THEOD Δημοσιευμένο 16 Μαΐου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 16 Μαΐου 2010 Πολύ ωραία και σωστά αυτά που γράφεις και παίζεις :) Το μόνο σχόλιο που έχω είναι ότι όπως τα παρουσιάζεις φαίνονται πολύπλοκα και κάπως αποκαρδιωτικά αν κάποιος δεν ξέρει τη λογική πίσω από αυτά. Οπότε αν μου επιτρέπεται να πω ότι οι παραλλαγές που παρουσιάζεις στηρίζονται σε 2 κανόνες: α. υποκατάσταση του Ι με iii β. υποκατάσταση τριτόνου (= χρωματική προσέγγιση από πάνω αφού έχουμε στην αρχική σειρά τέταρτες) ακριβός Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
THEOD Δημοσιευμένο 16 Μαΐου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 16 Μαΐου 2010 Επειδή,τώρα,ξεκινάω με το μπάσο(παίζω,κυρίως,κιθάρα)θέλω να ρωτήσω κάτι που,ίσως,φανεί ανόητο: στο I VI II V,η θέση I είναι όποια νότα θέσουμε εμείς ως αρχική στο ρυθμό μας και η VI είναι έξι ημιτόνια ή τόνους μετά? Υπάρχουν συγκεκριμένες πρώτες θέσεις (Ι) ή από όπου ξεκινήσουμε είναι και μια συγκεκριμένη κλίμακα? Διατονική αρμονία cmaj7 dm7 em7 fmaj7 g7 am7 bo7 I II III IV V VI VII Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Evilnye Δημοσιευμένο 16 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 16 Μαΐου 2010 Πάρα πολύ καλό και ιδιαίτερα βοηθητικό και το κλιπάκι που έβαλες μαζί ώστε να ακουστούν οι ακολουθίες με τις αλλαγές! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
spy Δημοσιευμένο 16 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 16 Μαΐου 2010 Για παράδειγμα, αναρωτιέται κανείς : γιατί έχουμε σαν αρχή τις τρίτονες αντικαταστάσεις? Έστω οτι έχουμε αυτή την αρχή. Πώς προκύπτει οτι η αντικατάσταση για τη βαθμίδα I είναι η ΙΙΙ και η bVII ? (εγώ πχ έχω μάθει να αντικαθιστώ την I με την ΙΙΙ ή την VI...δεν διαφωνώ επ ουδενί μαζί σου σε αυτά που λες, αλλά προσπαθώ να καταλάβω υπό ποιές προϋποθέσεις ισχύουν τα παραπάνω). Αν επιτρέπεται, θα το γράψω εγώ αναλυτικά: 1. η iii είναι διατονική αντικατάσταση της Ι (το ίδιο και η vi αλλά αυτή υπάρχει ήδη στην ακολουθία) 2. η iii μπορεί να γίνει ΙΙΙ7 για να υπάρχει ισχυρή πτώση στην vi ή VI 3. η ΙΙΙ7 γίνεται bVII7 μέσω τρίτονης αντικατάστασης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trigga Δημοσιευμένο 16 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 16 Μαΐου 2010 Ετσι ετσι αυτα ειναι δωστε πραμα..... Φανταζομαι πως απευθυνεστε σε προχωρημενο κοσμο, ειδικα χωρις πολλες αναλύσεις.Δυσκολο να παρακολου8ησει καποιος που δεν ασχολειται χρονια με το αθλημα.Καλη κινηση παντως. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
THEOD Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2010 Αν επιτρέπεται, θα το γράψω εγώ αναλυτικά: 1. η iii είναι διατονική αντικατάσταση της Ι (το ίδιο και η vi αλλά αυτή υπάρχει ήδη στην ακολουθία) 2. η iii μπορεί να γίνει ΙΙΙ7 για να υπάρχει ισχυρή πτώση στην vi ή VI 3. η ΙΙΙ7 γίνεται bVII7 μέσω τρίτονης αντικατάστασης Ευχαριστώ πολύ spy . ;) :D ΙΙΙ7 - VI τέλεια πτώση και bVII7 - VI πλάγια πτώση Πολύ καλό ..................... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
THEOD Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2010 Πάρα πολύ καλό και ιδιαίτερα βοηθητικό και το κλιπάκι που έβαλες μαζί ώστε να ακουστούν οι ακολουθίες με τις αλλαγές! Ευχαριστω πολυ Evilnye Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
THEOD Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2010 Ετσι ετσι αυτα ειναι δωστε πραμα..... Φανταζομαι πως απευθυνεστε σε προχωρημενο κοσμο, ειδικα χωρις πολλες αναλύσεις.Δυσκολο να παρακολου8ησει καποιος που δεν ασχολειται χρονια με το αθλημα.Καλη κινηση παντως. Φιλε μου trigga Πρώτα απο ολα ευχαριστώ πολυ για τα θετικά σου σχόλια . Η γνώμη ειναι οτι ακομα και ενας αρχάριος μπορεί να βοηθηθεί αν μελετήσει αυτές τις αρμονικές σειρες σε ολα τα ακόρντα . Θα μαθει που βρίσκεται η VI I III biii bVII κλπ .Με λίγα λόγια θα πηγαίνει το δάχτυλο μόνο χωρις να προσπαθεί να ψάξει (που ειναι η 3η που ειναι η 7η κλπ) Ιδιος ενας μουσικός που παίζει στην 1/2 και 1 θέση του μπάσου και δεν αλωνίζει ολη την ταστιερα πιστεύω οτι θα τον βοηθήσει πολύ ;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
RayDTutto Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2010 Πραγματικά πολύ καλή δουλειά. Ακόμα και κάποιος που δεν παίζει τζαζ μπορεί να πάρει κάποια πράγματα από εδώ. Μπράβο Theod. When you will get good you will know. There is no guitar. There never was. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
THEOD Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2010 Πραγματικά πολύ καλή δουλειά. Ακόμα και κάποιος που δεν παίζει τζαζ μπορεί να πάρει κάποια πράγματα από εδώ. Μπράβο Theod. Thanks Ειναι μεγάλη μου χαρά να μεταφέρω κάποια πράγματα που εχω φαει τον κοσμο για να τα ανακαλύψω . Ισως να φαινονται λιγο πολυπλοκα αλλα και σε μενα ειναι δισκολο να καταλαβω πως σεταρεις ??? μια κιθάρα η πως καλυμπραρετε ενας ενισχυτής :-\ κλπκλπ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση