες οι οποίοι υποτίθεται εκφράζουν το εννιαίο της δημοτικής και λαΐκής μουσικής? Γενικά το θέμα χρειάζεται σοβαρή μελέτη.
    1 βαθμός
  9. Αυτο που εκαναν ειχε μια δοση αυθεντικοτητας{τουλαχιστον οτι συνδιασαν τα δημοτικα με το stoner}στο δικο μου αυτι. Δεν ειχα ξανακουσει κατι αντιστοιχο. Εχουν ανεβασει κ δικα τους τραγουδια τα παιδια. Αλλα η συγκεκριμενη συνταγη πετυχε {και τους εδωσε sold out χωρους} Γιατι .....να την χαλασουν?
    1 βαθμός
  10. Tis έβαλα και εγώ με το καλό. πρεπει βεβαια να τις συνηθισω λίγο. η πρωτη αισθηση ειναι οτι παιζω με εννιαρες και εβαλα μια δεκαρα χορδη για πιο ωραια μπεντζ στη μι καντινι. Δεν κακο. επειτα τα μπασα σκαγανε πολυ ωραια και τα τριλλζ θυμιζαν δίσκο. απο κει και περα οντως άλλο μπαλλανς στις συγχορδίες και γενικότερα λαχταρα για μαλακό touch. Θέλω να σεταρω το tension από το τρέμελο , να ρθει εκει που ηταν πριν και να ξεχορδισω ημιτονιο. μετα θα σας κανω ενα βιντεακι με τον ηχο! Ελπιζω μεχρι μεθαυριον! Τα λεμε!
    1 βαθμός
  11. Χαιρετώ, Ωραίο το κομμάτι. Αν και δεν έχω τεχνικές γνώσεις επι του θέματος,τα μπάσα μου ακουγόντουσαν παραπάνω απο όσο ήθελα. Ισως τα παιδιά στο φόρουμ μπορούν να το εξηγήσουν καλύτερα
    1 βαθμός
  12. 1 βαθμός
  13. Ευχαριστώ για τα σχόλια... Ελπίζω να βρω τον τρόπο να φτιάξω ένα βιντεάκι για να μπω σε μερικές λεπτομέρειες ακόμα που δεν λέγονται εύκολα με λόγια. Να προσθέσω μερικά ακόμα βασικά.... 1. Οι περισσότερες ιδέες (όπως πάντα) έρχονται καθώς φτιάχνεις. Στο σημείο αυτό θα έλεγα ότι αυτοαναιρείται η λεγόμενη έλλειψη αλληλεπίδρασης μεταξύ των "μουσικών" (μια και προφανώς δεν υπάρχουν περισσότεροι από ένας), διότι στην πορεία τελικά η μιά ιδέα φέρνει την άλλη, ΟΚ όχι σε real time, αλλά το τελικό αποτέλεσμα βγαίνει "συλλογικά". Σίγουρα δυό ή τρεις μουσικοί είναι δυό ή τρία μυαλά, αλλά σίγουρα αυτό που έφτιαχνα πχ το πρωί, το βράδυ αφού το είχα χωνέψει έφερνε ανταπόκριση με ένα άλλο όργανο, άλλη χροιά, αλλαγή στο τέμπο κλπ.... 2. Τα θέματα....σίγουρα όλοι σπάμε το κεφάλι μας για να κατεβάσει το καλό θέμα, πολλές φορές όμως είναι πολύ πιό απλό. πχ... η μπασολούπα στο 0.30 μου έδωσε την ιδέα να την απλουστεύσω στην κιθάρα ώς εισαγωγικό θέμα (και φυσικά να την ντουμπλάρω και ως Β3). Όμως δεν στεκόταν για ένα ολόκληρο κομμάτι. Δεν ήθελα το κομμάτι να μην έχει μια βασική δομή και να είναι μια επανάληψη... 3. Ετσι όταν έρχεται η τρίτη μπασολούπα στο 0.46 αρχικά έβαλα κάτι ακορντα πάνω της, που έφεραν το "βασικό" θέμα στην dot. Το ότι κρατούσα την dot εκείνη τη στιγμή ήταν η έμπνευση, καθώς φοράει φλατ και πιό χοντρες χορδες και τον benedetto ήταν φυσιολογικό σχεδόν να παίξω το άκουσμα από τα ακόρντα με οκτάβες πάνω στη λούπα που θυμίζει Miller (μιά και είναι από τα πολύ παλιά μου ακούσματα ο Ritenour με Miller). Γνωρίζοντας ότι σε τέτοιου είδους αυτοσχεδιαστικά κομμάτια τα θέματα πρέπει να είναι λιτά, έμεινε εκεί. Εμπλουτίστικε πάλι στην επανάληψη στο 1.34 με άλλες δυο φωνές, από τις οποίες η τρίτη βγήκε αρχικά κατα λάθος ! και στη συνέχεια την τροποποίησα ως κανονική. 4. έχοντας ως γνώμονα τα 3 λεπτά και έχοντας ακούσει (εδώ κυρίως) αρκετές κριτικές για ατελείωτα σόλα , αποφάσισα να είναι όλα μετρημένα. Ετσι το σόλο στην dot κράτησε 6 λούπες, 2 λούπες το rhodes στην μετατροπία και άλλες 4 το ...πιό αγριεμένο rhodes στον κανονικό τόνο. 5. Γνωρίζοντας από την προσωπική εμπειρία (και άποψη) ότι όταν κάνεις συμμαζεμένη παραγωγή (και όχι σε λογική ατελείωτου αυτοσχεδιασμού) ότι τίποτα δεν πρέπει να είναι πάνω από μιά φορά (διότι χάνεται το νόημα της έκπληξης) σημειώνω πού το ακολούθησα σε πολλά σημεία, πχ οι διπλές muted κιθάρες αντιγραφή της πρώτης λούπας ακούγονται μόνο στην εισαγωγή στην αρχή μόνο δεξιά, μετά αριστερά και μετά όχι σε όλο το μέτρο ή οι άλλες δυό φωνές στο θέμα της dot ακούγονται μόνο από μία φορά. Μαράκες ακούγονται αρκετά μόνο στην εισαγωγή, ενώ στο break έχουμε μόνο δυό μέτρα όχι ίδια bongos (με τη λούπα της elina) , 2 μαράκες και στη μετατροπία congas με ένα hihat, και στα τελευταία μέτρα του rhodes το ντέφι που έκανα αρκετό edit για να ταιριάζει με τους τονισμούς του πιάνου. Επίσης στο τέλος δεν χρησιμοποιώ τα τύμπανα της elina, αλλά άλλο θέμα του ez και στα τελευταία μέτρα των congas στο 2.54 και μετά πέφτει αντίστοιχο edit ανάλογα με το τί παίζει η στρατο. 6. Σχετικά με τα καθαρά αυτοσχεδιαστικά, με την dot έπαιξα δυό σόλα πάνω στις 6 λούπες και κράτησα το δεύτερο. Το πιό πριν 3ο... από βλακεία δεν πατήθηκε το rec.... Στο Rhodes τώρα, έγινε με το Triple play στην στρατο και όταν το άκουσε η πιανίστρια κόρη είχε ενστάσεις, καθώς με ρώτησε αν τα έπαιξα στο kbd....και φυσικά με μάλωσε διότι λέει τόσο γρήγορες νότες δεν στέκουν. Της εξήγησα ότι κάτι Corea, Camillo κλπ το κάνουν άνετα, αλλά επέμενε, οπότε έπεσε χέρι και το σόλο κάπως "αραίωσε" 7. Δεν μπαίνω στις τεχνικές λεπτομέρειες της παραγωγής, ίσως τα πούμε στο βίντεο αν γίνει ποτε. Αυτά ... Highlights (αγαπημένα που λένε, για μένα) τα παρακάτω: α. από 0.03-0.12 οι αντεστραμένες παναρισμένες κουρτίνες της elina β. το κατέβασμα του ημιτονίου στην εισαγωγή στο 0.14 γ. το τρικ αλά Jossie στο 0.22 δ. η τρίτη φωνή στο 1.42 δ. η μετατροπία στο 1.50 και το καλύτερο όλων ζ. τα Eb στο σόλο του Rhodes στο 2.17 Ξέρω, δεν κέρδισα τίποτα, όμως θα έλεγα ότι επί μια εβδομάδα χάρη στο διαγωνισμό έμαθα πάρα πολλά που δεν ήξερα και εφάρμοσα επίσης πράγματα και τεχνικές για πρώτη φορά (πχ το Abbey Roads TG mastering chain που είχα εδώ και κανά τρίμηνο και δεν είχα ασχοληθεί παρά ελάχιστα μαζί του). Τελικά ...μάλλον κάτι κέρδισα!
    1 βαθμός
  14. Μπράβο βρε dim, ωραίο και σαν σκέψη, και σαν δημιουργία, και σαν εκτέλεση.
    1 βαθμός
  15. Congrats! Σκόπευα να στο αναφέρω οτι μου θυμίζει αισθητική Marcus Miller οπότε αυτόματα, δεδομένου οτι αυτή την αισθητική στόχευες, η δημιουργία σου είναι υπερ-επιτυχημένη! Θεωρώ τεράστιο επίτευγμα το να μπορούμε να αποδώσουμε ΑΚΡΙΒΩΣ αυτό που έχουμε φανταστεί! Και πάλι μπράβο!!
    1 βαθμός
  16. Μπράβο Τζαζογιώτατε και για το κομμάτι όπως σου έχω ήδη αναφέρει αλλά και που έκατσες το εξήγησες σαν δημιουργική προσπάθεια.
    1 βαθμός
  17. Μπράβο! Μακάρι να έμπαιναν κι άλλοι στην διαδικασία να μας πουν τόσο αναλυτικά όπως εσύ, το πως και γιατί. Πολύ ωραία η πλατφόρμα που έστησες και με ωραίες αναφορές. Είμαι φαν.
    1 βαθμός
  18. Έσκισες φίλε μπράβο full chromatism και out μας εκπροσώπησες επάξια όλους εμάς τους scofield-ο κιθαρίστες
    1 βαθμός
  19. Έλα τώρα, τη διάβασα τη συνέντευξη και λέει διάφορα χαζούτσικα. ""First of all, we weren't using a flat-radius fretboard," Mayer says. "We were using the normal one, not the very high radius but definitely curvy. " ""You should always remember that, because many, many times people use a set of strings that are completely imbalanced and they just don't sound that good. Most people would say a .010 to .013 is the correct jump. And the .015 is much better for the G than a .017. An .015 squares out at .225 and .017 is 289. So you're going to get 28 percent more output just with a two-pound different in string size." "When you flip the guitar, the actual cavities in the guitar now appear on the bass strings, right? Because the volume control and all that is facing toward your head. So the actual resonances of the cavity do change." Eδώ απόσπασμα από συνέντευξη του 2008 του Jeff Beck στο guitarplayer: On my early stuff, I was playing the thinnest strings you could get, .008s,” Beck told Fender.com. “And then the Jimi man came along and told me, ‘You can’t play with those rubber bands. Get those off there.’ So my string gauges have been creeping up ever since. Now I’ve got .011, .013, .017, .028, .038, and .049. I’m trying to get heavier on the top end.
    1 βαθμός
  20. Οι ενισχυτές ήταν οι ίδιοι, αλλά το μέσο ηχητικό σύστημα σε συναυλίες, το μέσο στερεοφωνικό, τηλεοράσεις, τα ακουστικά που έχουμε σήμερα, ράδιο, αυτοκίνητο κτλ, δεν υπήρχαν πουθενά τα μπάσα που ακούμε σήμερα, οπότε δεν τους ενδιέφερε και στη μίξη/ηχογράφηση/μάστερινγκ τόσο. Βασικά μεσαία ήταν το μόνο που ακουγόταν τότε , είναι που είναι μεσαία και η κιθάρα..
    1 βαθμός
  21. Συμφωνώ στα περι αίσθησης της ελαστικότητας. Εχω την διαίσθηση οτι τελικά δεν αλλάζει κάτι. Τι εννοώ, για να κάνεις bend ενός τόνου πάνω, πρέπει να πετύχεις την σωστή τάση. Μπορει στην στρατ να φαίνεται οτι γίνεται πιο εύκολα το μπεντ, αλλά στην ουσία θα χρειαστεί περισσότερο σήκωμα για να πετύχεις την ίδια τάση (λόγω ελαστικότητας), σε σχέση με την superstrat με το locking nut, στην οποία λόγω έλλειψης ελαστικότητας θα χρειαστεί λιγότερο σήκωμα για την ίδια τάση. Οπότε τελικά νομίζω οτι η προσπάθεια/δύναμη που ασκείται απο τον παίκτη παραμένει σταθερή. Απλα στην πιο "stiff" περίπτωση αυτο επιτυγχάνεται πιο "γρήγορα". (όπως και με τα fanned frets) Βεβαια στο παραπάνω παράδειγμα θεωρώ fixed bridge και στις 2 περιπτώσεις, καθότι τα ελατήρια του floyd θα προσέδιδαν κάμποση ελαστικότητα.
    1 βαθμός
  22. Punk is the new Rock n Roll. Πλέον όποιος δεν κάνει shred και τούτια, είναι punk. Εγώ είμαι φαν του Γιώργου ούτως ή άλλως. Eίναι ο captain Βeefheart που θα ήθελα να είμαι, φυσιογνωμικά και μουσικά.
    1 βαθμός
  23. ωραίο το άσμα, αν και δε θα το έλεγα πανκ, αλλά, καθαρό ροκενρόλλ, όπως αρέσει στον Γιώργο. Θα ήταν ωραίο, αν ο Johnny T μας έλεγε λεπτομέρειες για την ηχογράφηση: κιθάρες, μπάσο, τι εφέ/ενισχυτή χρησιμοποίησε κτλ, μιας και είναι από τους δημιουργούς που ξεχωρίζουν στο noiz.
    1 βαθμός
  24. Από τις πιο ωραίες μελωδίες,που έχω ακούσει.
    1 βαθμός
  25. Αυτο που θελεις δε γινεται απλα....αν μπορουσες με εναν ενισχυτη να παιξεις μεταλ κ μπλουζ θα σωνομασταν ολοι...οποτε το πιο σωστο ειναι να παρεις εναν ενισχυτη με ενα πολυ καλο καθαρο καναλι κ απο κει κ περα πεταλια...οποτε ο bugera ο μικρος ειναι μια πολυ καλη λυση
    1 βαθμός
  26. Καλό είναι κιθάρα και ενισχυτής να είναι πάντα "ετοιμοπόλεμα". Ο ενισχυτής στην πρίζα, η κιθάρα γυμνή στο σταντ και εάν είναι εφικτό συνδεδεμένα μεταξύ τους.... Να σε βλέπουν (και να τα βλέπεις) σαν ξερολούκουμο, έτοιμα να σε αποπλανήσουν! Εάν έχουμε την κιθάρα στην θήκη της και κάτω απ'το κρεβάτι, τον ενισχυτή ντυμένο με το κάλυμμα του και τα καλώδια μαζεμένα κάπου αλλού, βράσε όρυζα......
    1 βαθμός
  27. Καλησπέρα Ένα πρόσφατο demo που κάναμε με έναν πολύ καλό φίλο και μουσικό στο standard ονόματι Without a Song. Ευχαριστόυμε για την ακρόαση
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου