Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. loucas

    loucas

    Μέλος


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      892


  2. panakon

    panakon

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      40


  3. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      21.934


  4. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      9.352


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 11/08/2020 σε όλα

  1. Καλησπέρα. Αποφάσισα να κάνω χρήση τα 2:21 λεπτά απο τα 15 λεπτα δημοσιότητας που μου αναλογοϋν κατα τον Andy Warhol ευρισκόμενος εις το γυναικοχώρι εν Β.Ελλάδα! Συντροφιά ενα αρμονιάκι της τελευταϊας στιγμής και λίγο imro απο Hamm.
    5 βαθμοί
  2. H ακουστικη μου fingerstyle διασκευη στο αγαπημενο κομματι του Bruce Springsteen
    4 βαθμοί
  3. Ένας από τους αγαπημένους μου ενισχυτές. Δεν τον χρησιμοποιώ σπίτι, καθώς ακόμα και στο 1 watt είναι αρκετά δυνατός, αλλά τον προτιμώ για λάιβ καταστάσεις. Θέλει χώρο και ένταση για να αποδώσει σωστά. Με reverb και delay στο fx loop και ένα tubescreamer μπροστά έχω όλους τους ήχους που χρειάζομαι. Πετυχαίνω ακριβώς τους ήχους που θέλω, δηλαδή πλούσιους σε αρμονικές, να έχουν fatness και μπόλικο sustain, καθώς και να κόβουν στο μιξ. Είναι μικρός, ελαφρύς, όμορφος, δυνατός και αρκετά ποιοτικός. Πάμε να τα δούμε πιο αναλυτικά: Εμφάνιση: Η εμφάνιση είναι κάτι το καθαρά υποκειμενικό. Οι μισοί κιθαρίστες χαλιούνται αρκετά από τα μπλε φωτάκια. Προσωπικά, μου αρέσει να τα βλέπω. Μου αρέσει η απλότητα που εκπέμπει ο ενισχυτής της H&K. Είναι αρκετά μικρός (355x155x150mm), με λείες επιφάνειες και τα μόνα εξογκώματα που έχει είναι οι διακόπτες και τα ποτενσιόμετρα ρύθμισης. Είναι διαφανής και βλέπεις τι συμβαίνει στο εσωτερικό, και γενικότερα έχει αρκετά μοντέρνο σχεδιασμό σχέση με τον ανταγωνισμό. Ποιότητα κατασκευής: Με βάρος μόλις 5 κιλά, μόλις τον πιάνει κανείς στα χέρια του γίνεται αμέσως αισθητό το πόσο στιβαρός και ποιοτικός είναι. Μεταλλικό πλαίσιο, μεταλλικές πλαϊνές χειρολαβές, ανθεκτικό plexiglass, και μεταλλικά χειριστήρια. Στα τελευταία αξίζει να σταθώ, καθώς έχουν πολύ ποιοτική λειτουργία. Δεν κολλάνε, δεν σκρατσάρουν και διατηρούν τις ρυθμίσεις, με το βάλε βγάλε από την πολύ στενή θήκη τους, καθώς απαιτείται σχετική πίεση ώστε να περιστραφούν. Λόγω του ότι ο ΤΜ18 είναι αρκετά compact και όλα τα μέρη του είναι “στριμωγμένα”, τίποτα δεν κουνάει, δεν κουδουνίζει ή δίνει την εντύπωση ότι δεν είναι σωστά βιδωμένα στο εσωτερικό. Πολύ συμπαγής αίσθηση. Ένταση και ποιότητα ήχου: Ο ενισχυτής είναι 18 watt. Υπάρχει ενσωματωμένο attenuator όπου η ισχύς μπορεί να πέσει στα 5 και στο 1 watt. Υπάρχει και η λειτουργία silent, την οποία χρησιμοποιεί κάποιος όταν δεν θέλει να συνδέσει καμπίνα. Βάζεις ένα xlr στο emulated output, στο πίσω μέρος του ενισχυτή, και δίδεις ήχο απευθείας στην κονσόλα ή στην κάρτα ήχου για σιωπηλές εγγραφές. Στο 1 watt ο ενισχυτής είναι αρκετά δυνατός. Στο lead κανάλι βγάζεις πρόβα άνετα με νορμάλ έντασης drummer. Στο σπίτι εάν ανεβάσεις την ένταση πάνω από το 3 γίνεται ενοχλητικό, καθώς είναι κάπως “brutal” η αίσθηση και η ένταση αρκετά υψηλή για τα γούστα μου. Η αλήθεια είναι πως στο 1 watt δεν είναι και τόσο καλός ο ήχος όπως στα 5 και στα 18. Λείπει “σώμα” από τον ήχο και τα ψηλομεσαία ξυρίζουν. Εάν στρέψουμε το volume knob μετά τη μέση αρχίζει και φτιάχνει λίγο ο ήχος, καθώς δουλεύουν οι δύο EL84 τελικές λάμπες. Μιλάμε για έναν ενισχυτή ακατάλληλο για οικιακή χρήση με νορμάλ εντάσεις, εκτός και εάν δουλεύουμε με ελάχιστο ή καθόλου gain. Υπάρχουν άλλοι ενισχυτές πολύ πιο κατάλληλοι, όπως dsl5, τον οποίο και έχω στην μέση της έντασης και δεν με κουράζει, Είναι κομπρεσαρισμένος και αρκετα μαλακός ο ήχος. Δεν χρειάζεται χώρο για να αποδώσει. Ο ΤΜ18 ασφυκτιά σε μικρούς χώρους. Στα 5 watt ο ενισχυτής είναι κατάλληλος για δυνατή πρόβα (με καμπίνα 1x12) στο lead κανάλι. Επίσης είναι αρκετά δυνατός και για δυνατό ροκ live σε κλειστό χώρο πχ 70 ατόμων, αλλά και σε ανοικτό χώρο με μέτριες εντάσεις. Με την 1x12 πίσω μου, και τον ντράμερ να βαράει δίπλα μου, ακούω καθαρά τον ήχο μου και όλο το μαγαζί γεμίζει ήχο κιθάρας, βοηθούμενο λίγο από τα κύρια ηχεία που παίζουν σε χαμηλή ένταση. Στο καθαρό κανάλι για να έχω headroom θα πρέπει να τερματίσω το gain. Σε άλλη περίπτωση, εάν θέλω κρυστάλλινα καθαρά, θα πρέπει να δουλέψω στα 18 watt. Έχω λύσει το πρόβλημα αυτό, με το να έχω always on έχω καθαρό boost ώστε να μου ανεβάζει την ένταση στο καθαρό κανάλι, και όταν εναλλάσσω με το lead να υπάρχει ισορροπία στο output. Στο lead (με boost on) κανάλι, εξάλλου, το booster δεν μεταβάλλει την ένταση καθόλου. Στα 5 watt, σε γενικές γραμμές, στο ηχητικό αποτέλεσμα δεν γίνονται πολλές παραχωρήσεις. Στα 18 watt o ενισχυτής βγάζει το 100% την απόδοσής του. Ο ήχος είναι εξαιρετικός. Ιδανικός για μεγαλύτερους χώρους, εσωτερικούς και εξωτερικούς. Με τον ντράμερ να βαράει στο αυτί μου και σχεδόν να μην τον ακούω, άκουγα κανονικά την καμπίνα που είχα πίσω μου. Επίσης, η καμπίνα είχε γεμίσει με ήχο όλο τον 100άδων μέτρων χώρο και τα κυρίως ηχεία ήταν αρκετά χαμηλά. Να σημειώσω ότι και η ένταση είναι, επίσης, υποκειμενική. Αυτό που εγώ θεωρώ δυνατό και ανυπόφορο, κάποιος άλλος θα το χαρακτήριζε αδύναμο. Έχει να κάνει και με τα τι είδους μουσική παίζει ο καθένας. Προσωπικά, παίζω κυρίως blues-hard rock, και δεν μου έχει παρουσιαστεί ανάγκη για πιο δυνατό ήχο. Και να σημειώσω ότι λόγω της απειρίας μας, έχουμε πολύ υψηλή ένταση στο πατάρι. Θα μπορούσα να κάνω την ίδια δουλειά και στα 5 watt, πιθανότατα. Συμβατότητα με πετάλια: Ο ενισχυτής είναι δικάναλος. Έχει και λειτουργία boost, στο lead κανάλι, οπότε θα μπορούσε να τον χαρακτηρίσει κάποιος ως τρικάναλο. Στο καθαρό κανάλι, με gain στην μέση, και με low output μαγνήτες, ο ήχος είναι αρκετά καθαρός. Κρυστάλλινα καθαρός. Με gain τέρμα ο ήχος γίνεται crunchy. Πλήρως αξιοποιήσιμος. Το volume knob δεν παραμορφώνει το σήμα, όπως κάνει σε έναν τυπικό μάρσαλ. Απλά ανεβάζει την ένταση. Ο ήχος στο κανάλι αυτό είναι κάπως “ξηρός” σε σχέση με έναν fender ή έναν vox. Κάπως “στεγνός” και ακομπρεσσάριστος. Παρόλα αυτά είναι αρκετά καθαρός και διαυγής. Έχει τον δικό του έντονο χαρακτήρα. Δεν θα τον χρησιμοποιούσα σαν πλατφόρμα για πετάλια, αν και, όπως θα δούμε στην συνέχεια, τα δέχεται αξιοπρεπώς. Το lead κανάλι έχει ίδια ένταση με το καθαρό. Το επίπεδο gain ξεκινά με ελαφρώς crunchy ήχο και καταλήγει σε hard rock καταστάσεις, ανάλογα και με τους μαγνήτες. Είναι πολύ φιλικό σε booster, od, και fuzz πετάλια, τα οποία στην ουσία μπουστάρουν το σήμα. Προσωπικά προτιμώ πετάλια με έντονα μεσαία όπως bb preamp, tubescreamer, mxr badass overdrive κλπ, διατηρώντας το tone σε χαμηλά επίπεδα. Με boost on ανεβαίνει αρκετά η ένταση στο lead, έχοντας διαφορά με τα άλλα δυο κανάλια, και ο ήχος κομπρεσσάρεται αρκετά. Το επίπεδο gain ξεκινά από ένα κρεμώδες έντονο overdrive και καταλήγει σε ήχο parissianne walkways, με ένα σετ PAF. Πολλές φορές χρησιμοποιώ μόνιμα αυτό το “τρίτο” κανάλι. Ρυθμίζω ώστε να έχω έναν καλό lead ήχο. Ρίχνοντας το volume της κιθάρας στο 7 έχω ρυθμικό ήχο, και στο 3 έχω cleanish ήχο για άρπισμα. Πατώ και το TS9 όταν θέλω να πάω σε ήχο για old schoοl metal. Να αναφέρω στο σημείο αυτό ότι ο ενισχυτής αυτός “καθαρίζει”, με ρίξιμο του volume, καλύτερα από κάθε άλλο ενισχυτή που έχω ακούσει. Έχω όλους του ήχους που θέλω μόνο στα χέρια μου, πλην κρυστάλλινα καθαρά, σε ένα κανάλι. Τον ήχο του lead με booster on, μπορώ να τον δημιουργήσω βάζοντας ένα transparent od (πχ soulfood, mojo mojo, ocd) να μπουστάρει το lead κανάλι. To αποτέλεσμα, και στις δυο περιπτώσεις, είναι αρκετά κοντινό. Πολλοί, βέβαια, προτιμούν να δουλεύουν πάνω στο lead κανάλι, βάζοντας εκεί πετάλια. Τα υπόλοιπα πετάλια που έχω στο board (tremolo, chorus, delay, reverb), τα ρίχνω στο πολύ καλό fx loop. Δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα μέχρι στιγμής. EQ: Ο ΤΜ18, εκ φύσεως, έχει έντονα ψιλομεσαία. Έχει και πολύ έντονες χαμηλές συχνότητες, ειδικά στο lead boost on κανάλι. Συνήθως, κλείνω εντελώς το bass knob, έχω τα μεσαία στη μέση και τα πρίμα στο 7-8 για να έχω ισορροπημένο ήχο, ανάλογα και με την καμπίνα που το συνδέω. Συνήθως παίζω με v30 (είναι και η κατασκευάστρια επιλογή ηχείου). Έχω παίξει και με πιο το πιο φλατ G12-65 heritage. Σπίτι το έχω δοκιμάσει και με G12-35XC και είναι φανταστικό. Ακολουθούν κάποια δείγματα ήχου από το emulated output απευθείας στην κάρτα ήχου. Χρησιμοποίησα παράλληλα μια τέλε και την prs. Ίσως έπρεπε να χρησιμοποιήσω les paul αντι Prs διότι η τελευταία είναι λίγο παράξενη με τις ψηλές συχνότητες του bridge μαγνήτη. Δεν μου πολυαρεσε. Από εφέ, μόνο ελαφρύ reverb μέσω daw. Telacaster σε καθαρό κανάλι με gain στη μέση: 1.mp3 Prs σε καθαρό κανάλι με gain στη μέση: 2.mp3 Telacaster σε καθαρό κανάλι με gain τέρμα: 3.mp3 Prs σε καθαρό κανάλι με gain τέρμα: 4.mp3 Telacaster σε lead κανάλι με gain τέρμα: 7.mp3 Prs σε lead κανάλι με gain τέρμα: 8.mp3 Telacaster σε lead κανάλι, με boost on, και με gain τέρμα: 11.mp3 Prs σε lead κανάλι, με boost on, και με gain τέρμα: 12.mp3 Prs σε καθαρό κανάλι, με OCD και παραπάνω εφέ από daw: 14.mp3 Telecaster σε καθαρό κανάλι, με DOD carcosa fuzz pedal, και παραπάνω εφέ από daw: 15.mp3 Pros n’ Cons: + Υψηλή ποιότητα κατασκευής + Μεγάλο εύρος ήχων + Μικρό μέγεθος και χαμηλό βάρος - “dry” ήχος στο καθαρό κανάλι - Σκαλοπάτι στην ένταση με χρήση της λειτουργίας boost. - Σχετικά υψηλή τιμή - Hi-fi αίσθηση στον ήχο Χαρακτηριστικά: CHANNELS Clean, Lead + Boost POWER 18 Watts POWER SOAK 5 , 1, 0 Watts POWER AMP 2 x EL84 PREAMP 2 x 12AX7 TSC Ja EFFECTS LOOP Serial FOOTSWITCH FS-2 (optional) SWITCHING FUNCTIONS Channels, Boost SPEAKER OUTPUT 1x 8-16 Ω DIMENSIONS 355 x 155 x 150 mm WEIGHT 5 kg PROTECTIVE COVER Softbag included
    2 βαθμοί
  4. Σε πλακωσα στις γρηγορες γιατι ήσουνα χαμουρα και τα αρκΕντια μου σπαγες απ΄την πολλή μουρμουρα Γιατι τα κεφτεδακια μου σαν τη μαμα δεν φτιανεις μωρη σουσου,μωρη μουρλη θελεις να με τρελάνεις? Σου ειπα: "βαλε γρηγορα μια τηγανια πατατες" μα εσυ το καθυστερησες ε φαε και δυό φάπες... Μάθε μωρή στον άντρα σου τυφλα να υπακΟΥεις αλλιως θα μεινεις μονη σου κι εγω θα γινω ΛΟΥΗΣ τι να περδΕψει το BIC....
    2 βαθμοί
  5. Δυό ανάποδες σου έδωσα μα είπες πώς σε βαράω κι όλοι με κοροδέβουνε παντού όπου κι αν πάω ποτέ μου δεν σε έδειρα αυτά ήτανε χάδια μου ξέφυγαν που χτύπαγα μαρέγκα τα ασπράδια και δηλαδή δεν σ' άρεσε που έβγαζα το ζωνάρι και σου 'λεγα κάτσε μωρή να φέρω χαλινάρι κι άμα μωρή ξενέρωτη δεν γούσταρες το κσύλο πες μου να πάω γήπεδο να δέρνω για τον θρύλο. Που να ντα γράψει αυτά ο Parker ασούμε .....
    2 βαθμοί
  6. https://shop.fender.com/en-GR/electric-guitars/telecaster/brent-mason-telecaster/0115912793.html Απορώ πως ο Superfunk δεν το πόσταρε ακόμη. Και ο Carl καλός είναι, δεν ξέρω αν είναι ο πλέον suitable όμως.
    1 βαθμός
  7. Βρε παιδιά, δεν λέω βρίσκεις κάτι τρομερά διαμάντια και ευκαιρίες στις αγγελίες του noiz, αλλά υπάρχουν και κάτι περιπτώσεις απίστευτες. Έψαχνα να βρω το κλασσικό Ibanez TS-9... Αυτή τη στιγμή υπάρχουν 3 αγγελίες στο noiz και οι τρεις στα 100 ευρώ. Την ίδια ώρα καινούριο έχει 118 ευρώ με online αγορά σε γνωστό ελληνικό κατάστημα, με δωρεάν μεταφορικά. Φυσικά το πήρα καινούριο. Όταν το άνοιξα και προς έκπληξή μου, παρατήρησα ότι διέθετε και κλειστή σφραγισμένη μπαταρία καλής ποιότητας. Επομένως η σύγκριη τιμής γέρνει ακόμα περισσότερο προς την αγορά του καινούριου. Αν υπολογίσει κανείς τα πήγαινε έλα (χρόνος + κόστος) για να το πάρει μεταχειρισμένο από αγγελία, πάμε για σχεδόν ίδια τιμή με το καινούριο. Κάντε μια έρευνα βρε παιδιά πριν πάτε να πουλήσετε κάτι. Αυτά.. Peace.. Ευχαριστώ..
    1 βαθμός
  8. Μπράβο Γιώργο , πάρα πολύ ωραίο review .
    1 βαθμός
  9. Συγγνώμη .... έκανα τσισάκια επάνω μου ...... από τεχνική αλλά και μουσικότητα.
    1 βαθμός
  10. Λόγω COVID-19 δεν πραγματοποιήθηκε το NAMM SHOW 20. Επίσης, και όπως μας πληροφορούν, μάλλον δεν θα πραματοποιηθεί ούτε το NAMM SHOW 21.
    1 βαθμός
  11. Γιατι μου δημιουργείται η εντύπωση οτι με κατσαδιαζεις; Πιστευω οτι πρεπει να στηρίζουμε τους μαγαζάτορες. Το συμφερον του καθενος ειναι κατι που κρινει ο ιδιος. Ειμαι υπερ των καινουργιων αλλα πολλες φορες υποκυπτω για μτχ. Απο την αλλη ναι αγοραζει κόσμος με τιμολογια που ωρες ωρες απορω πως τα δικαιολογουν
    1 βαθμός
  12. Τι να πούμε για τον Gismonti τώρα. Ο άνθρωπος έχει προσφέρει πολύ πραμα στη μουσική και κατά τη ταπεινή μου γνώμη δεν έχει λάβει τη πρέπουσα αναγνώριση.
    1 βαθμός
  13. https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_nkw=klon&_sacat=0&_sop=16
    1 βαθμός
  14. Υπάρχουν αγγελίες που αναδημοσιεύονται σχεδόν χρόνια τώρα και δεν υπάρχει περίπτωση να πουληθούν αφού οι τιμές τους είναι εκτος πραγματικότητας. Η λογική "του μίλησες;" ακυρώνει τον λόγο ύπαρξης του υποχρεωτικού πεδίου τιμής. Βάζω την τιμή που θελω να πουλήσω. Αν μετά τον πρώτο κύκλο 12 ημερών δεν υπάρχει ανταπόκριση, λογικά θα κατεβάσω την τιμή. Οχι στα λόγια και στα παζάρια αλλά στην δημοσίευση για να τραβήξω τα μάτια του ενδιαφερόμενου/ων. Επειδή είμαι σε θέση να παρακολουθώ στενά το τι πουλιέται, να είστε σίγουροι πως όλοι ξέρουμε πια είναι η τιμή που θα φύγει ένα προϊόν. Ο αγοραστής και ο πωλητής. Απλά δεν θελει να το συνειδητοποιήσει. Ασε δε που είναι τόσοι πολλοί αυτοί που νομίζουν πως θα βρουν το θύμα... Η τιμή που φεύγουν συνήθως πάντως , είναι στο 60% του καινούργιου. Φυσικά η ζήτηση και η προσφορά παίζουν σημαντικό ρόλο για την τιμή που θα πουληθεί κάτι σε δεδομένη στιγμή. Αρκεί να το συνειδητοποιεί και ο πωλητής και να μην ζει σε ουτοπίες.
    1 βαθμός
  15. Η τιμή του μεταχειρισμένου εξαρτάται από την προσφορά.. Αν δεν βρίσκεις κάτι εύκολα, ακόμα και μεταχειρισμένο το πληρώνεις ακριβά..
    1 βαθμός
  16. Το παζάρι αφορά λογική εκτίμηση στο προϊόν που πουλάει κάποιος. Θα είχε πολύ ενδιαφέρον αν όλοι οι μουσικοί ειχαν τη δυνατότητα να αγοράζουν ως επαγγελματίες (δηλ. ανευ ΦΠΑ) στη διαμόρφωση του συναλλακτικού γίγνεσθαι στα μεταχειρισμένα. Για μένα ως ιδιώτη πωλητή μεταχειρισμένου, το 30% κάτω της (εύλογης) τιμής ως καινούργιου είναι δεδομένο. Και από εκεί υπάρχει το περιθώριο για "δωρα" οπως μεταφορικά, σερβις, θηκες, εξτρα παζαρι. Δεν εχω πουλήσει ποτέ αντικείμενο σε τιμή μεγαλύτερη του 65% ενός προϊόντος ως καινούργιου. Έχω παρατηρήσει οτι η αγορά μεταχειρισμένων στην Ελλάδα βρίσκεται σε τέλμα εξαιτίας αυτού του φαινομένου. Όλοι αντιμετωπίζουν τον εξοπλισμό τους ως περιουσιακό στοιχείο και όχι ως εργαλείο ή παιχνίδι με αποτέλεσμα ένα τιμολογιακό κρυφτούλι που κρατάει τις τιμές ψηλά και την αγορά νωθρή. Έλα να γυρνάνε τα όργανα λέμε.
    1 βαθμός
  17. Ή μπορει, απλα, να εχει τραγουδησει δευτερη (ή και τριτη) φορα το ιδιο πραγμα, σε ξεχωριστο καναλι.
    1 βαθμός
  18. Μπορεί να είναι delay μπορεί να έχει κάνει Σπλίτ τα φωνητικά ανάμεσα σε δύο κανάλια και να έχει βάλει στο ένα delay.
    1 βαθμός
  19. Έτσι! Οι maiden στο πρώτο άλμπουμ δίστασαν να του ζητήσουν συνεργασία,λόγο του ονόματος που είχε. Ο ίδιος είχε πει το εξής. Εγώ ήθελα να αναλάβω την παραγωγή του ομόνιμου οι ίδιοι το θέλανε αλλά αυτό δεν έγινε ποτέ.
    1 βαθμός
  20. Πραγματικά σε πιάνει δέος από τα άλμπουμς στα οποία έχει βάλει την υπογραφή του. Από Heaven and Hell μέχρι Seventh Son, και από Machine Head μέχρι Rising. Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι συνταξιοδοτήθηκε το 1992 με το fear of the dark, δηλαδή όταν δεν ήταν ούτε καν 45άρης. Να μου πεις, όταν έχεις τέτοιους δίσκους στο ενεργητικό σου, πόσο παραπάνω να δουλέψεις.... R.I.P.
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου