Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/21/19 in all areas

  1. 5 points
    Χαιρετούμε την ομάδα του Noiz. Είμαστε οι InnerSide. Με μεγάλη μας χαρά σας παρουσιάζουμε το πρώτο μας τραγούδι. Περιμένουμε τα σχόλια σας... Ελπίζουμε να σας αρέσει! Instagram: https://www.instagram.com/innersideband/ Facebook: https://www.facebook.com/innersideband/
  2. 3 points
    Την εχω 2 μηνες. Απιστευτο κιθαρακι για 370 ευρω που κοστιζε. Πολυ καλη ποιοτητα κατασκευης, ποιοτικα περιφερειακα, μαγνητες ονειρο, ελαφρυ και αρκετα ομορφο. Οι μονες αλλαγες που εκανα ηταν να αφαιρεσω το pickguard και να αλλαξω τα knobs με παχυτερα. Α, και 50s wiring... Αναλυτικοτερα, Ποιοτητα κατασκευης: Προκειται για προσεγμενο οργανο γενικοτερα. Καποιες λιγες μικρες ατελειες υπαρχουν. Η βαφη πολυ καλη και γενικοτερα μοιαζει με ακριβοτερο οργανο out of the box. Αυτο που μου εκανε εντυπωση ηταν το αρκετα χαμηλο βαρος, σε σχεση με την epi std lp που εχω, γεγονος που ισως προδιαθετει καποιον οτι εχει γινει χρηση κατωτερης ποιοτητας ξυλων. Οποτε πιανω την epi lp, νιωθω το εντονο βαρος τοσο στο μανικι, οσο και στο σωμα και ειναι κατι που με προδιαθετει θετικα. Κανει βεβαια και 200 ευρω παραπανω. Γεφυρες, κλειδια, nut, μαγνητες κλπ ειναι ολα wilkinson και ειναι ακρως ποιοτικα. Το (graphite) nut ηθελε μονο λιγη δουλεια διοτι ξεκουρδιζε αρκετα. Playability: Ειναι πιο ελαφρια, ειναι αρκετα ζυγισμενη και διαφερει στο μανικι, σε σχεση με την epi. Το τελευταιο ειναι πιο παχυ και με πιο μικρο nut width. Θυμιζει sg. Ηθελε σεταρισμα για να ακουστει οπως πρεπει, και ενα αρνητικο ηταν οτι δεν μπορουσα να κανω intontation στην Α χορδη, εαν δεν αλλαζα φορα στο σελακι. Και παλι, τσιμα τσιμα ηρθε. Επισης, τα pots γυριζουν σχετικα δυσκολα και με τα μαμα knobs, ωντας ιδρωμενος, τα χερια γλιστρουν. Με την σημερινη αλλαγη των πλαστικων χειριστηριων ολα εφτιαξαν. Γενικοτερα, πολυ ευχαριστο οργανο να παιζει κανεις. Ηχος: Για τον ηχο, οτι και να πω ειναι λιγο. Σκεφτειτε εναν δυνατο, καθαρο, παχυ και κρυσταλλινο p90 ηχο σε καθαρο καναλι, και ο οποιος γινεται οσο gainy επιθυμει κανεις χωρις να ιδρωνει το αυτι του. Κεραμικος γαρ. Και με hum cancelling σε ολες τις θεσεις παρακαλω. Θυμαμαι οτι επαιζα κανα δυωρο και μετα επιασα αλλες κιθαρες μου. Οι μισες νομιζα πως ηταν χαλασμενες. Ξενερα σκετη. Τοσο καλος ηχος. Και με μπολικο sustain. Με το ριξιμο των volume pot, ο ηχος καθαριζει εντελως. Απλα, με το 50s wiring κρατα παραπανω teble και καθαριζει γρηγοροτερα (με μικροτερη περιστροφη των vol pots). Ακουστε εδω απο ενα αντιπροσωπευτικο βιντεο σε καθαρα και βρωμικα.
  3. 3 points
    Το λοιπόν. Ο σπύρος(pipityri) μου ανέφερε κάποια σημεία που θεωρούσε οτι δεν ήταν ευήκοα και μιας και αυτός είναι μουσικός και έγω λίγο κουφός,έκανα αυτές τις αλλαγές(ελπίζω προς το καλύτερο και να μην τον κάνω τον άνθρωπο να βαράει το κουτελό του ) Σας ξαναματαπαρουσιάζω την τελευταία βερσιόν(για το άμεσο μέλλον) Ο τίτλος μιας και δεν ήθελα να βάλω το ¨αντίο στην άνοιξη¨ ξανά(έπιασε Φθινόπωρο)έβαλα του Van Morrison το "Someone like you"μιας και του Αρχοντα Γεώργιου του θύμισε τον κύριο αυτό. Βαράτε!
  4. 3 points
    Σκεφτομουν ποσα αριστουργηματα χωραει τελικα ενα κεφαλι? Αν μιλησουμε για τον Βαν δε Μαν,αμετρητα.
  5. 2 points
    Για πάρτη σου @gvour Όλα πρίμα εύχομαι...
  6. 1 point
    Mιλησαν οι γιγαντες παραπανω και τα ειπαν τοσο ωραια.Το μονο λοιπον που εχω να σου πω Πατρινε ειναι να εχεις την ευχη μου.
  7. 1 point
  8. 1 point
    μου αρέσει. και τον θεωρώ σημαντικότατο κεφάλαιο στην εξέλιξη της ηλ. κιθάρας (σε αντίθεση με τον Malmsteen). Δεν ήταν ποτέ βέβαια (και ούτε είναι) στα βασικά μου ακούσματα ή επιρροές. να σημειώσω όταν λέω επιρροές, δεν εννοώ ότι μπορώ να παίξω σαν κανέναν από αυτούς που ονομάζω επιρροές, αλλά τελος πάντων, σ αυτό που παίζω, όπως διαμορφώθηκε, είχαν σημαντικό ρόλο
  9. 1 point
  10. 1 point
    1) 99 στους 100 κιθαρίστες δεν μπορούν να κάνουν arpeggio (αντίθετα ένα υποτυπώδες tapping μπορείς να κάνεις από early level, καλά για divebombs δεν το συζητώ, δεν χρειάζεται καν να είσαι κιθαρίστας ) 2) Tα περισσοτερα κιθαριστικά σόλο, από το σόλο που κάνει ένας άμοιρος σεσσιονάς σε ένα γ' διαλογής σκυλάδικο, μέχρι κιθαριστικά σόλο σε ποπ τραγουδάκια, αλλά και σε soundtracks, δεν έχουν sweep picking, harmonic minor κλίμακες και ατελείωτα arpeggios αλλά tapping, τρεμολιές, κάνα legato κτλ. . Κατά τα άλλα ο Malmsteen είναι πιο επιδραστικός από τον Van Halen. Παιδιά και εγώ είμαι φαν του σουηδού περισσότερο, αλλά μην γίνεστε fanboys. Υ.Γ. Ο Blackmore έχει πολύ περισσότερη επίδραση στην ηλεκτρική κιθάρα από τον Malmsteen.
  11. 1 point
    Όσο ακόμα μπορεί και παίζει μια και είναι σοβαρά άρρωστος....
  12. 1 point
  13. 1 point
    Υποθέτω ότι έχεις 2 vst ανοιχτά με το δικό του patch το καθένα φορτωμένο. Αν το vst instrument διαθέτει κάποια παράμετρο "Volume", "Output", "Main", εγώ την πειράζω. Ξεκινάω από τα -12dB και βλέπω πώς πάει το πράγμα. Αν δεν διαθέτει, μπορείς να χαμηλώσεις το fader. Αν πάλι συντρέχει λόγος το fader να κρατηθεί στα επίπεδα γύρω από το 0 για ακριβέστερο χειρισμό, μπορεί να μπει plug-in insert στο κανάλι ένα gain, απ' όπου θα χαμηλώσει το vst instrument. Όσο προστίθενται όργανα, αυτό είναι αναπόφευκτο (να ανεβαίνει η στάθμη στο master). Εκεί και πάλι αφού εξαντλήθηκε το headroom θα πρέπει να αναθεωρηθούν οι στάθμες από τα fader, το πανόραμα, ή και να μπει ένα κομπρέσσορας στο μάστερ όπως κάνεις και τώρα. Τα μαμίσια plugin δεν είναι καθόλου βαριά, δεν ξέρω το reaper τι διαθέτει, αλλά ένας απλός κομπρέσσορας δεν βαραίνει τον υπολογιστή. Τώρα αν το λίμιτερ έχει lookahead (live mode ή όπως αλλιώς το γράφει΄), εκεί θα εισάγει μια μικρή καθυστέρηση, που θα σου κακοφανεί στο παίξιμο. Τα ίδια τα όργανα είναι τα πιο βαριά σε σχέση με τα εφφε. Δεν ξέρω για πόσα μιλάμε, αλλά αν βλέπεις ότι ο υπολογιστής πάει να τα φτύσει, είναι ώρα για bounce.
  14. 1 point
    Σε ευχαριστώ για τον κόπο Σπύρο,μακάρι μια μέρα να έχω και εγώ το αυτί και τις γνώσεις,να μπορώ να συνεισφέρω σε προτάσεις όταν τα παιδιά απο εδώ μέσα ζητάνε αυτές ακριβώς τις λεπτομέρειες που πρόσεξες. Δοκίμασα στην αρχή απλά να αλλάξω μόνο τις νότες αλλά επειδη το είχα παρα ακούσει το κομμάτι μου ξένιζε η μετάβαση,οπότε δοκίμασα αυτό που άκουσες,ευτυχώς δεν τα σκάτωσα Για τον μετρονόμο μιας και κάνω πάρα πολλά λάθη οταν παίζω,το έφερα/διόρθωσα με edit να κάθεται ακριβώς πάνω στο beat και γι'αυτό ακούγεται τόσο ρομποτικό. Εχω λεφτά αισθήματα Σε ευχαριστώ Νέστορα.
  15. 1 point
    Μ' άρεσε. Όλα τα θέματα παραπέμπουν σε μουσικό με ευαισθησία. Μπράβο.
  16. 1 point
  17. 1 point
  18. 1 point
  19. 1 point
    Εγω, παντως, ενα τι μπον θα το χτυπουσα ευκολα....
  20. 1 point
    Υπέροχο. Ίσως σου φαίνεται ασήμαντη λεπτομέρεια, αλλά είναι ακριβώς το είδος της λεπτομέρειας που κάνει τη διαφορά. Το πρόβλημα ήταν-στην πρώτη περίπτωση-ανάμεσα στο d στην μελωδία και στο c# στο F#m7. Η συνήχηση αυτή είναι υπερβολικά harsh για το συγκεκριμένο περιβάλλον. Μου άρεσε η λύση που βρήκες, βελτίωσε επιπλέον και το σχήμα της μελωδίας. Αν ήθελες να κρατήσεις την ίδια μελωδία, θα μπορούσες απλά να ξεφορτωθείς το c# ή να το αντικαταστήσεις με d ή b-και στις τρεις περιπτώσεις θα είχες κάτι σαν Dmaj σε 1η αναστροφή, κάτι αρκετά συνηθισμένο σε ανάλογες περιπτώσεις. Το κομμάτι είναι πραγματικά απολαυστικό, επιπλέον σε αυτή την εκτέλεση είναι και πιο καλοπαιγμένο. Θα το προτιμούσα κάπως λιγότερο "μετρονομικό",αλλά αυτό είναι καθαρά θέμα γούστου. Συγχαρητήρια!
  21. 1 point
    Δεν εχω λογια, μπραβο. Δεν μπορειτε να φανταστειτε ποσο ζηλευω ολους εσας που κατα καιρους εχετε ανοιξει θεματα και εχετε τις γνωσεις και τα εργαλεια για να κατασκευαζετε μόνοι σας μια κιθάρα όπως ακριβώς την εχετε στο μυαλο σας. Ως κατασκευή φυσικα δεν εννοω την απλη συναρμολογηση μιας partscaster.
  22. 1 point
    Σωστός ο παίχτης!!! Μπράβο ρε φίλε θα το χρησιμοποιήσω σίγουρα το jig άκι αυτό!!! Σε ευχαριστώ!!!
  23. 1 point
    Corian είναι, εξαιρετικό υλικό για nut.
  24. 1 point
    Μην παιδευεσαι, φτιαξε ένα τέτοιο , φτηνή και σίγουρη λύση. Αντί για σκληρό σωλήνα μπορείς να βάλεις και καβιλια!
  25. 1 point
    Πότε έγινε αυτό βρε Bill, και δεν το πήρα χαμπάρι?
  26. 1 point
    Να σαι καλα Δημητρη και σε ευχαριστω. Ανταποδιδω,καλο βραδυ.
  27. 1 point
    Υπέροχη μεταγραφή. Εδώ, σε ντουέτο.
  28. 1 point
    Ένα εξαιρετικό transcription για κιθάρα από τον κιθαρίστα και λαουτίστα James Edwards. Κοιτώντας τους δακτυλισμούς και τα ακόρντα στην ταστιέρα, θα πίστευε κανείς ότι το διάσημο κομμάτι του Debussy γράφτηκε αρχικά για κιθάρα και όχι για πιάνο. Eρμηνεύει η άγνωστη (τουλάχιστον σε μένα) Roxane Elfasci. Kι επειδή είχαμε κάνει και συζήτηση για τα social media και τους νέους μουσικούς, η κυρία έχει 23.7K subscribers. Όχι κι άσχημα...
  29. 1 point
  30. 1 point
    Ευχαριστω αγαπητε, αν και εχω παιξει με διαφορες τοστιερες και αποχυμωτες για να μην "παραμυθιαζομαι" ευκολα... Ειναι καλα πεταλια ολα τους ομως τουτα... Το μελισσακι ναι, ειναι οπως τα λενε, εχω παιξει συναυλιες μονο με αυτο always on, δινει πολυ αληθινο χαρακτηρα στον ηχο, μπορεις να το φερεις προς tweed πλευρα και καθαριζει εκπληκτικα με το volume της κιθαρας. Επισης, ειναι πολυ πιο ευελικτο απ οσο θα πιστευε καποιος...με καταλληλες ρυθμισεις μπορει να δωσει μεχρι "σαπια" φαζιλα , ειναι εξαιρετικο για χρηση klone style light drive και τους ηχους κλασσικου TS τους εχει ψωμοτυρι. Δικαιως εχει κανει ονομα στην "πιατσα". Το Sunface συνηθως το εχω always on, ειναι τετοια η φυση της κατασκευης και το δικο μου στυλ παιξιματος (πολυ δουλεια με το volume knob της κιθαρας) που δεν χρειαζεται καν να το ξεπατησω (το fuzz knob ειναι στο 10)...με το volume της κιθαρας στο 7 περιπου, ειναι σαν να μην εχεις πατησει πεταλι και υπαρχει μονο μια αμυδρη ενισχυση στα πριμα και το δαγκωμα, σχεδον σαν enhacer θαλεγα. Να τονισω ομως πως το εσωτερικο τριμερ παραμορφωσης το εχω λιγο κατεβασμενο απο τη full "fuzzface" ρυθμιση για να μπορω να το χρησιμοποιω πιο απροσκοπτα και με τον νεκ μαγνητη. Για να παρεις μια ιδεα, παραθετω δυο κλιπ. Στο πρωτο (το μακροσυρτο μπλουζ), παιζω με το Honey Bee και μονο always on στον εξαιρετικο ενισχυτη Bluesman amp (Colorsound Amplification) με την Νο1 Τελε μου. Στο δευτερο (μικρης διαρκειας με την ετερη θινλαην μου), το Sunface ειναι επισης always on σε ενα Fender Pro Junior using the neck pickup. Νομιζω φαινεται καθαρα πως "κρυβεται" με τη χρηση του volume τετοιος ογκος παραμορφωσης.
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Guidelines