Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      21.934


  2. Nestoras

    Nestoras

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      8.152


  3. Ali Barout

    Ali Barout

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      2.362


  4. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      9.352


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 10/06/2021 σε όλα

  1. Ρε συ, είσαι καλός. Εμένα που μ’αρεσουν τα 70’ς είτε Rock, είτε fusion, είτε funk σε βρίσκω ότι και ακούσματα έχεις αλλά και ιδέες. Δηλώνω fun.
    2 βαθμοί
  2. Για ενα χρονο εναοχολησης εισαι σουπερ απο αποψης τεχνικης. Εισαι νομιζω στο σταδιο "να παιξω και λιγο σηκωμα, να βαλω και λιγο ταπινγκ" κλπ. Πρεπει να περασεις στο σταδιο "ακουω το σολο πρωτα στο μυαλο μου και μετα το περναω στα χερια μου". Βεβαια ουτε αυτο εξασφαλιζει επιτυχια, αν δεν εχεις φαντασια να βαλεις στο μυαλο σου το καλο το σολο. Η φαση αυτη θελει σπορά του χωραφιου (μυαλο) με καλους σπορους (επηρεασμούς). Κι αυτο παιρνει πολυυυυ περισσοτερο χρονο απο την εξασκηση. .
    2 βαθμοί
  3. Ένα κομματάκι που προέκυψε από ένα ostinato που όλο μου ερχόταν και με ενοχλούσε. Μετά από πολλές παραλλαγές και προσπάθειες διασάφησής και αποτύπωσής του, κατέληξα σε αυτή την έκδοση, όπου είναι το βασικό ριφ με το οποίο ξεκινά το κομμάτι. Παρατηρήσεις: - Τα τύμπανα θέλουν χαμήλωμα στην ένταση, και ενανθρώπιση γιατί τα έχω απλά βάλει σημαδούρες και κουράζουν όλο το ίδιο και το ίδιο. - Τα βιολιά δεν έχουν όση σαφήνεια θα ήθελα, μου βγαίνουν "αραιά" ενώ τα ήθελα "πηχτά". - Εκρεμμεί πραγματικό τρομπόνι αλλά δεν αξιώνομαι. - Εκρεμμεί πραγματικό μπάσο αλλά δεν αξιώνομαι. - Η κιθάρα που ακούγεται σε κάτι δόσεις από πίσω είναι κοπτοραπτική από διάφορα γρατζουνίσματα επί του θέματος πριν αρχίσει καν το πρότζεκτ. - Όλα είναι ζωγραφιστά, σόλο παιγμένο είναι μόνο του πλήκτρου. - Η μελωδία είναι κλεμμένη κατά 99,3% από το First Light. Αυτά!
    1 βαθμός
  4. Ένα κομματάκι από τα παλιά. (2004;) Όπως έχω κακό συνήθειο, επίμονο Α, αυτοσχεδιαστικό Β, ιντερλουδιακό Γ. Θα μπορούσε με 2-3 κύκλους αυτοσχεδιασμών στα πνευστά και στο πιάνο να ανέβει πολύ σε λεπτά. Γι' αυτό το έχω αφήσει έτσι. Θα μπορούσε κάλλιστα να κλείνει με fade out. Παρατηρήσεις: - Τύμπανα παιγμένα σε ηλεκτρονικό κιτ από εμένα (με πολύ ελαφριά κοπτοραπτική, ακουγονται πολλές φόλες εξάλλου) - Μπάσο (που λέει ο λογος) παιγμένο από εμένα - Κιθάρα από εμένα - Τρομπόνια, τρομπέτα από εμένα - (Σιχάθηκα να με ακούω) - Φλάουτο, τενόρο από τον ξάδερφο.
    1 βαθμός
  5. Ωραίος one man band είσαι. Και μ' αρέσει και η κοσμοθεωρία σου περι μουσικής ασχολίας. Ταυτίζομαι σχεδόν. Πάντως εμείς ο home recordists μπορεί να συνθέτουμε, να εκτελούμε και να ηχογραφούμε θαυμάσια. Είναι πολλές δουλειές ήδη. Ε... τις μείξεις ας τις κανει κάποιος άλλος που ειδικεύεται σε αυτό. Δεν χάθηκε ο κόσμος και ούτε σημαίνει πως δεν κανουμε σωστά τα άλλα. Αναφέρομαι στο άλλο σου κομμάτι 13v2 αλλά και στην κουβέντα περι μπάντας με τον Πάνο.
    1 βαθμός
  6. Δεν παρακολούθησα, προφανώς κάτι έγινε για να τα γράφει αυτά, αλλά δράττομαι της ευκαιρίας να πω πως εγώ ποτέ δεν ήθελα να τουφεκίσω τον superfunk. Τον θέλω μαζί και δίπλα μου στον διαρκή μου αγώνα για να φέρω πίσω στις καρδιές των Ευρωπαίων και των Ελλήνων τον ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟ και να πραγματοποιήσουμε μαζί το όραμα μου, μιας Ευρώπης ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΗΣ!!!!!!!!!! χαχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχαχαχα Εξαιρετικό το άσμα φυσικά, από τα καλύτερα του, απολαυστικό και ηχητικά. Άντε γεια σας και πάω να ακούσω και άλλα μιας και είχα καιρό να επισκεφτώ τα clips.
    1 βαθμός
  7. Ali ali και τρισ-ali μου, barout-ι είναι κι αυτό.
    1 βαθμός
  8. Πως κ δεν το'χα ακουσει αυτο? Αναθεωρησε δρακουλα (περι συνθεσεων). Θα σου βρω εγω μια κουναβο-ορχηστρα μουρλια να μην χρειαζεται να ασχολεισαι με πισια κ μηχανηματα του εξωαποδο. Αριστοι μουσικοι ολιτς. Θα τους λες παιξε αυτο κ ο καθενας θα το ερμηνευει με αποψη. Σκεψου το Ωραιο τεμαχιον μπαηδεγουεη!!
    1 βαθμός
  9. Εμένα μου άρεσε πολύ. Η συνθετική του βάση είναι αρμόζουσα, το ντύσιμο γύρω γύρω προσεγμένο, η αλλαγή στο 1.21 όλα τα λεφτά. Μου θυμίζει αρκετά τις γλυκερές ενορχηστρώσεις των 60-70 από Don Sebesky, Claus Ogerman, Oliver Nelson. Θα ήθελα άλλα 5-6 λεπτά για αυτοσχεδιασμό για 2-3 όργανα. Υπάρχει ένα θέμα με στάθμες οργάνων, ποια επιμένουν μπροστά και ποιά είναι θαμμένα, αλλά το θεωρώ δευτερεύον. Από αυτά που δεν ακούμε συχνά και θέλουμε να ακούμε
    1 βαθμός
  10. Δεν έχεις καθόλου άδικο, μαζί σου κυρ Αλί μου. Έτσι είναι, όπως τα γράφεις. Εγώ το είπα για να ακουστεί "ολοκληρωμένο" ένα φοβερό κομμάτι. Εσύ βέβαια, το αντιλαμβάνεσαι απλά ως οδηγό, και καλά κάνεις.
    1 βαθμός
  11. Κατ’ αρχας μ’ άρεσε πολύ. Αν τώρα, αν λέω τα τύμπανα ήταν πιο προσεγμένα, αν το σόλο δεν ξεκίναγε με αυτό το pitch δεν ξέρω πως το λένε και αν ήταν πιο Ali tabour θα ήταν εξαίσιο.
    1 βαθμός
  12. Πάρα πολύ καλό συνθετικά (με τα του ήχου δεν ασχολούμαι γιατί είναι πταίσματα). Όμως ενώ έχεις μια killer βάση, την άφησες χωρίς να χτίσεις πάνω της την μεζονέτα που της ταιριάζει. Ήθελε ανάπτυξη, και είναι κρίμα γιατί είναι πραγματικά killer. Και ρυθμικά, και μελωδικά και τα πάντα όλα. Μετά περίπου το 2ο λεπτό, θέλει μια ανάπτυξη, μια εξέλιξη. Αλί αλί και τρισαλί μου όρμα και φτιάξτο καλά, γιατί ΣΚΟΤΩ. Κι αν έχεις κι άλλα τέτοια, να τα βάλεις να τα ακούσουμε, γιατί μας φτιάχνουν άσχημα. Μπράβο σου.
    1 βαθμός
  13. Πάρα πολύ καλό και διαφορετικό απ' όσα έχουμε συνηθίσει. Πρέπει να ήταν πολύ απελευθερωτικό να βγάλεις από μεσα σου όλους αυτούς τους ήχους. Συγχαρητήρια. Στα τεχνικά δεν έχω πολλά να πω. Κάτι δεν μου πάει καλά στη μίξη, στο δέσιμο όλων. Ακούγοντας το βίντεο που παράθεσες, ώστε να μπορέσω να έχω ένα benchmark στα αυτιά μου, θα έλεγα ότι υστερεί στα τύμπανα λίγο. Είναι λίγο χαμηλά σε ένταση (το velocity δε με ενοχλησε), και δεν απλώνουν όσο θα ήθελα, με αποτέλεσμα τα υπόλοιπα όργανα να μην πλαισιώνονται τόσο καλά μεταξύ τους. Αυτή είναι η αίσθηση που αποκομίζω. Πιθανόν κάνω και λάθος. Μιλάμε για μικρές λεπτομέρειες.
    1 βαθμός
  14. Νομίζω το velocity είναι ψηλά (και πολύ στάσιμο) για το συγκεκριμένο feeling που θες να δώσεις. Θα έπαιζα με πολύ χαμηλότερο velocity και διαφοροποίηση, ανάλογα το ισχυρό/ασθενές μέτρο. Και εμένα μου αρέσουν οι κλικαδόρες μπότες αλλά έχω ακούσει hard rock κομμάτια με λιγότερο κλικ :P Είναι και το τι ταιριάζει σε αυτό που θες να κάνεις.
    1 βαθμός
  15. Πάντα! Στην κορυφή της επίθεσης της τριπλέτας ο Νίκος για να κολλάει τα γκολακια! Αν δεν παινέψω το σπίτι των πληκτράδων, θα πέσει να με πλακώσει ;) Το αξίζει ο παιχταράς μας!
    1 βαθμός
  16. Να 'σαι καλα Στρατο. Αυτα δεν γραφονται σε βιβλια και σε αρθρα. Οταν εχεις ορεξη, ανοιξε ενα νεο θρεντ και ανελυσε τα οσο σε παιρνει. Προκειται για την ουσια του ολου πραγματος, και για μενα ειναι ανεκτιμητες οι συγκεκριμενες πληροφοριες. Στο context του κομματιου, και μες τη μιξη, ταιριαζει πολυ. Ακουγεται εντυπωσιακο και μαματο. Εγω το εκρινα σαν μεμονωμενο σολο, διοτι ετσι το ακουσα (ηταν πολυ δυνατα στο μιξ του βιντεο). Τα πιο πολλα σολο εαν τα ακουσεις σκετα, δεν πολυβγαζουν νοημα.
    1 βαθμός
  17. Μου έστειλαν ένα κομμάτι (ο Θεός να το κάνει...) ο Αραβανής με τον Gvour. Ό πρώτος το έγραψε, τα πάντα όλα και ο δεύτερος πρόσθεσε ένα θέμα, κάποια σόλο και κάτι άλλα περίεργα με την κιθάρα του. Το έβαλα στο Reaper, έκοψα, έραψα, άλλαξα κάποια (πολλά...) πράγματα, το συμμόρφωσα, διόρθωσα τα (πολλά...) λάθη των παραπάνω άμουσων συμφορουμιτών, πρόσθεσα ένα κανάλι με μια δικιά μου Θεϊκή φανκέ κιθάρα και ένα ακόμη με μια θεσπέσια παραμορφωμένη. Το αποτέλεσμα, εν συγκρίσει με αυτό που μου έστειλαν (κι όχι μόνο...) νομίζω ότι με δικαιώνει ως Αρχιμαέστρου, Αρχιμουσικού, Αρχιμηχανικού ήχου και εν τέλει Αρχιμιξερά-Αρχιμαστερά....τέλος πάντως ότι αρχίζει από Αρχι.... Απολαύστε υπεύθυνα χωρίς ενοχές και κανονιστικές δεσμεύσεις! Edit: Μετά από 4 χρόνια είπα να ασχοληθώ ξανά με το κομματάκι, έκανα κάποιες αλλαγές (μπάσο, τύμπανα και ειδικά σε μίξη - παραγωγή) και το ποστάρω πάλι.
    0 βαθμοί
  18. Εκανα ρετροσπεκτιβα ΤζεΊμΗσ Μποντ αυτό το Σ/Κ
    0 βαθμοί
  19. Παίζω κιθάρα 3μιση χρόνια, όμως πλέον δεν με εκφράζει η ροκ και αποφάσισα να ασχοληθώ με παραδοσιακή μουσική και να έρθω πιο κοντά στις ρίζες μου. Από όλα τα παραδοσιακά έγχορδα, ο ταμπουράς μου κέντρισε περισσότερο το ενδιαφέρον με την αυθεντικότητα του ήχου του, όμως υπάρχει ένα μεγάλο "κενό" στο διαδίκτυο σχετικά με τον ταμπουρά. Μεθοδολογία, Βυζαντινή σημειογραφία, ανατομία του οργάνου κλπ είναι δύσκολα προσβάσιμα, καθώς δεν υπάρχουν σχετικά λήμματα στο διαδίκτυο. Για αυτό θέλω να παραθέσω μερικά ερωτήματα εάν κάποιος μπορεί να με βοηθήσει έστω και σε ένα από αυτά... 1. Οι "μπερτέδες" που έχει αντί για τάστα, είναι κινούμενοι; Και αν ναι, πως ξέρω ακριβώς την θέση που πρέπει να βρίσκεται ο κάθε μπερτές; Για παράδειγμα εάν μετακινήσω κατα λάθος ένα μπερτέ καθώς παίζω, μετά πως θα τον πάω ακριβώς εκεί που ήταν; 2. Το όργανο γενικά είναι δύσκολο, θα με δυσκολέψει ας πούμε ενώ έχω 3,5 χρόνια εμπειρία στην κιθάρα; 3. Οργανοποιοί στην Ελλάδα ασχολούνται γενικά με αυτό το όργανο; 4. Και τέλος τι όργανο να πάρω; Βλέπω κάτι φτηνούς (κυρίως μαθητικούς) από 70 μέχρι 300 στο Skroutz.gr, είναι αυτά τα όργανα καλά; Εκτιμάται η οποιαδήποτε βοήθεια, Ευχαριστώ Παραθέτω και σύνδεσμους με τα όργανα που μου τράβηξαν την προσοχή: https://www.skroutz.gr/s/28854846/Παραδοσιακός-Ταμπουράς-MOD-4.html https://www.skroutz.gr/s/7535892/Χειροποίητος-Μαθητικός-Ταμπουράς-Hu-2-με-θήκη.html https://www.skroutz.gr/s/29031666/Masterwork-MOD-2-Satin-Purple.html
    0 βαθμοί
  20. Σας ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια σας, το εκτιμώ πολύ!
    0 βαθμοί
  21. Γεια σου φίλε μου. - Ψάχνοντας για πολύ λίγη ώρα στο google.com με: "ταμπουράς μουσικά σχολεία" και "μέθοδος ταμπουρά" μου έβγαλε υλικό στο διαδίκτυο για αρκετό καιρό.. - Στο youtube.com με "μαθήματα ταμπουρά" έβγαλε σειρά μαθημάτων για αρχάριους.. Για ψάξε λίγο καλύτερα ίσως..
    0 βαθμοί
  22. Εγω ειπα πως μ'αρεσε πολυ παντως. Επισης ειχα την εξης σκεψη. Μιας κ ολος ο υπολοιπος ηχος ειναι αρκετα οργανικος με τα πνευστα κλπ το συνθ στην αρχη πως θα ακουγοταν αν ηταν παιγμενο απο ενα punchy rhodes synth? Θα εχενε την δρακουμελια του μεν αλλα θα μπορουσες να προωθησεις το κομματι πιο ευκολα!! χα χα
    0 βαθμοί
  23. εετσι, όλα στη φόρα τώρα !
    0 βαθμοί
  24. Ρε συ δίκιο έχεις, δε στο είχα δώσει. Τι μαλέγκουρας είμαι...
    0 βαθμοί
  25. Επισης μπορεις να κανεις εντιτ τις ινφο κ να γραψεις - ΚΑΒΑΤΖΟ-Φλάουτο, τενόρο από τον ξάδερφο.
    0 βαθμοί
  26. Καλησπέρα και καλωσήρθες στο Noiz! Έπαιζα 3-4 χρόνια ταμπουρά στο σχολείο (Μουσικό Γυμνάσιο-Λύκειο) οπότε μπορώ να απαντήσω σύμφωνα με τη δική μου εμπειρία. 1. Ναι είναι κινούμενοι - τουλάχιστον σε ότι ταμπουρά είχα πίασει τότε (και ο δικός μου) είχε κινούμενους. Όσο πιο φθηνιάρικο, τόσο θα τείνουν να φεύγουν από τη θέση τους πιο εύκολα (μπορεί να είναι πιο λάσκα). Υπάρχουν κάποιες τελίτσες-inlays ενδεικτικά, αλλά δε μπορώ να σου πω πώς ακριβώς υπολογίζονται οι αποστάσεις. Φάνταζομαι είναι θέμα κουρδίσματος και εμπειρίας. Το ίδιο ισχύει και με το ύψος του καβαλάρη. Δε ξέρω τώρα αν υπάρχει κάποιο διάγραμμα που να βοηθάει - που έτσι όπως το σκέφτομαι σίγουρα θα υπάρχει. 2. Πριν πιάσω ταμπουρά έπαιζα 1 χρόνο μπουζούκι (πρώτο όργανο). Ήταν εξαιρετικά εύκολο από άποψη τεχνικής, αν εξαιρέσεις ότι παίζει πολύ το να πιάνεις χορδές με τον αντίχειρα, πράγμα που εγώ το συνήθησα αρκετά εύκολα. Επίσης το χέρι που παίζει την πένα (η οποία είναι κάπως διαφορετική και αρκετά πιο μαλακή) είναι πιο "σπαστό. Το υπόλοιπο είναι θέμα διαφορών βυζαντινής-ευρωπαϊκής μουσικής (λόγω των παραπάνω διαστημάτων). 3. Δε γνωρίζω οπότε δε μπορώ να σε βοηθήσω σε αυτό δυστυχώς. 4. Φαντάζομαι υπάρχουν διαφορές στον καβαλάρη (φεύγει/πέφτει και εύκολα ο αναθεματισμένος), στους μπερτέδες, στα κλειδιά (πχ φεύγουν εύκολα), το ηχείο, και γενικά η ποιότητα κατασκεύης. Θυμάμαι σε κάποια παιδιά ξεκολλούσαν ντόγιες από το σκάφος στα καλά καθούμενα. Λόγω μουσικών σχολείων (που παλιά έστω ήταν υποχρεωτικό όργανο για όλο το Γνυμνάσιο) φαντάζομαι θα υπάρχει στοκ στα καταστήματα να δοκιμάσεις.
    0 βαθμοί
  27. είμαι περίεργος να δω τι γράφεις 17 χρόνια μετά
    0 βαθμοί
  28. Σπούδασα ηχολήπτης για να ηχογραφώ αυτό που γουστάρω. Τη μουσική. Ο Günther Raupp ηχογραφεί το ψηφιακό ημερολόγιο της Ferrari με DPA μικρόφωνα. Ηδονή.
    0 βαθμοί
  29. Στο 2:31, βιολιά και θέμα. Καλά, βιολιά της CTI δεν περιμένω να βγάλω! Κάτι με τα βάθια γίνεται, ίσως να πρέπει να ασχοληθώ λίγο να τα χωρίσω πιο έντονα στο πανόραμα, και να παίξω με automation το βάθος σε παράλληλη επεξεργασία. Αλλά είναι κάποιες νότες μουντρούχες και δεν μου κάθεται, όλο κάτι θα πετάει. Δηλαδή; Είναι φλατ; Γενικά μου αρέσουν οι κλικαδόρες μπότες, δεν ξέρω μήπως το κλικ δημιουργεί αυτή την αίσθηση. Θα τα κάνω ένα πέρασμα έτσι κι αλλιώς τα τύμπανα κάποια στιγμή. Να κόψω και μερικά κολαγιουτέικα γιατί είναι πάρα πολλά. Ευχαριστώ για το σχόλιο άλεξ!
    0 βαθμοί
  30. Από το Σάββατο 12 Ιουνίου η απαγόρευση κυκλοφορίας, το curfew επεκτείνεται κατά μια ώρα. Θα ξεκινά, δηλαδή, στην 1:30 μετά τα μεσάνυχτα και θα διαρκεί, όπως και σήμερα, μέχρι τις 5:00 το πρωί. Από την 1η Ιουλίου και πάντα με την προϋπόθεση ότι τα επιδημιολογικά δεδομένα το επιτρέπουν, το μέτρο του περιορισμού της κυκλοφορίας σταματά να ισχύει. Από το Σάββατο 12 Ιουνίου θα επιτρέπεται η μουσική μόνο σε εξωτερικούς χώρους εστίασης, στους οποίους φιλοξενούνται μόνο καθήμενοι πελάτες. Σε περίπτωση καταστρατήγησης του μέτρου, το πρόστιμο καθορίζεται σε 5.000 ευρώ για την πρώτη παράβαση και σε αναστολή λειτουργίας, κλείσιμο 15 ημερών, σε οποιαδήποτε δεύτερη παράβαση. Από το Σάββατο 12 Ιουνίου επανεκκινούν την λειτουργία τους καταστήματα εστίασης που βρίσκονται σε αεριζόμενες στοές και μόνο για εκείνες που έχουν δύο ελεύθερες διόδους, ώστε να διασφαλίζεται η διαφορετική είσοδος και έξοδος, καθώς και ο φυσικός αερισμός. Από την ίδια ημερομηνία, δηλαδή, το Σάββατο 12 Ιουνίου στις 6:00 το πρωί, αυξάνεται το ποσοστό πληρότητας σε δραστηριότητες ακροάματος-θεάματος, από 50% σε 75% όταν το θέατρο είναι χωρητικότητας ως 1.000 θέσεις, σε 70% έως 5.000 θέσεων, σε 65% όταν είναι δυναμικότητας έως 15.000 θέσεων και αν είναι πλέον των 15.000 θέσεων, ο μέγιστος αριθμός οριστικοποιείται σταθερά στα 10.000 άτομα. Σε κάθε περίπτωση είναι υποχρεωτική η χρήση μάσκας για όλους. Επιπρόσθετα, από την 1η Ιουλίου, το όριο για τις υπηρεσίες catering-δεξιώσεων αυξάνεται σε 300 άτομα, από 100 που είναι αυτή την στιγμή.
    0 βαθμοί
  31. Το εκανα και εγω προσφατα σε ενα σολο ενος κομματιου που ανεβασα. Εβαλα οτι πιο extreme μπορουσα. Εκανε μπουγιο, αλλα σιγουρα δεν ειναι το καλυτερο μου σολο. Προτιμω να ειμαι πιο μελωδικος και ουσιαστικος. https://www.noiz.gr/community/mix/ονειρα-πλαστά-cigaret13cos_drgkourmoul1-r429/page/9/?tab=comments#comment-4400 (Καπου στο 3.30)
    0 βαθμοί
  32. Ε να δεις που αυτό ήταν και το πρόβλημα! Όπως και να χει, ευχαριστώ όλους για τις αναλύσεις και για την περαιτέρω συζήτηση, το εκτιμώ πολύ! @fusiongtr@gkourmoul1
    0 βαθμοί
  33. Απόστολε βάζεις και τον Αραβανή στην συνομοταξία των "παιχταράδων"...;
    0 βαθμοί
  34. Με πρόλαβες ρε μπαγάσα. Έτοιμος ήμουν να γράψω ακριβώς αυτό. ΑΚΡΙΒΩΣ όμως.
    0 βαθμοί
  35. 1. Γιώργο μου γι' αυτό τα έγραψα αυτά, για να βοηθήσω. 2. Μελωδία δεν είναι μόνο αυτή που μπορείς να σιγοτραγουδήσεις και σου μένει. Αλλά .... εξαρτάται πάντα από το context. Σε κάποιες μουσικές οι μελωδίες γράφονται (και νοούνται) αλλιώς. Το θέμα της εκφραστικότητας μπορείς να το δεις ως εξής. Μπορεί κάποιος να παίζει μόλις μια νότα, αλλά αν δεν την παίζει με τον ίδιο τρόπο, ουσιαστικά είναι σαν να λέει το ίδιο πράγμα με άλλο τρόπο κάθε φορά. Οπότε το κάνει ένα μουσικό statement, μια μελωδική φράση δηλαδή. Ξαναλέω ότι εξαρτάται από το ύφος που κινείται η μουσική, και το context. Κάποιες φορές αρκεί να κάνεις μια δήλωση, αν την τονίσεις με τον κατάλληλο τρόπο. 3. Καμία σχέση. Η μουσικότητα είναι συνισταμένη πάρα πολλών παραγόντων, μεταξύ των οποίων το στοιχείο της έκπληξης, το στοιχείο της αντιθετικότητας (εναλλαγή συναισθημάτων στον ψυχισμό του ακροατή), καθώς και ο κατάλληλος χειρισμός της προσοχής του ακροατή. Δεν είναι εύκολο να την ορίσεις.
    0 βαθμοί
  36. Δεν τα εχω ξεκαθαρισει, ειναι η αληθεια. Γιαυτο και εβαλα το ? διπλα απο τη μελωδικοτητα. Το ψαχνω αρκετα, αλλα εαν δεν εμπλακουν και οι πιο εμπειροι (οπως εσυ) στην αναζητηση αυτη, σιγουρα μενουν κενα. Λεω τα πραγματα οπως τα εχω αντιληφθει, αλλα και εγω εχω πολυ δρομο να διανυσω. Τετοιες εννοιες, σε πρακτικο επιπεδο, ειναι και ο λογος που θελω να συνεχισω τα μαθηματα στη μετα covid εποχη. Δεν μπορω να αντιληφθω τη μια νοτα ως μελωδια. Σιγουρα, με οπλο την εκφραστικοτητα, μια νοτα ειναι αρκετη. Απλα εχω στο μυαλο μου ως μελωδια κατι που σου μενεις στο μυαλο. Που μπορεις να το σιγοτραγουδησεις. Το να παιξεις με τον ηχο, τις δυναμικες του ηχου κλπ δεν το βλεπω ως μελωδια. Πιθανοτατα να κανω λαθος, βεβαια, αφου δεν εχω ξεκαθαρισει τον πληρη ορισμο της μελωδιας. Ο Αλεξ μιλησε για μουσικοτητα, την οποια μετεφρασα σε μελωδικοτητα. Ειναι το ιδιο, εν τελει? Κατι το οποιο δεν γνωριζω οτι υπαρχει, το βλεπω ως αδομητο, διοτι απλα δεν το κατανοω. Για παραδειγμα, οταν σολαρει ο Trower μου φαινεται 100% αδομητος. Μου μοιαζει σαν να παιζει ο,τι να 'ναι, με την καρδια του να οδηγει σε ωραιες, παχιες νοτες. Δεν κατανοω το παιξιμο του. Στον αντιποδα ειναι πχ ο Gibbons. Αντιλαμβανομαι σε μεγαλο ποσοστο τι κανει και αναγνωριζω τη δομη πισω απο το παιξιμο του. Δεν σημαινει οτι o Trower παιζει αδομητα....
    0 βαθμοί
  37. Θα διαφωνήσω με όλα. Αυτό που καταλαβαίνω από αυτά που γράφεις, είναι ότι δεν έχεις αντιληφθεί την έννοια της μελωδίας, και της δομής. 1. Είναι η μόνη επιλογή, όχι μόνο στα σόλο, αλλά παντού. Επειδή όμως τα σόλο είναι συνήθως μια φωνή (συνήθως λέω, γιατί υπάρχουν και chord solo βέβαια), είναι καθαρές μελωδίες. Δεν υπάρχει single line παίξιμο χωρίς μελωδία, και αν δεν έχει "μελωδικότητα" (ακόμα και το διαστηματικό παίξιμο με μεγάλα διαστήματα έχει "μελωδικότητα") δεν έχει νόημα. Είναι σαν να θέλεις να βγεις να περπατήσεις για να ξεσκάσεις, να δεις πράγματα, και αντί για αυτό να να κάνεις διάδρομο στο γυμναστήριο. Ο διάδρομος κάνει μόνο για γυμναστική. Και τα πιο γρήγορα σόλο (τα σοβαρά εννοώ) έχουν μελωδικότητα, ακόμα και αν δεν προλαβαίνεις να ακούσεις τι γίνεται από την ταχύτητα. 2. Αυτά είναι "μη-μουσική". Ακόμα και στην free-jazz υπάρχει δομή, όχι βέβαια η mainstream δομή, αλλά υπάρχουν πολλοί τρόποι να δομήσεις κάτι, κάποιοι είναι σίγουρα μη-συμβατικοί. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει δομή. 3. Να, αυτό εννοούσα πριν. Η μια νότα, γιατί δεν είναι μελωδία και δεν έχει μελωδικότητα? Ίσα ίσα. Αν μάλιστα προσέξεις (το ξέρεις γιατί το κάνεις κι εσύ στο παίξιμό σου), αυτή η μια νότα διαφέρει τρομερά σχεδόν σε κάθε επανάληψή της από άποψη εκφραστικότητας. Όχι μελωδία, μελωδιάρα είναι. Άλλο τώρα αν "παραφορέθηκε" και έγινε κλισέ χάνοντας το νόημά της κάποιες φορές από κάποιους wannabe μπλουζίστες. Μην τα μπερδεύεις τα πράγματα στο μυαλό σου. EDIT: Το θέμα είναι να υπάρχει μουσικότητα, μια έννοια που ορίζεται από πάρα πολλές μεταβλητές. Αυτή είναι που ξεχωρίζει κάτι που αξίζει, από κάτι που δεν αξίζει. Και μπορούμε να την βρούμε από τα πιο συμβατικά μουσικά πονήματα, μέχρι τα πιο avantgarde.
    0 βαθμοί
  38. Να συμπληρωσω οτι η μελωδικοτητα στα σολο δεν ειναι η μονη επιλογη. Υπαρχουν κι αλλες επιλογες με διαφορετικη δομη. Υπαρχουν και εκεινα χωρις δομη. Ειναι βασικο να ταιριαζει η επιλογη στο υφος του κομματιου. Πχ στα μπλουζ δεν χρειαζεται τοσο μελωδικοτητα. Μπορεις να βαρας μια νοτα ολη την ωρα, και απο κατω ο κοσμος να παραληρει. Στο ροκ και στο μεταλ εκτιμω πολυ την μελωδικοτητα στα σολο, οπου ταιριαζει. Δεν ειμαι κανενα εμπειρος και εγω (4 χρονια παιζω), αλλα καπως ετσι αντιλαμβανομαι τα πραγματα. Δεν σημαινει οτι ειμαι και, απαραιτητα, σωστος. 1ο σολο ειναι, μολις Ειναι σπεσιαλ. Τα επομενα σου θα ειναι πολυ πολυ καλυτερα. Παιζε σε backing tracks και θα δεις τις ιδεες να γενιουνται επιτοπου.
    0 βαθμοί
  39. Έλα μη μου τα χαλάς τώρα! Αχαχαχαχα Γενικά είμαι της superstrat, και σα σχήμα, και σαν πιάσιμο στο χέρι. Μου αρέσουν τα λεπτά και ελαφριά όργανα. Διάλεξα 7χορδη γιατί είμαι του progressive, και για πρώτο όργανο ήθελα να τα έχω "όλα" από άποψη έκτασης, σχετικά με αυτά που ακούω. Άλλωστε ξέρω ότι δε θα πάρω σύντομα δεύτερη κιθάρα. Πρέπει πρώτα να πάρω ένα μπασο, και σίγουρα μετά θα πάρω μια εξάχορδη. Δε νομίζω να είναι τέλε πάντως!
    0 βαθμοί
  40. Οσον αφορα το σολο, μουσικοτητα (=μελωδικοτητα?) ουτε εγω αντιλαμβανομαι να εχει. Ουτε καν λιγη, στο αυτι μου. Παιζεις σωστες νοτες, με μπολικες τεχνικες, με ωραιο ηχο, αλλα χωρις μελωδια σε κανενα μερος. Η απουσια της μελωδιας κανει το σολο αρκετα "αδιαφορο". Η υπαρξη ισχυρης μελωδια θα σε κανει να ξεχωριζεις σαν κιθαριστας. Οταν παιζεις σολο, σε καποια (εστω λιγα) σημεια προσπαθησε να γινεσαι μελωδικος. Να εχουν λογο υπαρξης οι νοτες που παιζεις. Μπορεις να κανεις και μερικα περασματα χωρις μελωδια. Τα σολο ειναι καπως πονεμενη υποθεση. Οι μισοι κιθαριστες δεν παιζουν μελωδικα σολο. Πχ στους maiden, ο Smith ξεχωριζει λογο της μελωδικοτητας του στα σολο.
    0 βαθμοί
  41. Ίσως με μια Tele να έπαιζες καλύτερα..... Αλήθεια, γιατί 7 χορδές;
    0 βαθμοί
  42. Είναι παλιό μοντέλο, πιθανών εκθεσιακό. Όπως είπανε και οι πάνω καλύτερα να επικοινωνήσεις στο μαγαζί και να ρωτήσεις κυρίως για όρους επιστροφής, τι ισχύει με τις on-line αγορές κ.α. Επίσης αν δεν γράφει "άμεσα διαθέσιμο" πιθανών να μην υπάρχει και να έχει ξεμείνει στο site. Τέλος δύο παρατηρήσεις/ερωτήματα: 1. Τι περιμένεις να σου πεί ένα μέλος, δλδ θα βασίσεις μια αγορά (ενός σεβαστού ποσού) στην γνώμη κάποιου αγνώστου; Αν την πάρεις και δεν σου αρέσει, ποιός θα έχει την ευθύνη; 2. Το συγκεκριμένο μοντέλο, σαν σχήμα είναι τυπική superstrat, νομίζω ότι στην ίδια τιμή έχεις περισσότερες επιλογές που μπορείς να δοκιμάσεις ο ίδιος.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου