Προς το περιεχόμενο

Ροκ και στίχος


Yannis Methenitis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Είμαι βέβαιος ότι όλες οι πρώην ερωμένες σου μιλούν ακόμη για τις μαγικές στιγμές που πέρασαν μαζί σου. Παράλληλα πέταξαν όλους τους δίσκους άλλων καλλιτεχνών για να κρατήσουν μόνο τους δικούς σου. Είναι ενδιαφέρον ότι όποτε πετυχαίνω γερμανίδα ή σουηδέζα και λέω "ξέρω τον playloud" είναι σα να ανοίγουν πόρτες μπροστά μου... τόση εντύπωση έκανε η διεθνής καριέρα σου.

 

 

(* ή αλλιώς, σταμάτα με τις σεξιστικές ηλιθιότητες, διότι η συζήτηση αφορά τη μουσική, όχι το πουλί σου).

 

M αρεσει που στεκεσαι εκει πο ΕΣΥ θελεις και ΟΧΙ εκει που επρεπε, ΔΗΛΑΔΗ οτι ηταν απο τις παραγωγικοτερες περιοδους της ζωης μου γιατι ειδα, επαιξα με, jammαρα, ηχογραφησα, εκανα live, γνωρισα ΠΟΛΛΑ και ΜΕΓΑΛΑ ατομα του χωρου και αλλα πολλα (μαζι και τα... σεξιστικα).

 

Μαλλον τελικα εσυ ασχολεισαι περισσοτερο με το πουλι μου απο οτι εγω

Make me fries...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 200
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Πάλι είσαι εκτός θέματος, κάνε άλλη μία προσπάθεια...

 

μπα δε θα το ....ελεγα (στις Πανελληνιες εγραψα...19.... ;D ;D)

 

αλλωστε ο ιδιος "δηλωνεις ασχετος" οποτε τι περιμενεις να σου πω οταν "κρινεις" μια μουσικη με την οποια δεν ασχολεισαι καν...τελος παντων.... ::)

 

Έλα ρε φίλε που πας να μου πουλήσεις τώρα ότι 3-4 εκατομμύρια Έλληνες είναι μύστες της ιστορίας της Ελληνικής μουσικής ή της στιχουργίας

 

κοντα εχεις πεσει,τοσες ειναι περιπου οι πωλησεις των Θεοδωρακη & Χατζηδακη κ.α. με δισκους που περιεχουν.....ζεϊμπεκικα με...καψουροστιχους για ΕΞΟΡΙΕΣ,ΑΛΛΗΛΟΣΠΑΡΑΓΜΟΥΣ & ΣΦΑΓΕΣ.......αρα μαλλον κατι ξερεις και μας το κρυβεις   ;D

 

ΕΚΤΟΣ ΚΙ ΑΝ ΜΙΛΑΜΕ ΤΟΣΗ ΩΡΑ ΦΙΛΕ SUPERFUNK ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ

 

μιλαμε ΚΑΙ για αυτη,παντως ΧΙΛΙΕΣ φορες προτιμω να ακουω...σκυλοζεϊμπεκικους στιχους στα ΕΛΛΗΝΙΚΑ  παρα ελληνοαγγλικους ροκ στιχους.......(ασε που παρα πολλα ..ΣΥΓΧΡΟΝΑ .....σκυλοζεϊμπεκικα ::) εχουν ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ στιχους,κανε κοπο να ακουσεις καποια απο αυτα ειμαι σιγουρος οτι θα το καταλαβεις αυτο,εκτος βεβαια και αν εχεις προβλημα με τους ερωτικους στιχους γενικα....& ακους αποκλειστικα μουσικη με στιχους...κοινωνικης βιας & ρατσισμου... :P )

 

 

Δεν είναι ιδιαιτέρως δημιουργικό, σύμφωνοι, αλλά υπάρχουν και αυτοί που αρκούνται σε μία συμμετοχή σε cover γκρουπ, with a personal twist or not, συγκεκριμένου ιδιώματος, το οποίο αν είναι latin τραγουδιέται ισπανόφωνα, αν είναι country βλαχοαμερικάνικα και πάει λέγοντας. Πόσο καλά το κάνει κάποιος αυτό, είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο. Η έκθεση υφίσταται από την στιγμή που θα το πείς εκτός πρόβας και ενίοτε εκτίθεσαι σε αυτόματη σύγκριση με το αρχέτυπο από την στιγμή που δεν είσαι και απόλυτα δημιουργός. Μία από τις μορφές της μουσικής τέχνης είναι και η όπερα. Αυτό δεν σημαίνει ότι οι τραγουδιστές της τραγουδάνε μόνο στη μητρική τους.

 

εδω μιλας για διασκευες ή για επανεκτελεσεις κλασσικων εργων δηλ. για ΔΕΥΤΕΡΟΓΕΝΗ δημιουργια ,εγω σαφως αναφερομαι σε ΠΡΩΤΟΓΕΝΗ δημιουργια.

 

Ο μιμητισμός είναι και αυτός κομμάτι της παραγωγικής δημιουργίας όπως μπορεί να μας επιβεβαιώσει και γλωσσολογικά ο Ιαπωνομαθής SF.

 

σαφως,ομως αν ΟΛΟΚΛΗΡΟ το εργο ειναι απλα μια ΚΟΠΙΑ δεν κερδιζουμε και τιποτα ουσιαστικο ,ετσι δεν ειναι?με αλλα λογια οντως οι CLASH μιμουνται καποιους ρεγγε καλλιτεχνες ( η μαλλον επηρεαζονται απο αυτους) αν ομως εβγαζαν ΜΟΝΟ δισκους  ρεγγε δεν νομιζω να ασχολουνταν κανεις με αυτους..(με αλλα λογια φυσικα και ενας απο τους κανονες της δημιουργιας ειναι ο επιλεκτικος μιμητισμος/κλεψιμο αλλα οχι και ο ΟΛΙΚΟΣ μιμητισμος ενος "στυλ")

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι Alice in Chains με ποιον θα βγάλουν νέο άλμπουμ???

 

Oντως ειναι "καπως" μετα το θανατο του Staley, αλλα το album εχει ανακοινωθει και θα βγει. τα φωνητικα εχουν αναλαβει οι Cantrell - DuVall (λεω εχουν αναλαβει γιατι εχει ηδη ηχογραφηθει ολο το album νομιζω)

 

 

Aυτο ειναι το πρωτο single απο το νεο album

 

 

Στην Ελλάδα δεν υπήρχε περίπτωση να γίνει κάτι τέτοιο. Αυτό ήταν το point μου...

 

Λογικο, η Αθηνα δεν ειναι Seattle  :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έλα ρε φίλε που πας να μου πουλήσεις τώρα ότι 3-4 εκατομμύρια Έλληνες είναι μύστες της ιστορίας της Ελληνικής μουσικής ή της στιχουργίας γενικότερα ενώ ξέρεις ότι οι περισσότεροι ακούνε μουσική επιδερμικά από το ραδιόφωνο... Δε μισώ την Ελληνική μουσική απλά θεωρώ ότι ένα πολύ μεγάλο μέρος των δημιουργών και "ερμηνευτών" της είναι υπερεκτιμημένοι...Και φυσικά θα κρίνω και θα μιλάω για πράγματα που ακούω και βλέπω γύρω μου καθημερινά όπως η κατάντια και η στιχουργική μιζέρια του σύγχρονου σκυλοζεϊμπέκικου... ΕΚΤΟΣ ΚΙ ΑΝ ΜΙΛΑΜΕ ΤΟΣΗ ΩΡΑ ΦΙΛΕ SUPERFUNK ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ... Και επειδή βλέπω ότι δεν κατάλαβες τι ήθελα να πω ακολούθα καλύτερα αυτό που είμαι σίγουρος πως σου είπε ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ στο σχολείο ο δάσκαλος σου της έκθεσης : "Πάλι είσαι εκτός θέματος, κάνε άλλη μία προσπάθεια..."  

 

 

Πρώτον δεν εκφραζόμαστε έτσι....

2ον το ζεϊμπέκικο ήρθε στην Ελλάδα γύρω στο 1918 ('Α παγκόσμιος πόλεμος) και κυρίως το 1922 με την μικρασιατική καταστροφή. Αναπτύχθηκε πάρα πολύ προπολεμικά (δηλαδή την δεκαετία 25-35) και οι ρεμπέτες εκείνης της εποχής ήταν παράνομοι. (αν θυμάσαι 60-75 αν ήσουν ροκάς και φόραγες καμπάνα και είχες μακρύ μαλλί σε πηγαίναν μέσα για τενυμποϊσμό με βάση το νόμο 4000 (ο οποίος δεν έχει καταργηθεί ακόμα πλάκα-πλάκα)) Συνεχίζουμε λοιπόν... Οι τεκέδες δημιουργήθηκαν από τους ρεμπέτες όταν ακόμα ήταν νόμιμη η κατοχή και παράνομο το κάπνισμα του ναργιλέ... Ήταν οι πρώτοι που τα βάλανε με την αστυνομία και το αστικό κράτος μέσα από τους στίχους τους. Ήταν οι πρώτοι που προκάλεσαν με τον τρόπο ζωής τους και τον τρόπο που εξωτερικεύονταν και ντύνονταν. Ο πρώτος ρόκερ που σόκαρε ήταν ο Elvis ΜΕΤΑ το 50 όπου του απαγορεύτηκε να βγαίνει στην τηλεόραση ολόκληρος επειδή σόκαρε η κίνηση της λεκάνης του... (μιλάμε για 20-25 χρόνια μετά).

Α και για τους τύπους αυτό που ακούμε σήμερα και το αποκαλείς σκυλοζεϊμπέκικο κατάγεται κυρίως από το λεγόμενο "αρχοντορεμπέτικο" (το "ρεμπετικο" μετά το 40-45) το οποίο μας δείχνει πως όταν κάτι το αληθινό φεύγει από τους δρόμους και μπαίνει στα σαλόνια καταστρέφεται. Το είδαμε με το ρεμπέτικο, το είδαμε με το ροκ, το είδαμε με το χιπ χοπ...

δεν ξέρω αν είμαι και εγώ εκτός θέματος και αν έχω κάνει κάπου λάθος αλλά δεν άντεξα... Αν το ρεμπέτικο και το ζεϊμπέκικο δεν σου μιλάει στην καρδιά και αν ακούς απτάλικο και δεν νοιώθεις κάτι καλύτερα μην ασχοληθείς με την ελληνική μουσική...

LA ROJΑ ARMADA

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εδω μιλας για διασκευες ή για επανεκτελεσεις κλασσικων εργων δηλ. για ΔΕΥΤΕΡΟΓΕΝΗ δημιουργια ,εγω σαφως αναφερομαι σε ΠΡΩΤΟΓΕΝΗ δημιουργια.

Σαφέστατα. Αλλά το αντικείμενο της απάντησης μου ήταν κατά βάση το posting του Eye και το ζήτημα του στίχου. Οπότε διαβάζεται μέσα σε αυτό το πλαίσιο.

Εξάλλου και το ζήτημα πρωτογενους - δευτερογενούς δημιουργίας, ειδικά στη ροκ, είναι αρκετές φορές δυσδιάκριτο.

Οταν μιλάμε για ευρύτερη καλλιτεχνική έκφραση δεν θα μπορούσε η διασκευή ή επανεκτέλεση να αποτελεί δημιουργία; Η Ponsele στη Carmen, η Callas στη Tosca, η Helen Mirren στη Φαίδρα (εντάξει πρόσφατο μεν όχι αντίστοιχου βεληνεκούς δε παράδειγμα), η Bille Holiday στο (Γαλλικό) My Man και άμα πάμε στη Blues - Rock, ο κακός χαμός.....

Δεν είναι δημιουργίες αυτές;

Και που σταματάει η κόπια και αρχίζει η πρωτογενής δημιουργία βάσει των παραπάνω; Βλέπε το παράδειγμα Beatles & wannabes κοπιαδόρους (από συμπαθέστατα αφανή και μη γκρουπ έως Oasis)

 

Βέβαια πολύ σωστά έθεσες το ζήτημα "ότι παντως ΧΙΛΙΕΣ φορες προτιμω να ακουω...σκυλοζεϊμπεκικους στιχους στα ΕΛΛΗΝΙΚΑ  παρα ελληνοαγγλικους ροκ στιχους......." καθότι είναι μία προσωπική σου εκτίμηση/προτίμηση η οποία υπάρχει για χιλιους δύο λόγους.

Δεν βλέπω κανένα λόγο μομφής όμως εάν η προσωπική μου (ή οιουδήποτε άλλου) επιλογή έκφρασης να είναι η Σουαχιλική ή η Αγγλική.

Αναφαίρετο δικαίωμά σου να με κριτικάρεις αν δεν το κάνω καλά όχι γιατί το κάνω.

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εξάλλου και το ζήτημα πρωτογενους - δευτερογενούς δημιουργίας, ειδικά στη ροκ, είναι αρκετές φορές δυσδιάκριτο.

Οταν μιλάμε για ευρύτερη καλλιτεχνική έκφραση δεν θα μπορούσε η διασκευή ή επανεκτέλεση να αποτελεί δημιουργία;

 

Γενικα ΝΑΙ αλλα οχι στο πλαισιο αυτου του Thread ;D ;D οπου απλα λεω οτι μου φαινεται εξαιρετικα παραξενο ενας δημιουργος που απευθυνεται σε ΕΛΛΗΝΕΣ να τους μιλαει στα ΑΓΓΛΙΚΑ ,ειδικα οταν το 50%  των ..συστατικων του..εργου του ΕΙΝΑΙ οι ΣΤΙΧΟΙ ,οι οποιοι δεν ειναι τιποτα αλλο απο μια εμμετρη ...εκφορα πραγματων/θεματων/συναισθηματων κ.α. που θελει να τους ΠΕΙ ...

 

Αρα,κατ'εμε δεν διαφερει σε ΤΙΠΟΤΑ απο εναν τυπο που ειναι ΕΛΛΗΝΑΣ & που κανει μια ομιλια σε ενα αμφιθεατρο γεματο με ΕΛΛΗΝΕΣ για ενα ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ θεμα και ..ξαφνικα αρχιζει να τους μιλαει στα....ΑΓΓΛΙΚΑ.... ;D

 

ΑΥΤΑ...

 

(εκτος κι αν ,οπως πολλα γκρουπ νομιζουν,οι στιχοι ειναι απλα ...ΚΑΤΙ που βαζουμε πανω στη μουσικη για να..ακουγεται... ;D)

 

 

 

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικα ΝΑΙ αλλα οχι στο πλαισιο αυτου του Thread ;D ;D οπου απλα λεω οτι μου φαινεται εξαιρετικα παραξενο ενας δημιουργος που απευθυνεται σε ΕΛΛΗΝΕΣ να τους μιλαει στα ΑΓΓΛΙΚΑ ,ειδικα οταν το 50%  των ..συστατικων του..εργου του ΕΙΝΑΙ οι ΣΤΙΧΟΙ ,οι οποιοι δεν ειναι τιποτα αλλο απο μια εμμετρη ...εκφορα πραγματων/θεματων/συναισθηματων κ.α. που θελει να τους ΠΕΙ ...

 

Μα.... ο μουσικός, οποιασδήποτε εθνικότητας, δεν μιλάει μόνο σε Έλληνες, μιλάει σε όλον τον κόσμο που θα τύχει να τον ακούσει.. Αλλιώς είναι απλά ελιτιστής..

www.lowercut.com

www.theroadmiles.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα.... ο μουσικός, οποιασδήποτε εθνικότητας, δεν μιλάει μόνο σε Έλληνες, μιλάει σε όλον τον κόσμο που θα τύχει να τον ακούσει.. Αλλιώς είναι απλά ελιτιστής..

 

στην Ελλαδα????

 

ΠΟΙΟΣ ΞΕΝΟΣ καλε μου φιλε θα ερθει στην ΕΛΛΑΔΑ για να σε ακουσει? ;D ;D (γιατι το εχουμε ξεκαθαρισει εδω και χρονια οτι να πας εσυ εξω ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ,τουλάχιστον ως...μουσικος/στιχουργος)

 

Ας ειμεθα ρεαλιστες... :)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

(γιατι το εχουμε ξεκαθαρισει εδω και χρονια οτι να πας εσυ εξω ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ,τουλάχιστον ως...μουσικος/στιχουργος)

 

 

Τίποτα δεν αποκλείεται...εδώ πήγε η Βίσση στο Royal Albert Hall...και ο Σπανουδάκης...και ο Πάριος...φίλε JohnyOh μην τον ακούς, συνέχισε να προσπαθείς (και να ελπίζεις).

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου