Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      20.926


  2. Yannis Methenitis

    Yannis Methenitis

    Administrator


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      11.681


  3. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      46.968


  4. manosx

    manosx

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      6.218


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 06/08/2022 σε όλα

  1. O μοναδικός λόγος να πάρεις μια Fender CS είναι ο επενδυτικος. Ειδικά αν δεν έχεις τα χρήματα για vintage είναι η αμέσως καλύτερη επιλογή.
    2 βαθμοί
  2. Πραγματικά δε μπορώ να φανταστώ τι εννοείς με το αξιοπρεπή εκτέλεση.... πόσο πιο καλό μπορείς να το κάνεις δηλαδή; Παρόλο που μου φάνηκε οτι ξεκίνησε κάπως δειλά, στη πορεία ξεθάρρεψε και μου άρεσε πάρα πολύ το παίξιμο όπως και ο ήχος! Αλήθεια, με τι setup ηχογράφησες;
    1 βαθμός
  3. δεν μας πείθετε ότι ξεκουτιάνατε κύριος, νέο παιδί γεννημένο μετά το 60. Κι ας παίζετε καλήν κιθάραν
    1 βαθμός
  4. Και παίζει λακαμίες όλη την ώρα, και ο αντιχειρας αγκαλιάζει το μπράτσο! Όλα λάθος ρε φούστη μου αυτό το παλουκάρι... ΥΓ: all jokes aside, να είσαι καλά το ευχαριστήθηκα...είμαι και από τους τυχερούς που έχουν δεί τον Χάνκοκ live...
    1 βαθμός
  5. ααα ότι σχετίζεται με Πατ.....δεν ξεχνιέται...
    1 βαθμός
  6. φτιάχνεται, αλλά δεν το γράφει η ούγια
    1 βαθμός
  7. πρέπει να το είχα βάλει πριν κανα 5 χρόνια αυτή την κιθάρα πολύ τη χαλβάδιαζα
    1 βαθμός
  8. Και ταυτόχρονα λόγω brand αγοράζεις και ένα καλύτερο ποσοστό σε αξία μεταπώλησης, αφού συγκριτικά γι αυτά τα όργανα υπάρχει μεγαλύτερη ζήτηση (απο αυτούς που κοιτάνε σε αυτό το ευρος τιμών)... ...γι' αυτό και τα master built είναι ακόμα ακριβότερα. Ηχητικά είναι ελάχιστες οι διαφορές, που σαφώς δεν αξίζουν τη διαφορά στην τιμή...αλλά αν το κριτήριο είναι μόνο ο ήχος με μια παρτσκαστερ στα 700-800 κόστος μπορείς να πετύχεις εξίσου καλά αποτελέσματα. Απλά μια πασρτσκαστερ είτε την παντρεύεσαι, είτε την σκοτώνεις στην τιμή, ενώ με μια custom shop πολλά απο τα χρήμάτά σου θα τα πάρεις πίσω (ειδικά αν την πάρεις μεταχειρισμένη μη σου πω οτι οχι μόνο δεν θα χάσεις χρήματα, αλλά ίσως να βγάλεις κιόλας)
    1 βαθμός
  9. Πληρώνεις το πιο ελαφρύ όργανο, με προσοχή στη λεπτομέρεια και την έξτρα δουλειά στο ρελικάρισμα, και στη ταστοδουλειά. Σε μένα τα έπαιξε το ποτενσιόμετρο vol. Από ήχο είναι όσο καλή και οι άλλες μου.
    1 βαθμός
  10. Καλά έκανες και τα έβγαλες τη συλλογή απο τα συρτάρια. Το ύφος δεν είναι techno αλλά μάλλον ποιο ευρύτερα, dance house. Κάποια κομμάτια που άκουσα είχαν σοβαρά θέματα συγχρονισμού, (πχ. στα delays) κάτι που δεν παίζει σε τέτοιες δουλειές που πρέπει να είναι quantized απόλυτα. Επισης ποιο το νόημα να βάλεις ένα βίντεο με σειρά κομματιών, αμειξάριστα κιόλας όταν μπορείς να τα ανεβάσεις ξεχωριστά δίνοντας ευκαιρία σε κάποιο προς το τέλος της συλλογής να ακουστεί περισσότερο αφού αν δεν αρέσει το πρώτο, ο επισκέπτης δεν θα πάει στα παρακάτω.
    1 βαθμός
  11. Είναι φοβερό ρε Αλί. Εξεπλάγην από το θεματικό και την ανάλυση αυτού στο 2:40. Είναι ζηλευτό πραγματικά. Το noteperformer μάλλον έχει επιρροές από Final Fantasy, και JRPG του 2000. Η ποιότητα του ήχου κάτι τέτοιο μου βγάζει! Υστερεί στα γρήγορα articulations που κανονικά χρειάζεσαι συγκεκριμένα και εξειδικευμένα samples κανονικά, αλλά γενικότερα είναι μια χαρά για κάτι που γράφεται σε παρτιτούρα. Ποιο είναι το thought process σου για να γράψεις κάτι τόσο "grande"? Ξεκινάς με τη βασική ιδέα και κάνεις arrangement όλα τα υπόλοιπα, ή το γράφεις σιγά σιγά όλο μαζί γιατί έτσι το χεις στο κεφάλι σου?
    1 βαθμός
  12. Πρόβλημα δεν υπάρχει, απλά είναι πολύ άμεσα τα άτιμα, φαίνονται όλα ξεκάθαρα, κάνουν μπαμ βέβαια έτσι και αλλιώς το οτιδήποτε θεωρητικό στο όργανό σου θα καταλήξει, οπότε έτσι και αλλιώς η μετάβαση και η εφαρμογή θα γίνει εκεί. Αλλά ακόμα και μόνο σαν εργαλείο κατανόησης είναι πολύ βολικά, δε χρειάζεται δηλαδή να ασχοληθείς παικτικά για να σου χρησιμεύουν, είναι κάτι σαν άβακας
    1 βαθμός
  13. Τα καταλαβαίνω αυτό που λες, αλλά αν δεν ξέρει το τι είναι εναρμόνιες νότες, και μάλλον δεν ξέρει, τότε κακώς ασχολείται με τις συγχορδίες. Πόσο μάλλον με τις συγχορδίες τις Σολ ύφεση μινόρε Γενικά η θεωρία θέλει δομή στη μελέτη της και προπαντός υπομονή. Υπάρχει εξέλιξη αιώνων στη μουσική, και όλα αυτά δε μαθαίνονται από τη μια στιγμή στην άλλη. Ας μην προτρέχει ο φίλος μας, και πάνω από όλα ας μελετήσει με μέθοδο και με έναν καλό δάσκαλο.
    1 βαθμός
  14. Τα συγχαρητήρια στη μαμά σου.
    1 βαθμός
  15. Ερώτηση προς τους λάτρεις των οργάνων/ενισχυτών και γενικά του ήχου της Fender, και κυρίως τους κατόχους (νυν και τέως) οργάνων απ' το Fender Custom Shop. Τι είναι αυτό που κάνει τα συγκεκριμένα όργανα τόσο ακριβα; Προφανώς όχι η διαφορά στην ποιότητα κατασκευής, handwound μαγνήτες, quartersawn μανίκι και λίγο λεπτομερέστερη δουλειά στα τάστα δεν δικαιολογεί υπερδιπλάσια τιμή από ένα american standard (ή πλέον professional) όργανο. Στις (ελάχιστες) φορές που έχω παίξει custom shop όργανο, η αίσθηση στο χέρι δεν ήταν ότι παίζω κάτι που να δίνει αίσθηση πιο ακριβού οργάνου. Μη σου πω ότι επειδή είναι και reliced πολλά από αυτά, δίνουν την αίσθηση του χιλιοπαιγμένου οργάνου, και όχι του premium οργάνου που φοβάσαι να παίξεις. Αυτό βέβαια πολλοί παίκτες το θεωρούν και προσόν, ότι δε φοβάσαι να κοπανησεις το ήδη κοπανημένο όργανο. Έχει ένα πολύ ενδιαφέρον βίντεο ο Rhett Shull, όπου συγκρίνοντας 3 Stratocaster (μια custom, μια Suhr και μια Mario) όπου το πλεονέκτημα που βρίσκουν στην (πολύ ακριβότερη) Fender Custom Strat είναι ο ήχος, η αίσθηση και το ότι είναι πιο period-correct, άρα θυμίζει πιο παραδοσιακους ήχους με τους οποίους αγαπήσαμε την κιθάρα σαν όργανο. Από την άλλη υπάρχει ο συμπαθεστατος Leo Gibson ο οποίος στην κριτική της δικής του custom Strat λέει στα υπέρ τον ήχο και την εμφάνιση, και στα αρνητικά το ότι η κιθάρα ξεκουρδίζεται συχνά (με το τρέμολο να είναι unusable χωρίς να ξεκουρδιστεί η κιθάρα) και έχει κάπως άβολο μανίκι, το οποίο έχει ως αποτέλεσμα να κάνει fret out στα bends αν δεν προσέχει, πράγμα που λένε και πολλοί άλλοι χρήστες. Και αναρωτιέμαι: τα ίδια προβλήματα δεν έχει και η player strat μου που κάνει 700€; Δε θα έπρεπε μια κιθάρα 4500€ να μην ξεκουρδίζεται τόσο; Και η πλάκα είναι ότι αν θες να το δεις σε περισσότερο βάθος, υπάρχουν και τα masterbuilt όργανα, τα οποία πιάνουν 7 χιλιάρικα για πλάκα. Σε ένα βίντεο από The Studio Rats, βρήκε σε σχέση με custom όργανο (λίγο) περισσότερο sustain και άλλες διαφορές οι οποίες (προσωπικά μιλώντας) είναι ανεπαίσθητες αλλά κοστίζουν άλλα 3 χιλιάρικα. Επειδή η κιθάρα έχει το ονοματεπώνυμο του master builder της. Σας παρακαλώ, πείτε μου πόσο άδικο έχω. Ας βγει ένας Custom Shop dieharder να μου πει πως αυτά τα όργανα αξίζουν τα λεφτά τους και αξίζει να το έχει κανείς αρχάριος όνειρο και στόχο να βάζει 100 ευρώ στην άκρη ώστε κάποια στιγμή να γίνουν 3 χιλιάρικα να πάρει ένα μεταχειρισμένο custom όργανο από τις αγγελίες του φόρουμ. Η μήπως όχι;;;
    0 βαθμοί
  16. Ένα concept album τύπου soundtrack χωρισμένο σε 7 κομμάτια.
    0 βαθμοί
  17. Πάλι ο noteperformer, αυτή τη φορά χωρίς καμία απολύτως παρέμβαση. Δικά του βάθια, δικές του δυναμικές, ό,τι γράφει η παρτιτούρα. Ένα 3λεπτο σκέρτσο, μπιρμπιλωτό και τσαχπίνικο, αλλά κοινότυπο και δύσκολο παιχτικώς. Εγγυημένη οικονομική αποτυχία αν το έβαζε κάποιος σε συναυλία, πολύ μεγάλη επιτυχία τώρα που το παίζει το κομπγιούτερ.
    0 βαθμοί
  18. Ευχαριστω! Το setup για την ηχογραφηση ειναι κλασσικο εδω και λιγο καιρο - mid side configuration, με ενα Rode M3 πυκνωτικο και ενα Superlux R102 ribbon. Ειναι τοποθετημενα διπλα στην καμερα (κινητο) περιπου 45 εκατοστα απο το κεντρο της κιθαρας χοντρικα. Λιγο ελαφρυ eq για να κατεβουν τα ακρα σε μπασα/πριμα και λιγο εξτρα reverb - δε θελει πολυ μιας και το mic setup πιανει λιγο το δωματιο και εχει αρκετο αερα απο μονο του. Τα μικροφωνα πανε σε ενα Zoom R16 recorder. Αυτο το ξεθαρεμα που λες κυνηγαω, με τα fingerpicks ακομα με παιδευει. Τις προαλλες βρηκα και πηρα επιτελους ProPik fingerpicks, που εχουν 4 bands αντι για τα κλασσικα 2 και η διαφορα στην ανεση ειναι τρομερη οποτε ευελπιστω συντομα θα ειμαι και αρκετα πιο ανετος στο παιξιμο.
    0 βαθμοί
  19. εντάξει, πίνεις κανα δυο μπύρες παραπάνω...αλλά δεν θα το κάνουμε θέμα
    0 βαθμοί
  20. Αυτά στο "τι τρώτε σήμερα" φίλως ...
    0 βαθμοί
  21. Τι ωραία εκτέλεση!!! Ρε τον αλήτη τον Metheny, όλο φάλτσα παίζει εδώ. Και μιλάμε για all star κουαρτέτο με Dave Holland, Herbie Hancock και Jack DeJohnette.
    0 βαθμοί
  22. 10αρια και firewire ειναι ουσιαστικα προβλημα Ηχο γενικα εχεις? Πχ YouTube?
    0 βαθμοί
  23. Το driver booster με έχει "κάψει" στο παρελθόν. Δεν μιλάω για τους drivers της κάρτας, αλλά για τον firewire driver. Τσέκαρε αυτό μήπως σε βοηθήσει. https://www.studio1productions.com/Articles/Firewire-1.htm
    0 βαθμοί
  24. Το μόνο που έχουν είναι πολύ καλύτερο set up και ταστοδουλειά από τα μετριότατο αντίστοιχα των περισσότερων εργοστασιακων Fender. Είχα 5-6 CS στο παρελθόν και δεν ήταν τίποτα το ιδιαίτερο.
    0 βαθμοί
  25. Δοκίμασε να το βάλεις σε ένα line input στο πίσω μέρος της κάρτας. Τα 10άρια έχουν θέματα με το πρωτόκολλο firewire. Μπορεί να προέρχεται και από εκεί η παραμόρφωση. Ποιους firewire drivers χρησιμοποιείς?
    0 βαθμοί
  26. Αν το συνθ εχει line out βαλτο σε ενα line in της καρτας ή instrument Αλλιως βαλε εκει την εξοδο ακουστικων Ποιο είναι το συνθ?
    0 βαθμοί
  27. 0 βαθμοί
  28. Είχα τους ίδιους προβληματισμούς στην ηλικία σου. Έπρεπε να διαλέξω μεταξύ μουσικής και φωτογραφίας και τα δυο αγαπημένα. Τελικά, κράτησα για επάγγελμα τη φωτογραφία, ακόμα την αγαπώ αλλά δεν είναι το ίδιο, το πάθος πέρασε, σήμερα είναι η δουλειά μου, φαντάζομαι το ίδιο θα είχε συμβεί και με τη μουσική. Ευτυχώς, ακόμα ο μουσικός έρωτας παραμένει και είναι ίσως το μοναδικό πράγμα που με κάνει να νοιώθω έφηβος. Λαχταρώ να βρίσκομαι με μουσικούς, μπορώ να ακυρώσω τα πάντα για την εβδομαδιαία πρόβα. Νομίζω ότι η λέξη "ερασιτέχνης" είναι σοφή. Δεν έχω κάτι να σου προτείνω πέρα από τα παρακάτω γενικά. Μη φοβάσαι να ανοίξεις μέτωπα με πράγματα που σου αρέσουν. Συνεργασίες με ανθρώπους που εκτιμάς, είναι το πολυτιμότερο πράγμα στη ζωή. Εντάξει, και η υγεία, να τρως σωστά και να γυμνάζεσαι. Πέτα την τηλεόραση. Βάλε μέθοδο στη ζωή σου για να κερδίζεις χρόνο (προσωπική αποτυχία). Κάνε με πάθος αυτά που αγαπάς χωρίς να κοιτάζεις το χρήμα. Μου άρεσαν πολύ αυτά που άκουσα και δηλώνω φαν, σου εύχομαι καλή επιτυχία και πάνω απ' όλα ευτυχία.
    0 βαθμοί
  29. Μου καθοταν περιεργα να εχω ανεβασμενο το Poor Boy Long Ways From Home μονο στη προσφατη παραλιακη του βερσιον, οποτε τωρα που επεστρεψα στη βαση μου ωρα για μια ελαχιστως πιο σοβαρη αποπειρα. Ευκαιρια να δοκιμαστουν και μερικα νεα παιχνιδια, οπως η Guild του βιντεο. Ευελπιστω οτι καπου στο 7ο-8ο iteration θα εχω μια αξιοπρεπη εκτελεση, ισως και πριν τελειωσει το μετρο της Θεσσαλονικης.
    0 βαθμοί
  30. Και τα δύο. Είναι κομμάτια που ξεκινάνε με μια απλή ιδέα, ένα παιχνίδι διαστημάτων, μια πτώση, κάτι. Αυτή η ιδέα εξελίσσεται και ενορχηστρώνεται σύμφωνα με το τι βολεύει το κάθε όργανο, άλλες φορές αυτό γίνεται θρυαλλίδα για μια άλλη ιδέα ή μετάλλαξη της ιδέας, δίνεται γενικά ένα εναρκτήριο λάκτισμα και μια κατεύθυνση, και βλέπω πού με πάει. Άλλες φορές, είναι πράγματα (απλά, μια μελωδία και μια συνοδεία) που μου βγαίνουν ενώ σκαλίζω στο πιάνο, και τότε γίνεται πιο "ακαδημαϊκή δουλειά", ενορχηστρώνοντας καθαρά το δοσμένο. Πολλές φορές, χρειάζεται λίγη πρόνοια, ανάλογα με το τι σκοπό έχω για το θέμα. Αν χρειάζεται ένα θέμα να φουγκοποιηθεί, ή να κάνει στρέττο με τον εαυτό του, χρείαζεται ένα καλό μασάζ και χτένισμα ώστε να ταιριάξει απάνω του μια καλή απάντηση σε διπλή αντίστιξη, για να είναι πιο εύκολο το πράγμα, και να μην χρειάζεται να διορθώνω αναδρομικά. Βέβαια, αυτές οι ιδέες έρχονται κάποιες φορές αργά, και χρειάζεται αυτό το αναδρομικό ράβε ξήλωνε ούτως ή άλλως. Αλλά εντάξει, δεν είμαι κι επαγγελματίας, δεν μου στοιχίζει πολύ αυτή η απερισκεψία και η αναποτελεσματικότητα.
    0 βαθμοί
  31. 0 βαθμοί
  32. Η Ολλανδία έχει πολύ υψηλού επιπέδου κονσερβατόρια, πολύ ενεργές σκηνές διαφόρων ειδών (techno/house, jazz, indie rock/pop, κλπ), φανταστικά studio και ένα γενικότερο vibe που ενθαρρύνει τη δημιουργικότητα, ειδικά αν είσαι πιτσιρικάς και θες να το ζήσεις συγκατοικώντας με άλλους 3-4 που έχουν έρθει κι αυτοί να ζήσουν το όνειρο. Παρ'όλα αυτά, είναι ένα αδιανόητα ακριβό μέρος για να ζήσεις χωρίς συγκατοίκους, οπότε εγώ σε κάποιον που θέλει να βιοποριστεί ως μουσικός, δε θα το πρότεινα. Αν έκανες εδώ αυτό που κάνεις Ελλάδα (graphic design full time και μουσική on the side), τότε αλλάζει το πράγμα. Θα έβγαζες 3-4 φορές το μισθό που έχεις στην Ελλάδα και θα είχες πρόσβαση σε άλλες σκηνές και γνωριμίες. Πιστεύω ότι σου έχουν δοθεί σοβαρές συμβουλές εδώ και θεωρώ πως δεν είναι καιροί για να πάρεις high risk/high reward αποφάσεις. Κράτα όσο μπορείς 1 πόδι σε κάθε βάρκα και ο χρόνος θα δείξει πώς να προχωρήσεις.
    0 βαθμοί
  33. Αυτό το θέμα όταν το λύσεις πες μου και μένα. Μου έχουν πει το ίδιο πράγμα δάσκαλοι και φίλοι και γνωστοί..... το βλέπω και στον ύπνο μου πια. Άσε που είναι τόσο ριζωμένο μέσα μου, λόγω έλλειψης (εκ)παίδευσης, που στη προσπάθεια να το ελέγξω νοιώθω σα να μου βάζεις λουρί στο λαιμό και να το σφίγγεις..... αμυντικό αντανακλαστικό μεν, ψυχοφθόρο δε... Εδώ είχε σχολιάσει και ο φουζιος κάτι αντίστοιχο
    0 βαθμοί
  34. 0 βαθμοί
  35. Πάντως ο μεγάλος και τρανός Zimmer εχει δύο διαλυμένους γάμους. Πάρε τη συμβουλή που σου έδωσαν και γίνε γονιός, αλλά άμα είναι να το κάνεις κάντο λίγο καλύτερα
    0 βαθμοί
  36. Ένα πολύ βασικό κλειδί είναι τα διαστήματα. Αν ο φίλος δεν κατάλαβε τη διαφορά αυξημένης δευτέρας με μικρή τρίτη που αναφέραμε, αν δεν μπορεί να αναγνωρίσει στο χαρτί ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ διάστημα του ζητηθεί, τότε όλα τα άλλα είναι περιττά. Πως θα μάθεις να λύνεις εξισώσεις αν δεν ξέρεις πρόσθεση και αφαίρεση; Βήμα βήμα γίνονται οι σωστές δουλειές, οτιδήποτε παραλήψεις θα το βρεις μπροστά σου. Και επίσης σημαντικό είναι αν θέλεις όντως να μελετήσεις σοβαρά θεωρία, να το κάνεις με βάση τα πλήκτρα. Η κιθάρα είναι φανταστικό όργανο αλλά δε βολεύει και πολύ για κάτι τέτοιο.
    0 βαθμοί
  37. τώρα Αλεξ τα βρήκαμε τα λεφτά μας.... θα έχει αλλάξει φόρουμ. Θα πήγε στο κιθάρα βου
    0 βαθμοί
  38. Μια συγχορδία σχηματίζεται με την 1, 3 και 5 (και 7 αν θες να βάλεις 7η) νότα σε σειρά. Για να βρεις την τρίτη νότα, μετράς από τη βάση της συγχορδίας προς τα πάνω. Αν είσαι στη πχ στην Ντο, μετρας Ντο (1), Ρε (2), Μι (3), Φα (4), Σολ (5), Λα (6), Σι (7) Σε όποια κλίμακα ή τρόπο και αν βρίσκεσαι, ότι οπλισμό και αν έχει, για να μετατρέψεις μια συγχορδία από ματζόρε σε μινόρε και αντίστροφα, "πειράζεις" την "3η" νότα. Η συγχορδία θα καθοριστεί "αυτόματα" ματζόρε, μινόρε, ελαττωμένη, αυξημένη, κτλ ανάλογα τον οπλισμό της κλίμακας που βρίσκεσαι. Για να τις πειράξεις, θα χρειαστεί να τις αλλοιώσεις με ένα από τα σύμβολα που μας βοηθάνε να διαβάζουμε τις νότες. - Αν είσαι σε ματζόρε και θες να την κάνεις μινόρε, θα πρέπει να αφαιρέσεις ένα ημιτόνιο από την 3η. Αν δεν έχει αλλοίωση, τότε την αλλοιώνεις εσύ με μια ύφεση (b) Αν έχει δίεση, τότε θα πρέπει να πάρει αναίρεση Αν έχει ύφεση, τότε θα πρέπει να πάρει διπλή ύφεση (bb) - Αν είσαι σε μινόρε και θες να την κάνεις ματζόρε, τότε θα πρέπει να προσθέσεις ένα ημιτόνιο στην 3η. Αν δεν έχει αλλοίωση, την αλλοιώνεις με μια δίεση (#) Αν έχει δίεση, της προσθέτεις άλλη μια και την κάνεις διπλή δίεση (x) An έχει ύφεση, τότε βάζεις αναίρεση. Πχ: Έστω ότι είμαστε στην Ντο ματζόρε που δεν έχει οπλισμό. Θες να σχηματίσεις την Ντο ματζόρε (πρώτη βαθμίδα), τότε έχουμε: Ντο (1), Μι (3), Σολ (5) - δεν έχουμε βάλει την Ρε (2) και την Φα (4). Αυτή η συγχορδία είναι ματζόρε, γιατί το διάστημα ανάμεσα στην 1 και 3 είναι 3ης μεγάλο (2 ολόκληροι τόνοι). Θα ήταν μινόρε αν το διάστημα 1-3 ήταν 3ης μικρό (1 τόνος και ένα ημιτόνιο). Για να την έκανες μινόρε, θα έπρεπε να βάλεις ύφεση στη 3η, άρα στη Μι, οπότε θα ήταν Ντο, Μιb, Σολ (η οποία είναι θεωρητικά δανεισμός από την ομώνυμη ελάσσονα που έχει Μιb φυσικό οπλισμό. Προσοχή στο πεντάγραμμο: Προηγείται πάντα ο οπλισμός. Εφόσον υπάρχει οπλισμός, δεν επαναλαμβάνουμε την αλλοίωση. Πχ, Αν πχ είσαι στη Σολ ματζόρε που έχει Φα#, και θες να γράψεις Ρε-Φα-Λα. Η Ρε Φα Λα είναι αυτόματα Ματζόρε και κρύβει ένα Φα#. Για να την κάνεις μινόρε θα πρέπει να βάλεις Φα αναίρεση, όχι Φα ύφεση.
    0 βαθμοί
  39. Για όσους ξυπνούν πρωί πρωί μπορούν να παρακολουθούν ζωντανά τι γίνεται στο Live at Smalls Jazz Club - New York City ίσως το πιο γνωστό σήμερα jazz υπόγειο όπου παρελαύνουν καθημερινά τα μεγαλύτερα ονόματα της σκηνής και ενδιάμεσα διάφορα jams απο περαστικούς, όπως τωρα που παρακολουθώ πίνοντας τον καφέ μου.
    0 βαθμοί
  40. Εδώ είναι το δεύτερο κομμάτι για την Saerei, μια γρήγορη δολοφόνος, και είναι ένας από τους χαρακτήρες του παιχνιδιού που φτιάχνουμε, με όνομα Catacomb Crawlers. Θα χαρώ πολύ να διαβάσω τα σχόλιά σας ιδιαίτερα γι αυτό το κομμάτι, γιατί το θεωρώ λίγο πιο "κάτω" από τα υπόλοιπα, αλλά στην ομάδα άρεσε πολύ.
    0 βαθμοί
  41. Έχω αρκετό καιρό να μοιραστώ κάποια δημιουργία μου, και αυτό γιατί συμμετέχω στη δημιουργία ενός παιχνιδιού, το οποίο αποκαλύψαμε σήμερα. Το παιχνίδι ονομάζεται Catacomb Crawlers και αρχικά θα βγει σε mobile πλατφόρμες, και αργότερα metaverse και ίσως PC. Ανήκει στην κατηγορία Roguelike - διαλέγεις ένα χαρακτήρα, και προσπαθείς να φτάσεις όσο πιο ψηλά μπορείς. Θα είναι free-to-play και θα έχει σαν έξτρα κάποια play-to-earn χαρακτηριστικά μέσω crypto και NFTs. Βρίσκεται ακόμα σε pre-alpha στάδιο, έχουμε ακόμα δρόμο μπροστά μας! Ως προς τη μουσική, το θεματικό είναι metal σε διάφορες εκδοχές του, με επιρροές από Quake, Doom, Cabal, Painkiller και διάφορα άλλα παιχνίδια. Προς το παρόν έχω ολοκληρώσει 3 κομμάτια, εκ των οποίων τα δύο είναι τα θέματα των ηρώων/χαρακτήρων που μπορεί να διαλέξει ο παίκτης. Το συγκεκριμένο είναι για την Atréida, που είναι μια αδίστακτη τοξότρια. Στο βίντεο θα δείτε αποσπάσματα από τη δημιουργία του animation της τελικής εικονογράφισης της ηρωίδας. Αμέσως μετά θα ανεβάσω και το δεύτερο κομμάτι που είναι για άλλο χαρακτήρα. Το τρίτο κομμάτι δεν το έχουμε δημισιεύσει ακόμα, αν και θα το θελα πολύ γιατί για μένα είναι το καλύτερο!
    0 βαθμοί
  42. Πέρσι το καλοκαίρι ένας φίλος μου ζήτησε ένα κομμάτι για ένα μικρό project, αλλά επειδή βιαζόταν να το ανεβάσει, πήρε το πρώτο draft που του έστειλα. Ήταν καλό για draft αλλά είχα ήδη κάποιες ιδέες για τη συνέχειά του που μου άρεσαν, αλλά πέρασε ο καιρός και δε το τελείωσα ποτέ - μέχρι πριν καμια βδομάδα, που είπα, καιρός είναι να το κάνω. Το κομμάτι ήταν για μια διαφορετική εκδοχή-εμφάνιση ενός video game χαρακτήρα, η οποία έχει βάση ασιατικά στοιχεία φαντασίας. Ο συγκεκριμένος ήρωας συνοδεύεται πάντα από έναν δεύτερο, που ο ένας συμπληρώνει τον άλλο. Στο official soundtrack του ήρωα, ο ένας είναι το πιάνο, ενώ ο άλλος το τσέλο: https://youtu.be/aB_DbCpFvHA Η draft έκδοση: https://youtu.be/ECp022Jg1iE
    0 βαθμοί
  43. Έπαιζα Among Us με την παρέα, και συνειδητοποίησα ότι δεν έχει κάποιο soundtrack, αλλά έχει πολύ ωραία in-game sound effects. Βασισμένος σε αυτά, έφτιαξα αυτό το κομμάτι.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου