Προς το περιεχόμενο

Τα συγχαρητηρια που δεν ακουμε ποτε!


al6sjackson!

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παιδιά μόλις μου έστειλε ένας φίλος μαιλ από ιαπωνία, και μου ανακοίνωσε την πρωτότυπη δημιουργία ενός γκουρού ο οποίος κατασκεύασε την πρώτη κιθάρα με μικροτσιπ η οποία μεταφέρει ΑΥΤΟ που θα θέλαμε να είχαμε στο μυαλό μας να παίξουμε κατευθείαν σε ηχητικά κυμματα (φυσικά με έναν σουπερντουπερσπιριτσουαλσπιρακι ενισχυτη! ;))

 

 

Την παράγγειλα κατευθείαν!!!!!

Μου κόστισε, αλλά θα πάρω άλλη!!!

 

Πάρτε και σεις!!!

 

www.denpaizwpoudenpaizw.com

 

kalo gia 3ekourdisto metal kyriws

 

Συγνώμη και καλό ξημέρωμα!!

Jam House

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 58
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Μαλλον εδω εχεις αδικο.... Ειμαστε σε ενα ιντερνετικο φορουμ. Το ιντερνετ ως γνωστο συγκεντρωνει τονους πληροφοριας πανω στα πιο κουλα κι απιθανα αντικειμενα....ΠΟΛΥ πιο μυστηρια απο αυτα που ανεφερες. Για την ακριβεια, δεν νομιζω καν να υπαρχει καποιο αντικειμενο ή γνωστικο πεδιο που να μη βρισκεται στο διαδικτυο! Ειμαι σιγουρος οτι με ενα απλο google θα επαληθευτω....και θα βρω τονους απο συζητησεις πορωμενων γυρω απο γραφικες υλες,καμβαδες, φωτογραφικο εξοπλισμο( καλα να΄σαι... ειδικα πανω σ΄αυτο..... 8)) και ας μη μιλησουμε για τους υπολογιστες που ανεφερες  ;D ;D.... Μα αμα ηταν ετσι θα ειχε το word τοσες διαφορετικες γραμματοσειρες? Ποιος μπηκε στον κοπο να ασχοληθει μ΄αυτες? Οι προγραμματιστες της microsoft μετα απο απαιτηση ανθρωπων που γραφουν τονους σελιδες.... συγγραφεων βεβαιως βεβαιως!

 

  Θελω να πω οτι δεν ειναι καθολου αφυσικο που μαζευομαστε ολοι εδω και μιλαμε μανιωδως για μουσικο εξοπλισμο.... Στο κατω κατω δεν προκειται για απλο αντικειμενο.

 

 

Περίμενα (και ήλπιζα) σε ένα ποστ σαν αυτό. Είμαι έτοιμος να σου απαντήσω, και ελπίζω να βρεις την απάντηση ικανοποιητική.

 

Άκου λοιπόν πως έχουν τα πράγματα (στο χώρο της φωτογραφίας απ'όπου προέρχομαι, αλλά και γενικώς): η επιλογή εξοπλισμού έχει κάποιο ποσοστό συμμετοχής στη διαμόρφωση του τελικού αποτελέσματος. Προηγείται η μελέτη, η τακτική ενασχόληση, η σκληρή δουλειά, η οπτική παιδεία κλπ, αλλά... ναι, και η επιλογή εξοπλισμού. Ο επαγγελματίας, δε μιλά ποτέ για τον εξοπλισμό του δημόσια διότι κανένας επαγγελματίας δε μοιράζεται τα μυστικά που τον βοηθούν να διαφέρει. Ο καλλιτέχνης, επίσης δε μιλά, διότι αναγνωρίζει το ζήτημα ως "μη-σχετιζόμενο" με το είδος της προσοχής που επιδιώκει να προσελκύσει.

 

Ποιος μιλά λοιπόν για εξοπλισμό: εκείνη η πολύ ειδική κατηγορία ασχολούμενων, που γενικώς αναφέρονται ως "χομπίστες" ή "προχωρημένοι ερασιτέχνες" (ούτε καν οι αρχάριοι, διότι αυτοί δεν έχουν τι να πουν). Δηλαδή, οι μόνοι που μιλούν είναι εκείνοι που έχουν παραιτηθεί (μερικές φορές εν' σγνοία τους) από οποιαδήποτε πιθανότητα περαιτέρω προόδου είτε ως επαγγελματίες είτε ως καλλιτέχνες. Μπορείς να ψάξεις όσο θέλεις και δε θα βρεις καμία εξαίρεση σε αυτό το κανόνα. Στο χώρο των παραδοσιακών εντύπων, οι φωτογράφοι αναγνώριζαν ακαριαία το είδος ενός περιοδικού, ακριβώς από το ποσοστό σελίδων που αναφερόταν σε εξοπλισμό: όσο περισσότερες, τόσο περισσότερο... άστα να πάνε.

 

Στο χώρο του ίντερνετ, έχω διαπιστώσει εδώ και πολλά χρόνια ότι ισχύει ακριβώς το ίδιο. Ασφαλώς όλοι ξέρουμε ότι υπάρχουν δικτυακοί τόποι όπου γίνεται διαρκώς κουβέντα για εξοπλισμό (π.χ. στο χώρο της φωτογραφίας υπάρχει το dpgr.gr), αλλά αν προσέξεις θα δεις ότι η συμμετοχή επαγγελματιών ή συνειδητοποιημένων καλλιτεχνών είναι ελαχιστότατη (πρώτον) και πολύ διαφορετικού ύφους (δεύτερον).

Ο επαγγελματίας, δε θα αρνηθεί μία "πάσα" σε μία συζήτηση για τον εξοπλισμό, αλλά τάχιστα θα φύγει από εκεί για να πάει σε άλλα θέματα. Ο καλλιτέχνης, θα αρνηθεί ακόμη και τη "πάσα".

 

Υπάρχει ένας επιπλέον λόγος για τον οποίο ο επαγγελματίας δε θα αναλωθεί σε συζητήσεις για τον εξοπλισμό: ότι από ένα σημείο και μετά έχει πάψει να παρακολουθεί τις "εξελίξεις", διότι έχει κατασταλλάξει σε αυτά που χρειάζεται. Π.χ. μπορεί να χρησιμοποιεί ακόμη ένα παλιό Cubase και μία παλιά εφεκτιέρα, τα οποία όμως ξέρει να εκμεταλλευθεί άριστα, οπότε γιατί να χάσει χρόνο και χρήμα στην αναζήτηση "καλύτερων" εργαλείων;

 

Οπότε, μη μπερδεύεσαι: το ίντερνετ είναι πολύ φθηνό (χαμηλού κόστους) μέσο, συνεπώς οι υπεύθυνοι των δικτυακών τόπων επιτρέπουν μία φλυαρία που θα ήταν ανεπιθύμητη και αδιανόητη πριν το ίντερνετ. Καλώς, αλλά παραμένει άσκοπη φλυαρία και να είσαι σίγουρος ότι ούτε ο επαγγελματίας, ούτε ο καλλιτέχνης την ευνοούν ή την απολαμβάνουν. Το ίντερνετ (και ειδικά τα φόρουμ) είναι ο παράδεισος του χομπίστα με την πρόθυμη πιστωτική κάρτα, φυτώρια στα οποία καλιεργείται η ιδέα (όπως στα περιοδικά πριν του ίντερνετ) ότι το να ξοδεύεις χρήματα για εξοπλισμό, αυξάνει τις πιθανότητες να κάνεις κάτι αξιόλογο με αυτό τον εξοπλισμό. Όλοι όσοι ξόδεψαν, ξέρουν ότι αυτό απλώς δεν είναι αλήθεια.

 

Το παράδειγμά σου με τις γραμματοσειρές του Word είναι ατυχές: υπάρχουν κανόνες και χρόνια εμπειρίας πίσω από τη γραφιστική αναγκαιότητα να χρησιμοποιούνται διαφορετικές γραμματοσειρές για διαφορετικά είδη κειμένων και εντύπων. Επίσης, οι γραμματοσειρές του Word δεν είναι γραμματοσειρές του Word αλλά όλου του συστήματος.

 

Επίσης, διευκρινίζω - αν και είναι αυτονόητο - ότι τα παραπάνω αφορούν ελεύθερους ανθρώπους: αν σας πληρώνει η Korg για να λέτε ότι είναι καλό το ΚΡΑΝΟΣ τότε είστε γελαστοί (πηγαίνοντας προς την Τράπεζα) αλλά όχι ελεύθεροι άνθρωποι, και συνεπώς η γνώμη σας (καθώς και η προθυμία σας να τη λέτε) είναι μηδενικής αξίας.

 

Φιλικά

 

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σωστός ο Trolley.

Για να λέμε τα πράγματα με τ' όνομά τους.

Ακόμα και αν μας πειράζει.

Είναι και αυτό μία ευκαιρία για ένα (και ίσως παραπάνω) βήμα μπροστά.

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

όταν ασχολείσαι με την βοιομηχανία τηνς μουσικής και εισαι ενεργά μεσα(μέσα για μέσα ;D) σε αυτήν τότε ναι, το δέχομαι να κρατάς τα δυνατά χαρτιά σου κλειστά.

πόσοι ειναι αυτοί όμως?

 

σκεφτείτε ότι ζουμε εν ετη 2011 και ότι και να κρατήσεις κρυφό δεν έχει την σημασία που ειχε πριν 20-30 χρόνια που οι επιλογές ήταν ελάχιστες.

 

επισης κάθε μυαλό και χέρι ειναι διαφορετικό και μπορει να χρησιμοποιήσει τα ίδια εφφέ η οργανα με απογοητευτικά αποτελέσματα.

 

 

 

HOME www.noiz.gr/index.php?action=media;sa=album;in=103

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Θα συμφωνήσω με τον trolley- τουλάχιστον με τον «πυρήνα» της τοποθέτησης του- αλλά θα διαφοροποιηθώ σε μερικά σημεία.

 

Ναι μεν ο επαγγελματίας είθισται να μην πολύ αναφέρετε στην τέχνη του, στα μυστικά του, αλλά εδώ στο noiz δεν νομίζω ότι τίθεται τέτοιο ζήτημα.

 

Ο σκοπός του είναι περισσότερος «αλληλοβοήθειας», οπότε τα «μυστικά» κυκλοφορούν ελεύθερα  ;D.

 

Επιπλέον, φρονώ ότι με την υπέρ πληθώρα πληροφορίας, τουλάχιστον σε ζητήματα που αφορούν τον ήχο και την δημιουργία του- αναφορικά σε όργανα και τα συμπαρομαρτούντα- δεν υπάρχουν πολλά «σκοτεινά» σημεία, ακόμα και για τα «εργαλεία» των επαγγελματιών. Το μόνο «μυστικό» είναι τα χέρια, τα δάκτυλα  και το μυαλό τους- και εκεί δεν θα μπούμε ποτέ  ;D

 

Από εκεί και πέρα, ναι είναι μια «παιδική ασθένεια» το φαινόμενο... «κοιτάξτε τι πήρα», αλλά η αίσθηση μου είναι ότι κατά πλειοψηφία είμαστε μεγάλα... παιδιά που ακόμα χαιρόμαστε με τα παιχνίδια μας  ;) Και αυτό θέλουμε να το μοιραστούμε με τα άλλα παιδάκια ;D

 

Σίγουρα ο επαγγελματίας έχει κατασταλάξει στα «εργαλεία» του, όμως επειδή από τα γραπτά σου καταλαβαίνω ότι είσαι της «ευρύτερης» δουλειάς- είμαι δημοσιογράφος- θα μου επιτρέψεις μια μικρή παρατήρηση: Ο art director πχ. στο περιοδικό παρακολουθεί τις εξελίξεις στα προγράμματα που αφορούν, lay out, desktop publishing και όλα τα σχετικά, γιατί δεν μπορεί να γίνει διαφορετικά. Εγώ έγραφα σε Word, αλλά λόγο των εξελίξεων χρησιμοποιώ και In copy και κάποιες φορές και In design. Κάποτε το περιοδικό στηνόταν στο κασόχαρτο, μετά περάσαμε σε Mac και Quark, για να γυρίσουμε σε PC και In design.

 

Οπότε και ο επαγγελματίας πρέπει να ακολουθεί τις εξελίξεις, γιατί... τα πάντα ρει...  ;D

 

Θα συμφωνήσω μαζί σου ότι το internet είναι ο παράδεισος του χομπίστα και θα θέσω και μια ακόμη... παραδεισένια παράμετρο: Καθώς οι περισσότεροι εδώ μέσα είμαστε βαρεμένοι    ;), Όμοιος ομοίω αεί πελάζει  ;D

 

Δεν σου έχει τύχει να είσαι μαζί με φίλους που να γρατζουνάνε κάτι ή να βαράνε κάτι και να έχετε μαζί της γυναίκες ή τις φίλες σας; Να έχετε πλακωθεί στις μουσικό συζητήσεις και να αρχίσουν οι μουρμούρες από τις κυρίες; Πάλι για κιθάρες και μπάσα μιλάτε; Αμάν πια δεν βαρεθήκατε;  ;D ;D ;D

 

Οπότε στο noiz και στο κάθε noiz, βρίσκεις άλλα... παιδάκια, παίζουμε όλα μαζί, απεραντολογούμε για τα... παιχνίδια μας (ενίοτε υπερβολικά ή ακόμα και βλακωδώς) και έτσι και εμείς είμαστε ευτυχείς και οι κυρίες μας  ;D ;D ;D  

all this has happened before and will happen again

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κάποιος φίλος είχε γραψει ένα αρθρο '' Μην το ψυρίζεις'' .. κάπως έτσι, δεν θυμάμαι ακριβώς. Νομίζω ταιριάζει με την περίσταση  ;)

τετραφάρμακος

www.myspace.com/palebluepanos

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν διαφωνώ ουτε με τον trolley ουτε με τον Audiokosta.Aλλα μην πηγαίνουμε και στο αλλο ακρο....ενας σοβαρος μουσικος πρεπει και οφείλει να εχει καλο εξοπλισμο και να ειναι ενημερωμένος για τις εξελίξεις.Δεν λεω να κανει μονο αυτο και να μην ασχολείται με τιποτε αλλο,απλα να κραταει μια επαφη με τον χωρο.Στην τελικη μπορει να βγει καποιο

εργαλειο που να σου λυνει τα χερια.Γιατι να μην το ξερεις και γιατι να μην το αποκτησεις επειδη εχεις κατι αλλο που σε ικανοποιει μεν αλλα λιγοτερο?Αλλωστε ολοι ξερουμε οτι στην μουσικη παιζει μεγαλο ρολο και ο ψυχολογικος παράγωντας.Ετσι λοιπον οσο πιο ανετος και σιγουρος νιωθεις για τον εξοπλισμο σου τοσο μεγαλυτερη ανεση και ελευθερια θα εχεις στο παιξιμο.

Ετσι δεν ειναι?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

 

Έξυπνη παραπομπή, όμως λίγο πιο κάτω στην ίδια «ταινία» δείχνει το φορτηγό που κατεβάζει το rig του Edge!! Έτσι για την αντικειμενικότητα του θέματος  ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έξυπνη «παραπομπή», όμως λίγο πιο κάτω στην ίδια «ταινία» δείχνει το φορτηγό που κατεβάζει το rig του Edge!! Έτσι για την αντικειμενικότητα του θέματος  ;D

 

;)

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου