Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Jazzjoker

    Jazzjoker

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      5.207


  2. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      9.353


  3. nasokosm

    nasokosm

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      2.288


  4. ez

    ez

    Guru


    • Βαθμοί

      800

    • Αναρτήσεις

      1.787


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 11/09/2021 σε όλα

  1. Δοκίμασε να ανοίξεις το standby μετά από 1-2 λεπτά ώστε να έχουν ανάψει σίγουρα τα νήματα απο τις λάμπες επειδή είπες ότι το γδούπ ακούγεται μετά και από μόνο του ειναι πολύ πιθανό ο διπλός διακόπτης του standby να έχει θέμα και να ενεργοποιείται λίγο αργότερα οπότε ξαφνικά να ανοίγει και να έχεις ήχο
    1 βαθμός
  2. Άσε τα λαϊκ και βγάλε την κιθάρα από την θήκη....
    1 βαθμός
  3. Συχνά, διαβάζοντας για το ακατάβλητο πάθος των ορειβατών να πατήσουν στις ψηλότερες κορφές των βουνών του κόσμου μας – κι από κει να τον αντικρύσουν όπως ελάχιστοι έχουν καταφέρει, παραλληλίζω κάπως την προσπάθεια τους με κείνη των ηλεκτρικών κιθαριστών του πλανήτη. Όχι τυχαία, καθώς οι ιστορίες απογοήτευσης είναι αμέτρητες, αφού τελικά για πολλούς το όνειρο σταματάει μερικά μόλις μέτρα από την κορυφή. Προετοιμασία, αυτοσυγκέντρωση, πολλά έξοδα, άσκηση, εξοπλισμός, κάποιες φορές δεν είναι αρκετά για να πατήσεις το έδαφος που βρίσκεται κοντύτερα στον ουρανό. Κατά μια αντιστοιχία λοιπόν, κάτι παρόμοιο συμβαίνει και στους περισσότερους εξ ημών που λαχταράμε να παίξουμε με ήχους που θα μας θυμίσουν ακαριαία τους ήρωες μας. Ξοδεύουμε πληθώρα μετρητών αγοράζοντας όργανα και εφέ, μελετάμε ατέλειωτες ώρες και ακούμε (ελπίζω) ακόμα περισσότερες τραγούδια και ήχους, ψάχνοντας ένα κάποιο ιερό δισκοπότηρο. Συνήθως ξεχνώντας μερικές βασικές αρχές και κάνοντας λογικές ακροβασίες, τυφλωμένοι θα έλεγε κάποιος από το όνειρο μας. Υπάρχουν αλήθειες και ψέματα στην ιστορία, η καλύτερα, πραγματικότητα και φαντασία, παραμύθι – που λέμε συχνά μεταξύ μας. Για αρχή λοιπόν, να ξεκαθαρίσουμε πως ο βασικός ήχος του καθενός μας προέρχεται από τον ίδιο του τον εαυτό, την προσωπικότητα του, το τι έχει στο μυαλό του και το πώς τα δάχτυλα του αγγίζουν τις χορδές. Αυτό μπορεί να το ξεγελάμε που και που, παραμένει όμως η κύρια πηγή του ήχου μας. Κατά συνέπεια, όσο καλλιεργούμε τον χαρακτήρα μας και όσο εμπλουτίζουμε τις γνώσεις μας ως άνθρωποι, τόσο κοντύτερα πλησιάζουμε στο να αποδεχτούμε τη φύση μας και ν’ αγαπήσουμε τον ήχο μας. Κι αυτό δεν είναι καθόλου εύκολο, γιατί απελευθερώνοντας τη δική μας ψυχή και ματιά, βαθμιαία εκλείπουν οι σταθερές και οι συγκρίσεις, ανοίγεται ένας κόσμος που οφείλουμε να τον δεχτούμε, να τον ενδυναμώσουμε και να τον κάνουμε καλύτερο, όσο κι αν τούτος μοιάζει ελάχιστα η και καθόλου με όσα θέλαμε η πιστεύαμε. Αυτογνωσία ονομάζεται, και αποτελεί τον πλέον σίγουρο δρόμο για την καλλιτεχνική ισορροπία. Και αυτογνωσία δε σημαίνει συντηρητισμός, έλλειψη πειραματισμών, ορθολογική αντιμετώπιση της φιλοδοξίας, κυνισμός και ηττοπάθεια. Τουναντίον, πρέπει να ταϊστεί με το άνοιγμα κάθε παραθύρου και ανοίγματος του εσωτερικού μας κόσμου, αγγίγματος και γεύσης όλων εκείνων που θα μας κάνουν να τα πλησιάσουμε και θα τραβήξουν το ενδιαφέρον μας. Και όλα αυτά είναι ακίνδυνα; Αμφιβάλλω, δε θα μάθεις όμως ποτέ αν δεν περάσεις από κει. Αν είσαι τυχερός και ικανός, θα επιζήσεις ως λαμπερό πνεύμα, αν όχι, είτε θα κάνεις πίσω τρομαγμένος είτε θα πληγωθείς, κάποτε ανεπανόρθωτα. Στο ενδιάμεσο, φωλιάζουν κόσμοι που μπορούν να προσφέρουν ευτυχία στη ζωή, δεν είναι άσπρο μαύρο η διαδρομή, και, πολύ περισσότερο, το ταξίδι τελικά είναι κείνο που θα προσφέρει πληρότητα και συγκίνηση, και όχι η γραμμή τερματισμού. Άλλωστε, κάτι τέτοιο δεν υπάρχει στην πραγματικότητα. Νομίζετε πως κάποιος που πάτησε στο Έβερεστ θα σταματήσει ν’ αναζητά βουνοκορφές που δεν έχει επισκεφθεί; Ένας ακόμη λόγος που έκανα αρχικά τον παραλληλισμό του θρυλικού ταβανιού της γης με τον απόλυτο ήχο της ηλεκτρικής κιθάρας, είναι και ο ακόλουθος. Πέρα από την αναντίρρητα καθοριστική σημασία του παίκτη, υπάρχουν τα μέσα, ο εξοπλισμός που χρειαζόμαστε, πολύ η λίγο, προκειμένου να τραβήξουμε την ανηφόρα της εξερεύνησης. Όργανα, κιθάρες, ενισχυτές, ηχητικά εφέ. Αναρωτιέται κάποιος, γιατί κάτι να στοιχίζει Α και να κάνει μια δουλειά, και κάτι άλλο που κάνει την ίδια φαινομενικά εργασία να κοστίζει Α επί 10, 50, 100. Σωστά μεν αλλά όχι απόλυτα. Όπως λοιπόν όταν ανεβαίνεις το Έβερεστ απαιτείται εξοπλισμός, χρόνος και χρήμα, και παρόλη την ενδελεχή προετοιμασία και αφοσίωση μπορεί να βρεθείς 50 μέτρα από την κορυφή και να αναγκαστείς να γυρίσεις πίσω, έτσι και με τον ήχο. Αν σε γυρίσει ο καιρός, προσεύχεσαι κι ελπίζεις, αν όμως η αιτία είναι κάτι που δεν σκέφτηκες να πάρεις μαζί η δεν προετοίμασες σωστά, τότε θα πρέπει να ψάξεις να το έχεις την επόμενη φορά. Σχεδόν τα πάντα θα σε πάνε στο 90% της διαδρομής, εκείνο όμως που θα σε ανεβάσει στο τέρμα είναι αυτό το μικρό κομματάκι του παζλ, που –αλίμονο, κοστίζει πανάκριβα. Είτε μιλάμε για κιθάρα, είτε για πετάλια, ενισχυτές και μαγνήτες. Τα μεγάλα προβλήματα ξεκινούν όταν γευτείς αυτόν τον κόσμο και μαγευτείς από όσα προσφέρει. Τότε, πολύ δύσκολα επιστρέφεις εκεί που ήσουν. Κάπως σα να σου δώσουν να οδηγήσεις μια Φεράρι και μετά πρέπει να μπεις στο Φίατ για να γυρίσεις σπίτι. Και θα μου πεις, χρειάζομαι ένα πανάκριβο όχημα για να γυρίσω σπίτι μου, τα άλλα δε θα με πάνε; Σωστά, και ένα Όπελ και το λεωφορείο της γραμμής μια χαρά θα την κάνουν τη δουλειά, εσύ είσαι αυτός που θα αποφασίσει πως θα μετακινηθείς όμως. Δε σας κρύβω πως ζηλεύω πολύ εκείνους που δεν χρειάζονται τα πολλά και τα ακριβά και μεγαλουργούν με το τίποτα. Αληθινά τους θαυμάζω, σέβομαι όμως το πάθος και τη δίψα του κάθε συνανθρώπου μου και ομότεχνου μου, αρκεί να έχει ξεκαθαρισμένα στο μυαλό του προτεραιότητες και δυνατότητες. Οι αναβάσεις κάθε μορφής και είδους είναι πρόκληση, μεθύσι, ζωογόνος δύναμη, πεμπτουσία της ύπαρξης, απαιτούν όμως πολλά και δύσκολα. Γνωρίστε τον εαυτό σας, αφουγκραστείτε τα μύχια της ψυχής σας, μετρήστε τις δυνάμεις σας, εμπλουτίστε τις γνώσεις σας, μάθετε τα όρια σας, αξιολογήστε τις ικανότητες σας, διαλέξτε το σημείο που κάνει την καρδιά σας να πεταρίζει και ξεκινήστε την αναρρίχηση. Είτε είναι στα 50 μέτρα είτε στα 850, το ίδιο νικητές θα είστε, γιατί εσείς διαλέξατε τον στόχο και τον προορισμό. Καλό ταξίδι.
    0 βαθμοί
  4. Κηρύσσω την έναρξη του Back to the 80's jam με το συνημμένο backing track. Ήρθε η ώρα να βγάλετε τα ντιστόρσια απο τα κουτιά τους και να δείξετε πόσα απίδια πιάνει ο σάκος. Rock is king! Τα 6 σόλο με τα περισσότερα like θα μπουν σε ένα τελικό mix! Διαδικασία Ο καθένας θα ανεβάσει μόνο ένα solo απο την αρχή ως το τέλος, που θα τον εκπροσωπήσει. Δεύτερη συμμετοχή θα ακυρώνεται αυτομάτως. (Απολαύστε τα μόνοι σας ή με όσους αντέχουν στο σπίτι.) Δεκτά σόλο απο κάθε όργανο και όχι απαραίτητα κιθάρα. Καλύτερα να μην βάλετε πολύ reverb γιατί θα βάλω εγώ σχετικό με την μείξη. Delay, modulation effects και ότι άλλο εφέ που αποτελεί αναπόσπαστο μέρος του ήχου, ευπρόσδεκτα. Τεχνικές προδιαγραφές Αρχείο mp3 stereo 192kbit. Στο δεξί κανάλι το backing track, αριστερά το μονοφωνικό σόλο. Τα ανεβάζετε μόνο εδώ με το σχόλιο για τα εργαλεία σας. Deadline συμμετοχής μεσάνυχτα την Κυριακή 19/9. To τελικό mix θα ανέβει Τετάρτη 22/9 λαμβάνοντας υπ' όψη την ψηφοφορία μέχρι τις 11 το πρωί. Rock jam Part mono.mp3
    0 βαθμοί
  5. Μόνο εαν είσαι γρήγορο πιστόλι....
    0 βαθμοί
  6. Δεν καταλαβαίνω τι λες, είμαι άρρωστος, παίρνω ουσίες. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
    0 βαθμοί
  7. Να τα βάλεις σε κανένα κομμάτι, γράψε κανένα κάντρυ με στίχους φαρ ουέστ, και χώσε και τα μπιστολίδια.
    0 βαθμοί
  8. Για να μη με λέτε υπερβολικό... bammm.mp3
    0 βαθμοί
  9. Επιτέλους και ένας άνθρωπΑς που μιλάει απλά και κατανοητά εδώ μέσα.
    0 βαθμοί
  10. Είμαστε Κρητικοί εμείς, δεύτερη φύση μας
    0 βαθμοί
  11. Πάρτε λάμπα εσείς, για μπιστολίδια.
    0 βαθμοί
  12. Πάρτου το κομπλίτ και το μασίν που θέλει βρε Χάρη, και είσαι κομπλέ. Εγώ πάντως παιδιά σας τα έλεγα για τις παρενέργειες των εμβολίων και δεν με πιστεύατε. Να, αυτό που έπαθε ο cos δεν το γράφει κανείς στις φυλλάδες, και δεν το λέει κανείς επιστήμονας. Αλλά υπάρχει, και ένας θεός ξέρει αν θα απαλλαγεί ποτέ το παλικάρι από αυτό το σύνδρομο. Χρειάζεται την στήριξη όλων μας για να το ξεπεράσει, και όχι την χλεύη. Και που να κάνει και την τρίτη δόση. Ταττού στο κούτελο τον Ανδρέα θα κάνει, όπως είχε ο Μαραντόνα τον Φιντέλ. Και δεν είναι ότι δεν τα λέει καλά, μια χαρά τα λέει. Αλλά όταν σου μιλάνε για τσιπς, για ΑΕΚ, για φακές, για τον καιρό, κι εσύ απαντάς πάντα το ίδιο, κάπου υπάρχει θέμα. Να τον στηρίξουμε λοιπόν, και ίσως μια μέρα βγει μπροστά και πει ... - Είμαι ο cos_dr και είμαι καλά. Είμαι πια καθαρός.
    0 βαθμοί
  13. χαχαχαχα νομίζω πως είναι ακριβέστατο το statement!
    0 βαθμοί
  14. Ωραια ιδεα και ωραιο backing, για να δουμε. Απαγορευεται η συμμετοχη σε οσους δεν παιξουν με Duncan JB, chorus, και spandex σωβρακακι.
    0 βαθμοί
  15. Δεν έχει σημασία γιατί δεν πρόκειται να ασκηθεί σωματική βία. Μόνο λεκτική. Πολιτισμός λέμε.
    0 βαθμοί
  16. 0 βαθμοί
  17. Πιο πιθανή μου φαίνεται αυτή η εξήγηση, είναι η αλήθεια. Θα έχω το νου μου στον διακόπτη. Όταν γυριζω από stby σε 3 ή 6 watt, κάνει το γδουπ αυτό. Πιθανότατα να είναι από εκεί. Ίσως με εκδικείται διότι προηγούμενο μήνα έπαιζα πολυ με άλλους (αντίζηλους) ενισχυτές...
    0 βαθμοί
  18. @cos_dr Λοιπόν έρχομαι και θα αναμορφωθείς θέλοντας και μη. Δεν το χάνω εγώ το Dynasonic επειδή εσύ είσαι ιδεολόγος!
    0 βαθμοί
  19. 0 βαθμοί
  20. Αυτο ειναι κ το δικο μου. Προσπαθησα να το κανω να ακουγεται σαν κομματι. Δεν ειχα δει τους ορους κ το ειχα γραψει στη μεση το backing στην μεση το lead αλλα αρκετες απαντησεις με αλλο ηχο κ παναρισμενο τελειως. Κ φυσικα με βαθος. Οταν ειδα πως επρεπε να ειναι το μπακινγκ στη μια πλευρα κ το σολο στην αλλη ξενερωσα γιατι δε δουλευει τοσο οπως το σκεφτομουν αλλα δεν καθομουν να ξαναγραψω με την λογικη πως ειναι μια κιθαρα ολο το σολο. Οπως βγηκε τωρα. Επισης λογω του απιστευτου θορυβου που εχει το σπιτι κ του οτι παιζω με στρατ υπαρχει απιστευτος θορυβος (τζιζ, 60 cycle hum πως λεγεται?) οποτε στο τελος σχεδον καθε φρασης αναγκαζομαι να κοψω το wav για να μην ακουγεται. Κ αυτο κανει το παιξιμο καπως αφυσικο. STrat-ux2 line 6 - tse808 - s gear - logic Φυσικα πολλα takes ανα λικ η ραν. Noiz 80's jam.mp3
    0 βαθμοί
  21. Και ένα YAMAHA Akira Jimbo 7x13 που μου έχει ξεμείνει.
    0 βαθμοί
  22. Αν τον κάνεις καλά ( δηλ. τον φέρεις σε μια βασική επαφή με την πραγματικότητα, και σταματήσει να γράφει την ίδια απομαγνητοφΟΝημενη κασέτα από τον Ριζοσπάστη (τεύχος 22 ,Μάιος 1919) ) θα σου χαρίσω ένα Rogers Dynasonic του 1966 που έχω.
    0 βαθμοί
  23. και η δικια μου συμμετοχη. δεν ειναι one take οπως σε καποια παλιοτερα blues jam.για τα δεδομενα μου εκανα αρκετη δουλεια.(ας ειναι καλα η αδεια) rig:partcaster-line6 pod hd 500(ενα marshaloειδες preset δικο μου)-chorus(για να ειμαστε και 80s)-steinberg ur-mk ii-cakewalk(και delay απο το cakewalk). καλα παιξιματα σε ολους. noiz jam yannisp.mp3
    0 βαθμοί
  24. noiz jam.mp3 Prs se 24 custom ->mini ts->dark matter->blackstar HT1R->audient id4->cakewalk
    0 βαθμοί
  25. Τα εχω δει. Δε τα χω κατεβάσει 9μως ακόμα. Κτ μου λέει όμως ότι είναι ταμάμ για ορισμένους ήχους. Λίγο πολύ για ήχους μπάσου που παίζει ένας κιθαριστας
    0 βαθμοί
  26. Σε περίπτωση (λεμε τώρα) που δεν το πήρατε χαμπάρι...
    0 βαθμοί
  27. Έγινε μάχη. Οι τελευταίοι επιζώντες
    0 βαθμοί
  28. Καλή αρχή λοιπόν! Απλά να έχεις υπομονή, γιατί κάθε αρχή και δύσκολη. Πολλοί ενθουσιάζονται στην αρχή και επειδή βλεπουν ότι έχουν αργή πρόοδο (δηλ γιατί δεν μπορείς να παίξεις 1 τρελό σόλο στον 1 μήνα???), τα παρατάνε. Οπότε υπομονή και επιμονή είναι βασικά στοιχεία. Αξίζει τον κόπο. Επίσης όπως είπε ο @fusiongtr, δες τι είδους μουσικής θες να παίξεις και βρες τον αντίστοιχο δάσκαλο. Αν θες να παίξεις πχ ηλεκτρική, πήγαινε για ηλεκτρική - μη πέσεις στη νοοτροπία μερικών ότι πρέπει να ξεκινήσεις από ακουστική πρώτα. Κάνε κάνα χρόνο μαθήματα και μετά μπορείς να εξελιχθείς και μόνος σου.
    0 βαθμοί
  29. βάψιμο και πέταμα κουρτίνες αν έχει
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου