Προς το περιεχόμενο

Πεταλιέρα για direct recording


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Φίλοι, γεια σας.

Δεν ξέρω αν κάνω καλά που ανοίγω νέο θέμα σχετικό με πεταλιέρες, μιας και ήδη υπάρχουν αρκετά ανοιχτά – τα οποία τα έχω διαβάσει με προσοχή. Προσπαθώ να βρω άκρη όμως σε κάτι πιο συγκεκριμένο και γι αυτό ζητώ τα φώτα σας, ειδικά από όσους πιθανώς το έχουν αντιμετωπίσει και έχουν εμπειρία.

Όπως φαίνεται λοιπόν και στον τίτλο του θέματος, ψάχνω την καλύτερη δυνατή λύση για direct recording σε πεταλιέρες της κατηγορίας τιμής των Tonelab, Boss GT10, Line 6 X3, κ.λ.π. Σε καμία περίπτωση δεν θα χρησιμοποιήσω τον ενισχυτή μου, θα με ενδιέφερε να μπορώ να παρεμβάλλω με κάποιον τρόπο και κάποια από τα αγαπημένα μου πεταλάκια (χωρίς να είναι και απαραίτητο αυτό) και ΔΕΝ ψάχνω vintage ήχο. Τα «βρώμικα» και τα πολλά γκάζια ελάχιστα – έως καθόλου – με απασχολούν και ηχητικά ψάχνω περισσότερο ατμοσφαιρικούς ήχους, σχετικά ambient καταστάσεις και γενικά ένα όσο το δυνατό πιο γεμάτο και αξιοπρεπή σύγχρονο ήχο (τώρα τι θα πει αυτό, πιάσε το αβγό και κούρευτο… ελπίζω να καταλάβατε σε γενικές γραμμές).

Η M13 θα μου άρεσε πολύ σαν ιδέα αλλά δεν είναι για χρήση χωρίς ενισχυτή και το να προσθέσω απλώς ένα DI (ή δύο για stereo) μάλλον δε θα προσφέρει την αναμενόμενη ποιότητα. Θα μπορούσα άραγε να τη συνδέσω με κάτι στη συνέχεια ώστε να εκμεταλλευτώ τις δυνατότητές της σε direct; Σε άλλο post είδα να αναφέρεται και η περίπτωση M13 – Tonelab μαζί, αλλά ξεφεύγω από τον προϋπολογισμό!!  :)

 

Αυτά, σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

 

 

The light was yellow, sir...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομιζω οτι για τις καταστασεις που ψαχνεις, πιο καλη ειναι η boss (ειδικα την gt6 την εχω ακουσει και εχει κατι πολυ καλα) και ΣΙΓΟΥΡΑ οχι η TL μιας και προσανατολιζεται σε πιο real thing καταστασεις

Make me fries...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όντως, αν δεν σε ενδιαφέρουν οι vintage ήχοι η tonelab είναι μάλλον περιττή. Χωρίς πλάκα, αν ήθελα τον ήχο που ψάχνεις δηλ. ambient, πειραματικά κ.λ.π. θα χτύπαγα το Guitar Rig. Είναι software και για να το ακούσεις σωστά χρειάζεσαι μια αξιοπρεπή κάρτα ήχου με instrument είσοδο. Αν τη διαθέτεις κατέβασε το demo  ;) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

εγω χρησιμοποιω το podxt για ατμοσφαιρικους ηχους. αντικατεστησε μια tonelab le που ειχα, οχι λογω καλυτερης ποιοτητας ηχου, αλλα γιατι ηθελα παρα πολλα εφφε και φευγατους ηχους και η tonelab ηταν λιγο περιορισμενη σ αυτο (επισης το πολυ μικρο μεγεθος με βολεψε αφανταστα). στο podxt (που το προτιμησα απο το podx3 λογω απλοτητας και αξιοπιστιας) εβαλα δυο model packs (το ενα με τα εφφε, το αλλα με vintage ηχους) και πραγματικα σαν εργαλειο για να δημιουργεις soundscapes, θεατρικη μουσικη, πειραματισμους κ.τ.λ. ειναι πολυ χρησιμο και ευχρηστο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

+1 στους playloud & manosx.

 

Είχα δοκιμάσει κι εγώ παλιά το guitar rig και έχει πολύ πράμα για αυτό που θες  :)

 

Περισσότερο όμως μου αρέσει προσωπικά (ίσως και λόγω της "αυτοτέλειάς" της) η Boss GT8 που έχω, για τέτοια εφε "περίεργα" είναι πολύ καλή. Φανταζομαι και η GT10 θα είναι το ίδιο καλή αν όχι καλύτερη. Νομίζω ότι σε τέτοιου τύπου καταστάσεις η Boss-Roland "κουβαλάει" την περισσότερη ιστορία... ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω θα διαφωνησω :)

Νομιζω οτι η tonelab (SE) μια χαρα ταιριάζει στην περιπτωση (δεν εχω ακουσει τα pod), αφου direct δινει μια χαρα καθαρους ηχους για ηχογραφησεις και δεν υστερει σε τιποτα στα ατμοσφαιρικά εφφέ.

 

Μαλλον ομως εχουμε διασταση για το ποια θεωρουμε ατμοσφαιρικα εφέ, γιατί εγώ νομίζω οτι με delay,reverse delay, volume, pitch shifter, πληρως παραμετροποιήσιμα modulation fx και reverb , φτιάχνεις σχεδόν τα πάντα για το συγκεκριμενο ειδος. :)

 

Eiδικότερα διαφωνω καθετα με τη συγκριση με την GT6 που επισης ειχα και επαιζα τα ιδια με αυτα που επαιζα και στην TL : παρομοια εφέ εφτιαχνα με σαφως ανωτερη ποιοτητα η TL και στην ηχογραφηση και στα εφε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν και λατρεύω την tonelab θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω. Δυστυχώς δεν είναι αρκετά ευέλικτη. Δεν μπορείς π.χ. να δημιουργήσεις μια αλυσίδα effect που να κάνει parallel processing. Δεν μπορείς να έχεις πάνω από ένα pre- effect. Δεν μπορείς να έχεις πάνω από ένα modulation pedal, με εξαίρεση κάποια pre-effect. Έχεις μόνο ένα delay block και το mod delay από το modulation. Και γενικά έχεις ουσιαστικά διαθέσημα ταυτόχρονα μόνο 3 εφέ + ένα reverb.

 

Αυτό βέβαια δε σημαίνει ότι δεν μπορείς να κάνεις διαστημικούς ήχους με 3 εφέ  ;) Απλά πιστεύω ότι οι δυνατότητες του Guitar Rig είναι πολλαπλάσιες. Βέβαια προσωπικά προτιμώ την tonelab αλλά για άλλους λόγους- οι εικονικοί ενισχυτές σε συνδιασμό με τις εξομοιώσεις πεταλιών είναι ότι πρέπει για τους vintage ήχους που γουστάρω.  ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ φίλε μου έχω την gt10 της boss και έχω πάθει πλάκα με τους ήχους που μπορείς να φτιάξεις! Έχει πάρα πολλές δυνατότητες αλλά θέλει ψάξιμο. Η παλιότερη που είχα ήταν η gt5 και με σιγουριά λέω ότι η gt10 είναι πολύ πολύ καλύτερη. Κυρίως σε θέμα δυνατοτήτων αλλά και ήχου βέβαια.

 

Για Tonelab και m13 δεν έχω άποψη αλλά το guitar rig το έχω και δεν είμαι ευχαριστημένος με τους ήχους του. Θεωρώ την gt10 πολύ ανώτερη του, καθώς τα εφέ της μου ακούγονται πολύ πιο καθαρά. Κατέβασε το demo να τ' ακούσεις καλύτερα.

 

Βέβαια υπάρχει και το βασικό θέμα του πως κάθονται όλα αυτά μέσα σε μια ηχογράφηση γιατί αλλιώς ακούγονται σκέτα και αλλιώς όταν βαράνε καμιά 20αριά κανάλια όλα μαζί :-\

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως είπα και στο πρώτο μήνυμα το Guitar Rig χρειάζεται μια καλή κάρτα ήχου με instrument είσοδο. Αλλιώς ακούγεται χάλια. Βέβαια κάποιος θα μπορούσε να πει ότι ακούγεται χάλια έτσι και αλλιώς.  ;D

 

Πάντως η λογική του να κάνεις την κιθάρα... διαστημόπλοιο μπάζει λίγο. Δε λέω, καλή φάση ο πειραματισμός αλλά όπως και να το κάνουμε πηγή παραμένει η κιθάρα. Ένα synth θα είναι πάντα καλύτερη αφετερία, αφού μπορείς να ρυθμίσεις την πηγή, τις γεννήτριες ήχου δηλαδή.

 

Από την άλλη όλα αυτά παύουν να ισχύουν αν παρεμβάλεις στο σήμα ένα eventide rack ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια σας ευχαριστώ πολύ όλους.

Διαβαζω με προσοχή όσα λέτε μόνο που δεν μπορω αρκετά συχνά λόγω εργασίας να παρακολουθώ τη συζήτηση. Για το guitar rig μάλλον δεν ενδιαφέρομαι γιατί δεν θα προτιμούσα software λύσεις (βέβαια θα μου πείτε και οι πεταλιέρες software είναι σε ένα κουτί με κουμπάκια τυλιγμένο!). Επειδή αρκετά συχνά πηγαίνω σε διάφορα studios - είτε home studios φίλων και συνεργατών είτε σε πιο επαγγελματικά και ηχογραφώ, με ενδιαφέρει να φτιάχνω τους ήχους μου με την ησυχία μου στο σπίτι και μετά να τη μεταφέρω και να την "καρφώνω" στην κονσόλα ή στην κάρτα ήχου - ανάλογα την περίπτωση. Γι αυτό και δε σας είπα τι κάρτα ήχου έχω εγώ (παρεπιπτώντος, την NI audio kontrol 1).

Από άποψη ήχου δεν αμφιβάλλω πως όλες λίγο ως πολύ τα καλά τους θα τα έχουν. Για το πόσο ποιοτικό θα είναι το σήμα όμως που θα πηγαίνει στην ηχογράφηση με τη μέθοδο αυτή;Οι προσομοιώσεις ενισχυτών είναι που παιζουν το ρόλο τους εδώ;

The light was yellow, sir...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου