Προς το περιεχόμενο

equalizer


parsifal

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα και πάλι

 

Δουλεύω σε cubase. Έχω γραφικό equalizer και στον τελικό ενισχυτή μου και στην κονσόλα. Τι είναι σωστότερο, να ρυθμίσω σε ενισχυτή ή κονσόλα κάποιες συχνότητες, ή να ηχογραφήσω τελείως flat και να κάνω οποιαδήποτε ρύθμιση μέσα στο cubase ανά όργανο;

 

Ευχαριστώ

πΛΗκτΡΑ ΑγγΙζΩ ΚΑΙ Σ' αυΤΑ ΠανΤΑ ελΠΙΖΩ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο τον τροπο που ρωτας νομιζω οτι εισαι λιγο καινουργιος στο αθλημα, αλλα αυτο δεν ειναι κακο, γιαυτο υπαρχουν τα παιδια εδω!!! :lol:

 

Καταρχην το eq στον ενισχυτη σου (που μαλλον χρησιμοποιεις για monitoring) ΔΕΝ επηρεαζει την ηχογραφηση σου .

το eq στην κονσολα (εφοσον απο εκει ηχογραφεις στην καρτα σου) θα επρεασει τον ηχο που θα γραφτει.

γενικος κανονας ειναι οτι: καλο ειναι ο ηχος που ηχογραφεις να ειναι αυτος που αναζητας εξαρχης, ( και να μη λες συνεχεια " ενταξει θα το φτιαξω μετα κατα την μιξη) οποτε μια πρωτη προσεγγιση στον ηχο που θελεις , πειραζοντας τα knobs του eq (παραμετρικου λογικα και οχι γραφικου * ) του καναλιου της κονσολας που γραφεις ειναι θεμιτη. Απο κει και περα οταν θα ακουσεις ολα τα οργανα μαζι κατα την μιξη στο cubase να σαι σιγουρος οτι θα παρεις αλλες αποφασεις για περαιτερω eq . τα πραματα δηλαδη ειναι πιιο συνθετα απ οτι φανταζεσαι ! :wink:

 

* μια διευκρινυση . οταν λες γραφικο eq στην κονσολα , μαλλον εννοεις αυτα τα sliders που εχει στο μαστερ section της κονσολας σου( behringer μηπως..?) . Αν το σημα που ηχογραφεις στο pc σου το στελνεις απο το master της κονσολας , τοτε αυτα τα eq επηρεαζουν τον ηχο σου και προσωπικα θα σε συμβουλευα να τα εχεις flat και να μη τα πειραζεις ... :?

Ελπιζω να σε βοηθησα και να μην σε μπερδεψα!!!! :wink:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε Boody

 

Όχι δε με μπέρδεψες καθόλου. Ίσα ίσα που μου καθάρισες τα μάτια λιγάκι απ' το "γράσσο". Το eq που εννοώ είναι πάνω από τα group σε κονσόλα yamaha mx12/4. Τη κάρτα (line in) την έχω συνδέσει με το rec out της κονσόλας. Να' σαι καλά και...keep on advicing

 

 

Parsifal εκ Πύργου Ηλείας ορμώμενος

πΛΗκτΡΑ ΑγγΙζΩ ΚΑΙ Σ' αυΤΑ ΠανΤΑ ελΠΙΖΩ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

γενικος κανονας ειναι οτι: καλο ειναι ο ηχος που ηχογραφεις να ειναι αυτος που αναζητας εξαρχης' date=' ( και να μη λες συνεχεια " ενταξει θα το φτιαξω μετα κατα την μιξη) οποτε μια πρωτη προσεγγιση στον ηχο που θελεις , πειραζοντας τα knobs του eq (παραμετρικου λογικα και οχι γραφικου * ) του καναλιου της κονσολας που γραφεις ειναι θεμιτη.[/quote']

 

Υπάρχει και η άποψη....

 

που λέει οτι για και κατά την ηχογράφηση πρέπει να μην αλλοιώνεται το προς ηχογράφηση σήμα όσο αφορά τις συνηστώσες του....

 

αλλά να υπάρχει μια στάθμη στήματος τέτοια ώστε να επιτρέπει την επεξεργασία του μετέπειτα χωρίς ανεπιθύμητα αποτελέσματα....

 

π.χ. θόρυβος ή παραμόρφωση......

 

έτσι....

 

φρόντισε να έχεις μια στάθμη σήματος κατάλληλη και να μην χρησιμοποιήσεις καθόλου ισοστάθμιση....

 

έτσι....

 

εξασφαλίζεις το αγνό σήμα που παράχθηκε....

 

δίνοντάς σου την επιλογή.....

 

αφενός να κάνεις λιγότερες ρυθμήσεις μετά, αν και εφόσον θέλεις, και αφετέρου να μπορείς να έχεις ένα σήμα και να το χρησιμοποιείς και για άλλα "είδη" μουσικής, πάλι με λιγότερεςε ρυθμήσεις....

 

όσο για τις ρυθμήσεις του τελικού ενισχυτή....

 

θα ήταν καλό...

 

να είναι τέτοιες ώστε να αναιρούν τις παραμορφώσεις των στοιχείων που χρησιμοποιούνται στην ηχητική σου αλυσίδα.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου