Προς το περιεχόμενο

Παράνομα διόδια, Ηeavy Metal και Σάββας Κωφίδης ! ! !


Starter

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δες το άνωθεν προς audiokosta. Δηλαδή ήταν τόσα πολλά και μπλεγμένα τα ποστ και οι απόψεις και δεν είναι ξεκάθαρο; Πρωτού μπω στη διαδικασία να παραθέσω τα επίμαχα ποστ και να κάνω highlight τα συγκεκριμένα σημεία, να ξεκαθαρίσουμε πρώτα αυτά που αναφέρω στο ποστ μου;

Εφόσον με παραπέμπεις στην απάντησή σου στον audiokostas φαντάζομαι πως δεν είμαι εγώ ένας απ’ αυτούς που, κατά την γνώμη σου, λένε «αρλούμπες». Πέραν αυτού η κουβέντα έχει γίνει ανοιχτά πολιτική και όπως έγραψα πιο πάνω στον yameth, θα σεβαστώ τους κανονισμούς. Εξάλλου είναι φανερό ποια είναι η θέση του καθένα. Πάντως μονο μια συζήτηση χωρίς επιθετικούς χαρακτηρισμούς μπορεί να είναι πολιτισμένη. Η γνώμη μας αρκεί, νομίζω.

Ανταλλάσω ΔΕΚΟ με baja telecaster.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 131
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εξάλλου είναι φανερό ποια είναι η θέση του καθένα. Πάντως μονο μια συζήτηση χωρίς επιθετικούς χαρακτηρισμούς μπορεί να είναι πολιτισμένη. Η γνώμη μας αρκεί, νομίζω.

 

Σύμφωνοι.

 

Θεωρήστε τα επίμαχα σημεία ώς μη αναγραφόμενα.

 

Καλή μας ημέρα με υγεία και ασφάλεια σε ότι κι αν κάνουμε.

Και ελπίζω κάποτε με λιγότερα εως καθόλου διόδια.

Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σύμφωνοι.

 

Θεωρήστε τα επίμαχα σημεία ώς μη αναγραφόμενα.

 

Καλή μας ημέρα με υγεία και ασφάλεια σε ότι κι αν κάνουμε.

Και ελπίζω κάποτε με λιγότερα εως καθόλου διόδια.

+10000

Και καλή βδομάδα....  ;D

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ndnikola (Χρόνια Πολλά αν σε λέν Νίκο όπως υποθέτω) να με συμπαθάς αλλά οι βασικές αρχές Προμηθειών διέπουν όλες τις Προμήθειες. Δεν μίλησα για fixed price τιμολογηθέν 100% με την παραλαβή. Μίλησα για τμηματική τιμολόγηση βάσει milestones.

Καταρχήν σε ευχαριστώ για τις ευχές. Τα συγκεκριμένα έργα τιμολογούνται από τον κατασκευαστή στον παραχωρησιούχο ακριβώς όπως το περιέγραψες, οπότε δεν καταλαβαίνω τι εννοείς για τις προμήθειες (αλλά καλύτερα να μην συνεχίσουμε την ανάλυση, διότι θα κουράσουμε το θέμα τεχνικά). Το ζήτημα παραμένει: ή θα σου κατασκευάσει κάποιος τον δρόμο και θα του τον πληρώσεις από την αρχή (δηλαδή θα σκάσεις τα 2 δις μέσα στα πρώτα 5-6 χρόνια κατασκευής) ή θα του παραχωρήσεις το δικαίωμα να εισπράξει τα διόδια και να τον χρηματοδοτήσει μόνος του. Το τί ακριβώς μπορεί να αντέξει ο κρατικός προϋπολογισμός, το αφήνω στην κρίση σου.

Η πρότασή μου είναι προφανής ......  ;)

Δεν είναι προφανής. Εννοείς να ρημάξουμε τα διόδια όπως της τραγάνας, και να μην πληρώνουμε τίποτα έως ότου έρθει κάποιος και πει: 'παιδιά είχατε δίκιο, θα τον φτιάξουμε τζάμπα τον αυτοκινητόδρομο' ?

(προφανώς αστειεύομαι, αλλά επειδή εκτιμώ ιδιαίτερα τον λόγο σου, θα ήθελα να ακούσω μια εμπεριστατωμένη άποψη).

 

Edit: καλή εβδομάδα σε όλους

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είναι προφανής.

Εννοούσα ......... pls lock the thread.  ;D

Αλλά εσύ τα πήρες όλα σβάρνα.

 

Χρωστάς σοκολατάκι......

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

χεχεχε.

Οκ, δεκτόν, αν και υποθέτω ότι εαν έχρηζε κλειδώματος θα είχε ήδη κλειδωθεί.

Τα σοκολατάκια στο επόμενο open day - ή μπυροποσία εαν τα καταφέρω!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

 

Αλλά όπως προείπα θα κατευθυνθούμε (εκ προοιμίου) σε (κλισέ) πολιτικοδήθεν συζήτηση και δεν το θέλω.

 

Οι απόψεις (μεν και δε) εκφράστηκαν και όσο συνεχίζεται η ύπαρξή του θα πάει για τα ίδια και τα ίδια.

 

Θα συμφωνήσω.

Παρατηρώ πως η κουβέντα γίνεται σε παράλληλα επίπεδα. Κι αυτό γιατί κάποιοι μιλουν εξ ορισμού λόγω ιδεολογικών τοποθετήσεων, ενω κάποιοι μιλούν για το δια ταύτα.

 

Τα επιχειρήματα και από τις δύο απόψεις έχουν ήδη κατατεθεί. Πιστεύω πως ο αναγνώστης μπορεί να κρίνει από τις τοποθετήσεις που έχουν γίνει μέχρι τώρα.

Κλείδωμα δεν χρειάστηκε αφού αποφύγαμε τις προσωπικές αντιπαραθέσεις και υπάρχει επίπεδο αρκετά "υπομονετικό". Εγω τη 'φχαριστήθηκα τη κουβέντα.

 

Χρόνια πολλά ndnikola!

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω τη 'φχαριστήθηκα τη κουβέντα.

+1

 

Σύμφωνοι.

 

Θεωρήστε τα επίμαχα σημεία ώς μη αναγραφόμενα.

 

Καλή μας ημέρα με υγεία και ασφάλεια σε ότι κι αν κάνουμε.

Και ελπίζω κάποτε με λιγότερα εως καθόλου διόδια.

 

Κι εγώ τα ίδια ελπίζω.

Καλή σου μέρα, αγαπητέ.

Ανταλλάσω ΔΕΚΟ με baja telecaster.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν ο Έλληνας δεν πληρώνε κάθε φορά που πίστευε ότι τα λεφτά του πάνε σε τσέπες, δεν θα πλήρωνε για απολύτως τίποτα, δεδομένης της εγκαθιδρυμένης διαφθοράς και της υπέρμετρης καχυποψίας. Εκεί θα βλέπατε τι ωραία που θα 'ταν. Και μην ξεχνάμε ότι αυτή η λογική παρέχει άλλοθι σε πολλούς εξυπνάκηδες ξέρω 'γω π.χ. ... για να μην πληρώνουν φόρους; Αν και προφανώς δεν είναι ο μόνος λόγος.

 

Και η καχυποψία αυτή δεν υπάρχει μόνο απέναντι στο δημόσιο.

Βρίσκεται στο αίμα μας.

 

Αν και εφόσον υπάρχει νομική υποχρέωση του κράτους να διατεθούν τα συγκεντρωθέντα κονδύλια σε συγκεκριμένα έργα (δεν ξέρω, υπάρχει?) αυτό θα ήταν το σωστό, απ' την άλλη αν πήγαιναν π.χ. στην συντήρηση ενός νοσοκομείου ή οπουδήποτε αλλού, που χρησιμοποιείται από πολίτες, θα ήταν τόσο μα τόσο κακό;

 

Είσαι σίγουρος γι' αυτό ή απλά υποθέτεις; Πως ξέρεις εσύ ή ο οποιοσδήποτε άλλος το "πραγματικό" ποσό και την απόκλιση του "εικονικού";

Αν διαβασεις την αρχη του ποστ θα δεις οτι εγραψα δεν συμφωνω με την λογικη του να μην πληρωνει καποιος διοδια.

Τωρα το που και πως διατιθονται τα χρηματα κανεις δεν μπορει να μαθει.

Θεωρεις απλη καχυποψια το τι εγινε με τα λεφτα των ταμειων και το χρηματηστηριο.Η μηπως αυτο που εγινε με το κτηματολογιο, οπου τα εξασφαλισμενα κονδυλια για την ολοκληρωση του εργου εκαναν φτερα, και κληθηκαμε να ξαναπληρωσουμε απο την αρχη, ενω η προοδος του εργου σημερα δειχνει 11% για ολη την επικρατεια, ενω θα επρεπε το εργο να ειχε τελειωσει κανονικά εδω και χρονια.

Thank God for the rain....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μερικά σημεία όσο πιο επιγραμματικά γίνεται κι από μένα.

 

1."Όποιος δε θέλει να πληρώσει υπάρχει εναλλακτική"

Στα Τέμπη που έχει 2 σταθμούς διοδίων δεν υπάρχει εναλλακτική εκτός κι αν πάει κανείς γύρω από το βουνό.

Στην παράπλευρη οδό των Αφιδνών έχει μία λωρίδα κυκλοφορίας σε κάθε κατεύθυνση με έντονη κυκλοφορία κυρίως από φορτηγά, χωρίς κεντρικό διάζωμα, προστατευτικές μπάρες και φωτισμό. Το ίδιο ισχύει και σε πολλά σημεία κυρίως της Εθνικής οδού. (Πελασγία, Καραβόμυλος, Στυλίδα, όλη η Κορίνθου - Πατρών κλπ)

 

2.Ο δημόσιος υπάλληλος έχει συνταγματικό δικαίωμα να ζητήσει ό,τι στοιχεία θέλει προκειμένου να κάνει τη δουλειά του σωστά. Έχει πρόσβαση στα στοιχεία οχημάτων του Υπουργείου και μπορεί να στείλει πρόστιμο μέσω της Εφορίας σε κάποιον που δεν έχει πληρώσει διόδια (δημόσια). Ο ιδιωτικός υπάλληλος δεν έχει κανένα δικαίωμα να σου ζητήσει τίποτα. Απλά φωτογραφίζει την πινακίδα και αυτό είναι όλο. Η σύμβαση του δίνει το δικαίωμα να ζητήσει τα στοιχεία από το Υπουργείο αλλά αυτό δεν υποχρεώνει το δημόσιο υπάλληλο να του τα δώσει.

 

3. Η Αστυνομία δεν έχει καμία δικαιοδοσία αφού είναι θέμα μεταξύ ιδιωτών και όχι δημοσίου αφού άλλωστε περνώντας από τα διόδια χωρίς να πληρώσεις δεν καταστρέφεις ξένη περιουσία, δεν παραβιάζεις τον Κ.Ο.Κ.. Επίσης δεν μπορεί να σε παρακρατήσει κανείς σε δημόσιο δρόμο παρά τη θέλησή σου, ούτε όμως και να προκαλέσει παρακώλυση της συγκοινωνίας.

 

4. Έχει νόημα μόλις αναλαμβάνεις ένα έργο και το τελειώνεις να το εκμεταλλεύεσαι σύμφωνα με τη σύμβασή σου πχ τη γέφυρα Ρίου - Αντιρίου. Ειπώθηκε προηγουμένως ότι δεν έχει νόημα η εταιρεία να ζητάει χρήματα για κάτι που ΘΑ φτιάξει. Όταν το φτιάξει λοιπόν το συζητάμε. Όπως με την Αττική οδό.

Είναι σαν να είμαι μια εταιρεία κινητής τηλεφωνίας και να ζητάω από τους συνδρομητές μου να πληρώσουν για τις νέες υπηρεσίες mobile internet που θα παρέχω στο μέλλον.

Σαν να ετοιμάζομαι να φέρω τα καινούργια ρούχα "Mitsos collection" από την Ιταλία και να ζητάω προκαταβολικά χρήματα από τους πελάτες μου κ.ο.κ.

 

5. Πάω από την Εθνική για να πάω πιο γρήγορα στον προορισμό μου και όχι για να περιμένω σε ουρές και να πηγαίνω με 60 γιατί εσύ αποφάσισες να κάνεις έργα συντήρησης μέσα στο μεσημέρι της Κυριακής που επιστρέφουν όλοι. Στην Αττική οδό όλα τα έργα γίνονται μετά τις 12 το βράδυ καθημερινές...

 

6. Κάποιος ανέφερε ότι εκκρεμούν μηνύσεις προς κάποιους του "κινήματος" κατά των διοδίων.

Να διευκρινίσουμε ότι οι μηνύσεις αυτές έγιναν σε 3-4 ανθρώπους με τις εξής κατηγορίες: καταστροφή ξένης περιουσίας, συκοφαντική δυσφήμιση και παρακώλυση συγκοινωνίας. Δεν είδα πουθενά εγώ για μη καταβολή του αντιτίμου των διοδίων.

 

7. Το γεγονός ότι ψηφίστηκαν οι συμβάσεις αυτές στη Βουλή δεν τις νομιμοποιεί κιόλας, αφού καταστρατηγείται το Σύνταγμα σε κάποια άρθρα τους οπότε και να σε κυνηγήσει κανείς νομικά θα καταπέσει σε οποιοδήποτε δικαστήριο. Και στην τελική αν είναι τόσο πια κατοχυρωμένες οι εταιρείες γιατί δεν κινούνται νομικά εναντίων όλων αυτών που "παράνομα" δεν πληρώνουν τα διόδια? ::)

 

8. Είναι δίκαιο γι'αυτούς που μένουν σε προάστιο και δουλεύουν στο κέντρο να πληρώνουν διόδια κάθε μέρα?

 

Αλήθεια όταν αρχές του 2011 διπλασιαστούν τα διόδια όπως δήλωσε ο υφυπουργός υποδομών σε ένα κανάλι πριν ένα χρόνο, θα έχετε την ίδια άποψη?

 

Συμφωνώ με την άποψη ότι τα blogs δεν είναι πανάκεια αφού ο καθένας γράφει την άποψή του ελεύθερα...Όταν όμως στηρίζονται σε διασταυρωμένα δημοσιεύματα, συνεντεύξεις αρμοδίων Υπουργών, νόμους, άρθρα του Συντάγματος τότε νομίζω ότι ως προς αυτό το κομμάτι τουλάχιστον οφείλουμε να το εξετάσουμε καλύτερα το θέμα και να κρίνουμε μόνοι μας αν μας πείθει αυτό ή όχι.

Σχετικά νομικά ζητήματα που είναι καλό να τα ξέρουμε όλοι εδώ

Λυπάμαι για το λινκ, δεν αποτελεί διαφήμιση προς το blog, απλά δεν τα βρήκα αλλού καλύτερα μαζεμένα....

 

 

Όμηρος

 

ΥΓ: Χρόνια Πολλά στους εορτάζοντες για χθες και ευχές για ένα καλύτερο αύριο για όλους και κυρίως για τις επόμενες γενιές που έρχονται.

 

 

..there's too much panic in this town...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου