Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      9

    • Αναρτήσεις

      21.934


  2. nikodemos

    nikodemos

    Guru


    • Βαθμοί

      8

    • Αναρτήσεις

      1.499


  3. Αετός

    Αετός

    Μέλος


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      1.811


  4. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      9.352


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 25/11/2020 σε όλα

  1. Καλησπέρα (μετά από πολύ καιρό είναι η αλήθεια...) φίλες και φίλοι του noiz! Ελπίζω να είσαστε όλοι υγιείς Θέλω να σας ενημερώσω για τη νέα προσωπική μου ιστοσελίδα http://www.mixingnik.com Εκτός από πληροφορίες σχετικά με τη δουλειά μου, δείγματα και πολλές μουσικές στο e-shop θα υπάρχει πληθώρα από εκπαιδευτικό υλικό με τη μορφή tutorial videos & e-books, αρχής γενομένης από μια ολοκληρωμένη σειρά drum recording tutorials (από το complete drum recording που είχαμε φτιάξει στο The Sonic Ark Studio. Καινούριο υλικό θα ανεβαίνει συνέχεια... Ελπίζω να το βρείτε ενδιαφέρον! Stay safe και καλό κουράγιο σε όλους μας...
    8 βαθμοί
  2. 11-12 χρονων το 86..κλασσικα επαιζα στην ομαδα της πλατειας μπαλα..αυτη η εικονα εμεινε βαθεια μεσα μας χαραγμενη(κ η αλητεια του 1ου γκολ βεβαια),τους αγγλους τους στοιχειωσε για αμετρητα χρονια..ηταν η εκδικηση για τα φωκλαντ..κατι παραπανω απο ενα γκολ..ενα εθνος που ζουσε στη φτωχεια ειχε φτασει στα ουρανια...κοιταζε στα ματια οποιονδηποτε..μας πηρε ολους στην αγκαλια του ο ντιεγκο...λιγες μερες μετα η απονομη του παγκοσμιου κυπελλου...ηταν απο τις πιο ηδονικες στιγμες.. και 4 χρονια μετα οταν αποφασισα να μην γινω ο διαδοχος του μαραντονα!!(γιατι το 1989 ειδα τους pink floyd στο οακα κ αποφασισα να γινω ο νεος κιθαριστας τους!!!)..ερχεται το κλαμα του στον τελικο...να επιβεβαιωσει οτι και οι θεοι κλαινε..αλλιως δεν θα ηταν θεος...thats why he is the best player in the world που παραδεχοταν στη φαση αυτου του γκολ ο αγγλος εκφωνητης gracias dios por maradona που με το ζορι ουρλιαζε ο αργεντινος εκφωνητης μεσα στην τρελλα του!!(νομιζες οτι εσβηνε ο ανθρωπος εκεινη την ωρα)...
    4 βαθμοί
  3. Για μένα ήταν ο πρώτος της μαγικής τριάδας της τεχνικής. Αυτής της τριάδας που έκανε το απίθανο να συμβαίνει. Ντιέγκο, Ροναλντίνιο, Μέσι. Αλλά αυτό το "μόνος μου κι όλοι σας" μόνο αυτός το είχε.
    4 βαθμοί
  4. Γειά σου ρε αλήτη! Σε έφαγαν,οι δαιμονές σου...
    4 βαθμοί
  5. Σκεφτομουνα τι κανει ενα ειδωλο να ειναι ειδωλο. Κ ειναι πολυ απλα το τι αντικτυπο εχει στο κοσμο. Οι ανεξηγητοι λογοι που απλα κανουν στον κοσμο κλικ. Δεν ειναι το να εισαι ο καλυτερος. Βοηθα πολυ, αλλα η ικανοτητα δεν ειναι αυτη που οριζει το ειδωλο. Αλλες φορες ειναι διαχυτη, αλλες οχι τοσο. Δεν ειναι το τι χαρακτηρας εισαι. Για την ακριβεια τα περισσοτερα ειδωλα ειναι κωλοπαιδα. Δεν ειναι το τι προσφερες στον κοσμο. Η μηπως ειναι ? Μαλλον ειναι, αν μιλαμε για εικονες, στιγμες για ο,τιδηποτε κανει τι φαντασια να ταξιδευει. Σημερα εφυγε το μεγαλυτερο ειδωλο που εχω δει στη ζωη μου. Ναι ηταν ο μεγαλυτερος, ηταν ο τσογλανοτερος ειχε την μεγαλυτερη ικανοτητα απ'ολους να πολωνει, να πορωνει, να δημιουργει παθη. Συνειδητοποιω οτι παρ'οτι δεν ειμαι ποδοσφαιρικος, για τα παιδια που μεγαλωναμε στα 80's ηταν ο μεγαλυτερος σουπερ ηρωας. Ηταν ο μονος μου κ ολοι σας που ειπε κ ο φιουζιος. Ηταν τοσο προβληματικος που λες δε μπορει αυτος ο ανθρωπος να ειναι τοσο μεγαλος. Ηταν ομως RIP Diego. Παρε κ το 10 κ απεσυρε το φευγοντας εχεις τα δικαιωματα του για παντα
    3 βαθμοί
  6. Σήμερα πηγα στο πατρικο μου το απογευμα. Στην κρεμάστρα του δωματϊου μου ήταν ενα καπελο της Boca juniors που μου εφερε ενας φιλος απο εκει πριν 17 χρονια. Το δοκιμασα αν μου κανει . Εδω και πολλα χρονια δεν ασχολουμαι με την μπαλα. Τωρα διαβαζω οτι εφυγε ο Diego... Περιεργο... συμπτώσεις βέβαια... Adios Diego..
    3 βαθμοί
  7. Πελέ: Δεν ξέρω ποιός είναι καλύτερος, εγώ ξέρω ότι ο Θεός με έστειλε στη γη για να παίξω ποδόσφαιρο. Μαραντόνα: Εγώ δεν έστειλα κανέναν. Το ζέσταμα του ήταν πιο συναρπαστικό από τα περισσότερα ματς που εχουμε δει τα 10 τελευταία χρόνια.
    3 βαθμοί
  8. Αν δεν είναι αυτός η "μεγαλύτερη" φωνή, τότε ποιος;
    3 βαθμοί
  9. Ακουγεται σαν να εχεις προβλημα γειωσης ή θεμα κακης ποιοτητας τροφοδοτικου πεταλιων. Βεβαια μπορει να ειναι χιλιες δυο οι αιτιες. Καποιες σκορπιες σκεψεις που ισως βοηθησουν: 1. Δοκιμασε αλλη πριζα, σε αλλο χωρο, ειδικα εαν στην γραμμη του πινακα που δουλευεις εαν εχει καποιο dimmer, η πολλες αλλες συσκευες. 2. Υπαρχει πιθανοτητα να εχει το προβλημα γειωσης τοσο στην συσκευη σου/πολυμπριζο, οσο και στην γραμμη που ερχεται απο τη δεη. 3. Δοκιμασε διαδοχικα να αλλαξεις καλωδια, κιθαρα, και ενισχυτη ωστε να τσεκαρεις μηπως φταιει ο εξοπλισμος. 4. Μην βαλεις πεταλια στη δοκιμη, καθως καποια τροφοδοτικα πεταλιων προκαλουν εντονο σφυριγμα. Εστω βαλε μπαταρια. 5. Δοκιμασε τον εξοπλισμο σου σε αλλο σπιτι. Σπιτι μου εχω θεμα με τη γειωση. Δεν προκαλει σφυριγμα τοσο, οσο προκαλει πιο εντονο hum. Κατα καιρους, τροφοδοτικα που χρησιμοποιω προκαλουν εντονο σφυριγμα κατα τη χρηση. Πιο πιθανο το κοβω να συμβαινει κατι τετοιο. Ο τιτλος του θεματος σου ειναι λιγο σοκαριστικος και ασχετος με το προβλημα. Αστοχη επιλογη.
    3 βαθμοί
  10. Ξέρεις τι κάνει εδώ ο Ντιέγκο? Περιμένει να έρθουν και οι άλλοι τέσσερεις της ομάδας του Βελγίου (έξι είναι στην φωτό) για να τους περάσει όλους. Και για τους σύγχρονους παίκτες λέμε "είναι καλός στο ένας εναντίον ενός" .... Αυτός ήταν ένας εναντίον όλων. Άλλο το ποδόσφαιρο τώρα, άλλαξε. Θέλει Σοσόνιες, και αθληταράδες. Κι εμείς αλλάξαμε ... Και τέτοια πράγματα, μάλλον ήμασταν οι τελευταίοι τυχεροί που προλάβαμε και τα απολαύσαμε.
    2 βαθμοί
  11. Ο Τομ είναι ο κάτσε καλά... Θυμάμαι τον δίσκο με τα ντουέτα που έκαναν το λάθος να τραγουδήσουν μαζί του τα μεγάλα ονόματα της ποπ. Οταν ανοίγει το μπουρί εξαφανίζονται οι πάντες. Και τα λέει ακόμα και στα 80 του έτσι!
    2 βαθμοί
  12. φίλτατε Διονύση, εντάξει (αν και πιστεύω ότι από το περιεχόμενο των απαντήσεών μου φαίνεται), κατανοώ την επιφύλαξη σου ως προς το τι έχω ακούσει και τι όχι... να με συγχωρήσεις αν φανεί κάπως απλά για την εξυπηρέτηση της κουβέντας (δεν το συνηθίζω άλλωστε ) να αναφέρω ότι συζητάς με κάποιον που ασχολείται σχεδόν 40 χρόνια πια επαγγελματικά με τον ήχο είτε σαν ηχολήπτης, είτε σαν techie προτείνοντας ή στήνοντας audio setups από ιδιώτες έως pro studio, είτε ως υπεύθυνος στο τμήμα av και υπολογιστών σε αλυσίδα καταστημάτων ηλεκτρικών ειδών... αν βάλεις και το ότι επί σειρά ετών υπήρξα φανατικός χομπιστας στο hi end (ξοδεύοντας ποσά που ίσως να σου φάνταζαν εξωπραγματικά), οπότε όλο και κάτι θα έχω ακούσει σε όλο το φάσμα των τιμών ώστε να στηρίζω και πρακτικά την γνώμη μου πέραν της θεωρίας, δεν νομίζεις?... πάντως επί της συγκεκριμένης αμφιβολίας σου, έχω παρακολουθήσει ανελλιπώς την πορεία (πλέον των pro) και των concumer καρτών, από την λίθινη εποχή των AdLib synth (όπου μάλλον θα ήσουν και αγέννητος) έως τώρα... αφού κάναμε τις (απαραίτητες?) συστάσεις συνεχίζω... η πρόταση που έκανα είναι τα Wharfedale... αν εννοείς την ενναλακτική στα Ζ906 σε περίπτωση που καταλήξει ο άνθρωπος σε multimedia λύση, τα Ζ5500 (επειδή με ξεκουράζει σε διαλείμματα της δουλειάς μου το να βλέπω και καμιά ταινία ή netflix) τα έχω στην τηλεόραση και το pc του γραφείου πάνω από δέκα χρόνια και τα πρότεινα ως χρήστης τους... όταν λοιπόν επιχείρησα να τα αλλάξω ελπίζοντας ότι οι διάδοχοί τους θα βελτίωναν κάπως τις αδυναμίες τους, πριν τα πάρω τα έστησα δίπλα δίπλα να τα ακούσω και τελικά κρίνοντας ότι δεν αξίζει το επιχείρημα κράτησα αυτά, καταλήγοντας στα συμπεράσματα που ανέφερα στο προηγούμενο μου ποστ (το ότι τα 906 ανταποκρίνεται λίγο καλύτερα σε 2.1 ακρόαση μουσικής, δεν με έπεισε καθότι και τα δυο χάλια παίζουν σε αυτό το επίπεδο συν ότι έχω και 2 ζεύγη μόνιτορ εδώ που με καλύπτουν ως προς αυτό)... έτσι για να σου φύγει εντελώς και η "υποψία" ότι σνομπάρω συλλήβδην ανάλογες λύσεις... το αντίθετο... απλά δεν μπορώ και να τις υπερτιμήσω... το βασικό "λάθος" είναι ο τρόπος ή καλύτερα η αντίληψη μέσω της οποίας καταθέτεις τη πρότασή σου, που συντηρεί (χωρίς φυσικά να σου καταλογίζω προσωπικά κάποια κακή πρόθεση) πάλαι ποτέ "μύθους" που ήλπιζα τουλάχιστον στις νεότερες γενιές να μην έχουν περάσει αυτούσιοι... ας το δούμε πάλι και θα προσπαθήσω να το κάνω πιο κατανοητό... όσο πιο απλά μπορώ τουλάχιστον... είναι απόλυτα θεμιτό (αν και επικίνδυνο όπως θα σου εξηγήσω παρακάτω) το να σου αρέσει να ακούς "δυνατά"... και φυσικά και το να εκθέτεις την γνώμη σου περί αυτού... με το πρώτο σου ποστ όμως ουσιαστικά προτρέπεις τον οποιοδήποτε που θα το διαβάσει, να επιλέγει με μόνο κριτήριο μια τυφλή τιμή watt (και μάλιστα σωρευτική και όχι κατά μονάδα κάτι που είναι ακόμα πιο μεγάλο λάθος)... αποτέλεσμα για κάποιον χωρίς επαρκή γνώση, το να αποπροσανατολιστεί αν σε εμπιστευτεί και να οδηγηθεί εύκολα σε ενδεχόμενη κακή αγορά σε σχέση με τις πραγματικές ανάγκες του... κι αυτό δεν θα έχει απαραίτητα να κάνει με τη συγκεκριμένη πρόταση που του κάνεις ακολούθως, αλλά με όποιο άλλο σύστημα επιλέξει με το ανάλογο σκεπτικό... δυστυχώς η κρίση ηχητικής συμπεριφοράς ενός συστήματος αναπαραγωγής στο οποιοδήποτε επίπεδο-έκφανση του, ποτέ δεν μπορεί να είναι πλήρης στηριζόμενη σε specs (τα οποία πάντα θα καταδείξουν αποσπασματικές ενδείξεις και σπάνια μια ολοκληρωμένη εικόνα πραγματικής απόδοσης)... πόσο μάλλον αν εξεταστούν μεμονωμένα κι όχι συνδυαζόμενα)... τα πράγματα δυσχεραίνουν ως προς τις συγκρίσεις μεταξύ συσκευών οποιουδήποτε είδους, επειδή τα χαρακτηριστικά κατά κανόνα δίνονται από τους κατασκευαστές ελλειπή ως προς το πλήθος τους και επιτηδευμένα ασαφή μέσω "πονηρών" μετρήσεων, για να καλύψουν αδυναμίες τους σε σχέση με τον ανταγωνισμό... στην περίπτωσή μας τώρα... με τα watt μετράμε την ισχύ στην έξοδο ενός ενισχυτή... "μπακάλικα" ορίζεται μια μέγιστη "τιμή" στην εν δυνάμει ικανότητα του να οδηγήσει ένα ηχείο στο να μετατρέψει μηχανικά την ηλεκτρική ενέργεια σε ακουστική (μέσω της παλμικής κίνησης των κώνων των μεγαφώνων του, η οποία και δημιουργεί περιοδικές μεταβολές στην πίεση του ατμοσφαιρικού αέρα, που διαδίδονται στον χώρο με την μορφή ηχητικών κυμάτων)... το αυτί μας ακολούθως συγκεντρώνοντας από το ακουστικό πτερύγιο την ακουστική (αλλέως ηχητική) αυτή ενέργεια μέσω των ηχητικών κυμάτων, την μετατρέπει σε βιοηλεκτρική και μέσω του ακουστικού νεύρου την μεταφέρει στον εγκέφαλο που με την σειρά του την αποκωδικοποιεί ως ηχητικό ερέθισμα (το οποίο μεταφράζει και χειρίζεται κατά βούληση)... τα watt στο ηχείο, μας ορίζουν επίσης μια μέγιστη τιμή ισχύος που μπορεί αυτό να δεχθεί, χωρίς να υποστεί βλάβη (προσοχή εδώ γιατί κυρίως μας ενδιαφέρει η τιμή της ικανότητας συνεχούς πρόσληψης και όχι των στιγμιαίων κορυφώσεων (peaks)... όπως και σε όλες τις περιπτώσεις μας ενδιαφέρει επίσης η τιμή να δίνεται σε RMS για να αποφύγουμε το δυνατόν συγκρίσεις μήλων με πορτοκάλια... η τιμή αυτή όμως των watt είναι σταθερή αφορώντας αποκλειστικά την πηγή του παραγόμενου ήχου και δεν μεταβάλλεται σε σχέση με την απόσταση όπως η αίσθηση του ήχου στον πραγματικό κόσμο... έτσι στην ηχοληψία χρησιμοποιούμε κατά κανόνα την τιμή σε db SPL με την οποία μετράμε την στάθμη πίεσης του ήχου -SPL=Sound Pressure Level- (παρεμπιπτόντως σε db μετράμε και την στάθμη έντασης -ΙL=Ιntensity Level- αλλά επειδή τα πιο πολλά μικρόφωνα είναι πιο ευαίσθητα στην πίεση του ήχου παρά στην έντασή του και με IL δεν μπορούμε να μετρήσουμε στάσιμα κύματα, προτιμάται επί το πλείστον η SPL)... όπως είπα και στο προηγούμενο ποστ, επειδή με μόνη τιμή των watt μπορούμε εύκολα να ξεγελαστούμε και να πάρουμε ένα ηχείο με περισσότερα watt που στην πράξη όμως θα παίζει λιγότερο δυνατά (αν αυτό είναι το ζητούμενο) από κάποιο άλλο μικρότερης ισχύος, είναι απαραίτητο να γνωρίζουμε και την τιμή της ευαισθησίας ώστε να έχουμε μια πιο αντικειμενική εικόνα στην σύγκριση... μεγάλη προσοχή χρειάζεται γιατί μην έχοντας να κάνουμε με γραμμικές σχέσεις μεταξύ των εννοιών αλλά λογαριθμικές (και στην τελική έννοια της αντίληψης καθαρά υποκειμενικές), μπορούμε πάλι εύκολα να μπερδευτούμε... τα 3 db που έχω αναφέρει στο παράδειγμα για την ευαισθησία που παίρνουμε σε κάθε διπλασιασμό των watt δεν αντιστοιχούν αντικειμενικά με το level του ήχου που αντιλαμβανόμαστε στον πραγματικό κόσμο... τη λεγόμενη "ακουστότητα" (Loudness), η στάθμη της οποίας δεν ταυτίζεται με τη στάθμη της ηχητικής έντασης (IL) ή τη στάθμη της ακουστικής πίεσης (SPL), επειδή το ανθρώπινο αυτί παρουσιάζει διαφορετική ευαισθησία στις διάφορες ακουστές συχνότητες... αυτό είναι ένα ψυχοφυσικό μέγεθος και έχει σχέση με το πόσο έντονα ακούγεται ο ήχος χαρακτηρίζοντας το ποσοτικό αίσθημα ακοής όπως αυτό προκαλείται στο αισθητήριο της ακοής... ο εγκέφαλός μας καλώς ή κακώς (καλώς επί το πλείστον ειδάλλως θα είχαμε προβλήματα διαβίωσης) μπορεί (και το πράττει συνεχώς) να μεταφράζει τα ακουστικά ερεθίσματα με διάφορα φυσικά ή ψυχολογικά κριτήρια κατά περίπτωση (εκούσια και ακούσια)... διαθέτει έναν ιδιόμορφο φυσικό "κομπρέσορα" στα καθ ημάς... έναν μηχανισμό ο οποίος μπορεί να "ρυθμίζει" κατά ένα ποσοστό την ένταση των ηχητικών κυμάτων... κατά συνέπεια μπορεί να διακρίνει το αυτί πολύ μικρές αλλαγές στην ένταση χαμηλών ήχων από τη μία αλλά ταυτόχρονα να είναι και λιγότερο ευαίσθητο σε μεγάλες αλλαγές δυνατότερων ήχων... έτσι μπορεί να κινηθεί με ασφάλεια και "έξυπνα" (αντίθετα με ένα μικρόφωνο που είναι "χαζό") σε μια γκάμα ήχων έντασης από 0 (που αντιπροσωπεύει τον ελάχιστο αντιληπτό ήχο) μέχρι τα 120 db όπου αρχίζουν τα θεματάκια για την υγεία μας... π.χ. σε συνεχή ήχο περιβάλλοντος περί τα 80db στο μετρό, για να αντιληφθούμε διαφορά χρειάζεται αύξηση περί τα 3db... από την άλλη σε αυτό βέβαια οφείλεται και η ΜΕΓΑΛΗ ΔΥΣΚΟΛΙΑ στο να "επικοινωνήσουμε" με επαρκή σαφήνεια και επαρκή αντικειμενικότητα μεταξύ μας, τις διάφορες ηχητικές εμπειρίες μας... ένας Γερμανός αν θυμάμαι καλά δημοσιογράφος, είχε πει ότι "ο δικός μας σκύλος μας δεν κάνει θόρυβο... γαβγίζει μόνο"... όπως και ότι "θόρυβος είναι ο ήχος των άλλων"... εγώ απλά θα προσθέσω ότι άλλη ηχητική αντίληψη έχεις όταν ξυπνάς, άλλη στην πορεία της ημέρας, άλλη νηφάλιος, άλλη μεθυσμένος, άλλη όταν έχεις πονοκέφαλο, άλλη στην εξοχή, άλλη στην πόλη κλπ... τέλος πάντων είναι ανεξάντλητο το θέμα και αν συνεχίσω να φεύγω από το ένα στο άλλο θα τελειώσω αύριο (αισιόδοξη πρόβλεψη)... άσε που δεν θα φτάσει κανείς σα κάτου να διαβάσ'... ας κλείσω σιγά σιγά (καλά γρήγορα γρήγορα το δυνατόν) λέγοντας ότι υπάρχουν υπάρχουν διάφορες θεωρίες για το κατά πόσο ο κανόνας των +3db για κάθε διπλασιασμό των watt αντιστοιχεί στην αντίληψή μας αυτός καθ αυτός... εκείνες που επικρατούν κινούνται περί του ότι χρειάζονται 10 dΒ για να έχουμε και φυσική αντίληψη που να αντιστοιχεί στο διπλάσιο του ήχου... αυτό που όλοι πρέπει να κρατήσουν όλοι ως χρήσιμη πληροφορία είναι ότι παράλληλα χρειάζεται δεκαπλασιασμός περίπου της ισχύος σε watt rms για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο... στο παράδειγμα του Διονύση αν το σύστημα με τα 100 watt παρήγαγε πχ 105db SPL θα απαιτούνταν περί των 1000 από κάποιο άλλο με την ίδια ευαισθησία για να ακουστεί διπλάσια δυνατά... εν κατακλείδι (έλαααα!!!) έχετε πάντα στο μυαλό σας να ψάχνετε πρωτίστως για την ευαισθησία των ηχείων και να μην ξεχνάτε να συνυπολογίζετε και τον χώρο (με τις όποιες ιδιαιτερότητές του) που θα τα τοποθετήσετε... όποια ηχεία κι αν αγοράσετε, αυτά θα παίξουν μέσα σε κάποιο δωμάτιο του σπιτιού σας φορτίζοντας τον και διαδρώντας μαζί του μέσω ανακλάσεων ή απορροφήσεων ανάλογα την διαμόρφωση των επιφανειών και τον όγκο του σε λίτρα (καλά επειδή μες τις άκρες έχουμε παρεμφερή ύψη στα ταβάνια ας περιοριστούμε στα τετραγωνικά)... το να πάρετε σύστημα που θα παράγει 120dΒ στο ένα μέτρο για να το βάλετε να παίζει σε καμαρούλα 2χ3 που έλεγε και το άσμα του αείμνηστου, ε όσο να ναι καλό είναι να το αποφύγετε... σημαντικό κριτήριο και η απόσταση της θέσης ακρόασης που θα δημιουργεί από το ισόπλευρο τρίγωνο της τοποθέτησης (έχοντας υπόψη ότι διπλασιασμός της απόστασης από την πηγή οδηγεί σε μείον 6db όπως και το ότι το δεύτερο ηχείο προσθέτει 3 στον όποιο υπολογισμό σας)... τέλος και πάω για ύπνο (ήρωεεεεεςς... φτάσατε μέχρι εδώ? μπράβοοοο!!! για άλλη μια φορά ούτε εγώ θα ξαναδιαβάσω τι έγραψα δεν αντέχω...) ΠΡΟΣΟΧΗ με τις εντάσεις... οι επικίνδυνες για την υγεία μας επιδράσεις πέραν της βλάβης (ή απλά μείωσης της αίσθησης) της ακοής αφορούν και το νευρικό σύστημα, τις ψυχικές λειτουργίες, το κυκλοφορικό, το γαστρεντερικό, το ενδοκρινικό και άλλα συστήματα του ανθρώπινου οργανισμού... γενικά η συχνή περιοδική έκθεση σε περισσότερα από 85dB για αρκετό χρονικό διάστημα θεωρείται επικίνδυνη... κατά κανόνα η νομοθεσία των ανεπτυγμένων κρατών απαγορεύει την εργασία για περισσότερο από 8 ώρες σε περιβάλλον με background noise 90dB, για περισσότερο από 4 ώρες σε 95dB, για περισσότερο από 2 ώρες σε 100dB και στα 115dB για περισσότερο από 15 λεπτά... τώρα το τι γίνεται στην πράξη και ειδικά στα καθ ημάς (είμαστε ανεπτυγμένο κράτος λέτε) στα club και τα μπουζουΓΚΖιδικα ο θεός κι η ψυχή (και τ αυτιά) μας... όποιοι (όπως και ο Διονύσης) αρέσκεστε σε συχνές ακροάσεις άνω των 100-102db (και δεν μείνετε μπακούρια αφού βρήκατε έτερον ήμισυ να σας ανέχεται), καλού κακού κάνετε που και κάνα σεμινάριο νοηματικής ή έστω πινακωτής... όταν φτάσετε στην ηλικία μου ίσως παρ ελπίδα να σας χρειαστούν... ------------------------------------------------------------------ ΥΓ1... σε σχέση με την ακουστότητα και την πραγματική αντίληψη του ήχου υπάρχουν μονάδες μέτρησης όπως τα phon και τα sones αλλά θα το έμπλεκα ακόμα περισσότερο το πράγμα αν τις έβαζα κι αυτές στην κουβέντα καθώς ήδη έχω αμφιβολίες στο κατά πόσο υπήρξα εύκολα κατανοητός... συν και πολλά ακόμα που θα μπορούσα να πω, αλλά νομίζω ότι ήδη το παράκανα... καμιά άλλη φορά αν βρω χρόνο θα κάνω κανα αρθράκι πιο ολοκληρωμένο επί του θέματος κι όχι αποσπασματικό όπως το ανωτέρω ποστ... άλλωστε προς το παρόν αυτό που με ενδιέφερε είναι να καταστεί κατανοητό ότι δεν ισχύει το "όσο πιο πολλά watt έχει ένα σύστημα τόσο πιο δυνατά θα παίζει", σώνει και καλά... ΥΓ2... τα 93,5 db ευαισθησίας που τα βρήκες ορέ Διονύση... στο manual του 906 που κοίταξα δεν αναφέρεται πουθενά στα spec ώστε να έχουμε μια αξιόπιστη βάση για σύγκριση... ακόμα και το max είναι (πονηρά μετρημένο με φίλτρο) σε dBC ώστε να μην καθίσταται εύκολα συγκρίσιμο... ΥΓ3... εννοείται... και χαίρομαι που σε ενδιαφέρει να μαθαίνεις χωρίς να είσαι δογματικός, γιατί είμαι απογοητευμένος από τις νέες γενιές που ήλπιζα να ξεφύγουν από το σύνδρομο του "ξάδερφου Μήτσου που έχει πάρ και ξέρ" των δικών μου, αλλά δυστυχώς πλην εξαιρέσεων κατέληξαν στο έκτρωμα (ως προς τις αξιολογήσεις μην παρεξηγηθώ) του Skroytz... ΥΓ4... τα Wharfedale με έναν DENON AVR-X550BT είναι ένα πολύ καλό σε ποιότητα, αντίστροφα ανάλογη της τιμής του home cinema συστηματάκι... θα παίξει χωρίς κόπο κοντά στα 105 dB αλλά δεν θα σου τρίξει τα έπιπλα... δυστυχώς αν θες κάτι τέτοιο διατηρώντας όμως και τα ποιοτικά χαρακτηριστικά, πρέπει να ανέβεις αρκετά σε τιμή...
    2 βαθμοί
  13. Diego Maradona Για πολλούς, ο μεγαλύτερος ποδοσφαιριστής ever. Σίγουρα ο πιο βλάσφημος θεός στο ποδόσφαιρο, ο μεγαλύτερος ποδοσφαιρικός "αλήτης", ο τελευταίος θιασώτης του "μόνος μου κι όλοι σας", αυτός που έφερε την αλάνα των παιδικών μας χρόνων με όλη την αλητεία και θρασύτητα που αυτή είχε, στις τηλεοράσεις, δεν υπάρχει πια (έφυγε από ανακοπή). Εγώ μόνο να τον ευχαριστήσω μπορώ, για όλες τις μαγικές στιγμές που μου χάρισε, όλα τα κόλπα του που προσπαθούσα να μιμηθώ όταν έπαιζα μπάλα, όλη την ευρηματικότητα, το πάθος, τον μη συμβιβασμό με το βολικό, και την προσπάθεια να πετύχει ακόμα και αυτά που έμοιαζαν απίθανα. Adios Dieguito ...
    1 βαθμός
  14. Τεραστιος!! Μου το ειπε το απογευμα ο Λευτερης και μου ηρθε πολυ ασχημα. Παροτι πιτσιρικας ηξερε τι εστι Μαραντονα. Χανονται πολλα κομματια απο το παζλ και ειναι δυσκολα. Συμπτωσεις,θα συμφωνησω Λουκα. Ακου μια αναλογη,λεμε τωρα,συμπτωση. Ο αγαπημενος μου ροκ-για του λογου μου δεν ηταν ποτε μπλουζ,παροτι τα ειχε-κιθαριστας ever ηταν ο Gary Moore. Η τελευταια κιθαρα που ειχα αγορασει πιτσιρικας ηταν το 1991,μια στρατ. Απο τοτε τιποτα,δεν ασχολουμουν με το θεμα και το αθλημα για πολλα χρονια και δεν με ενδιεφεραν κιθαρες και τετοια. Στις 6 Φλεβαρη του '11 λαμβανω μην. απο το Φασιον για μια κιθαρα που πουλιεται στο ebay-μου εστελνε κατα καιρους διαφορα τετοια ομορφα-και,out of the blue,με πιανει μια μ@κια,δεν ξερω πως και γιατι και του λεω παρε την,τη θελω. Μου λεει"σιγουρα,μα...." Του λεω να την βαρεσει,δεν ειχα καν τα λεφτα ετοιμα στην τσεπη. Τη χτυπαει και την κλεινει κανοντας καποιο λάθος στο bid. Αλλιως πιθανα να μην την παιρναμε. Το ιδιο βραδυ ακουω στο ραδιο οτι πεθανε ο Moore και παθαινω σοκ. Συμπτωσεις μεν,αλλα κατι υπαρχει πισω..... Ζητω συγγνωμη για την προσωπικη αναφορα(εννοειται οτι μπορει να σβηστει). Ενεκα η συγκινησις για τον γιγαντα Ντιεγο. Α ρε γαμωτο.....
    1 βαθμός
  15. Μπράβο ρε φίλε! μ αρέσει πολυ η πρώτη φωτο!
    1 βαθμός
  16. Ούτε στημένοι για πόστερ να ήσαντε... η μισή ομάδα εναντίον του
    1 βαθμός
  17. Στο καλό ινδιάνε, παιχταρά, κολόπαιδο, αλάνα, αλήτρα, λασπωμένε θεέ (με την ευκαιρία, δείτε αυτή την υπαρξιακή ταινία του Πάολο Σορεντίνο "Youth"- στο παρακάτω απόσπασμα δεν είναι ο πραγματικός Μαραντόνα) https://youtu.be/ayXURbmujEg Και ένα τραγουδάκι
    1 βαθμός
  18. @fusiongtr βουαλά και η φωτό με τα headstocks (και τα 2 ) ΚΑΙ official μασκούλα έτσι για το σιτσουέισον που περνάμε Edit θέλω μαύρα nut να δείχνουν πιο bad(b)ass..
    1 βαθμός
  19. Πιστεύω πως η ART MX822 σου κάνει, έχει 8 κανάλια stereo και ένα ποτενσιόμετρο έντασης για κάθε stereo κανάλι. Επίσης έχει και το stereo SEND-RETURN για μελλοντική χρήση σε περίπτωση που χρειαστείς κάποιο εξωτερικό εφφέ ή EQ.
    1 βαθμός
  20. Με το καλό, ΝΙκόδημε! Ωραίο εγχείρημα.
    1 βαθμός
  21. εντάξει... αν είναι βάζουμε και τον Χρύσανθο....
    1 βαθμός
  22. Για ΔΥΣΗ είναι όντως η "μεγαλύτερη" φωνή... Για...παγκοΖμια όμως (δηλ. αν βάλουμε και την... Ανατολή...) ούτε για πλάκα.. (για τον δεύτερο(η) λεΓω γιατί ο πρώτος απλά... ζεσταίνει το κοινό ) παρεμπιπτόντως ούτε καν κάνουν τον κόπο να ΣΗΚΩΘΟΎΝ... καθιστοί τραγουδάνε...που να σηκωθούν κι όλας
    1 βαθμός
  23. περίπατος...... Χαλλλλλλλαράαα.....
    1 βαθμός
  24. 1 βαθμός
  25. Εσυ εισαι ο ηρωας που βρηκες τη διαθεση και αντεξες τοσο γραψιμο. Ευχαριστουμε για την αναλυση.
    1 βαθμός
  26. Μμμ...βάζεις ιδές άρχοντα
    1 βαθμός
  27. Γεια χαρά.. επειδή είχα παρόμοιο θέμα, με σφύριγμα σε high gain , ήταν από το di (χρησιμοποιούσα το nux solid studio)...και το di με ground loop το εξαφάνισε. Δεν ξέρω ακριβώς την περίπτωση τη δική σου, στη δική μου πάντως πήγαινε di από ενισχυτή σε κάρτα ηχου, αλλά ήταν active di, δλδ έμπαινε σε ρεύμα, ενώ θέλει passive με ground loop. Πήρα ένα φτηνό της palmer και σταμάτησε. Αν είναι θέμα ρεύματος σε πετάλια θα έχεις σφύριγμα και όταν το di δεν είναι συνδεδεμένο.
    1 βαθμός
  28. Δεν εχεις θεμα γειωσης. Εαν ειχες, και καρφι στον ενισχυτη τα ειχες θεματα με hum. Εχεις κακη τροφοδοσια στα πεταλια. Δεν ξερω τι ειναι το 1spot, αλλα εαν δοκιμασεις ενα πεταλι με μπαταρια, λογικα δεν θα υπαρχει σφυριγμα. Μη βγαλεις. Σε καλυψε ο fusion..
    1 βαθμός
  29. Καλή επιτυχϊα . Ολα να πάνε καλά. Χρήσιμο φαίνεται.
    1 βαθμός
  30. Μέγιστος μουσικός έχει γράψει κι ένα από τα δημοφιλέστερα βιβλία για Jazz κιθαρα.
    1 βαθμός
  31. Έχετε το προνόμιο να ακούσετε το latest κομμάτι του Άρχοντα του Variphrase, του Shogun των Synthesizers, του Τελευταίου Σαμουράι των VST, του μεγάλου, του απόλυτου, του πανέμορφου και πανίσχυρου εκκεντρικού καλλιτέχνη, του cos_dr Με αυτό λοιπόν το κομμάτι που δούλεψα έτσι για το χαβαλέ τα δυο τελευταία βράδια μέχρι να ψοφολογήσω για να σηκωθώ νωρίς το πρωί να πάω να δουλέψω για τα ψίχουλα που μας πετάνε πλέον και μας βρίζουν κιόλας γιατί δεν υπάρχει πια το λεγόμενο δίκαιο του εργάτη, αντικαταστάθηκε από το δίκαιο του εργοδότη ο οποίος παραδόξως ενώ έχει και το μαχαίρι και το καρπούζι πλέον, αργοπεθαίνει και αυτός και μαρτυρά σε ένα αδυσώπητο και αβέβαιο οικονομικό περιβάλλον, πασχίζοντας όχι για την ανάπτυξη, αλλά για την επιβίωσή του και την ρύθμιση των δυσβάστακτων χρεών του, εύχομαι σε όλους μας καλό χειμώνα με υγεία και πολλή μουσική. Όλη η επεξεργασία ήχων/δειγμάτων έγινε στο λατρεμένο μου Roland V-Synth και η εγγραφή/μίξη έγινε στο Sonar Χ3 Producer. όποιος θέλει φυσικά μπορεί να πει απόψης. Πάντως δεν μπορείτε να πείτε. Τουλάχιστο στην χρήση και τον προγραμματισμό του Roland V-Synth έχω ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ. Πρέπει να μου δώσουν τίτλο από τη ROLAND, ε? χαχαχαχαχαχαχαχχαχαχαχαχα Καλό χειμώνα και να είμαστε καλά!!!!!
    1 βαθμός
  32. @gkourmoul1ήταν που είχες και μόνος σου άπειρο sustain ε??? πουλάκι μου σε έπιασα!
    1 βαθμός
  33. κατ αρχήν Διονύση καλώς ήρθες στην παρέα μας... κατά δεύτερον εφόσον αγαπάς τον ήχο νομίζω ότι θα πρέπει μάλλον να ενημερωθείς πιο διεξοδικά για τον τρόπο που λειτουργούν τα συστήματα αναπαραγωγής του... μεγάλη μπουκιά φάε μεγάλη κουβέντα μην πεις, π.χ.: χμ!!!... με τον λανθασμένο τρόπο που το προσεγγίζεις το παρουσιάζεις σαν κάτι τρομερό... ουσιαστικά όμως (χωρίς να το καταλάβεις) του λες ότι η διαφορά από τα 100 έως τα 500 watt rms στην πράξη θα μεταφράζεται σε μόλις 6-7 db περίπου στο max level... δεν ακούγεται πια τόσο τρομερό έτσι?... έτσι κι αλλιώς σε ένα μέσο ελληνικό σαλόνι και σε μια τυπική πολυκατοικία το να δεις ταινία σε εντάσεις αρκετά πάνω από 100db χλωμό το κόβω (κατά κανόνα πάντα)... μην βάλω και το wife acceptance factor που περί εντάσεων είναι συνήθως μηδενικό... για να μην ξαναναγράφουμε σεντόνια για την πολλοστή φορά που αναπαράγει κάποιος εδώ την κλασσική "audio αρβύλα" περί watt, σου παραθέτω μια παλιότερη μου απάντηση που ελπίζω να σου δώσει να καταλάβεις κάποιες βασικές αρχές... τώρα επί του προκειμένου το θέμα είναι τι ζητάει ο ερωτών... εγώ θα αντέστρεφα το επιχείρημα του Γιώργου... όταν ο ήχος δεν είναι επαρκώς ποιοτικός αναγκαστικά (και ασυναίσθητα) χαμηλώνεις την ένταση... εσύ Διονύση προτείνεις ένα multimedia συστηματάκι που έχει φτιαχτεί για υπολογιστές με κύρια αποστολή τα παιχνίδια και απευθύνεται στο ανάλογο κοινό (το ότι μπορεί να αναπαράγει αξιοπρεπώς και ταινίες δεν αναιρεί τον βασικό του σχεδιασμό)... εγώ και ο Γιώργος του προτείναμε entry level home cinema setup... και η διαφορά που θα κρίνει την επιλογή ορίζεται κατ εσέ με κύριο κριτήριο το αν θα τρίζουν τα έπιπλα (άραγε πως μπορείς να ευχαριστηθείς ταινία υπό αυτές τις συνθήκες)... και όντως το Logitech (έχοντας μάλιστα και THX πιστοποίηση) μπορεί (ανάλογα τον χώρο και το περιεχόμενο που θα καλεστεί να αναπαράγει) να το πετύχει... φτάνει όμως κάτι τέτοιο?... φτάνει για να καλύψει την έλλειψη ευκρίνειας και ανάλυσης σε σχέση με τα καλά διακριτά dedicated home cinema συστήματα έστω και στην χαμηλή κατηγορία τιμής?... την εμφανή (και σε μέτριας εμπειρίας αυτιά) συχνοτική "ασυνέχεια" στο σημείο κρος?... τον υποέλεγχο με αποτέλεσμα την πλαδαρότητα χαμηλά?... την έλλειψη σώματος στις μεσαίες που φυσιολογικά έρχεται λόγω των λιλιπούτειων πλαστικών δορυφόρων?... την έλλειψη των "εκλεπτυσμένων" υψηλών που κουράζει γρήγορα πέραν του όποιου αρχικού εντυπωσιασμού?... η κρίση εναπόκειται στον op και στις ανάγκες του... περί ορέξεως... πάντως πραγματικά (για τα λεφτά του πάντα) και πέρα από τις ανωτέρω επισημάνσεις το Ζ906 μπορεί να προσφέρει μια ικανοποιητική εμπειρία και σίγουρα πιο μεστή από τον ανταγωνισμό στο είδος του... όταν βέβαια το σήμα της πηγής είναι Dolby 5.1 ή DTS γιατί δυστυχώς αφαίρεσαν το dolby PLII που είχε ο προκάτοχος Z5500 για τα στέρεο σήματα (που καλώς ή κακώς είναι και ο κανόνας στον "πραγματικό κόσμο" του υπολογιστή με τα mp4)... δυστυχώς το "3D surround" που προσφέρει πλέον για κάτι ανάλογο δεν τα καταφέρνει τόσο καλά... το ότι όμως δεν είναι κακό (ή πολύ καλό για τα χρήματά του αν προτιμάτε), δεν σημαίνει ότι μπορεί να υποκαταστήσει ελαφρά τη καρδία τις plus δυνατότητες ενός av ενισχυτή (συνδεσιμότητα, υποστήριξη σύγχρονων av πρωτοκόλλων, auto room corection κλπ) και τον ήχο σε ένα σωστό matching του με 5.1 hi fi ηχεία... anyway... καλό θα ήταν να υπάρξει ακρόαση των διαφορών από όποιον μπαινει στο δίλλημα επιλογής, για να κρίνει κατ ιδίαν το κατα πόσο αξίζουν γι αυτόν... ΥΓ1. αν λόγω κόστους επιλέξει ο op την multimedia λύση, θα πρότεινα να κοιτάξει για ένα μεταχειρισμένο Logitech Z5500 που φαντάζομαι μπορεί να βρει με λίγο ψάξιμο σε πολύ καλή κατάσταση με 150-200€ και διαθέτει και πιο μαλακές ψηλές και dolby PL II... καλό είναι να ξέρει επίσης ότι αμφότερα δεν "παίζουν" μουσική με την καμία (boombox στην χείριστη)... ΥΓ2. το "500 Watt" πάρε νάχεις, είναι απλά ένα ακόμα κλασικό "μαρκετινίστικο κόλπο"... πχ το Z906 προσφέρει 67 w στον κάθε δορυφόρο συνεπικουρούμενα από τα 165 watt του sub που αυτοί μοιράζονται για τις χαμηλές... μην ψαρώνετε λοιπόν από την παραπλανητική σούμα... δεν έχει πρακτικό αντίκρυσμα πλέον του εντυπωσιασμού... ΥΓ3. χωρίς καμιά διάθεση για την οποιαδήποτε αντιπαράθεση και σόρυ από τον Διονύση αν κάπου φάνηκε (παρ ελπίδα) κάτι τέτοιο...
    1 βαθμός
  34. δεν έχω δει κανένα πετάλι σε παρουσίαση να μην είναι φανταστικό.
    1 βαθμός
  35. Γιώργο αν θέλεις άκουσε/παίξε από κοντά τον BOSS 1 CPX
    1 βαθμός
  36. Δεν μ’ αρέσουν οι κομπρέσορες, σκοτώνουν τη σκληρή - μαλακή ατάκα. Αν θα έπαιρνα θα ήταν μόνο του Barber που έχει blend με το καθαρό σήμα.
    1 βαθμός
  37. Ρε παιδιά, σήμερα το πρωί που ξύπνησα, ήρθε μια από τις μικρές ανηψιές μου στο δωμάτιο. Εγώ, αγουροξυπνημένος, με το μάτι θολό ακόμα, της λέω τραγουδώντας .... "Έμαθα πώς είσαι μάγκας είσαι και μερακλής" Έχω να το ακούσω αυτό πάνω από τριάντα χρόνια, πώς στο καλό ....
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου