Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      21.934


  2. gmoukou

    gmoukou

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      1.411


  3. Spyros Delta

    Spyros Delta

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      6.273


  4. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      46.968


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 23/06/2022 σε όλα

  1. Πως φαντάζομαι πλέον τον τρισμέγιστο@Ali Barout Προσκυνώ!
    2 βαθμοί
  2. Νομίζω πως η κουβέντα πήγε αλλού. Ναι, έχει γραφτεί ανορθόγραφα μια λέξη στο βίντεο. Πρέπει να είναι psychotic και ιδανικά να προφέρεται σαϊκότικ. Όμως αυτό δεν αφορά όλο το τραγούδι, που είναι μια χαρά κατα τ' άλλα. Σε τεχνικό επίπεδο, η αλήθεια είναι πως τα τύμπανα ίσως δεν καθαρίζουν μέσα στο φόρτε της μπάντας αν και το άκουσα σε μικρά ηχεία. Αλλά και πάλι το ευρυ κοινό εκεί θα το ακούσει, αν και αρκεί βέβαια που αρέσει σε εσάς. Δεν είναι dealbreaker. Καλή επιτυχία εύχομαι.
    1 βαθμός
  3. Συνήθως όταν κάποιος ανεβάζει ένα κομμάτι, το ανεβάζει για να το ακούσει κάποιος, εκτός κύκλου, από νέα προοπτική, να πει την άποψή του, να βρεί λάθη και ότι άλλο επιθυμεί. Γι αυτό υπάρχουν τα forum άλλωστε. Εγώ οφείλω να πω ότι δε μου κάθεται σωστά. Το να λες έτσι ξερά ότι δε σε νοιάζει πραγματικά, οκ δεκτό, αλλά ο τρόπος δεν συμβάλλει θετικά στην εικόνα του γκρουπ. Να ξέρεις βέβαια πως υπάρχουν πολλοί πολύ καταξιωμένοι μουσικοί και τεχνικοί ήχου εδώ στο forum, που το μόνο που μπορούν να κάνουν τα σχόλιά τους είναι να σας βοηθήσουν. Αυτά από μένα, καλή Πσυνέχεια
    1 βαθμός
  4. κατσε ρε φιλωΟυζ μπορει να ειναι κε μαΓερας το παλουκαρι ,οχι μονο τραγουδιαρης
    1 βαθμός
  5. οκ πλην όμως α. ανεβάζεις κάτι σε δημόσια θέα για ακρόαση και σχολιασμό β. προφανώς γίνεται κατανοητό ότι αυτό που ακούμε δεν είναι κατα λάθος γ. η γνώμη μου είναι αυτή που έγραψα παραπάνω
    1 βαθμός
  6. Ναι δεν πάει άλλο. Δεν μπορώ να βάζω κι από την τσέπη μου στο τέλος για να υποστηρίξω το επάγγελμα. Μέχρι πριν 6 μήνες έκανα αποκλειστικά το επάγγελμα του μουσικού. Λάιβ, ηχογραφήσεις και μαθήματα ήταν οι ασχολίες μου. Φυσικά όπως θα ξέρεις, για να γίνουν αυτά, πρέπει να αφιερώνονται πολλές ώρες σε μελέτη και πρόβες. Οπότε είναι full time job και όχι μόνο full, αλλά δεν φτάνουν οι ώρες. Μιλάω για εμένα, αλλά από ότι έχω μάθει αφορά και πάρα πολλούς συναδέλφους. Κυρίως τους σοβαρούς επαγγελματίες και όχι αυτούς που έχουν το ψώνιο απλά να παίζουν κάπου κι ας παίρνουν αμοιβές εξευτελιστικές έως μηδαμινές. Κάποιοι έχουν καταφέρει να συνδυάζουν τις δύο δουλειές, αλλά πολύ σπάνιο. Μόνο όταν και οι δύο δουλειές είναι υποαπασχόληση, δλδ ελάχιστα λάιβ χωρίς πρόβες και πρωινή δουλειά που τελειώνει νωρίς. Προσωπικά έχω κρατήσει τα μαθήματα τα μαθήματα που τα κάνω το βράδυ καθημερινές μετά τη πρωϊνή δουλειά και κράτησα και τις ηχογραφήσεις (στο δικό μου στούντιο, οχι να τρέχω) που τις κάνω ΣΚ. Το Fiverr το έχω απενεργοποιήσει γιατί εκεί χρειάζεται άμεση παράδοση για να είσαι ανταγωνίσιμος.
    1 βαθμός
  7. Είναι η Δούκισσα της Κορνουάλης.
    1 βαθμός
  8. Όχι μόνο. Τόνος, ασπράδια, πατάτες ψητές, γαλοπούλα, συκώτι, κλπ.
    1 βαθμός
  9. 120-130 ευρώ θα έδινα γι' αυτά, με το ζόρι. Σκέψου ότι με 150 ευρώ ξεκινάνε τα αναλογα, καινούρια, πακετα από το thomman. Επειδη, η συγκεκριμενη yamaha δε λέει και πολλά (χάλια ήχος, και έχει και jumbo τάστα), ίσως θα ήταν καλύτερο να προτιμήσεις κάποιο από τα σετ με harley benton κιθάρα. Θα έχει και εγγύηση και θα πάρεις κιθαρα της αρεσκείας σου.
    1 βαθμός
  10. Επειδής ασούμε το έχω ζήσει αυτό για πολλά χρόνια, θα πω τούτο. Με πρησμένους/"πιασμένους" καρπούς και πήχεις από την μπάρα, τα δάχτυλα ήταν πολύ δυσκίνητα.
    1 βαθμός
  11. Γειά και χαρά στην παρεα!Εδω ειναι το δευτερο κομματι που δουλευουμε με τα παιδια απο την καινουρια μπαντα.Δεν ειναι ακομα τελειωμενο αλλα μεσες ακρες...καπως ετσι θα πηγαινει.Οποιαδηποτε παρατηρηση-συμβουλη...καλοδεχουμενη! Listen to Λύκοι by Papatzimas Michael on #SoundCloud https://soundcloud.com/leon7pap/lykoi?ref=clipboard&p=a&c=1&si=5890a774f64d4a8e8b21cc281b52e716&utm_source=clipboard&utm_medium=text&utm_campaign=social_sharing ΛΥΚΟΙ Tοίχοι που γκρινιάζουν πως τους έκοψαν τ αφτιά... Διάολοι κουτσαίνοντας σε παίζουν στα χαρτιά.... Δίνουν την ψυχή σου στα σκυλιά... ΑΓΥΡΤΙΚΑ.... Δολοφόνοι τάζουνε λουλούδια σε παιδιά... Δολοφονημένοι τους κοιτούν από ψηλά... Κλαίνε γιατί ξέρουν το "μετά" ΟΧΙ ΞΑΝΑ.... ΣΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΑΥΤΟ ΜΕ ΚΑΝΑΝ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΚΟ ΜΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΖΗΤΩ ΝΑ ΣΟΥ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΘΩ ΣΤΟΝ ΥΠΝΟ ΘΑ ΣΕ ΕΠΙΣΚΕΦΤΩ ΝΑ ΣΟΥ ΘΥΜΙΣΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΝΩΜΙΚΟ ΤΟ ΠΑΛΙΟ "ΛΥΚΕ ΛΥΚΕ ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ" Έξω από την πόρτα σας κοιτούν περαστικοί... Λύκοι που ουρλιάζουνε γιατί είναι νηστικοί... Βάρκες που σαπίζουν στη βροχή... ΑΝΑΜΟΝΗ..... ΣΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΑΥΤΟ ΜΕ ΚΑΝΑΝ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΚΟ ΜΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΖΗΤΩ ΝΑ ΣΟΥ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΘΩ ΣΤΟΝ ΥΠΝΟ ΘΑ ΣΕ ΕΠΙΣΚΕΦΤΩ ΝΑ ΣΟΥ ΘΥΜΙΣΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΝΩΜΙΚΟ ΤΟ ΠΑΛΙΟ "ΛΥΚΕ ΛΥΚΕ ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ" Άνεμοι στροβίλισαν άλλαξαν οι καιροί... Έπεσαν τα μάνταλα και είστε πια γυμνοί... Οι Λύκοι ομως είναι ακόμα εκεί... ΗΡΘΕ Η ΣΤΙΓΜΗ.... Έφαγαν τα κομμάτια σου... Να φαίνονται ωραίοι.... Τώρα κοιτάζουν χαμηλά... Γιατί πεθαίνουν νέοι....
    0 βαθμοί
  12. To άσμα είναι εν μέρει παλιό. Ήταν ένα πείραμα από τα πολύ πρώτα με το Boss BR600 κάπου 13-14 χρόνια πριν. Το είχα ανεβάσει και εδώ πολύ παλιά. Εκανα κάποιες επεμβάσεις στο δεύτερο μέρος. (οι έχοντες ευαίσθητα ώτα ας το αποφύγουν)
    0 βαθμοί
  13. Δημιουργώ αυτό το νήμα, για να δω πόσοι είσαστε φίλοι του συγκεκριμένου ιδιώματος, με σκοπό να ανοίξουμε ένα club στο noiz γι' αυτό. Με μουσικούς, μουσικές, κιθάρες (οι gypsy κιθάρες είναι άλλη κατηγορία), γνώμες, γνώσεις, κλπ Θα το κρατήσω (και με bump) ψηλά για λίγο καιρό, για να δω αν γεμίζουμε ταξί (αν αξίζει τον κόπο το club) ή θα είμαστε τρεις κι ο κούκος. Όσοι είσαστε μέσα, γράψτε το.
    0 βαθμοί
  14. Καλησπέρα, Αυτό είναι το πρώτο ποστάρισμα μετά από πολλά πολλά χρόνια :) Αν και δεν γράφω πλέον, που και που παρακολουθώ το φόρουμ και συχνά πυκνά κάνω αγοραπωλησίες στο smart. Το πρώτο μου ντέμο το 2005 το είχα δώσει στον yameth. Εκείνος, ως λάτρης τον steely dan, και βλέποντάς με σαν πιτσιρικά, το άφησε κάπου σε κάποια γωνία για καιρό, αλλά ένα βράδυ με παίρνει τηλέφωνο (ναι, είχαμε τέτοια σχέση τότε όλοι μας) και μου λέει "περίμενα να ακούσω καφρίλες και αυτό ήταν πολύ καλό ρε συ!". Είχα χαρεί πάρα πολύ, αφενός γιατί ο yameth έδωσε προσοχή στον ηλεκτρονικό ήχο μου αποδεικνύοντας οτι αγαπάει τη μουσική, όλη τη μουσική, και αφετέρου που με πήρε τηλέφωνο για να μου το πει. :) 17 χρόνια μετά, πριν λίγες μέρες, έβγαλα αυτό: Yameth, αν έχεις ακόμα το τηλέφωνό μου πάρε με για κριτική και νέα :) Συμφορουμίτες τα σχόλιά σας εδω! Σας ευχαριστώ και καλή ακρόαση!
    0 βαθμοί
  15. Επικροτώ! Δεν μπορώ παιχτικά να περάσω ούτε απ΄ έξω αλλά έχω ακούσει πολύ, οπότε μπορώ να συνεισφέρω στο πεδίο "μουσικές"
    0 βαθμοί
  16. Oι νεοι καλο ειναι να μην κανουν τα λαθη που εκαναν οι παλιοι και να υποστηριξουν το επαγγελμα τους μη δεχομενοι να παιζουν για την ψυχη της μανας τους και να ζητανε καλες συνθηκες εργασιες, διαφανες απολαβες και τα ενσημα τους ολα. Και να παλεψουν και για αυτα τα ενσημα που δεν παραδεχτηκε ποτε κανενας. Τα ενσημα των προβων, γιατι κι αυτες οι μερες ειναι εργασιμες. Αν το κανουν ολοι θα νικησουν. Αν το κανουν λιγοι (οπως με τους παλιους) θα πεινασουν ολοι.
    0 βαθμοί
  17. To ντοκ του bbc γυρίστηκε όταν ήδη ήταν πολύ άρρωστος, 6 μήνες πριν πεθάνει. Αλλά.... όταν ακούς αυτά τα απλά ακόρντα που ξέρει ο κάθε αρχάριος και τα βλέπεις να βγάζουν αυτόν τον ήχο με μια αλλιώτικη κιθάρα από ό,τι τα ήξερες και έτσι στημένος μέσα στο Hammersmith Odeon, λες: αν δεν το΄χεις.....άστο καλύτερα.
    0 βαθμοί
  18. Δεν είναι για γέλια ρε συ. Το να μου λες ότι ζει Αμερική και τα αγγλικά του είναι άπταιστα είναι το αστείο όταν το λες σοβαρά. Δες ένα επιστημονικό βίντεο (και όπου να ψάξεις), και θα ακούσεις πολλαπλά το πώς προφέρεται αυτή και άλλες παρόμοιες λέξεις με το ίδιο συνθετικό. Είναι το πρώτο που μου βγαλε.
    0 βαθμοί
  19. Δείτε Live το Goodwood festival of speed να πάθετε πλάκα όπου καθε αυτοκίνητο και μοτοσυκλέτα F1, GT3, WEC, Indy, Rally, Classic, MotoGP τρέχει 1,5 μίλι στην αυλή του λόρδου Goodwood.
    0 βαθμοί
  20. Ζει δε ζει Αμερική, η προφορά φωνάζει Ελλαδάρα, σχεδόν σε κάθε λέξη. Δε τα βγάζω από το μυαλό μου, ούτε είναι προσωπική άποψη. Για να βοηθήσω τα γράφω. Είναι λάθος, χωρίς καμία αμφιβολία. Αν τώρα θέλετε να το κρατήσετε και να το προωθήσετε έτσι, είναι δική σας επιλογή. Αφήνω αυτό εδώ: https://www.google.com/search?q=psychotic+pronounciation Θα δεις και τη διαφορά british/american που οι βρετανοί τονίζουν το Τ πάρα πολύ ενώ οι αμερικάνοι σχεδόν το προσπερνάνε.
    0 βαθμοί
  21. Εγώ νόμιζα ότι θα πεις το μουστάκι.
    0 βαθμοί
  22. Και μόνο bigsby, διότι όλα τα άλλα τα τρεμολα τα σπανε με το που τα ακουμπήσουν...
    0 βαθμοί
  23. Αφου ειναι ΜΠΡΟΥΚΛΗΣ κανει παρεα μονο με Royalty. Εχει και μια TELECASTER ντεκοραριΖμενη με το ΙοΒΙΛΕΟ
    0 βαθμοί
  24. Ασύλληπτο! Αν και δεν αναφέρουν ποιοί είναι οι Clown Core, έχουν μια... ομοιότητα με τους Gendel and Cole. Τέρατα. Όπως έγραψε και κάποιος στα σχόλια του Youtube: What happens when you send your metalhead child to a jazz school.
    0 βαθμοί
  25. Αν υπάρχει ήδη ο μουσικός, είναι πιο απλά τα πράγματα. Μια 15λεπτη κουβέντα μαζί του ακούγοντας τα κομμάτια θα είναι πολύ αποκαλυπτικότερη από ό,τι θα μπορέσω εγώ να προσφέρω ποτέ. Το ατού του φλάουτου είναι ότι είναι πολύ εκφραστικό. Το quartino πάλι όχι και τόσο. Έχει στενό και συγκεντρωμένο ήχο. Οπότε ακόμα κι αν ο παίχτης το παίζει σαν κλαρίνο, κι όχι σαν κλαρινέτο, δεν θα έχει την ίδια άνεση του φλάουτου στην εκφραστικότητα. Το φλάουτο μπορείς να το βάλεις να σου κάνει μια εισαγωγή και να μη σου λείπει τίποτα. Το κουαρτίνο, δεν ξέρω. Θα εξαρτηθεί πολύ από τον παίχτη και την αντίληψή του στο υλικό. ΜΕΓΑΛΟ ΣΥΝ ότι υπαρχει ήδη ο παίχτης, το ξαναλέω. Αν έχει επαφή και με το ρεπερτόριο, ακόμα καλύτερα. Αν το σκεφτείς, με όλα τα ρετζίστρα και τον όγκο και τις οκτάβες και τα μπάσα και το χαμό, το ακκορντεόν είναι ένα ανσαμπλ μόνο του, που σαν να ήθελε να αντικαταστήσει μια ολόκληρη ομάδα οργάνων. Γι' αυτό και περπάτησε πολύ το κλισέ "μία φράση μπουζούκια, μία ακκορντεόν." Στέκεται πολύ καλά μόνο του. Το πώς ταιριάζουν μεταξύ τους όργανα που δεν ταιριάζουν, έχει διάφορες λύσεις. Μπορεί το ακκορντεόν να παίζει μελωδία, τα ξύλινα μια άλλη κόντρα μελωδία αντιστικτική. Μπορούν αν υπάρχει κάποιο χαρακτηριστικό μοτίβο ρυθμικό να συμμετάσχουν ρυθμικά και συνοδευτικά. Όμως τότε, πώς μπορείς να τα "σβήσεις" κομψά; Γιατί αν τα αφήσεις έτσι μπορούν να καταντήσουν πνευστή... κιθάρα. Εξαρτάται από το κάθε κομμάτι. Εξαρτάται από τη στάση στο υλικό. Πατάμε στο δόγμα και προσπαθούμε να προσθέσουμε; Ή λύνουμε το κομμάτι στα βασικά συστατικά του και το ξαναχτίζουμε με εντελώς καινούργια ενορχήστρωση; Δε γνωρίζω. Υποθέσεις κάνω. Ναι! Και όπου υπάρχει δεύτερη φωνή στη φωνή (τραγούδι) που δεν τραγουδιέται, μπορεί να την κάνει. Σε κάποια μικρή απάντηση μπορεί να τονίσει στην οκτάβα για περισσότερο εφέ. Με το πιάνο ταιριάζει πάρα πολύ σε γρήγορα περάσματα, δένουν μαζί τόσο καλά που είναι λες και έχεις 1 ηχόχρωμα. Π.χ. σε κλίμακες, ή αρπέτζιο. Σωστά είναι σαν προσέγγιση. Μόνη μου ένσταση ο στενός ήχος του κουαρτίνο και η σχετικά μικρή εκφραστικότητα για την περιοχή του. Για το κλαρινέτο sib τι να γράψω, από τη στιγμή που παίζεις κι ο ίδιος έχεις γνώμη για το όργανο. Επίσης να επιβεβαιώσω ότι μιλάμε για κλαρινέτο και όχι κλαρίνο. Δηλαδή για μπεμ όργανα με +2 1/2 νούμερο καλάμι, και όχι άλμπερτ με βγαλμένες τρίλιες και παιγμένα με καλάμι 0,75 ξυσμένο που έχει γίνει 0.01 και με κερί στη μπουκαδούρα. Σωστά; Σε αυτή την περίπτωση, με τριάδα κλαρινέτων κουαρτίνο και 2 σιb, έχεις και δυναμικές, και έκταση, και όγκο αν χρειαστεί. Μια χαρά. Μπορείς και στα πιο τζαζε κομμάτια να τα μπλέξεις σε στενές αρμονίες αν θες, συγχορδίες να τις φέρνεις αρπισματικά (πρώτα το 3ο μετά το 2ο μετά το 1ο όργανο και να ανοίγουν ή να κλείνουν), ή να τα στήσεις σε οκτάβες σε μια μελωδία για μέγιστη προβολή, πολλά μπορείς να κάνεις! Ώρα για αχρείαστες ασυναρτησίες και κινδυνολογία: Το δύσκολο μετά είναι η ενορχήστρωση όπως είπαμε. Γιατί αυτό που έχω καταλάβει εγώ στις περισσότερες τέτοιες δουλειές που μου έχουν τύχει (ως άσημος τυχαίος μουσικός κάτω του μέσου όρου) είναι ότι αυτή η μουσική είναι χιλιοπαιγμένη, χιλιοακουσμένη, χιλιοαγαπημένη. Οι μουσικοί του "κυρίως κορμού" θα έρθουν έτοιμοι. Θα παίξουν τις εισαγωγές τους, τις ανταποκρίσεις τους, θα γεμίσουν, θα σχολιάσουν όπου ζητείται. ΔΕ θα δώσουν χώρο στα πνευστά. Το οποίο αναγκάζει πολλές φορές τον ενορχηστρωτή να παίξει άμυνα, και να προσπαθήσει να "αναρτήσει" τα πνευστά επί του κόμπακτ σχήματος, ως ένα χέρι λούστρο ας πούμε ή ως στολίδια, ώστε να αποφύγει να διαταράξει τις έτοιμες ισορροπίες. Άλλες φορές αυτό είναι το ζητούμενο, και το πράγμα πάει μόνο του. Μια απαντησούλα, μια δεύτερη φωνή, ένα σουτιέν και όλα καλά. Σε άλλα κομμάτια δεν περπατάει, και οι μουσικοί (πνευστοί) βρίσκονται σε αμηχανία, καταλήγοντας να κάνουν ζέσταμα στη δουλειά στην ουσία, μέχρι να έρθει να τους ανοίξει κάποιος τον διακόπτη να πάρουν πχ ένα σόλο αυτοσχεδιαστικό, ή μια εισαγωγή, μια απάντηση ουσιώδη, κάτι που να τους συνδέει και πάλι με την υπόλοιπη ορχήστρα. Εγώ εύχομαι να είναι τέτοιο το κλίμα στην ορχηστρα και τέτοιες οι ιδέες σου, ώστε ΟΛΟΙ οι μουσικοί να ενθουσιαστούν από την ενορχήστρωση και να την υποστηρίξουν. Να δώσουν το χώρο στα πνευστά, να τα ακούνε, να τα υπολογίζουν ως κορμό και όχι ως τρυποβουλώστρες. Να μην γίνει δηλαδή μια κατάσταση του στιλ "Έχει εδώ κάτι κιθάρες βρώμικες, να τις κάνει το κλαρίνο; Εδώ μπαίνουν 4 τρομπόνια και 3 τρομπέτες, να τα κάνει το κλαρίνο; Ρε συ έχει εδώ κάτι πιατίνια, να τα κάνει το κλαρίνο; Να τα κάνει αν ταιριάζει. Όχι επειδή δε βγαίνουν τα κουκιά. Καλή επιτυχία! Και στενή συνεργασία με τους μουσικούς! Γιατί μερικές φορές στο χαρτί όσα φαίνονται εύκολα είναι δύσκολα, κι όσα φαίνονται δύσκολα είναι εύκολα!
    0 βαθμοί
  26. Τα κρουστά του κομματιού είναι bassstation2 Πολλοί από τους ήχους φτιάχτηκαν με το peak. Γράφτηκε στο renoise και στη συνέχεια περάστηκε από το ableton για μίξη. :)
    0 βαθμοί
  27. Νεκρανάσταση το θέματος, μιας και πήρα slide της προκοπής επιτέλους. Γύρισα όλο το Άμστερνταμ, συν την Ουτρέχτη, δοκιμάζοντας τα λιγοστά slides που είχαν σε στοκ τα μουσικο-κιθαρομάγαζα. Δε με βόλευε κανένα, έχω πολύ λεπτά δάχτυλα, οπότε ειδικά το μικρό δάχτυλο επέπλεε σε όλα. Κάπως όμως έπεσα πάνω στην εταιρία "The Rock Slide", που βγάζει μόνο brass slides, αλλά σε όλα τα μεγέθη. Εκεί έχουν signature μοντέλα ο Ariel Posen και ο Joey Landreth, που παίζουν και οι 2 με pinky. Έδωσα 30 ευρώ, αλλά το ευχαριστήθηκα. Το slide φοριέται σαν γάντι στο μικρό μου δάχτυλο, έχω λίγη δυσκολία στο να φτάσω τη μπάσα Μι, αλλά κατά τ'άλλα κανένα πρόβλημα. Θα ανεβάσω λίγο το action στην Τέλε και όλα καλά.
    0 βαθμοί
  28. Το setup μου στο νέο σπίτι δεν είναι ακόμα ολοκληρωμένο, αλλά νομίζω ότι η φωνή θα μπορούσε να είναι λίγο χαμηλότερα, και με λιγότερα μπάσα. Σίγουρα τα wolf cries θα μπορούσαν να είναι απλωμένα πιο προσεκτικά σε όλο το stereo field, όπως προειπώθηκε. Προσωπικά δε μου αρέσει ο ήχος του ταμπούρου σε αυτό το στυλ, θα επέλεγα κάτι πιο snappy. Οι ska-κιθάρες όπως είπε Πάνος στο σημείο με τα wolf cries έχουν τεράστιο θέμα με το timing. Ξεκινούν σε άρση και τελειώνουν σε θέση. Αν έτσι το θέλετε, τότε η αλλαγή πρέπει να γίνει πιο αισθητή.
    0 βαθμοί
  29. Θενκς Το νόημα του πρώτου κιτ και του πρώτου μέρους γενικά είναι να βγαίνει μηχανιστικο. Και το δεύτερο "ανθρώπινο" Οπότε έπρεπε να τονιστει η διαφορά Επίσης είπαμε είναι διαχρονικό... Το πρώτο μέρος φτιάχτηκε το 2008 το δεύτερο σαν σκελετός το 14 και το ντύσιμο του β μέρους αλλαχτηκε εντελώς προς ambient προχτες
    0 βαθμοί
  30. Έχουν επιτευχθεί φοβεροί ήχοι! Η μόνη μου ένσταση είναι στο πρώτο drum kit που διαφέρει πολύ από το επόμενο. Όλο το υπόλοιπο είναι φοβερό!
    0 βαθμοί
  31. Εγώ μάλλον τον super twang θα επέλεγα.
    0 βαθμοί
  32. "δάσκαλε (κιθάρας) έκανα αυτό που είπες περι ενδυνάμωσης χεριών" Πανάθεμάτονε σα σωλήνας Φ8 η φλέβα στο δικέφαλο, σκιάζεσαι.... υγ: τσεκάρετε σχόλια σε αυτό το βίντεο, οργιάζουν!
    0 βαθμοί
  33. Ευχαριστώ πάρα πολύ @gmoukou και @Ali Barout, για τις απαντήσεις σας. Ήταν πλήρως κατατοπιστικες και ειδικά η όλη ανάλυση των οργάνων. @Ali Barout σε υπερευχαριστω γι' αυτο, με βοήθησε πολύ. Όσον αφορά το φλαουτο το έχω καταλάβει ότι είναι το πιο ασφαλές όργανο για τα κομμάτια αυτά. Το θέμα είναι ότι "παιζεται" να μην έχουμε φλαουτο τελικά (δυστυχως), γι' αυτο σκέφτηκα το quartino (υπάρχει το όργανο και ο μουσικός γι' αυτο) ή έστω το κλαρινέτο sib έτσι ώστε να κάνει πλάτες στα refrain με φιγούρες, τριλλιες και γενικά πινελιές σε δυναμική piano έστω και μέχρι το ψηλό Ρε που προαναφερθηκε. Για κάποιο λόγο όμως "καλύτερο" μου φαίνεται το quartino γι' αυτη τη δουλειά, επειδή χωρίς να ξέρω το γιατί μου παραπέμπει λίγο σε φλαουτο, είναι πιο λεπτός ο ήχος του, ενώ του κλαρινέτο Sib μου ακούγεται πιο βαρύς. Τελοσπαντων, μπορεί να κάνω και λάθος σε αυτό, η πράξη θα το δείξει, πάντως αν τελικά έχουμε φλαουτο εννοείται πως θα μπει αυτο. @Ali Barout θα ήθελα να σε ρωτήσω μερικά ακόμα πραγματάκια αν έχεις την καλοσύνη. 1) Ο ήχος του accordeon με ποια όργανα (από τα παραπάνω) κολλαει; Εχω την εντύπωση ότι με του φλαουτου κολλαει, με του κλαρινέτου όχι και τόσο (σε περίπτωση π.χ. να παίζουν μελωδία ταυτοχρονα). Εκτός και αν γίνει το κοντράστ που λέγαμε πριν. 2) Το φλαουτο πως θα μπορούσε να παίξει στα κομμάτια αυτά (σε γενικές γραμμες); Φαντάζομαι σαν πλάτη στα refrain με πινελιές , και ισως και το θέμα σε κάποια κομμάτια, σωστα λέω η κανω λαθος; Μου είπες ότι μπορεί να γίνει ντουμπλαρισμα με το πιάνο, μπορείς να μου πεις για αυτο; 3)Αν μπορείς να μου πεις, αν βρισκεις σωστά αυτά που έγραψα παραπάνω περί φλαουτου, κλαρινέτο, quartino κ.λ.π. Και αν εχεις ορεξη να κανεις μια μικρή ανάλυση για το κλαρινέτο sib σχετικα με την όλη φάση. Αυτά λοιπόν από μένα! Και πάλι σας ευχαριστώ πολύ!!
    0 βαθμοί
  34. αυτο το λυσαμε ρε συ το 2012 τι το ξεθαβεις? εξαρταται απο το ΤΙ παιζεις και ΠΩΣ παιζεις,αν παζεις παΝΚΣ ,βαρας σαν ΦΟΥΣΤΗΣ εχεις ελαφριες χορδες και εχεις και μηδενικο relief αναγκαστικα θα σηκωσεις action (οσο και τελειο fret leveling & crowning να κανεις) ,αν παιζεις metal ,χτυπας απαλά τΣι χορδΑΙ ,εχεις βαριες χορδες και λιγο relief βαλτο και στο 0,8 Προσωπικα παντως ΠΟΤΕ μου δεν ΜΕΤΡΑΩ action και relief με μηχαΝιΖματα ,μονο με το feel & το ματι...οποτε ουτε ξερω τι action εχουν οι κιθαρες μου (παιζουν βουτυρο παντως ,το ξερω γιατι ο @Nestoras μου παραπονιεται για αυτο καθε φορα που παιζει με κιθαρα μου γιατι ειναι ΑΝΔΡΑΣ και οχι φλωρος σαν και εμενα και θελει ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ απο την κιθαρα ) καντο 1ο και 14ο-15ο και μετρα στο 7ο και 8ο ειναι καλυτερη η μετρηση ετσι
    0 βαθμοί
  35. Γενικα για εναν κλασσικο ηχο στρατ θες Α5 wound γυρω στα 6Κ. Απο τα σετακια που λινκαρες το κλασσικο ειναι το https://reverb.com/item/10051641-stratocaster-vintage-correct-50s-early-60s-pickups-set-srv-frusciante-strat-guitar-fender-q-pickups?utm_source=android-app&utm_medium=android-share&utm_campaign=listing&utm_content=10051641 Τα υπολοιπα ειναι μικρες τροποποιησεις πανω σε αυτο το βασικο θεμα (με εξαιρεση το σετ του Gilmour κ του srv που δεν θα το ελεγα εντελως κλασσικο). Επισης με βαση αυτο που λες εδω " Αυτο που θελω λοιπον ειναι classic strat ηχο (twangy) αλλα προς των 60's (των 50's μου φαίνεται πολυ πριμαριστος ο ηχος) και bridge οχι πολυ πριμαριστος και να μη ξύνει (σκεφτομαι κ με coil tap)! Παραθετω καποιους και οι έμπειροι αν θελετε βοηθειστε!" φαινεται, εφ'οσον θες και λιγο να ψαχτεις παραπανω και να εισαι λιγο περιπετειωδης, εξαιρετικο. https://reverb.com/item/5745293-stratocaster-a5-super-twang-custom-strat-pickups-set-vintage-hand-wound-by-q-pickups?utm_source=android-app&utm_medium=android-share&utm_campaign=listing&utm_content=5745293 Τελος να ξερεις οι μαγνητες του Κροατη ειναι ΦΟΒΕΡΟΙ. Προσφατα πηρα εναν tele bridge esquire απο αυτον κ εληξε η αναζητηση μου σε τελε bridge μαγνητη.
    0 βαθμοί
  36. Πολύ δυνατό! Ωραία η ιδέα με τις κραυγές των λύκων αλλά πάσχει λίγο στην εκτέλεση. Φτιάξε λίγο τις κραυγές. Και η φωνή σε κάποια σημεία θέλει λίγο φτιάξιμο. Κατα τα λοιπά, σούπερ!
    0 βαθμοί
  37. Μου άρεσε πιο πολύ μετά το 4:45. Ωραίος ήχος και πολύ ωραία παιξίματα στις κιθάρες.
    0 βαθμοί
  38. Το έγραψα και το ανέβασα εδώ πριν ένα χρόνο αλλά ποτέ δεν έμεινα ικανοποιημένος με το αποτέλεσμα, κάτι με χαλούσε.... (μάλλον τα 6/8...) Την Κυριακή το ξανάπιασα, έγραψα άλλη φωνή και το ψιλοπετσόκοψα, 52 sec μικρότερο πλέον, τρεις κιθάρες μείον και κάποιες αλλαγές στα τύμπανα... Με την απαγγελία και τους στίχους μου είχα πρόβλημα..., η πρώτη η παλιά απαγγελία δεν μου πολυάρεσε, αλλά όσο και να προσπάθησα δεν μπόρεσα να την αλλάξω, πέρα από την αφαίρεση παύσεων (η πρόζα έγινε πιο "συμπαγής"), είναι σχεδόν η ίδια. Το έχω ακούσει τόσες φορές που δεν μπορώ πλέον να απαγγείλω τους στίχους με άλλον τρόπο. Είπαμε ότι είμαι μουσικάρα, αλλά υπάρχουν και όρια.... Αυτά...
    0 βαθμοί
  39. Ωραία παρέα, τα καλύτερα παιδιά σε ένα τραπέζι. Μιλήσαμε για stratocaster με μικρές παρεκκλίσεις, μάθαμε περισσότερα για όλους, είπαμε 2-3 πράγματα για τη θεματολογία του φόρουμ που ακόμα και ο ιδιοκτήτης του μαγαζιού παρακούγοντας, τσίμπησε για να μας πει πως είδε τον Larry Carlton στο Blue Note, κάναμε πλάκα με τις αγγελίες... και έτσι πέρασαν 4 ώρες χωρίς να το καταλάβω. Καιρό είχα να μιλήσω με τοσο κόσμο με κοινά ενδιαφέροντα και το χάρηκα πολύ. Σας ευχαριστώ για την παρέα, Απόστολε, Αλέξη, Νίκο, Νέστορα και Πέτρο.
    0 βαθμοί
  40. Δεν θέλει να σφίγγεσαι, στα πλήκτρα και στο πιάνο τουλάχιστο που ΚΣΕΡΩ.
    0 βαθμοί
  41. Η κιθάρα είναι όπως το sex. Δεν θέλει βιασύνες.
    0 βαθμοί
  42. Εγώ πίνω χαμομήλι με ρακί για να παίζω πιο άνετα και να μην έχω άγχος όταν παίζω.
    0 βαθμοί
  43. Καλημέρα σας αγαπητοί συνάδελφοι. Κάμω ποδαρικό/δοκιμή στην κατηγορία κλιψ του νέου φόρουμ με ένα πρόσφατο κομμάτι που πήγαινε για τραγούδι αλλά δε μου έκατσε τελικά και το άφησα ως ινστρουμένταλ. Δεν ξέρω αν έχω συμπληρώσει τα πεδία σωστά και δε βλέπω να υπάρχει προεπισκόπηση πια οπότε θα δείξει.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου