Προς το περιεχόμενο

Eκμάθηση αρμονίου?


parginos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Για να φτασεις στην Τεχνη,πρεπει να περασεις απο την τεχνικη,φιλε.

Και θελει πορεια μεγαλη.Επαναληψεις.

Αγαπα αυτο που κανεις ομως,πρωτα απο ολα.

MAHNAMAHNA

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η μουσικη οπως και να χει οσο ελευθερια και βα ναι βασιζεται σε κανονες και ακομα και οι πιο πολυπλοκες μουσικες οπως η jazz που πολλοι απο αυτον τον χωρο δεν ξερουν καν τι παιζουν αλλα ακομα και αυτο το ηδος καπος αναλυεται και υπαρχουν κανονες, αρα απο μονη της η μουσικη δεν ειναι ελευθερια...πανε και πατα 8 τυχαιες νοτες πανω στα πληκτρα μαζι σαν συγχορδια, μπορει να πιασεις μια συπερ συγχορδια αλλα και μια εντελως φαλτσα...Ο καλυτερος τροπος για να γινεις μουσικος ειναι να θελεις να γινεις μουσικος και θα εξηγησω το τι λεω...Στο σχολειο στην 3η λυκειου για παραδειγμα τι κανουν οι μαθητες, δεν τους ενδιαφερουν τα τετραμηνα, δεν τουσ ενδιαφερουν τι θα πουν οι καθηγητες, διαβαζουν αυτα που θελουν, αυτα που πρεπει, γιατι θελουν να δςσουν οπανελληνιες, δεν θα κανουν πραγματα τα οποια ειναι περιτα. κυνηγαν το νοημα.Ξερουν την υλη ξερουν τι θα πεσει διαβαζουν αυτα και μετα τα υπολοιπα...Κατι αναλογο παιζει και με την μουσικη...Ο καλυτερος τροπος για να μαθεις μουσικη ειναι να ξεκινησεις σ ενα οδειο ετσι μαθαινεις αρχικα τα βασικα και μαθαινεις στην πορεια την σωστη τεχνικη και την θεωρια που βοηθαει πολυ.Μετα απο καποιο καιρο πρεπει να ξεκολλησεις απο κει,οχι αν σταματησεις απλα ν ανοιχτεις κι αλλο.Στα 2 χρονια σπουδης ας πουμε παραλληλα με το ωδειο πανε σ εναν πιο πρακτηκο δασκαλο, καποιον της πιστας. εκει θα μαθεις να εξασκεις καλα το αυτη σου και την γρηγοραδα σου και θα αποκτησεις γνωσεις για αλλου ηδους μουσικη...Θ μαθεις δρομους και κλιμακες λαικους οπως ουσακ, χιτζαζ,χιτζασκιαρ,γιουρντιν και αλλες...Ωλεποντας και κανοντας...Το μονο σιγουρο ειναι πως πρεπει να ξεκινησεις σ ενα σωστο ωδειο και να παραμεινεις εκει μεχρι να παρεις και πτυχιο ακομα απλα μην κολλησεις εκει και μην σε βαλουν σ εναν ισιο δρομο καιτ ραβας μονο ευθεια...Αν το κανεις δεν θα μπορεις ουτε μουσικη δικη σου να γραψεις ουτε να παιζεις για την παρεα ουτε θα μπορεις ν ακουσεις ενα κομματι να το βγαλεις ουτε και η φαντασια σου θα ανοιξει που η φαντασια ειναι ενα απο τα μεγαλυτερα κεφαλαια της μουσικης...Οχι οτι αποκλειω ολα τα προηγουμενα απλα δεν εχεις και τοσες πιθανοτητες...Πανε και σε αλλους δασκαλους, πρακτικους σπουδαγμενους σκυλαδες τζαζιστες βπλουζαδεσ...και απο τον καθενα παρε οτι κλαλυτερο μπορεις...Αν μετα απο χρονια εχεις καταφερει να εχεις γνωσεις μοιρασμενεσ πχ τεχνικη κλασσικου πιανιστα (απο ωδειο) γρηγοραδα ταχυτητα , το παιξιμο σουυ να ειναι πλουσιο δηλαδη να μπορεις ενα κομματι να το παιξεις τζαζ να μπορεις να ενορχηστρωνεις κομματια με μουικες ξεχωριστες βαζοντας πινελιεσ κτλ κτλ θα εισαι πλεον ενας καλος μουσικος..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και σε θεμα αυτοδιδακτου και σπουδαγμενου υ[αρχει η κοντρα γιατι...γτ σπουδαγμενοι μου βγαινουν και ατομα χωρις ταλεντο επειδη πλα εκατσαν κι εμαθαν ενω αυτοδιδακτοι ειναι ατομα με ταλνετο κι ορεξη γι αυτο και πανε μπροστα...Το καλυτερο ειναι με δασκαλο και η εξηγηση ειναι η εξης: Σκεψου αυτο το ατομο που μονο του θα κατσει και θα παιξει της παναγιας τα βλεφαρα μονο και μονο απο το ταλεντο του να ειχε βασεις.Να ξεκινουσε σ ενα ωδειο να μαθαινε αρχες και θεωριες να μπορουσε να μεγαλωση το ευρος της φαντασιας του ταυτοχρονα το μερακι θα τον εκανε να την ψαξει κι αλλου, να παει σε καποιον αλλον δασκαλο να μαθει αλλα ηδη μουσικης...Να παιζει μεν τα μαθηματα του οδειου οχι  επειδη τουα ρεσει ααραιτητα αλλα επειδη κατι θα του δωσουν, μετα α[π αυτα να κανεις κλιμακες βυζαντινες, αραβικες και αλλες...Να κανει ολα αυτα που θα κανε σαν αυτοδιδακτος ομως εχοντας και σπουδαζοντας παραλληλα και την θεωρια και την πρακτικη του οργανου του...Τοτε μιλαμε για εναν αλληθινο μουσικο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παίδες αν ο άνθρωπος ήθελε να εμβαθύνει τα μουσικά θα πήγαινε ωδείο από μόνος του, δε θα ρώταγε εμάς εδώ..  κανα βιβλιαράκι ψάχνει ή σάιτ να δεί τρία ακόρντα στο αριστερό χέρι (ναι, έχει δικαίωμα να ορίσει μόνος του το επίπεδο μέχρι πού τον ενδιαφέρει) κουλάρετε λοιπόν λιγάκι και αφήστε το κήρυγμα ωδείο εναντίον αυτοδίδακτων..

στο φινάλε αν τα ωδεία δεν μπορούν να έχουν την ευελιξία να γίνουν ελκυστικά σε ότι ζητάει η αγορά (ή ένα μέρος της αγοράς) δεν είναι δικό μας πρόβλημα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενταξυ ρε αδερφε απλα ακομα και για πλακα και χωρις να θελεις να το κανεις επαγγελμα ειναι καλυτερο αυτο που ειπα κατα την αποπψη μου παντα...Απο την στιγμγη που τον αρεσει και τηα κανει τον κοπο ν ασχοληθει με το θεμα ας ασχοληθει λιγο παραπανω και δεν το μετανοιωσει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κοίτα φίλε μου, ο άνθρωπος ρώτησε για Λιγκουαφόν κι εσύ του λές να πάει να πάρει Προφίσιενσι, τελοσπάντων το πακέτο που προσφέρουν τα ωδεία πολλούς δεν τους ενδιαφέρει κι ούτε είναι σωστό να τους πρεσάρουμε ν αλλάξουν γούστα, η συζήτηση δεν έχει νόημα άσε δηλαδή που κι ο νηματοθέτης την έχει προ πολλού κοπανήσει..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντως εμενα το ωδειο με εκανε να σιχαθω το οργανο που παιζω με αποτελεσμα να τα παρατησω μετα απο 5 χρονια,να κανω να το αγγιξω 1 χρονο και μετα απο μονος μου σαν μεσω εκτονωσης να ασχοληθω μαζι του....συνεπως καλο ειναι να μην διαχωριζουμε τους δασκαλους απο το ωδειο διοτι και στα ωδεια δασκαλοι διδασκουν....το βασικο ΕΑΝ και εφοσον επιθυμεις να ασχοληθεις πιο σοβαρα να βρεις εναν ανθρωπο να σου ταιριαζει και να μην αρχισεις να το βλεπεις αγγαρια μετα απο 5 -10 μαθηματα....απο την αλλη αν δεν σε ενδιαφερει εγω μαζι σου....πανε σε ενα καταστημα με μουσικα οργανα και ζητα βιβλια για αρχαριους...ολο και κατι θα εχουν....ΥΓ....και ο Ray Charles αυτοδιδακτος ηταν....φιλικα παντα

Yamaha Motif XS6/Kurzweil PC3

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατ αρχας αν ειναι ν αρχισεις οργανο πρεπει να το αρχισεις μονος σου κατα την αποψη μου χωρις την πιεση γονιων κτλ...Δευτερον αν πας συνιδιτοποιημενα να το αρχισεις τοτε οπως προειπαμε αν σε κανει ενας δασκαλος να τα παρατησεις τοτε εισαι εντελως ασχετοσ και ισως οχι τοσο μυαλομενος...Εχω τυχει κι εγω σε δασκαλους σπαστικους που ανετα θα μπορπουσαν να με κανουν να το παρατησω...Ητανε αυστηροι, σε ξενερωναν λεγοντας συνεχεια ηλιθιες φρασεις οπως αν συνεχισες ετσι τιποτα δεν θα κανεις κτλ κτλ και γενικοτερα σαν δασκαλοι μουσικης δεν αξιζαν γτ περα απο την μουσικη γνωση χρειαζεται και ο τροπος στο να τα μεταδωσεις και να κανεις καποιον ακομα και να μην το αγαπαει , να το αγαπησει...Το θεμα ειναι πως οταν θα πας στο ωδειο σου θα ξερεις ηρθα μεσα σ εναν κοσμο μουσικης που οτι και να συναντησω θα παρω αυτα που θελω να παρω..Το ωδειο εχει να σου δωσει πολλα, και αν πας με μυαλο και συνεση και οχι με κλειστα τα ματια οπως οι περισσοτεροι μονο κερδισμενος μπορεις να βγεις...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου