Προς το περιεχόμενο

Algorithmic Reverbs Vs Convolution reverbs Vs Natural Reverberation


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια σε ολους! Ειναι το πρωτο ποστ που κανω στο φορουμ και η ιδεα ηρθε υστερα απο μια μακροσκελη συζητηση με φιλους συνεργατες η οποια τελικως δεν κατεληξε πουθενα συγκεκριμενα σχετικα με τα reverb processors.

 

Μια μικρη εισαγωγη.

 

Γενικα και απλα το reverb χρησημοποιειται με δυο τροπους, ειτε σαν εφε το οποιο συμβαλει στη διαμορφωση των χαρακτιριστικων του ηχου, οπως περιβαλουσα εντασης, χροιας κλπ, χαρακτηριστικο παραδειγμα τα Disco Snares με το κλασικο gated reverb, ειτε για την χωροτοποθετηση ενως οργανου.

 

Απο αυτα τα δυο ας επικεντρωθουμε στον ορο της χωροτοποθετησης. Για να μην γινει συγχηση με τον ορο χωροτοποθετηση, δηλωνω οτι ο ορος αυτος περιγραφει το ποσο μακρια η κοντα βρισκεται ενα οργανο απο τον "ακροατη". Με αλλα λογια την θεση του οργανου στον αξονα του βαθους.

 

Αυτη η χωροτοποθετηση μπορει να γινει με δυο τροπους:

  • Με την χρηση τεχνητης αντιχησης (reverb processors, ειτε algorithmic ειτε convolution
  • Με τη χρηση της ηχογραφημενης φυσικης αντιχησης του χωρου (Room/ambient mics)

 

Ποιος κατα την γνωμη σας ειναι ο καλυτερος τροπος και γιατι και αν πρεπει να καταφυγουμε στην τεχνιτη αντιχηση τοτε ποια απο τις δυο θα ηταν αισθητικα καλυτερη και γιατι;

 

Γνωμες;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

οι φυσικοι χωρι θα νικανε φορεβερ. κυριως επειδη η πηγη ειναι "μεσα" στον χωρο. δεν ειναι ενα  ambience  που προστιθεται. ειναι ενας νεος ηχος, δημιουργημενος μεσα στα χαρακτηριστικα του χωρου που βρισκεται. δεν ειναι απλα μια ουρα που προσθετεις μετα. αυτο ισχυει στα παντα, ασχετα με το ποσο κοντα βρισκεται το μικροφωνο.

 

τωρα αν δεν εχεις αυτην την επιλογη, θα πας σε κατι "ψευτικο". ενω τα  convolution ειναι πολυ ρεαλιστικα, παραλληλα πολλοι θεωρουνε οτι ειναι και αρκετα "στατικα", δεδομενου οτι συνηθως ειναι ενα  sample  που προστιθεται καθε φορα. δεν εχουν "κινηση". αλλα εχουν τρομερη φυσικοτητα, που ειναι και λογικο. τα  algorithm based  effects ειναι καλυτερα σε αυτον τον τομεα, ειδικα σε μεγαλες κατηγοριες τιμης. βλεπε bricasti, οπου εχει ενσωματομενα απαλα modulations για να δωσει περισσοτερη "ζωη"  στον ηχο.

 

 

προσωπικη μου αποψη, χρησιμοποιησε και τα δυο.

 

alex

www.unrealstudioz.com

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου